SUOMEN PERUSTUSLAKI JA YHDENVERTAISUUS

LAKI_JA_OIKEUS

Keskusteluissa tulee esiin sellaisia "joko tai ei" asenteen omaaviakin, jotka eivät uskalla ottaa avoimesti rehellistä asennetta siitä "mikä on oikein ja mikä on väärin" kun kasvatuksessa aivoissa on se "herran pelko" asenne niin luovutaan avomielisestä rehellisyydestä.
Mielestäni ei ole, eikä saisi olla, mitään väärää olla rehellinen.
joten
mietin usein sitä selvyyttä, ettei ihmisen tarvitse olla epärehellinen asioiden suhteen ja niinhän useimmiten toimiikin yhteiskunnassa
mutta
niin pian kun asia liittyy kirkkoon, uskovaisiin, erilahkolaisiin, jne uskon piirissä niin silloin hajaannusta rehellisyyden suhteen tapahtuu! Jotenkin, tuntuu ihmisenä oleminen uskovaisten varjossa, olis syntiä pahempaa!

synti = rikos
syntinen = rikollinen
ja eksytettyt uskovaisten rikokset asetetaan uskovaisten keskuudessa synneiksi!
mutta
ei uskovaisten samat rikokset ovat kauheita rikoksia!

"VAIN ME PELASTUMME" vale korvien välissä on sairasta uskoa!
Nk. rippi, rippi-isän (rikollisuuden omavanhurskauden rikollinen oppi) rituaali jossa esimerkiksi pedofiili saa rikoksensa rikollisesti annettuna anteeksi niin sille lapsi raukalle, syyttömänä, annetaan helevetillä pelottelemalla vaikenemis "sinetti" / "lukko" ettei asiaa saa koskaa tuoda julki asiaa.
Jokainen IHMINEN ymmärtää sen saatanallisuuden syntisäkin suuruuden kun lapsi kantaa ikuisesti rikollisen rikoksesta lastia syyttömänä ja usein vielä itseään syyttävänä uhrina.

Jokin on suomalaisessakin yhteiskunta muodossa pahasti vialla kun "sielunhoidon" rippi rituaalein uskovainen rikollisen suojeleminen sallitaan vaikka
SE RIKOLLISEN SUOJELEMINEN ON LAIN VASTAINEN RIKOS!
Jonkin asteinen saatanallisuus on asetettu herroja ja pappeja suojelemaan rikoksistaan luterilaisuudessa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9817522#comment-57826957
"teuta
22.4.2011 22:35
Ok !se on sillälailla että Es/Lestois on 2tiedossa joista toinen on sen verran vanha että on jo kerinnyt tuomionsa kärsinyt .
sitten salassa n.7-13,
VL:n on n.100 joista 30 käsitellään , salassa n.100-400.
En tiedä mitä varten pitäisi vielä muuta tietää."

helevetistäkö tämä vale tulee???
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
"teuta
21.6.2011 18:31
KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

Rippi, ei ole Jumalan, Jeesuksen EIKÄ SUOMEN PERUSTUSLAIN ASETTAMA
MUTTA
se on kaikessa ylhäisyydessään on rikollisen kristinuskon luterilaisten kirkkolaissa:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1993/19931055?search[type]=pika&search[pika]=RIPPI

Sivistyneiden valtioiden käyttämä Lakien hierarkia suomalaisittain:
Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN

RIPPI, SALARIPPI RIKOLLISUUDEN EDUT EIVÄT OLE IHMISILLE VAAN USKONTUNNUSTUKSESSAAN LUOPUNEILLE RIKOLLISILLE, MIKSI?
Ihmisyydestänne luopuminen:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
SIIS, ONKO KIRKKO LAKI RIKOLLISESTI ASETETTU ASETTAMAAN SUOMEN KANSALAISET ERI ASEMAAN SUOMEN PERUSTUSLAIN VASTAISESTI?
SIIS: IHMISIIN JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEISIIN USKOVAISIIN.

JA MISSÄ SE YHDENVERTAISUUS ON IHMISTEN JA USKOVAISTEN VÄLISENÄ JOS SE EI OLE LAKIEN SUHTEENKAAN YHDENVERTAISUUTTA OLE?

EIKÖ USKOVAISILLE ANNETUT ERI OIKEUDET TULE POISTAA JOS YHDEN VERTAISUUS ON LAISSA SÄÄDETTY?
JA RIPPI JA SALARIPPI EI OLE SUOMEN PERUSTUSLAISSA EIKÄ JUMALAN JA JEESUKSEN ASETTAMA LAKI, OIKEUS JNE.

ITSE KOEN RIPPI JA SALARIPPI RIKOLLISUUDEN JONKIN ASTEISEKSI ETYOIKEUDEKSI RIKOLLISILLE. AINAKIN PEDOFIILI TAPAUKSISSA NÄIN SE ON TOIMINUT.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
"Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä."

MISSÄÄN LAIN KOHDASSA EI USKOVAILLE ANNETA ERI OIKEUKSIA.

Yhdenvertaisuus katoaa kun rippi-isä suojee rikollista uskovaista
JA ASIASTA EI TEHDÄ JULKISTA
mutta
Oikeudessa tuomittu samallaisen rikoksen tehnyt IHMINEN tai USKOVAINEN saa usein jopa vangeus rangaistuksen, useimmiten ellei aina JA TUOMIO ON JULKINEN!

En ole Lakien suhteen "ajan tasalla" mutta ymmärtääkseni olen asian ilmaissut sillä selvyydellä ja totuudella kuin itse nämä ymmärrän.
JOTEN
jos jollakin on tarkempaa tietoa,
NIIN
tietoa esiin!
SILLÄ
ei sielunhoidon oikeus ole tarkoitettu Lakitekstin mukaan LASTENKAAN PERSEIDEN REPIJÄ RIKOLISTEN SUOJELEMISEKSI!
VAI ONKO??

/JATKUU...

1

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LAKI_JA_OIKEUS

      Olen kuullut mainittavan, että "omavanhurskaus on syntiä" (rikos) mutta en tiedä onko se kansan viisaus vai onko se jossakin Laissa tai laittomassa opissa asetettu vilpillisyys rippi ja salarippi asiaan liitettynä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe