Miehet kertokaapa mielipiteitänne!!!

kkkjkllll

Mitä mieltä miehet olette, jos nainen lähestyy teitä viestillä tai muuten ja pyytää treffeille tai yhteistä iltaa viettämään jonnekin? Oletetaan, että jotain yhteistä sutinaa tai peliä on ollut ilmassa, mutta kumpikaan ei kuitenkaan tiedä missä mennään tai orastavia tunteita on, mutta mistään sen kummemmasta ei ole vielä tietoa.

Eli suostutteko naisen ehdotukseen? Miten vastaatte, jos ette halua illanviettoa naisen kanssa? Mitä ajattelette naisesta, joka ehdottaa tällaista? Voiko nainen jotenkin nolata itsensä ehdottamalla tällaista?

Kertokaa vapaasti mielipiteitä ja ajatuksia asiasta ja siitä kuinka nainen voi hoitaa tilanteen tyylikkäästi? Kuinka suhtaudutte naiseen hänen ehdotuksensa jälkeen, juoksetteko karkuun kenties?

29

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritäjakoe

      Hei me eletään 2016lukua jollin naisetkaan ei ole kainoja ja vienoja vaan ovat itsekkin aloitteellisia ja aktiivisia.
      Ihan netissä kuin live-maailmassa.

      Itsekkin miehenä laitoin omaan kattavaan (kehuttuunkin..) profiilini että naiset saavat ottaa yhteyttä kun ne johtavat pidemmälle paremmin ....ja hyvin sainkin yhteydenottoja mutta se on eriasia johtiko paria treffiä pidemmälle.

      Luen kyllä ap tekstistä ettei kyse ole aivan nettideittailusta kun tuntevat jotenkin paremmin entuudestaan?

      Jos olette ns, samalla tasolla ja vapaa mies niin harvoin peruu ja torjuu mahdollisia treffejä mutta jos miehellä on kysyntää ja et oikein vastaa heitä niin kyllä moni mies on saanut pakkeja niin osaa käyttäytyä sen mukaisesti eli asiallisesti torjua mutta meitä on moneen junaan....

    • perusasioita

      Mielestäni me ollaan tasaarvoisessa maassa, ainakin näin oletan. Aivan sama kumpi ottaa yhteyttä tavalla tai toisella. Kun on yhteys saatu sovitaan mitä tehdään menäänkö kuviin kahville lenkille ties minne Ja kaikki tämä tapahtuu 100% luottamuksella puolin ja toisin. Ei pitäisi olla hävettävää kummallakaan.

    • Ujona voin sanoa että jos meikäläinen joskus parisuhteeseen pääsee on se naisen aloitteellisuuden ansiota.

    • kjkjkjll

      Miksi? Ja kuinka teitä ujoja kuuluu lähestyä? Ja tykkäättekö huonoa naisen aloitteesta vaikka nainen ei olisi kiinnostava?? Itse ainakin olen naisena iloinen kaikenlaisista aloitteista olipa mies kiinnostava tai ei, enkä yleensä milloinkaan ole töykeä tai ilkeä kellekään miksi olisin....

      • Koska en ole pystynyt ketään vielä lähestymään.
        Lähestymisen pitää ainakin olla tarpeeksi selvä, että hitaampikin ymmärtää sen lähestymiseksi (pelkkää varovaista katsekontaktin hakua ei lasketa).
        En voi puhua kokemuksesta, mutta varmasti (positiivisen) huomion saaminen tuntuu hyvältä, vaikkei toinen niin kiinnostaisikaan.


    • 41v-sinkkumies

      Olisin tosi onnellinen jos nainen pyytäisi iltaa viettämäänja suostuin heti oitis.

    • 8plus13

      Olen otettu naisen aloitteesta. Ja lopulta opin sen sekä kirjoitin treffiprofiiliinkin että jos naista kiinnostaa ottakoon yhteyttä kun nainen kuitenkin on se valitseva osapuoli. Kun nainen on aloitteellinen ne myös aina useinmiten johtaa pidemmälle. Itse tehdessäni aloitteita sain aina pakit. Kymmeniin ja satoihin pakkeihin kyllästyy ja lopulta passivoituu ja antaa vastuun naiselle. Tämä toimi. Eräskin nainen otti syksyllä yhteyttä. Tavattiin ja nyt ollaan tapailtu jo pari kuukautta. Kaikki sen ansiota että nainen valitsevana osapuolena oli aloitteellinen.

      • jouduitko.tyytymään

        Sulleko kelpaa sitten ihan kuka vaan? (tuskin)


      • 8plus13
        jouduitko.tyytymään kirjoitti:

        Sulleko kelpaa sitten ihan kuka vaan? (tuskin)

        Ainiin vanhoollista ajattelumallia puoltava vetääkin heti johtopäätöksen että miehelle tehty aloite tarkoittaa miehen tyytymistä ja naiselle tehty aloite että kyseessä on muutakin kuin tyytymistä:D
        No selitä mitä pahaa passivoitumisessa on kun kerran nainen kuitenkin on se joka päättää alkaako suhde ja kun kaikki yritykset lähestyä naisia on torpattu pakein?
        Silloin helpoin ja järkevin tie on laittaa vaan verkot vesille ja odottaa kun muu pohjatyö on valmisteltu loistavaksi ja annettu helppoa tarttumapintaa. Ja kuten moni muukin pakkeihin kyllästynyt mies sen tietää että näin homma toimii.
        Jos lampeen on istutettu kuukausia sitten kirjolohia on näitä vaikea/mahdoton saada tarttumaan aktiivisesti heitettyyn uistimeen. Kun taas heität ootto ongen tahnapallolla veteen ja jäät odottamaan tarttuu kirre todennäköisesti tunnin sisään varmasti koukkuun joten miksi riuhtoisin päivän uistinta turhaan kun on helpommankin kaavan tie tiedossa.


      • mister48v

        Näin toimin minäkin kun ensin vihreänä, uutena ja hyväuskoisena netissä kohtaamisen mahdollisuuksiin kun olin ensin kirjoitellut aloitteita ja hyvä jos vastauksen sainkin ja sekin muutaman sananlause että kirjoita siihen sitten viestiä ja pakkeja sainkin pilvinpimein....

        Kirjoitin sitten samaiset tekstit profiiliini että naiset ottakaa yhteyttä ja aloin olla se passiivinen osapuoli..koska naiset pidemmän päälle tekee sen niin livenä kuin netissä onko jatkoa vaiko eikö...laitoin hyvän ja kattavan tekstin kuvineen....hyvin aloitteita naisilta sainkin ja oli suorastaan mitäänsanomattomia naistenprofiileita ja kuvattomia ja todellisia helmiä olikin joukossa mutta tutustuimme enemmän viesteillä ja monet naiset lähettivät kuvansakin pyytämättä.

        Osa oli tietty sen 10-15v. vanhempia naisia ja sitten oli monen sadan kilometrin päässä ja se ei tarkoittanut että kuka vaan kelpaisi ja tekisi miehestä "luuseria" ja vain miesten tehtävä olla aktiivisia mutta vastasin kaikille ja ihan asiallisesti vaikka toiveemme ja ajatuksemme eivät kohdanneet ja osan kanssa sai vääntää pidempään kun eihän naisille pakkeja anneta....mutta kohteliaasti.

        Tämän toimintatavan kun muutkin miehet tekisivät ja se lisäisi naisten aktiivisuutta ja kohtaamisen mahdollisuudet paranisivat.

        ja lopuksi sanottava 8plus13 onneksi olkoon ja itsekyllästyin lopulta tuohon teerenpeliin poistin profiilini ja keskityn livemaailmaan.


      • jankuti
        8plus13 kirjoitti:

        Ainiin vanhoollista ajattelumallia puoltava vetääkin heti johtopäätöksen että miehelle tehty aloite tarkoittaa miehen tyytymistä ja naiselle tehty aloite että kyseessä on muutakin kuin tyytymistä:D
        No selitä mitä pahaa passivoitumisessa on kun kerran nainen kuitenkin on se joka päättää alkaako suhde ja kun kaikki yritykset lähestyä naisia on torpattu pakein?
        Silloin helpoin ja järkevin tie on laittaa vaan verkot vesille ja odottaa kun muu pohjatyö on valmisteltu loistavaksi ja annettu helppoa tarttumapintaa. Ja kuten moni muukin pakkeihin kyllästynyt mies sen tietää että näin homma toimii.
        Jos lampeen on istutettu kuukausia sitten kirjolohia on näitä vaikea/mahdoton saada tarttumaan aktiivisesti heitettyyn uistimeen. Kun taas heität ootto ongen tahnapallolla veteen ja jäät odottamaan tarttuu kirre todennäköisesti tunnin sisään varmasti koukkuun joten miksi riuhtoisin päivän uistinta turhaan kun on helpommankin kaavan tie tiedossa.

        "mitä pahaa passivoitumisessa on kun kerran nainen kuitenkin on se joka päättää alkaako suhde"

        Kun se nyt ei vaan mee näin pelkästään vaikka kuinka jankutat.. vai minkähän takia mä saan useimmiten pakit niiltä kenen kanssa kyllä oikein mieluustikin alkaisin seurustella eli olen "valinnut"? Niin, katos kun miehet on niin nirsoja ja tekee MYÖS valintoja ;))) parempi siis olla vaan passiivinen koska mieshän se kuitenkin lopulta valitsee...
        Ainiin, ja KOSKAAN ei niistä oo tullu yhtään mitään joille ite oon tehny alotteen, eikä aina oo edes vastanneet mitään... että niin "hyödyllistä" on tehdä naisena alotteita!
        No seuraavaks varmaan tulee taas se vakiosyyte että kun ei kelpaa muut kun ne komeimmat jotka kaikki haluaa :D ainahan kaikki on naisen vikaa ja miehillä ihan eri juttu samassa tilanteessa ;)

        "toiveemme ja ajatuksemme eivät kohdanneet ja osan kanssa sai vääntää pidempään kun eihän naisille pakkeja anneta....mutta kohteliaasti."

        Eli olet niin nirso että odottelet viestejä vaan joltain peosentin osalta kauneimpia prinsessoja....


      • mister48vee

        Väännetääs taas siitä rautalangasta.....kun se nainen joka ei saa samanlaista huomiota live-elämässä kuin vastaavasti netti suo sen mahdollisuuden kun niitä ns. pillunmetsästäjiä on mutta eivät halua vakavampia parisuhteita ja tämä harhaluulo ja sen huomioiden vastaanottaminen antaa harhaluujoja monille naisille kun saavat huomioita näiltä miehiltä,
        Kyllä se on se nainen joka pidemmän päälle valitsee niinkuin luonnossakin teerinaaras valitsee teerikukoista itselleen sopivamman ja tähän ns. peliin en suostunut vaan siirsin aloitteen teon naisille koska se osoitti itselleni että tämä nainen oli kiinnostunut MINUSTA ja sillä päsiimme pidemmälle.

        Se että nainen/naiset on kiinnostuneita tästä 10% miehistä joille ovat valmiita tekemään omiakin aloitteita ja sama koskee jankutia kun "valinnut" näitä harvoja miehiä joista muutkin naiset ovat kiinnostuneita ja tällöin tällä miehellä on pelivaraa valita kenelle vastaa ja jankuti ei vastannut jostain syystä näitä muita naisia ja sitten jäi vastaamatta ja nyt löytää yleistäen miehille nirsouden....

        Olen aina ottanut elävästä elämästä esimerkin jos ravintolassa on 10 naista ja 10 miestä niin nämäkö 10naista juoksee, kipittää ja hakee huomiota vain tältä yhdeltä mieheltä ja ne 9/10 miestä jää lehdelle soittelemaan....ei vaan tämä 1/10 miehestä yhden naisen ja ne 9/10 naisesta jää lehdelle soittelemaan jos näitä 9 miehestä ei löydy sopivaa....
        Nyt on vain netissä mahdolliisuus tällä yhdellä miehellä pyöritellä näitä 10naista ja tehdä tuota teerenpeliään kun nämä naiset eivät edes tiedä toisistaan kuin ehken livenä ollessaan ja tämän naiset on luoneet nettimaailmaan omilla tekemisillään tai tekemättä jättämisillään...

        "Eli olet niin nirso...." tietty valitsin ja sitä ei tehty tyylillä "kauneimpia prinsessoja...." vaan elämänkatsomuksemme, toiveemme ja luonteemmekin natsasivat yhteen ja oli ns minulle sopiva ja tämän varmistimme useammalla viestillä ja kun naisellakin natsas niin lähetti kuvansakin ettei ihan sokkotreffeille menty....ja niinkuin sanoinkin näissä löytyi todellisia helmiäkin mutta sitten kaikki ei lopulta natsannut...


      • seonmiehenosa

        Miten sitten on edes mahdollista että naisetkin saa pakkeja jos kerta miehet ei valitse ollenkaan?

        "tähän ns. peliin en suostunut vaan siirsin aloitteen teon naisille koska se osoitti itselleni että tämä nainen oli kiinnostunut MINUSTA ja sillä päsiimme pidemmälle."

        Koska niin usein mies on valinnut olla ottamatta mua, niin päädyin tähän samaan, eli mitään ei voi tulla ja turha yrittää jollei mies ensin osota kiinnostusta. Saahan se siinä myös sen alkukantasen "metsästys" tunteen.

        "kun "valinnut" näitä harvoja miehiä joista muutkin naiset ovat kiinnostuneita ja tällöin tällä miehellä on pelivaraa valita kenelle vastaa ja jankuti ei vastannut jostain syystä näitä muita naisia ja sitten jäi vastaamatta ja nyt löytää yleistäen miehille nirsouden...."

        ja ettet ite vaan ois tehny juuri samoin naisten kanssa :)
        no aika usein ne nähdyt miehet on valitelleet ettei yleensä saa edes vastauksia saati pääse treffeille, että tiedä siten miten haluttuja on...siltikään ei oo jatkoja näkyny.

        "elämänkatsomuksemme, toiveemme ja luonteemmekin natsasivat yhteen"

        Joopa joo, ja ulkonäöllä ei tietenkään ollu mitään merkitystä..


      • Palstan.Rumin.Mies
        seonmiehenosa kirjoitti:

        Miten sitten on edes mahdollista että naisetkin saa pakkeja jos kerta miehet ei valitse ollenkaan?

        "tähän ns. peliin en suostunut vaan siirsin aloitteen teon naisille koska se osoitti itselleni että tämä nainen oli kiinnostunut MINUSTA ja sillä päsiimme pidemmälle."

        Koska niin usein mies on valinnut olla ottamatta mua, niin päädyin tähän samaan, eli mitään ei voi tulla ja turha yrittää jollei mies ensin osota kiinnostusta. Saahan se siinä myös sen alkukantasen "metsästys" tunteen.

        "kun "valinnut" näitä harvoja miehiä joista muutkin naiset ovat kiinnostuneita ja tällöin tällä miehellä on pelivaraa valita kenelle vastaa ja jankuti ei vastannut jostain syystä näitä muita naisia ja sitten jäi vastaamatta ja nyt löytää yleistäen miehille nirsouden...."

        ja ettet ite vaan ois tehny juuri samoin naisten kanssa :)
        no aika usein ne nähdyt miehet on valitelleet ettei yleensä saa edes vastauksia saati pääse treffeille, että tiedä siten miten haluttuja on...siltikään ei oo jatkoja näkyny.

        "elämänkatsomuksemme, toiveemme ja luonteemmekin natsasivat yhteen"

        Joopa joo, ja ulkonäöllä ei tietenkään ollu mitään merkitystä..

        Niin olet ruma nainen, joten mitä valitat. Tervetuloa kerhoon. Metsästys tunteella ei ole mitään tekemistä naisten "jahtaamisen" kanssa. Harrastan itse metsästystä ja millään opillakaan en saa näitä liitettyä toisiinsa, joten kun et harrastusta tunne älä silloin käytä sitä nimeä väärässä asiayhteydessä.


    • muuanm

      En näe siinä mitään pahaa jos nainen haluaa ottaa yhteyttä. Näkisin ettäse käy luontevammin kuin miehiltä. Vastaan varmasti jos vain mahdollista.

    • bnnbb

      Mitäs sitten jos miehen kanssa on ollut satunnaisesti sutinaa sängyssä ja nyt nainen haluaisi ehdottaa vakavampaa yhteistä illanviettoa vaikkapa kylpylässä?? Voiko niin toimia vai olisiko viisainta jutella miehen kanssa kasvotusten?? Voiko ujo mies säikähtää, jos nainen viestillä ehdottaa yhteistä vakavampaa iltaa? Hyvät neuvot tarpeen.....

      • En kyllä laskisi kylpylässä oloa vakavammaksi illanvietoksi. Jos kerran olette jo paneskelleet, niin luulisi ujouden jo karisseen.


    • Brapun_mies

      Tottakai mies suostuu aina jos nainen ottaa yhteyttä, koska miehen hartain ykkösfantasia on se että pääsis sitä naista sit jossain vaihees paljaal vetelee pyllynreikään

      • Hgikvgg

        Sä oot poika sairas runkuttaja.


    • ölnbb

      Viestikin olisi jo valmiina, en vaan uskalla painaa nappia, että viesti lähtisi... En ymmärrä itseäni, en haluaisi menettää tätä ihanaa, mutta ujoa miestä.. En sitten tiedä olisiko jotenkin helpompaa saada kasvotusten suhdetta etenemään...

    • kkkklllloo

      Ei muuta kuin rohkeutta!! Jos mies viestistäsi säikähtää, niin joutaa kyllä mennäkin!!!! Eikä ole arvoisesi!!!!

    • onyritettymonesti

      Vastaus tulee melkovarmasti jos vaan numero on sellainen johon saa laitettua viestin. On tullut salaisesta tai tribeit numerosta, Mutta kun niihin ei pysty vastaamaan.

    • bjkm

      Niin se vaan jäi viesti laittamatta, vaikka oli tarkoitus pyytää mies viettämään uutta vuotta kanssani.. Harmittaa ihan vietävästi!! Viimeksi kun näin miehen tämä jutteli, ettei yksin saa syötyä kinkkua, eikä edes jouluvaloja ole laittanut.. Voisiko tuo olla vihjailua, että haluaakin enemmän.. En kestä enää tätä tilannetta....

    • jkkll

      Hei sinä palstan vahtaaja, sivusta seuranneena olen huomannut, että terrorisoit toisten kirjoituksia täällä!! Tässäkin varsin asiallinen aloitus mikä ei aiheuta mielipahaa kenellekään muulle kuin sinulle, joka täällä päivystät... Voitko terroristi vastata hyvin yksinkertaiseen kysymykseen... Oletko milloinkaan ollut parisuhteessa tai rakastunut tai ihastunut?? Mistä arkesi koostuu?? Ja miten ihmeessä majailet jatkuvasti tällä palstalla ja ehdit lukea ilmeisesti kaikki ketjut täällä? Oletko mies vai nainen? Ja mistä päättelet, että nuo kirjoitukset on kirjoittanut yksi ja sama henkilö? Sinusta tehdään kattava ilmoitus ylläpitoon... Näillä palstoilla on sananvapaus... Parempaa ja sisältörikkaampaa uutta vuotta sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi! Suosittelen, että etsit jotain oikeita mielenkiinnon kohteita elämääsi täällä roikkumisen tilalle...............

      • eimeeläpi

        Taas yrität esiintyä jonain "muuna" :D mutta kun pakkomielteinen ....... paljastaa aina vaan ;) ja vielä peukutat oman viestis :D
        Vastaappa muuten itse noihin mihinkään liittymättömiin kysymyksiis, miksi roikut täällä ja trollaat aina tota yhtä ja samaa jorinaas säännöllisesti uusiin ja taas uusiin alotuksiin? Onko noloa kun jäät aina kiinni ja aiemmatkin tuotokses tuodaan esille? Ja miksi häpeät niitä?

        "Sinusta tehdään kattava ilmoitus ylläpitoon... Näillä palstoilla on sananvapaus..."

        Voi että, kyllä nyt puntit tutisee :DD miksi sitten kiljut ylläpitoa apuun ja yrität terrorisoida täysin asiallisia vastauksia poistoon vai etkö sallikaan sananvapautta muille kun ittelles?


    • Aivojakiitos

      Jotenkin aloittajan kysymys on kummallinen. Ihan kuin yrittäisit viestiä, että naisessa on jotain outoa kun tekee aloitteen.
      Minä naisena olen ollut melko vanhanaikainen siinä suhteessa, että odotan miehen tekevän aloitteen. Mutta olen tehnyt aloitteita itsekkin jos jokin ohittamaton profiili on vastaan tullut.
      Ei... en ole tyrkyttämässä pesääni vaan ilmaissut halun tutustua. Eikös nettitreffailussa juuri tästä ole kyse. Näkemisen ei pitäisi sitoa mihinkään, mutta kuinka muuten edes tutustua? Mitä virkaa koko saiteissa on, jos kaikki juoksee karkuun siinä vaiheessa kun naamansa näyttää?
      Jos hait jotain ajatusta siitä, että nainen olisi horo tai menossa naimisiin niin veikkaisin, että näitä omia päätelmiä kannattaa hieman tarkastella uudelleen tai tosiaan juosta karkuun, mutta eri syistä. Et taida olla valmis treffeille tai kohtaamaan naisia, jos ihmettelet kyseistä asiaa ääneen

    • öflöfl

      Tuota täällä aloittaja eli siis olen itse naisen ja kyselin miesten mielipiteitä, jos minä naisena olen aloitteellinen. Minulla on ilmeisesti armottoman huono itsetunto miesten kanssa ja helposti koen itseni huonoksi, jos tulen torjutuksi itseäni kiinnostavan miehen taholta vaikka tuskin mitään syytä on. Näillä sinkkumarkkinoilla on varmasti ihan pelinhenki, ettei aina voi voittaa....

    • jatuotanoin

      TuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoin

      Lopeta jo.

    • Se on vain hyvä asia, jos nainenkin saa suunsa auki näissä asioissa. Mielestäni vaan jotenkin niin ylielänyt ja kulahtanut ajatusmalli, että miehen täytyy aina pyytää treffeille, tehdä aloitteita jne jne.
      Liika hyökkäävyys ja ylipäätään agressiivinen lähestymistapa kuitenkin on huono tapa lähestyä miestä. Varmaan pätee kyllä toisinkin päin...? Eli väkisin tuppaaminen tappaa kyllä mielenkiinnon toiselta. Just tällainen luolanaisen tapa: Mä olen päättänyt haluta sut ja kieltäytyminen ei ole vaihtoehto, PISTE!!. Ei sellaisesta mies syty..
      Eli lyhyesti hyvä asia, jos nainen tekee aloitteen ja jos hän tekee sen asiallisen fiksusti ja luontevasti.
      Mulle ainakin riittää tällainen aloite esimerkiksi: "Olen huomannut sinut ja olis kiva viettää sun kanssa aikaa/mennä treffeille.." Tai vaikka tosiaan pyytää mukaan jonnekin tapahtumaan tms.. Ja tosiaan tekee aloitteen niin, että siitä nyt käy selväksi, että nainen tekee ko aloitteen ihastumisensa/kiinnostumisen vuoksi, eikä muuten vain huviksensa.
      Ja jos nyt nainen sattuu olemaan ei niin mieleinen, niin se torjuminen mulla ainakin on sen aloitteen tasoinen.
      Eli jos nainen käy agressiivisesti asiaan, niin kyllähän siinä aika agressiivisesti tulee se torjuntakin sitten annettua. Ainakin jos ei pari kolme asiallista torjumista tehoa.
      Asialliseen aloitteeseen tulee sit myöskin annettua asiallinen torjuminen, jos tosiaan on tarvetta torjua toinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe