NATO-sapelinkalistelun taustalla kapitalismin konk

anti-impp

....kurssi. Tavoite on vetää kansalaisten huomio pois taloudellisesta turvallisuudesta sotilaallisten uhkien pariin.

Kapitalismin konkurssi on tosiasia niin atlantin tuolla kuin tälläkin puolen. Velkasaldot kasvavat, kun "taloudensodankäynnissä" on epäonnistuttu tai sanoisinko sittenkin: Kansalaisia KUSETETTU.

Kapitalistinen kasvuhan vaatii

A) Koko ajan uusia "siirtoimaita" joita velkakusetetaan kuten juuri äskettäin juuri Brasilialaisia.

B) Kapitalistit käyvät sotaa arabimaissa puhtaasti öljystrategisista syistä, mikä korostaa näiden IMPPERIALISTISTA luonnetta. Siksi kanslaiset onkin sivuutettu, koska kansalaisten huoli on taloudellinen, kapitalistien impperialistinen. Kapitalistien valta-asema horjuu, siksi on sodittava.

C) Kiina oli kapitalistien kultakaivos. Sinne ne veivät SINUNkin työpaikkasi, tekivät lapsityövoimalla hyvää voittoa ja möivät näitä lapsityövoiman tuotteita sinulle hyvällä katteella pitkistä kuljetusmatkoista huolimatta. Tämä toiminta loi maahasi JÄTTI-työttömyyden.

D) EU ja euro oli kapitalistien yksi suurimmista operaatioista, joka siis nyt on fiskaalisesti konkurssissa. EU oli puhtaasti eliitin hanke, mikä näkyy kaikkein selvimmin Britannian ero-äänestyksessä: Duunarit olivat saaneet "työvoimapula"-valehteluista britanniassakin tarpeekseen.


PS. vieläkö muistat Kosovan sotaa, silloin kapitalistit halusivat pullistella, venäjän rajan tuntumassa, kun eivät vielä olleet konkurssissa....
E ) Kapitalisiten käynnistämät uudet aluvaltaushankkeet (vrt Saudi-Arabia alusmaana jo) on synnyttänyt valtaisan pakolaisaallon. Kapitalistit kääntävät propagandassaan pakolaisista "huolehtimisen" hyveeksi, vaikka ovat itse sen aiheuttaneet.
Näin ne saavat lisää "halpatyövoimaa", jota suorastaan tunkee maahan.

F) Em. toiminta on kapitalisteille tuottoisaa. Tappiot ja VELAT ne siirtävät sinun piikkiin ja korjaavat itse potin, tällä tavalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14087468/miljonaarien-lukumaara-38-n-kasvussa-suomessa
Kun tavaravienti vähenee, niin työpaikkavienti työttömyys kasvavat vastaavasti ja kapitalistien voitot sitä mukaa. Siksi kapitalistit tavoittelevat sotien lisää alusmaita, kusetettavakseen, sinun piikkiin tietenkin. EU Kapitalistien "vapaakauppa"-sopimus impperialistin kanssa vain pahentaa sinun taloudellista asemaa.
Juuri siksi, kova sapelinkalistelu NATOn kautta, vie huomiosi, vaikka todellista sodanuhkaa ei olekaan. Kapitalisteilla ei yksinkertaisesti ole rahaa sotia, muuta kuin heikompiaan (siis sinuakin) vastaan.

12

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torjumme.ohjuksia

      Nyt kannattaa huomata sellainenkin asia, joka Oikeisto-YLEltäkin jää tietoisesti mainitsematta että kun IMPPERIALISTI toi "torjunta"-ohjuksensa naton itäblokkimaihin torjuakseen IRANin aiheuttamaa "uhkaa", niin kulisseissa käydyn kähminnän seurauksena:

      - IRAN on vapautettu talouspakotteista ja jopa impperialistit itse asioivat nyt Iranissa.

      - Venäjä on nyt kapitalistien pakotteiden kohteena, niin taloudessa kuin urheilunkin saralla (täysin tekaistuin verukkein)

      Niin mietippä eo. taustaa vasten, kenen varalta Impperialistin "torjunta"-ohjukset ovatkaan nato-slaaveissa ?

    • euOnkonkurssissa

      Aika hyvä kuvaus kokonaisuudesta

      Hävettää, että suomella on sipilä-soini-stubit ja orpot
      antamassa täysin holtittomia lausuntoja
      tajuamatta ollenkaan mihin tämä vie

      Suomea tullaan syyttämään "natsismin mukaan menemisestä".

      Sauli Niinistö tuntuu olevan niitä harvoja, joilla on vielä tajua kokonaiskuvasta ja
      diplomaattisia kykyjä.

      Ja tämä lehtien palstoilla rehottava demokratian ja kansanvallan dissaaminen on
      todella nöyryyttävää.

      Nykyinen hallitus on todella aivopuolinen, ja NEKÖ päättää väkisin meiltä kysymättä
      minne suomea luotsataan?

      Seuraavana saksa ITSE ottaa loput jäsenmaksukassasta omille pankeilleen.
      Nehän on JO konkurssissa.

    • kapitalistinen_Venäjä

      Pahiten kapitalismin konkurssin pyörteissä on äärikapitalistinen Venäjä! Maa ja infra on täysin rappiolla, kun oligarkki kapitalistit ovat nussineet rahat omiin taskuihinsa. Eikä tilannetta paranna sotahullun vainoharhaisen hallinnon meininki, joka satsaa vähäisetkin valtion tulot järjettömään asevarusteluun. Romahdus tulee kahden vuoden sisään lopullisesti.

      • Teräs-ruotsin-historia

        Sekin osittain USA:n manipuloimien pakoitteiden syytä. Keski-Eurooppa täysillä mukana ja tietenkin muslimi-ruotsi.


      • sinä kuule sielä peräkammarissa konkurssissa olet,Venäjä ei elä velaksi ja he kyllä pärjäävät vaikka koko länsi pysähtyy seisomaan kun tietokoneet tekee kunnon tiltin tai sijoittajat rupeaa vetämään rahojaan pois pankeista.
        Venäjä ja Iran ja Intia porskuttaa kyllä siellä junat kulkee ilman lännen öljytulojakin.


    • Fakta_Juttu

      Velkatalous vaatii umpikujaan päädyttyään sotia, siksi USA-EU-Nato etsii konfliktia Venäjän ja Lähi-Idän kanssa.

      • Liian.hidasta

        Minä sanoin ennen teitä, luin paljon ulkomaisia lehtiä ja NWO-uutiset-blogi kertoi parhaiten. ; D

        Teillä heräsi tänne asti puhe vasta tänään iltapäivällä. Kylläpä te olitte hitaita, missä oli hoksottimet. Moitin teitä, koska ole koko ajan kaivannut samanhenkistä tukea näille hauille.


    • Rutiinipunkkari

      > Kosovan
      Lienet itse balkaninslaikkari.

    • SotaaTarvitaan

      Kilpailuun perustuvan velkatalouden kupla puhkeamassa?

      • WituiksMän

        Maailmaa ajetaan NWO:n kautta yksinapaiseksi jolloin on yksi kupla ja kuplanvartijat, mutta oottakaas kun se ainoa kupla puhkeaa.


    • 14123412

      Näin se vaan on

    • kytklo

      Nosto ylös

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe