Olen korkeimmalla oleva vapaamurari

KokemusTämäkin

Olen tasapainoisempi kuin 33tason vapaamuurari. En oikeastaan ole vapaamuurari. Voin kertoa lisää. On salaseuroja ja perheitä maapallossa jotka ovat hyvin vaikutusvaltaisia. Näillä perheillä ja salaseuroilla on valtaa aina erillaisilla tavoilla ja aina joku näistä kahdesta niin niissä on vain 1 ihminen ketä on niiden kaikkien esikuva ja opettaja. Minä olen ansainnut heiltä korkeimman aseman. Olen esikuva heille ja erittäin tärkeä. Halusin kertoa koska minua häiritsee sana illuminati ja salaseura... ihmiset eivät tiedä mitään niiden funktiosta eikä he kunnioita muiden sanoja ja leikkivät niillä. Minä en ole paha ihminen mutta haluan vain kertoa tämän tekstin pohjalta jotta olisitte varuillaan mitä te sanotte että salaseura ei ole salaseura koska te tiedätte siitä koska se on salaseura mutta se ei ole salaseura. Ja halusin myös todella sanoa että se ketä leikkii jollain niin toinen pelleilee sillä joten en kehota enä tässä 7miljardin väestössä kenenkään käyttävän sanoja illuminati ja salaseura. Jos jotkut salailevat jotain niin silloin he ovat salailijoita. Minua kummastuttaa kuin sanotaan että suomessa on paljon vapaamuurareita niin se on melko irrallinen asia verrattuna salaseuroihin. Koska minusta tuntuu että opetan ja olen esikuva vain salaseuroille enkä vapaamuurareille. Eiväthän vapaamuurarit edes tiedä minua. Toki voit tutkia vaikka ip:ni mutta et tule koskaan tietämään minusta mitään. Olitpa ketä tahansa. Kenenkään on turha matkia tai seurata minua koska olen opettaja ja esikuva myös kaikille parhaimmallani tavalla.

14

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitusviesti sisaltaa uhkailuja, joten mita tasapainoisuutta sellainen on, etta uhkaillaan, ettei salaseurojen kustannuksella saa tehda pilaa?

      Asken 28. 11. 2016 klo 2:40 aamuyolla taalla Bulgariassa saapui oveni viereen ambulanssi, josta tuli ulos mies ja nainen, jotka halusivat kuljettaa minut psykiatriseen hoitoon mielisairaalaan, koska heille oli tehty Suomesta ilmianto, etta olen sekopaa. Otin valokuvan ambulanssista pihallani. En puhunut ambulanssihenkilokunnalle mitaan, eika heilla ole oikeutta murtautua kenenkaan asuntoon ilman poliiseja, joten he lahtivat.

      Mahtoi se green screen ryhma nimelta Pluto En sinnikas Ole koettaa saada vangittua minut pakkohoitoon, koska olen paljastanut heidan touhunsa tuolla muussa viestiketjussa, vaikka olen kayttanyt kiertoilmaisuja ryhmasta ja sen toiminnasta. Ai ettako green screen menetelman tietaminen on muka psykiatrisesti diagnosoitavissa hulluudeksi?

      Siella muussa viestiketjussa on viesteissani roppakaupalla YouTube videoita, joissa naytetaan, kuinka green screen menetelmalla saadaan aikaan videoille ihan mita tahansa uskottavaa halutaan.

      Tassa linkki siihen viestiketjuun, jossa kerron green screen ryhmasta nimelta Pluto En Sinnikas Ole:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14592084/al-qaida-tuhoamme-lannen-siirtolaisuudella

    • napoloen.siniparta

      Jeesus Kristus on vaikutusvaltaisempi kuin Attila Hunni, Napoleon ja kaikki muut komentajat yhdessä.

      Kun Napoleon oli karkotettuna pienellä saarella keskellä valtamerta, hän sanoi - "kaikesta sotamenestyksestäni huolimatta kukaan ei muista tai rakasta minua sadan vuoden kuluttua. Jeesus Kristus muistetaan vielä tuhannen vuoden kuluttua".

    • Veteranfan

      Suomessa on asukaslukuun nähden enemmän Vapaamuurareita kuin rapparien isäntämaa USAssa,josta löytyy yli 2.miljoonaa rapparia.

      Noin 7500.vapaamuuraria löytyy Suomesta,ja tähän lisätään vielä kansainvälisen vapaamuurari järjestön jäsenet joita on ainakin 50.loosia ympäri Suomea,eli Suomesta löytyisi vähintään 8000. vapaamuuraria 5,5 miljoonan asukkaan maasta.
      Vapaamuurareita olisi näin joka 700. Suomalainen!!!

      • näin.systeemi.toimii

        Joka 700-sadas ei voi olla kovin vaikutusvaltainen eli tarvitaan bi-partisanismia. Toisin sanoen on oltava myös lukumäärää, joka löytyy SAK:n puolelta.

        SAK:n puitteissa toimii salaisia maanalaisen armeijan partisaanikomentajia, jotka komentavat kaikkia ammattiliiton jäseniä - toteltava on seuraamusten uhalla. Näillä komentajilla on täysi päätäntävalta kaikissa viranhaltijoiden käsittelemissä asioissa. Heillä on omia salaisia työryhmiään kaikilla paikkakunnilla, jotka vakoilevat ja vainoavat pahaa-aavistamattomia laillisia kansalaisia erittäin tehokkailla suurvallan armeijan seuranta- ja häirintävälineillä (MK Ultra työryhmä).

        Bi-partisaani eli oikeisto ja vasemmisto ovat salaisesti liittoutuneet kansaa vastaa kutsutaan valtion fasismiksi ja valtion terroriksi.


    • näin.homma.toimii

      Käytännössä SAK:n toiminta muistuttaa hyvin paljon Castron kuuban puolueen toimintaa - puuttuu vain se, että näillä ammattiliiton partisaaneilla olisi vihreä uniformu ja maihinnousujalkineet yllään.

      Se olisi reilua kansalaisia kohtaan, jolloin kansa tietäisi kuka täytyy syrjäyttää mikäli halutaan elää vapaasti - eikä partisaanien pyörittämässä ja valvomassa valtion kokoisessa avolaitoksessa.

    • Eodiölääninen

      Totta tä armeija juttu mitä sanoit. Tääl tarkkaillaan. Onneksi se on hyväksi. Kaikkea ei tarvi nähdä pahaksi.

      • tarkkailet.omalla.kustan

        Omalla kustannuksella tarkkailut. Ja lupien kera tai muuten tulee vaateita.


    • Iask

      Ihminen muuttui apinaksi ja apina muuttui ihmiseksi. Kaikki on käynyt tämän prosessin. On vain yksi ylivalta ketä syö yli muiden ja on risteytynyt vielä sen kehityksen jälkeen. He yrittävät hallita maapallossa ja niin ei saa tapahtua. Ennen kuin ihmiset päättivät muuttua apinoiksi he tekivät sopimuksen jossa yksi puhui ja muut kuuntelivat... he tekivät sopimuksen ja jotkut irtaantui sopimuksesta ja he yrittävät ylivaltaa maapallossa. Meidän täytyy päästää valtaan ne ketkä ei ole poikennut niiden ihmisten säännöistä milloin kaikki kuunteli yhtä ja yksi puhui kaikille ja kaikki kuuntelivat. Jos jokin yhtiö tai komppania tai rikollisuus tai valtio tai mikä tahansa ruoat mukaan lukien ei toimi niin niin silloin ihminen on sellainen ketä ei kuunnellut ennen kuin ihminen muuttui apinaksi koska apina ei osaa istuttaa kasvia maahan. Jos puut ei kasva niin me ei hengitetä. Eikä öljyä voi sekoittaa veden kanssa. Suomessa on paljon näitä geenin kantajia ketkä ovat poikenneet tästä ihmisten säännöstä ja mutta täällä on myös paljon ihmisiä ketkä ovat korjanneet geenejään ja näkemyksiään. Ns. Pyhättöjä. Olen ajatellut tämän pienenä joskus. Tuli taas mieleeni koko asia unohdettuani lapsuudesta mutta muistin tämän erittäin hyvin nähtyäni yhden ohjelman ja siinä sanottiin että supertietokone on laskenut ja tehnyt laskelmien avulla 3D lähetyksen maailman vaikutusvaltaisimmille ihmisille nähtäväksi historiasta ja tämä tietokone tehtiin sitä varten että juuri nämä asiat nähtäisiin hiipivällä tavalla miten nämä ylivaltaa haluavat ihmiset tekevät. Tämä on maailman supervaltion agenda.

    • kukaeiketä

      Aloittaja on raumalainen koska korvaa kuka sanan ketä sanalla.

    • TenoJoenLukko

      Niin olen. Olen raumalainen. Uin tällä hetkellä avantoa teno joella.

    • lissko

      Oletko myös reptiliaani? Tai tunnetko yhtään reptiliaania?

    • Selvyy

      En. Ei sellaisia ole.

      • baabaa

        Tietysti on! Youtube on täynnä todisteita! Herätkää lampaat!


    • Repping

      Reputus tili jaani. Rep. Rap. Tili än. Sanoissa on aina jotain etymologiaa. Reptiliaani sanassa on vain rakennelmia mitkä johtavat sellaisien asioiden keskelle missä ei ole mitään järkeä maapallon kanssa joten todisteet ja youtubet ovat kyllä hyvin onnistuneet manipuloimaan kansaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe