Todella turhauttavaa ja ärsyttävää. Osui nilkkaan niin kovasti kun TV:ssä tuli mainos, että kosketko enemmän puhelimeesi kuin kumppaniisi....
Meidän avoliitossa on toinen... se on tumma ja käy kuumana parhaimmillaan kaksi kolmas osaa päivästä... Meidän avoliitossa on myös toinen joka käy kuumana lähes koko ajan mutta ensin mainittu on se jota meillä hoidetaan.
Nimittäin minä jään "hoitamatta" ja hoitoa saa hemmetin läppäri... kyllästyttää kun suhde on tiuskimista, tyyppi ei tee mitään pyynnöttä ja istuu vaan koneella PELAAMASSA.
Mitä hittoa enää voi tehdä? Eikä tässä olla enää nuoria vaan vähän päälle 30v eli elämän pitäisi olla viriileimmillään.
Vituttaa!! - passivoitunut riitaisa parisuhde
7
255
Vastaukset
- enmyy
onko komea ?
- Nim.Kokemusta
Puhukaa asiasta. Jos vielä on toivoa, älä anna tilanteen mennä niin pahaksi ettei kohta enää puhuminenkaan auta kun kaikki on jo liian myöhäistä.
- 40v-sinkkumies
Hahah, taas on nainen valinnut miehen joka pelaa netissä tai puhelimella koko ajan eiikä tee mitään naisensa kanssa eikä vietä aikaa sen kanssa. Valitsit sitten sen miehen ulkonäön perusteella ja siitäs sait. Sellaiset miehet onkin itseään täynnä eivätkä välitä naisista yhtään. Menee elämäsi hukkaan kun miehes pelaa ja ulkona paistaa arska ja olis kiva olla rannalla tai veneilemässä kun on kaunis ilma.
- brumm
Mitään muuta ei voi tehdä kuin puhua asiasta ja yrittää korjata se. Usein pelaava osapuoli valitsee kyllä pelaaminen. Ei kumppani ole tärkeä.
- Ruhta-konkkariko
Niin, ei selvinnyt kysymyksen aloittajan sukupuoli...Lienee se miespuoleinen olevan se peliaddikti(ko)?
Mutta ihan sama meillä. Se läppäristi ja kännykän orja eli FACEN orja on vaimoni. Töiden jälkeen alkaa se saatanan näpyttely ja näytön tuijotussessio. Samaa kaavaa on vapaa-aikoina. Paitsi että monta tuntia päivässä. Kerran kellotin salaa. 8 tuntia meni vapaa-ajasta omaan aikaan kännykän kanssa.
Sama meno autoillessa. Apukuskin paikalla istuu se sama näpyttelijä.
No, seksikin on sitte jääny. Ensin kännykkä ja työ, sitte kännykkä ja kaverit, sitte baari ja kaverit ja sen ryyppyillan jälkeisen aamun jälkeen piiitkä aamusessio kavereiden kans puhelimessa.
JOS, J O S käy tuuri ja jos sattuu että vaimolla ei ole maha kipiä, pää kipiä, hammas kipiä, väsymys, huono olo, väsymys tms. keksittyä, niin saattaa sängyssä tapahtua muutakin kuin nukkumista, MUTTA vain kerran pari kuussa ja mahdolllisimman äkkiä, pimeässä ja jotta tunnelma ois lopullisesti ihan päin vittua, niin vieläpä kuumassa peiton alla.
Ja se iltiksessäkin ollu väite seksittömyydestä, että sen puute lyhentää penistä ja saattaa aiheuttaa erektio-ongelman pitää satavarmasti paikkaansa. On tullu sekin saatanan helvetti koettua.
Jormakin on kutistunu 10 senttiä erektiossa reilun 20 v. aikana. En kehu, mutta 25 senttiä oli patukkaa vielä 30 vuotiaana. Nyt pistää ihan sääliksi itseään...Normaalisti ei mullai oo ereongelmaa ja seisoo niinku lipputanko, mutta vain puolta lyhyempänä vaan.
Ja erehdyppä huomauttamaan asioista vaimolle niin alkaa se saatanan huuto ja vittuilu. Puhuminen siis ihan turhaa. Lasten vuoksi tätä loppuelämän alamäkeä on jatkettava. Onneksi on ihanat lapset ja minä heille ja he mulle rakkaita.
Ois vaan luullut silloin aikoinaan, että edes seksiä ois vielä viiskympisenä, EDES vaikka kerran viikossa, mutta paskat, väärin meni tulevaisuuden ja vanhuuden näkymät. Valitettavasti elämä on ainutkertainen tapahtuma ja tällä iällä ei kannata aloittaa uutta suhdetta. En jaksa. Toisin tekisin jos saisin uuden tilaisuuden ja kelloa vois kääntää 25 v taaksepäin.
Ja ihan turha vittuilla että itse olen kaiken aloittanut ja itse syypää vaimon suhtautumiseen em. asioihin.
Loppuu minun osalta ne kotityöt, siivoaminen, tiskaaminen, pyykkäys, ruuanlaitto, pussailu, halailu yms.
En varmaan enää käy täysilläkään kovan vitutuksen vuoksi.
Turhaa kait sitä tänne valittaa, mutta tulipahan kerrottua.- gklbb
Teillä on parin viikon välein seksiä. Se on vielä ihan kelpo määrä. EI mikään ongelma. Älä painosta siis siinä.
Sen sijaan suhteen laatu on huono. Mitäs jos lopetat lisäseksin haikailun ja keskityt muutoin suhteen parantamiseen? Kännykkänaiselle ehdottelet yhteistä kävelyä, syömässä käyntiä, lautapeliä, sulkapalloa... Mitä vain? Ehkä sitten ajan kanssa se peittokin lähtee päältä pois kun seksiä harrastatte. - Ruhta-konkkariko
Kelpo määräkö parin viikon välein??
Joillekin ehkä on, mulle ei. Ei oo koskaan ollutkaan. Kyllä kait parisuhteeseen, normaaliin, kuuluu seksi?
Mitkään suostuttelut ei auta, kun ei kiinnosta. Ei pelit eikä pensselit, ei mämmit märät piirakat. Kyllä toki lenkkeillään ja pyöräillään mutta se vitun sama tilanne on heti päällä sen jälkeen.
Taas se sama näpyttely menossa. Ihan vittusillaan otan aina läppärin syliin kun alkaa se facettelu ja uusien profiilikuvien laittaminen. Oon oottanut että jos sillai tämä nainen joka asuu meillä, eikä oo ees sukua, huomais tilanteen. Tuskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58741
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla199518- 40516
- 70496
- 22484
- 48476
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k77418