Ateistit ovat kiistatta saatana lapsia ja yrittävät käännyttää hyvät kristityt "tieteen" avulla pois herran uskosta. Mutta tietäkää tämä emme usko teidän valheitanne, sillä herra on varoittanut meitä teistä kätyreistä! Saamme uskosta voimaa ja lopulta sen avulla pelastamme Ateistit ja heidän lapsensa kauhealta kohtalolta! Sillä vaikka saatana lupaa kultaisia asioita ovat ne vain VALETTA!
Totuus on tämä, jonain päivänä Ateistit lankeavat eteemme ja pyytävät pelastusta!
Ateistit saatanan kätyreitä!
37
1894
Vastaukset
- Tavoitteeton
>>Totuus on tämä, jonain päivänä Ateistit lankeavat eteemme ja pyytävät pelastusta!
- Nassen
vaikeahan näistä on tietää, itse _uskoisin_ että kyseessä on provo, aito hihhuli ulosanteineen kykenee autenttisempaan jälkeen.
- Kirkonmies
Nassen kirjoitti:
vaikeahan näistä on tietää, itse _uskoisin_ että kyseessä on provo, aito hihhuli ulosanteineen kykenee autenttisempaan jälkeen.
Mutta, miksi yritätte pilkata minua? onko ateistien rakkaus elävää kohtaan kuollut ja raha korvannut kaiken elävän?
- Maukka
Kirkonmies kirjoitti:
Mutta, miksi yritätte pilkata minua? onko ateistien rakkaus elävää kohtaan kuollut ja raha korvannut kaiken elävän?
että saatanan kätyriksi haukkuminen on paljon loukkaavampaa, kuin nassenin pienet heitot...
taitaa itselläsi olla vain kolehdinkuvat mielessä... - Kirkonmies
Maukka kirjoitti:
että saatanan kätyriksi haukkuminen on paljon loukkaavampaa, kuin nassenin pienet heitot...
taitaa itselläsi olla vain kolehdinkuvat mielessä...Miksi ateistit sitten valmistavat tehtaissaan tappo asetita? ohjuksia, rynnäkkökivääreitä, pommeja yms... kristityty eivät sellaista tee sillä se kielletään raamatussa ÄLÄ TAPA!
- Maukka
Kirkonmies kirjoitti:
Miksi ateistit sitten valmistavat tehtaissaan tappo asetita? ohjuksia, rynnäkkökivääreitä, pommeja yms... kristityty eivät sellaista tee sillä se kielletään raamatussa ÄLÄ TAPA!
[Miksi ateistit sitten valmistavat tehtaissaan tappo asetita?]
pieni tiedonväläys: ei ole mitään ateistien pahuus-tehdasta...
[kristityty eivät sellaista tee sillä se kielletään raamatussa ÄLÄ TAPA!]
entäs George W. Bush junior? eikö hän ole kristitty? eikö hän käy sotaa?
korjaa ihmeessä jos olen väärässä... - Lucifer
Kirkonmies kirjoitti:
Miksi ateistit sitten valmistavat tehtaissaan tappo asetita? ohjuksia, rynnäkkökivääreitä, pommeja yms... kristityty eivät sellaista tee sillä se kielletään raamatussa ÄLÄ TAPA!
Miksikö ateistit valmistavat aseita?No tietenkin että voimme piestä Armageddonissa Jumalan.
Vakavasti puhuen,eivätköhän ne suurimmat aseiden käyttäjät ole ihan kristittyjä olla.Taidat olla vain huono trolli. Lucifer kirjoitti:
Miksikö ateistit valmistavat aseita?No tietenkin että voimme piestä Armageddonissa Jumalan.
Vakavasti puhuen,eivätköhän ne suurimmat aseiden käyttäjät ole ihan kristittyjä olla.Taidat olla vain huono trolli.Jeesus on helppo tappaa parilla lankulla, 3 rautanaulalla ja vasaralla. Toimi 2000 vuotta sitten, joten varmasti toimii tulevaisuudessa uudelleen.
- ...
Kirkonmies kirjoitti:
Kaikki ateistit, jotka minä henkilökohtaisesti tunnen, ovat SOTIA VASTAAN. Esim. kukaan tuntemistani ateisteista ei ole käynyt armeijaa, vaan siviilipalveluksen. Erinäisten jumalien nimissä on sitäpaitsi vuodatettu paljon verta, ateistien nimissä ei ainuttakaan pisaraa. Muistapas ristiretket, joiden ansiosta kiihkomuslimit nykyään taistelevat kristittyjä vastaan.
- ...
... kirjoitti:
Kaikki ateistit, jotka minä henkilökohtaisesti tunnen, ovat SOTIA VASTAAN. Esim. kukaan tuntemistani ateisteista ei ole käynyt armeijaa, vaan siviilipalveluksen. Erinäisten jumalien nimissä on sitäpaitsi vuodatettu paljon verta, ateistien nimissä ei ainuttakaan pisaraa. Muistapas ristiretket, joiden ansiosta kiihkomuslimit nykyään taistelevat kristittyjä vastaan.
ah, nytpäs muistinkin kommarien vainot kristittyjä kohtaan... mutta minä en vainoa ketään, vaan päinvastoin, olen hyvin suvaitsevainen henkilö, kaikkia, paitsi pakkokäännyttäjiä, terroristeja ja murhaajia tms. kohtaan.
- skereettu
... kirjoitti:
ah, nytpäs muistinkin kommarien vainot kristittyjä kohtaan... mutta minä en vainoa ketään, vaan päinvastoin, olen hyvin suvaitsevainen henkilö, kaikkia, paitsi pakkokäännyttäjiä, terroristeja ja murhaajia tms. kohtaan.
Minäkin olen hyvin suvaitsevainen henkilö, kaikkia, paitsi naapuria, kaveria, vihamiestä, serkkua, koulukaveria, siwan kassaa, natsia, hindua, kissaa tms. kohtaan. ;)
Eli suvaitsen hyvin itseäni! :) Enkä vainoa kettään! Paitsi ehkä vähän naapuria, kaveria, vihamiestä, serkkua, koulukaveria... ;) - kualimato
Maukka kirjoitti:
[Miksi ateistit sitten valmistavat tehtaissaan tappo asetita?]
pieni tiedonväläys: ei ole mitään ateistien pahuus-tehdasta...
[kristityty eivät sellaista tee sillä se kielletään raamatussa ÄLÄ TAPA!]
entäs George W. Bush junior? eikö hän ole kristitty? eikö hän käy sotaa?
korjaa ihmeessä jos olen väärässä...uuhen vaatteissa tämä Puska-Yrjö
- Maukka
kualimato kirjoitti:
uuhen vaatteissa tämä Puska-Yrjö
lopetahan se vainoaminen...
en minä ole kiinnostunut sinusta!
- Ateisti
Ateismi ei toki tarkoita saatananpalvontaa, jos uskoo jumalaan uskoo myös saatanaan eikö kukaan pakota ketään uskomaan kumpaakaan.
- vgyhn
Tälle tyypille ei kannata vastata. Viestiketju poistoon.
- ...............
Hitto mikä trolli. Hihittää koulun pulpetissa ja kirjoittaa tätä samalla. Ai niinkuin me takapenkin tytöt ei tiedettäisi mitä teet. LOpeta.
- Kirkonmies
Miksi yritätte pilkata pelastajaa?
- Aurelianus
Kirkonmies kirjoitti:
tunnu täysijärkisestä kummoiseltakaan pelastukselta. Tässä tapauksessa ei käytetä veistä, mutta lopputulos olisi silti se sama.
- Maukka
Kirkonmies kirjoitti:
taitaa olla messias-syndrooma pahasti päällä...
ota pää pois puskasta niin saattaisit nähdä että kaikki eivät tarvitse kristittyjen "opetuksia". - Kirkonmies
Maukka kirjoitti:
taitaa olla messias-syndrooma pahasti päällä...
ota pää pois puskasta niin saattaisit nähdä että kaikki eivät tarvitse kristittyjen "opetuksia".Kaikki tarvitsevat sillä niiden avulla pääsette taivaaseen. Haluatko joutua helvettiin? sitä paitse Ateistit eivät ole todistaneet että jumalaa ei ole!
- Maukka
Kirkonmies kirjoitti:
Kaikki tarvitsevat sillä niiden avulla pääsette taivaaseen. Haluatko joutua helvettiin? sitä paitse Ateistit eivät ole todistaneet että jumalaa ei ole!
[Kaikki tarvitsevat sillä niiden avulla pääsette taivaaseen.]
sori, islamilla on täysin päinvastaiset "tiedot" asiasta. Millä todistat että juuri sinun maailmankuvasi on oikea?
[Haluatko joutua helvettiin?]
en, mutta en uskokkaan joutuvani vaikka sinä niin väittäisitkin.
[sitä paitse Ateistit eivät ole todistaneet että jumalaa ei ole!]
tämä ei liittynyt keskusteluun mitenkään - että jumala on?
Kirkonmies kirjoitti:
Kaikki tarvitsevat sillä niiden avulla pääsette taivaaseen. Haluatko joutua helvettiin? sitä paitse Ateistit eivät ole todistaneet että jumalaa ei ole!
Eivät, sillä niin jumalaan uskominen kuin uskomattomuuskin on USKON ASIA.
- (en minäkään)
Kirkonmies kirjoitti:
omaa vakituista nimimerkkiäsi näkyville.Uskallatko?Menisi Aatun maine lopullisesti.
- kualimato
Kirkonmies kirjoitti:
niin sinun johdollasi ei mennä taivasta kohtikaan.
Osoite on päinvastainen eli alaspäin. Että silleen.
Suurin syy, miksi kukaan ei voi hyväksyä osaakaan raamatun sanomasta ovat kristityt tekoineen. Te kaikilla noilla saarnoilla saatte ihmiset ärsyyntymään ja kääntämään katseensa pois raamatusta. Raamatussa on muutamia järkeviä asiota. Harmi vain, että kristityt saastat ovat niitä jotka niitä tulkitsevat.
Te kristityt olette saatanan kätyreitä. Eikö teille luvatakkin paljon. Meille ateisteille ei luvata mitään, emmekä me vaadikkaan mitään. Te vaaditte taivaan ja vaikka mitä, me emme mitään.ja kristinusko kulkevat käsikädessä. Saatanahan on osa kristinuskoa. Miksi haluat sotkea ateistit tähän juttuun?
- Atte Ateisti
Minusta jo Jumalaan uskominen on varsin outoa ja kummallista, mutta sekin vielä aika ymmärrettävää Saatanaan uskomiseen verrattuna.
Minulle Saatanaan uskova vasta onkin kaksinkertainen uskovainen, sillä hänen uskontonsa toimii vain kristinuskon kautta ja sen viitekehyksissä ja lakkaa olemasta sen viitekehyksen ulkopuolelle mentäessä.
Katsokaa tänne, uskikset, sieltä juoksuhaudastanne: täällä ei ole Jumalaa eikä Saatanaa. - Ateistimies
Miekii oon aina keskustassa kauppojen kulmilla kyttäämässä uskiksia ja örisen pirunlauseita niiden korvaan kun ne kulkee ohi. Pirunsarvet pitää tosin peittää hupulla, ettei ihmiset juoksis karkuun kun hyppään kulman takaa esiin ja vetäisen naamalleni ilkeän ja pahansuopaisen virnistyksen ja örähdän miehekkään pirullisesti jotain syvällistä }:P
"Totuus on tämä, jonain päivänä Ateistit lankeavat eteemme ja pyytävät pelastusta!"
Usko unelmiis :)
Kohta pitää lähteä taas keskustaan örisemään... luuletko, että ihmisiä haittaa, jos tälläkertaa annan sarvien näkyä? Ne on aika komiat. Kiillotutin ne eilen.- brahne
truu
uskikset ovat vainoharhaisia.sarvet piilosta esiin!xD
- että
me ateistit emme usko saatanaan. Minä en usko jumalaan enkä saatanaan, joten miten voisin olla saatanan kätyri? Ei, älä vastaa.
- skereettu
Onks tää joku trolli? :D
Arvon Kirkonmies
"Emmehän me taistele IHMISIÄ vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan. [Ef. 2:2]"
Jonain päivänä Ateistit (niin kuin jokainen meistä) kyllä lankeavat, mutta eivät meidän eteemme vaan Jeesuksen :) - jaina
"Totuus on tämä, jonain päivänä Ateistit lankeavat eteemme ja pyytävät pelastusta!"
Minkälaatuinen demiurgi sinä nyt oletkaan?
Minä luulin, että kristillisen pelastuksen saattaa saada vain uskomalla Jeesukseen (ei siis Raamattuun tai fundishörhöjen hölinään). Olinko väärässä? - w. aLLen
Ensinnäkin, olet idiootti.
Toiseksi, suuren ja pahan tieteen avulla sinäkin juuri nyt kirjoitat turhaa saarnaasi.
Kukaan ei halua teidän pelastusta. Minä haluan ihan vain kuolla vanhana vuoteeseen ja nukkua ikuisesti.- kristitty
w.allen kirjoitti:
"Kukaan ei halua teidän pelastusta. Minä haluan ihan vain kuolla vanhana vuoteeseen ja nukkua ikuisesti."
Mutta haluaisitko sinä saada elämän?
Jeesus on elämä, vain Hänessä sinulla on mahdollisuus elämään. - Maukka
kristitty kirjoitti:
w.allen kirjoitti:
"Kukaan ei halua teidän pelastusta. Minä haluan ihan vain kuolla vanhana vuoteeseen ja nukkua ikuisesti."
Jeesus on elämä, vain Hänessä sinulla on mahdollisuus elämään.että se on jeesus eikä allah joka antaa elämän...
- JSS
kristitty kirjoitti:
w.allen kirjoitti:
Jeesus on elämä, vain Hänessä sinulla on mahdollisuus elämään.Tuossahan kirjoittaja sanoi ihan selvästi, että hän haluaa vain nukkua ikuisesti kuoltuaan, se vastasi jo tuohon kysymykseesi elämän haluamisesta...
- brahne
eikö saa olla omaa ajattelua?uskonnot ovat massakulkioita, ja yksilö jää piiloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662398Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822074Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452027Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1181772Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311761Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1811431Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071369Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261215En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91002- 801001