Teuvo Suni: Mitä on valaistuminen?

Se on Saatanan korvike Pyhälle Hengelle.

81

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alfa123om2222

      Enpä tiedä. Ehkä se on vain sana, jonka tarkoitus on kuvata hämmennystä monien hengellisten tai sielullisten tilojen takia, jotka ovat epänormaaleja tiloja. Esim. hurmostilat, mielen sairaudet, huumevaikutukset jne.

      Aina ei tiedetä mitä kaikkea aivoissa tai sydämessä tapahtuu. On ollut pakko keksiä sanoja kuvaamaan mielen myrskyjä kun normaali mielentila on menneisyyttä jonkin elämässä eri syistä johtuen.

      En tiedä mikä on taivaan tieto valaistumisesta tai taivaan osuus siihen, että joku valaistuu. Mutta luulisi taivaan olevan tuon tapahtuman yläpuolella. Tai sitten ei.

      Saatana on murhaaja, valehtelija ja valheen isä. Lisäksi hän on valtakuntien ja niiden loiston takana murhineen ja valheineen. Enpä usko, että hän ketään hurmostiloihin johtaa. Kyllä hän etupäässä murhaa, valehtelee ja pettää.

      • Se on myös suuri rakastaja, joka uskoo kaiken.

        Sillä taidolla sen on sinutkin valaissut useiden eri henkisten palvelijoittensa käsien alla.


    • Saatanan luomus on sinunkin yhden hengen lahkosi Teuvo!

      • Hyvin on Saatana sinutkin orjakseen saanut, ei sitä ole koskaan yhden ihmisen kohtalo kiinnostanut, sillä se toimii tänäänkin kautta koko maailman tällä periaatteella:

        "Voi, sinä putosit taivaalta, sinä Kointähti, sarastuksen poika! Alas maahan sinut survaistiin, sinä kansojen kukistaja."

        Etkö juuri sinä sydämessäsi sanonut: "Minä tahdon nousta taivaisiin! Minä pystytän valtaistuimeni Jumalan tähtiä korkeammalle, minä tahdon istua jumalten vuorella kaukana pohjoisessa, minä nousen pilviä ylemmäksi, olen korottava itseni Korkeimman vertaiseksi."

        Siksi sillä on Hartaanselän pieni pirttikin täynnä sen pahoja henkiä, koska:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Ja kun Jumalan enkelijoukot lopulta sen joukkoineen tuhoaa, sillä on:

        "Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Kun sinäkään et päässyt pelkuruuden henkesi kanssa sisälle Kristuksen ahtaasta portista, tuli pelastus Saatanan palvelijan käden puristuksesta ja valkaisi sinut rakastamallasi sovitusverellä, kuten vl-vanhempasikin.


      • Halvat-on-pojalla-huvit
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hyvin on Saatana sinutkin orjakseen saanut, ei sitä ole koskaan yhden ihmisen kohtalo kiinnostanut, sillä se toimii tänäänkin kautta koko maailman tällä periaatteella:

        "Voi, sinä putosit taivaalta, sinä Kointähti, sarastuksen poika! Alas maahan sinut survaistiin, sinä kansojen kukistaja."

        Etkö juuri sinä sydämessäsi sanonut: "Minä tahdon nousta taivaisiin! Minä pystytän valtaistuimeni Jumalan tähtiä korkeammalle, minä tahdon istua jumalten vuorella kaukana pohjoisessa, minä nousen pilviä ylemmäksi, olen korottava itseni Korkeimman vertaiseksi."

        Siksi sillä on Hartaanselän pieni pirttikin täynnä sen pahoja henkiä, koska:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Ja kun Jumalan enkelijoukot lopulta sen joukkoineen tuhoaa, sillä on:

        "Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.

        Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

        Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

        Kun sinäkään et päässyt pelkuruuden henkesi kanssa sisälle Kristuksen ahtaasta portista, tuli pelastus Saatanan palvelijan käden puristuksesta ja valkaisi sinut rakastamallasi sovitusverellä, kuten vl-vanhempasikin.

        Tällä yhdellä tyypillä näyttäisi olevan useampi rekisteröity nimimerkki, lukemattomien puskanikkien lisäksi.


      • HaeApuaPian

        Näety yhden tyypin joka paikassa. Hae pian apua traumaasi


      • Eräs.tyyppi.on.nähnyt
        HaeApuaPian kirjoitti:

        Näety yhden tyypin joka paikassa. Hae pian apua traumaasi

        Haen apua, jos alan näkemään "mustia lentäviä kissoja", silloin ihminen on todella pikaisen avun tarpeessa:-)


    • VesaKaitera

      Olen itse kokenut valaistumisen vuonna 1967, ja selitän seuraavassa, mitä minulle silloin tapahtui.

      Olin nähnyt useaan otteeseen painajaisunen, jossa olin uöaikaan laajassa rakennutelinekomleksissa. Oli kuutamo, mutta taivas oli enimmäkseen pilvessä, jolloin Kuu tuli esiin vain ajoittain. Mutta silloin, kun se tuli esiin, niin koko maisema näkyi varsin selkeästi. Pilvien peittäessä Kuun tuli lähes täydellinen pimeys. Tiesin, että joku mies ajoi minua takaa, vaiken ollut nähnyt häntä. Rakennustelineet olivat valtaosaltaan metallia, ja ne kalisivat askelten alla. Kun oli pimeä, niin hiivin eteenpäin hyvin hitaasti ja hljaa, mutta Kuun tullessa esiin oli pantava iso vaihde päälle. Mies pääsi välillä niin lähelle minua, että kuulin hänen puuskuttavan hengityksenä, ja pariin ottseen hän sai nilkastani otteen, kun olin kiipeämässä ylemmälle tasolle. Mutta aina pääsin irti ja ravi jatkui.

      Eräänä yönä näin tuon saman panajaisunen peräkkäin kolmeen kertaan ja olin aamulla aivan rättiväsynyt. Siinä vaiheessa tein päätöksen, että kun seuraavan kerran näen tuon saman painajaisunen, niin en lähdekään karkuun, vaan yritän nähdä, kuka minua ajaa takaa. Noin vikon päästä tämä sitten tapahtui. Vaikka olin likimain jäykkänä kauhusta, niin en lähtenyt pakoon, vaan käännyin ympäri kohdatakseni vainoojani. En oikeastaan nähnyt häntä, mutta sisäistin välittömästi, että tuo mies olin minä itse. Tajusin heti, että alitajuntani oli esittänyt minulle tuon painjaisunen toistuvasti ilmoittaakseen, että rasitin elimistöäni liikaa. Ei yhtään hassummin päätelty, sillä olinhan edelleen jonkimoisessa unen ja valveen välitilassa. Alitajunnaltani tuli kuittaus siten, että olin muutaman sekunnin ajan jonkinlainen valopatsas. Häiköisevä valo tuli sisältäni ja se oli niin kirkas, että yritin epätoisesti sulkea silmäni, mutta nehän olivat jo valmiiksi kiinni. Koko minuuteni sulautui hetkeksi tuohn valoon. Heräsin, ja totesin kokeneeni valaistumisen. Kun olin sisäistänyt sen, mitä alitajuntani oli yrittänyt minulle kertoa, niin se pani aivoissani kaikki valot päälle. Nyt oli ehkä kyseessä "tiedon valo", eikä uskonnollinen kokemus. Joka tapauksessa kun valaistumisen kokee, niin se on siksi vaikuttava kokemus, ettei siitä mitenkään voi erehtyä.

      • RuumiinTemppeli

        Hieno stoori ja hieno kokemus sinulla. Valaistumisessa on usein juuri tällaisista sisäisistä kokemuksista kysymys. Kuten Jeesus sanoi, meillä ihmisillä on Jumalan temppeli rakennettuna omaan ruumiiseemme. Me olemme ihmisinä Jumalan temppeleitä. Aloittajankin kannattaisi pohtia tätä puolta, eikä lähteä demonisoimaan pelkästään hyviä asioita ja puolia.

        "Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä."


      • Tähän riittää vastaukseksi vanhan kotimaisen iskelmän sanat:

        "Se oli niin suurta, kaunista se oli niin, mutta kaunista valhetta vainen."

        Kuten jo aloituksessa sanoin, valaistumisella ei ole mitään tekemistä Kristukselta saatavalta Pyhän Hengen kanssa.


      • EikäValhetta
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tähän riittää vastaukseksi vanhan kotimaisen iskelmän sanat:

        "Se oli niin suurta, kaunista se oli niin, mutta kaunista valhetta vainen."

        Kuten jo aloituksessa sanoin, valaistumisella ei ole mitään tekemistä Kristukselta saatavalta Pyhän Hengen kanssa.

        Ei kaikki ole rumaa.


      • Penuela

        Kokemuksellasi ei ole mitään tekemistä uskon ja Jumalan kanssa.


      • NimiMuuttuiIsraeliksi

        Kokemus on samanlainen, minkä Jaakob kävi painiessaan "muuan miehen" kanssa yön aikana. Näin Jumalan miehet saavat painia jopa itsensä Jumalan kanssa joskus.


      • Tässä kuitenkin Saatanan mies paini Saatanan kanssa. Saatana voitti ja valaisi.


    • Psykologi.Tommi

      Pyhä henki=valaistuminen=Vesimiehen aikaan siirtyminen=moksa= itsen ja maailman oivallus=uudestisyntyminen ylhäältä= läsnä jne

      Samaa mielenmullistavaa tapahtumaa tarkoittavat. Krishnamurti kertoo hyvin tästä asiasta :)

      Meillä on yksi Jumala ja sama kaikilla, näkemyksiä vaan on monenlaisia ja siksi näkemys eroja.

      • Psykologi.Tommi

        Teuvo haluaisi aloittaa uskonnollisen sodan muita vastaan vaan on hänellä hirsi silmiensä edessä vaikeuttamassa hänen totuuden näkökykyänsä.

        Virhe Teuvon totuudessa...sotaako olet tullut tänne tuomaan? Vaiko pelastus mahdollisuuksista?


      • Psykologi.Tommi

        Kertomaan? :D


      • Psykologi.Tommi

        Kruunuchakran avautuminen on kans yksi nimitys tälle samalle asialle esim. Pyhä Henki .


    • Psykologi.Tommi

      Teuvo elää vielä kalojen ajassa vaikka vesimiehen aika on jo koittanut.
      Sinun pitäisi Teuvo päivittää itsesi nykypäivään.
      Totuus ei muutu mutta maailma on muuttumassa kohti parempaa hitaasti mutta varmasti.

      • Saatanan ihanassa hurmoksessa kohti kadotusta olet vaeltamassa. Etykä minua sille tielle mukaasi saa.

        Minä olen Kala, ja Kala oli myös ensimmäisten valittujen tunnus, kunnes Saatana toi sen tilalle oman kuoleman merkkinsä, ristin, ja tätä vahvisti vielä 300 luvjulla Saatanan keisari Konstantinukselle antama ristinäky.

        Jonka turvin hän lähti aseiden kanssa, verta vuodattamalla, maailmaa valloittamaan.


    • Enlightement777

      Valaistuminen:

      Luuk.6:40
      "täysin oppineena jokainen on oleva niinkuin hänen opettajansa"


      Joh.8:32
      "ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."

      1Kor.2:7
      ...vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemm


      Sananl.1:5 Viisas kuulkoon ja saakoon oppia lisää, ja ymmärtäväinen hankkikoon elämänohjetta

      • Kristuksen kapea, totuuden tie lähtee tästä:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Ja jatkuu tästä:

        " Jeesus vaelsi kohti Jerusalemia. Hän kulki kaupungista kaupunkiin ja kylästä kylään ja opetti.
        Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?" Jeesus vastasi:

        "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

        Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'

        Ja johtaa tähän:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Tästä on tämä keskustelupalsta erinomaisena esimerkkinä.


    • Änyel

      Teuvo.. Voisitko vastata mulle t. Penuela

      • Missä puskassa sinä nyt olet vastausta odottamassa?


      • Änyel

        Tuossa viereisessä puskassa näyt kökkivän itsekin Teuvo.


    • Psykologi.Tommi

      Mikset Teuvolle aloitukseen mitään laita? Vai omiin aloituksiin vaan?:)

      • Minähän kehotin sinua lukemaan tämän:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14231666/teuvo-suni-tiedoksi-raamattukeskustelijoille

        Pyhä Henki teki selväksi, ettei minun ole tarpeen käydä jokaisessa puskassa, missä kaltaisesi puskapsykologiot ja -teologit Teuvo-herjoillaan kärkkyvät kunniaa ihmisiltä.

        Onhan näin myös ennalta ilmoitettu:

        "Ihmiset kääntyvät sinun puoleesi, mutta älä sinä käänny heidän mielensä mukaan."


      • Psykologi.Tommi

        Ei ole Teuvo herjoja vaikka vähän naurettava oletkin .

        Enkä myöskään käänny sinun puoleesi vaan ymmärrän kyllä sinun pointtisi tässä asiassa täysin :D

        Olet Raamatun ja yhteiskunnan aivopesemä vanha Jäärä :D
        Sinun kuuluisi olla torilla puhuttelemassa ihmisiä vaan kun et ole kun kaihdat jonkun asian takia valoa . Mikä se asia on Teuvo?

        Miksi et opasta ihmisiä vaan haukut vaan? Jos osaisit riidellä olisi asia toisin mutta kun et osaa edes rakentavasti riidellä mitä väität osaavasi. ...

