Turuuust suomen GDANSK. Älä sinä luule, että

kusettivat.sinua

...että ne sinut palkkaavat, kun fritsi laivoja turuus sinun rahoilla rakentavat.
Tuovat työvoimankin tullessansa, polakkeja ja virulaisia, iivanoita mutta EI mattia ja maijjaa.
Jokunen "pekkaperä" tekee tiliä, ei muuta, sillä te roikutte kortistoissa, aivan kuten pohjoistallinnassa, siis hesassa.
Älä usko koromannatseja, ne valehtelevat, kuten aina

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14456923/virolaisia-toissa-jo-ympari-suomea-!

800 000 mattia ja maijjaa jo kortistoissa. Se oikeisto-YLEn "työvoimapula", se oli kako-kepuli-"demari"-koirilta kovan luokan kusetusta, joko huomaat !

16

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitun.nätsit

      Vieläkö muistat oikeisto-YLEn "työvoimapulaa" ? Silloin 2006 kun avasivat rajat mamuvirralle, johon verrattuna irakin pakolaiset ovat nappikauppaa.
      Silloin alkoivat potkia teitä suomipoikia oikein urakalla pihalle.
      Arvaappas, minkä takia !!!

      Ja taas näillä meidän natsella on pulaa ... "työvoimasta" ... mutta EI välttämättä teistä

      • kusetta.vat.teittiä

        Täsmälleen:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14619820/42-eri-kansallisuutta-umpn-tyomaalla-aanekoskella

        "Metsä Groupin rakennustyömaalla Äänekoskellä oli lokakuussa 1540 ulkomaista työntekijää.
        Paikkakunnalla vaikuttavan Adeccon kautta biotuotetehtaan työmaalle on saatu vain alle sata äänekoskelaista töihin."

        No, todellisuudessa porrvari ei ole edes halunnut suomalaisia töihin. Samalla kaavalla mentiin Olkiluoto 3:sen työmaalla, jota hallitsivat polakit.

        Näin tulee käymään myös turuuss. Oikeisto-yle tämän tiesi mutta tarkoituksella VALEHTELI !


      • syntyykö.kylä

        No turggulaiset, joko 15 000 "duunarin" kylä on alkanut turussa nousemaan, kuten oikeisto-yle ja koromankanavat väittivät?


      • kauppatäti
        syntyykö.kylä kirjoitti:

        No turggulaiset, joko 15 000 "duunarin" kylä on alkanut turussa nousemaan, kuten oikeisto-yle ja koromankanavat väittivät?

        No onhan, sinne tulee oma viinakauppa ja ilotalo muut palvelut. Voi niitä suomalaisetkin käyttää, jos on varaa työttömyyskorvauksilla juhlia.


    • mitä.puuttuu

      Aivan samaan tapaan markkinoivat TVOn ydinvoimalaa aikanaan, suurena suomalaisten "työllistäjänä" mutta yllätys olikin suuri, kun oikeisto-YLEn propagandakoneen huutavassa "työvoimapulassa" ydinvoimalalla hommikin monikansallisia porukoita ja silloinhan tilaaja oli SUOMALAINEN, nyt siis sakalainen.

      Luuletko, että fritsi täydellä hinnalla suomalaisia, näinä mamutuksen aikoina ???
      eheeeiii pojat. ei tästä ei nyt puutu kuin kokoomus-ylen "työvoimapula", eikö totta

      • kavisko.sull

        TVO:n osalta on JÄTTI-lasku vielä kuitenkin maksamatta.

        Mitä jos me porrvarit, ehdottaisimma, nootta sinä maksat


      • nyt.selvis

        Kertovat teille vielä, että Tallinnan satamassa on vilkasta.

        Ei suomalaisia, vaan työperäisiä mamuja


      • suuntana.turkku

        joo, varmaan turun uuteen lähiöön muuttamassa, sinne 15 000:nen uuden asukkaan....


    • ei.turggulaisii

      Joko turuuss ulkomaalaiskylää rakennetaan ?

      huomasittehan jo, että ei porrrvari teitä turggulaisia palkkaa, vain halapamamuja

      • kertokaa.meille

        Kertokaa nyt ihmeessä meille, millainen jättipotti turku ja telakka juuri Sinulle nyt on ?

        Varokaa kuitenkin velkaantumasta, sillä voi olla, että kaikki olikin unta. Ne haluaisivat sinun ottavan velkaa, koska näin raha nopeimmin kiertyy niiden taskuihin !


    • näkyy.köjo

      Laivoja tehdään jo täyttähäkää, joko 15 000 pään uusi kylä työasuntosiirtola on alkanut syntymään?

      • matut.ainakin

        Kuulin, että parakkikylää rakennetaan Uuteen kaupunkiin. Matujen tarpeisiin. Vai aiotko, suomipoika, majoittua ?


    • sinnemenee

      Ja suomalaiset kiltisti maksaa kaikille kotimaihin lapsilisät, kotihoidontuet ym.ym.

    • eikukaanmuu

      Tyhmät maksaa

    • vastakeinot.kehiin

      Herrrrliinin Sanomat (hs) kertoi la 21.1.17 lehdessään, että Lapin hiihtokeskusten henkilökunta alkaa olla pikkuhiljaa pelkkää nato-slaavia: virulaisia, polakkeja ja iivanoita.

      Suomalaisille työ ei kuulemma kelpaa, mutta se oli Herrrliinin valhetta.

      Kysymys on nyt siitä, että henkilöstövuokrausfirmat saavat nato-slaaveja palttiasta nyt niin halvalla, että töitä ei edes tarjota suomalaisille. Tätä se on nyt, se EU-autuus.
      Huomatkaa, että usassa on lähdetty kulkemaan toiseen suuntaan näissä mamutusasioissa.
      Vetäkää siis kulutus seis ja hanat kiinni. Jättäkää niiden palvelut käyttämättä.
      Antkaa nato-slaavien kuluttaa. Tämä on tehokas vastaisku mamutusta vastaaan.

      • nyt.ukrainasta

        Eesti postmees -lehti tietää, että Ukrainasta on tuotu viroon 10-20 000 henkeä sikäläisten henkilöstövuokrausfirmojen palvelukseen. Tiedossa on, että ukrainalaisia välitetään myös suomeen töihin ja Eesti Postmees tietää kertoa, että uudenkaupungin valmisteilla oleva parakkikylä tulee täyttymään ukrainalaisista suurimmalta osin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1076
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      141
      1007
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      96
      870
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      22
      842
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe