Jumala vs Saatana

miten.on

Kysyn teiltä, koska oletan että tunnette Raamatun hyvin.
Kumpi tappaa enemmän ihmisiä Raamatussa, Jumala vai Saatana?

18

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Massamurha-Jumala

Jumala tappaa miljoonia, Saatanan syyksi on laitettu alle 10.

• 424

Vain kymmenen? Miksi Saatana sitten on olemassa?

• Saatanan.tehtävä

Saatanan tehtävä on koetella äärimmäisellä rationaalisuudella uskovaisiksi itseään kutsuvien ihmisten uskoa. Kuten rikkavilja palaa tulessa, samoin katoavat harhakäsitykset.

• Setä.neuvoo
      • Hellurei42

Miksi Saatana sitten on olemassa?

• Setä.neuvoo
        Hellurei42 kirjoitti:

Miksi Saatana sitten on olemassa?

Jumala erotteli valkeuden ja pimeyden. Eikö Jumala antanut pimeydessä toimimisensa nimeksi saatana, että olisi olevinaan valkeuden enkelinä toisaalla?

Jumala on kaikki sulkenut tottelemattomuuteen, että kaikkia armahtaisi. Eihän sitä nimitetä suinkaan kusipäisyydeksi, eikä pahuudeksi, vaan viisaudeksi Room 11 -luvussa.

• Kunnostautuneet_molemmat

Jumala tai Saatana, miten vaan - Usa ja Israel, jokatapauksessa johtavat ylivoimaisesti siviilien ja erityisesti lasten tappamisen saralla.

• Setä.neuvoo

Hellurei42:lle

Saatana on heprean sanasta, joka tarkoittaa vastustajaa. Isä Jumala on saatana uskomattomille.

• täti.neuvoo

Setä puhuu nyt täyttä paskaa.

• Setä.neuvoo

Jumala on vastustaja uskomattomille. Hepreaksi saatana. Herran enkeli (Jumalan ilmestys) lähti vastustajaksi Bileamin tielle. Alkutekstin mukaan saatanaksi. Satanistien kielellä voitaisiin julistaa evankeliumia muodossa: Jumala on ristiinnaulittu saatana. Eri asia, kuka sitä mitenkin käsittää tai pureskelee.

http://biblehub.com/multi/numbers/22-22.htm

http://biblehub.com/text/numbers/22-22.htm

http://biblehub.com/hebrew/7854.htm

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14275729/lucifer-on-tosi-jumala

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14323658/sortuiko-jeesus-jumalaksi-tulemisen-kiusaukseen?_ga=1.218844057.1043725405.1465805482

• täti.neuvoo

Henkilö joka ei usko Jumalaan (kuten minä) ei usko myöskään Saatanaan.
        Kummatkin ovat saman kirjan taruolentoja.

• Raunioitunut_jumala

Periaatteessa ihminen, joka vastustaa raamatun jumalan tekoja ja moraalia, kunnioittaa Saatanaa. Uskoi siihen tai ei. Ei jumalaankaan tarvitse uskoa, riittää kun vastustaa uskovaisten ahdasta moraalia tai jumalan mielivaltaisuutta. "Henkivallat" ovat olemassa ihmisten mielissä.

• KaltaistesiJoukkoon
        täti.neuvoo kirjoitti:

Henkilö joka ei usko Jumalaan (kuten minä) ei usko myöskään Saatanaan.
        Kummatkin ovat saman kirjan taruolentoja.

Mitäs täällä sitten lymyät? Mene sinne attejen nuivaan piiriin 'viihtyvään, me emme kaipaa tänne kaltaistasi negatiivikkoa.

• täti.neuvoo
        KaltaistesiJoukkoon kirjoitti:

Mitäs täällä sitten lymyät? Mene sinne attejen nuivaan piiriin 'viihtyvään, me emme kaipaa tänne kaltaistasi negatiivikkoa.

Olenko minä negatiivikko koska en usko taruolentoihin kuten sinä?
        Mielenkiintoinen määritelmä ...

• Setä.neuvoo

No mitä sitten hölötät keskustelussa, jossa kysyttiin alussa, KUMPI tappaa enemmän, Jumala, vai saatana?

• Setä.neuvoo

Oli kommentti ateistitädille.

• TurhaAloitus

saatanalla ei ole voimaa eikä oikeutta eikä voimaa ottaa kenenkään henkeä, sillä se on Jumalan käskyläinen ja Hänen narussaan räksyttävä rakkikoira.

• täti.neuvoo

Olet oikeassa. Yksikään taruolento ei ole vielä ottanut yhdenkään henkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4631
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2618
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2435
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2433
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1817
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1631
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1315
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82