        Olet kaiketi katkera kun et ole saanut itseäsi nostatettua lahkon johtajan asemaan vaan olet jäänyt yksin kiitos tyylisi jota harjoitat. ..saarnaat viallista Totuutta vaikkakin oikeata.
        Vika siinä löytyy sinun henkilökohtaisista virheistäsi katkerana ihmisenä ja vääristä opeistasi jota olet nuorempana miehenä harrastanut.


      • Psykologi.Tommi kirjoitti:

        Ei ole Teuvo herjoja vaikka vähän naurettava oletkin .

        Enkä myöskään käänny sinun puoleesi vaan ymmärrän kyllä sinun pointtisi tässä asiassa täysin :D

        Olet Raamatun ja yhteiskunnan aivopesemä vanha Jäärä :D
        Sinun kuuluisi olla torilla puhuttelemassa ihmisiä vaan kun et ole kun kaihdat jonkun asian takia valoa . Mikä se asia on Teuvo?

        Miksi et opasta ihmisiä vaan haukut vaan? Jos osaisit riidellä olisi asia toisin mutta kun et osaa edes rakentavasti riidellä mitä väität osaavasi. ...

        Olet kaiketi katkera kun et ole saanut itseäsi nostatettua lahkon johtajan asemaan vaan olet jäänyt yksin kiitos tyylisi jota harjoitat. ..saarnaat viallista Totuutta vaikkakin oikeata.
        Vika siinä löytyy sinun henkilökohtaisista virheistäsi katkerana ihmisenä ja vääristä opeistasi jota olet nuorempana miehenä harrastanut.

        Saatanan ilosanomaa julistat, sillä sen omien ei todella tarvitse olla yksin, eikä kokea kenenkään vihaa.

        Sillä tuhonkin hetkellä sillä on "joukkoja kuin hiekkaa meren rannalla."


      • Psykologi.Tommi

        Pyh ja pah Teuvo :D Sinä ja sinun henkilökohtaiset ongelmasi. ..en minä saatanaa vaan Jumalan sanomaa kenet opin tuntemaan jokin aika sitten :)
        Meidän yhteinen Jumalahan on sinulle irvistys ja sitä et valossa kykene vastaanottamaan. ..ennemmin kirjoittelet tänne päivän selvistä asioista montaa kertaa samasta asiasta per päivä. ..joo tiedetään että maailma on pahan vallassa.

        Terveisin ; tiellä kohti ulos tästä pahasta maailmasta.


    • valaistunutminäkin

      Sanat eivät kuulu sen kummemmin saatanalle kuin jumalallekaan. Kieli on ihmisen luoma kommunikaatioväline.

      Valaistuminen tarkoittaa vain sitä, että joku ehkä pitkäänkin pohdittu asia tai totuus kirkastuu ihmiselle. Ei enempää, eikä vähempää. Esim. uskoon tulo on valaistumista. Siinähän astutaan pimeydestä valoon, eli saatanan valtakunnasta Jumalan valtakuntaan.

      Termi on saanut alkunsa siitä, että kun ihminen tajuaa jotakin, niin tuntuu kuin valot olisivat syttyneet.

      • Psykologi.Tommi

        Valaistuminen on kun ymmärtää maailman luonteen ja herää tähän hetkeen eli on läsnä ilman ajatuksia.

        Maailman luonnehan paha kuten Teuvo täällä valittelee joka päivä , tosin Teuvo ei ole läsnä hetkessä vaan elää Raamattua muutellen sitä omia tarkoitusperiään myötäilevämmäksi .
        Teuvo elää tällä keskustelupalstalla painajaisiaan läpi.

        Itse olen ymmärtänyt maailman luonteen ja olen ikään kuin tippunut siitä menosta irralliseksi.
        En ymmärrä enään miksi ihmiset käyttäytyvät kuten he käyttäytyvät...Ovatko he sokeita tuhoisalle käyttäytymisellensä?
        Koen olevani valaistunut sekä Jumalan kokenut , olen muuttunut hyväntahtoiseksi ja se ei kuulu tähän maailman menoon mitä ihmiset pitävät yllä.


      • TMarko77

        Juuri näin. Vanhurskaan polku on kulkemista pimeydestä valoon. Valo lisääntyy kun lähtee kulkemaan totuudellisuuden tietä. Se on Jumalan valtakunnan etsimistä kaikessa, koska Jumalan valtakunta rakentuu vain totuuden perustalle ja totuuden pilareista. Joka tarkoittaa yksinkertaisesti sanottuna, että ymmärtämättömyyden/tietämättömyyden pimeys hälvenee ja ymmmärryksen valo lisääntyy. Pikkuhiljaa ihmisen valheellisuutta kuoritaan pois kuin sipurin kerroksia kuoritaan, kunnen jäljelle jää vain puhdasta totuudellisuutta. Se on totuutta kaipaavalle ja etsivälle tuskallinen prosessi mutta elin tärkeä. Valheet joita aiemmin uskottiin totuudeksi lakkaa kun totuus paljastuu niistä. Silloin valheen voimat menettävät valtansa ihmisessä ja ihminen pääsee vapaaksi valheen siteistä. Kun valhe nähdään valheeksi syttyy ymmärryksen valo ja siteet heltiävät. Totuus tekee vapaaksi ja poistaa myös kaikki pelot jotka kulkevat käsikädessä tietämättömyyden kanssa.

        Näin sanottiin jo aikoinaan Psalmeissa: "Kun sinun sanasi avautuvat, niin ne valaisevat ja antavat yksinkertaiselle ymmärrystä." Ps 119:130


      • Psykologi.Tommi

        Hallelujah! :D


      • TMarko77
        Psykologi.Tommi kirjoitti:

        Hallelujah! :D

        Amen. Jumalaa on hyvä ylistää kun siihen on aihetta :)


      • Psykologi.Tommi kirjoitti:

        Hallelujah! :D

        Siinäpä kaksi Saatanan valaisemaa tapasivat toisensa. TMarko onkin pitkän ajan ollut poissa, ilmeisesti ollut Saatanan kertausharjoituksessa.


      • Änyel
        Psykologi.Tommi kirjoitti:

        Valaistuminen on kun ymmärtää maailman luonteen ja herää tähän hetkeen eli on läsnä ilman ajatuksia.

        Maailman luonnehan paha kuten Teuvo täällä valittelee joka päivä , tosin Teuvo ei ole läsnä hetkessä vaan elää Raamattua muutellen sitä omia tarkoitusperiään myötäilevämmäksi .
        Teuvo elää tällä keskustelupalstalla painajaisiaan läpi.

        Itse olen ymmärtänyt maailman luonteen ja olen ikään kuin tippunut siitä menosta irralliseksi.
        En ymmärrä enään miksi ihmiset käyttäytyvät kuten he käyttäytyvät...Ovatko he sokeita tuhoisalle käyttäytymisellensä?
        Koen olevani valaistunut sekä Jumalan kokenut , olen muuttunut hyväntahtoiseksi ja se ei kuulu tähän maailman menoon mitä ihmiset pitävät yllä.

        Huh huh.. itsensä ylentäjä paikalla. Kaiken suvaitseva ja anteeksi antava. Oliskohan itse ... kaiken kokenut.. kaiken elänyt.. voi pyhä Sylvi. .taas uusi "messias" !


      • Penurla
        Änyel kirjoitti:

        Huh huh.. itsensä ylentäjä paikalla. Kaiken suvaitseva ja anteeksi antava. Oliskohan itse ... kaiken kokenut.. kaiken elänyt.. voi pyhä Sylvi. .taas uusi "messias" !

        Sorry.. ei ollut sulle suni.. alkaa jo kypsyttää ihmistä .


    • Epilepsia_vaara

      Valaistuminen sellaisena kuin se useilla internetsivustoillakin esitetään, johtaa kristityn suurella todennäköisyydellä eksyksiin.
      Tiedä sitten "valaisevatko" nuo hienoilla kuvilla ja välkkyvillä valoilla somistellut sivustot ketään. Välttämättä ei kuitenkaan kannata alkaa tavoittelemaan kuuta ja tähtiä taivaalta, jos ei Jumalan valtakunta mahdu edes ihmiseen itseensä.

    • Psykologi.Tommi

      Itse suosittelen ristiinnaulittua elämää, jalo kahdeksanosainen polku (buddhalaisuus) ja tosiaan Krisnamurtia.

      Synnitöntä elämää = valaistuneen elämää = maailmasta erillään olevaa elämää = vaikeaa elämää mutta palkitsevaa sen vapauttavan vaikutuksen takia.

      Halkosilmä Teuvo ei nyt vaan tajua muuta kuin mukailemansa raamatun tulkinnan joka on virheellinen mutta oikeilla jäljillä :D

    • Psykologi.Tommi

      Eikö Halkosilmä Teuvolla ole mitään päivänselvää heittoa taas heitettävänään?

    • Psykologi.Tommi

      Krisnamurti puhuu muuten samoista asioista kuin sinä Teuvo tosin vaan omasta näkökulmastaan. ..Hän ei pelännyt ihmisten pahuutta toisin kuin sinä ja näkeehän sen kirjoituksistasi. ...Olet pelkuri maailman suhteen.
      Pimeydestä ja piilosta käsin käyt taisteluasi silmälasien tilalla halko sekä kartat valoa .

    • Psykologi.Tommi

      Olet suorittamassa Teuvo tehtävää meidän kaikkien puolesta Jeesuksen nimeen vielä sanomasi perusteella.

      Ja muuta et osaa kuin haukkua...näinkö Jeesus sinua opasti tekemään? Päivän selviä asioita tuomaan julki päivästä toiseen? Tuskinpa näin opasti Jeesus....

    • Psykologi.Tommi

      Teuvo toimii siis Jeesuksen johdattelemana omien sanojensa mukaan .
      Miksi siis päivästä toiseen hän tuo ilmi samoja asioita?
      Maailma on paha , kyllä mutta miksi Teuvo ei halua muutosta aikaiseksi vaan haukkuu päivästä toiseen muita?
      Hän pelkää maailmaa...Hän toimii pimeydestä käsin omalla nimellään kartellen Totuutta sekä valoa.
      Totuushan on se että Teuvo on kykenevä tuomaan pelastuksen sanomaa mutta hän on Ahne ja haluaa pitää sen vain itsellään jos häntä ei nosteta muiden yläpuolelle.
      Hän kuvittelee olevansa maailman ainut Valo , hänhän on ainut Sanomiensa perusteella joka työskentelee valon sekä totuuden kautta.

      Totuus on se että Teuvo on Ahne sekä Pelkuri.
      Totuuden pimittäjä omiin nimiinsä ja kehtaa hän vielä väittää että on Pyhän Hengen koskettama.

      Teuvon Jeesus on käskenyt Teuvon riitelemään ja tuomaan päivän selviä asioita ilmi suomi24 keskustelupalstan kautta. Tuomitsemaan muita kadotukseen sekä kokemaan itsensä maailman valoksi.

      On sillä Teuvolla aikamoinen Jeesus kun sellasia on neuvonut Teuvon tekeväksi, ettei nyt olisi Teuvo joku muu asialla ???

      Teuvon Totuus on tämä.

    • Jos sinäkin totuuteen uskoisit, olisivat nämäkin Jeesuksen ilmoitukset pelkkää valhetta:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

      "Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.

      Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

      Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.

      Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä.

      Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

      "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.

      Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

      Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.

      Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.

      Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

      Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

      • Psykologi.Tommi

        Minä olen ahtaalla ja maailma väheksyy sekä hylkii minua....joten miksi sinäkin?
        Osaan ottaa vaan kaiken huumorilla ja sekin yksi vahvuus :)
        Olenhan hullujenhuoneella ja ystävieni hyljitty :D
        Mutta olen onnellinen...Minulla on rakkaus sekä lapsieni ymmärrys tälle :)
        En tiedä kestänkö loppuun asti mutta yritän ja kaikellani sen teen :)
        Vitut riettauden virrasta ja kaikesta muusta paskasta mitä maailma tarjoaa ....Minä en enään niele :)
        Olen tullut Jumalani tuntemukseen , voi sitä sanoa vaikka valaistumiseksi jos haluaa . On nimiä paljon kuin on kulttuurejakin. Sano mitä sanot ihan sama :P


    • Tämän takiako sinä tykkäät uiskennella siellä riettauden virrassa:

      "Vitut riettauden virrasta"

      Siellä on varmasti varaa valita?

      Tämä Raamatun totuus sopii erinomaisesti sinuun:

      "Auliisti hän lähtee naisen perään, niin kuin härkä teurastajan luo, kuin köytetty hullu kuritusta kohti."

      Saatanan papeilla on kaulapannassa valkoinen laikku, siitä ne on kiinnitetty valkoisen Saatanan talutusnuoraan.

      Onko tuo sama köysi suoraan sinun kaulasi ympärillä?

      • Psykologi.Tommi

        En minä enään tykkää uiskennella riettauden virrassa kuten sinä sen asian tuot ilmi.
        Koin jotain uskomatonta mikä muutti näkemykseni maailmasta täysin , ennen olin sokea synnille sekä maailman tarjoamalle sonnalle mutta nyt näen tämän eksytyksen täysin ...se on alkanut jo tuhansia vuosia sitten ,laajentunut ja paisunut älyttömiin mittasuhteisiin.

        Kyllä tämä valintani on tuonut ihmetystä ja hämmästys monien osalta, sekä olen hyvää vauhtia tippumassa pois tästä älyttömyydestä. Toiveena mökki jostain metsän keskeltä ilman tätä maailman älytöntä tarjontaa. Rahaa en käytä muuta kuin välttämättömiin asioihin ja sehän minut pitää vielä kiinni "virrassa"

        Kuritus on jo koettu ja olen vapaa henkisesti kaikesta hullutuksesta ja en koe enään mitään tyydytystä turhuuksista

        En ymmärrä tuota pappi tarinaasi, tiedän kyllä että he ovat tehneet suuren virheen rakentaessaan temppelit joka kylään sekä palvovat patsaita joka muistaakseni oli kiellettyä.

        Maailma on todella sekaisin ja oikein ärsyttää kun ihmiset "pakon" ajamana tekevät kaikkea sellaista jota ei kuuluisi eikä se kuulu Jumala yhteyden piiriin myöskään.

        Itse olen päässyt tuohon yhteyteen ja koen vapautta vaikka maailman vankina olenkin...vapauteni on rakkaus Jumalaa kohtaa ilman mitään erillisiä uskomuksia välissä sekä rakkauteni vaimoani ja lapsiani kohtaan :)

        Mutta kun olen tuonut asiaani esille Jumalastani sekä Jeesuksesta olen joutunut mielenterveyslaitokseen jossa minut yritetään hiljentää tästä lääkitsemällä sekä tuputtamalla Kristinuskoa pappien toimesta. En kuitenkaan jaksanut kuunnella papin mielistelyä ja kerrontaa siitä että vain hän on oikeassa :I
        No mutta seuraavaksi minut leimataan mielenvikaiseksi koska kuten lääkärikin sanoi "on sairaus jos uskoo Jumalaan jos ei ole tiettyä ryhmää minkä kautta uskoo siihen"
        . Minun uskoni on suoraa uskoa :)

        Eli minut ajetaan tilaan maailmassa jossa minua voi sanoa Hulluksi (ei haittaa minua)
        Lopulta toivotaan että vaikenen kun tarpeeksi minua kolhitaan mutta en varmasti vaikee onhan tämä "yhteys" niin hieno asia että :)
        Lopuksi olen Hullu Onnellinen Eläkeläinen jonka sanaan ei voi luottaa , olenhan sekopää :D

        Tämä olisi käynyt myös sinulle jos olisit jatkanut työtäsi puheen kautta...


      • Psykologi.Tommi

        Itse aion jatkaa tätä puhelinjaa loppuun asti ja voihan olla että minut eristetään täysin sen takia yhteiskunnasta ja tulenhan eristäytymään yhteiskunnasta(maailma) muutenkin .

        Olemmehan kaikki kykeneviä yhteyteen. ..Suurin osa on vain lengennut ja pahasti :( ja kaiken kukkuraksi sokeita sille asialle :((

        Sinä olet kokenut Jeesuksen ja minä olen kokenut Jumalan läheisyyden todella selvästi....mikä siis meitä erottaa sinusta?


      • Psykologi.Tommi

        Mikä minut erottaa sinusta jos kerran olet yhteyteen päässyt jo aikoja sitten?


      • TMarko77
        Psykologi.Tommi kirjoitti:

        En minä enään tykkää uiskennella riettauden virrassa kuten sinä sen asian tuot ilmi.
        Koin jotain uskomatonta mikä muutti näkemykseni maailmasta täysin , ennen olin sokea synnille sekä maailman tarjoamalle sonnalle mutta nyt näen tämän eksytyksen täysin ...se on alkanut jo tuhansia vuosia sitten ,laajentunut ja paisunut älyttömiin mittasuhteisiin.

        Kyllä tämä valintani on tuonut ihmetystä ja hämmästys monien osalta, sekä olen hyvää vauhtia tippumassa pois tästä älyttömyydestä. Toiveena mökki jostain metsän keskeltä ilman tätä maailman älytöntä tarjontaa. Rahaa en käytä muuta kuin välttämättömiin asioihin ja sehän minut pitää vielä kiinni "virrassa"

        Kuritus on jo koettu ja olen vapaa henkisesti kaikesta hullutuksesta ja en koe enään mitään tyydytystä turhuuksista

        En ymmärrä tuota pappi tarinaasi, tiedän kyllä että he ovat tehneet suuren virheen rakentaessaan temppelit joka kylään sekä palvovat patsaita joka muistaakseni oli kiellettyä.

        Maailma on todella sekaisin ja oikein ärsyttää kun ihmiset "pakon" ajamana tekevät kaikkea sellaista jota ei kuuluisi eikä se kuulu Jumala yhteyden piiriin myöskään.

        Itse olen päässyt tuohon yhteyteen ja koen vapautta vaikka maailman vankina olenkin...vapauteni on rakkaus Jumalaa kohtaa ilman mitään erillisiä uskomuksia välissä sekä rakkauteni vaimoani ja lapsiani kohtaan :)

        Mutta kun olen tuonut asiaani esille Jumalastani sekä Jeesuksesta olen joutunut mielenterveyslaitokseen jossa minut yritetään hiljentää tästä lääkitsemällä sekä tuputtamalla Kristinuskoa pappien toimesta. En kuitenkaan jaksanut kuunnella papin mielistelyä ja kerrontaa siitä että vain hän on oikeassa :I
        No mutta seuraavaksi minut leimataan mielenvikaiseksi koska kuten lääkärikin sanoi "on sairaus jos uskoo Jumalaan jos ei ole tiettyä ryhmää minkä kautta uskoo siihen"
        . Minun uskoni on suoraa uskoa :)

        Eli minut ajetaan tilaan maailmassa jossa minua voi sanoa Hulluksi (ei haittaa minua)
        Lopulta toivotaan että vaikenen kun tarpeeksi minua kolhitaan mutta en varmasti vaikee onhan tämä "yhteys" niin hieno asia että :)
        Lopuksi olen Hullu Onnellinen Eläkeläinen jonka sanaan ei voi luottaa , olenhan sekopää :D

        Tämä olisi käynyt myös sinulle jos olisit jatkanut työtäsi puheen kautta...

        Koskettava kirjoitus. Jotenkin helppo uskoa, että varmasti monelle on juuri näin käynyt.

        Jeesus ei "hullujen" ja "syntisten" ihmisten seuraa kartellut ja heitä halveksinut, niinkuin sen ajan "kunnon" uskovat tekivät. Itselleni kävi sitten juuri näin, että olin joskus näihin "parempiin" uskoviin itseni luokitellut ja halveksin heikkoja. Jumalan piti tehdä minusta vielä heikompi ennenkuin silmäni avautuivat näkemään typerän asenteeni ja suuret luulot itsestäni.


      • Psykologi.Tommi

        Elätkö sinä virrassa mukana? Syntisten tapojen ja maailman tarjonnan armoilla?
        Päästäksesi yhteyteen sinun on luovuttava maailmasta ja sen sekoittavasta vaikutuksesta.

        -Omistajuudesta on luovuttava
        -on osattava antautua täysin johdatukselle jossa minäkin nyt elän eli lopulta Hullu Onnellinen Köyhä ja ainoa sitoumus Jumalalle , universaalille luonteelle jonka kohtasin tuossa :)


      • Psykologi.Tommi

        Jos kokee tarvitsevansa jotain maailmalta on silloin ihminen eksyksissä.
        Silloin olet maailman oma etkä Jumalan.
        Ainoa asia on Jumalan tunteminen ja se johdattaa jos suinkin mahdollista vielä vähän aikaa :)

        Toivotaan nyt ettei nälkään tarvitsisi kuolla tämän asian takia mutta jos näin on niin olkoon :) olo senkun paranee ja paranee vain mitä enemmän maailman jättää taaksensa :)
        Sieluni iloitsee mutta kehoni kärsii ja näin sen uskon olevan...Totuus että sielu jatkaa matkaansa kärsittyään elämän aikana "Tuomion"
        Jotkut eivät tätä saa kokea ja pelkään pahoin että kadotus on silloin mahdollinen...jos ei siis ota opikseen ja pahalta näyttää tämä maailman touhu :(


      • Psykologi.Tommi

        Ihmiset ovat oppineet normaaliksi käyttäytymisekseen synnin eli pahanteon.
        Sen takia maailma on mitä on ...
        Tästä ei seuraa mitään hyvää sielulle jos "heräämistä" hyvälle ei tapahdu elämän aikana.
        Sitä ikään kuin herää maailmasta(ihmisistä) erilliseksi koska ihmiset ovat pahoja ja kun yksi hyvä ilmentyy on tapahtuva kuin Jeesukselle.
        Yhteiskunnan hylkimä rikollinen jos puhuu omin sanoin tästä Jumala yhteydestä kuten Jeesus oli .


      • Penuela
        Psykologi.Tommi kirjoitti:

        Itse aion jatkaa tätä puhelinjaa loppuun asti ja voihan olla että minut eristetään täysin sen takia yhteiskunnasta ja tulenhan eristäytymään yhteiskunnasta(maailma) muutenkin .

        Olemmehan kaikki kykeneviä yhteyteen. ..Suurin osa on vain lengennut ja pahasti :( ja kaiken kukkuraksi sokeita sille asialle :((

        Sinä olet kokenut Jeesuksen ja minä olen kokenut Jumalan läheisyyden todella selvästi....mikä siis meitä erottaa sinusta?

        Oma kirjoituksesi todistaa sinua vastaan. Yhdessä lauseessa sanot yhtä toisessa toista. Jos olisit Jumalan mies ymmärtäisit että teuvo sunikin on veljesi. Toiseksi suurin käsky? Sinäkin kai tiedät ensimmäisen? Mutta ei..täällä saiteilla veli raatelee uskovan veljen tai siskon verille..kuin hyeena lauma. .yhden kimppuun. Ateistit taputtaa tyytyväisinä käsiään. Yhden..yhden ainoan käskyn Jeesus lujitti ja vahvisti. ."RAKASTAKAA TOISIANNE! NIIN KUIN MINÄ OLEN TEITÄ RAKASTANUT" !penuela


    • Psykologi.Tommi

      Miksi Teuvo hiljenit?

      • Ei ole mitään syytä lähteä Saatanan pikiä saarnoja analysoimaan.

        "Näin sanoo Herra Sebaot: -- Älkää kuunnelko tuollaisia profeettoja, älkää sanoja, joita he julistavat. He pettävät teitä! Omia kuvitelmiaan he vain puhuvat, eivät minun sanojani."


      • Psykologi.Tommi

        Omaa kokemusta, ei kuvitelmia toisin kuin sinä .

        Ja Toisekseen haluaisin kysyä että tiesitkö että Raamatun tarinat löytyvät pääpiirteittäin vanhemmasta uskonnosta nimeltään https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Zarathustralaisuus

        Sekä Intiasta löytyy uskonnollisia tekstejä jopa 7000 vuoden takaa joista Raamattuun on otettu tarinoita

        Se että aikojen alusta asti on ihmisellä ollut mahdollisuus päästä yhteyteen Jumalan kanssa on kirjattu ympäri maapalloa joka kulttuurissa jokaiseen uskontoon.

        Ja sinä yrität tehdä minuun vaikutusta nuorimmilla teksteillä mitkä ovat kopioituja vanhemmista uskonnoista ihmishistorian alusta asti...

        Teuvo, olet itsellesi luonut omituisen näkemyksen ja maailman Raamatun pohjalta joka kuitenkin on kopio monista eri teksteistä. ..voin lähettää linkin mistä nämä asiat tulevat ilmi ...
        Kuten olen sinulle sanonut että Raamatussa on Totuuden pohja mutta paljon yhteiskunnan eli maailman tuomaa saastaa.

        Olet kaiketi sen verran perus suomalainen juntti joka ei ole mieltynyt Totuuteen kuten olen jo aikaisemmin sanonut .
        Käytä sinä Raamattu termejä loppuun asti!
        Minä käytän Totuuden kieltä ja aion jatkaa näin loppuun asti :)

        Herran rauhaa


      • Psykologi.Tommi

        On Totuus ja sitten on mielikuvitus Totuus jossa sinä Teuvo elät :)
        Elät kuplassa :)


    • Se kuola, jossa minä saatanallisen uskosi mukaan elän, on nimeltään Pyhä eli Totuuden Henki.

      Sinun kuplasi on Saatanan valheen ja vääryyden henki. Joka korkeasta asemasta joutui maahan syöstyksi, ja kostaakseen Jumalalle tuon omasta mielestään kärsimänsä vääryyden, se pistää kaikki orjansa kilvan pilkkaamaan Pyhää Henkeä.

      Pyhä Henki kertoo kaikille valituilleen koko totuuden. Saatana ei kerro totuutta, vaikka sen tietää, vaan kääntää kaikki valheeksi.

      Miksi siis kaikissa pakanauskonnoissakin on samoja aiheita, kuin Uuden liiton kristinuskossa?

      Paina tämä nyt mieleesi, valhe-psykologi Tommi.

      Saatana syöstiin taivaasta maahan jo aikoja sitten, ja suljettiin maan uumeniin 1000 vuodeksi, ja päästettiin sieltä vapaaksi juuri sopivasti silloin, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin.

      Ja sieltä se aloitti maailman valloituksensa erittäin menestyksellisesti, yksinkertaisella ohjelmalla:

      "Onko Jumala todella sanonut?, Ei suinkaan, vaan..." tästä se maailman valloitus alkoi, ja kun se jo tuolloin tiesi minkälaisen uskon Jumala Poikansa kautta maailmaan aikojen lopulta tuo, se alkoi tuoda samoja piirteitä kaikkiin omiin uskontoihinsa saadakseen ihmiset uskolliseksi ja onnelliseksi:

      Kuten sen Uuden liiton väärä profeetta Paavali julisti:

      "Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä. Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      Tästä Paratiisin ensimmäisestä ihmiskunnan missiosta eli herätyskokouksesta alkaen kaikki maailmaan syntyneet ja syntyvät ihmiset on jo valmiiksi herkistetty kaikille Saatanan ihanille valheille, joten ei se mikään ihme ole, että jo vuonna 90 koko maailma olit Saatanan, eli Pahan vallassa.

      Eikä se todella ole mikään ihme, että tälläkin palstalla on vain yksi ihminen, jonka Kristus on kutsunut omakseen ja käynyt ostamassa Saatanalta vapaaksi jo 28 vuotta sitten.

      Ja sen kyllä jokainen Saatanan synnin orja tietää, ja viha lentää:

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

      • Psykologi.Tommi

        Sä taas vedät ylitte noi jutut :D

        En minä sinua vihaa ensinnäkään vaan olenhan monesti sanonut että oppisi mitä tuot julki on oikeaa mutta olet tuonut siihen omia piirteitä joten se ei ole täydellistä Totuutta :)

        "Se kuola, jossa minä saatanallisen uskosi mukaan elän"

        Kuola? Mitä ihmettä Teuvo ?
        Raamatussa on Totuuden pohja kuten itsekin tuot sitä julki oman näkemyksesi pohjalta.

        Mutta monista uskonnoista on kopioitu raamattuun tekstejä tykkäsit tai et , ja monet ovat tuoneet Totuutta julki omin näkemyksien kautta vuosi tuhansia jo . MYÖS RAAMATTUA AIKAISEMMIN! Hyvästä ja pahasta on kerrottu samoja asioita jo kauan aikaa aikaisemmin...
        Tutki ja ota se halko pois naamasi edestä...

        Sinut on ostettu vapaaksi ...ai kirjoittelemaan suomi24 palstalle tuomioita ja kertomaan samoista asioista joka päivä? Hyvän ja pahan kamppailusta kuten moni muukin ?
        Olet maailman valo ja sitä rataa?

        Pakko kysyä että teetkö tätä oikeasti vitsillä vain?


      • Psykologi.Tommi

        SINUN ONGELMASI ON SE ETTÄ OLET NOSTANUT ITSESI LIIAN KORKEALLE ! ei sinussa mitään muuta vikaa kauheammin ole :D

        Kuten aiemminkin kirjoitin tämän olevan myöskin koetus sinulle :) olet vaan kohottanut itsesi ja olet muille sokea .


      • Psykologi.Tommi

        Onko maailmassa kaltaisiasi enemmänkin vai oletko ainoa laatuasi?
        Siihen jos saisin vastauksen?

        Sitten lopetan sinulle viestien laittamisen kun siitä vastausesta selviääkin loput sinusta :)


      • Psykologi.Tommi kirjoitti:

        Onko maailmassa kaltaisiasi enemmänkin vai oletko ainoa laatuasi?
        Siihen jos saisin vastauksen?

        Sitten lopetan sinulle viestien laittamisen kun siitä vastausesta selviääkin loput sinusta :)

        28 vuoden aikana ei tästä maasta ole tullut vastaan ketään toista, joka olisi Kristukselta saanut Hengen ja tehtävän.

        Minä uskon, että Kristus on myös kautta koko maailman etsinyt omansa ja antanut heille samanlaisen tehtävän, jotta nämä hänen sanansa kävisivät toteen kautta koko ihmiskunnan.

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

        "Jeesus vastasi: "Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan.

        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia.

        Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä.

        Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä.

        Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.

        "Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden.

        Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan.

        Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan.

        Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee.

        Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu.

        Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."


      • Psykologi.Tommi kirjoitti:

        SINUN ONGELMASI ON SE ETTÄ OLET NOSTANUT ITSESI LIIAN KORKEALLE ! ei sinussa mitään muuta vikaa kauheammin ole :D

        Kuten aiemminkin kirjoitin tämän olevan myöskin koetus sinulle :) olet vaan kohottanut itsesi ja olet muille sokea .

        Ei edes muuan valhe-psykologi Tommi niin tyhmäole, että itse haluaisi JUmalan profeetaksi, tällaiseen koiran virkaan.

        Kaltaisesi väärät profeetat, kärkkyvät kunniaa ihmisiltä, ja siksi sinäkin kieli pitkällä laukkaa ihmisten perässä heitä miellyttämässä.

        Olen avoimesti kertonut elämästäni kaiken, ja ne ovat julkisessa profiilissa sinunkin luettavissa. Tuskin edes siedät niitä lukea.

        Se on Pyhä Henki, joka valittunsa ylentää:

        "Hän ylentää tomusta mitättömän ja korottaa tuhkasta köyhän, sijoittaa heidät ylhäisten joukkoon ja antaa heille kunniasijan."


      • Psykologi.Tommi

        Kunniaa ihmisiltä? Anteeksi mitä?
        Suosittelen sinulle todellakin sitä ihmisten tapaamista silmästä silmään ...Tämä palsta vääristää sinun kuvaasi muista ihmisistä :D

        Luuletko että jaksan tuollaisen käärmeen tekstejä lukea tämän enempää? En ja se ei ole Totuudesta koska itse sen tunnen vaan ylimielisestä asenteestasi jonka Jeesus sinulle on oikeuttanut?

        Voi Teuvo kun tietäisitkin kuinka vahvana Pyhä Henki täällä on niin hämmästyisit...mutta en veljeile ylpeiden kanssa , vaan Haastan heidän kanssaan riitaa olemalla tyyni. ...Tämä ei toimi internetin välityksellä vaan kasvotusten


      • Psykologi.Tommi

        Niin tosiaan muita kaltaisiasi messiaita ei ole olemassa mielestäsi...oliko Jeesus edes veroisesi? :D


      • Psykologi.Tommi kirjoitti:

        Niin tosiaan muita kaltaisiasi messiaita ei ole olemassa mielestäsi...oliko Jeesus edes veroisesi? :D

        "Pyhän Hengen pilkka se on pienikin pilkka", sanoi Saatana psykologilleen.


      • Psykologi.Tommi kirjoitti:

        Kunniaa ihmisiltä? Anteeksi mitä?
        Suosittelen sinulle todellakin sitä ihmisten tapaamista silmästä silmään ...Tämä palsta vääristää sinun kuvaasi muista ihmisistä :D

        Luuletko että jaksan tuollaisen käärmeen tekstejä lukea tämän enempää? En ja se ei ole Totuudesta koska itse sen tunnen vaan ylimielisestä asenteestasi jonka Jeesus sinulle on oikeuttanut?

        Voi Teuvo kun tietäisitkin kuinka vahvana Pyhä Henki täällä on niin hämmästyisit...mutta en veljeile ylpeiden kanssa , vaan Haastan heidän kanssaan riitaa olemalla tyyni. ...Tämä ei toimi internetin välityksellä vaan kasvotusten

        Kyllä minä hyvin ymmärrän, miten maan matosena Saatanan edessä möyrivä psykologi on raivostunut, kun kohtasi Totuuden Hengen, joka ei ihmisten edessä nöyristele.

        Paras huippu tapaaminen, silmästä silmään, tapahtui 1989-1992 Oulun piispan Olavi Rimpiläisen huoneessa, Oulun Tuomiokapitulissa, kun kaksi kertaa kävin hänen luonaan Pyhän Hengen viestin kanssa:

        "Seurakuntien on lopetettava vanhoillislestadiolaisten toimintojen ilmoittelu omissa ilmoituksissaan."

        Toisella kerralla hän suuttui ja ajoi minut ulos huoneestaan.

        Kolmatta kertaa ei tullut, kun hän 1. adventtina 1992 Ruukin seurakunnassa katsoi viisaammaksi rikkoa kirkkolakia, ja perui kirkkolain määräämään yleisen tarkastuksen, koska ei valheen henki sydämessään uskaltanut seurakunnan edessä asettua Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymysten eteen.

        Tarkemmin tästä, ja monesta muusta voit lukea kirjastani: ÄLÄ HEITÄ PELKÄÄ vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa.


    • Tukihenkilö

      Vaikuttaa siltä, että psykologi Tommi on saatu kiinni ja palautettu psykiatrian osastolle.

      • Saatana käytti häntä täällä vain sen hetken, että sai hänet syyllistymään siihen yhteen ainoaan anteeksi antamattomaan syntiin, ja näin sai varmistettua sen, ettei Kristus tule ikinä tätä ihmistä hänen synnin vankilasta vapaaksi ostamaan.


    • sotansa.sotinut

      Voi voi teitä, kun jaksatte nahistella täällä uskovat toinen toistenne kanssa nyansseista. Näkisin että Teukka edustaa Johannes kastajamaista ankarampaa linjaa, ja tämä psykologi Tommi vapaampaa modernia jeesusmaista linjaa. Ei sen väliä kumpi on oikeassa, riippuu ihan näkökulmasta ja painotuksista.

      • Täällä on käynnissä henkien taistelu: Totuus vastaan valhe ja vääryys.

        Viestisi sisältö paljastaa, että valhe ja vääryys on sinutkin omakseen saanut.


    • Psykologi.Tommi

      Kuten olen ilmoittanut sinulle teuvo ...en jaksa vängätä kanssasi ...sinä et todellakaan näe mitään muuta kuin oman "suuruutesi" ..se sinut on sumentanut.

      Minä jatkan omien syntieni ristiinnaulitsemista ja suosittelen sitä teuvo sinullekkin , erityisesti sinulle Teuvo..

      Jatka kiertelyä ja kaartelua aikasi...Lopulta totuus tulee vastaan

    • Psykologi.Tommi

      Ihmisten ilmoilla kuitenkin käyttäydyt toisin kuin täällä...Mistäköhän se mahtaa Teuvo johtua?
      Et kehtaa olla oma itsesi muille vaan pakenet valoa kuten olen sinulle siitä maininnut muutamaan otteeseen :)

      Näkemiin :)

      • Käytä syntiesi naulaamiseen ruostumattomia ja steriloituja nauloja, ettet kuolisi veren myrkyttymiseen.

        Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, jotka Saatanan hurmoksessa tänne rinta rottingilla tulevat Kristuksen Henkeä herjaamaan, ja noloina lähtevät pois, kun tämä Kristuksen ilmoitus omilleen toimii:

        "Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

        Saatanan henki on erittäin vahvasti tyhmyyden henki, kun et tajua edes sitä, ettei omalla nimellä rehellisesti kirjoittava suinkaan häpeä nimeään, jolla Kristus on hänet omakseen kutsunut ja ottanut, sillä tämä on valossa vaeltamista.

        Saulista alkaen, josta Saatana teki Paavalin, ovat kaikki hänen omansa saaneet uuden nimen, kuten sinäkin, valheen psykologi Tommi.


      • Penuela

        En ole "tommi" .. Olen peniel. .en tunne näiltä sateita edes ketään. Uskoni nimissä olen puhunut.. Teen nyt niinkin Jeesus opetti... pyyhin tomun jaloistani enkä katso taakseni... minua ei otettu täällä vastaan.


      • Penuel
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Käytä syntiesi naulaamiseen ruostumattomia ja steriloituja nauloja, ettet kuolisi veren myrkyttymiseen.

        Et ole ensimmäinen, etkä viimeinen, jotka Saatanan hurmoksessa tänne rinta rottingilla tulevat Kristuksen Henkeä herjaamaan, ja noloina lähtevät pois, kun tämä Kristuksen ilmoitus omilleen toimii:

        "Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne."

        Saatanan henki on erittäin vahvasti tyhmyyden henki, kun et tajua edes sitä, ettei omalla nimellä rehellisesti kirjoittava suinkaan häpeä nimeään, jolla Kristus on hänet omakseen kutsunut ja ottanut, sillä tämä on valossa vaeltamista.

        Saulista alkaen, josta Saatana teki Paavalin, ovat kaikki hänen omansa saaneet uuden nimen, kuten sinäkin, valheen psykologi Tommi.

        Ei haittaa.. Uskotko että mikään minkä koen tällä hetkellä riittää onko mieleesikään tullut!? Näihin vastaus on ei! Et välitä! ! Tämä on se syy Teuvo. Sinä et RAKASTA !EIKÄ haittaa kun et rakasta/välitä..Olet päässyt päämäärän.. Kiitos. Sinulle että löysin Saartanan 30 minä vielä.. Kiitos Teuvo. .Saatana kiittää taas yhdestä sielusta


      • Penuel kirjoitti:

        Ei haittaa.. Uskotko että mikään minkä koen tällä hetkellä riittää onko mieleesikään tullut!? Näihin vastaus on ei! Et välitä! ! Tämä on se syy Teuvo. Sinä et RAKASTA !EIKÄ haittaa kun et rakasta/välitä..Olet päässyt päämäärän.. Kiitos. Sinulle että löysin Saartanan 30 minä vielä.. Kiitos Teuvo. .Saatana kiittää taas yhdestä sielusta

        Sinua pitäisi rakastaa valheella, ja siihen minä en enää lankea.

        Kristuskaan ei rakastanut minua valheessa eläessäni, vaan vasta sitten, kun tulin tuskan kautta totuuteen.

        "Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne."

        Ja tätä rakkautta kaikki vihaavat:

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden."


    • Nyt on sopiva hetki kokeilla tätä:

      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

    • On todella mielenkiintoista, kun Pyhän Hengen kehotuksesta saan nostella näitä totuuksia uudelleen Saatanan palvelijoiden herjattavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe