Arto Sädeaho suosii Torontoa sekä One Way Missiota

SekavaaTuntuuOlevan

Arto Sädeahon oma seurakunta on Pakilan Risteyspaikka, jossa on esiintynyt keväällä mm. äärikarismaatikko kaatuilija ja orpolasten auttaja Heidi Baker ja nyt on tulossa tuo "Toronton siunausten eli kirousten ISÄ" Rodney Howard Brown.

Ei siinä mitään, jos koijareita ja huijareita kutsuu, mutta kun käy samalla 'omasta mielestään oikeaoppisessa One Way Missiossa' harva se kuukausi saarnaamassa 'totuuden sanaa', niin että mitäs mieltä tästäkin olette?

84

2358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OudotOnAjat

      Miten tuo SAMA saarnaaja voi käydä selkä eksyttäjien ja 'korkeasti pyhien' kokouksissa saarnaamassa.

      Eli siis - Kuka tässä nyt vedättää ja ketä?

      • saviseutulainen

        Pistipä miettimään,

        onko asianlaita todella näin?
        Nim. merk. OudotOnAjat:n lailla jään kyllä nyt ihmettelyn valtaan.
        Jospa tähän selvään ristiriitaan osaisi joku antaa lisäselvitystä.
        Enpä osaisi - tosin huononpuoleisesti Arto Sädeahoa tuntien - kuitenkaan mieltää häntä itseään äärikarismaatikoksi.


      • saviseutulainen
        saviseutulainen kirjoitti:

        Pistipä miettimään,

        onko asianlaita todella näin?
        Nim. merk. OudotOnAjat:n lailla jään kyllä nyt ihmettelyn valtaan.
        Jospa tähän selvään ristiriitaan osaisi joku antaa lisäselvitystä.
        Enpä osaisi - tosin huononpuoleisesti Arto Sädeahoa tuntien - kuitenkaan mieltää häntä itseään äärikarismaatikoksi.

        ... jatkan, käväisin googlettamassa Arto Sädeahoa ja sieltä löytyi tälle palstalle mm. ketju runsaan parin kuukauden takaa. "Isän sydän"- teema, johon Sädeaho kytkettiin vankasti, leimattiin harhaopiksi kaunistelemattomin sanakääntein. Mielentyhjentäminen, joka tuli esille A.S:n yhteydessä meneekin jo vallan sivuun ja harhaan Raamatun Sanan raittiista opetuksesta. Itämaisista vaikutteista Sädeahon kohdalla annettiin ketjun viesteissä viitteitä.
        Hm, taisin lähteä soitellen sotaan ja ottamaan, joskin kyselevällä asenteella, kantaa Arto Sädeahosta ja hänen torontolaiskytköksistään ( mahdollisista ).
        Olisi pitänyt odottaa ja katsoa mitä asianlaidasta enemmän tietävät ehkä ketjun vanhetessa - jos tämä ketju saa kirjoittajien kynät kirpoamaan - asian tiimoilta kirjoittavat.
        Myönnän olevani hämmentynyt One Missionin halukkuudesta käyttää Arto Sädeahoa, jos tänään löytämäni tiedon muruset hänestä pitävät paikkansa.


      • Kysymysss

        Kuka on "korkeasti pyhä"?


      • OttakaaSelväSaarnaajista

        Hmm. erikoista, ettet sitten katsonut itse Risteyspaikka seurakunnan tiedoista näitä asioita, niin olisi selvinnyt sinullekin että kyllä ne ikävä kyllä totta ovat:

        Tässä ensimmäisessä linkissä mainostetaan Risteyspaikan ensimmäisen sivun alla kuvin ja sanoin kuuluisaa torontolaista harhaoppisaarnaajaa Rodney Howard - Brownia vaimoineen.

        http://www.risteyspaikka.fi/

        Tässä toisessa linkissä taas kerrotaan Arto Sädeahon oma työmuoto tuossa Risteyspaikka "srk:ssa".

        http://www.risteyspaikka.fi/tyomuodot.html

        Kolmannessa linkissä käy ilmi Risteyspaikan koko kevään ja kesän ohjelma, jossa ensimmäisenä näkyy viime toukokuisesta Sädeahon saarnasta ilmoitus, sen jälkeen näkyy selvästi, että äärikarismaatikko, kaatajapastori Heidi Baker on jo vieraillut samassa kuussa tuolla, samoin kuin torontalainen nauruherätysjohtaja Rodney Howard-Brown on tulossa tuonne Risteyspaikkaan nyt elokuussa.

        http://www.risteyspaikka.fi/tapahtumat.html

        Ja tässä mm. yksi Arto Sädeahon äskettäin saarnaama saarna One Way Missionissa ja lisää löytyy netistä.

        http://www.tv7.fi/vod/player/51279/


      • JumalammeKolmiyhteinen
        Kysymysss kirjoitti:

        Kuka on "korkeasti pyhä"?

        Se oli sarkasmia - AINOA korkeasti Pyhä on kolmiyhteinen Jumalamme; Taivaan Isä, Jeesus Kristus ja Pyhä Henki.


      • Kysymysss

        Kenestä oli puhuttu sarkasmia? Tarkoitatko, että jotkut riitaa haastavat ja muita parjaavat "uskovat" olisivat "pyhiä"?

        Keitä he ovat? Kenen pyhän luona Sädeaho käamsaarnaamassa?


      • Kysymysss
        Kysymysss kirjoitti:

        Kenestä oli puhuttu sarkasmia? Tarkoitatko, että jotkut riitaa haastavat ja muita parjaavat "uskovat" olisivat "pyhiä"?

        Keitä he ovat? Kenen pyhän luona Sädeaho käamsaarnaamassa?

        Kenestä oli puhuttu sarkasmia? Tarkoitatko, että jotkut riitaa haastavat ja muita parjaavat "uskovat" olisivat "pyhiä"?

        Keitä he ovat? Kenen pyhän luona Sädeaho käy saarnaamassa?


      • saviseutulainen
        OttakaaSelväSaarnaajista kirjoitti:

        Hmm. erikoista, ettet sitten katsonut itse Risteyspaikka seurakunnan tiedoista näitä asioita, niin olisi selvinnyt sinullekin että kyllä ne ikävä kyllä totta ovat:

        Tässä ensimmäisessä linkissä mainostetaan Risteyspaikan ensimmäisen sivun alla kuvin ja sanoin kuuluisaa torontolaista harhaoppisaarnaajaa Rodney Howard - Brownia vaimoineen.

        http://www.risteyspaikka.fi/

        Tässä toisessa linkissä taas kerrotaan Arto Sädeahon oma työmuoto tuossa Risteyspaikka "srk:ssa".

        http://www.risteyspaikka.fi/tyomuodot.html

        Kolmannessa linkissä käy ilmi Risteyspaikan koko kevään ja kesän ohjelma, jossa ensimmäisenä näkyy viime toukokuisesta Sädeahon saarnasta ilmoitus, sen jälkeen näkyy selvästi, että äärikarismaatikko, kaatajapastori Heidi Baker on jo vieraillut samassa kuussa tuolla, samoin kuin torontalainen nauruherätysjohtaja Rodney Howard-Brown on tulossa tuonne Risteyspaikkaan nyt elokuussa.

        http://www.risteyspaikka.fi/tapahtumat.html

        Ja tässä mm. yksi Arto Sädeahon äskettäin saarnaama saarna One Way Missionissa ja lisää löytyy netistä.

        http://www.tv7.fi/vod/player/51279/

        Kiitos vastauksestasi nm. OttakaaSelväSaarnaajista!

        Sain sen myötä tietoa, jota kyselin.
        Kiitos myös kaikille muille oman viestini jälkeen kirjoittaneille "asiallisessa asiassa" pysyneille.
        Lienen kuluneen vuoden, parinkin, aikana käväissyt Risteyspaikan sivuilla ja nähnyt, kuullut, myös Sädeahoa One Way Missionin ohjelmissa TV7:n kautta. Ehkä katsonut jonkun pätkän muutakin nettitarjontaa käyttäen.
        Nytpä sitten vain uudestaan kuuntelemaan AS:n opetusta/julistusta.
        Terveellisesti evästettynä.
        Olen täällä palstoilla jossain ( joissakin ) ketjuissa kertonut miten olin uskoontuloni alkuvaiheessa, puolitoista - kaksikin vuotta TV7:n kritiikitön suurkuluttaja. Kukaan ei varoittanut. Esimerkiksi helluntaiseurakunnassa, jossa kävin siihen aikaan, ei yhden yhtäkään varoituksensanaa keneltäkään. Sen sijaan epämääräisiä "mutinoita":
        "Ei ole ollut aikaa katsella", "Mulla ei ole telkkaria" ( niinkuin monella hellarilla ei olekaan ), " Joo, ehkä joskus, mutta harvemmin jotain ..", jne.
        Jumalalle kiitos se on kohdallani taakse jäänyttä.
        Niin TV7 kuin menestysteologian ja torontolaisuuden sekoittama Suomen Helluntailiikekin. Toki tiedän, että helluntaiseurakunnissa on suuriakin eroja mitä tulee suhteeseen torontalais - ym. eksytyksiin.
        Hämmentynyt olen nyt kovastikin, jos se mitä tässäkin ketjussa ynnä useissa muissa, annetaan ymmärtää Tapani Suonnosta.
        Sanon edelleen; olen pitänyt häntä rakkaudellisena, lampaitaan hyvin kaitsevana seurakunnan paimenena, raittiina Jumalan Sanan julistajana ja opettajana.
        Enkä hyvin herkästi tästä asiasta mieltäni muuta - en silti, vaikka Arto Sädeahoa nyt tuodaan esiin Tapani Suontoa mustamaalatessa.
        Vaan - ihminen ja erehtyväinen on T. Suontokin niinkuin ihan jokaikinen ihminen. Ihan jokainen uskova ( -kin ).
        Toivottavasti Suonto tekee parannusta, jos hänellä aihetta siihen on.
        Jumalan johdatusta ja siunausta hänelle!


      • SANAN.POHJALLE.TAKAISIN

        Samoin toivotuksin Herran palvelija Tapani Suonnolle! Olen minäkin saanut seurailla (sivusilmällä) hänen vaellustaan, lähes hedelmä Lauri Jakkilasta asti..ellei aiemmin.

        Espoossa, Tapanin ollessa tovin aikaa helluntaiseurakunnan paimenena..se ehkei ollutkaan hänen varsinainen kutsu. Niinä aikoina tuli 92raamväännös...Espoo viittasi kintaalla varoituksiin -ja sai naurutorontot. Muistelen Suonnon olleen epäilevällä kannalla, hän tutki tarkoin raamväännöksen, myös torontoaalloista pelastui. Arto Sädeaho juuri silloin toimitti Espoossa paimenen virkaa (itse lähdin Herran kehotuksesta 'ulkopuolelle leirin, 92n tultua pulpetissa hyväksytyksi).
        Ehkäpä veljesten ystävyys on niiltä ajoilta jo peräisin?

        Toki, vaikea paikka nyt TS.lle..jos veli Sädeaho teoissaan osottautuu palvelevan toista jeesusta, sitä josta Suonto(kin) varoittaa, esimerkillisen hienosti!

        Rakastakaamme Totuutta ja Rauhaa.


      • TätäTarkoitin
        Kysymysss kirjoitti:

        Kenestä oli puhuttu sarkasmia? Tarkoitatko, että jotkut riitaa haastavat ja muita parjaavat "uskovat" olisivat "pyhiä"?

        Keitä he ovat? Kenen pyhän luona Sädeaho käamsaarnaamassa?

        Ei kun tarkoitan tässä One Way Missiota, eli House seurakuntaa - He kun ovat ruvenneet näitä harhaoppisia seurakuntia voimakkaalla volyymilla mustamaalaamaan ja niistä varoittelemaan erilaisin kirjoin, nauhoituksin ja kokouksin, ja tosin ihan syystä. Josta on kyllä heille ropissut muutamakin killinki.

        Mutta tuo kaikki touhu on kyllä mennyt nyt ihan överiksi - sillä heidän itsekoroituksensa on jotain kamalaa ja sillä tarkoitin sarkastisesti heidän olevan omasta mielestään 'korkeasti pyhiä'.

        Sillä vaikka eivät syyllistykään torontolaisuuteen tai menestysteologiaan, he syyllistyvät itsekin äärimmäisen kuivaan farisealaisuuteen, pitäen itseään muita parempana ja korokkeella - näin olen asian havainnut valitettavasti olevan.

        Ja ennenkuin joku alkaa ryöpyttää niskaani syytöksiä äärikarismaattisuudesta yms, sanon tässä heti että EN kuulu mihinkään lohkoon enkä lahkoon, vaan kuulun maailmanlaajuiseen Kristuksen ruumiiseen, Hänen Morsiameensa.


      • Kysymysss
        TätäTarkoitin kirjoitti:

        Ei kun tarkoitan tässä One Way Missiota, eli House seurakuntaa - He kun ovat ruvenneet näitä harhaoppisia seurakuntia voimakkaalla volyymilla mustamaalaamaan ja niistä varoittelemaan erilaisin kirjoin, nauhoituksin ja kokouksin, ja tosin ihan syystä. Josta on kyllä heille ropissut muutamakin killinki.

        Mutta tuo kaikki touhu on kyllä mennyt nyt ihan överiksi - sillä heidän itsekoroituksensa on jotain kamalaa ja sillä tarkoitin sarkastisesti heidän olevan omasta mielestään 'korkeasti pyhiä'.

        Sillä vaikka eivät syyllistykään torontolaisuuteen tai menestysteologiaan, he syyllistyvät itsekin äärimmäisen kuivaan farisealaisuuteen, pitäen itseään muita parempana ja korokkeella - näin olen asian havainnut valitettavasti olevan.

        Ja ennenkuin joku alkaa ryöpyttää niskaani syytöksiä äärikarismaattisuudesta yms, sanon tässä heti että EN kuulu mihinkään lohkoon enkä lahkoon, vaan kuulun maailmanlaajuiseen Kristuksen ruumiiseen, Hänen Morsiameensa.

        Olen ollut uskossa Niilo Ylivainon ajoista asti ja nähnyt kaikenlaista.

        En ole ollenkaan vakuuttunut siitä jos Jeesus telttakokouksessa ottaisi multaa maasta sylkisi siihen ja leipoisi sen mällin sokean pukuhellarin silmiin ja sanoisi aukene.

        Seuraisi seurakunnasta erottaminen ja demoniksi julistaminen niinkuin fariseukset tekivät: ristiinnaulitse!

        Hän olisi heti mennari-toronto tämän sivun ei- srk: n mukaan.

        Eli Jumalan hulluus voittaa ihmisviisauden.

        Monesti meistä oudosti toimiva toteuttaa vain Jumalan tahtoa.

        Täällä meuhkaavat ei tyypit ovat kapinallisia Jumalaa vastaan.

        Sielullistakin toimintaa on uusissa liikkeissä, mutta enemmän kuitenkin järkiusko tyypeissä, jotka ei tunne Pyhää Henkeä henkilökohtaisesti.

        Heillä voi olla usko pelastamaan Jeesukseen, mutta kristityn kasvu on pysähtynyt.


      • Abba.Isä

        Kysymys: tunnetko sinä Jeesuksen, ts onko sinulla Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen?
        Paavali sanoi tämän asian eräiltä puuttuvan. Silloin ei Jeesuskaan tunne sinua päärlyporteilla..Pyhän Hengen 'tuntemista' ei Sana meiltä vaadikkaan.
        Jumala Itse on sinetöinyt omansa; Hengellään!


      • TätäTarkoitin
        Kysymysss kirjoitti:

        Olen ollut uskossa Niilo Ylivainon ajoista asti ja nähnyt kaikenlaista.

        En ole ollenkaan vakuuttunut siitä jos Jeesus telttakokouksessa ottaisi multaa maasta sylkisi siihen ja leipoisi sen mällin sokean pukuhellarin silmiin ja sanoisi aukene.

        Seuraisi seurakunnasta erottaminen ja demoniksi julistaminen niinkuin fariseukset tekivät: ristiinnaulitse!

        Hän olisi heti mennari-toronto tämän sivun ei- srk: n mukaan.

        Eli Jumalan hulluus voittaa ihmisviisauden.

        Monesti meistä oudosti toimiva toteuttaa vain Jumalan tahtoa.

        Täällä meuhkaavat ei tyypit ovat kapinallisia Jumalaa vastaan.

        Sielullistakin toimintaa on uusissa liikkeissä, mutta enemmän kuitenkin järkiusko tyypeissä, jotka ei tunne Pyhää Henkeä henkilökohtaisesti.

        Heillä voi olla usko pelastamaan Jeesukseen, mutta kristityn kasvu on pysähtynyt.

        Kuten jo sanoin, itse en ole sen kummemmin järkiuskonnon kuin äärikarismaattisuudenkaan puolella, vaan olen Raamatun ja Jeesuksen Kristuksen puolella, puhun kyllä myös kielillä ja eksyin myös aikoinaan muutaman vuoden torontolaisuuteen, mutta kiitos Herralle, Hän avasi silmäni näkemään, mikä petos se oli ja siitä lähdin kävin siellä sun täällä, mutten missään kokenut ihmeemmin Jumalan Pyhän Hengen toimintaa ja voimaa, joten jäin sitten seurakunnattomaksi.

        Vaikka kuulunhan minä maailmanlaajuiseen Kristuksen ruumiiseen - olen ollut 30 vuotta uskossa ja minulla on Raamatun oppi kirkkaana mielessä aikoinaan käytyäni 5-vuotisen baptistipohjaisen seurakunnan Raamattukoulua Helsingissä, joten siinä mielessä minulla ei ole hätää, koska tunnen aika tarkkaan Raamatun kirjoitukset.

        Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole mahtailla hengellisellä kypsyydelläni, haluan vaan kertoa, etten ole mikään vastakääntynyt haihattelija, vaan omasta mielestäni vankasti Kristuskalliolla seisova uskova.


      • Raamatunmukaan.Rk3338

        Kiitos paljon avauksesta! Hienoa ja kiitos Herralle, joka tarttunut käteesi ja vetänyt pois upottavista virroista! Itse kuulun myös lujasti Jeesukselle, maailmanlaajaan Kristuksen(Messiaan) seurakuntaruumiiseen. Armosta Hän on taluttanut, Sana on Rakas..Olen käynyt 'murkautuskouluja' läpi, voinen sanoa; 'en elä enää minä, vaan Kristus minussa'. Herran antama hajuaisti toimi silloin 90luvulla niin, että torontonauruUusiviinihautalojumiset on TOTISESTI ohitettu, joskus onnellisenakin.
        Paljon on murhettakin saatu kantaa..mutta Hänen ikeensä on keveähkö, nyt tärkeintä valmistua JEESUKSEN pikaiseen ylöstempaukseen, syytä muistaa 'ajan kelloa' eli Israelia. Sitä vastaanhan on noustu 'valheen kaikella voimalla'..mediassa. Kannattaa lukea, jos engl, edes otsikoita jpost.com, siellä on havaittu että on todellisia kristittyjä, jotka todella ovat ystäviä.
        Jeesus valitsi sen maan ja palaa ajallaan Jerusalemiin, tuhannentuhansine pyhineen(Sakarja). Jeesus(Jumala) ei kadu kutsumistaan, eikä valintaansa senkään asian suhteen! Hänhän sanoi lähtiessään myös, ettette enää 'näe minua ennenkuin sanotte, "siunattu olkoon Hän joka tulee Herran Nimeen!"'

        Loppujen lopuksi -juutalaiselle kansalle on jätetty avain. Oven avaaminen takaisin Jerusalemiin, nimellä tunnustetulle Messiaalle, joka tuo Rauhan valituilleen, jotka niinniin kauan jo odottaneet!


      • saviseutulainen
        Kysymysss kirjoitti:

        Olen ollut uskossa Niilo Ylivainon ajoista asti ja nähnyt kaikenlaista.

        En ole ollenkaan vakuuttunut siitä jos Jeesus telttakokouksessa ottaisi multaa maasta sylkisi siihen ja leipoisi sen mällin sokean pukuhellarin silmiin ja sanoisi aukene.

        Seuraisi seurakunnasta erottaminen ja demoniksi julistaminen niinkuin fariseukset tekivät: ristiinnaulitse!

        Hän olisi heti mennari-toronto tämän sivun ei- srk: n mukaan.

        Eli Jumalan hulluus voittaa ihmisviisauden.

        Monesti meistä oudosti toimiva toteuttaa vain Jumalan tahtoa.

        Täällä meuhkaavat ei tyypit ovat kapinallisia Jumalaa vastaan.

        Sielullistakin toimintaa on uusissa liikkeissä, mutta enemmän kuitenkin järkiusko tyypeissä, jotka ei tunne Pyhää Henkeä henkilökohtaisesti.

        Heillä voi olla usko pelastamaan Jeesukseen, mutta kristityn kasvu on pysähtynyt.

        Nm. Kysymysss,

        vaikka oletkin ollut uskossa Niilo Yli-Vainion ajoista lähtien - tai ehkä juuri sen tähden - olet kovin kärkäs arvioimaan - arvostelemaan "järkiuskossa olevia" sielullisuudesta vs. uudet liikkeet ( äärikarismaattiset, menestysteologiset, uusapostoliset ... ).
        Ts. esität kevyesti mielipiteenäsi sen, että Raamatun Sanaan, kirjoituksiin, Jumalan ilmoitukseen Hänen Sanassaan pitäytyvät Herran Jeesuksen seuraajat, jotka ovat Jumalan Armosta saaneet tulla elävään Jeesuksen Kristuksen uskoon ja näin saaneet Pyhän Hengen sinetin itselleen kuten nm.Abba.Isä:kin asian ilmaisee, ovat jääneet paitsi kasvua kristittyinä. Sitten kerrot, että näillä "pystyynkuolleilla" ( ilmaus allekirjoittaneen ) SAATTAA olla pelastava usko Herraan Jeesukseen.

        Ystäväinen Herrassa Jeesuksessa, lue tarkkaan mitä nm. Abba.Isä kirjoittaa Pyhän Hengen tuntemisesta - tai Hänen tuntemisensa puuttumisesta.

        Seppä Högman ( muistaakseni tämän niminen ) sanoi leppeästi Paavo Ruotsalaiselle hänen vieraillessaan tämän totisen Sanan miehen luona Jyväskylässä: "Yhtä sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki, Jeesuksen Kristuksen sisällinen tunteminen".
        Nuori Paavo oli kuin toinen mies palatessaan takaisin kotikulmilleen Nilsiään ( olisi voinut vaikka riemusta "hyppiä" ) , josta hänet oli ajanut Jyväskylän matkalle kalvava hengellinen tuska ja rittämättömyyden tunne siitä, että tekipä hän mitä hyvänsä, yrittipä miten hyvänsä noudattaa Jumalan tahtoa, kiduttipa itseään nöyryyden ja hurskauden pyrkimyksissään kuinka paljon tahansa, niin aina huonompaan jamaan meni Paavo etsimisen tuskassaan.
        Mutta tuo käynti Jumalan miehen, seppä Högmanin luona, muodostui Paavo Ruotsalaisen elämän tärkeimmäksi kohdaksi ja etapiksi.


      • TätäTarkoitin
        Raamatunmukaan.Rk3338 kirjoitti:

        Kiitos paljon avauksesta! Hienoa ja kiitos Herralle, joka tarttunut käteesi ja vetänyt pois upottavista virroista! Itse kuulun myös lujasti Jeesukselle, maailmanlaajaan Kristuksen(Messiaan) seurakuntaruumiiseen. Armosta Hän on taluttanut, Sana on Rakas..Olen käynyt 'murkautuskouluja' läpi, voinen sanoa; 'en elä enää minä, vaan Kristus minussa'. Herran antama hajuaisti toimi silloin 90luvulla niin, että torontonauruUusiviinihautalojumiset on TOTISESTI ohitettu, joskus onnellisenakin.
        Paljon on murhettakin saatu kantaa..mutta Hänen ikeensä on keveähkö, nyt tärkeintä valmistua JEESUKSEN pikaiseen ylöstempaukseen, syytä muistaa 'ajan kelloa' eli Israelia. Sitä vastaanhan on noustu 'valheen kaikella voimalla'..mediassa. Kannattaa lukea, jos engl, edes otsikoita jpost.com, siellä on havaittu että on todellisia kristittyjä, jotka todella ovat ystäviä.
        Jeesus valitsi sen maan ja palaa ajallaan Jerusalemiin, tuhannentuhansine pyhineen(Sakarja). Jeesus(Jumala) ei kadu kutsumistaan, eikä valintaansa senkään asian suhteen! Hänhän sanoi lähtiessään myös, ettette enää 'näe minua ennenkuin sanotte, "siunattu olkoon Hän joka tulee Herran Nimeen!"'

        Loppujen lopuksi -juutalaiselle kansalle on jätetty avain. Oven avaaminen takaisin Jerusalemiin, nimellä tunnustetulle Messiaalle, joka tuo Rauhan valituilleen, jotka niinniin kauan jo odottaneet!

        Totisesti - kyllä on saatu kristityn elämässä paljon tehdä parannusta, käydä erilaisia puhdistautumisia ja liha on saanut aikamoista kuritustakin, mutta tosiaankin; ies tuntuu olevan yhä kevyempi kantaa, koska rakkaus rahaan on hellittänyt ja sen myötä monet maalliset murheet.

        Mutta täytyyhän meidän ollakin puhtaita, ennenkuin rakas Vapahtajamme Jeesus Kristus voi meidät temmata pilviin ja tuuliin - Ja viedä hääjuhliin morsiamen, jossa ei ole tahraa eikä ryppyä - Hallelujaa!


      • Kysymysss
        Abba.Isä kirjoitti:

        Kysymys: tunnetko sinä Jeesuksen, ts onko sinulla Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen?
        Paavali sanoi tämän asian eräiltä puuttuvan. Silloin ei Jeesuskaan tunne sinua päärlyporteilla..Pyhän Hengen 'tuntemista' ei Sana meiltä vaadikkaan.
        Jumala Itse on sinetöinyt omansa; Hengellään!

        Pyhä Henki on Jeesuksen lähettämä henki uskovan avuksi. Et voi tuntea Jeesusta ja pelastusta synneistä ilman Pyhää Henkeä.


      • Kysymysss
        Abba.Isä kirjoitti:

        Kysymys: tunnetko sinä Jeesuksen, ts onko sinulla Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen?
        Paavali sanoi tämän asian eräiltä puuttuvan. Silloin ei Jeesuskaan tunne sinua päärlyporteilla..Pyhän Hengen 'tuntemista' ei Sana meiltä vaadikkaan.
        Jumala Itse on sinetöinyt omansa; Hengellään!

        Mitä mieltä olet Jeesuksen ylikarismaattisesta toiminnasta ja kehoituksesta parantaa sairaat ja tehdä suuria Jeesuksen nimissä?

        Oliko Jeesus harhaoppinen ja poikennut Isänsä tahdosta?

        Esim tämä raparäkä parantaminen ei kuulosta kovin pyhältä ja kristityltä?


      • Abba.Isä
        Kysymysss kirjoitti:

        Pyhä Henki on Jeesuksen lähettämä henki uskovan avuksi. Et voi tuntea Jeesusta ja pelastusta synneistä ilman Pyhää Henkeä.

        Kysyin: tunnetko siis Hänet, johon uskot (Jeesuksen)?
        Et vastannut kysymykseen.


      • Kysymysss
        Abba.Isä kirjoitti:

        Kysyin: tunnetko siis Hänet, johon uskot (Jeesuksen)?
        Et vastannut kysymykseen.

        Sehän on itsestään selvää, mutta asenteesi on ettei kukaan muu tunne Jeeesusta oikein niin kuin sinä. Eli lopetetaan värjääminen.

        Jos tuntee Pyhän Hengen niin tuntee myös Jeesuksen, koska Pyhä Henki kirkastaa Jeesuksen Hämeen uskovalle.

        Vastaa nyt minun esittämiin kysymyksiin?


      • Kysymysss
        Abba.Isä kirjoitti:

        Kysyin: tunnetko siis Hänet, johon uskot (Jeesuksen)?
        Et vastannut kysymykseen.

        Sehän on itsestään selvää, mutta asenteesi on ettei kukaan muu tunne Jeeesusta oikein niin kuin sinä. Eli lopetetaan vängääminen.

        Jos tuntee Pyhän Hengen niin tuntee myös Jeesuksen, koska Pyhä Henki kirkastaa Jeesuksen häneen uskovalle.

        Vastaa nyt minun esittämiin kysymyksiin?


      • RönsyiliPiitkäVastaushhh

        Vastailen jotain, hieman epäselviin kysym. Pyhää Henkeä eivoi 'tuntea', Hän on Jumala alusta asti. Hän on hyvin näkymätön, eikä pidä Itsestään meteliä. Sana kuvaa Häntä 'kyyhkynä' .

        Hänen tehtävänään on johdattaa kutsutta ihmistä -JEESUKSEN luo.
        Näin, kun sitten uudestisyntymän yhteydessä, ihmisestä tullut JUMALAN LAPSI..Pyhä Henki johdattaa häntä kaikkeen Totuuteen, Sanan kautta. Täten me kasvamme kohti päämäärää, Iankaikkist . Elämää Herrassa.
        Matkalla Pyhä Henki vaikuttaa meissä Jeesuksen mielenlaatua, erilaisissa valinnoissa. Hän pyrkii varjelemaan meitä exymästä vieraiden voimien alaisuuteen, Hän antaa meille tarvittaessa synnin tunnon, myös lohduttaa jos kompastumisen jälkeen saamme anteeksi ja uuden alun.

        Jeesus ei ole mikäään 'ylikarismaattinen'. Hän on paljon enemmän! Ihmeitäkin, joita Hän maanpäällä olless teki, kumpusi SÄÄLISTÄ KÄRSIVÄÄ, HYLJÄTTYÄ KOHTAAN. Hän on KuningastenKuningas, HerrainHerra..Hän on OVI, josta nöyrtyvällä pääsy Kirkkauteen. Synnit ja ylpeys on poisjäätävä.
        Jeesukselle on annettu KAIKKI VALTA TAIVAAN JA (MAAN) PÄÄLLÄ JA ALLA. EIKÄ "kukaan tule Isän tykö muutakuin Minun kauttani".
        ISÄ JA MINÄ OLEMME YHTÄ. katsoppas, Heidän aineellisuutensa on Henkeä. Pyhää Henkeä. ei henkeä!
        Palstalla on useita jotka tuntevat Jeesuksen vähint yhtähyv kuin minäkin..annan anteeksi Hengettömän solvaisusi tossakohtaa.

        Pyhää Henkeä ei saisi rukoilla tai ylistää, kaikki kulkee Jeesuksen Nimen kautta. Sitä riivaajatkin pelkää ja VAPISEE.
        Muista myös, että Pyhä Henki muistuttaa sinua kaikesta, mitä 'Minä olen (Jeesus) teille puhunut'..siksi Sana on tärkeä, tärkein Tienviitta (ei92raamvään)!


      • kirjvirhkorj

        korj. johdattaa kutsutTUA ihmistä :)


      • Kysymysss
        RönsyiliPiitkäVastaushhh kirjoitti:

        Vastailen jotain, hieman epäselviin kysym. Pyhää Henkeä eivoi 'tuntea', Hän on Jumala alusta asti. Hän on hyvin näkymätön, eikä pidä Itsestään meteliä. Sana kuvaa Häntä 'kyyhkynä' .

        Hänen tehtävänään on johdattaa kutsutta ihmistä -JEESUKSEN luo.
        Näin, kun sitten uudestisyntymän yhteydessä, ihmisestä tullut JUMALAN LAPSI..Pyhä Henki johdattaa häntä kaikkeen Totuuteen, Sanan kautta. Täten me kasvamme kohti päämäärää, Iankaikkist . Elämää Herrassa.
        Matkalla Pyhä Henki vaikuttaa meissä Jeesuksen mielenlaatua, erilaisissa valinnoissa. Hän pyrkii varjelemaan meitä exymästä vieraiden voimien alaisuuteen, Hän antaa meille tarvittaessa synnin tunnon, myös lohduttaa jos kompastumisen jälkeen saamme anteeksi ja uuden alun.

        Jeesus ei ole mikäään 'ylikarismaattinen'. Hän on paljon enemmän! Ihmeitäkin, joita Hän maanpäällä olless teki, kumpusi SÄÄLISTÄ KÄRSIVÄÄ, HYLJÄTTYÄ KOHTAAN. Hän on KuningastenKuningas, HerrainHerra..Hän on OVI, josta nöyrtyvällä pääsy Kirkkauteen. Synnit ja ylpeys on poisjäätävä.
        Jeesukselle on annettu KAIKKI VALTA TAIVAAN JA (MAAN) PÄÄLLÄ JA ALLA. EIKÄ "kukaan tule Isän tykö muutakuin Minun kauttani".
        ISÄ JA MINÄ OLEMME YHTÄ. katsoppas, Heidän aineellisuutensa on Henkeä. Pyhää Henkeä. ei henkeä!
        Palstalla on useita jotka tuntevat Jeesuksen vähint yhtähyv kuin minäkin..annan anteeksi Hengettömän solvaisusi tossakohtaa.

        Pyhää Henkeä ei saisi rukoilla tai ylistää, kaikki kulkee Jeesuksen Nimen kautta. Sitä riivaajatkin pelkää ja VAPISEE.
        Muista myös, että Pyhä Henki muistuttaa sinua kaikesta, mitä 'Minä olen (Jeesus) teille puhunut'..siksi Sana on tärkeä, tärkein Tienviitta (ei92raamvään)!

        Jeesus sanoi: parantakaa sairaat
        Tähän et vastannut.

        Vastailet myös niinkuin et ymmärtäisi mitä kirjoitin.

        Oppikehyksesi on jokin tietty herätysliike tai suuntaus, joka voi kahlita Raamatun tuntemistasi. raamattua tulee opiskella
        raamattulähtöisesti, ei jonkin opin mukaan.

        Monet opinsuuntaukset jättävät Raamatusta pois opetuksia joita eivät ymmärrä tai mikä ei omaa lihaa miellytä. Esim ev lut piispat Irja Askola ja Kari Mäkinen.

        Mikä sinun seurakuntasi on?

        Miksi vaihdat nimimerkkiä koko ajan? Se sekoittaa keskustelua kun ei tiedä kuka kirjoittaa mitäkin.



        Pyhällä Hengellä tulee täyttyä.

        Ottakaa Pyhä Henki sanoo Jeesus.

        Paavali kehoittaa samaan.

        Pyhä Henki on todellinen persoona, ei mikään näkymätön ja tuntumaton.
        Hänen voimavaikutukset ovat moninaiset mm armolahjat.

        Kielillä tulee puhua Paavalin opetuksen mukaan rukoillen Pyhässä Hengessä salaisuuksia hengessä, joka vaikuttaa yliluonnollisesti täällä aineellisessa maailmassa Jumalan rukousvastauksina mm sairaat paranevat riivatuista ajetaan demonit ulos, muut voimalliset teot yms.


      • EdustanVainJeesusta

        Tuohon äskeiseen tarvitaan jo Jeesuksen nimen auktoriteettia, Pyhässä Hengessä. Haluan vastata 'miksi vaihd nm': lähinnä käytän nm kuin otsikointina textille, joka seuraa. En nyt koe tarvetta vastailla liiallisiin uteluihin, haluni on vaan olla rakennukseksi, jollekin muullekin sattumoisin.

        Olen kyllä nähnyt kun Jeesuksen nimessä tapahtunut parantumisia..tosiaan, useimmin uudestisyntymän yhteydessä, aivan yllättäinkin. Kiitos Herralle, amen.


    • äimistynyt

      Osaako joku kertoa,miksi Suonto tms. ei reagoi tähän?

      • Oljen.viimeinen.korsi

        Suonto on polttanut sillat "oikeaoppisuudellaan" kaikkiin merkittäviin hengellisiin johtajiin ja ymmärtää sen, että toiminta on kuolemassa ja rahantulo loppuu.

        Ehkä hän yrittää pelastaa yrityksen Sädeahon avulla, joka on myös taitava liikemies sekä oikea uskon mies.


      • SANAN.POHJALLE.TAKAISIN

        Taitaa olla Rahalla taas jotain tekemistä Sädeahon isoissa ratkausuissa (mitä hän puoltaisi,mitä ei). Oli joku suuren (taloudellisen) riskin sisältänyt tilaisuus, liekö ollut Baker vai muu, mutta se oli vaarassa tulijamäärän suhteen tuottaa tappiota helluntaikirkkolaitokselle...Sädeaho ainakin antoi itsensä (exytyksen sisälle käydä) kompaten nuorta kansaa ym kansaa sisälle käydä!

        Havainto tehty, HERRA tietää, surullista, onhan Sädeaho halunnut aikanaan pitää seurakuntaa koossa, koska "on siellä vielä 7000 miestä, jotka eivät ole notkistaneet polviaan Baalille.."!
        Nytkö ok lähetti itse on notkistanut???

        Rohkeutta Herrassa nyt TSuonnollekin, olla katsomatta henkilöön, mikäli havaisee nuhteen Sanan olevan tarpeen!!!


      • Nauruherätys.tuli
        SANAN.POHJALLE.TAKAISIN kirjoitti:

        Taitaa olla Rahalla taas jotain tekemistä Sädeahon isoissa ratkausuissa (mitä hän puoltaisi,mitä ei). Oli joku suuren (taloudellisen) riskin sisältänyt tilaisuus, liekö ollut Baker vai muu, mutta se oli vaarassa tulijamäärän suhteen tuottaa tappiota helluntaikirkkolaitokselle...Sädeaho ainakin antoi itsensä (exytyksen sisälle käydä) kompaten nuorta kansaa ym kansaa sisälle käydä!

        Havainto tehty, HERRA tietää, surullista, onhan Sädeaho halunnut aikanaan pitää seurakuntaa koossa, koska "on siellä vielä 7000 miestä, jotka eivät ole notkistaneet polviaan Baalille.."!
        Nytkö ok lähetti itse on notkistanut???

        Rohkeutta Herrassa nyt TSuonnollekin, olla katsomatta henkilöön, mikäli havaisee nuhteen Sanan olevan tarpeen!!!

        Tälläiset arvelut omaan korvasyyhyyn on noloja. Nyt sua hävettää...

        Muka sanan pohjalle 😆 salli mun 😅


      • MissäJumalaNytOnkaan

        Toi Sanalle naureskelu kuuluu RHBfiretyksiin, mm. Sanaa ei voi julistaa, koska julistaja ei saa 'Sanaa suustaan', ja kaikki kansa senkun nauraa hohottaa. Jumalan Sanan pilkka on Jumalan pilkkaa..joskus se oli jopa Suomen laissa kielletty!


      • Nauruherätys
        MissäJumalaNytOnkaan kirjoitti:

        Toi Sanalle naureskelu kuuluu RHBfiretyksiin, mm. Sanaa ei voi julistaa, koska julistaja ei saa 'Sanaa suustaan', ja kaikki kansa senkun nauraa hohottaa. Jumalan Sanan pilkka on Jumalan pilkkaa..joskus se oli jopa Suomen laissa kielletty!

        Ei siinä raamatulle naureta vaan uskonnolliselle luulousko mielipiteille joita sanotaan "sanan pohjaksi". Tätä hauskuutudta sinäkin edustat.😆😅😀😁😂😄


      • Yääääääkksss

        Miksi Suomi24 mainostaa LESBOLAISUUTTA?

        Mitä nuo LESPON PERKELEET tälläkin linkillä pällistelee - oiken oksettaa katella niitä, miten ne saa pois?


    • Marjastusaika

      Suonto on "oikea" "oppisuudessaan" mennyt metsään ja löytää sieltä myrkkymarjoja.

      • näin.on

      • lopetajotyperyys
        näin.on kirjoitti:

        Tämä ns. oikeaoppisuus vain Suonnon toimesta on sama asia kuin lahkolaisuus. Suonto ei sitä paitsi ole edes oikeaoppinen. Hän tekee omaa oppiaan ns. klassisesta kristinuskosta. Tässä on kuitenkin hedelmä, mitä Suonto on tehnyt:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot

        On se kumma,kun tämä sama henkilö laittaa linkkiä tuohon mustamaalaus ketjuun todella monissa keskusteluissa. Onko nuppi kunnossa siellä?


      • näin.on
        lopetajotyperyys kirjoitti:

        On se kumma,kun tämä sama henkilö laittaa linkkiä tuohon mustamaalaus ketjuun todella monissa keskusteluissa. Onko nuppi kunnossa siellä?

        Näin tulee sinulle käymään (Joh 20:22,23):

        Mt 5:22 ...se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.


      • Ei.harhalle
        lopetajotyperyys kirjoitti:

        On se kumma,kun tämä sama henkilö laittaa linkkiä tuohon mustamaalaus ketjuun todella monissa keskusteluissa. Onko nuppi kunnossa siellä?

        Eikös siinä kritisoida jotain raamatunvastaista oppia?

        Ihan hyvä kun joku uskaltaa puuttua harhaoppeihin.


    • oyotryirotp

      Sädeahon puhe ei ole normaalin ihmisen puhetta, vaan hän ääntelee, kuin demoni.

      Tulee todella ahdistunut olo kun joutuu sitä kuuntelemaan.

      • ParannustaParannustaPar

        Onkohan hänkin mylvinyt bakerin tilaisuudessa? Herra Jeesus armahtakoon ja tehköön Asädeahonkin täysin vapaaksi! Se näkyy, kunjos hän TUNNUSTAA eksymisensä sivuun Totuudesta ja varoittaa niitä joita samaan myllyyn johtanut!


      • Valkoinen.takki
        ParannustaParannustaPar kirjoitti:

        Onkohan hänkin mylvinyt bakerin tilaisuudessa? Herra Jeesus armahtakoon ja tehköön Asädeahonkin täysin vapaaksi! Se näkyy, kunjos hän TUNNUSTAA eksymisensä sivuun Totuudesta ja varoittaa niitä joita samaan myllyyn johtanut!

        Onko kaikki hyvin? Kerro osoite niin valkotakkiset noutavat sinut ja pääset kuntoon.


      • LapsellinenKommentti
        Valkoinen.takki kirjoitti:

        Onko kaikki hyvin? Kerro osoite niin valkotakkiset noutavat sinut ja pääset kuntoon.

        Menehän siitä nyt leikkeihisi ja anna aikuisten jutella rauhassa!


      • Kiltti.setä
        LapsellinenKommentti kirjoitti:

        Menehän siitä nyt leikkeihisi ja anna aikuisten jutella rauhassa!

        Tarvitsetko sinä vähän piiskaa?
        Käyttäydyt huonosti lapseni?


      • LapsellinenKommentti
        Kiltti.setä kirjoitti:

        Tarvitsetko sinä vähän piiskaa?
        Käyttäydyt huonosti lapseni?

        Siis - oletko sinä nm. Kiltti.setä sama henkilö kuin nm. Valkoinen.takki?

        Ilmeisesti olet, muuten en ymmärrä kommenttiasi minulle.


      • Metsä.vastaa
        LapsellinenKommentti kirjoitti:

        Siis - oletko sinä nm. Kiltti.setä sama henkilö kuin nm. Valkoinen.takki?

        Ilmeisesti olet, muuten en ymmärrä kommenttiasi minulle.

        Oletko sinä parannusta nimimerkki joka mylvii. Todella hengellisesti tuttipullo tasoa oleva kommentti sinulta.

        Bakerin tilaisuus oli parhaita mitä tämä vuonna on järjestetty. Ihmiset pelastuu ja sairaat paranee jne.

        ---------
        ParannustaParannustaPar
        26.7.2016 8:37
        Onkohan hänkin mylvinyt bakerin tilaisuudessa? Herra Jeesus armahtakoon ja tehköön Asädeahonkin täysin vapaaksi! Se näkyy, kunjos hän TUNNUSTAA eksymisensä sivuun Totuudesta ja varoittaa niitä joita samaan myllyyn johtanut!


      • Sielunhoitaja

        Jeesus vapauttaa synnistä!
        Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;

        -----
        Sädeahon puhe ei ole normaalin ihmisen puhetta, vaan hän ääntelee, kuin demoni.

        Tulee todella ahdistunut olo kun joutuu sitä kuuntelemaan.


      • JeesusPelastiPahasta
        Metsä.vastaa kirjoitti:

        Oletko sinä parannusta nimimerkki joka mylvii. Todella hengellisesti tuttipullo tasoa oleva kommentti sinulta.

        Bakerin tilaisuus oli parhaita mitä tämä vuonna on järjestetty. Ihmiset pelastuu ja sairaat paranee jne.

        ---------
        ParannustaParannustaPar
        26.7.2016 8:37
        Onkohan hänkin mylvinyt bakerin tilaisuudessa? Herra Jeesus armahtakoon ja tehköön Asädeahonkin täysin vapaaksi! Se näkyy, kunjos hän TUNNUSTAA eksymisensä sivuun Totuudesta ja varoittaa niitä joita samaan myllyyn johtanut!

        Ei ollut minun kommenttini, mutta olisi voinut olla...

        Olen itse ollut eksyneenä äärikarismaattiseen srk:taan. Useita vuosia olin Nokia Missossa saatanan sätkynukkena maassa sätkien, villisti tanssien ja nauraen kuorossa hysteerisesti muiden mukana FIRE! pastoreiden kaatamina.

        Sain sitten erään kerran tuntea, että tuo koko touhu oli saatanasta - se tapahtui
        eräässä kokouksessa, jossa näin yhtäkkiä puhujien kasvojen vääristyvän kauhistuttavaan paholaismaiseen virneeseen.

        Säikähdin tuosta niin paljon, että tuli ihan pakokauhu päästä äkkiä tuosta pahuuden
        pesästä ulos. Sitten alkoi Herra viimein puhua ja kielsi minua enää astumasta tuohon paikkaan jalallanikaan, mutta olen kiitollinen, että tiedän nyt tarkkaan ja sain kokea mikä tuon valtavan voiman takana on - SAATANA itse, eikä suinkaan Jumala, kuten itse luulin vuosikausia.


      • Metsä.vastaa
        JeesusPelastiPahasta kirjoitti:

        Ei ollut minun kommenttini, mutta olisi voinut olla...

        Olen itse ollut eksyneenä äärikarismaattiseen srk:taan. Useita vuosia olin Nokia Missossa saatanan sätkynukkena maassa sätkien, villisti tanssien ja nauraen kuorossa hysteerisesti muiden mukana FIRE! pastoreiden kaatamina.

        Sain sitten erään kerran tuntea, että tuo koko touhu oli saatanasta - se tapahtui
        eräässä kokouksessa, jossa näin yhtäkkiä puhujien kasvojen vääristyvän kauhistuttavaan paholaismaiseen virneeseen.

        Säikähdin tuosta niin paljon, että tuli ihan pakokauhu päästä äkkiä tuosta pahuuden
        pesästä ulos. Sitten alkoi Herra viimein puhua ja kielsi minua enää astumasta tuohon paikkaan jalallanikaan, mutta olen kiitollinen, että tiedän nyt tarkkaan ja sain kokea mikä tuon valtavan voiman takana on - SAATANA itse, eikä suinkaan Jumala, kuten itse luulin vuosikausia.

        Ei kai se nyt jonkin srk joka ole että itse menit harhaan. Monet syyttää srk kun itse ovat tottelemattomia.

        Minä ole parantunut NM kokouksissa vuosikymmen sitten. En kokenut mitään väärää siinä tilanteessa.

        Aikanaan kulttuuritalolla
        Helsingissä järjestetyt tilaisuudet oli hyviä. Ei siellä paljon sätkitty. Joku demonin vallassa ollut saattoi ilmetä Pyhän Hengen läsnäollessa.

        Sinussa on ehkä ollut demoneja jotka ilmiön aiheutti, ne olisi pitänyt ajaa pois. Ne voivat nyt olla uinuvassa
        tilassa jos olet kuivassa srk nyt.


      • Metsä.vastaa
        Metsä.vastaa kirjoitti:

        Ei kai se nyt jonkin srk joka ole että itse menit harhaan. Monet syyttää srk kun itse ovat tottelemattomia.

        Minä ole parantunut NM kokouksissa vuosikymmen sitten. En kokenut mitään väärää siinä tilanteessa.

        Aikanaan kulttuuritalolla
        Helsingissä järjestetyt tilaisuudet oli hyviä. Ei siellä paljon sätkitty. Joku demonin vallassa ollut saattoi ilmetä Pyhän Hengen läsnäollessa.

        Sinussa on ehkä ollut demoneja jotka ilmiön aiheutti, ne olisi pitänyt ajaa pois. Ne voivat nyt olla uinuvassa
        tilassa jos olet kuivassa srk nyt.

        http://www.ristintie.com/markku-veilo.html

        Täältä apua


      • JeesusPelastiPahasta
        Metsä.vastaa kirjoitti:

        Ei kai se nyt jonkin srk joka ole että itse menit harhaan. Monet syyttää srk kun itse ovat tottelemattomia.

        Minä ole parantunut NM kokouksissa vuosikymmen sitten. En kokenut mitään väärää siinä tilanteessa.

        Aikanaan kulttuuritalolla
        Helsingissä järjestetyt tilaisuudet oli hyviä. Ei siellä paljon sätkitty. Joku demonin vallassa ollut saattoi ilmetä Pyhän Hengen läsnäollessa.

        Sinussa on ehkä ollut demoneja jotka ilmiön aiheutti, ne olisi pitänyt ajaa pois. Ne voivat nyt olla uinuvassa
        tilassa jos olet kuivassa srk nyt.

        Et tietenkään kokenut Nokia Missiossa mitään harhaoppista, koska olet itse kietoutunut tiukasti paholaisen verkkoihin, etkä näe metsää puilta.

        On syvästi järkyttävää nähdä, miten äärimmäisen voimakkaasti eksynyt sinä olet -
        Jeesuksen nimessä minä pyydän - lähde pois niistä ja palaa oikean Jeesuksen ja Vapahtajan tykö, sielusi on suuressa vaarassa joutua kadotukseen jos vielä seuraat noita harhaoppisia valehtelijoita.


      • PadassaOnKUOLEMA

        KIITOS KAIKKIEN SIDOTTUJEN PUOLESTA, ETTÄ TOIT TOTUUDEN!

        Mä olen se parannustaparannustanm, jossa oli asiaa mylvimisestä/Asädeaho

        Sain nähdä torontohenkikuvotukset jo 90 luvulla..ensimmäinen varovainen varvasaskel oli Suurhelsingsrk/Espoo ja se riitti. Herra kehotti putsaamaan kirjahyllynkin KAIKESTA ASIAAN LIITTYNEISTÄ! ARMOA OLI saada voima pysyä IRTI. monia ihmissuhteita huuhtoutui...


      • JeesusPelastiPahasta
        PadassaOnKUOLEMA kirjoitti:

        KIITOS KAIKKIEN SIDOTTUJEN PUOLESTA, ETTÄ TOIT TOTUUDEN!

        Mä olen se parannustaparannustanm, jossa oli asiaa mylvimisestä/Asädeaho

        Sain nähdä torontohenkikuvotukset jo 90 luvulla..ensimmäinen varovainen varvasaskel oli Suurhelsingsrk/Espoo ja se riitti. Herra kehotti putsaamaan kirjahyllynkin KAIKESTA ASIAAN LIITTYNEISTÄ! ARMOA OLI saada voima pysyä IRTI. monia ihmissuhteita huuhtoutui...

        Kiitos Herralle, että sinä ymmärsit jo silloin 90-luvulla sanoutua kertakaikkiaan irti noista kaatajapapeista ja nauruherätyksestä - niistä kaatuiluista, tärinöistä, hysteerisistä naurukohtauksista ym juopumisista pahasta hengestä!

        Meillehän kaikille vakuutettiin jatkuvasti silloin näissä nauruherätyspaikoissa, että se kaikki on Herrasta ja nyt Jumala luo UUTTA - astu siunauksen virtaan ja ota vastaan kaikki se hyvä minkä Herra haluaa antaa.

        Tämä oli KAUHEAA valhetta - eräänkin kerran, kun puolestani rukoiltiin, tunsin äkkiä, että olin lähtemässä lentoon jumalattomalla voimalla kohti kattoa, mutta sain juuri ja juuri rukoilijan jaloista kiinni, suunta vaihtui ja lensin komeassa kaaressa huoneen toiselle puolelle.

        Se, jos mikäoli todella PELOTTAVAA, sillä minä todella lensin, koska joku yliluonnollinen voima heitti minut ja tunsin, ettei tuo voima ollut hyvä, vaan erittäin paha ja ilkikurinen.

        Minä TODELLA varoitan teitä jokaista - älkää leikkikö paholaisen kanssa, se tosiaan nielee teidät elävältä, jos ette sanoudu siitä irti!!!

        ÄLKÄÄ RAKKAAT IHMISET MENKÖ 'SUOMI TULESSA' YMS. TAPAHTUMIIN, SILLÄ NE OVAT PAHOLAISEN JÄRJESTÄMIÄ SUURIA VIIMEISTEN AIKOJEN VIIMEISIÄ EKSYTYKSIÄ OLEVIA TAPAHTUMIA, JOSSA RAITTIITKIN KRISTITYT SAASTUVAT JA LIITTYVÄT PAHOLAISEEN!!!


      • SANAN.POHJALLE.TAKAISIN

        Kiitos taas! Ehkä varjelluin ja sain ymmärrystä irtiottoon, koska tein kipeän ratkaisun ja erosin helluntaiseurakunnastani, välittömästi kun johto hyväksyi käyttöön raamatunväännös v92???!!!

        Katsotaan, eikö lähes kaikki nyt eksyneet ole nielleet sitä myrkytystä? vakavaakinvakavampaa...Sanassa pysyminen, uskollisesti, varjelee!!!

        "ALUSSA OLI SANA. SANA OLI JUMALA..."(Jeesus).


      • JeesusPelastiPahasta
        SANAN.POHJALLE.TAKAISIN kirjoitti:

        Kiitos taas! Ehkä varjelluin ja sain ymmärrystä irtiottoon, koska tein kipeän ratkaisun ja erosin helluntaiseurakunnastani, välittömästi kun johto hyväksyi käyttöön raamatunväännös v92???!!!

        Katsotaan, eikö lähes kaikki nyt eksyneet ole nielleet sitä myrkytystä? vakavaakinvakavampaa...Sanassa pysyminen, uskollisesti, varjelee!!!

        "ALUSSA OLI SANA. SANA OLI JUMALA..."(Jeesus).

        Tuo 1992 vuosi oli paha vuosi, silloin tuli tuo vääräväännös Raamatusta ja alkoivat nuo Jeesus-marssit, jossa muka 'valloitetaan' takaisin maata saatanalta Jumalalle.

        Ikäänkuin Herra ei jo omistaisi koko universumia - Tosiasiassa on niin, että Jumala omistaa koko luomakuntansa, kaikki maat ja taivaat ja kaiken mitä niissä on, myös avaruuden ja saatana ei omista yhtään mitään.


      • SANAN.POHJALLE.TAKAISIN

        AMEN.


      • LUOPUMUS.SANASTA
        JeesusPelastiPahasta kirjoitti:

        Tuo 1992 vuosi oli paha vuosi, silloin tuli tuo vääräväännös Raamatusta ja alkoivat nuo Jeesus-marssit, jossa muka 'valloitetaan' takaisin maata saatanalta Jumalalle.

        Ikäänkuin Herra ei jo omistaisi koko universumia - Tosiasiassa on niin, että Jumala omistaa koko luomakuntansa, kaikki maat ja taivaat ja kaiken mitä niissä on, myös avaruuden ja saatana ei omista yhtään mitään.

        Marsseista puheenollen, jotkut hassut osallistui päättäväisdssä hengessään vuotuisessa, ekumeenisessa kristittyjen yKseysvaellukseen, tais liikkeellelöhtö tapahtua evlutkirkko/EspooOlarinHellsrk/ortodoksinen vastaava/päätepisteenä Katolinen vastaava, jossa toimitettiin joku "vesper"(josta en mitääntiedä), mutta tämä ekumeenisen porttokirkon muodostuminen yhdeksi ainoaksi, on jo noilta vuosilta siinneenä. Tämän mahdolliseksi tekevänä seikkana onkin -Pyhän Raamatun hienovarainen sotkeminen sekä villitsevien, väärien henkiherätysten salliminen. Jumalan Huoneessa, joka aiemmin ollut Jeesusta seuraavien pyhien yhteisö.


    • de.facto

      Yli 50 vuotta uskossa olleena ja Raamatun Sanaa tutkineena ja lukeneena Herran omana täytyy sanoa, että jos minä yhtään olen Raamatun Totuutta saanut oikealla tavalla ymmärtää, niin totisesti Suonnon opetuksia kuulleena voin varmuudella sanoa, että Tapani Suonto on opetuksessaan raitis ja uskollinen Herran palvelija.
      Jos joku kaikesta huolimatta olisikin havainnut hänen jossain asiassa menneen harhaan, uskon, että Suonto kykenee ottamaan kiitollisena ojennuksesta vaarin, kunhan se on tehty Raamatun Sanan pohjalta osoittaen.
      Panettelijat kuitenkin ovat vastuussa sanoistaan kerran Jumalan tuomioistuimen edessä, joten ei kannata lausua uskonveljestä mitään sellaista, joka perustuu pelkkiin huhuihin tai jopa valheisiin.

      • näin.on

        Ja sinä olet tyhmä morsiusneito, joka et tiedä, mitä Raamatussa lukee - piste.

        Näissä keskusteluissa on hyviä huomioita, miten hukassa Suonto on. Kyse on siitä, mitä Suonto oikeasti on sanonut ja mitä lukee Raamatussa. Keskustelujen eräät kommentit eivät ole jotain kevyitä osaamattomien heittoja, kuten sinun mielipiteesi on. Näissä keskusteluissa on näyttöä muusta. Usko tai ole uskomatta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141486/kritiikkia-tapani-suonnosta

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot


      • nyt.riittää
        näin.on kirjoitti:

        Ja sinä olet tyhmä morsiusneito, joka et tiedä, mitä Raamatussa lukee - piste.

        Näissä keskusteluissa on hyviä huomioita, miten hukassa Suonto on. Kyse on siitä, mitä Suonto oikeasti on sanonut ja mitä lukee Raamatussa. Keskustelujen eräät kommentit eivät ole jotain kevyitä osaamattomien heittoja, kuten sinun mielipiteesi on. Näissä keskusteluissa on näyttöä muusta. Usko tai ole uskomatta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141486/kritiikkia-tapani-suonnosta

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot

        Painu himaas ja hankkiudu hoitoon täältä Suontoa ja muita Jumalan palvelijoita haukkumasta!


      • saviseutulainen
        näin.on kirjoitti:

        Ja sinä olet tyhmä morsiusneito, joka et tiedä, mitä Raamatussa lukee - piste.

        Näissä keskusteluissa on hyviä huomioita, miten hukassa Suonto on. Kyse on siitä, mitä Suonto oikeasti on sanonut ja mitä lukee Raamatussa. Keskustelujen eräät kommentit eivät ole jotain kevyitä osaamattomien heittoja, kuten sinun mielipiteesi on. Näissä keskusteluissa on näyttöä muusta. Usko tai ole uskomatta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141486/kritiikkia-tapani-suonnosta

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot

        Nm.näin.on,

        paljastat täydellisen hengellisen sokeutumisesi ja eksytyksen kavaluuksiin uponneen tilasi,
        väittämällä nimimerkki de.facton mielipiteitä ( totuuden sanoja ) kevyiksi osaamattomien heitoiksi!
        Totisesti näinä lopunaikoina on oikea muutettu vääräksi, väärä oikeaksi, totuus valheeksi ja valhe totuudeksi.
        Valkeutta väitetään pimeydeksi ja täydellistä pimeyttä valkeudeksi.
        Kauhistuttava on eksyneen uskovan umpisokea tila.


      • TätäTarkoitin
        näin.on kirjoitti:

        Ja sinä olet tyhmä morsiusneito, joka et tiedä, mitä Raamatussa lukee - piste.

        Näissä keskusteluissa on hyviä huomioita, miten hukassa Suonto on. Kyse on siitä, mitä Suonto oikeasti on sanonut ja mitä lukee Raamatussa. Keskustelujen eräät kommentit eivät ole jotain kevyitä osaamattomien heittoja, kuten sinun mielipiteesi on. Näissä keskusteluissa on näyttöä muusta. Usko tai ole uskomatta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141486/kritiikkia-tapani-suonnosta

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot

        Kukaan ei voi väittää etteikö Suonto puhuisi hyvin ja raamatullisesti hän on muutenkin varsin ystävällinen ihminen, hänestä ei voi olla pitämättä, mutta olen
        huomannut, että One Way Mission eli House srk on kuitenkin varsin erikoista, sekalaista sakkia, johon ei hyväksytä ihan kaikenlaisia ihmisiä eikä varsinkaan lämpimästi.

        Tuossa srk:ssa myös käy varsin omalaatuista puhujaa eri seurakunnista ja siksi koko seurakunnan oppi on yhtä sillisalaattia ja ilmapiiri kyräilevä, valitettavasti.


      • Ohhohhh

        50 vuotta melkein uskossa?


      • Seulonta.Käynnissä

        Astia on jo pitkälle jalostunut Herrassa. Jokaisen tulis pysyä uskossa, siitä pois horjahtamatta, niin monia vuosia kuin on mittariin säädetty! Älkää unohtako, että leivisköjen käyttökin tilitetään perillä, samoin jokainen suustamme lähtenyt sana!


      • Ohhhoh
        Seulonta.Käynnissä kirjoitti:

        Astia on jo pitkälle jalostunut Herrassa. Jokaisen tulis pysyä uskossa, siitä pois horjahtamatta, niin monia vuosia kuin on mittariin säädetty! Älkää unohtako, että leivisköjen käyttökin tilitetään perillä, samoin jokainen suustamme lähtenyt sana!

        Melkein uskossa ei pelasta vaikka tässä tilassa olisikin ollut 50v


      • JEESUKSELLA.AVAIN

        Ei pelasta. Anna sitten mahd pian kaikki loppuelämäsi rippeet Jeesuksen sovintoVeren puhdistettavaksi! Hän voi tehdä sinusta uuden luomuksen Hengessään.

        Pyhä Henki vaikenee tässäkohdin..voima Jumalan Tahdon tekemiseen (yleensä) annetaan.


      • Äimistynyt
        JEESUKSELLA.AVAIN kirjoitti:

        Ei pelasta. Anna sitten mahd pian kaikki loppuelämäsi rippeet Jeesuksen sovintoVeren puhdistettavaksi! Hän voi tehdä sinusta uuden luomuksen Hengessään.

        Pyhä Henki vaikenee tässäkohdin..voima Jumalan Tahdon tekemiseen (yleensä) annetaan.

        Mitäs tää tarkoittaa?


      • JEESUKSELLA.AVAIN

        Ymmärsin, että edellä kommentoinut 'oli ollut melkein uskossa 50v' ja mietti voiko 'melkeinuskolla pelastua. Sitä tarkoitti seurannut vastaus, tämä nyt nm äimistyneelle :)


      • Ohhohhh
        JEESUKSELLA.AVAIN kirjoitti:

        Ymmärsin, että edellä kommentoinut 'oli ollut melkein uskossa 50v' ja mietti voiko 'melkeinuskolla pelastua. Sitä tarkoitti seurannut vastaus, tämä nyt nm äimistyneelle :)

        Tästä on kysymys, 50 vuotta "uskossa".

        Ja puolustaa Suontoa joka on perustanut hard talk kanavan toisten uskovien parjaamiseen erilaisin keksityin uskonopein millä ei ole mitään yhtymäkohtaa todellisuuteen.

        TV7 kieltäytyi viisaasti näistä parjausohjelmista. Martti Ojares onkin hengellinen viisas mies ja toimii myös sielunhoito tehtävissä.

        -------
        de.facto
        25.7.2016 21:41
        UUSI
        Yli 50 vuotta uskossa olleena ja Raamatun Sanaa tutkineena ja lukeneena Herran omana täytyy sanoa, että jos minä yhtään olen Raamatun


      • valheenkaikellavoimalla
        Ohhohhh kirjoitti:

        Tästä on kysymys, 50 vuotta "uskossa".

        Ja puolustaa Suontoa joka on perustanut hard talk kanavan toisten uskovien parjaamiseen erilaisin keksityin uskonopein millä ei ole mitään yhtymäkohtaa todellisuuteen.

        TV7 kieltäytyi viisaasti näistä parjausohjelmista. Martti Ojares onkin hengellinen viisas mies ja toimii myös sielunhoito tehtävissä.

        -------
        de.facto
        25.7.2016 21:41
        UUSI
        Yli 50 vuotta uskossa olleena ja Raamatun Sanaa tutkineena ja lukeneena Herran omana täytyy sanoa, että jos minä yhtään olen Raamatun

        Ei tarvitse enempää todistella.
        Meille tuli jo selväksi, että kuulut paholaisen joukkoihin, koska vääristelet totuutta.


      • Äimistynyt.sivullinen
        valheenkaikellavoimalla kirjoitti:

        Ei tarvitse enempää todistella.
        Meille tuli jo selväksi, että kuulut paholaisen joukkoihin, koska vääristelet totuutta.

        Melko kovaa tekstiä jos ole kristitty oikeasti. Asia kaipaa selitystä. Teillä kiistaa yksityiselämässä keskenänne.
        Valon lapsi on valossa. Nyt on parasta kertoa tosiasiat tuon tuomion lausumisen jälkeen tai Jumala tuomitsee sinut.

        Mitä nyt on vääristelty?
        Asia?
        Kelle meille tuli selväksi?
        Nimet?
        Taustayhteisö?


      • valheenkaikellavoimalla
        Äimistynyt.sivullinen kirjoitti:

        Melko kovaa tekstiä jos ole kristitty oikeasti. Asia kaipaa selitystä. Teillä kiistaa yksityiselämässä keskenänne.
        Valon lapsi on valossa. Nyt on parasta kertoa tosiasiat tuon tuomion lausumisen jälkeen tai Jumala tuomitsee sinut.

        Mitä nyt on vääristelty?
        Asia?
        Kelle meille tuli selväksi?
        Nimet?
        Taustayhteisö?

        Paholainen on valheen isä. Jokainen joka valehtelee, on paholaisesta, eikä sellaiset peri Raamatun mukaan Jumalan valtakuntaa.
        Kuka sitten on vääristellyt totuutta ja valehdellut?
        Se henkilö, joka väittää, että de.facto, joka antoi elävän todistuksen omasta uskostaan ja tunnustaa pitävänsä Raamatun Sanaa auktoriteettinaan, ei olisi kuin vain melkein uskossa. Tuollainen on valhetta ja asian vääristelyä. Jokainen joka tuollaista harrastaa, tehköön parannuksen synneistään.
        Tuskin sinä mikään sivullinen olet. Taidat olla itse noita valheitasi levitellyt täällä.


      • Äimistynyt.sivullinen
        valheenkaikellavoimalla kirjoitti:

        Paholainen on valheen isä. Jokainen joka valehtelee, on paholaisesta, eikä sellaiset peri Raamatun mukaan Jumalan valtakuntaa.
        Kuka sitten on vääristellyt totuutta ja valehdellut?
        Se henkilö, joka väittää, että de.facto, joka antoi elävän todistuksen omasta uskostaan ja tunnustaa pitävänsä Raamatun Sanaa auktoriteettinaan, ei olisi kuin vain melkein uskossa. Tuollainen on valhetta ja asian vääristelyä. Jokainen joka tuollaista harrastaa, tehköön parannuksen synneistään.
        Tuskin sinä mikään sivullinen olet. Taidat olla itse noita valheitasi levitellyt täällä.

        Kelle meille tuli selväksi?
        Nimet?
        Taustayhteisö?

        Nämä vielä niin selventää asiaa.

        Miten voit tuomita ohhhon paholaiseksi tuntematta häntä. Eikä se ole kiroamista?

        Voihan tuo 5-kymppinen uskossa
        olla mutta mielipiteet on epäluotettavia.


      • näin.on
        nyt.riittää kirjoitti:

        Painu himaas ja hankkiudu hoitoon täältä Suontoa ja muita Jumalan palvelijoita haukkumasta!

        Sinä tyhmä morsiusneito et taida tajuta mitä puhut. Jumala on vanhurskas ja toimii, kuten on Raamatussa ilmoittanut. Sinulle Raamatusta totuutta:

        Mt 5:22 ...se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        Minä en kuuntele valituksia ja heittoja. Perusteltuja kantoja kyllä kuuntelen, mutta et pystynyt yhtään sellaista laittaa. Tässä pari keskustelua, joissa on asiallisesti perusteltu, miten hukassa Suonto on.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141486/kritiikkia-tapani-suonnosta

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot


      • saviseutulainen
        näin.on kirjoitti:

        Sinä tyhmä morsiusneito et taida tajuta mitä puhut. Jumala on vanhurskas ja toimii, kuten on Raamatussa ilmoittanut. Sinulle Raamatusta totuutta:

        Mt 5:22 ...se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        Minä en kuuntele valituksia ja heittoja. Perusteltuja kantoja kyllä kuuntelen, mutta et pystynyt yhtään sellaista laittaa. Tässä pari keskustelua, joissa on asiallisesti perusteltu, miten hukassa Suonto on.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14141486/kritiikkia-tapani-suonnosta

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206960/tapani-suonto-quotmies-pimeydestaquot

        Kuka on tyhmä morsiusneito kuka viisas, siitä päättää vain ja ainoastaan Herra Jeesus Kristus tulemuksensa yhteydessä.
        Sinä "näin.on" et ole kelvollinen siitä arviota esittämään kenenkään kohdalla. Haukut nimimerkkiä "nyt.riittää" tyhmäksi morsiusneidoksi.
        Ts. tuomitset hänet.
        Samaan aikaan muistutat häntä Matt.5:22 sanoin, että joka kutsuu toista hulluksi on ansainnut helvetin tulen.
        "Se mistä toista syytät, siihen itsesi syypääksi teet"!


    • fatherheart

      WWW.RISTEYSPAIKKA.FI
      Isän sydän koulutus! 30.-31.7.2016! Paloheinäntie 9 Pakila Helsinki
      Hylkää uskonnolliset fariseukset! Uskaltaudu virtaan! Uusi ilmestys isästä! Isän sydän koulutuksissa tilaa!

      • Linkkiiii

      • eienääkarismaavaanJeesus
        Linkkiiii kirjoitti:

        http://www.risteyspaikka.fi/

        X

        Valitettavasti köyhillä ja heikoilla,masentuneilla,apua tarvitsevilla,yksinäisillä,sairailla ja epäonnistuneilla ei taida olla samat seurat kuin tällä nykyajan vauraalla hipsterihuuhaa porukalla. Jumala kyllä pitää huolen meistäkin,jotka emme jaksa "ojentautua uskossa" tai tahdo nauraa itseämme tärviölle ja menettää mielenterveytemme rippeitäkin. Ja kyllä,olen vuosia käynyt paitsi erilaisissa nauru- ja hurmoskonferensseissa,myös ollut osallinen uskon-sana-liikkeeseen,elävä sana srkntaan,menestysteologiaan ja nähnyt kaikkialla vain yhtä ja samaa,muttei Jeesuksen ristin työtä ja raamatun todellista rakkauden kaksoiskäskyn noudattamista tai laupeuden vaellusta en juurikaan missään,kunnes löysin baptisti-lähetyksen Etelä-Suomesta,sekä owm:n ja juha norolammen (kiitos Jumalalle hänestä!) Olen niin surullinen siitä,että raamatun sanaa vääristellään rikkaiden ja elitistisien kokemusjanoisten ihmisten käsissä ja rakkautta kaipaavia ja janoavia johdetaan täysin harhaan huijareiden kautta,kiskotaan rahat pois pienituloisiltakin ja Jeesukselle rakkaat saavat ihan rauhassa vaikka kuolla omiin paskoihinsa,te hurmahenkiset ette sellaisesta välitä mitään,kunhan vain on HAUSKAA ja HUOLETONTA!!! Ok-set-ta-vaa! Tapani Suonto on aivan oikeassa(enkä sano tätä hänen kunniakseen,vaan Jumalan kunniaksi) ja näistä minulle asiat jo ennen näitä hard talkkeja yms kyllä jo valkenivat-ihan vain seuraamalla teitä ja toimintaanne. Mitattu,punnittu ja köykäiseksi havaittu!


      • Kokemusta.on
        eienääkarismaavaanJeesus kirjoitti:

        Valitettavasti köyhillä ja heikoilla,masentuneilla,apua tarvitsevilla,yksinäisillä,sairailla ja epäonnistuneilla ei taida olla samat seurat kuin tällä nykyajan vauraalla hipsterihuuhaa porukalla. Jumala kyllä pitää huolen meistäkin,jotka emme jaksa "ojentautua uskossa" tai tahdo nauraa itseämme tärviölle ja menettää mielenterveytemme rippeitäkin. Ja kyllä,olen vuosia käynyt paitsi erilaisissa nauru- ja hurmoskonferensseissa,myös ollut osallinen uskon-sana-liikkeeseen,elävä sana srkntaan,menestysteologiaan ja nähnyt kaikkialla vain yhtä ja samaa,muttei Jeesuksen ristin työtä ja raamatun todellista rakkauden kaksoiskäskyn noudattamista tai laupeuden vaellusta en juurikaan missään,kunnes löysin baptisti-lähetyksen Etelä-Suomesta,sekä owm:n ja juha norolammen (kiitos Jumalalle hänestä!) Olen niin surullinen siitä,että raamatun sanaa vääristellään rikkaiden ja elitistisien kokemusjanoisten ihmisten käsissä ja rakkautta kaipaavia ja janoavia johdetaan täysin harhaan huijareiden kautta,kiskotaan rahat pois pienituloisiltakin ja Jeesukselle rakkaat saavat ihan rauhassa vaikka kuolla omiin paskoihinsa,te hurmahenkiset ette sellaisesta välitä mitään,kunhan vain on HAUSKAA ja HUOLETONTA!!! Ok-set-ta-vaa! Tapani Suonto on aivan oikeassa(enkä sano tätä hänen kunniakseen,vaan Jumalan kunniaksi) ja näistä minulle asiat jo ennen näitä hard talkkeja yms kyllä jo valkenivat-ihan vain seuraamalla teitä ja toimintaanne. Mitattu,punnittu ja köykäiseksi havaittu!

        Eipä siellä owm housessa touhu ole sen kummempaa. Rahaa kerätään sielläkin. Tosin mikään city srk tms ei ole koskaan vienyt minun rahoja.

        Kaikki ilmainen apu ja raha kelpasi pk-srk aikoinaan kun minulla meni hyvin, kun jäin työttömäksi olin tarpeeton ja minut hylättiin, yhteydenpito loppui. Pk-srk oli sitova oli pakko tehdä ja suorittaa ns evankelointia. Yhteisö oli suorituskeskeinen ja lakihenkinen.

        Sairaita ei paranneta siellä, jäävät nuorena eläkkeelle. Sielunhoitoa ei ole. Vahvat ihmiset porskuttaa ja ressukat on säälin mutta ei avun kohteena.

        Nykyään järjestän johto hyökkää eläviä kristittyjä vastaan


      • RakennetaanJeesuksenKans
        eienääkarismaavaanJeesus kirjoitti:

        Valitettavasti köyhillä ja heikoilla,masentuneilla,apua tarvitsevilla,yksinäisillä,sairailla ja epäonnistuneilla ei taida olla samat seurat kuin tällä nykyajan vauraalla hipsterihuuhaa porukalla. Jumala kyllä pitää huolen meistäkin,jotka emme jaksa "ojentautua uskossa" tai tahdo nauraa itseämme tärviölle ja menettää mielenterveytemme rippeitäkin. Ja kyllä,olen vuosia käynyt paitsi erilaisissa nauru- ja hurmoskonferensseissa,myös ollut osallinen uskon-sana-liikkeeseen,elävä sana srkntaan,menestysteologiaan ja nähnyt kaikkialla vain yhtä ja samaa,muttei Jeesuksen ristin työtä ja raamatun todellista rakkauden kaksoiskäskyn noudattamista tai laupeuden vaellusta en juurikaan missään,kunnes löysin baptisti-lähetyksen Etelä-Suomesta,sekä owm:n ja juha norolammen (kiitos Jumalalle hänestä!) Olen niin surullinen siitä,että raamatun sanaa vääristellään rikkaiden ja elitistisien kokemusjanoisten ihmisten käsissä ja rakkautta kaipaavia ja janoavia johdetaan täysin harhaan huijareiden kautta,kiskotaan rahat pois pienituloisiltakin ja Jeesukselle rakkaat saavat ihan rauhassa vaikka kuolla omiin paskoihinsa,te hurmahenkiset ette sellaisesta välitä mitään,kunhan vain on HAUSKAA ja HUOLETONTA!!! Ok-set-ta-vaa! Tapani Suonto on aivan oikeassa(enkä sano tätä hänen kunniakseen,vaan Jumalan kunniaksi) ja näistä minulle asiat jo ennen näitä hard talkkeja yms kyllä jo valkenivat-ihan vain seuraamalla teitä ja toimintaanne. Mitattu,punnittu ja köykäiseksi havaittu!

        Kiitos sinullekin avoimesta Todistuksestasi! (pyydän esiruk, omat rakkaani ovat rhbmyrkytetyssä tilassa)


      • NytEiRaksuta
        Kokemusta.on kirjoitti:

        Eipä siellä owm housessa touhu ole sen kummempaa. Rahaa kerätään sielläkin. Tosin mikään city srk tms ei ole koskaan vienyt minun rahoja.

        Kaikki ilmainen apu ja raha kelpasi pk-srk aikoinaan kun minulla meni hyvin, kun jäin työttömäksi olin tarpeeton ja minut hylättiin, yhteydenpito loppui. Pk-srk oli sitova oli pakko tehdä ja suorittaa ns evankelointia. Yhteisö oli suorituskeskeinen ja lakihenkinen.

        Sairaita ei paranneta siellä, jäävät nuorena eläkkeelle. Sielunhoitoa ei ole. Vahvat ihmiset porskuttaa ja ressukat on säälin mutta ei avun kohteena.

        Nykyään järjestän johto hyökkää eläviä kristittyjä vastaan

        Anteeksi, mutta mikä on Pk-seurakunta?


      • Tietoo
        NytEiRaksuta kirjoitti:

        Anteeksi, mutta mikä on Pk-seurakunta?

        Owm yhteisö nykyään oli ennen pk perjantai Kristukselle yhteisö. Pk oli kyllä paljon elävämpi siihen aikaan ja yhteiskristillinen.


      • KauempaaKatsellut

        Niissä illoissa tuli ihmisiä uskoon, Tarjolla oli pure gosbel, veren evankeliumi, vanhaa viiniä joka tehosi (ja tehoaa).


      • Tietoo
        Tietoo kirjoitti:

        Owm yhteisö nykyään oli ennen pk perjantai Kristukselle yhteisö. Pk oli kyllä paljon elävämpi siihen aikaan ja yhteiskristillinen.

        En tiedä miten toimii nyt, kun on lahkoutunut omaksi omaa oppiaan korostavaksi srk.

        Huonoja tietoja sieltä owm housesta kyllä kantautuu. On kaikki riitely hard talk kanavat yms.

        Aikoinaan oli hyvääkin toimintaa pk-yhteisö. Olihan sielläkin tietty kiistoja niin kuin ihmisillä aina.


    • Armoatarvitaan

      Kiitos nm. "eienääkarismaavaanjeesus". Siunausta ja voimia elämääsi.
      Jeesus tulee pian ja meidän tulee tosiaan valvoa sydämiämme ettemme eksy noihin kundaliini voimiin ja muihin eksytyksiin. Ne jotka eivät ole kokeneet ja nähneet että miten Raamatun sanan vastaista toimintaa on erinäisissä ylikarismaattisissa seurakunnissa, eivät voi ymmärtää. Ihmeellinen viha vain nostaa päätään ja tällainen ikävä ilkeä tapa keskustella asioista. Eihän samasta sydämestä voi lähteä kiitosta ja kirousta. Ihmiset ei kestä varoittamista. Mutta minua on lohduttanut kun luen teistä jotka olette päässeet vapaaksi ja tiedätte mistä voimista on kysymys. Eteenpäin lähellä Jeesusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe