http://www.iltalehti.fi/viihde/2016062821809723_vi.shtml
Noita kommentteja kun tuolta uutisen alta lukee niin kyllä ovat nyt miehet iloista sakkia, kun hänellä ei ole enää kaunista naista.
"Olisikin ollut koomista jos morsian olisi kantanut sulhasen kynnyksen yli"
"Kiitos ilmoituksesta, nyt voimme huojentuneina jatkaa elämää"
"Eevi kyllä löytää miehekkäämmän oloisen miehen vierelleen"
Ihmisillä on vielä joku omituinen käsitys että Eevi olisi ollut Dania pitempi ja lyhyellä miehellä ei tietenkään saa olla naista ellei se ole joku vietnamilainen horo joka ei kelpaa muille.
Mikä lyhyissä miehissä risoo?
81
892
Vastaukset 81
Lyhyt mies ei voi olla hyvä kumppani. Kyllä naisen kuuluu saada pitkä 180 cm mies että voi suojella naista ja nainen ei vaan kehtaa lyhyen alle 170 cm kanssa kulkea kadulla. Mitä naisen kaveritkin ja sukulaiset ajattelee kun naisella on lyhyt mies, saisi varmaan kovaa pilkkaa ja haukkumista
- 1710
Katselin yhtä facebookin sinkkupalstaa, missä pyydettiin listaamaan turnoffeja. Suurin osa vastaajista oli naisia ja ylläri suurin osa vastauksista koski miehen pituutta.
Joku mies kehtasi laittaa pienet tissit turoffiksi, niin johan alkoi ulvonta kuinka tyhmää on arvostella ominaisuutta mille ihminen ei voi mitään. Olette te naiset fiksuja :)- tarralenkkari161
Olen kuullut tuon turn-offin miehiltä aika monta kertaa. Jokainen saa pitää mistä haluaa. Minulle sekä tissien koko, että pituus ovat yhdentekeviä, enkä ymmärrä mitä väliä niillä kellekään voi olla.
- dkgdkgdlg
Naisella on pillu, ei aivoja.
Mutta se riittää.
:) - Niitti333
dkgdkgdlg kirjoitti:
Naisella on pillu, ei aivoja.
Mutta se riittää.
:)Ei riitä. Jos nainen pitää huolta pillustaan hän ei anna sitä sinulle. Ja se taas on merkki siitä että hänellä on aivot!
- valitusta
Loputon valitus ärsyttää.
Tälläkin palstallla maristaan kuinka naiset eivät ole naisellisia, vaan ovat kuin miehet.
Silti jos nainen haluaa olla naisellinen esim. suhteessa mieheen, johon lasketaan miestä pienempi koko, niin siitäkin nousee hirveä poru.Toisaalta naisilla tuntuu olevan tärkeää se, että mies ei ole vain pitkä suhteessa naiseen itseensä, vaan myös suhteessa muihin miehiin.
- valitusta
HC-ätmel kirjoitti:
Toisaalta naisilla tuntuu olevan tärkeää se, että mies ei ole vain pitkä suhteessa naiseen itseensä, vaan myös suhteessa muihin miehiin.
Tuskin niinkään tärkeää. Kukapa haluaisi olla miehensä kanssa kuitenkaan mikään majakka ja perävaunu.
Laulussakin sanotaan "pääsi rinnallein painuu" eikä "pääsi vatsallein painuu". valitusta kirjoitti:
Tuskin niinkään tärkeää. Kukapa haluaisi olla miehensä kanssa kuitenkaan mikään majakka ja perävaunu.
Laulussakin sanotaan "pääsi rinnallein painuu" eikä "pääsi vatsallein painuu".Niinpä, on se aika hankalaakin jos halaamaankin seisalleen tarvitaan avuksi jakkaraa. Saati suuteluun. Mies on selkä kyyryssä taipuneena alaspäin ja nainen varvastaa varpaankynsilleen.
Sen verran on kokemusta tuosta isosta pituuserosta (37 cm pituuseroa), että osaan sanoa sen olevan hiukan hankalaa olla majakka ja perävaunu. :)sönkkö kirjoitti:
Niinpä, on se aika hankalaakin jos halaamaankin seisalleen tarvitaan avuksi jakkaraa. Saati suuteluun. Mies on selkä kyyryssä taipuneena alaspäin ja nainen varvastaa varpaankynsilleen.
Sen verran on kokemusta tuosta isosta pituuserosta (37 cm pituuseroa), että osaan sanoa sen olevan hiukan hankalaa olla majakka ja perävaunu. :)Naiset eivät siis mitenkään erityisesti preferoi pidempiä miehiä, mutta jostain syystä kaikilla on oman käden kokemusta siitä, miten hankalaa sellaisen kanssa on seukata. Aika hassua!
HC-ätmel kirjoitti:
Naiset eivät siis mitenkään erityisesti preferoi pidempiä miehiä, mutta jostain syystä kaikilla on oman käden kokemusta siitä, miten hankalaa sellaisen kanssa on seukata. Aika hassua!
Sanos muuta. Aika harvassa ne 203 cm miehet kyllä ovat, olin kuitenkin monta vuotta yhdessä. Naimisissakin tuo lempeän jätin kanssa. :)
Ja kun nyt miehet valittavat lyhyyttään, niin kyllä erityisen pitkät miehetkin saavat kiusaamista osakseen pituuden ja usein laihuuden vuoksi. Että friikki sirkus on yhtä julma ääripäälle, jos toisellekin.
- 12121212
"Loputon valitus ärsyttää.
Tälläkin palstallla maristaan kuinka naiset eivät ole naisellisia, vaan ovat kuin miehet.
Silti jos nainen haluaa olla naisellinen esim. suhteessa mieheen, johon lasketaan miestä pienempi koko, niin siitäkin nousee hirveä poru."
Et sitten ymmärtänyt eroa?
Miksi _naisellinen nainen_ tarvitsee rinnalleen pidemmän, menestyneemmän jne miehen ollakseen naisellinen?
Vaadinko minä että naisen on tienattava vähemmän tai oltava tyhmempi ja lyhyempi? En, minun miehekkyyteni ratkaisee se millainen minä olen, ei se millainen nainen seisoo rinnalla. Miksi naisten on määriteltävä itsensä miehensä kautta? - valitusta
12121212 kirjoitti:
"Loputon valitus ärsyttää.
Silti jos nainen haluaa olla naisellinen esim. suhteessa mieheen, johon lasketaan miestä pienempi koko, niin siitäkin nousee hirveä poru."
Et sitten ymmärtänyt eroa?
Miksi _naisellinen nainen_ tarvitsee rinnalleen pidemmän, menestyneemmän jne miehen ollakseen naisellinen?
Vaadinko minä että naisen on tienattava vähemmän tai oltava tyhmempi ja lyhyempi? En, minun miehekkyyteni ratkaisee se millainen minä olen, ei se millainen nainen seisoo rinnalla. Miksi naisten on määriteltävä itsensä miehensä kautta?Ei vaan miehet valittavat, että naiset eivät ole naisellisia. Nainen yrittää olla mahdollisimman naisellinen ja hekeutuu selaisen miehen seuraan, joka voi kokea itsensä miehekkään kokoiseksi naisen rinnalla.
- Realistiametisti
sönkkö kirjoitti:
Ja kun nyt miehet valittavat lyhyyttään, niin kyllä erityisen pitkät miehetkin saavat kiusaamista osakseen pituuden ja usein laihuuden vuoksi. Että friikki sirkus on yhtä julma ääripäälle, jos toisellekin.
Paitsi että 170-senttinen mies ei ole mikään "ääripää", vaan hieman keskimääräistä suomalaismiestä lyhyempi. Silti pilkataan kuin mitäkin kummajaista.
- 12121212
valitusta kirjoitti:
Ei vaan miehet valittavat, että naiset eivät ole naisellisia. Nainen yrittää olla mahdollisimman naisellinen ja hekeutuu selaisen miehen seuraan, joka voi kokea itsensä miehekkään kokoiseksi naisen rinnalla.
Kuinka idiootti oikein olet?
Eihän nainen tuossa yritä olla naisellisempi, vaan etsii miehekkään miehen. Nainen ei ole muuttunut yhtään sen naisellisemmaksi.
Jos miehet ajattelisivat kuten naiset,
- "rikastuminen" tarkoittaisi hakeutumista mahdollisimman köyhälle alueelle jotta mies tuntisi itsensä varakkaaksi
- "urheilu" tarkoittaisi hakeutumista mahdollisimman heikkokuntoisten seuraan jotta mies tuntisi itsensä urheilulliseksi
On säälittävää että naiset vaativat mieheltä itsevarmuutta, ja itse eivät pysty tuntemaan itseään naisellisiksi ellei ole tietyn kokoinen ja näköinen mies rinnalla. Missä naisten itsevarmuus? Miksei nainen voi tuntea itseään naiselliseksi riippumatta vieressä seisovan naista isomman miehen koosta?
Miksi ylipäätään "tasa-arvoinen", "vahva" nainen haluaa niin kovasti olla itseään kyvykkäämmän ja kaikin tavoin paremman miehen alapuolella? - 12121212
Tuohon muuten pätee vanha sanonta: nainen haluaa todellisen miehen jotta voi "vain olla nainen". Huomaa sana "vain", joka _naisen itsensä sanomana_ on kuin tunnustus siitä että nainen on miestä vähäisempi.
Todellinen mies on tietysti vahva, osaava, menestyvä, kyvykäs, itsevarma, määrätietoinen, intohimoinen.
Sellaisen miehen rinnalla nainen voi "vain olla nainen" - eli pelkkä p.llunkantoteline ja synnyttäjä.
Tuota valtaosa naisista oikeasti haluaa, se on huomattu. - valitusta
12121212 kirjoitti:
Tuohon muuten pätee vanha sanonta: nainen haluaa todellisen miehen jotta voi "vain olla nainen". Huomaa sana "vain", joka _naisen itsensä sanomana_ on kuin tunnustus siitä että nainen on miestä vähäisempi.
Todellinen mies on tietysti vahva, osaava, menestyvä, kyvykäs, itsevarma, määrätietoinen, intohimoinen.
Sellaisen miehen rinnalla nainen voi "vain olla nainen" - eli pelkkä p.llunkantoteline ja synnyttäjä.
Tuota valtaosa naisista oikeasti haluaa, se on huomattu.Ei halua. Nainen haluaa miellyttää miestä ja pönkittää miehen aika usein jostain syystä haurasta miehisyyttä. On helpompaa valita itselleen isompi mies, niin mies saa olla vahvempi ja päteä miehekkyydellään. Miehisyyteen kuuluu vanhanaikaisesti koko, kädentaidot jne. niillä moni mies vieläkin haluaa päteä. Silloin se oma nainenkin tuntuu naiselliselta kun itse voi vähän öristä miehekkäästi vieressä. Oma vikanne, mitä olette niin kivikautisia.
- 12121212
valitusta kirjoitti:
Ei halua. Nainen haluaa miellyttää miestä ja pönkittää miehen aika usein jostain syystä haurasta miehisyyttä. On helpompaa valita itselleen isompi mies, niin mies saa olla vahvempi ja päteä miehekkyydellään. Miehisyyteen kuuluu vanhanaikaisesti koko, kädentaidot jne. niillä moni mies vieläkin haluaa päteä. Silloin se oma nainenkin tuntuu naiselliselta kun itse voi vähän öristä miehekkäästi vieressä. Oma vikanne, mitä olette niin kivikautisia.
Ai että naisille kelpaisi mutta miehille ei?
Eli sinulle kelpaisi itseäsi lyhyempi, hintelämpi, ujompi ja vähemmän tienaava mies joka ei ota sängyssä naistaan kuin omaisuuttaan? - valitusta
12121212 kirjoitti:
Ai että naisille kelpaisi mutta miehille ei?
Eli sinulle kelpaisi itseäsi lyhyempi, hintelämpi, ujompi ja vähemmän tienaava mies joka ei ota sängyssä naistaan kuin omaisuuttaan?Kelpaisi niinkin pikkuinen kuin Tyrion Lannisterin näyttelijä. Kauniit silmät miehellä. En tosin tiedä miten hänellä on tapana ottaa vaimonsa, ei kuulu minulle. Ujo mies on oikein hyvä, supliikkimiehet ovat hanurista.
Hintelyyskään ei haittaa, salisonnit ovat muiden juttu.
Rahakaan ei ole se juttu, joten saa tienata mitä tienaa. - 12121212
valitusta kirjoitti:
Kelpaisi niinkin pikkuinen kuin Tyrion Lannisterin näyttelijä. Kauniit silmät miehellä. En tosin tiedä miten hänellä on tapana ottaa vaimonsa, ei kuulu minulle. Ujo mies on oikein hyvä, supliikkimiehet ovat hanurista.
Hintelyyskään ei haittaa, salisonnit ovat muiden juttu.
Rahakaan ei ole se juttu, joten saa tienata mitä tienaa.Ja sitten olennaisin kysymys. Pois lukien lukioajan poikkikset , onko sinulla ollut kuvaukseen sopivaa miestä?
Palstahan on täynnä naisia joille kelpaisi tuollainen mies, mutta he ovat "vain sattuneet rakastumaan" kookkaampiin ja maskuliinisempiin miehiin. Realistiametisti kirjoitti:
Paitsi että 170-senttinen mies ei ole mikään "ääripää", vaan hieman keskimääräistä suomalaismiestä lyhyempi. Silti pilkataan kuin mitäkin kummajaista.
Kuitenkin jotkut 170 cm tuntevat itsensä lyhyiksi. Uskovat pituutensa olevan syy. Ihan vaan siksi kommentoin, kuten kommentoin ettei aina luultaisi että esimerkiksi pitkällä se elämä niin auvoista on. On omat murheensa heilläkin. Myös terveyden puolella. Esimerkiksi Kts. jättiläiskasvu. Ihmisten toljottamiset ja ilkkumiset mukaan lukien.
- valitusta
12121212 kirjoitti:
Ja sitten olennaisin kysymys. Pois lukien lukioajan poikkikset , onko sinulla ollut kuvaukseen sopivaa miestä?
Palstahan on täynnä naisia joille kelpaisi tuollainen mies, mutta he ovat "vain sattuneet rakastumaan" kookkaampiin ja maskuliinisempiin miehiin.On ollut. Jätti minut kun en osannut bilettää, vaan olin hiljainen hissukka.
12121212 kirjoitti:
Tuota valtaosa naisista oikeasti haluaa, se on huomattu."Todellinen mies on tietysti vahva, osaava, menestyvä, kyvykäs, itsevarma, määrätietoinen, intohimoinen."
Tähän väliin vain, että en ole tavannut yhtään miestä joka olisi noita kaikkia ja varsinkaan 24/7. Kuulostaa enemmän utopialta, kuin ihmiseltä. :)- 12121212
valitusta kirjoitti:
On ollut. Jätti minut kun en osannut bilettää, vaan olin hiljainen hissukka.
Eihän mies silloin ollut sinua ujompi tai vähemmän sosiaalinen?
- valitusta
12121212 kirjoitti:
Eihän mies silloin ollut sinua ujompi tai vähemmän sosiaalinen?
Mutta oli pieni ja hintelä. Minä otin sitten sellaisen ujon ja epäsosiaalisen kun sovimme paremmin yhteen.
- Rose_91
12121212 kirjoitti:
Ja sitten olennaisin kysymys. Pois lukien lukioajan poikkikset , onko sinulla ollut kuvaukseen sopivaa miestä?
Palstahan on täynnä naisia joille kelpaisi tuollainen mies, mutta he ovat "vain sattuneet rakastumaan" kookkaampiin ja maskuliinisempiin miehiin.Ei aina ole kyse siitä, että vain sattuu rakastumaan isoon mieheen. Minulla on pitkä ja hoikka mies. Olen kuitenkin ihastunut ennen mieheni tapaamista myös lyhyisiin ja hoikkiin miehiin, mutta se että minä ihastun ei yksin riitä. Ihastumiseen tarvittaisiin myös sitä vastakaikua. Jos lyhyet ja hintelät miehet eivät ole aikanaan kiinnostuneet minusta niin sitten sellaista en ole pystynyt ottaamaan. :P
sönkkö kirjoitti:
Kuitenkin jotkut 170 cm tuntevat itsensä lyhyiksi. Uskovat pituutensa olevan syy. Ihan vaan siksi kommentoin, kuten kommentoin ettei aina luultaisi että esimerkiksi pitkällä se elämä niin auvoista on. On omat murheensa heilläkin. Myös terveyden puolella. Esimerkiksi Kts. jättiläiskasvu. Ihmisten toljottamiset ja ilkkumiset mukaan lukien.
Omasta näkökulmasta 170cm mies on pitkä mutta kun itse olen näin lyhyt, niin kyllä se tuntuu olevan syy tähän yksinäisyyteen olemattomien vuorovaikutustaitojen lisäksi. Lyhyillä sosiaalisilla miehilläkin menee huonosti naismarkkinoilla.
Jotkut naiset ovat katsoneet säälivästi ja eräskin nainen oletti minun olevan 160cm joten ei tuolla 4 sentillä ole mitään merkitystä. Tuo nainen alkoi vääntämään melkein itkua kun sitä suretti mun puolesta :) Mua taas hävetti ei pituuteni, vaan ihmisten suhtautuminen siihen.- Ex----------PUA
Mies ei ole vastuussa sinun naisellisuudestasi, vaan sinä olet.
Jos olet itse persjalka, sinä et ole ansainnut kyllä mitään koripalloilijaa mieheksesi. Puhumattakaan, jos ainoa naisellisuus sinulle on sitä, että tunnet olevasi naisellinen (muuttet näytä siltä) vain koska olet natiainen pitkän miehen rinnalla. - Ex----------PUA
HC-ätmel kirjoitti:
Toisaalta naisilla tuntuu olevan tärkeää se, että mies ei ole vain pitkä suhteessa naiseen itseensä, vaan myös suhteessa muihin miehiin.
Unohtamatta tietenkään varallisuutta ja etenkin statusta.
Statuksessa erityisesti näkyy tuo että pitää olla parempi kuin muut miehet.
Lähinnä tämän palstatotuuden päivitys onkin siinä, että ulkonäön kiinteä osa miehellä on pituus. - Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Niinpä, on se aika hankalaakin jos halaamaankin seisalleen tarvitaan avuksi jakkaraa. Saati suuteluun. Mies on selkä kyyryssä taipuneena alaspäin ja nainen varvastaa varpaankynsilleen.
Sen verran on kokemusta tuosta isosta pituuserosta (37 cm pituuseroa), että osaan sanoa sen olevan hiukan hankalaa olla majakka ja perävaunu. :)Pitäähän miehenkin tehdä noin.
Sitten pitää myöskin naisen pystyä olemaan naisellinen, jos toimimme seksistiseltä pohjalta.
Miten moni teistä linttakoivista sitten on uhkeita ja pitkäsäärisiä mallivartaloita?
Varmaan yhtä moni kuin miehistä on sellainen kaksimetrinen.
Vaan eihän hypergamin tarvitse olla reilu tai muutenkaan fiksu edes oman pariutumisensa realistisuutta koskien. - Ex----------PUA
valitusta kirjoitti:
Ei halua. Nainen haluaa miellyttää miestä ja pönkittää miehen aika usein jostain syystä haurasta miehisyyttä. On helpompaa valita itselleen isompi mies, niin mies saa olla vahvempi ja päteä miehekkyydellään. Miehisyyteen kuuluu vanhanaikaisesti koko, kädentaidot jne. niillä moni mies vieläkin haluaa päteä. Silloin se oma nainenkin tuntuu naiselliselta kun itse voi vähän öristä miehekkäästi vieressä. Oma vikanne, mitä olette niin kivikautisia.
JA taas sinä projisoit.
Sinä olet tässä se joka yrität pariutua hypergamisesti ja mahdollisimman seksistisesti, ja väität että sinun kohtuuttomat ja itsekkäät vaatimukset, joihin et pysty vastaamaan mitenkään, ovat muka jotain mitä mies haluaa.
Olet todennäköisesit juuri näitä hypergameja, että kun miehesi saa hyväpalkkaisesta hommasta kenkää, sinä lähdet kuin selkärangaton loinen uuden saaliin kimppuun, vedoten että "miehen itsetunto ei vain kestänyt sitä, että on suhteessa se joka ei ole tienaamassa naiselle rahaa", vaikka tosiasiassa sinä itse olet hypergaminen huora joka et kestä sitä ettet voi kupata toisen resursseja. Ex----------PUA kirjoitti:
Pitäähän miehenkin tehdä noin.
Sitten pitää myöskin naisen pystyä olemaan naisellinen, jos toimimme seksistiseltä pohjalta.
Miten moni teistä linttakoivista sitten on uhkeita ja pitkäsäärisiä mallivartaloita?
Varmaan yhtä moni kuin miehistä on sellainen kaksimetrinen.
Vaan eihän hypergamin tarvitse olla reilu tai muutenkaan fiksu edes oman pariutumisensa realistisuutta koskien.Nyt en tajunnut mitä koitit sanoa? :)
Pystytkö avamaan enemmän ajatustasi?- Ex----------PUA
Rose_91 kirjoitti:
Ei aina ole kyse siitä, että vain sattuu rakastumaan isoon mieheen. Minulla on pitkä ja hoikka mies. Olen kuitenkin ihastunut ennen mieheni tapaamista myös lyhyisiin ja hoikkiin miehiin, mutta se että minä ihastun ei yksin riitä. Ihastumiseen tarvittaisiin myös sitä vastakaikua. Jos lyhyet ja hintelät miehet eivät ole aikanaan kiinnostuneet minusta niin sitten sellaista en ole pystynyt ottaamaan. :P
Teot vs. sanat. ;)
Se, että VAIN (naisen taikasana, jolla oma vastuu pudotetaan omasta valinnastaan pois) päädyt yksiin miehen kanssa joka on pitkä, verrattuna siihen että olet ihastunut lyhyisiin miehiin, mutta heidän kanssaan asiat eivät olet VAIN tapahtuneet, nyt kyllä kertoo kokolailla tuon kupletin juonen.
AINOASTAAN se, että minkälaisen miehen nainen valitsee, merkitsee.
Kaikki muu on pelkkää puhetta jolla ei ole mitään tarkoitusta tai merkitystä, ennen kun sanat osoittavat sen todeksi. - Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Nyt en tajunnut mitä koitit sanoa? :)
Pystytkö avamaan enemmän ajatustasi?Et voi vedota siihen, että on vaikea pussata lyhyttä miestä, sillä yhtälailla mies pystyy kyllä hyvin pussaamaan lyhyttä naista. Se tekosyy ei käy.
Muuten taas tämä kysymys ei liene liian vaikea vastata: Miten moni teistä linttakoivista sitten on uhkeita ja pitkäsäärisiä mallivartaloita?
Mallivartaloiset naiset ovat niitä, joilla on ei-hypergaminen oikeus olla pitkien miesten kanssa, sillä he itsekin ovat pitkiä, ja yhtä suuria geneettisiä harvinaisuuksia.
Mutta miten täysin tavikset tai niiden alle menevät, lyhyet naiset,voivat omata otsaa vaatia lähes parimetristä miestä?
Kyseessä on ahneus, sillä moni saisi kyllä itseään pidemmän, pitkän miehen, mutta kun tilanne on sama kuten vaikkapa tulojen suhteen: keskituloinen tai ylempää keskiluokkaa oleva ei riitä, pitää olla heti miljonääri. Ex----------PUA kirjoitti:
Et voi vedota siihen, että on vaikea pussata lyhyttä miestä, sillä yhtälailla mies pystyy kyllä hyvin pussaamaan lyhyttä naista. Se tekosyy ei käy.
Muuten taas tämä kysymys ei liene liian vaikea vastata: Miten moni teistä linttakoivista sitten on uhkeita ja pitkäsäärisiä mallivartaloita?
Mallivartaloiset naiset ovat niitä, joilla on ei-hypergaminen oikeus olla pitkien miesten kanssa, sillä he itsekin ovat pitkiä, ja yhtä suuria geneettisiä harvinaisuuksia.
Mutta miten täysin tavikset tai niiden alle menevät, lyhyet naiset,voivat omata otsaa vaatia lähes parimetristä miestä?
Kyseessä on ahneus, sillä moni saisi kyllä itseään pidemmän, pitkän miehen, mutta kun tilanne on sama kuten vaikkapa tulojen suhteen: keskituloinen tai ylempää keskiluokkaa oleva ei riitä, pitää olla heti miljonääri.Kyllä se vaan oli sekä miehen että mun kokemus ja näkemys. Ei tekosyy. Hän koki että mua olis hankalaa suudella selkä kyyryssä alaspäin. Ja minä kiipesin penkille tai varvastin. :)
Loppujen lopuksi se mikään oikea ongelma ole, vain hankalaa. Voihan sitä istuakin halatakseen ja suudellakseen. Mutta kun nyt kaikkeen täytyy takertua....
Olen ollut nuorena kuulema varsin mallikelpoinen. Vielä 28-vuotiaanakin, kun sen pitkän jätin kanssa ryhdyin olemaan.
Mikä vaatimus se nyt on, jos mies haluaa lyhyemmän anisen eikä pitkää hongankolistajaa? :D Kai miehelläkin jotain sananvaltaa on?!
Höpö höpö sun juttuja taas. Puusilmäistä.- Rose_91
Ex----------PUA kirjoitti:
Teot vs. sanat. ;)
Se, että VAIN (naisen taikasana, jolla oma vastuu pudotetaan omasta valinnastaan pois) päädyt yksiin miehen kanssa joka on pitkä, verrattuna siihen että olet ihastunut lyhyisiin miehiin, mutta heidän kanssaan asiat eivät olet VAIN tapahtuneet, nyt kyllä kertoo kokolailla tuon kupletin juonen.
AINOASTAAN se, että minkälaisen miehen nainen valitsee, merkitsee.
Kaikki muu on pelkkää puhetta jolla ei ole mitään tarkoitusta tai merkitystä, ennen kun sanat osoittavat sen todeksi.No ei ne teotkaan riitä, jos ei saa sitä vastakaikua, josta puhuin. Minulla ei ole miehen pituudella niinkään väliä ja olen esim. tehnyt suoran aloitteen lyhyelle ja hintelälle miehelle. Eikös se jo ole teko? Mutta jos en kelpaa niin sitten en kelpaa. En voi valita itselleni miestä, joka ei halua minua.
Ja ei. En sanonut, että VAIN päädyin yhteen miehen kanssa, joka on itseäni pidempi. Se tapahtui ihan molemminpuolisella aktiivisuudella. Minähän nimenomaan sanoin, että kyse EI OLE aina siitä, että "vain" sattuisi rakastumaan pidempään. Rose_91 kirjoitti:
No ei ne teotkaan riitä, jos ei saa sitä vastakaikua, josta puhuin. Minulla ei ole miehen pituudella niinkään väliä ja olen esim. tehnyt suoran aloitteen lyhyelle ja hintelälle miehelle. Eikös se jo ole teko? Mutta jos en kelpaa niin sitten en kelpaa. En voi valita itselleni miestä, joka ei halua minua.
Ja ei. En sanonut, että VAIN päädyin yhteen miehen kanssa, joka on itseäni pidempi. Se tapahtui ihan molemminpuolisella aktiivisuudella. Minähän nimenomaan sanoin, että kyse EI OLE aina siitä, että "vain" sattuisi rakastumaan pidempään.Näinhän se on. :)
164cmMies kirjoitti:
Omasta näkökulmasta 170cm mies on pitkä mutta kun itse olen näin lyhyt, niin kyllä se tuntuu olevan syy tähän yksinäisyyteen olemattomien vuorovaikutustaitojen lisäksi. Lyhyillä sosiaalisilla miehilläkin menee huonosti naismarkkinoilla.
Jotkut naiset ovat katsoneet säälivästi ja eräskin nainen oletti minun olevan 160cm joten ei tuolla 4 sentillä ole mitään merkitystä. Tuo nainen alkoi vääntämään melkein itkua kun sitä suretti mun puolesta :) Mua taas hävetti ei pituuteni, vaan ihmisten suhtautuminen siihen.No ihmisiin, jotka säälii pituutta voi suhtautua yhtä itkun ja säälin sekaisin tuntein. Ihminen on kuitenkin ihminen, ihan sama minkä kokoisessa paketissa. :)
- Ex----------PUA
Rose_91 kirjoitti:
No ei ne teotkaan riitä, jos ei saa sitä vastakaikua, josta puhuin. Minulla ei ole miehen pituudella niinkään väliä ja olen esim. tehnyt suoran aloitteen lyhyelle ja hintelälle miehelle. Eikös se jo ole teko? Mutta jos en kelpaa niin sitten en kelpaa. En voi valita itselleni miestä, joka ei halua minua.
Ja ei. En sanonut, että VAIN päädyin yhteen miehen kanssa, joka on itseäni pidempi. Se tapahtui ihan molemminpuolisella aktiivisuudella. Minähän nimenomaan sanoin, että kyse EI OLE aina siitä, että "vain" sattuisi rakastumaan pidempään.Se on joo teko. Totta, mutta lopulta se, että kenen kanssa päädyt yksiin on aika olennaista.
Nainen valitsee, ja jos valintana on pitkä mies (naisen pitkä on alk. 190cm aina niin pitkään kun irtoaa - ei väliä vaikka nainen olisi 150 cm pygmi) kertoo se kaiken olennaisen.
Siksi emme näe pareja, joissa on yhtä pitkät mies ja nainen, tai pidempi nainen ja lyhyempi mies. - Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Kyllä se vaan oli sekä miehen että mun kokemus ja näkemys. Ei tekosyy. Hän koki että mua olis hankalaa suudella selkä kyyryssä alaspäin. Ja minä kiipesin penkille tai varvastin. :)
Loppujen lopuksi se mikään oikea ongelma ole, vain hankalaa. Voihan sitä istuakin halatakseen ja suudellakseen. Mutta kun nyt kaikkeen täytyy takertua....
Olen ollut nuorena kuulema varsin mallikelpoinen. Vielä 28-vuotiaanakin, kun sen pitkän jätin kanssa ryhdyin olemaan.
Mikä vaatimus se nyt on, jos mies haluaa lyhyemmän anisen eikä pitkää hongankolistajaa? :D Kai miehelläkin jotain sananvaltaa on?!
Höpö höpö sun juttuja taas. Puusilmäistä."Kai miehelläkin jotain sananvaltaa on?!"
Mies valitsee heistä jotka valitsevat hänet.
Ihan tiedoksi lukijoille, niin jopa nyt "maailman paras PUA" joka on päälle parimetrinen, myönsi jutun noilla sanoilla.
Näin ollen, valinta ei ole tosiasiallisesti lainkaan miehen. Ex----------PUA kirjoitti:
"Kai miehelläkin jotain sananvaltaa on?!"
Ihan tiedoksi lukijoille, niin jopa nyt "maailman paras PUA" joka on päälle parimetrinen, myönsi jutun noilla sanoilla.
Näin ollen, valinta ei ole tosiasiallisesti lainkaan miehen.Niin eli myönnät, kumpikin valitsee mies että nainen?
Jos miehellä on useampi nainen, niin kyllä semmies vaan valitsee. Sinäkin teet kaiken aika valintaa, kuten olet kertonut seikkailuistasi. Et sinä mummojen kanssa ole, vaikka ne sut valitsisi.- Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Niin eli myönnät, kumpikin valitsee mies että nainen?
Jos miehellä on useampi nainen, niin kyllä semmies vaan valitsee. Sinäkin teet kaiken aika valintaa, kuten olet kertonut seikkailuistasi. Et sinä mummojen kanssa ole, vaikka ne sut valitsisi.Mies valitsee heistä jotka valitsevat hänet.
Mikä ei ole valintaa, sillä esiim. kukaan nainn ei valitse HC-ATM-tason miestä, kun taas kaikki valitsee YTM-tasoisen miehen.
Sattumoisin myös ne 160 cm naiset haluavat sen 190cm miehen, kuten puheenaiheenamme on. Ex----------PUA kirjoitti:
Mikä ei ole valintaa, sillä esiim. kukaan nainn ei valitse HC-ATM-tason miestä, kun taas kaikki valitsee YTM-tasoisen miehen.
Sattumoisin myös ne 160 cm naiset haluavat sen 190cm miehen, kuten puheenaiheenamme on.Niin se on pakko itsekin ollut valita niistä, jotka kelpuuttaa mut. Ei oo muukaan auttanut. :D
Haha, ei pidä paikkaansa.
Toiset haluaa sen lyhyenkin hurmurin.- Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Niin se on pakko itsekin ollut valita niistä, jotka kelpuuttaa mut. Ei oo muukaan auttanut. :D
Haha, ei pidä paikkaansa.
Toiset haluaa sen lyhyenkin hurmurin.Ei vaan ne jotka sinä valitset, valitsevat vasta sen jälkeen.
Ja yleinen ongelma on siinä, ettei sellaista ole kuin lyhyt hurmuri, sillä miehen pitää olla 190cm pitkä jotta olisi hurmuri. Ex----------PUA kirjoitti:
Ei vaan ne jotka sinä valitset, valitsevat vasta sen jälkeen.
Ja yleinen ongelma on siinä, ettei sellaista ole kuin lyhyt hurmuri, sillä miehen pitää olla 190cm pitkä jotta olisi hurmuri.Ei pidä paikkaansa. Kun mies tulee iskemään, se on valintaa jo tehnyt. Kun taas mies kieltäytyy minun aloitteestani ja kiinnostuksestani, hän tekee valinnan olla kiinnostumatta vaikka hänet on valittu. :)
Kyllä näin on päässyt käymään, että se josta minä olisin voinut kovin tykätä ei ole kokenut voivansa tykätä minusta, edes tutustuakseen. Voin ihan vannoa, että nytkin jos olisin sinkku ja yrittäisin ketä tahansa lähestulkoon täällä tai muualla, suurin osa antaisi pakit. :D
Koska...miehen hypergamia. Olen keski-ikäinen, lapsia, ruma jne. Kyllä ihan mikä vaan selitys löytyisi.
Kyllä kuule on lyhyitä hurmureita ja 190 cm rumiluksia, kärjistetysti.
Ei mikään. Suomessa vaan on aika yleistä, että miehet ovat naisia hiukan tai paljonkin pidempiä.
- Ex----------PUA
Mutta mitäs kun tuo pituusrajan on oltava 190cm, oli nainen minkä mittainen tahansa itse (puhumattakaan muusta fysiikasta)? Aika reilua?
Ex----------PUA kirjoitti:
Mutta mitäs kun tuo pituusrajan on oltava 190cm, oli nainen minkä mittainen tahansa itse (puhumattakaan muusta fysiikasta)? Aika reilua?
Kuka niin väittää, että 190cm? En minä ainakaan. :)
En kuitenkaan ala mieheltä jalkoja alta sahaamaan, jos se pidempi on kuin minä. Enkä sen vuoksi jätä tutustumatta, että silmät ei ole samalla korkeudella mun silmieni kanssa. :)
On niitäkin ollut, kuten olen kertonut 172 cm. Ja yksi ihastuttava 168 cm, joka meni sitten ohi suun aikoinaan ihan oman mokani takia. Ei mulla ole mitään pituusrajaa. harvoin vaan ne lyhyemmät on minusta olleet kiinnostuneet. Sille taas en mahda mitään. Vaikka se varmaan olisi kivaa, jos mulle voisi siitä taakan nakata.- Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Kuka niin väittää, että 190cm? En minä ainakaan. :)
En kuitenkaan ala mieheltä jalkoja alta sahaamaan, jos se pidempi on kuin minä. Enkä sen vuoksi jätä tutustumatta, että silmät ei ole samalla korkeudella mun silmieni kanssa. :)
On niitäkin ollut, kuten olen kertonut 172 cm. Ja yksi ihastuttava 168 cm, joka meni sitten ohi suun aikoinaan ihan oman mokani takia. Ei mulla ole mitään pituusrajaa. harvoin vaan ne lyhyemmät on minusta olleet kiinnostuneet. Sille taas en mahda mitään. Vaikka se varmaan olisi kivaa, jos mulle voisi siitä taakan nakata.Tuolla se sanotaan: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14359876/hypergamia-ja-miehen-pituus
Mielenkiintoista on, että eräs exäni on suunnilleen tuon mies 164cm:n kokoinen, kun taas eräs toinen exäni on sinun kokoasi.
Lisäksi viime kesänä tapailin eerästä 25v ja 180cm naista.
Niin mitä pidempi nainen oli, tuo 170cm ja tuo 180cm sen enemmän ne kehuivat sitä kuinka tunsivat itsensä pieniksi kanssani.
Jo tuon 180cm kanssa rupesi tuo ottamaan päästä, kun tajusin että se johtuu vain hypergamiasta, eikä siitä että olisin minä, vaan että edustan hypergamista täysosumaa.
Näin ollen voisi sanoa, että tuollainen hypergaminen asennoituminen aiheuttaa hallaa teille naisillekin, koska teille ei kelpaa vain pitkä mies, vaan huomattavasti pidempi. Ex----------PUA kirjoitti:
Tuolla se sanotaan: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14359876/hypergamia-ja-miehen-pituus
Mielenkiintoista on, että eräs exäni on suunnilleen tuon mies 164cm:n kokoinen, kun taas eräs toinen exäni on sinun kokoasi.
Lisäksi viime kesänä tapailin eerästä 25v ja 180cm naista.
Niin mitä pidempi nainen oli, tuo 170cm ja tuo 180cm sen enemmän ne kehuivat sitä kuinka tunsivat itsensä pieniksi kanssani.
Jo tuon 180cm kanssa rupesi tuo ottamaan päästä, kun tajusin että se johtuu vain hypergamiasta, eikä siitä että olisin minä, vaan että edustan hypergamista täysosumaa.
Näin ollen voisi sanoa, että tuollainen hypergaminen asennoituminen aiheuttaa hallaa teille naisillekin, koska teille ei kelpaa vain pitkä mies, vaan huomattavasti pidempi.Mä olen 166 cm pätkä. Mua ei kiinnosta mitä muut valitsee, vain se mitä itse valitsen ja miksi. :)
Nykyinen on mua 25 cm pidempi ja en asiaa mieti koskaan missään tilanteessa.- Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Mä olen 166 cm pätkä. Mua ei kiinnosta mitä muut valitsee, vain se mitä itse valitsen ja miksi. :)
Nykyinen on mua 25 cm pidempi ja en asiaa mieti koskaan missään tilanteessa.*face palm*
Palstatotuus todistettu: 166 cm nainen on vaatinut itselleen 25 cm pidemmän m iehen.
Hauska yksityiskohta, että 166cm nainen on varattu, mutta palstan 164cm mies ei. Ex----------PUA kirjoitti:
*face palm*
Palstatotuus todistettu: 166 cm nainen on vaatinut itselleen 25 cm pidemmän m iehen.
Hauska yksityiskohta, että 166cm nainen on varattu, mutta palstan 164cm mies ei.Tiedätkö mikä on tuotakin hauskempaa? :)
Kumpikaan meistä ei kysynyt missään vaiheessa kummankaan pituudesta mitään koko puolen vuoden aikana, kun kirjoiteltiin/soiteltiin. Vasta kun tavattiin ja ehdittiin olla tovi yhdessäkin tuli pituus puheeksi. Kuinka pitkä sä muuten olet? Että näin vaatimalla vaadittiin.
Meillä oli muuta ajateltavaa, kuin pituus. <3- Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Tiedätkö mikä on tuotakin hauskempaa? :)
Kumpikaan meistä ei kysynyt missään vaiheessa kummankaan pituudesta mitään koko puolen vuoden aikana, kun kirjoiteltiin/soiteltiin. Vasta kun tavattiin ja ehdittiin olla tovi yhdessäkin tuli pituus puheeksi. Kuinka pitkä sä muuten olet? Että näin vaatimalla vaadittiin.
Meillä oli muuta ajateltavaa, kuin pituus. <3Mutta sattumalta vain päädyitte yhteen kun selvisi että pituusero oli tuollainen.
Siinä toisessa ketjussa oli kerrottu miten joku myös 182cm oli saanut pakit 160 ja 170cm naisilta, koska ei ollut kyllin pitkä.
Jos mies olisi ollut 190cm, asiat olisivat vain tapahtuneet. Ex----------PUA kirjoitti:
Mutta sattumalta vain päädyitte yhteen kun selvisi että pituusero oli tuollainen.
Siinä toisessa ketjussa oli kerrottu miten joku myös 182cm oli saanut pakit 160 ja 170cm naisilta, koska ei ollut kyllin pitkä.
Jos mies olisi ollut 190cm, asiat olisivat vain tapahtuneet.Kyllä ne syyt oli ihan muut, kun pituus. Ja mehän asuttiin jo yhdessä ennen kun pituudesta puhuttiin. Tottakai kumpikin silmämääräisesti teki arviota, mutta kuten sanottu oli muut asiat mielessä. Vaikea sitä on selittää ihmiselle, joka on pituuden sokaisema, eikä pääse maneereistaan eroon. :)
Miten sä selität sitten mun 172 cm kanssa vietetyn 7-vuoden suhteen, jos pituus...- Ex----------PUA
sönkkö kirjoitti:
Kyllä ne syyt oli ihan muut, kun pituus. Ja mehän asuttiin jo yhdessä ennen kun pituudesta puhuttiin. Tottakai kumpikin silmämääräisesti teki arviota, mutta kuten sanottu oli muut asiat mielessä. Vaikea sitä on selittää ihmiselle, joka on pituuden sokaisema, eikä pääse maneereistaan eroon. :)
Miten sä selität sitten mun 172 cm kanssa vietetyn 7-vuoden suhteen, jos pituus...Joopa joo.
Rationalisointihamsterin tekosyyt löytyvät aina.
"Miten sä selität sitten mun 172 cm kanssa vietetyn 7-vuoden suhteen, jos pituus..."
Jostain syystä se suhde ei oikein kestänyt, kuten ei aloituksessa mainitunkaan miehen suhde ei kestänyt. ;)
Varmasti sattuma ja kemiat yms.! ;D Ex----------PUA kirjoitti:
Joopa joo.
Rationalisointihamsterin tekosyyt löytyvät aina.
"Miten sä selität sitten mun 172 cm kanssa vietetyn 7-vuoden suhteen, jos pituus..."
Jostain syystä se suhde ei oikein kestänyt, kuten ei aloituksessa mainitunkaan miehen suhde ei kestänyt. ;)
Varmasti sattuma ja kemiat yms.! ;DEi se ole tekosyy. Mä ihastuin niin roimasti tähän mieheen, jonka kassa elän että mulle olisi ollut tosiaan sama onko hän 160 hattu päässä vai 300 metriä hattu päässä. Se persoona on sellainen että oksat pois. Lähdin tapaamaan persoonaa, joka vetosi minuun, en centtimetreihin :)
Sinä vain et halua uskoa muiden selityksiä, jotka eivät tue omiasi. Olipa ne oikeita ja rehellisiä, kun sinusta ne ei ole. :)
Niin, se 172 cm on juuri se naistenmies. Jolla naiset vaihtuu sukkana. Yhä vielä tänkin päivänä. Nyt on kierroksessa ainakin pari, mitä olen kotipihallaan nähnyt pyörivän. :)
Siksi se ei kestänyt. Kukaan pidemmistä tuntemistani miehistä ei saa naista niin roimasti kun se, lyhyempi. Enkä oikeasti pysty sanomaan edes miksi, kun ei se ole mikään komistus. Ei mitään mitä miehet täällä ylistää.
Mites kun sen 2 metrisen kanssakaan ei suhde kestänyt, pituus siis ei pidä ketään yhdessä. Eikä niiden 180cm kanssakaan suhde ole kestänyt. Eikä alle 170 cm kanssakaan suhde ole kestänyt. Kyllä se taitaa vika olla jossain muussa kuin pituudessa. :Psönkkö kirjoitti:
Ei se ole tekosyy. Mä ihastuin niin roimasti tähän mieheen, jonka kassa elän että mulle olisi ollut tosiaan sama onko hän 160 hattu päässä vai 300 metriä hattu päässä. Se persoona on sellainen että oksat pois. Lähdin tapaamaan persoonaa, joka vetosi minuun, en centtimetreihin :)
Sinä vain et halua uskoa muiden selityksiä, jotka eivät tue omiasi. Olipa ne oikeita ja rehellisiä, kun sinusta ne ei ole. :)
Niin, se 172 cm on juuri se naistenmies. Jolla naiset vaihtuu sukkana. Yhä vielä tänkin päivänä. Nyt on kierroksessa ainakin pari, mitä olen kotipihallaan nähnyt pyörivän. :)
Siksi se ei kestänyt. Kukaan pidemmistä tuntemistani miehistä ei saa naista niin roimasti kun se, lyhyempi. Enkä oikeasti pysty sanomaan edes miksi, kun ei se ole mikään komistus. Ei mitään mitä miehet täällä ylistää.
Mites kun sen 2 metrisen kanssakaan ei suhde kestänyt, pituus siis ei pidä ketään yhdessä. Eikä niiden 180cm kanssakaan suhde ole kestänyt. Eikä alle 170 cm kanssakaan suhde ole kestänyt. Kyllä se taitaa vika olla jossain muussa kuin pituudessa. :PEikä alle 170 cm kanssakaan suhde ole kestänyt, piti kirjoittaa edes alkanut. Treffeillä kävin, mutta mies katosi kun pieru saharaan treffien jälkeen. :)
halusi sekin vissiin pienemmän naisen.- 12121212
sönkkö kirjoitti:
Ei se ole tekosyy. Mä ihastuin niin roimasti tähän mieheen, jonka kassa elän että mulle olisi ollut tosiaan sama onko hän 160 hattu päässä vai 300 metriä hattu päässä. Se persoona on sellainen että oksat pois. Lähdin tapaamaan persoonaa, joka vetosi minuun, en centtimetreihin :)
Mites kun sen 2 metrisen kanssakaan ei suhde kestänyt, pituus siis ei pidä ketään yhdessä. Eikä niiden 180cm kanssakaan suhde ole kestänyt. Eikä alle 170 cm kanssakaan suhde ole kestänyt. Kyllä se taitaa vika olla jossain muussa kuin pituudessa. :PJätät kertomatta jotain.
Jos 172cm naistenmies ei ole komea tai rikas, 100% todennäköisyydellä hänellä on sosiaalista statusta ja vahvat pelimiestaidot. Miehellä on paljon kavereita, hän on se joka kertoo baarissa tarinoita kun muut kuuntelevat ja hänellä on paljon kokemusta naisten pokaamisesta. Arvasinko oikein? Tietysti arvasin.
Itse tunnen kaksi poikkeuksellisen taitavaa naistenkaatajaa, joista luultavasti taitavampi on sellaiset 175cm. Syy ilmiöön lienee siinä että joillain on palava halu panna kaikkia naisia joita he tapaavat, ja koska lyhyt mies ei saa vain olemalla komea torni joka mölisee matalalla äänellä "moi" ja kostuttaa pikkarit, nämä miehet päätyvät oppimaan kaiken pokaamisesta ja lopulta menevät jopa pitkien miesten ohi.
...mutta nämä miehet ovat poikkeuksia. Jos ääripäässä, eli pienessä joukossa naistenmiehiä, on useita lyhyitä...on moninkertaisesti suuremmasta joukosta naisettomia miehiä suurin osa lyhyitä. Ilman poikkeuksellisia ominaisuuksia muilta osin tavallinen lyhyt mies on helposti ATM.. 12121212 kirjoitti:
Jätät kertomatta jotain.
Jos 172cm naistenmies ei ole komea tai rikas, 100% todennäköisyydellä hänellä on sosiaalista statusta ja vahvat pelimiestaidot. Miehellä on paljon kavereita, hän on se joka kertoo baarissa tarinoita kun muut kuuntelevat ja hänellä on paljon kokemusta naisten pokaamisesta. Arvasinko oikein? Tietysti arvasin.
Itse tunnen kaksi poikkeuksellisen taitavaa naistenkaatajaa, joista luultavasti taitavampi on sellaiset 175cm. Syy ilmiöön lienee siinä että joillain on palava halu panna kaikkia naisia joita he tapaavat, ja koska lyhyt mies ei saa vain olemalla komea torni joka mölisee matalalla äänellä "moi" ja kostuttaa pikkarit, nämä miehet päätyvät oppimaan kaiken pokaamisesta ja lopulta menevät jopa pitkien miesten ohi.
...mutta nämä miehet ovat poikkeuksia. Jos ääripäässä, eli pienessä joukossa naistenmiehiä, on useita lyhyitä...on moninkertaisesti suuremmasta joukosta naisettomia miehiä suurin osa lyhyitä. Ilman poikkeuksellisia ominaisuuksia muilta osin tavallinen lyhyt mies on helposti ATM..Olen sulle tästä tyypistä kertonut ennenkin. Se 19-vuotias naapurin poika. Ei tosiaankaan rikas, kädestä suuhun elämistä. Komea, mun silmään oli nuorena vaan ei ole kyllä enää. Tasapaksu tukeva ja huonhampainen ukko. :)
Juu on se aika supliikki, kehittynyt matkan varrella.sönkkö kirjoitti:
Olen sulle tästä tyypistä kertonut ennenkin. Se 19-vuotias naapurin poika. Ei tosiaankaan rikas, kädestä suuhun elämistä. Komea, mun silmään oli nuorena vaan ei ole kyllä enää. Tasapaksu tukeva ja huonhampainen ukko. :)
Juu on se aika supliikki, kehittynyt matkan varrella.Ja juu metsästysporukoissa jutut on aika raavaita ja rasvaisia. Toki myös paljon kavereita niissä piireissä saa. :)
- pituuus
Pituus.
- eiseksismiä
Mikä pienitissisiä naisia risoo? Länsimaissa on yleistä, että naisilla on isot tissit.
- Ex----------PUA
Tämä! :D
No, pitää vain oppia pois siitä hyvästä kotikasvatuksesta, että ei saa ivata ja syrjiä, jos on asia jolle toinen ei voi mitään, niin päästään tasaväkiseen tilanteeseen naisten kanssa jotka eivät sitä noudata.
No, mun mielestäni ne, jotka näkevät ihmisessä ensisijaisesti pituuden tmv. ominaisuuden, mutta eivät ole aidosti kiinnostuneita sisällöstä, ovat aika perseestä.
- 12121212
Ajattelet väärin.
Nörttitermein tuo on kuin pullonkaula. Sisällöltään kiinnostava valitaan joukosta joka täyttää pinnalliset kriteerit. Lopulta rationalisointohamsteri hoitaa siten että nainen uskoo rakastuneensa vain sisimpään. 12121212 kirjoitti:
Ajattelet väärin.
Nörttitermein tuo on kuin pullonkaula. Sisällöltään kiinnostava valitaan joukosta joka täyttää pinnalliset kriteerit. Lopulta rationalisointohamsteri hoitaa siten että nainen uskoo rakastuneensa vain sisimpään.Itse ajattelet väärin, jos kuvittelet kaikkien naisten olevan pituus-fasisteja.
- Ysin-mies
Olennaista on, että monet naiset ovat.
- noniiin
Marrrnie kirjoitti:
Itse ajattelet väärin, jos kuvittelet kaikkien naisten olevan pituus-fasisteja.
Ainoastaan 7/8
Naiset marginaalipoikkeuksia lukuun ottamatta haluavat itseään pidemmän, vahvemman - sanokaamme se jo ääneen - auktoriteettin, isi-hahmon, jonka kylkeen pikkuruisena nelikymppisenäkin "tyttönä" käpertyä.
Naisen ei tarvitse aikuistua. Siihen moni asia ajassamme perustuu.
- Ex----------PUA
Kun tuon vihan PITUISIAAN (ei naisten kannalta siis lyhyitä) miehiä kohtaan liitttää kaiken lisäksi vielä hypergamiaan se näyttäää näin absurdilta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14359876/hypergamia-ja-miehen-pituus
On kyllä mielestäni ihan turha enää ihmetellä, että miksi on "naisvihaa" ja miksi naisia haukutaan.
Tosiaan hauska huomata, että nainen voi pitää itseään pitkänä, vaikka olisi miestä lyhyempi, jos mies "ei ole tarpeeksi pitkä" (lue: vähintään 190cm) tai tarpeeksi yli keskiarvon.
Sitten ulistaan, että naista esineellisestään tai naiselta vaaditaan liikaa, kun lopputulos on se, että joko persjalkaiset lihatiinut voivat sanoa itseään pidempää miestä ei-pitkäksi, tai sitten 175 cm hypergami voi kutsua itseään ja 190cm miestä molempia pitkiksi.
Mikä meinaa sitä, että jokainen niistä uskoo ansaitsevansa 190cm YTM:in (jolla luonnollisesti on rahaa ja statusta).- 20098
Älä lässytä. Pitkä nainen ja pitkä mies ovat eri mittaisia.
- Ex----------PUA
20098 kirjoitti:
Älä lässytä. Pitkä nainen ja pitkä mies ovat eri mittaisia.
Osu ja uppos!:D
Hypergaminen huora nyt työntää sinne römpsäänsä sen seksisminsä ja rationalisointihamsterinsa.
Tasa-arvon aikakautena tuollaiset pussy pass- puheet voit suosiolla unohtaa.
Jos tuo pitäisi paikkansa, ei puhuttaisi että naiset olisivat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet, joten älä yritä käyttää kaksia standardeja kun se sinulle sopii parhaiten.
- Ysin-mies
Ymmärrän miehenä, että naisille on luontevaa se että ainakin heidän ihannemiehensä on heitä itseään pitempi. Ehkä hyvä kompromissi on, että nainen ei kohtuudella vaatisi, että mies on häntä yli 10 cm pitempi. Mutta toki nainen saa myös olla itseään yli 10 cm pitemmän miehen kanssa,jos mies hänet huolii.
- takanojapunnerrus
Usealle naiselle miehen pituus on tärkeää, mutta moni nainen on varsin joustava kriteereissään, jos vaan on muuten sopivia ominaisuuksia. Esim. fiksuus, kunnoittaminen ja ystävällisyys, sosiaalisuus ja hauskuus.
Ei ole merkitystä. Tykkään lyhyemmistä miehistä. Siinä on jotain seksikästä jos mies on joku 170 pitkä. Muutama sentti siitä sinne tai tänne niin ei mitään väliä. Ei ole este lasten teolle eikä muullekaan.
Ne muutamat naiset joiden kanssa minulla on ollut netissä kemiaa ovat lopettaneet keskustelun siihen paikkaan kun saivat tietää pituuteni ja vielä kertoivat että kyllä se haittaa.
Loput eivät ole vaivautuneet edes vastaamaan. Enkä ole päässyt tapaamaan ketään livenä.
TÄMÄ ON 7 VUODEN NAISEN ETSINNÄN TULOS. Jos joku väittää että miehen lyhyys ei ole este pariutumiselle tai lasten teolle niin kyllä puhuu paskaa.164cmMies kirjoitti:
Ne muutamat naiset joiden kanssa minulla on ollut netissä kemiaa ovat lopettaneet keskustelun siihen paikkaan kun saivat tietää pituuteni ja vielä kertoivat että kyllä se haittaa.
Loput eivät ole vaivautuneet edes vastaamaan. Enkä ole päässyt tapaamaan ketään livenä.
TÄMÄ ON 7 VUODEN NAISEN ETSINNÄN TULOS. Jos joku väittää että miehen lyhyys ei ole este pariutumiselle tai lasten teolle niin kyllä puhuu paskaa.Kerrottakoon vielä että nuo naiset joiden kanssa pääsin juttelemaan netissä eivät tienneet pituuttani etukäteen. Yksi palveluista oli Iskuri ja toista en kerro.
- Hkufkjhf
Mika on pituutesi vs. nykyinen/viimeisin miehesi?
Hkufkjhf kirjoitti:
Mika on pituutesi vs. nykyinen/viimeisin miehesi?
Minä 170. Mies about saman pituinen.
164cmMies kirjoitti:
Kerrottakoon vielä että nuo naiset joiden kanssa pääsin juttelemaan netissä eivät tienneet pituuttani etukäteen. Yksi palveluista oli Iskuri ja toista en kerro.
En tajua tuota. Toisaalta myös 170 senttisen miehen mielestä mimä olin liian pitkä hänelle saman pituisena joten...
- yksinkertaista
Pinnalliset ihmiset arvostavat pintaa. Jos et ole pinnallinen, älä ajaudu pinnalliseen seuraan.
Nykyaikana surullisen moni viettää aikaansa peilikuvansa seurassa, miettien mitä kaikkea onkaan pielessä. Sitten kun ei olla oman peilikuvan edessä arvostellaan muita ihmisiä samalla innolla miten omaan peilikuvaan suhtaudutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15788Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470