Missä olet kun sun tekstejä ei oo näkynyt?Oletko kirkkouskossa vai helluntaiuskossa kun olet saarnamies?Kiinnostaa kuulla jotain sinusta.
Vastaukset 5
- ???
Onko Maiju toinen nimesi Leo?
- Sakari
Kuka on Maiju?
Onko Leon vaimo ?
Joka etsii miestään?
- Leo Salmela
Olen viimepäivät suunnitellut ja toteuttanut lehteni seuraavaa numeroa, joten olen ollut poissa tältä foorumilta. Tämänkin päivän asemoin useita sivuja, enää neljä sivua ja lehteni lähtee painoon jo ensi viikon alkupuolella. Jaetaan jokaiseen kotiin Sodankylässä ja tämän lisäksi postitan kuseimmille maamme korkeimmille hallinto- ja oikeusviranomaisille. Presidentille, pääministerille, oikeuskanslereille, poliisiylijohtajalle jne. jne. Todella mahtavaa hommaa.
Mitä taas niihin kirkko- ym. uskontoihin tulee, niin tällä hetkellä en ole sitounut mihinkään. Esitän asiat asioina ja totuudet totuuksina ilman minkään uskontokunnan tunnuksia. Tämä on tarpeen mm. juuri lehtityötäni ajatellen.- Maiju
Ois kiva kun laittasit nettiin lehden tai pääkohtia.Aihe on mittava ja mitä mielenkiintoisin.
- Leo Salmela
Maiju kirjoitti:
Ois kiva kun laittasit nettiin lehden tai pääkohtia.Aihe on mittava ja mitä mielenkiintoisin.
Kyllä tarkoitukseni on tehdä tästä lehdestä oma kansio kotisivuilleni.
Kysymyksessä on 12 sivuinen tabloid-lehti (A3 kokoa) ja tekstimäärä vastaa yli 70 sivuista kirjaa, joskin joitakin artikkeleita on jo nyt kotisivuillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081265
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67596
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 33434
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 5428
- 51425
- 49417
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52393
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379