AlfaTV:n ja TV7:n taloudet syöksyssä

Aika pahasti on noiden kristillisten medioiden taloudet romahtaneet tappiolle.

AlfaTV:ä pyörittävän Brilliance Communications Oy: liikevaihto viime vuonna oli 847000 ja tappio 625000.
Lähes koko liikevaihto oli siis tappiota.
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/brilliance-communications-oy/24207233/taloustiedot

TV7: taustalla toimivan Lighthouse Network Ltd Oy: viime vuoden lukuja ei ole vielä annettu, mutta jo toissa vuosi oli syösykierteessä ja tappion osuus liikevaihdosta noin 20%.
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lighthouse-network-ltd-oy/18337541/taloustiedot

TV7:n talousvaikeudet alkoivat sen jälkeen kun Ojares alkoi hyysäämään David Herzogia, joka oli liikaa jopa fundamentalisteille.
Veikkaisin AlfaTV:n loppuvan pikapuoliin ja TV7 loppuu myös tai kutistuu merkittävästi.

107

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole huoleti Peku edelleenkin Jumala pitää mediostaan huolen.
      Kaikki tulot laitetaan kanavien pyörittämiseen ja investointeihin työn laajentamisen joten ole huoleti et joudu voitontuottamisesta heitä syyttämään :=)

      • klkkugfcg

        oletko yhtiöiden hallituksessa kun tiedät liikesalaisuuksia?vai ceo?


      • huolettaa

        Kyllä nuo luvut ainakin minua huolestuttavat kovin mutta toivotaan parempaa.
        Rahapulan huomaa TV7 katsellessakin kun tilinumerot ovat jatkuvasti esillä ja lisäksi pyydelläänkin rahaa :)


      • >Ole huoleti Peku edelleenkin Jumala pitää mediostaan huolen.

        En tiennytkään, että TV7:llä esiintyy meedio ja jopa Jumalan oma. :D


      • klkkugfcg kirjoitti:

        oletko yhtiöiden hallituksessa kun tiedät liikesalaisuuksia?vai ceo?

        Nuo ovat ihan julkisia tietoja jotka on kerrottu ihan TV:ssä joten mitään salaista ei noiden kanavien pyörittämisessä ole.
        Eikös olekin hienoa, että meillä on kaksi kristillistä TV-kanavaa joita kristityt itse rahoittavat?


      • huolettaa kirjoitti:

        Kyllä nuo luvut ainakin minua huolestuttavat kovin mutta toivotaan parempaa.
        Rahapulan huomaa TV7 katsellessakin kun tilinumerot ovat jatkuvasti esillä ja lisäksi pyydelläänkin rahaa :)

        Ei sinun tarvitse olla huolissasi.


      • huolettaa kirjoitti:

        Kyllä nuo luvut ainakin minua huolestuttavat kovin mutta toivotaan parempaa.
        Rahapulan huomaa TV7 katsellessakin kun tilinumerot ovat jatkuvasti esillä ja lisäksi pyydelläänkin rahaa :)

        Ääriuskonnollisuus ei ole taloudellisen menestyksen kannalta kovin lupaava median lähtökohta. Kohderyhmä pienenee vuosi vuodelta ja on lisäksi huonosti koulutettuna niukahkotuloista.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse olla huolissasi.

        Huolestuminen on katsojakunnassa jo aika yleistä paljon on lähtenyt lahjoittajia seiskalta.
        Kanavan kuolinisku on lopullisesti se, kun Ojares potkaisee tyhjää.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Huolestuminen on katsojakunnassa jo aika yleistä paljon on lähtenyt lahjoittajia seiskalta.
        Kanavan kuolinisku on lopullisesti se, kun Ojares potkaisee tyhjää.

        Uusia tulee koko ajan ja talous on vakaa. Älä siis huolehdi turhaan. Eikä kanava suinkaan kuten ei mikään muukaan yritys ole yhden ihmisen varassa.
        Tules joskus Hesaan niin vien sinut Sörnäisten rantatielle tutustumaan studiohin ja henkilökuntaan.


      • Kmutghjjj
        Daavidintähti kirjoitti:

        Uusia tulee koko ajan ja talous on vakaa. Älä siis huolehdi turhaan. Eikä kanava suinkaan kuten ei mikään muukaan yritys ole yhden ihmisen varassa.
        Tules joskus Hesaan niin vien sinut Sörnäisten rantatielle tutustumaan studiohin ja henkilökuntaan.

        uskovia?vai huijattavia?


      • Kmutghjjj kirjoitti:

        uskovia?vai huijattavia?

        Lahjoittajat vähenee koko ajan.

        Käyrät kertovat todellisuuden.
        Liikevaihto on laskenut jo useana vuonna peräkkäin ja tappio on jo valtava.
        Pari vuotta sitten TV7 vähensi väkeäkin jo yli 40%.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Lahjoittajat vähenee koko ajan.

        Käyrät kertovat todellisuuden.
        Liikevaihto on laskenut jo useana vuonna peräkkäin ja tappio on jo valtava.
        Pari vuotta sitten TV7 vähensi väkeäkin jo yli 40%.

        Myös investoinnit pienenevät koko ajan joten ole sinä Peku täysin rauhallisella mielellä TV7 jatkaa toimintaansa ihan normaalisti.
        Nyt jo kanava näkyy neljässä maassa joten jos rahaa ei olisi ei näitä laajennuksia olisi tehty.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Uusia tulee koko ajan ja talous on vakaa. Älä siis huolehdi turhaan. Eikä kanava suinkaan kuten ei mikään muukaan yritys ole yhden ihmisen varassa.
        Tules joskus Hesaan niin vien sinut Sörnäisten rantatielle tutustumaan studiohin ja henkilökuntaan.

        >Tules joskus Hesaan niin vien sinut Sörnäisten rantatielle tutustumaan studiohin ja henkilökuntaan.

        Ihan varmasti juu. :D


      • Pe.ku kirjoitti:

        Lahjoittajat vähenee koko ajan.

        Käyrät kertovat todellisuuden.
        Liikevaihto on laskenut jo useana vuonna peräkkäin ja tappio on jo valtava.
        Pari vuotta sitten TV7 vähensi väkeäkin jo yli 40%.

        Ilmeisesti talous on silloin vakaa, kun joka vuosi tuottaa suuren tappion. Eräänlaista vakauttahan se onkin. :D


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tules joskus Hesaan niin vien sinut Sörnäisten rantatielle tutustumaan studiohin ja henkilökuntaan.

        Ihan varmasti juu. :D

        Sinua en ota mukaan koska tuskin osaat käyttäytyä ihmistenilmoilla :=)


      • KäyrienTiedot
        Daavidintähti kirjoitti:

        Myös investoinnit pienenevät koko ajan joten ole sinä Peku täysin rauhallisella mielellä TV7 jatkaa toimintaansa ihan normaalisti.
        Nyt jo kanava näkyy neljässä maassa joten jos rahaa ei olisi ei näitä laajennuksia olisi tehty.

        Miten niin investoinnit tehty?
        Omavaraisuus on romahtanyt järjettömän alas.
        Jos investointeja olisi tehty, niin omavaraisuus olisi nousut.

        "Omavaraisuus % 2013 -47% ja 2014 -1475 %"
        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/brilliance-communications-oy/24207233/taloustiedot


      • invamoposiko.yskii



      • pien.korjaus
        Pe.ku kirjoitti:

        Tuo on AlfaTV:n luku.
        Mutta ei se ole omavaraisuus noussut yhtään TV7:llakaan.

        Luku ei suinkaan ole Alfa TV:n vaan brilliance oy:n.


      • jauhatpskeidaa
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ääriuskonnollisuus ei ole taloudellisen menestyksen kannalta kovin lupaava median lähtökohta. Kohderyhmä pienenee vuosi vuodelta ja on lisäksi huonosti koulutettuna niukahkotuloista.

        " Kohderyhmä pienenee vuosi vuodelta ja on lisäksi huonosti koulutettuna niukahkotuloista. "
        Niinkö ? Aika suuriosa uskovista on yliopistotasoista koulutukseltaan, toisin kuin sinä. Ja kohderyhmä senkun lisääntyy, mitäpidemmälle lopunaikaa menemme.

        Ja miksihän tv7 on menossa nyt Venäjälle, Israelin, Viron ja ruotsin lisäksi joissa on jo toiminta ollut käynnissä, jos pekunmielestä on rahapulassa ?

        Ja vastahan teit tämän saman aloituksen, vaivaako jo dementia pahastikkin ?


      • pien.korjaus kirjoitti:

        Luku ei suinkaan ole Alfa TV:n vaan brilliance oy:n.

        "Luku ei suinkaan ole Alfa TV:n vaan brilliance oy:n"
        Brilliance on juurikin AlfaTV:n pyörittämiseen tarkoitettu yhtiö.

        Alla Wikipediaan ilmoitettu kotisivu:)

        http://www.brilliancecommunications.com/


      • pien.korjaus
        Pe.ku kirjoitti:

        "Luku ei suinkaan ole Alfa TV:n vaan brilliance oy:n"
        Brilliance on juurikin AlfaTV:n pyörittämiseen tarkoitettu yhtiö.

        Alla Wikipediaan ilmoitettu kotisivu:)

        http://www.brilliancecommunications.com/

        Ei pelkästtän sitä. Kai nyt nuo luvutkin sen kertovat.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Luku ei suinkaan ole Alfa TV:n vaan brilliance oy:n"
        Brilliance on juurikin AlfaTV:n pyörittämiseen tarkoitettu yhtiö.

        Alla Wikipediaan ilmoitettu kotisivu:)

        http://www.brilliancecommunications.com/

        Hellitä jo. Kanava jatkaa toimintaansa nauti sinä vain sen ohjelmista :=)
        Olipa muuten taas hyvä opetus Stanleyllä!


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ilmeisesti talous on silloin vakaa, kun joka vuosi tuottaa suuren tappion. Eräänlaista vakauttahan se onkin. :D

        "Ilmeisesti talous on silloin vakaa, kun joka vuosi tuottaa suuren tappion. Eräänlaista "

        Juu, tasainen jatkuvuuskäyrä alaspäin.
        Etukäteen jo tiedetään taskussa olevan iso reikä.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Ilmeisesti talous on silloin vakaa, kun joka vuosi tuottaa suuren tappion. Eräänlaista "

        Juu, tasainen jatkuvuuskäyrä alaspäin.
        Etukäteen jo tiedetään taskussa olevan iso reikä.

        Liikevaihot kasvaa tasaisesti ja se on se pulssi.


      • urigeller

        Ojares itse totesi ohjelmassa hukanneensa mm.200 000 € jonnekin Israelissa samoin kerran 3 miljoonan voitoista silti valitti köyhyyttä . Noi ei oikein ole uskottavia juttuja . Muitakin outoja rahankerääjiä medioissa on kiinteistömiljonääreinä sitten . Näytetään riisikuppia kuvissa . Huijareita koko porukka . Kundaliinihindujen silmäkääntötemppuja rahan takia . Kabbala on noituutta myös . Älkää eksykö . Jeesus ei tykkää noituudesta .


      • jeesusajoimyyjätulos
        Daavidintähti kirjoitti:

        Nuo ovat ihan julkisia tietoja jotka on kerrottu ihan TV:ssä joten mitään salaista ei noiden kanavien pyörittämisessä ole.
        Eikös olekin hienoa, että meillä on kaksi kristillistä TV-kanavaa joita kristityt itse rahoittavat?

        Ei juutalaiset usko jumalan poikaan yhtään . Rahaan kyllä . Mutta kyllä myyvät Jeesusta rahasta Niinkuin muslimitkin myyvät ristejäkin jopa varastavat niitä . Rahanahneudesta mitä vaan. Sen takia temppelivuorikin on arabiasulttaaneilla .


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Sinua en ota mukaan koska tuskin osaat käyttäytyä ihmistenilmoilla :=)

        Et ota mukaan ketään, sillä fyysisessä kanssakäymisessä et voi räyhätä tuhansilla nimimerkeillä ja muutahan et osaa.


      • jauhatpskeidaa kirjoitti:

        " Kohderyhmä pienenee vuosi vuodelta ja on lisäksi huonosti koulutettuna niukahkotuloista. "
        Niinkö ? Aika suuriosa uskovista on yliopistotasoista koulutukseltaan, toisin kuin sinä. Ja kohderyhmä senkun lisääntyy, mitäpidemmälle lopunaikaa menemme.

        Ja miksihän tv7 on menossa nyt Venäjälle, Israelin, Viron ja ruotsin lisäksi joissa on jo toiminta ollut käynnissä, jos pekunmielestä on rahapulassa ?

        Ja vastahan teit tämän saman aloituksen, vaivaako jo dementia pahastikkin ?

        Aika pieni osa "uskovista" on yliopistotasoisia koulutukseltaan, toisin kuin minä.:)

        Se nyt vain on niin, että uskonnollinen konservatismi/fundamentalismi ja opiskeluun tarvittavat äly sekä aito tiedonhalu ovat vaikeassa tai jopa sovittamattomassa ristiriidassa keskenään. Poikkeuksia on, mutta he ovat poikkeuksia. Koeta nyt vain kestää tämä. Kuten sekin, että uskonnollisen hömpän kiinnostavuuden kultaiset vuodet ovat kaukana takana ja yhä kauemmas jäävät.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Et ota mukaan ketään, sillä fyysisessä kanssakäymisessä et voi räyhätä tuhansilla nimimerkeillä ja muutahan et osaa.

        Kuvittelet varmaan , että jokaisen "hiekkalaatikko" on yhtä pieni kuin sinun omasi :=)


      • jeesusajoimyyjätulos kirjoitti:

        Ei juutalaiset usko jumalan poikaan yhtään . Rahaan kyllä . Mutta kyllä myyvät Jeesusta rahasta Niinkuin muslimitkin myyvät ristejäkin jopa varastavat niitä . Rahanahneudesta mitä vaan. Sen takia temppelivuorikin on arabiasulttaaneilla .

        Osa juutalaisista uskoo Jeesuksen olevan Messias ja toiset uskovat Hänen olevan profeella.
        Miten juutalaisaet myyvät Jeesusta? Temppelivuoden joutuminen pakanoiden tallattavaksi profetoitu jo tuhansia vuosia sitten samoin kuin se miten se taas on oleva juutalaisten ja koko maailman Jumalanpalveluspaikka.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Osa juutalaisista uskoo Jeesuksen olevan Messias ja toiset uskovat Hänen olevan profeella.
        Miten juutalaisaet myyvät Jeesusta? Temppelivuoden joutuminen pakanoiden tallattavaksi profetoitu jo tuhansia vuosia sitten samoin kuin se miten se taas on oleva juutalaisten ja koko maailman Jumalanpalveluspaikka.

        "Osa juutalaisista uskoo Jeesuksen olevan Messias ja toiset uskovat Hänen olevan profeella"

        Yksikään juutalainen ei usko Jeesuksen olevan Jumala.
        Samaan aikaan ei voi olla juutalainen ja kristitty.

        Juutalaiset ei odota Jumalan tuloa, vaan pelkästään maanpäällisen kuninkaan syntymää.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Osa juutalaisista uskoo Jeesuksen olevan Messias ja toiset uskovat Hänen olevan profeella"

        Yksikään juutalainen ei usko Jeesuksen olevan Jumala.
        Samaan aikaan ei voi olla juutalainen ja kristitty.

        Juutalaiset ei odota Jumalan tuloa, vaan pelkästään maanpäällisen kuninkaan syntymää.

        Juutalaiset on myös semiläine kansa. Etkö oikeasti tiedä mitä juutalaisuus on muuta kuin uskonto? Jeesukseen uskovat juutalaiset ovat Messiaanisia juutalaisia.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Juutalaiset on myös semiläine kansa. Etkö oikeasti tiedä mitä juutalaisuus on muuta kuin uskonto? Jeesukseen uskovat juutalaiset ovat Messiaanisia juutalaisia.

        "Jeesukseen uskovat juutalaiset ovat Messiaanisia juutalaisia. "

        Jeesukseen uskovat juutalaiset ovat uskoltaan kristittyjä.


      • Pe.ku kirjoitti:

        "Jeesukseen uskovat juutalaiset ovat Messiaanisia juutalaisia. "

        Jeesukseen uskovat juutalaiset ovat uskoltaan kristittyjä.

        Kai he itse sen paremmin tietävät kuin sinä :=)
        Montako Messiaanista juutalaista tunnet?


      • databank
        Daavidintähti kirjoitti:

        Kai he itse sen paremmin tietävät kuin sinä :=)
        Montako Messiaanista juutalaista tunnet?

        "Kai he itse sen paremmin tietävät kuin sinä :=)"

        Totta.
        Ihan kuin mormonitkin.
        Mormonithan itse tietävät olevansa kristittyjä.


      • databank kirjoitti:

        "Kai he itse sen paremmin tietävät kuin sinä :=)"

        Totta.
        Ihan kuin mormonitkin.
        Mormonithan itse tietävät olevansa kristittyjä.

        Jos niin sanot :D


      • Kyllä täällä maanpäällä vain se meidän ihmisten raha on, joka toimii. Toki voimme pyytää siunasta Jumalalta toimillemme.


      • mummomuori kirjoitti:

        Kyllä täällä maanpäällä vain se meidän ihmisten raha on, joka toimii. Toki voimme pyytää siunasta Jumalalta toimillemme.

        Rippuu asiasta missä toimii ja missä ei. Mutta vaihdannaistaloudessa raha on oiva väline.
        Toki ne uskovat pyydämme Jumalan siunausta koko ajan elämäämme.


      • kui2
        Daavidintähti kirjoitti:

        Rippuu asiasta missä toimii ja missä ei. Mutta vaihdannaistaloudessa raha on oiva väline.
        Toki ne uskovat pyydämme Jumalan siunausta koko ajan elämäämme.

        Kuinka ei Jumala tee milloinkaan ihmettä rahan kohdalla niin että sitä ilmestyisi tilille ilman ihmisten vaikutuksia tai rahansiirtoja, sitä ihmettä ei edes rukoilla eikä siihen viitata - ihmettelen tosissani.

        - Jeesushan kehoitti kerran Pietaria hakemaan rahan(vero)? kalan suusta, ja antamaan sen heidän molempien puolesta sinne minne se kuulu. Miksei tälläistä tapahdu koskaan - Jeesus ei laittanut hattua kiertämään, ei ollut varsinaista rahankeruuta joka asiaan.


      • kui2 kirjoitti:

        Kuinka ei Jumala tee milloinkaan ihmettä rahan kohdalla niin että sitä ilmestyisi tilille ilman ihmisten vaikutuksia tai rahansiirtoja, sitä ihmettä ei edes rukoilla eikä siihen viitata - ihmettelen tosissani.

        - Jeesushan kehoitti kerran Pietaria hakemaan rahan(vero)? kalan suusta, ja antamaan sen heidän molempien puolesta sinne minne se kuulu. Miksei tälläistä tapahdu koskaan - Jeesus ei laittanut hattua kiertämään, ei ollut varsinaista rahankeruuta joka asiaan.

        Miksi sinun mielestäsi yleensä Jumala tekee ihmeitä?


      • kui2
        Daavidintähti kirjoitti:

        Miksi sinun mielestäsi yleensä Jumala tekee ihmeitä?

        Tuo ei taas ollut kuin vastakysymys - ei vastaus, eli olet sama tyyppi monessa eri persoonassa, viestittelitkö kentis mun kanssani myös iltayöllä :)

        Et sinä osaa vastata siihen mihin sinun uskosi perustuu koskaan, joten ei puheisiisi voi luottaa.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Miksi sinun mielestäsi yleensä Jumala tekee ihmeitä?

        No mitäs ihmeitä Jumala sitten on viime aikoina tehnyt?


      • kui2 kirjoitti:

        Tuo ei taas ollut kuin vastakysymys - ei vastaus, eli olet sama tyyppi monessa eri persoonassa, viestittelitkö kentis mun kanssani myös iltayöllä :)

        Et sinä osaa vastata siihen mihin sinun uskosi perustuu koskaan, joten ei puheisiisi voi luottaa.

        Ei ollut vastakysymys vaan tarkennus siihen miksi yleensä luulet Jumalan tekevän ihmeitä. Kun ymmärtää miksi Jumala ihmeitä tekee niin tietää myös vastauksen kysymykseesi.
        Jos haluat keskustella Jumalan ihmeistä niin mielelläni keskustelen ja pohdin niitä kanssasi.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        No mitäs ihmeitä Jumala sitten on viime aikoina tehnyt?

        Ei varmaan sinulle yhtään mitään :=)


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Ei varmaan sinulle yhtään mitään :=)

        Eikä varmaan kenellekään muullekaan, kun kerran heti alat väistellä.;)

        Minun elämässäni on muuten tapahtunut asioita joiden järjellinen selitys on hyvin vaikeasti nieltävää laatua eli lähes mahdoton. Ja kuitenkin on tapahtunut. Yksi näistä oli hyvin myönteinen, kaksi taas muuten vain varsin käsittämättömiä. Ja kaikki kolme ovat tapahtuneet sinä aikana kun olen kirjoitellut näille palstoille eli viime vuoden alun jälkeen. :)


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Eikä varmaan kenellekään muullekaan, kun kerran heti alat väistellä.;)

        Minun elämässäni on muuten tapahtunut asioita joiden järjellinen selitys on hyvin vaikeasti nieltävää laatua eli lähes mahdoton. Ja kuitenkin on tapahtunut. Yksi näistä oli hyvin myönteinen, kaksi taas muuten vain varsin käsittämättömiä. Ja kaikki kolme ovat tapahtuneet sinä aikana kun olen kirjoitellut näille palstoille eli viime vuoden alun jälkeen. :)

        En minä väistele mutta eikö ole reilua todeta asia ja säästää sinut vuodatuksiltasi.


      • Daavidintähti kirjoitti:

        En minä väistele mutta eikö ole reilua todeta asia ja säästää sinut vuodatuksiltasi.

        Mitä muuta kuin väistelyä on ensin väittää jotain ja näyttöä kysyttäessä siirtää maalia?


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Ei ollut vastakysymys vaan tarkennus siihen miksi yleensä luulet Jumalan tekevän ihmeitä. Kun ymmärtää miksi Jumala ihmeitä tekee niin tietää myös vastauksen kysymykseesi.
        Jos haluat keskustella Jumalan ihmeistä niin mielelläni keskustelen ja pohdin niitä kanssasi.

        >Jos haluat keskustella Jumalan ihmeistä niin mielelläni keskustelen ja pohdin niitä kanssasi.

        Erinomaista. Kerro nyt niistä ihmeistä sitten kui2:lle keskustelunne pohjaksi, kun et minulle jaksanut.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Jos haluat keskustella Jumalan ihmeistä niin mielelläni keskustelen ja pohdin niitä kanssasi.

        Erinomaista. Kerro nyt niistä ihmeistä sitten kui2:lle keskustelunne pohjaksi, kun et minulle jaksanut.

        Kuules Repe. Minä olen sinun juttusi lukenut niin monta kertaa joten tuskin sinä mitään uutta keksisit. Jos et tykkää huonoa niin en keskustele kanssasi koska en halua yllyttää sinua toistamaan itseäsi :=)


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Kuules Repe. Minä olen sinun juttusi lukenut niin monta kertaa joten tuskin sinä mitään uutta keksisit. Jos et tykkää huonoa niin en keskustele kanssasi koska en halua yllyttää sinua toistamaan itseäsi :=)

        Haluaisitko esimerkiksi avata minusta taas oman ketjun? Olen pahasti häviöllä YEV:lle, joten taitaisi olla jo aika. :D
        '
        Pahoittelen silti jo etukäteen, että tuskin osallistun siihen nytkään, vaan saat taas riekkua omien nimimerkkiesi kanssa sydämesi kyllyydestä.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Haluaisitko esimerkiksi avata minusta taas oman ketjun? Olen pahasti häviöllä YEV:lle, joten taitaisi olla jo aika. :D
        '
        Pahoittelen silti jo etukäteen, että tuskin osallistun siihen nytkään, vaan saat taas riekkua omien nimimerkkiesi kanssa sydämesi kyllyydestä.

        :=) rauha sinulle!


      • Daavidintähti kirjoitti:

        :=) rauha sinulle!

        Aleikum salaam!

        Sulla on nyt vauhti päällä lesbopariketjussa joten en pidättele enempää.;)


      • pidättelekuitenkin
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Aleikum salaam!

        Sulla on nyt vauhti päällä lesbopariketjussa joten en pidättele enempää.;)

        "en pidättele enempää"
        Älä kuitenkaan allesi laske ;)


      • 3X7
        databank kirjoitti:

        "Kai he itse sen paremmin tietävät kuin sinä :=)"

        Totta.
        Ihan kuin mormonitkin.
        Mormonithan itse tietävät olevansa kristittyjä.

        Eikö Vapahtaja Kristus Jeesus sanonut: "Joka tunnustaa minut maanpäällä, sen

        minä tunnustan taivaassa."


      • Gebhardt
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Aika pieni osa "uskovista" on yliopistotasoisia koulutukseltaan, toisin kuin minä.:)

        Se nyt vain on niin, että uskonnollinen konservatismi/fundamentalismi ja opiskeluun tarvittavat äly sekä aito tiedonhalu ovat vaikeassa tai jopa sovittamattomassa ristiriidassa keskenään. Poikkeuksia on, mutta he ovat poikkeuksia. Koeta nyt vain kestää tämä. Kuten sekin, että uskonnollisen hömpän kiinnostavuuden kultaiset vuodet ovat kaukana takana ja yhä kauemmas jäävät.

        Et ole varmaan vielä liian vanha hankkimaan yliopistokoulutusta, toisin kuin minä.


      • Gebhardt
        Pe.ku kirjoitti:

        "Osa juutalaisista uskoo Jeesuksen olevan Messias ja toiset uskovat Hänen olevan profeella"

        Yksikään juutalainen ei usko Jeesuksen olevan Jumala.
        Samaan aikaan ei voi olla juutalainen ja kristitty.

        Juutalaiset ei odota Jumalan tuloa, vaan pelkästään maanpäällisen kuninkaan syntymää.

        Maailmassa on ilmeisesti satoja tuhansia juutalaisia, jotka uskovat Jeesukseen kuten evankeliset kristityt. Samaan aikaan voi olla juutalainen ja messiaaninen, eli kristitty. Suuri osa juutalaisista ei tosin halua käyttää kreikan kielestä johdettua sanaa kristitty, vaan käyttävät mieluummin hepreaan pohjautuvaa sanaa messiaaninen.

        Mihin kohtaan Vanhassa Testamentissa perustat väitteesi, että juutalaiset eivät odota sellaisen Messiaan tuloa kuin Jeesus on, vaan pelkästään maallisen kuninkaan syntymää?


      • Gebhardt
        Pe.ku kirjoitti:

        "Jeesukseen uskovat juutalaiset ovat Messiaanisia juutalaisia. "

        Jeesukseen uskovat juutalaiset ovat uskoltaan kristittyjä.

        Moni heistä on uskoltaan myös juutalaisia.

        Juutalaisuus ja usko Jeesukseen Messiaana ei ole toisiaan pois sulkevia, vaan toisiaan täydentäviä.


      • Gebhardt
        Gebhardt kirjoitti:

        Moni heistä on uskoltaan myös juutalaisia.

        Juutalaisuus ja usko Jeesukseen Messiaana ei ole toisiaan pois sulkevia, vaan toisiaan täydentäviä.

        AlfaTv on kyllä syöksyssä


      • Gebhardt
        databank kirjoitti:

        "Kai he itse sen paremmin tietävät kuin sinä :=)"

        Totta.
        Ihan kuin mormonitkin.
        Mormonithan itse tietävät olevansa kristittyjä.

        Yleinen käsitys kristittyjen kesken on se, että messiaaniset juutalaiset ovat uskoltaan juutalaisia, jotka uskovat Jeesukseen samoin kuin evankeliset kristityt yleensä uskovat.

        Yleinen käsitys kristittyjen kesken on se, että mormonit eivät ole kristittyjä, kuten eivät Jehovan Todistajatkaan. Saman ryhmän käsitys on se, että mm. helluntailaiset, metodistit, luterilaiset ja vapaakirkkolaiset ovat kristittyjä.


      • Gebhardt
        Gebhardt kirjoitti:

        AlfaTv on kyllä syöksyssä

        Olitpa näppärä kun käytit samaa nimimerkkiä kuin minä.


      • Gebhardt kirjoitti:

        Olitpa näppärä kun käytit samaa nimimerkkiä kuin minä.

        Rekkaa nikkisi koska räyhikset tekevät juuri tuota koska eivät kykene muuhun.
        Siunausta sinulle!


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Rekkaa nikkisi koska räyhikset tekevät juuri tuota koska eivät kykene muuhun.
        Siunausta sinulle!

        Mukava kun opastat muita.

        Montako nimimerkkiä sinä käytät täällä?

        Koska vastaat sinulle esitettyihin kysymyksiin ja todistat väitteesi oikeaksi?


    • invamoposiko.yskii
      • Neljä kuukautta on valtavan pitkä aika verrattuna siihen, että sinä teet joka viikko aloituksia samoista aiheista joista juuri edellisviikolla viimeksi länkytit. Toki nuo ketjut yleensä on poistettu asiattomina. "Emme vastaa heille, pälä, pälä." :D


      • Näin tehtiin. Ei tuolloin eikä nytkään taideta saada sen selkeämpää tietoa siitä, mikä tilanne todellisuudessa on?


      • mummomuori kirjoitti:

        Näin tehtiin. Ei tuolloin eikä nytkään taideta saada sen selkeämpää tietoa siitä, mikä tilanne todellisuudessa on?

        Mikä tässä vielä on sinulle epäselvää?


    • evluterilainenuskova

      TV7 on täyttä potaskaa, mutta Alfa tv:ssä on oikeasti ihan hyviäkin ohjelmia, esim. se amerikkalaisen Baptistiseurakunnan vanha ukko joka aina luennoi Raamatusta eri aiheista. Ei huuda, ei elämöi eikä meuhkaa mutta puhuu paljon asiaa.

      Toki luterilaisena korvaan välillä särähtää siellä täällä protestanttiset painotukset mutta ihan hyvääki nopetusta paljon!

      Jerusalem dateline on myös hyvin kiinnostava ohjelma koska siinä tulee lähi-idästä sellaista uutista jota ei isot uutistoimistot aina huomioi kuten esim. kristittyjen tilanteesta yms. Siionismin kannattaja en ole eikä sieltäole mielestäni siionismia tyrkytettykään. Kyllä Alfa tv saisi oikeasti jäädä!

      • Kosketuskohta muuten alkaa juuri nyt Alfalta!


      • TV7 on huuhaata, mutta onhan sillä jonkinlainen viihdearvo:)

        AlfaTV alkaa olla noilla luvuillaan mennyttä, ihan kuten se Hannu Haukan edellinenkin (SuomiTV), josta piti tulla Euroopan katsotuin TV-kanava.


      • evluterilainenuskova


      • Daavidintähti kirjoitti:

        Kosketuskohta muuten alkaa juuri nyt Alfalta!

        Ojares sai Johanna Tukiaisen haaviin Herzog-tilaisuudessaan, mutta sitten Tukiainen teki seuraavasta tilaisuudesta ohikkaan, tai oikeastaan tais jäädä kännissä heräämättä ja laivakin oli vienyt väärään paikkaan.

        Tukiais-homman epäonnistuminen kaivertaa kai vieläkin Ojareksen hampaankoloa.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Ojares sai Johanna Tukiaisen haaviin Herzog-tilaisuudessaan, mutta sitten Tukiainen teki seuraavasta tilaisuudesta ohikkaan, tai oikeastaan tais jäädä kännissä heräämättä ja laivakin oli vienyt väärään paikkaan.

        Tukiais-homman epäonnistuminen kaivertaa kai vieläkin Ojareksen hampaankoloa.

        Minä en ymmärtänyt, että Tukiaisella olisi ollut mitään tekemistä Ojareksen kanssa. En kyllä muutenkaan asiaa seurannut koska en ole herzogilainen alkuunkaan.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Ojares sai Johanna Tukiaisen haaviin Herzog-tilaisuudessaan, mutta sitten Tukiainen teki seuraavasta tilaisuudesta ohikkaan, tai oikeastaan tais jäädä kännissä heräämättä ja laivakin oli vienyt väärään paikkaan.

        Tukiais-homman epäonnistuminen kaivertaa kai vieläkin Ojareksen hampaankoloa.

        Tukiainen on ollut muutaman kerran esillä näissä hengellisissä tilaisuuksissa. Vaan ei ole tainnut sen enempää tavat muuttua vaikka kasteella yms. sellaisella on käyty? Sinänsä surullista.

        Eräässä kyseenalaisessa julkaisussa on uutinen ”Johanna Tukiainen ahdisteli seksuaalisesti evankelista Jouko Pihoa”

        Lähteenä on kuulemma käytetty Jouko Pihon julkista Facebook-päivitystä.

        Sitten on laitettu että Tuksun mielestä heillä oli opillinen riita, ja siksi hän ei lähtenyt sovitulle kiertueelle:
        ”Jouko Pihon “evankeliointi” kiertueelle kieltäydyin lähtemästä, koska hän mm. uskoo, että Saatana pelastuu lopulta taivaaseen! Se on okkultistinen oppi, sen nimi on universalismi.”

        Piho taas vastaa ”…kerron mitä todella tapahtui eli mitkä olivat ne minun syyni, joiden vuoksi ilmoitin kaksi viikkoa sitten julkisesti, että yhteistyö Johannan kanssa ei ole mahdollista.”
        ”…ei ollut tavatessamme selvin päin, vaan lääkkeiden ja alkoholin vaikutuksen alainen…”
        ”…lähenteli ja kosketteli minua useasti runsaan tunnin kestäneen keskustelun aikana.”

        Tukiainen ei taida saada nyt sitä julkisuutta mitä kaipaa, joten ei kiinnosta uskon asiat sen enempää?


    • >> AlfaTV:n ja TV7:n taloudet syöksyssä <<
      ;-)

      • Juu, se on kaikkien etu.

        Ojareksen yhtiöllä menee kai aika pahasti kun viime vuoden lukuja ei ole julkaista, vaikka on jo elokuu.


      • invamoposiko.yskii
        Pe.ku kirjoitti:

        Juu, se on kaikkien etu.

        Ojareksen yhtiöllä menee kai aika pahasti kun viime vuoden lukuja ei ole julkaista, vaikka on jo elokuu.

        Hyvästi menee joten nuole haavasi ja yritä edes olla kuin mies!


      • invamoposiko.yskii

        Kuinkahan monta kertaa tämänkin olet laittanut? Oletko jostain katkera TV7:lle vai mistä ylenpalttinen "kiinnotuksesi" joktuu?


      • Ei.voi.olla.totta

        Uskomaton pätkä!


      • invamoposiko.yskii kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa tämänkin olet laittanut? Oletko jostain katkera TV7:lle vai mistä ylenpalttinen "kiinnotuksesi" joktuu?

        Eikö tätä saa linkittää? Linkitetäänhän tänne esim. islam -videoitakin.
        Ovatko vain omaa mielipidettäsi tukevat videot sallittuja?


      • kiitos.tiedosta
        Ei.voi.olla.totta kirjoitti:

        Uskomaton pätkä!

        "Uskomaton pätkä!"
        Olet siis ateisti ja lyhytkasvuinen?


      • invamoposiko.yskii kirjoitti:

        Kuinkahan monta kertaa tämänkin olet laittanut? Oletko jostain katkera TV7:lle vai mistä ylenpalttinen "kiinnotuksesi" joktuu?

        Jos haluat yksinoikeuden jankuttaa samoja jankutuksia päivästä toiseen, sinun on pyydettävä sitä ylläpidolta.


    • Tuntuu konservatiivinen kristinusko olevan lamassa.

      • Se on lamassa juu, eikä se siitä nouse kun heillä on aika värikkäitä yksilöitä Tuksusta Trumppiin.


      • oivoinoitia
        Pe.ku kirjoitti:

        Se on lamassa juu, eikä se siitä nouse kun heillä on aika värikkäitä yksilöitä Tuksusta Trumppiin.

        Trunp on venäläinen ja tuksukin sekä pentecostaleita helluntailaisia koko sukunsa . Mitä oikein tuomitsette muita tutkitaan teidän omat synnit . On avioeroja on kaikenlaista. Sen parempia. Mooseksen uskoiset jäi haagarorjuuteen siinaille kun muut seurasi Jeesusta vapauteen . Uudessa testamentissa puhutaan romfajumalan tähdestä ja kuvista joita palvotaan ja taivaan joukkojen palvonnasta . Nehän on epäjumalia. Jeesus sovitti synnin ristillä . Pentagrammi on satanistien merkki . Hindutkin kaatuu ...


      • oivoinoitia kirjoitti:

        Trunp on venäläinen ja tuksukin sekä pentecostaleita helluntailaisia koko sukunsa . Mitä oikein tuomitsette muita tutkitaan teidän omat synnit . On avioeroja on kaikenlaista. Sen parempia. Mooseksen uskoiset jäi haagarorjuuteen siinaille kun muut seurasi Jeesusta vapauteen . Uudessa testamentissa puhutaan romfajumalan tähdestä ja kuvista joita palvotaan ja taivaan joukkojen palvonnasta . Nehän on epäjumalia. Jeesus sovitti synnin ristillä . Pentagrammi on satanistien merkki . Hindutkin kaatuu ...

        Amen


    • kadottavasynti

      Jeesus tuli pelastamaan syntiä eikä omavanhurskaita !!! Jotkut kuvittelee etteivät ole syntisiä .

    • C..E.O

      Alfa TV:n tunnusluvut ovat niin huonoja, että se menee konkurssiin, ellei joku annan sille vakuudetonta lainaa koko ajan. Mutta miten firma voisi maksaa takaisin, kun tappioita syntyy hurjia määriä. Luulen, että Hannu Haukka on nyt laittanut kaikki rahansa peliin, kun sai rahaa myytyään ulkomaille SuomiTV:n. Mutta nekin rahat lienee jo syöty. Alfa TV ei voi toimia enää vanhalla pohjalla. Firma menee joko konkkaan tai toiselle omistajalle.

      • Kodin.anttila

        Kukaan ei jaksa tunkea rahojaan konkurssikypsään yritykseen kerjuusta huolimatta.


      • Mulla myös syvästi huolestuttaa.
        Mitenkä käy sille VHS-kameralla kuvatulle kalastusohjelmallekin :)


      • invamoposiko.yskii
        Pe.ku kirjoitti:

        Mulla myös syvästi huolestuttaa.
        Mitenkä käy sille VHS-kameralla kuvatulle kalastusohjelmallekin :)

        Teit sitten saman aloituksesi hellaripalstallekin :D


      • dfdfgdfgdg
        Pe.ku kirjoitti:

        Mulla myös syvästi huolestuttaa.
        Mitenkä käy sille VHS-kameralla kuvatulle kalastusohjelmallekin :)

        Pistivät Alaskan kalastusmatkan firman piikkiin ja ehkä nostivat päivärahatkin (???). Sen takia se ohjelma on Alfalla pyörinyt. Kaikkihan sen ymmärsi, että kyse on Hannu Haukan lomamatkasta firman piikkiin.


    • Lopunalku

      Enemmän vaan "Pirkko Jalovaaroja", niin kohta ei yksikään laita ropoakaan mihinkään keräykseen.

      • Anonyymi

        Haukkakin nyt piilottelee jossain Ukrainassa kun 1500 rhansa menettänyttä uskovaista etsii häntä.


    • KTS--

      Alfat sun muut Teeveeseiskat ovat Suomen pahimpia saatanan sontaluukkuja.

      Joutavat kaatua!

    • Anonyymi

      Siinä se oli ja nyt odotellaan konkurssipesän repimistä riekaleiksi.

      Mistähän Hannu Haukka aikoo saada IRR-TV:n sijoittamat ja lähetystyöhön kerätyt 800 000 euroa takaisin.
      No ei tietenkään mistään niitä saa.
      Kun uskovainen antaa lähetystyöhön rahaa, niin pitää muistaa, että ei anna IRR-TV:lle, koska ne sijoittavat ne konkurssiin meneviin bisneksiin.

    • Anonyymi

      Kai on kiltisti todettava, että TV7 on tarpeellinen vaihtoehtokanava. Itse voin kuitenkin pahoin sen ohjelmista. Minusta ikävää funfamentalistista uskonnollisuutta. Toivon, että sellaista ei olisi, mutta liberaalina ja myötätuntoisena ihmisenä...

    • Anonyymi

      >> Alfat sun muut Teeveeseiskat ovat Suomen pahimpia saatanan sontaluukkuja.
      Joutavat kaatua! <<

      Kristillistä mediaa tarvitaan sen takia, että Raamatun sana tavoittaisi ihmiset, koska uskovien omat sontaluukut ovat penkkejä ja sohvaa vasten päivästä ja vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        "Kristillistä mediaa tarvitaan sen takia, että Raamatun sana tavoittaisi ihmiset"

        Kukaan käännytettävä ei katso kanavaa joka on pelkästään uskonnollinen.
        Sama pätee muihinkin käännytystuotteisiin.

        AlfaTV sisälsi muutakin ohjelmaa, joten siellä saattoi tuputtaa käännytystä muun ohjelman seassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kristillistä mediaa tarvitaan sen takia, että Raamatun sana tavoittaisi ihmiset"

        Kukaan käännytettävä ei katso kanavaa joka on pelkästään uskonnollinen.
        Sama pätee muihinkin käännytystuotteisiin.

        AlfaTV sisälsi muutakin ohjelmaa, joten siellä saattoi tuputtaa käännytystä muun ohjelman seassa.

        On lukuisia todistuksia siitä, kuinka esim. joku TV7:llä ollut ohjelma on johdattanut uskoon. Olen itse yksi niistä, jotka etsikonaikana löysivät Seiskan ja kiinnostus kristinuskosa kohtaan kasvoi sen takia, että katsoin sieltä eri ohjelmia. Samoin tapahtui puolisolleni.

        Lisäksi on ihmisiä, jotka eivät pääse kotoaan minnekään ja jotka voivat kuulla Raamatun sanaaa vain tv:n ja radion kautta. Heitä varten nämä kanavat pääasiassa onkin perustettu, eikö jo uskossa olevia varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On lukuisia todistuksia siitä, kuinka esim. joku TV7:llä ollut ohjelma on johdattanut uskoon. Olen itse yksi niistä, jotka etsikonaikana löysivät Seiskan ja kiinnostus kristinuskosa kohtaan kasvoi sen takia, että katsoin sieltä eri ohjelmia. Samoin tapahtui puolisolleni.

        Lisäksi on ihmisiä, jotka eivät pääse kotoaan minnekään ja jotka voivat kuulla Raamatun sanaaa vain tv:n ja radion kautta. Heitä varten nämä kanavat pääasiassa onkin perustettu, eikö jo uskossa olevia varten.

        Minulle tulee seiska-lehti, jonka olen havainnut korvaavan kyseieen kanavan, jolta yleensä tulee pelkästään lahjoituksien tilinumeroita.
        T. Ei senttiäkään Pirkolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On lukuisia todistuksia siitä, kuinka esim. joku TV7:llä ollut ohjelma on johdattanut uskoon. Olen itse yksi niistä, jotka etsikonaikana löysivät Seiskan ja kiinnostus kristinuskosa kohtaan kasvoi sen takia, että katsoin sieltä eri ohjelmia. Samoin tapahtui puolisolleni.

        Lisäksi on ihmisiä, jotka eivät pääse kotoaan minnekään ja jotka voivat kuulla Raamatun sanaaa vain tv:n ja radion kautta. Heitä varten nämä kanavat pääasiassa onkin perustettu, eikö jo uskossa olevia varten.

        Satuilet.
        Ei pidä paikkaansa, eli olit jo valmiiksi retkahtanut huhaahan.

        Kukaan käännytettävä ei katso ohjelmaa, joka on pelkästään uskonnollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuilet.
        Ei pidä paikkaansa, eli olit jo valmiiksi retkahtanut huhaahan.

        Kukaan käännytettävä ei katso ohjelmaa, joka on pelkästään uskonnollinen.

        Itse satuilet sillä perusteella, että haluat asioiden olevan kuten olet jostain syystä päättänyt. Et siedä korjaamista, kun olet väärässä. Jos arvelet, ettet katsoisi ei-uskovana kristillistä ohjelmaa, niin kaikki eivät ole samanlaisia kuten sinä.
        Ei ole kyse huuhaasta, johon itse sorrut kieltämällä tosiasioita, vaan TV7:aa on katsonut todistetusti ei-uskovaiset ihmiset, jopa viihde- ja pilkkaamiestarkoituksessa on kaveri kehoittanut katsomaan, mutta sitten tämä kehoitettu olikin ollut eri linjoilla ohjelmasta ja siinä olevista uskovista ihmisistä, joita kaverinsa oli pilkannut. Hän kiinnostui lisää kristinuskosta ja tuli uskoon. Uskoon tullut kertoi omasta tapauksestaan. Voi siis riittää jo, että kiinnostaa jostain syystä ne uskovat varsinaisen kristinuskon sanoman sijaan.
        Useita muitakin tapauksia on kuultu, yleensä asianosaisten itse kertomina. Uskovat näistä erityisesti kuulevat, kun seuraavat kristillistä mediaa ja ovat yhteydessä muihin kristittyihin.
        Ev.lut jumalanpalveluksiakin katsovat ja niissä käyvät paikan päällä myös jotkut ateistit, kuten yksikin ateisti toimittaja kertoi käyvänsä. Uskoon hän ei ole tiettävästi tullut, eikä sitä varsinaisesti ole hakenutkaan. Kirkossa käyntiin löytyy muitakin syitä ja sinne ovat tervetulleita kaikki.


    • Anonyymi

      Nyt se onkin kumossa ja muuatama 10 milliä meni rahaa joita nyt harmittelevat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe