Teologianopiskelijat tekivät hiljatain tutkimuksen paranemisihmeistä. Kannataa lukea ihan riippumatta omasta näkemyksestä. Sen saa ilmaiseksi PDF-muotoisena:
http://www.nuancegate.com/content/media/misc/herra_tekee_ihmeita_ilman_maaraa.pdf
Jos tuo ei nyt toimi niin googlettakaa otsikko.
Herra tekee ihmeitä ilman määrää
6
773
Vastaukset
- mopo.nen
Kumpikaan ei ollut teologeja.
- Nasse.
pdf ei tukenut mopon komministiaatetta?
- kysyjä-
En uskonutkaan että noin moni ihmeparaneminen ois kusetusta. Oon monilta uskovaisilta kuullu että ei todellakaan kannata uskoa kaikkea mitä kuulee, mutta noin paljon.
En kumminkaan usko etteikö ihmeparanemisia tapahtuisi koska olen niitä itse nähnyt ja läheisilleni on sellaisia tapahtunut. Jos jotakuta kiinnostaa lähteä selvittämään asiaa niin annan mielelläni kyseisten henkilöiden yhteystiedot. Ensin tietysti haluan tietää millainen henkilö asiaa tiedustelee. - plää plää
Jos ihmeen määritys on tuo mikä tuohon tekstiin on laitettu, niin ihmeitä tapahtuu kokoajan.
Määritelmä tuossa tekstissä ei kerro muusta kuin ihmisen idioottimaisuudesta. Idioottimaisuudesta, jolla todistetaan ihmisen ymmärtämättömyys. Ei se jos myöntää olevansa idiootti, mut jotku pitävät itseään jopa viisaina :)
Voi että tämä maailma on ihmeellinen paikka.. :)- Poppamiestenraati
Ihme että törppöjä riittää.. kaiken lisäksi suomessa luulis olevan hyvä yleis-sivistys. No meilläkin varmaan kaikki on taas tuotu liiaksi nokan eteen niin ei oo tarttenu aivonystyröitään veivaa joten Tottakai me uskotaan joka sana ja sitten viimesenpäälle.
Entisaikojen ihmisiä keljutti kun romaanit veti nokasta ja opettihan ne siin samalla ettei se äly tartte rikasta perhettä ja kuohukermaa.
Heh heh!
- siino
Kiitos linkistä. Ihan hyvä tutkimus, joka osoitti, että etsivä voi tosiaan löytää joskus toisenlaisiakin tuloksia kuin aluksi luuli löytävänsä.
Erityisesti hauskuutti kohta, jossa tutkijat toteavat, että "ihmeparantumisista" kerrottaessa niihin oli tapana liittää evankelistalisä tai folkloristinen kuona. Ilmeisesti halusta vakuuttaa kuulija "ihmeen" todenperäisyydestä. Näin ne uskovat paasaavat "totuutta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874178Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293153No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770