Viime päivinä olemme saaneet henkeä pidätellen seurata palstalla varsin vauhdikkaita tarinoita eli tuttavallisemmin "päivän Perttejä", joista ei ole jännitystä ja juonen käänteitä puuttunut. Niinpä nyt onkin aika järjestää pieni veikkausskaba tämän ja tulevien päivien "Perteistä", joko viimeistään nyt viikonloppuna avaruusoliot kaappaavat Spede-sedän(Pertin) ja juuri kun niiden käyttämä ufo on irtautumassa maasta, niin Spede-setä tainnuttaa avaruusoliot tekosilmälaserillaan, jota oliot eivät ole ymmärtäneet takavarikoida, ja pelastautuu jatkamaan S24 sinkut-palstailuaan tai jotain muuta yhtä scifiä? ; D
Osallistu "Päivän Pertti" -veikkaukseen!
46
817
Vastaukset
- steke
Heh heh joo ei voi tietää et mitä seuraavaks. Sen verran levotonta settii pertsa saitille spedeilee et ei oo tosikaan.
- erika-täti
Pertti varmaan taas soittaa kuitenkin ensin jollekin vaikutusvaltaiselle asiantuntijakaverilleen :)
- mäenusko
Kyl maar ne ny tais pertin viedä ko ei näy ei kuulu :(
- 121212121212
Se on sitä alpha power-r-r-r-ia.
Trollit luovuttavat kiltisti yhteystietonsa kun Pertti-setä jyrähtää.
Jos tunnarit varastetaan? Soitto asiantuntijakaverille joka soittaa ylläpitoon joka poistaa trolliviestin ja tekee kaverilleen uuden salasanan tasan neljässä minuutissa siitä kun trolli erehtyy pilailemaan väärän miehen kustannuksella.
Täytyy itsekin varoa mitä kirjoittaa, ettei tule mustat helikopterit hakemaan... - m-i-e-s
121212121212 kirjoitti:
Se on sitä alpha power-r-r-r-ia.
Trollit luovuttavat kiltisti yhteystietonsa kun Pertti-setä jyrähtää.
Jos tunnarit varastetaan? Soitto asiantuntijakaverille joka soittaa ylläpitoon joka poistaa trolliviestin ja tekee kaverilleen uuden salasanan tasan neljässä minuutissa siitä kun trolli erehtyy pilailemaan väärän miehen kustannuksella.
Täytyy itsekin varoa mitä kirjoittaa, ettei tule mustat helikopterit hakemaan...Tottakai Pertti panomiehenä tuntee ylläpidon, ovathan he suurimmaksi osaksi naisia ja ilmeisesti heidän rakennuksensakin on lähellä sitä sinun Punavuorta, Munkkiniemeä, Kalliota vai mitä oli. Tahallisesti lipsautti sen asiantuntijansa, eikä kehdannut suoraan tunnustaa että on muhinoinut ylläpidon kanssa ja olisihan se heille ansionmenetys jälkipuinneissa. Tietenkin on saattanut käydä iso moka ja Pertille on annettu oikeus moderoimiseen.
- ohilaukaus
mäenusko kirjoitti:
Kyl maar ne ny tais pertin viedä ko ei näy ei kuulu :(
Pertsa ampui laaserilla ohi ratkaisevalla hetkellä ja on nyt jossain nibirussa piereskelemässä alienien kaa?
- erika-täti
Kiva kun tahdot käyttää mun nimmaria :)
Kaikille nyt sitten tiedoksi: olen tänään tullut palstalle jotain puoli tuntia sitten. Edellisen kerran olin täällä maanantaina.
Luovunkin nimmaristani, ja ryhdyn huutelemaan puskista. Saatan homotella ja huoritella nyt sitten takaisinpäinkin ihan estottomasti, mihin en ole aiemmin syyllistynyt.
Terveisin alkuperäinen erika-täti, viimeisen kerran. - Hah-hah
Ilmankos sitä ei oo palstalla näkynyt :DDD
- 14plus8
Se oli oikeasti alpertti...kova panomies.
- lottonumero
Rauhoituhan nyt ätmelssön ja mene seuraamaan salkkareita siitä. Tai mene pokaamaan vaikka nainen. Yhtä fiktiivistä sekin on kuin tämä intertextuaktiivinen kirjaintenvaihto.
- onsesetä
Mikäs se on tään päivän pertsa, joks se on tullu? Tulin just enkä oo vielä ehtiny kaikkee kattoo..
- Nnnnainennnnnnnnnn
Mitä huumetta oot vetäny?
- Nnnnainennnnnnnnnn
Mä vedän mitä vaan.
- No_miten_on
Onx tään päivän pertsa jo julkaistu?
- hc-ätmeI
Pertti tunnusti kiihkeän suhteensa Kyllikki Nyrkkiin.
- ai.miten
hc-ätmeI kirjoitti:
Pertti tunnusti kiihkeän suhteensa Kyllikki Nyrkkiin.
romanttista
- mihismuutenhävinny
se pertti?
- Naisasialooser1
Spede-Pertti on palstan johtajaätmi.
- Näin__on
Ja elelee täysin jossain mielikuvitusmaailmoissaan heittäen välillä ihan ihme läppää. Sanalla sanoen: NOLO!
- nolonolonolo
Näin__on kirjoitti:
Ja elelee täysin jossain mielikuvitusmaailmoissaan heittäen välillä ihan ihme läppää. Sanalla sanoen: NOLO!
Keskivaikeaa paranoidisuutta on taas ilmassa..
- huono.homma
Pertti taitaa trollata itseään, että saisi taas hyvällä syyllä alkaa haastaa riitaa. Johan tässä onkin jo ollut hetki ihan rauhallista.
- iuyiuyiui
huono.homma kirjoitti:
Pertti taitaa trollata itseään, että saisi taas hyvällä syyllä alkaa haastaa riitaa. Johan tässä onkin jo ollut hetki ihan rauhallista.
Huomiohuora X 10000000....
Kyllä se viel tämän päivän aikana alkaa itsensä kans tapella.. - Pertsahuomiohuoraa
iuyiuyiui kirjoitti:
Huomiohuora X 10000000....
Kyllä se viel tämän päivän aikana alkaa itsensä kans tapella..Näinhän se homma etenee ja kohta pukkaa taas trilleriä. Varatkaahan jo popparit valmiiksi kotikatsomoihin :D
- uskonlahkomenoa
Pertti-setä osaa sanoa muutakin kuin "kaikki naiset on huoria ja pahoja kun eivät anna" tai "olen liian ruma en saa koskaan naista" ja saa naisilta vastauksia juttuihnsa. Ätmipoikakuoro yrittää pistää miestä kuriin, vetää samaan ätmiuskontoon jossa itse ovat.
- pertsapertsa
T: Perti-setä
- antakaajo.olla
Mikä on palkinto veikkauksen voittajalle? Illallinen Pertti-sedän kanssa varmaan, kun niin kutkuttaa :D
- eikä.anneta
Joo ja lisäksi sitä äh puh ruits krooh Pertti-seksiä, vai mitä se jossain toisessa ketjussa olikaan? ; DDD
- nosturi
Tykkään nostella ; )
- 2.nosturi
Samoin!
- Terveisetsinne
Pertti on päivän sana" eli seikkailuja harrastanut. On se haikeaa kun kaikki on niin päin seiniä. Ei kyllä kuullosta kivalta elämältä mitä touhunnut ja ilmakin jäänyt. Eipähän pertillä ole tylsää se täytyy myöntää! Niin eikö niin ollut että taksi tuo ja seksi vie. Hyvää seikkailua pertille naisten keskellä. Iso poika jo oot! Pärjäät kyllä.
https://youtu.be/acdkmEdv_q4
Tuotako hait?
Joo, tylsää ollut muilla, ei mulla. Joskus juoksut on ohitse kaikilla, mutta kyllä tähän elämään vielä joku seikkailu mahtuu.
- Kalju-kiiltää
Onko Pertsalla myös tukka kuin Spedellä?
- voe_rähmä
Eh eh no onpa tietennii
- trollikuoromyösmukana
päivän pulla eli expua on nimimerkeillä poliisinpoika ja palstajeesuksena palstan suolistaminen
- Nosto_koska
...Päivän Pertit jatkuvat yhä ja ties miten monella nikillä ;)
- jesssss
Päivän pertsat is back! Mitähän satuja se tällä kertaa kertoilee?
jesssss kirjoitti:
Päivän pertsat is back! Mitähän satuja se tällä kertaa kertoilee?
Vittujoo, tää on kivaa. Oma fanilauma palstalla...kivempi olisi tietenkin jos siihen lukeutuisi muutama palstatyttökin.
- mitäpä
Alfabertti kirjoitti:
Vittujoo, tää on kivaa. Oma fanilauma palstalla...kivempi olisi tietenkin jos siihen lukeutuisi muutama palstatyttökin.
lerppamolo niillä tytöillä tekisit?
- hehhehh
Alfabertti kirjoitti:
Panisin niitä kunnolla.
Unissasi ehkä, muttet muuten. Siihen hommaan tarttee muutakin, kuin suuret puheet ja muutahan sulta ei multinikkiseko löydy.
hehhehh kirjoitti:
Unissasi ehkä, muttet muuten. Siihen hommaan tarttee muutakin, kuin suuret puheet ja muutahan sulta ei multinikkiseko löydy.
Mä lienen niitä harvoja palstalaisia joilta löytyy oikea seksielämä.
Kun nyt mua syytät multinikkailusta, niin kerro palstalaisille mitkä nikit mulla on käytössä.- gaybertti
Alfabertti kirjoitti:
Mä lienen niitä harvoja palstalaisia joilta löytyy oikea seksielämä.
Kun nyt mua syytät multinikkailusta, niin kerro palstalaisille mitkä nikit mulla on käytössä.Jep, kyllä tiedetään ne sun Vogue -reissut. Oliks hyvät löylyt ja tuliks selkä pestyy?
gaybertti kirjoitti:
Jep, kyllä tiedetään ne sun Vogue -reissut. Oliks hyvät löylyt ja tuliks selkä pestyy?
Jepjep, olet silkka paskanpuhuja.
- gaybertti
Alfabertti kirjoitti:
Jepjep, olet silkka paskanpuhuja.
Jep, jep, jos olen, niin sittenhän meitä on kaksi paskanpuhujaa tosin sillä erotuksella, että sä olet multinikkipaskanpuhuja :DDD
gaybertti kirjoitti:
Jep, jep, jos olen, niin sittenhän meitä on kaksi paskanpuhujaa tosin sillä erotuksella, että sä olet multinikkipaskanpuhuja :DDD
Minäkö multinikkaaja?
Minut erottaa aina nikistä, sulla nikit vaihtelee.- gaybertti
Alfabertti kirjoitti:
Minäkö multinikkaaja?
Minut erottaa aina nikistä, sulla nikit vaihtelee.a) Jep, jep b) Just, joo, niin varmaan :DDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351