Muutama vuosi sitten ostimme mökille moottorisaha puuveistoksen ja nyt haluaisimme ostaa semmoisen myös tuttavalle lahjaksi. Onko kenelläkään tietoa mistä tämän tyyppistä moottorisaha taidetta saisi ostettua ? Mielessä olisi jokin lintu hahmo esimerkiksi haukka tai pöllö.
Puuveistos
15
8333
Vastaukset
- ellit
- viherpeukku
hakusana googlesta löysi myös Mikon puuveistoksen. Itse olen ko. yrityksen töitä nähnyt ja aidoilta näyttivät
- puuveistos
Google-haku tuotti myös tuollaisen: http://www.puuveistos.fi ... ei ole moottorisahalla varmaankaan tehtyjä tuolla, mutta isoja puuveistoksia kuitenkin.
- V. Ojalta saa ostaa
Huomasin vasta nyt viestisi. Oletko jo löytänyt moottorisahataidetta?Tiedän mistä kyseisiä ja varmasti aitoja puuveistoksia saa ostaa ja valikoimaa piisaa. Paimiossa tekee ITE-taiteilija Väinö Oja omalla pihamaallaan monen kokoisia töitä. Karhuja, lintuja, enkeleitä, naisia ym.. Kyselepä sieltä. Paikka on Rukkijoella Paimiossa. Googleta nimi niin sieltä löytyy miehestä kuvakin ja taustatietoa.
- Nimetön
Nämä eivät ole myynnissä, mutta muuten komeita puuveistoksia Kanadasta:
http://www.gochetwynd.com/siteengine/activepage.asp?PageID=260 - irmelikö
V. Ojalta saa ostaa kirjoitti:
Huomasin vasta nyt viestisi. Oletko jo löytänyt moottorisahataidetta?Tiedän mistä kyseisiä ja varmasti aitoja puuveistoksia saa ostaa ja valikoimaa piisaa. Paimiossa tekee ITE-taiteilija Väinö Oja omalla pihamaallaan monen kokoisia töitä. Karhuja, lintuja, enkeleitä, naisia ym.. Kyselepä sieltä. Paikka on Rukkijoella Paimiossa. Googleta nimi niin sieltä löytyy miehestä kuvakin ja taustatietoa.
Komeita puuveistoksia löytyy myös osoitteesta: www.parruart.net :D
- Hellman seppo
Ennen teetin sellaisella miehellä kun Ankero
Kovanen,mutta hän sairastui syöpään !
Minulla on hänen tekemät ponin kokoinen hevonen ja
pikku sian kokoinen sika pihalla ! Nyt etsin uutta
tekijää mikä tuntuu olevan tosi vaikea laji,mutta
laitan tietoa tulemaan kun ongelma ratkeaa,tämä on laji missä on hyviä ja huonoja,huonoja löytyy joka
pitäjästä hyvät on harvemmassa ! Laji missä
tekijät erottuu toisistaan !
Terveisin Seppo numeros 0400502292 !- pk
Tässä linkki josta löytyy aika hyviä veistoksia, eläimiä ym :)
http://puuveistoksia.suntuubi.com
Kannattaa käydä katsomassa!
- Kirjasieppo
Puuveistoksia ihailevat, katsokaa osoitteesta www.puuveistos.fi. Taidokkaita ja monenkokoisia!
- Ek
Hei. Kannattaa tiedustella puh. 0405178218. On mm. upea petolintu, karhuja esim 2 pentua puussa jne. Hienoja.
- t5trgt
merikarvialla on tekijä, karhuille, ja linnuille.
- Tekijä oy
soita tähän numeroon jos haluat puuveistoksia
0401774116 - veistosta_vailla
Minun tuttuni on tilannut veistosta juuri tuolta Mikko Virkkulalta joka Mikon Puuveistoa pitää. Aivan älyttömän hienoa jälkeä asiantuntevalta tekijältä. Hintakin on kohdallaan. Virkkulahan on veistänyt myös Korkeasaareen pari komiaa veistosta. Suosittelen!
- Luomupekka
Heinolassa 15.10.2016 klo 15.15 kauppaneuvos Jethro myy huutokaupalla, edellisenä päivän veistettyjä puutaideteoksia, noin 70cm korkeita.Tervetuloa huutamaan
- Veistäjä_vinkkejä
Suosittelen myös tuota Mikon Puuveistos -yritystä. Veistäjä Mikko Virkkula on tietää mitä tekee, tuntee puut ja eläimet. Todella aidon näköisiä veistoksia ja erittäin hyvää ja joustavaa palvelua. Olen myös nähnyt hänen upeat veistokset Korkeasaaressa.
Mikolla taitaa myös olla kotisivut josta löytyy hänen yhteystiedot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067