Patrick Tiainen heitti Raamatun lattialle

KarmeetaKatsottavaa

Tässä tulee ilmi Tiaisen todellinen suhde Raamattuun, se kelpaa hänestä vain maahan heitettäväksi - Patrick heitää Raamatun maahan n. 38 kohdalla ja sitten alkaa epävireinen jokellus...

http://www.tv7.fi/vod/player/50740/

115

1950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeotPuhuvatPuolestaan

      Oikea uskovainen EI KOSKAAN heittäisi Raamattua maahan - ei koskaan...

      Vain tuollaiset patrick tiaiset ja jari tervot heittelevät Raamattuja maahan, koska Jumalan Pyhä kirja ei merkitse heille yhtään mitään.

      • EiHyvältäNäyttänyt

        Kylläpä näytti ilkeältä tuo Raamatun viskaus lattialle - Ihan tuli paha mieli, että tuolleen heitellään Jumalan Sanaa lattialle, kuin joku hyödytön roska!

        Ja mitä tuo hysteerinen huuto oikein tarkoitti - Ei ole kristittyjen Jumalasta tuollainen meno...


      • ettäsilleen

        Oletteko te Raamatun palvojia? Seurakunnista löytyy paljon tyyppejä, joille kirja on tärkeämpi kuin sanoma. Sen näkee mm. siitä, missä hengessä liikutaan ja kommentoidaan muita kristittyjä.


      • että_semmosta

        Kun unohdetaan Sana, voidaankin hillua sitten ihan missä hengessä tahansa. Miten ajattelet kristillisen seurakunnan säilyneen nämä vuosisadat? He pitivät kiinni sanasta. Sana on se mihin Jumala sitoutuu, ei huuhaa-"profetioihin" tai kummallisiin näkyhin tai tuntemuksiin.


      • JeesusOnSana
        että_semmosta kirjoitti:

        Kun unohdetaan Sana, voidaankin hillua sitten ihan missä hengessä tahansa. Miten ajattelet kristillisen seurakunnan säilyneen nämä vuosisadat? He pitivät kiinni sanasta. Sana on se mihin Jumala sitoutuu, ei huuhaa-"profetioihin" tai kummallisiin näkyhin tai tuntemuksiin.

        Aivan, Jeesus Kristushan oli itse Sana, mutta tätä jumalattomien on aivan mahdoton ymmärtää:

        EVANKELIUMI JOHANNEKSEN MUKAAN

        1 luku
        Jumalan tykönä oleva Sana tulee ihmiseksi ja on täynnä armoa ja totuutta 1 – 18. Johannes Kastaja todistaa Kristuksesta 19 – 34.

        1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.

        2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.

        3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.

        4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.

        5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.

        6 Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.

        7 Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.

        8 Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.

        9 Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

        10 Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.

        11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

        12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

        13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

        14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        15 Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."

        16 Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.

        17 Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.


    • Ei heittänyt, vaan asetti sen lattialle, kun ei ollut saarnapönttöä ja oli kädet varattu. Sulje ilkeä kitasi.

      • Tarkkuutta

        Samaa mieltä, näin tapauksen. Siltikään en ota vastaan Bakerin henkiä, en torontovineyardhenkeä...


      • SolaGratia

        Kyse oli ilmalennosta eli heittämisestä. Asettelu tapahtuu kauniimmin.


      • SolaGratia kirjoitti:

        Kyse oli ilmalennosta eli heittämisestä. Asettelu tapahtuu kauniimmin.

        Näin omin silmin ettei heittänyt.


      • OstakaaSilmävoidetta

        "Ei heittänyt, vaan asetti sen lattialle, kun ei ollut saarnapönttöä ja oli kädet varattu"

        Miten niin oli muka Patrickilla kädet varatut?

        Raamattu oli hänellä käsissä vain näön vuoksi ja kun kontrolli petti ja paha henki sai vallan pudotti Raamatun likaiselle lattialle.


      • Olet kako.


      • KenUskooSeNäkee
        BlackBerryWay kirjoitti:

        Olet kako.

        Ja sinä hakoTEILLÄ, joka olet muuten Raamatun mukaan ansainnut helvetintulen, koska sanot minua hulluksi!


      • luterilainen.vieläkin
        BlackBerryWay kirjoitti:

        Näin omin silmin ettei heittänyt.

        Patrick Tiainen mainostaa, että saa sokeat näkemään, mutta sinun kohdallasi BlackBerryWay, onkin tainnut tapahtua toisin päin.


      • luterilainen.vieläkin

      • näin.on

        Sanoit: "Ei heittänyt, vaan asetti sen lattialle"

        Kumpikin teistä liiotteli. Tiainen tiputti Raamatun lattialle.

        Niin ei ollut paikkaa minne laittaa, mutta olisi voinut asettaa sen kauniisti lattialle maahan kyykistyen. Tiainen oli niin vauhdissa ja huusi siinä jossain kohtaa "lisää, lisää, lisää". Tuossa kohdin minä ymmärsin, ettei Tiaisella ole kaikki saarnahommissa kunnossa.


      • yxmummi

        näin.on kirjoitti:

        "Kumpikin teistä liioitteli. Tiainen tiputti Raamatun lattialle."

        Kyllä minäkin sitä tilaisuutta katsoessani huomasin, että Raamattu oli jossain vaiheessa lattialla. En viitsinyt enää sitä kohtaa katsella, mistä tätä keskustelua käydään. Sitä ihmettelen, että miksi monet nykyisin retuuttavat Raamattua käsissään kuin jotakin räsynukkea. Mm. Heidi Barker retuutti Raamattua kummallisesti. Lukisivat sitä Sanaa edes. Ei ne kuulijat siitä viisastu, että Raamattua vain ilmassa heilutetaan ja pehmosia puhutaan.
        Miksi tilaisuuksiin ei sitten laiteta vaikka pientä pöytää, johon Raamatun voisi laskea?
        Kyllä minäkin pidän Jumalan Sanaa sen verran pyhänä, että en pidä siitä, että sitä tilaisuuksissa lattialle paiskitaan.


      • sokeusepidemia.puhkesi
        Tarkkuutta kirjoitti:

        Samaa mieltä, näin tapauksen. Siltikään en ota vastaan Bakerin henkiä, en torontovineyardhenkeä...

        Siinä toinen sokea, yurki1000js !


    • DoctorT

      Juuri näin, vain Raamatulle vieras, käsittelee Sanaa halventaen!!!

      Tuossakaan ei mitään varsinaista syytä laskea Raamattua lattialle.Teko, joka kumpusi jostakin sisimmän pimeydestä!

      Pieniä asioita, suuria merkityksiä!

      • ÄLÄ.KATSO.TAAKSESI

        Vastenmielistä katsoa ja kuulla, tämä nainen aivankuin pamautti Raamatun jalkoihinsa! Ällöttävää, latterreinit ja azusatkin, aivankuin haudoista kaivettua!


      • uskonhenki

        Katsokaa Aili Heinosta,Jean Roosia,Jean kokouksessaan uhkasi kuolemalla arvostelijoita,16 oli jo kuollut hänen sanojensa mukaan.Mistä hengestä?


      • HuhhuhKauhistus

        Tiaisella aika hurja ilme kasvoilla - samanlaisen maanisen, imelän ilmeen olen nähnyt ammattijoogaajilla, tuntuu olevan sama paha henki kyseessä.


      • OpenYourEyes

      • uskonhenki
        OpenYourEyes kirjoitti:

        Aivan. Tämä mainoksen henkilö, näyttelijä Piia Nuutila on kova joogaaja nykyään ja se näkyy kammottavalla tavalla hänen pelottavasta maireasta ja maagisesta ilmeestään, jota hänellä ei vielä takavuosina ollut.

        https://www.youtube.com/watch?v=jE29N_QeL2A

        Patrick Tiaisen yleisilmeessä on jotain samaa silmien maagista tuijotusta ja ylimaallista, luonnotonta hymyirvistystä.

        http://nakymagazine.fi/palstat/suomi-jeesukselle-varustarkastus

        Markku Tuppuraisella suden silmät,yleisilme arvelluttava.Norolampi saarnaa kuin jossain transsitilassa,ei hymynhäivää.Mikä henki?Naurettavaa touhua.


      • TuppuraisestaEnTiedä
        uskonhenki kirjoitti:

        Markku Tuppuraisella suden silmät,yleisilme arvelluttava.Norolampi saarnaa kuin jossain transsitilassa,ei hymynhäivää.Mikä henki?Naurettavaa touhua.

        Ei Norolampi kyllä saarnaa missään transsissa, ihan normaalisti hän puhuu ja totuutta puhuukin - ja ilman mitään naamanvääntelyjä ja silmien mulkoiluja, kuten jotkut harhaoppiseurakunnissa ja tv7:ssa tahtovat tehostaa puheitaan, kun sitä Pyhää Henkeä ei heiltä löydy.


      • oikeaHenki
        uskonhenki kirjoitti:

        Markku Tuppuraisella suden silmät,yleisilme arvelluttava.Norolampi saarnaa kuin jossain transsitilassa,ei hymynhäivää.Mikä henki?Naurettavaa touhua.

        Etkö vieläkään ymmärrä, ettei ihmisen opetuksia voi arvostella ulkoisen olemuksen ja ulkonäön perusteella.
        Norolammen opetus on Pyhästä Hengestä, ja olen huomannut, miten vastustat hänessä olevaa Pyhää Henkeä.
        Et selvästikään pysty olemaan loukkaamatta todellisia Herran palvelijoita, mutta Patrick Tiaista kyllä jaksat ylistää.
        Sinusta huokuu jokin paha, joka on päässyt pesiytymään sinuun.
        Vastustan sitä ja kehoitan hakeutumaan siitä eroon. Jeesuksen nimessä.


      • uskonhenki
        oikeaHenki kirjoitti:

        Etkö vieläkään ymmärrä, ettei ihmisen opetuksia voi arvostella ulkoisen olemuksen ja ulkonäön perusteella.
        Norolammen opetus on Pyhästä Hengestä, ja olen huomannut, miten vastustat hänessä olevaa Pyhää Henkeä.
        Et selvästikään pysty olemaan loukkaamatta todellisia Herran palvelijoita, mutta Patrick Tiaista kyllä jaksat ylistää.
        Sinusta huokuu jokin paha, joka on päässyt pesiytymään sinuun.
        Vastustan sitä ja kehoitan hakeutumaan siitä eroon. Jeesuksen nimessä.

        Mikä oikeus on arvostella Patrickin ulkonäköä!!!!En ylistä Patrickia sen kummemmin kuin muitakaan!!Vastustan teitä farisealaisia,kaikkitietäviä.Edelleen kuulutan ,ei vaivaa teitä muiden ilkeät kommentit vain minun,kertoo jotain teistä ja teidän hengestä.Sorry vaan,Jeesus on minun kanssani ja minullakin on lupa mielipiteeseeni.Tuota henkeä mikä sinussa on ,olen nähnyt ja kokenut elettyäni hellareiden kanssa.Kateudesta tahtoivat tappaa Jeesuksen!


      • Lemmikkirotta

        Minkäs Patrick Tiainen sille voi kun on ihan rotan näköinen.


      • uskonhenki
        uskonhenki kirjoitti:

        Mikä oikeus on arvostella Patrickin ulkonäköä!!!!En ylistä Patrickia sen kummemmin kuin muitakaan!!Vastustan teitä farisealaisia,kaikkitietäviä.Edelleen kuulutan ,ei vaivaa teitä muiden ilkeät kommentit vain minun,kertoo jotain teistä ja teidän hengestä.Sorry vaan,Jeesus on minun kanssani ja minullakin on lupa mielipiteeseeni.Tuota henkeä mikä sinussa on ,olen nähnyt ja kokenut elettyäni hellareiden kanssa.Kateudesta tahtoivat tappaa Jeesuksen!

        Täytyy vielä lisätä,ei Jeesuskaan pitänyt kaikista,eikä opetuslapset.Olen afrikkalaisten kanssa ja he ovat iloisia,eloisia ja nauravia.Sopii minulle.Eikä ole mistään hengestä kyse vaan persoonista.


      • uskonhenki
        Lemmikkirotta kirjoitti:

        Minkäs Patrick Tiainen sille voi kun on ihan rotan näköinen.

        Missäs täydelliset uskovat nyt on,kun näin rumaa tekstiä Patrckista.Paljastatte itsenne,farisealaiset.


      • uskonhengenpurkauksia
        uskonhenki kirjoitti:

        Mikä oikeus on arvostella Patrickin ulkonäköä!!!!En ylistä Patrickia sen kummemmin kuin muitakaan!!Vastustan teitä farisealaisia,kaikkitietäviä.Edelleen kuulutan ,ei vaivaa teitä muiden ilkeät kommentit vain minun,kertoo jotain teistä ja teidän hengestä.Sorry vaan,Jeesus on minun kanssani ja minullakin on lupa mielipiteeseeni.Tuota henkeä mikä sinussa on ,olen nähnyt ja kokenut elettyäni hellareiden kanssa.Kateudesta tahtoivat tappaa Jeesuksen!

        Olet useasti ylistänyt Patrickia ja solvannut Juha Norolampea ja muita saarnaajia:

        "Patrick on hyvännäköinen". 5.5.2016 uskonhenki

        "Norolampi on tyhjänpuhuja,vastenmielinen,eloton olio". 28.4.2016 uskonhenki

        "Pakko on lisätä,ei Norolammen kautta Jeesus voi toimia,niin täynnä itseään,hyi ,hyi!PatrickiaJeesus siunaa!" 28.4.2016 uskonhenki

        "Jeesus siunaa Patrickia väkevästi,mummi ja Jaakko ovat kuivia.Ylpeys on teissä suuri". 28.4.2016 uskonhenki

        "Jonninjoutava,kaikintavoin kuiva!Jeesusta et edes tunne,mummeliini." 28.4.2016 uskonhenki

        "Kyllä olet tyhmä,Jeesusta et tunne!Sinulla vasta tuskaa näyttää olevan." 28.4.2016 uskonhenki

        "Mummi menee kattoon youtubesta,luontoilta, muurahaiset päälekkäin,ja muutkin ahdistuneet,helpottaa." 28.4.2016 uskonhenki

        "Olet ahdistunut,tarvitset vapautusta." 28.4.2016 uskonhenki

        "Pellejä ovat myös Kallionpää,Tuppurainen,Renko,Yrjölä,Närhi,Norolampi,ym,ym.Ottakaa rennosti,Jeesus ei tarvitse teidän höpinöitänne." 30.4.2016 uskonhenki

        "Tuota itsensä korottamista juuri on Kallionpäässä,Tuppuraisessa,Närhessä,Rengossa,lista on pitkä.Olen ollut heidän uhkailu ja itsensä kehumis kokouksissa.Kallionpää koroitti itsensä Daavidiksi,hah,hah." 30.4.2016 uskonhenki

        "Niinhän näytät olevan tyhjä,ahdistunut,hae apua." 18.5.2016 uskonhenki

        Tässä muutamia "mielipiteitäsi".
        Tällaisia hiekkalaatikkotason kommentteja.

        Patrick Tiainen on ainoa, jota arvostat ja korvasyyhyysi kuuntelet, hän kun on niin "hyvän näköinen".


      • uskonhenki
        uskonhengenpurkauksia kirjoitti:

        Olet useasti ylistänyt Patrickia ja solvannut Juha Norolampea ja muita saarnaajia:

        "Patrick on hyvännäköinen". 5.5.2016 uskonhenki

        "Norolampi on tyhjänpuhuja,vastenmielinen,eloton olio". 28.4.2016 uskonhenki

        "Pakko on lisätä,ei Norolammen kautta Jeesus voi toimia,niin täynnä itseään,hyi ,hyi!PatrickiaJeesus siunaa!" 28.4.2016 uskonhenki

        "Jeesus siunaa Patrickia väkevästi,mummi ja Jaakko ovat kuivia.Ylpeys on teissä suuri". 28.4.2016 uskonhenki

        "Jonninjoutava,kaikintavoin kuiva!Jeesusta et edes tunne,mummeliini." 28.4.2016 uskonhenki

        "Kyllä olet tyhmä,Jeesusta et tunne!Sinulla vasta tuskaa näyttää olevan." 28.4.2016 uskonhenki

        "Mummi menee kattoon youtubesta,luontoilta, muurahaiset päälekkäin,ja muutkin ahdistuneet,helpottaa." 28.4.2016 uskonhenki

        "Olet ahdistunut,tarvitset vapautusta." 28.4.2016 uskonhenki

        "Pellejä ovat myös Kallionpää,Tuppurainen,Renko,Yrjölä,Närhi,Norolampi,ym,ym.Ottakaa rennosti,Jeesus ei tarvitse teidän höpinöitänne." 30.4.2016 uskonhenki

        "Tuota itsensä korottamista juuri on Kallionpäässä,Tuppuraisessa,Närhessä,Rengossa,lista on pitkä.Olen ollut heidän uhkailu ja itsensä kehumis kokouksissa.Kallionpää koroitti itsensä Daavidiksi,hah,hah." 30.4.2016 uskonhenki

        "Niinhän näytät olevan tyhjä,ahdistunut,hae apua." 18.5.2016 uskonhenki

        Tässä muutamia "mielipiteitäsi".
        Tällaisia hiekkalaatikkotason kommentteja.

        Patrick Tiainen on ainoa, jota arvostat ja korvasyyhyysi kuuntelet, hän kun on niin "hyvän näköinen".

        Olet todella sitä ,mitä henki todistaa,kavahtakaa tuollaista!!!!Hyi mikä henki!!!Minulla on ihana puoliso,jota rakastan ja ihailen.Rakastaa Jeesusta ja minua.Mikä on sinun ongelmasi,kun yrität minua nujertaa.Ei ainakaan Jumalan henki!!!!!!Mitä se sinulle kuuluu,kenestä pidän.Tee parannus.Missä on sinun armosi ja rakkautesi,jos olet noin täydellinen.


      • Voeevoeee
        uskonhenki kirjoitti:

        Olet todella sitä ,mitä henki todistaa,kavahtakaa tuollaista!!!!Hyi mikä henki!!!Minulla on ihana puoliso,jota rakastan ja ihailen.Rakastaa Jeesusta ja minua.Mikä on sinun ongelmasi,kun yrität minua nujertaa.Ei ainakaan Jumalan henki!!!!!!Mitä se sinulle kuuluu,kenestä pidän.Tee parannus.Missä on sinun armosi ja rakkautesi,jos olet noin täydellinen.

        Ja niin se koira älähti (huutomerkkien kanssa!!!!!), kun kalikka kalahti.

        Niin säälittävää yksinkertaisen ihmisen jargoniaa...


      • uskonhenki
        Voeevoeee kirjoitti:

        Ja niin se koira älähti (huutomerkkien kanssa!!!!!), kun kalikka kalahti.

        Niin säälittävää yksinkertaisen ihmisen jargoniaa...

        Tyypillinen farisealainen sinä olet.Sinun naurettava yrityksesi nujertaa minut ei onnistu,Jeesus on kanssani.


      • uskonhengenpurkauksista
        uskonhenki kirjoitti:

        Olet todella sitä ,mitä henki todistaa,kavahtakaa tuollaista!!!!Hyi mikä henki!!!Minulla on ihana puoliso,jota rakastan ja ihailen.Rakastaa Jeesusta ja minua.Mikä on sinun ongelmasi,kun yrität minua nujertaa.Ei ainakaan Jumalan henki!!!!!!Mitä se sinulle kuuluu,kenestä pidän.Tee parannus.Missä on sinun armosi ja rakkautesi,jos olet noin täydellinen.

        Lopeta Herran palvelijoiden kunnian loukkaaminen.
        Jos solvaamasi pastorit ovat mielestäsi joissain asioissa opillisesti väärässä, osoita se selvästi Raamatun avulla, jos siihen kykenet, että tietävät tehdä parannuksen.
        Mutta koska haluat pelkästään haukkua, syytellä, solvata ja loukata heitä, se herättää täällä palstoilla olevien oikeamielisten keskuudessa paheksuntaa.
        Kestä se ja korjaa tapasi tai vaikene.


      • HenkiOnHänessäOuto
        uskonhengenpurkauksia kirjoitti:

        Olet useasti ylistänyt Patrickia ja solvannut Juha Norolampea ja muita saarnaajia:

        "Patrick on hyvännäköinen". 5.5.2016 uskonhenki

        "Norolampi on tyhjänpuhuja,vastenmielinen,eloton olio". 28.4.2016 uskonhenki

        "Pakko on lisätä,ei Norolammen kautta Jeesus voi toimia,niin täynnä itseään,hyi ,hyi!PatrickiaJeesus siunaa!" 28.4.2016 uskonhenki

        "Jeesus siunaa Patrickia väkevästi,mummi ja Jaakko ovat kuivia.Ylpeys on teissä suuri". 28.4.2016 uskonhenki

        "Jonninjoutava,kaikintavoin kuiva!Jeesusta et edes tunne,mummeliini." 28.4.2016 uskonhenki

        "Kyllä olet tyhmä,Jeesusta et tunne!Sinulla vasta tuskaa näyttää olevan." 28.4.2016 uskonhenki

        "Mummi menee kattoon youtubesta,luontoilta, muurahaiset päälekkäin,ja muutkin ahdistuneet,helpottaa." 28.4.2016 uskonhenki

        "Olet ahdistunut,tarvitset vapautusta." 28.4.2016 uskonhenki

        "Pellejä ovat myös Kallionpää,Tuppurainen,Renko,Yrjölä,Närhi,Norolampi,ym,ym.Ottakaa rennosti,Jeesus ei tarvitse teidän höpinöitänne." 30.4.2016 uskonhenki

        "Tuota itsensä korottamista juuri on Kallionpäässä,Tuppuraisessa,Närhessä,Rengossa,lista on pitkä.Olen ollut heidän uhkailu ja itsensä kehumis kokouksissa.Kallionpää koroitti itsensä Daavidiksi,hah,hah." 30.4.2016 uskonhenki

        "Niinhän näytät olevan tyhjä,ahdistunut,hae apua." 18.5.2016 uskonhenki

        Tässä muutamia "mielipiteitäsi".
        Tällaisia hiekkalaatikkotason kommentteja.

        Patrick Tiainen on ainoa, jota arvostat ja korvasyyhyysi kuuntelet, hän kun on niin "hyvän näköinen".

        Ohoo - no nuo purkaukset todellakin kertovat täydellisesti, millainen henkilö tämä 'uskonhenki' on - Säälittävä reppana on hän, mutta toisaalta tosi ilkeäkin...


      • Nimiväärin
        OpenYourEyes kirjoitti:

        Aivan. Tämä mainoksen henkilö, näyttelijä Piia Nuutila on kova joogaaja nykyään ja se näkyy kammottavalla tavalla hänen pelottavasta maireasta ja maagisesta ilmeestään, jota hänellä ei vielä takavuosina ollut.

        https://www.youtube.com/watch?v=jE29N_QeL2A

        Patrick Tiaisen yleisilmeessä on jotain samaa silmien maagista tuijotusta ja ylimaallista, luonnotonta hymyirvistystä.

        http://nakymagazine.fi/palstat/suomi-jeesukselle-varustarkastus

        Se nimi on Miia Nuutila, ei Piia - jos sillä nyt on väliä tässä tapauksessa.


    • luterilainen.vieläkin

      Hän ei "asettanut" Raamattua lattialle, vaan hän heitti, selkä suorana, polviaan taivuttamatta Raamatun lattialle. Lukijanpönttö muka puuttui.
      Hän itse sanoo: "Ja joskus, sitä täytyy vain heittää!", heittäen heti sen jälkeen Raamattunsa lattialle!
      Hän ei tarvinnut käsiään mihinkään muuhun, joten miksi hänen piti Raamuttunsa lattialle heittää? Kättään, josta hän heitti Raamattunsa pois, hän nosti vain hieman ylös, heiluttamaan lauluaan korostamaan.
      Sekö, sen oman laulunsa korostaminen oli niin tärkeää hänelle, että piti Raamattu sen vuoksi heittää lattialle? Katsoin tämän kohdan filmiltä.

      (JA KATSO, KAIKKI TAPAHTUI SUURIN PIIRTEIN NÄIN, HÄN PAINAA VASEMMALLA KÄDELLÄÄN RAAMATTUAAN SYDÄNTÄÄN VASTEN JA OSOITTAA SAMALLA SILLÄ SEN SAMAN KÄDEN ETUSORMELLA MIKROFONIAAN, PUHUESSAAN SUURESTA PYHÄSTÄ ODOTUKSESTA JA ETTÄ MITÄ VAIN VOI ILLAN AIKANA TAPAHTUA. IKÄÄNKUIN KAIKKI ILLAN AIKANA TAPAHTUVA "PYHÄ" OLISI KIINNI VAIN HÄNESTÄ, HÄNEN SANOISTAAN JA MIKISTÄ, JONKA KAUTTA NE VÄLITTYVÄT YLEISÖLLE JA KOTIKATSOMOLLE)
      "Olen tosi kiitollinen, mutta minussa elää pyhä tyytymättömyys"
      "Se ei ole läheskään tarpeen mulle"
      "Minussa elää pyhä tyytymättömyys. Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Encrease"Encrease"Encrease"Encrease"
      Ja joskus, sitä täytyy vain heittää!

      HEITTÄÄ RAAMATUN LATTIALLE!!!

      LAULAA (lollottaa)
      "Mää tahdon riemuiten (H)erra ylistää, hän suuri on ..."

      Mitä (H)erraa tämä Colgate-hammastahnamannekiini ylistää ja palvoo, heittäessään (halveksivasti) ensin Raamattunsa lattialle ja sitten ylistää sitä jotain (H)erraansa?

      Matteus 6
      24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

      Lahjoituspuhelin
      0600-xxxxx (10,10 e/puhelu pvm)

      Missiomaailman lahjoitustili
      FI25 xxxx xxxx1 xxxx xx
      SWIFT: NDEAFIHH
      NORDEA

      LAHJOITA
      kIITOS LAHJASTASI

      • "Hän itse sanoo: "Ja joskus, sitä täytyy vain heittää!", heittäen heti sen jälkeen Raamattunsa lattialle!"
        Ikävä itsellesi että valehtelet.
        http://www.tv7.fi/vod/player/50740/
        Videon kohdassa 56:12 hän laittaa Raamatun lattialle, kohdassa 1:17 nostaa sen ylös ja kohdassa 1:31 laskee sen taas alas. Ei missään kohdassa heittele eikä sano niin kuin väität.
        Olen varmaan tyhmä kun provosoidun, mutta silti...


      • luterilainen.vieläkin
        BlackBerryWay kirjoitti:

        "Hän itse sanoo: "Ja joskus, sitä täytyy vain heittää!", heittäen heti sen jälkeen Raamattunsa lattialle!"
        Ikävä itsellesi että valehtelet.
        http://www.tv7.fi/vod/player/50740/
        Videon kohdassa 56:12 hän laittaa Raamatun lattialle, kohdassa 1:17 nostaa sen ylös ja kohdassa 1:31 laskee sen taas alas. Ei missään kohdassa heittele eikä sano niin kuin väität.
        Olen varmaan tyhmä kun provosoidun, mutta silti...

        "Videon kohdassa 56:12 hän laittaa Raamatun lattialle"

        Mutta nyt onkin kyse videon 38:40 kohdasta.
        Aloittaja puhui juuri tästä kohdasta: "Patrick heitää Raamatun maahan n. 38 kohdalla".
        Sinä etsit videolta aivan toisen kohdan, jossa Patrick asettaa Raamatun lattialle, eli siirryit puhumaan aivan eri tilanteesta, kuin mistä tässä viestiketjussa nyt on puhe ja silloinhan sinä itse itseäsi provosoit. Eikä se sinun kohtasi 56:12 ollut edes oikea, missä Patrick kumartuu laittamaan Raamatun lattialle, sitä sinne enään heittämättä, kuten kohdassa 38:40, vaan se on 56:55-56.

        Kuka tahansa voi filmiltä etsiä ja katsoa kohdan 38:54 , jossa Tiainen päästä otteen Raamatusta kun käsi on lantion kohdalla.
        Se ei ole asettamista vaan heittämistä.
        Siitä voi sitten kyllä väitellä että oliko se joko tiputtamista vai heittämistä mutta asettamista se ei missään tapauksessa ollut.
        Raamatun lentorata oli vähintään 20 astetta.

        Lopeta BlackBerryWay itseprovosointisi, äläkä varsinkaan syytä siitä muita, siitä itse itsesi provosoinnista!

        Peace BlackBerryWay, please!


      • HUOMIO.huomio.Huomio

        EI MISSIOMAailmalle! Entinen Nokiamissio markkukoiviToineen, citynauruineen!


      • HuhKammotusSentään
        HUOMIO.huomio.Huomio kirjoitti:

        EI MISSIOMAailmalle! Entinen Nokiamissio markkukoiviToineen, citynauruineen!

        Koivisto on nyt hekottelemassa Sleyssä, toivottavasti pysyy tällä kertaa alaikäisistä pojista erossa!


      • TämäEiOleJumalasta

        "Minussa elää pyhä tyytymättömyys. Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Encrease"Encrease"Encrease"Encrease"

        Tiaisen huudahdettua nuo sanat, ihmettelin taas sen eksyneen lauman sokeutta, jotka olivat kokoontuneet tätä uskonhuijaria kuulemaan - Eihän ihminen voi pumpata tuollatavoin Jumalan voimaa itse!

        Jumala ei ole ihmisen määrättävissä, hän ei ilmesty niille, jotka käskyttävät Häntä ja käyttävät siihen omaa siellullista voimaansa muka lietsomalla ja riekkumalla väkisin Jumalan läsnäoloa.

        Ei - kun ihminen pumppaa ja jumppaa yrittäen saada aikaan väkisin Jumalan läsnäoloa tuolla tavoin omassa voimassaan, ilmestyy vain se vastavoima eli paholaisen voima, jota sitten kaikki luulevat Jumalan läsnäoloksi.

        Saatanakin pystyy antamaan oikein hyvän olon - vähäksi aikaa, mutta se ei kestä kauaa, kun se muuttuu peloksi, ahdistukseksi ja seksuaalisiksi kiusauksiksi, joihin useimmat myös lankeavat.


      • NaurettavaaJargoniaa
        TämäEiOleJumalasta kirjoitti:

        "Minussa elää pyhä tyytymättömyys. Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Lisää!"Encrease"Encrease"Encrease"Encrease"

        Tiaisen huudahdettua nuo sanat, ihmettelin taas sen eksyneen lauman sokeutta, jotka olivat kokoontuneet tätä uskonhuijaria kuulemaan - Eihän ihminen voi pumpata tuollatavoin Jumalan voimaa itse!

        Jumala ei ole ihmisen määrättävissä, hän ei ilmesty niille, jotka käskyttävät Häntä ja käyttävät siihen omaa siellullista voimaansa muka lietsomalla ja riekkumalla väkisin Jumalan läsnäoloa.

        Ei - kun ihminen pumppaa ja jumppaa yrittäen saada aikaan väkisin Jumalan läsnäoloa tuolla tavoin omassa voimassaan, ilmestyy vain se vastavoima eli paholaisen voima, jota sitten kaikki luulevat Jumalan läsnäoloksi.

        Saatanakin pystyy antamaan oikein hyvän olon - vähäksi aikaa, mutta se ei kestä kauaa, kun se muuttuu peloksi, ahdistukseksi ja seksuaalisiksi kiusauksiksi, joihin useimmat myös lankeavat.

        Niin, ja kun Tiainen on nyt lanseeranut uskonhuijarien omavanhurskaille markkinoille tuollaisen "pyhän tyytymättömyyden", on se hänen ihan omaa keksintöään - Raamattu ei tunne tuollaista terminologiaa ollenkaan.


    • pitkäänuskossa

      Eikö teillä ole mitään muuta motivaatiota kuin hakemalla syitä, joilla voida panetella julistajia. Fariseukset tekevät juuri noin. Jeesus söi pesemättömin käsin, paransi sairaan sapattina, katkoi tähkäpäitä, majaili syntisten seurassa?
      Minulla on Raamattu monesti lattialla, kun ei ole yöpöytää. En halveksi sanaa ja Raamattu on vain mekaaninen väline samoin kuin CD johon Raamattu on taltioitu.
      Jotta kehtaatkin.

      • KunpaUskoisitteTekin

        Ei ole missään tapauksessa kyse näiden "saarnaajien" panettelusta, vaan varoitusta heidän väärästä hengestään, sanoistaan ja teoistaan, jotka eivät ole kristinuskon Jumalan henkeä, sanoja tai tekoja.

        He julistavat sitä väärää evankeliumia ja väärää jeesusta, mutta sitä eivät harhautuneet näe - Itsekin olin tuon nokiamission harhaopissa vuosikausia, kunnes pelästyin ja näin sen hengen mikä sitä puljua pyörittää - se on SAATANA itse, jonka näin ja niin Jumala kiskaisi minut onneksi tuosta kauheasta petoksesta irti!


      • luterilainen.vieläkin

        Jos kerran olet jo ollut "pitkäänuskossa", niin kuinka olet voinut olla huomaamatta näitä kahta jaetta Raamatusta? Etköhän nyt "pitkäänuskossa" olleena, itse syyllisty Johanneksen ja Paavalin opetusten panetteluun?!

        1. Johanneksen kirje 4
        1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

        1. Korinttolaiskirje 14
        29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;


      • pitkäänuskossa

        No en kai ole huomannut, kun en edes jatkuvasti katsele ja seuraa noita ohjelmia. Onko niitä sitten pakko edes nenä ruudussa jatkuvasti töllötellä.


    • Non_all_purposes

      Raamattu on ihmisten editoima satukirja. Sillä voisi pyyhkiä myös perseensä, jos se olisi parempaa paperia. Vangit käärivät siitä sätkiä.

      • PilkkaOsuuOmaanNilkkaan

        Painu sinä pilkkaaja omiesi joukkoon, vai onko attejen joukossa tylsää?


      • RiipinRaapin

        Ateismipalstalla on samat tylsät jankutukset vuodesta toiseen. Siksi ne viihtyy mieluummin täällä. ( _ )


    • Ambolisyrvo

      Kyllä se heitti sen lattialle. Jos olis todella vanhasta tai lihavasta ukosta kysymys niin eihän sellaiset taivu ja jos taipuu ei enää lattialta nouse.

      Mutta nuori mies kyllä notkeana taipuu laittamaan Raamatun nätisti alas eikä heittele sitä.

      Laiska, piittaamaton lurjus näyttää olevan. Luulis jo tuolla esiintymiskokemuksella tajuavan että symboliarvo on myös tärkeä arvo.

      • JeesustaSeuraamaan

        Kattokaa täss keskustelus yx tube, jossa yx naikkonen nimeltä Paula, viskaa Raamatun jalkoihinsa puhujapöntön ääreltä! Kuvotus, hän huutelee puheissaan mm. Lakelandia tai jotain sinnepäin.
        Oikeiden Jeesuksen seuraajien pitäis 'karistaa tomut jaloistaan' ja häipyä sinne minne Jeesuksen Henki kuljettaa ( he ovat Jumalan lapsia näin tehdessään.)


    • näin.on

      Täällä kinastellaan siitä, että heittikö Tiainen Raamatun lattialle vai asettiko. Minusta Tiainen tiputti Raamatun lattialle tavalla, joka oli epäasiallista. On makuasia millä sanalla Raamatun tippumista lattialle tulisi kuvata, mutta jokatapauksessa teko oli epäasiallinen. Tiainen käytti kirjaa shownsa välineenä. Yleisvaikutelma oli se, että Tiainen rehenteli, teki showta, tiputti Raamatun lattialle osana showtaan ja huusi "lisää, lisää, lisää".

    • LahjoittamallaTaivaaseen

      Varmista taivaspaikkasi!
      Lahjoita! Lahjoituspuhelin 10,10 e/puhelu pvm
      SOITA NYT HETI! HUOMENNA VOI OLLA JO MYÖHÄISTÄ!

      "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa." HEITÄ MAMMONA POIS ELÄMÄSTÄSI! ASETA KAIKKI RAHASI MISSIOMAAILMAN RAHOITUSTILEILLE! JOKAINEN MISSIOMAAILMALLE LAHJOITTAMASI EURO VIE SINUA LÄHEMMÄKSI HERRAA! LAHJOITA POIS KAIKKI RAHASI MISSIOMAAILMALLE NIIN SAAT SEN JÄLKEEN TAVATA KASVOISTA KASVOIHIN HERRAN! (herra se on ulosottomieskin!)

      Missiomaailman lahjoitustilit. Linkkejä pankkeihin:
      Aktia
      Nordea
      Osuuspankki
      Danske Bank
      Handelsbanken
      Säästöpankki
      Ålandsbanken
      POP Pankki
      Lähi-Tapiola
      Pohjola

      http://missiomaailma.fi/index.php/lahjoita3

      Rahankeräysluvan tiedot

      Saaja: Missiomaailma ry

      Myöntäjä: Poliisihallitus
      Lupa: POL-2014-12316 (3.3.2015-31.12.2016)
      Keräysalue: Koko Suomi paitsi Ahvenanmaa
      Varojen käyttö: Yhdistyksen harjoittama avustus- ja hengellinen työ. Varat käytetään viimeistään vuosi siitä kun keräyslupakausi päättyy.

      Missiomaailma ry:n toiminnan rahoitus perustuu vapaaehtoisiin lahjoituksiin.

      • Taivaspaikka.luvassa

        Keräysalue: Koko Suomi paitsi Ahvenanmaa
        Ålandsbanken

        Mammonamissiomaailma ry:llä on 10:ssä eri pankissä katiskat.
        Mammonamissiomaailma ry:lle soittaminen maksaa yli 10 euroa!
        Mammonamissiomaailma ry:n edustajaa käteltyä, on parasta heti sen jälkeen laskea sormensa, ettei niistä ainuttakaan puutu! Ja tarkistettava, ettei lompakko ole takataskusta hävinnyt!


      • dsfadfafs

        Ruinaavat myös testamentteja. Se on kuvottavaa.


      • antavatko.takuun.paranem

        Lupaavat sokeille näön, kuuroille kuulon ja sairaille terveyden.
        Saavatko ne mainostaa tuolla tavoin?
        Eikö tuo jo ole laitonta, Suomen lakien vastaista?


    • tiainen.pellekouluun

      https://www.youtube.com/watch?v=nVG98f8NL5g
      Watch as Pastor Uses Invisible Power to Knock Down Church Members

      Tiaisesta tulisi vielä hyvä saarnaajapelle jos kävisi HipHop-tanssikoulun, teatterikoulun ja stand up koomikkokoulun.

      http://yle.fi/uutiset/stand_up_-koomikoksi_voi_oppia/6277028
      Stand up -koomikoksi voi oppia

      (Stand up -saarnaajaksi voi oppia)

      https://www.suomenstandupclub.fi/kurssit?doing_wp_cron=1463942984.1511919498443603515625
      Ilmoittaudu loka–marraskuun 2016 stand up -kurssille!

      https://www.youtube.com/watch?v=lx2hfcnuJp0
      America's Funniest Home Videos-Pastor throws Bible

      https://www.youtube.com/watch?v=xdUIqKJyD0Q
      Benny Hinn - Raw Anointing of the Spirit (1)

      Stand up pelle Benny Hill kun saarnaa niin siinä jää kaikki muut koomikot toiseksi. Sitä pelleä ei nauramatta voi katsoa.

    • AivanKäsittämätöntä

      Huh huh, kun irvokasta tuo Benny Hinnin ja noiden muiden riehujien touhu oli - Todellista Jumalan pilkkaahan nuo uskonhuijarit harrastavat.

      Tuli tosi paha olo tuosta - en voi muuten ymmärtää, kuinka Leo Meller kehtaa tunnustautua tuollaisen pirun hengessä riehujan, Hinnin hyväksi ystäväksi???

      • VarokaaNäitä

        Niin ja Mellerin edustama Kuva ja Sana mainostaa myös Heidi Bakerin kirjaa, joten samaa porukkaahan he ovat kaikki - Antikristuksen tulevia kirkkoherroja - ja rouvia.


    • Pentti.Hintti.666

      Patrick Tiainen on Valittu Poppamies! Kuulkaa Häntä! HALLELUJAA!!!

    • rahaahan.se.vaan

      Patrick Tiainen heittelee varmaan yhtä välinpitämättömästi lompakkoaankin lattialle.
      Onko sillä lapsia? Sinne ovat lennelleet sikin sokin Raamatut, lompakot (tai sitä ehkä sittenkin arvostaa eniten) ja lapset pölyiselle lattialle.

      • OudotJututSinulla

        Kuinka niin heitellyt VARMAAN lompakkoaankin ja vielä lapsiaankin???

        Ei tuollainen ylimielinen kukonpoika sentään rakasta lomsaansa heittele lattialle ja tenavia tuskin tuonikäisellä räkänokalla vielä onkaan.


    • Minierkki

      Mitähän paikalla olleet turvapaikanhakijat pyhän kirjan heittämisestä lattialle ajattelivat?
      Muslimi ei koskaan edes aseta Koraania lattialle saatikka, että pudottaisivat sen käsistänsä pois tahallaan.

      "Muslimi käsittelee kirjaansa suurella kunnioituksella ja pitää sitä kauniissa kansissa. Kirjan päälle ei saa koskaan asettaa mitään." (www.islamopas.net)
      Kannattaa katsoa tarkemmin, miten muslimit itse kohtelevat Koraania. Jopa sellainen, joka ei rukoile, ei yleensä voi sietää nähdä Koraania lattialla vaan nostaa sen heti ylemmäs. Sellainen, joka harrastaa enemmän uskontoaan, käy yleensä tekemässä rituaalisen puhdistautumisen (wudun) ennen kuin koskee Koraaniin. (tulevaisuus.org -Islam)
      Näin siis islamissa.

      • huonoashowta

        Minäkin ajattelin tuossa Kirjan pudottamiskohdassa juuri tuota, että paikalle rahdatuista muslimeista se ei ainakaan näyttänyt hyvältä. Olen kuullut, ettei muslimi asettaisi omaa kirjaansa edes vyötäröntasoa alemmaksi. Saati pudota rojauttaisi lattialle.

        Oli muuten kummallinen sen alussa esiintyneen muslimin kännypuheenvuoro. Eihän se mikään "todistuspuheenvuoro" ollut. Toivoi saavansa Suomen kansalaisuuden. Luulikohan esiintymisen ko showssa siinä asiassa auttavan. Entä mitä varten se toinen jätkä oli lavalla? Purkkaa vain jauhoi. Turvisten näytilläolon funktio ei selvinnyt ainakaan minulle.


    • Setä.neuvoo

      Kertoisiko joku, oliko tämä Seinäjoen herätyksen olennaisinta opillista sisältöä?

    • setä.ettii.syytä

      Afrikassa saattaa noitarumpuja hakkaavilla poppamiespastoreilla olla tapana heitellä Raamattujaan lattialle. Tiainen on käynyt Afrikassa pastorinkoulunsa ja kuuliaisena oppilaana vain matkii opettajiaan. Noitarumpunsa hän varmaan on saanut lahjaksi sieltä afrikkalaisesta poppamiespastorikoulustaan. Ollan iloisia ettei poppamiespastori Tiainen tyytymättömänä Jumalaansa, sentään hyppinyt tasajalkaa sen Raamattunsa päällä.
      Syy tuohon Raamatun heittämiseen on sen afrikkalaisen poppamiespastorikoulun, eikä poppamiespastori Patrick Marttyyrin.

    • saviseutulainen

      Itse en katsonut enkä nähnyt heittikö Patrick Tiainen raamatun lattialle vaiko pudotti tahi asetteli. Tekipä mitä hyvänsä tai miten päin tahansa, häneltä voi odottaa aivan mitä vain. Poikaparka on niin eksyksissä ja harhaantunut kuin olla saattaa. Ja kaikesta huolimatta hän vilpittömästi uskoo palvelevansa Jumalaa. Tätä on Raamatun ilmoittama lopunaikojen väkevä eksytys, joka eksyttää valitutkin, jos mahdollista.
      Muuten Tiaisen kohdalla tuo Pyhän Raamatun, sanoisinko ajattelematon ja varomaton, täällä kerrottu käsittely on sittenkin - vaikkakin on yksi osoitus ekstaattisesta, "humalaisesta" hillumisesta - ehkä vähäisimmästä päästä kauhistuttavuuksia mitä näissä kammottavissa Pyhän Hengen rienajaisissa tapahtuu.

      Kaikki olemme Jumalan Armon varassa. Vain Herraan Jeesukseen turvaamalla me heikot syntiset uskovat - sillä syntisiä me olemme ja sellaisina pysymme kuolemaamme asti - saatamme selviytyä perkeleen saaliiksi joutumasta. Ja ehkä saamme Jumalan suuresta Armosta pelastua Herramme Jeesuksen Kristuksen tähden.

      • Armoatarvitaan

        Me elämme lopunaikaa ja tulemme näkemään sen eksytyksen josta Jeesus itse varoitti. Meidän tulee tutkia, ottaa selvää puhujien taustoista. Ei uskoa kaikkea. Hedelmistään puu tunnetaan. Jos tiedämme,että Jumala on pyhä silloin hänen omansakin ovat pyhiä ja puhtaita.
        Älkäämme jokaista henkeä uskoko, vaan koetellaan ovatko ne Jumalasta.Raamattu on se mistä löydämme viisautta erottaa mikä on oikein.
        Parantakoon Herra suuressa armossaan petettyjä, särjettyjä sydämiä.


      • Kannattaa_katsoa

      • Setä.neuvoo
        Armoatarvitaan kirjoitti:

        Me elämme lopunaikaa ja tulemme näkemään sen eksytyksen josta Jeesus itse varoitti. Meidän tulee tutkia, ottaa selvää puhujien taustoista. Ei uskoa kaikkea. Hedelmistään puu tunnetaan. Jos tiedämme,että Jumala on pyhä silloin hänen omansakin ovat pyhiä ja puhtaita.
        Älkäämme jokaista henkeä uskoko, vaan koetellaan ovatko ne Jumalasta.Raamattu on se mistä löydämme viisautta erottaa mikä on oikein.
        Parantakoon Herra suuressa armossaan petettyjä, särjettyjä sydämiä.

        Gal 5 luettelee Hengen hedelmää. Yksikkömuodossa verbi. Hengen hedelmää ON. Rakkaus, ilo, rauha.... USKO. Alkutekstissä pistis tarkoittaa uskoa. Jeesuksen aliaksia siis luetellaan, eikä platonilaisen filosofian idea-avaruutta tyyliin, että hyviä ovat nämä ja nämä. Ei, vaan Jumala ainoa hyvä, Luuk 18:19.

        Lihan tekoina Gal 5 luettelee mm. harhaoppeja. Eli väärät pelastusopit ja väärät uskonnot lasketaan lihan /ihmisten teoiksi, ja oikea oppi /usko on Jumalan hengeltä, Jumalan tekoja. Vrt. Joh 15 uskovat tuottavat Jumalan hedelmää.

        Eräs helluntailainen joskus väitti, että profeetat pitää koetella. Minä olen eri mieltä. Ei profeettojen lihaa tarvitse lähteä kaivelemaan, mutta opeista, hedelmästä voi henkien erottelija ymmärtää, onko se Pyhän hengen tuomaa muistutusta Jeesuksen sanoista, uskon mukaista, vai eksytystä. Eli mielestäni oppi (tai sen puute) on sitä hedelmää, tai lihan tekoa, jota voi koetella.

        Bileamille kun Jumala puhui aasin suulla, niin ei Bileam lähtenyt saivartelemaan, että ei sinun suullasi voi Jumala puhua, kun aasi vain olet. Turhan paljon lahkoissa ja keskusteluissa tuijotellaan lihaa, että mitä tekee ihminen ja mikä tuo ihminen on.

        Jos perkele taivaasta tai helvetistä tulee sinulle lukemaan Ef 2, että pelastusta ei saada teoilla, niin se on Jumalan sanaa ihan siitä riippumatta, mistä kautta se tulee /millaisesta suusta.

        Mutta jos lahkolainen, joka jotain on olevinaan, tappelee Ef 2 -lukua vastaan, ja rääkyy, että ei kelpaa meille Jumalan hallinto, vaan omilla ratkaisuilla me mennään taivaaseen, niin mielestäni on ilmiselvää, missä hengessä tuo julistus tulee - Kristuksessa ilmoitettua armoa vastaan tappelevan antikristuksen hengessä, tai lihan mukaan. Vrt. Jes 14.


      • väärät.ohjeet
        Setä.neuvoo kirjoitti:

        Gal 5 luettelee Hengen hedelmää. Yksikkömuodossa verbi. Hengen hedelmää ON. Rakkaus, ilo, rauha.... USKO. Alkutekstissä pistis tarkoittaa uskoa. Jeesuksen aliaksia siis luetellaan, eikä platonilaisen filosofian idea-avaruutta tyyliin, että hyviä ovat nämä ja nämä. Ei, vaan Jumala ainoa hyvä, Luuk 18:19.

        Lihan tekoina Gal 5 luettelee mm. harhaoppeja. Eli väärät pelastusopit ja väärät uskonnot lasketaan lihan /ihmisten teoiksi, ja oikea oppi /usko on Jumalan hengeltä, Jumalan tekoja. Vrt. Joh 15 uskovat tuottavat Jumalan hedelmää.

        Eräs helluntailainen joskus väitti, että profeetat pitää koetella. Minä olen eri mieltä. Ei profeettojen lihaa tarvitse lähteä kaivelemaan, mutta opeista, hedelmästä voi henkien erottelija ymmärtää, onko se Pyhän hengen tuomaa muistutusta Jeesuksen sanoista, uskon mukaista, vai eksytystä. Eli mielestäni oppi (tai sen puute) on sitä hedelmää, tai lihan tekoa, jota voi koetella.

        Bileamille kun Jumala puhui aasin suulla, niin ei Bileam lähtenyt saivartelemaan, että ei sinun suullasi voi Jumala puhua, kun aasi vain olet. Turhan paljon lahkoissa ja keskusteluissa tuijotellaan lihaa, että mitä tekee ihminen ja mikä tuo ihminen on.

        Jos perkele taivaasta tai helvetistä tulee sinulle lukemaan Ef 2, että pelastusta ei saada teoilla, niin se on Jumalan sanaa ihan siitä riippumatta, mistä kautta se tulee /millaisesta suusta.

        Mutta jos lahkolainen, joka jotain on olevinaan, tappelee Ef 2 -lukua vastaan, ja rääkyy, että ei kelpaa meille Jumalan hallinto, vaan omilla ratkaisuilla me mennään taivaaseen, niin mielestäni on ilmiselvää, missä hengessä tuo julistus tulee - Kristuksessa ilmoitettua armoa vastaan tappelevan antikristuksen hengessä, tai lihan mukaan. Vrt. Jes 14.

        Setä neuvoo itsepäisesti, että ihmisen ei tarvitse, eikä voi tehdä mitään pelastuakseen.
        Tämä sopii oikein hyvin paholaiselle, sillä sille riittää, että ihminen ei tee mitään. Silloin se on jo saanut ihmisen petoksellaan saaliikseen.
        Sedän neuvot ovat pahan paimenen neuvoja.
        Yksi valhe lisää näihin lopunajan eksytyksiin.

        Ei jokainen, joka sanoo minulle Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka TEKEE minun taivaallisen Isäni tahdon. Matt: 7. 21

        Hän (Jeesus ) sanoi: Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle. KÄÄNTYKÄÄ ja USKOKAA evankeliumi. Mark: 1. 15

        Mikään Raamatun jae ei voi kumota em. kohtia, sillä Raamattu ei voi olla ristiriidassa itsensä kanssa.
        Eikä kukaan voi kumota Jeesuksen omia sanoja, sillä Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.


      • Setä.neuvoo
        väärät.ohjeet kirjoitti:

        Setä neuvoo itsepäisesti, että ihmisen ei tarvitse, eikä voi tehdä mitään pelastuakseen.
        Tämä sopii oikein hyvin paholaiselle, sillä sille riittää, että ihminen ei tee mitään. Silloin se on jo saanut ihmisen petoksellaan saaliikseen.
        Sedän neuvot ovat pahan paimenen neuvoja.
        Yksi valhe lisää näihin lopunajan eksytyksiin.

        Ei jokainen, joka sanoo minulle Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka TEKEE minun taivaallisen Isäni tahdon. Matt: 7. 21

        Hän (Jeesus ) sanoi: Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle. KÄÄNTYKÄÄ ja USKOKAA evankeliumi. Mark: 1. 15

        Mikään Raamatun jae ei voi kumota em. kohtia, sillä Raamattu ei voi olla ristiriidassa itsensä kanssa.
        Eikä kukaan voi kumota Jeesuksen omia sanoja, sillä Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

        Kuten sanottu, USKO ON HENGEN HEDELMÄÄ. Se ei siis ole ihmisen itsensä omilla ratkaisuilla synnyttämä ihmisen OMA TEKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Aikooko perkele antikristus vielä taistella Ef 2 -lukua vastaan? Verissäpäin, helvettiin asti?


      • väärät.ohjeet
        Setä.neuvoo kirjoitti:

        Kuten sanottu, USKO ON HENGEN HEDELMÄÄ. Se ei siis ole ihmisen itsensä omilla ratkaisuilla synnyttämä ihmisen OMA TEKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Aikooko perkele antikristus vielä taistella Ef 2 -lukua vastaan? Verissäpäin, helvettiin asti?

        Miten julkean saastaista vuodatusta.
        Mitä luulet saavuttavasi raivoamisellasi?
        Näinkö sinä kirkastat Kristusta? Elät Hänen kunniakseen?
        Sinä kyllä totisesti tarvitset apua.


      • KaikkiArmosta

        Kalvinismi määrittelee asian näin:

        T = Total depravity (täydellinen turmelus). Ihminen on niin synnin turmelema, ettei hän tahdo eikä edes kykene aitoon parannukseen tai pelastavaan uskoon ilman Jumalan uudestisynnyttävää voimaa. Ihminen ei voi mitenkään parantaa hengellistä tilaansa tai valmistaa itseänsä armon vastaanottamiseen. Syntiinlankeemuksen tuoma turmelus ulottuu koko ihmiseen, hänen ajatteluunsa, tunteisiinsa ja tahtoonsa niin, että hän on, mitä hengellisyyteen tulee, kuollut.

        U = Unconditional election (ehdoton armonvalinta). Ennen maailman luomista, Jumala armossansa valitsi oman tahtonsa ja päätöksensä mukaisesti jotkut ihmiset pelastukseen. Tämä valinta ei perustu mihinkään tekijään ihmisessä itsessään, ei mihinkään minkä Jumala olisi heissä ennalta nähnyt kuten uskoon, parannukseen, hyviin tekoihin, uskonratkaisuun tai yhteistyöhaluihinsa. Yksittäisen ihmisen pelastuksen syy on täysin Jumalassa eikä ihmisessä ollenkaan.

        L = Limited atonement (rajallinen sovitus). Rajallinen tai erityinen sovitus tarkoittaa sitä, että Kristus kärsi synnin täyden rangaistuksen kaikkien Jumalan valittujen puolesta. Hänen ristikuolemansa on tehokas sovitus, joka todella pelastaa kaikki ne, joiden puolesta Hän antoi itsensä alttiiksi. Näin Kristuksen sovitus ”rajoittuu” seurakuntaan: vain seurakunta (aidot uskovat) on sovitettu Jumalan kanssa.

        I = Irresistible grace (vastustamaton armo). Evankeliumia julistettaessa valitut kääntyvät Pyhän Hengen vastustamattoman sisäisen kutsun ansiosta, kun muut kovettavat sydämensä ja paatuvat edelleen. Kukaan ei pelastuisi, jos armo olisi vastustettavissa.

        P = Perseverance of the saints (ehdoton pelastusvarmuus). Isän valitsemat, Pojan sovittamat ja Pyhän Hengen uudestisynnyttämät ovat kolmiyhteisen Jumalan ikuisen rakkauden ja huolenpidon kohteita. Aidot uskovat ovat siirtyneet kuolemasta elämään, he kuuluvat Jumalan perheväkeen, heidän ikuinen kohtalonsa on Jumalan varmoissa käsissä ja he voivat asettaa luottamuksensa siihen, ettei Hän jätä työtänsä kesken.


      • väärät.ohjeet
        KaikkiArmosta kirjoitti:

        Kalvinismi määrittelee asian näin:

        T = Total depravity (täydellinen turmelus). Ihminen on niin synnin turmelema, ettei hän tahdo eikä edes kykene aitoon parannukseen tai pelastavaan uskoon ilman Jumalan uudestisynnyttävää voimaa. Ihminen ei voi mitenkään parantaa hengellistä tilaansa tai valmistaa itseänsä armon vastaanottamiseen. Syntiinlankeemuksen tuoma turmelus ulottuu koko ihmiseen, hänen ajatteluunsa, tunteisiinsa ja tahtoonsa niin, että hän on, mitä hengellisyyteen tulee, kuollut.

        U = Unconditional election (ehdoton armonvalinta). Ennen maailman luomista, Jumala armossansa valitsi oman tahtonsa ja päätöksensä mukaisesti jotkut ihmiset pelastukseen. Tämä valinta ei perustu mihinkään tekijään ihmisessä itsessään, ei mihinkään minkä Jumala olisi heissä ennalta nähnyt kuten uskoon, parannukseen, hyviin tekoihin, uskonratkaisuun tai yhteistyöhaluihinsa. Yksittäisen ihmisen pelastuksen syy on täysin Jumalassa eikä ihmisessä ollenkaan.

        L = Limited atonement (rajallinen sovitus). Rajallinen tai erityinen sovitus tarkoittaa sitä, että Kristus kärsi synnin täyden rangaistuksen kaikkien Jumalan valittujen puolesta. Hänen ristikuolemansa on tehokas sovitus, joka todella pelastaa kaikki ne, joiden puolesta Hän antoi itsensä alttiiksi. Näin Kristuksen sovitus ”rajoittuu” seurakuntaan: vain seurakunta (aidot uskovat) on sovitettu Jumalan kanssa.

        I = Irresistible grace (vastustamaton armo). Evankeliumia julistettaessa valitut kääntyvät Pyhän Hengen vastustamattoman sisäisen kutsun ansiosta, kun muut kovettavat sydämensä ja paatuvat edelleen. Kukaan ei pelastuisi, jos armo olisi vastustettavissa.

        P = Perseverance of the saints (ehdoton pelastusvarmuus). Isän valitsemat, Pojan sovittamat ja Pyhän Hengen uudestisynnyttämät ovat kolmiyhteisen Jumalan ikuisen rakkauden ja huolenpidon kohteita. Aidot uskovat ovat siirtyneet kuolemasta elämään, he kuuluvat Jumalan perheväkeen, heidän ikuinen kohtalonsa on Jumalan varmoissa käsissä ja he voivat asettaa luottamuksensa siihen, ettei Hän jätä työtänsä kesken.

        On parempi uskoa Jeesukseen, kuin kalvinismiin, ja varsinkaan "setään"
        Kuningas (Jeesus) lähetti palvelijoitaan kutsumaan kutsuvieraita häihin, mutta kutsutut kieltäytyivät.
        Jeesus ei anna millään lailla ymmärtää, että tämä kieltäytyminen olisi ollut kenenkään kohdalla ennaltamäärätty tapahtuma.
        Vaan kutsutut yksi toisensa jälkeen kieltäytyivät omasta tahdostaan.
        Kuningas vihastui ja rankaisi niitä, jotka olivat jopa pahoinpidelleet ja tappaneet hänen palvelijoitaan.
        Kutsu tulee kaikille kutsuvieraille, mutta nämä eivät tahtoneet tulla.
        Kutsuvieras siis itse päätti omasta vapaasta tahdostaan olla tulematta häihin.
        Näin on myös todellisessa elämässä.
        Jeesus kutsuu kaikkia, mutta harvat vastaavat hänen kutsuunsa.
        He siis vastustavat armoa, ja näin ollen he jäävät siitä osattomiksi.
        Näin asian ymmärrän.
        Matt. 22:1-14


    • KTS--

      Hemmolta siis loppui kädet ja pöytäalustat kesken, asetteli kirjan lattialle paremman puutteessa ja paniikkilössi panikoi perse pystyssä sängyn alla.

      Onko teillä todellisia elämän ongelmia?

      • MölyapinaAinaMylvimässä

        Ole sinä islamisti vatipää hiljaa, sinulta ei kysytty mitään!


      • KTS--
        MölyapinaAinaMylvimässä kirjoitti:

        Ole sinä islamisti vatipää hiljaa, sinulta ei kysytty mitään!

        Ota kantaa ite ketjuun persläpi vai onko läpi ummetuksella?


      • MeneJoskusItseesi
        KTS-- kirjoitti:

        Ota kantaa ite ketjuun persläpi vai onko läpi ummetuksella?

        Oletko noin allahi-kiimassasi, ettet tajua, että Itse menet jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin ja haukut erittäin törkeästi vieraita ihmisiä?

        Jos itse haukkuu toisia, ei voi olettaa, saavansa hyvää palautetta itsekään!


      • KTS--
        MeneJoskusItseesi kirjoitti:

        Oletko noin allahi-kiimassasi, ettet tajua, että Itse menet jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin ja haukut erittäin törkeästi vieraita ihmisiä?

        Jos itse haukkuu toisia, ei voi olettaa, saavansa hyvää palautetta itsekään!

        Ei, vaan saat sitä mitä tilaatkin.
        Olen kohtelias vain kohteliaille.


      • ValehteluOntyhmää
        KTS-- kirjoitti:

        Ei, vaan saat sitä mitä tilaatkin.
        Olen kohtelias vain kohteliaille.

        Älä puhu asiasta, josta et tiedä mitään - se vain ärsyttää meitä kaikkia täällä, koska me kaikki tiedämme, miten ilkeästi ja huonotapaisesti esiinnyt ja morkkaat ilman syytä meitä täällä päivästä toiseen!


      • KTS--
        ValehteluOntyhmää kirjoitti:

        Älä puhu asiasta, josta et tiedä mitään - se vain ärsyttää meitä kaikkia täällä, koska me kaikki tiedämme, miten ilkeästi ja huonotapaisesti esiinnyt ja morkkaat ilman syytä meitä täällä päivästä toiseen!

        Älä puhu monikossa itsestäsi.


      • EiVoiOllaISISjaKristitty
        KTS-- kirjoitti:

        Älä puhu monikossa itsestäsi.

        En puhu monikossa itsestäni vaan olen huomannut, että meitä on täällä todella useita, jotka koemme tosi ärsyttäviksi provoiksi viestisi, joissa väität itseäsi kristityksi ja kuitenkin haukut meitä ja komppaat ja hurraat täysillä ISISIN massamurhaajille ja muille islamisti-terroristille, jotka nimenomaan verisesti murhaavat ja vainoavat meidän sisariamme ja veljiämme Herrassa Jeesuksesessa!


      • KTS--
        EiVoiOllaISISjaKristitty kirjoitti:

        En puhu monikossa itsestäni vaan olen huomannut, että meitä on täällä todella useita, jotka koemme tosi ärsyttäviksi provoiksi viestisi, joissa väität itseäsi kristityksi ja kuitenkin haukut meitä ja komppaat ja hurraat täysillä ISISIN massamurhaajille ja muille islamisti-terroristille, jotka nimenomaan verisesti murhaavat ja vainoavat meidän sisariamme ja veljiämme Herrassa Jeesuksesessa!

        Puhu vaan yksikössä itsestäsi saakelin valehtelija, joka teet minusta Isisin kannattajan vaikka tuon tuostakin komppaan muslimien ja muiden isisin vastaista sotaa ja kehoitan Suomekin osallistumaan siihen entistä aktiivisemmin.

        Valehtelijoiden loppusijoituspaikka on helvetti.

        Pure sitä ja kaada ittelles vaa!


      • PureITTE
        KTS-- kirjoitti:

        Puhu vaan yksikössä itsestäsi saakelin valehtelija, joka teet minusta Isisin kannattajan vaikka tuon tuostakin komppaan muslimien ja muiden isisin vastaista sotaa ja kehoitan Suomekin osallistumaan siihen entistä aktiivisemmin.

        Valehtelijoiden loppusijoituspaikka on helvetti.

        Pure sitä ja kaada ittelles vaa!

        Pidä siis huoli, ettet itse joudu sinne helvettiin, sillä olemme huomanneet, että SINÄ jos kuka olet valehdellut NIIN paljon milloin mistäkin asiasta ja milloin milläkin linkillä.


      • KTS--
        PureITTE kirjoitti:

        Pidä siis huoli, ettet itse joudu sinne helvettiin, sillä olemme huomanneet, että SINÄ jos kuka olet valehdellut NIIN paljon milloin mistäkin asiasta ja milloin milläkin linkillä.

        Tuus Soffiina kattoon minkälaista soopaa tää lössi taas suoltaa tääl.
        :D


    • PT.oikealla.tiellä

      " Patrick Tiainen heitti Raamatun lattialle

      KarmeetaKatsottavaa

      22.5.2016 12:18

      Tässä tulee ilmi Tiaisen todellinen suhde Raamattuun, se kelpaa hänestä vain maahan heitettäväksi - Patrick heitää Raamatun maahan n. 38 kohdalla ja sitten alkaa epävireinen jokellus...

      http://www.tv7.fi/vod/player/50740/ "

      - mitä karmeeta tuossa nyt oli, ei hän heittänyt sitä halveksian latttialle, vaan syystä, että ei ollut mihin sitä Raamattua muulallekaan laittaa.
      Laittoi sen useamman kerran siihen viereensä lattialle.

      Ja saarna, tai puhe, miten sen kukin ajattelöee, oli todellakin Raaamtullinen ja tervehenkinen.

      Näyttää siltä, ettei monikaan enää suomalaista usko Raamattuun niin kuin tulisi uskoa.

      Onko PT poikkeus, toivottavasti hän jatkaa samalla innokkuudella ja puhtaalla julistuksella.

      • puhtaus.on.koko.ruoka

        Innokkuutta Patrickilla todella on, mutta hän julistaa väärää oppia, joka ei ole Raamatullista.
        Patrickin julistuksesta puhtaus ja raittius on valitettavasti poissa.


    • kuka.mitä.hä

      Heitti mitä heitti, hyvä kun heitti, kirja se on raamattukin, ei sen sisältö siitä muutu vaikka viskoisikin, ja maltillisesti viskoi, ei mennyt rikki, ja jos menisikin niin uusia saa.

      Nytpä ei tarvitse enää kauhistella Jari Tervon raamatun heittoa Uutisvuodossa, kun tosiuskovaisetkin viskovat.

      Eipä tarvitse meidän uskomattomien haukkua Tiaista kun "omat koiratkin" purevat ja kipeästi sittenkin - kilpailu on kovaa uskonmakkinoilla ja samoin siitä nouseva mustasukkaisuus.

      • NäinpäSeon

        Ei Patrick Tiainen ole valitettavasti mikään tosiuskova, hän on uskonhuijari, eikä tunne sitä oikeaa Jeesusta Kristusta vielä ollenkaan. Se jeesus, josta Tiainen puhuu on se väärä jeesus ja toinen evankeliumi, josta myös Raamattu puhuu.

        Tiaisen käytös, puheet ja henki oikein löyhkäävät SAATANALTA, ei oikealta Jumalalta ollenkaan. Hän palvoo ihmistä ja pahoja henkiä - toivottavasti tulee vielä oikeeseen uskoon ja häpeää ja katuu kaikkea sitä saastaa mitä on tehnyt ja puhunut!

        Oikea uskova EI IKINÄ heittäisi Raamattua maahan, sillä Hän tietää, että Raamattu ei ole mikään pelkkä kirja, se on Jumalan Sana ja Jeesus on Jumalan Sana, kuten Joh 1 sanoo.


    • KTS--

      Onkos palstakeisarilla pokkaa lähtee vittuileen Patrikille paikan päälle?

      Ei oo. Kotona makaa perse pystyssä sängyn alla pelkää muslimeja.

      HAHAHAHAAA!!!

      • HOHHOHHOO

        Vedä kuule se vattu syvälle päähäsi ja vaikene, hihku islami!


    • JumalanKuva

      Voi Jeesuksen vihvomaveri!!Jos Raamattua aletaan heittämään niin saatanalta semmoinen käytös kumpuaa!! Oikein kumpujen yössä ollaan silloin!! Pelasta Jeesus eksytyksen hengessä olevat takaisin valon töihin!! Jeesus!!

    • Aiueo

      Tämäkin riitaisa ketju osoittaa, miten kuutamolla hihhulit valitettavasti ovat.

      • HuhKunNoloa

        Kuutamolla olet varsinkin sinä itse - et näköjään yhtään tajua missä mennään, etkä tajua miten typerä kommentisi olikaan...( _ )


      • KristuksessaSamaMieli

        Etkö ymmärrä sitäkään, että eivät kaikki täällä ole todellakaan mitä uskovia - et sinäkään ja siitä se sanaharkka tuleekin. Ei täällä uskovat tappele keskenään, vaan harhaoppiset hyökkivät uskovien kimppuun.

        Tiainen ei ole oikea Jeesus-uskova ja siksi hänen harhaoppinsa täytyy paljastaa, jotta ihmiset eivät menisi helvettiin hänen ja hänen harhaoppinsa kanssa ja se on vakava juttu se - Sillä kun helvettiin joutuu, ei sieltä pääse koskaan pois!

        Vain Jeesus Kristus pelastaa ja Häntä voit vaikka itse pyytää pelastamaan itsesi pyytämällä syntejäsi anteeksi ja Hän tulee ja antaa sinulle voiman tehdä parannusta syntielämästäsi ja iankaikkisen pelastuksen Taivastenvaltakuntaan.


    • ukkeli44556
    • SANASTA.Pidä_KIINNI

      Joo, multakin kerran tippu lattialle, Raamatusta kun vahingossa irrotin käteni, niin onko se roomankatolisen paavin anteeksiantamaton synti? Vai saako senkin synnin sitten anteeksi kun hokee tuhatkertaa aavemarian ja antaa jotain kiRKKoisälle sopivaa? Varovainen pitää olla, ettei käsi irtoa Sanasta.

      Muuten joutuu kumartumaan kiRKKoisälle ja antamaan mitä se haluaa ..

    • NytOnParannuksenAika

      Älä höpötä joutavia - tuo kirjoituksesi oli provo, mutta vastaan silti.

      Ensinnäkin jos Raamattu vahingossa putoaa, on se vaan nostettava pian ylös - eihän se ole tahallinen Raamatun halveksiminen, vaan vahinko.

      Toiseksi roomalaiskatollinen paavi EI ole kristitty lainkaan, vaan on kristinuskon vastustaja. Jeesuksen seuraajalla EI ole mitään tekemistä paavin kanssa, joka on korottanut itsensä Jeesuksen sijaiseksi maan päällä.

      Jos aihe kiinnostaa, lue ->
      http://www.kotipetripaavola.com/paavifranciscuskristinuskonvihollinen.html

      Niinikään aavemariat eivät kuulu Jeesuksen seuraajien tapoihin, sillä me emme rukoile ihmistä - neitsyt Mariaa, vaan Jumalaa Jeesusta Kristusta ja Isää Jumalaa.

      Niinikään Raamattu sanoo "älkää sanoko ketään muuta isäksenne, paitsi Taivaallista Isää". Nuo kirkkoisät eivät kuulu kristinuskoon lainkaan, ne kuuluvat antikristuksen tulevaan kirkkoon, Jeesus-uskovilla ei ole näiden kanssa mitään tekemistä.

      Tuokin on Raamatunvastainen oppi room.katollisilla, ettei room.kat papit voi mennä lainkaan naimisiin, saaden aikaan seksuaalisia vinoutumia - homoutta, pedofiliaa ja salasuhteita.

      Raamattu sanoo, parempi mennä naimisiin, kuin palaa - eli jos lankeaa huoraamiseen, ei pääse Taivastenvaltakuntaan, jos ei tee sydämessään parannusta asiasta ja anna elämäänsä Isän Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen haltuun ja johdatukseen.

    • Petsku333

      Lyhyen ajan sisällä olen nähnyt muutakin vastaavaa julistusta netistä "sattumalta", kun Jumala on juuri nyt nostamassa minua päihteiden suosta, mihin lankesin vielä uudelleen, vaikka uskossa olen ollutkin. Minun Raamattuni on auennut viimepäivinä juuri kohdista, missä puhutaan Pyhän Hengen Voimasta, parannuksesta, kääntymisestä, puhtaudesta ("rypyttömyydestä") omituisen usein (eivät "sormipaikkoja"). Minusta nuori ennestään tuntematon mies puhuu kuitenkin terveitä asioita (minulla ei henkien erottamisen lahjaa) lapsenomaisella uskolla ja innolla. Minusta tämä ei vaikuta parjatulta menestysteologialta, sillä tässä odotetaan sydämen täyttä antautumista Jeesukselle Kristukselle, mihin syntielämä ei mahdu.
      Itse olen repinyt Raamattuni parikymmentä vuotta sitten tuskissani huumekierteessä, joten tässä yhteydessä "Raamatun heittelystä" puhuminen tuntuu oudolta. Viikolla olen tätä tekoani Jumalalta katuen anteeksi pyytänyt. Uskon Patrickin Raamattuaan rakastavan kaikkine sisältöineen (sanojen lisäksi myös Pyhän Hengen voimaa). Ihmeet eivät ole tarkoitetty viihdykkeeksi, mutta Pyhän Hengen voiman tarvitsemme voittaaksemme ihmisiä Kristukselle. Minusta tässä se tuli esille. Ei olla ilkeitä toisillemme...eihän? No...aikanaan hedelmistään tämä puu tunnistetaan. Toivon sydämestäni, että kyse on Jumalan mielen mukaisesta toiminnasta.

      • IankaikkinenIlo

        Kyse ei ollenkaan mistään ilkeilystä Patrickille - Minulla ei ole häntä itseään vastaan mitään, päinvastoin, mutta hänen harhaoppisia puheitaan ja sitä pahaa henkeä, joka hänessä on - minä vastustan JYRKÄSTI, koska hänen puheensa ovat harhaoppisia ja kadottavia.

        Ja jos hän ei tee parannusta ja ota sitä oikeaa Jeesusta elämäänsä ja saarnaa häntä - hän ja hänen seurakuntansa ja hänen kuulijakuntansa menevät ikuiseen kadotukseen ja juuri sitä vastaan minä tälläkin palstalla taistelen 'verissäpäin', koska en halua, että kukaan menisi kadotukseen, vaan että saisimme kaikki yhdessä iloita Jeesuksen, Isän ja muiden pyhien kanssa Taivasten valtakunnassa iankaikkisesta iankaikkiseen.


    • totuuson

      Mietin vaan että viskaisiko muslimit koskaan koraanin lattialle? Ja nyt on kyse kumminkin Pyhästä Raamatusta. Kannattaisi olla hiukan varovainen missä seurassa liikkuu kertoo Pyhä Raamattu meille ja sielun peili on silmät ja sen tähden en liikkuu siinä missä meller puhuu ja melskaa.

      • 0lli

        Kyllä se Raamatun viskaaminen on vielä aivan anteeksiannettavaa Jumalan puolelta. Typerää ja ajattelematonta se tosin oli Patrickilta juurikin siksi, että paikalla oli niin paljon muslimeja. Siinä sitten opetat ja kerrot heille, miten paljon kristitty rakastaa Raamattua.
        Sinänsä hyvin kuvaavaa, mistä tässä uuskarismaattisuudessa on pohjimmiltaan kyse.
        Hengestä, ei Sanasta.


      • SeEiOllutSattuma
        0lli kirjoitti:

        Kyllä se Raamatun viskaaminen on vielä aivan anteeksiannettavaa Jumalan puolelta. Typerää ja ajattelematonta se tosin oli Patrickilta juurikin siksi, että paikalla oli niin paljon muslimeja. Siinä sitten opetat ja kerrot heille, miten paljon kristitty rakastaa Raamattua.
        Sinänsä hyvin kuvaavaa, mistä tässä uuskarismaattisuudessa on pohjimmiltaan kyse.
        Hengestä, ei Sanasta.

        Patrick toimi harkitusti - Se henki, joka Patrickissa asustaa on nimenomaan sama henki kuin Jari Tervossa - Paha Saatanan Henki, joka vihaa Jumalaa ja heittää Raamattuja lattialle mahdollisimman julkisesti ja huomiota herättäen.

        Raamatun maahan asettelu ja heitto ei tapahtunut vain kerran, vaan huomiotaherättävän monta kertaa, jos katsotte ko. videota eteenpäin, Patrickilla olisi ollut kaikki aika hommata saarnapönttö tilaisuuteen, johon olisi voinut asettaa Raamatun, mutta ei halunnut tehnyt niin. Miksi?


    • Voehyväntähen

      Koko ajanko se rotta heittelee Bipliata permantoon?

      • ArmonAikaLoppuuPian

        Jumalaa rakastava Jeesuksen oikea seuraaja EI IKINÄ laskisi/heittäisi/tiputtaisi Pyhää Jumalan Sanaa, Raamattua tahallaan lattialle.

        En ole ikinä nähnyt kenenkään muun saarnaajan heittävän/asettavan Raamattua lattialle, koska ainakin ennen sellainen teko olisi ollut kauhistus, joka ei olisi tullut mieleenkään - nykyään näköjään tässä harhaoppeihin turtuneessa porukassa, mikään ei enää hätkäytä...

        Jokatapauksessa oikeat Jeesuksen opetuslapset eivät tuollaista ikinä tee.


    • Raamattua.tunteva

      Kysymys:
      Kuka on kykenevä nimeämään eksyttäjiä? Eikö ihmisillä ole pelkoa erehtymisestä? Mitä seuraa Jumalan edessä, jos parjaat ja mustamaalaat krstittyä, joka onkin Jumalalle erittäin rakas? -
      Jos niitä eksytys-nimilistoja aletaan etsiä netistä, on lähes joka toinen uskova jonkun mielestä eksyttäjä. Jokaisella tuntuu olevan omat "suosikkinsa" eksyttäjiksi.
      Jos aiot varmuudella tietää, onko joku eksyttäjäksi väitetty sitä todella, on sinun etsittävä Pyhällä Hengellä täytetty Raamatun tuntija, joka itse on raitishenkinen, luotettava, kasteella käynyt ja terveessä seurakuntayhteydessä toimiva kristitty; sitten menet hänen kanssaan "eksyttäjäksi" väitetyn luo selvittämään asiaa. Mutta mene rukoillen ja armahtavalla mielellä. Sak. 7:9. Pidä mielessäsi ja motiivina Jaakob 5:19,20.
      Mustamaalaus-kurssin käyneitä on uskovien keskuudessa jo aivan liikaa. Lopeta kesken tuo oppilinja. Lopeta se tänään.

      • TämäPitäisiTajuta

        Raamattu on AINOA mitta, johon verrataan kunkin puhe, toiminta ja henki .

        Jos ko. saarnaaja ei puhu Raamatun mukaisia asioista Raamatun hengessä, vaan vääristelee niitä, oman mielensä mukaan tai keksii omiaan, kuten Patrick Tiainen tekee, hän on harhaoppinen ja menossa kohti kadotusta, jollei ehdi tehdä parannusta ennen sitä.

        Tuossa videolla n. kohdassa 38, hän esim.tunsi kokevansa 'pyhää tyytymättömyyttä' - Tällaista käsitettä Raamattu ei kuitenkaan kertakaikkiaan tunne lainkaan.

        Samoin hän alkoi huutaa käskevästi Jumalalle: ' LISÄÄ! LISÄÄ! LISÄÄ! LISÄÄ! INCREASE! INCREASE! INCREASE! INCREASE! näiden jälkeen heitti vauhdikaasti Raamatun lattialle.

        Tiainen ei tunnu lainkaan tajuavan, ettei Jeesus ole ihmisten juoksupoika, vaikka ihmiset kuinka vaatisivat Jeesukselta jotain, korottaakseen omaa taitavuuttaan, Jeesus ei anna sitä heille - sillä Jumala ei anna mitään omaa kunniaansa ihmisille, ei varsinkaan harhaoppisille, kovasydämisille, Jumalaa käskeville ihmisille.


    • Jobinpostia

      Myös Raamattua tunteva. 1Moos.3:21. Biblia. Ja Herra Jumala teki Adamille ja hänen emännällensä nahoista hameet, ja pujetti heidän yllensä. Turhat pulinat pois! Kirjakääröt eivät kerro satua, tai sittenkin kertovat.

      • KTS--

        Jestas. Jumala teki hameet meille miehillekin. Äkkiä hameostoksille!


    • Näin223345

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe