Puuveistos

Mökkiläinen--

Muutama vuosi sitten ostimme mökille moottorisaha puuveistoksen ja nyt haluaisimme ostaa semmoisen myös tuttavalle lahjaksi. Onko kenelläkään tietoa mistä tämän tyyppistä moottorisaha taidetta saisi ostettua ? Mielessä olisi jokin lintu hahmo esimerkiksi haukka tai pöllö.

15

8157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellit
    • viherpeukku

      hakusana googlesta löysi myös Mikon puuveistoksen. Itse olen ko. yrityksen töitä nähnyt ja aidoilta näyttivät

    • puuveistos

      Google-haku tuotti myös tuollaisen: http://www.puuveistos.fi ... ei ole moottorisahalla varmaankaan tehtyjä tuolla, mutta isoja puuveistoksia kuitenkin.

      • V. Ojalta saa ostaa

        Huomasin vasta nyt viestisi. Oletko jo löytänyt moottorisahataidetta?Tiedän mistä kyseisiä ja varmasti aitoja puuveistoksia saa ostaa ja valikoimaa piisaa. Paimiossa tekee ITE-taiteilija Väinö Oja omalla pihamaallaan monen kokoisia töitä. Karhuja, lintuja, enkeleitä, naisia ym.. Kyselepä sieltä. Paikka on Rukkijoella Paimiossa. Googleta nimi niin sieltä löytyy miehestä kuvakin ja taustatietoa.


      • Nimetön

      • irmelikö
        V. Ojalta saa ostaa kirjoitti:

        Huomasin vasta nyt viestisi. Oletko jo löytänyt moottorisahataidetta?Tiedän mistä kyseisiä ja varmasti aitoja puuveistoksia saa ostaa ja valikoimaa piisaa. Paimiossa tekee ITE-taiteilija Väinö Oja omalla pihamaallaan monen kokoisia töitä. Karhuja, lintuja, enkeleitä, naisia ym.. Kyselepä sieltä. Paikka on Rukkijoella Paimiossa. Googleta nimi niin sieltä löytyy miehestä kuvakin ja taustatietoa.

        Komeita puuveistoksia löytyy myös osoitteesta: www.parruart.net :D


    • Hellman seppo

      Ennen teetin sellaisella miehellä kun Ankero
      Kovanen,mutta hän sairastui syöpään !
      Minulla on hänen tekemät ponin kokoinen hevonen ja
      pikku sian kokoinen sika pihalla ! Nyt etsin uutta
      tekijää mikä tuntuu olevan tosi vaikea laji,mutta
      laitan tietoa tulemaan kun ongelma ratkeaa,tämä on laji missä on hyviä ja huonoja,huonoja löytyy joka
      pitäjästä hyvät on harvemmassa ! Laji missä
      tekijät erottuu toisistaan !
      Terveisin Seppo numeros 0400502292 !

      • pk

    • Kirjasieppo

      Puuveistoksia ihailevat, katsokaa osoitteesta www.puuveistos.fi. Taidokkaita ja monenkokoisia!

    • Ek

      Hei. Kannattaa tiedustella puh. 0405178218. On mm. upea petolintu, karhuja esim 2 pentua puussa jne. Hienoja.

    • t5trgt

      merikarvialla on tekijä, karhuille, ja linnuille.

    • Tekijä oy

      soita tähän numeroon jos haluat puuveistoksia

      0401774116

    • veistosta_vailla

      Minun tuttuni on tilannut veistosta juuri tuolta Mikko Virkkulalta joka Mikon Puuveistoa pitää. Aivan älyttömän hienoa jälkeä asiantuntevalta tekijältä. Hintakin on kohdallaan. Virkkulahan on veistänyt myös Korkeasaareen pari komiaa veistosta. Suosittelen!

    • Luomupekka

      Heinolassa 15.10.2016 klo 15.15 kauppaneuvos Jethro myy huutokaupalla, edellisenä päivän veistettyjä puutaideteoksia, noin 70cm korkeita.Tervetuloa huutamaan

    • Veistäjä_vinkkejä

      Suosittelen myös tuota Mikon Puuveistos -yritystä. Veistäjä Mikko Virkkula on tietää mitä tekee, tuntee puut ja eläimet. Todella aidon näköisiä veistoksia ja erittäin hyvää ja joustavaa palvelua. Olen myös nähnyt hänen upeat veistokset Korkeasaaressa.

      Mikolla taitaa myös olla kotisivut josta löytyy hänen yhteystiedot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1385
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      153
      758
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe