David Wilkersonin näkyprofetia

Turvakalliolla

DW sai 7.3.2009 näkyilmestyksen, jossa näytettiin lähiaikoina Amerikassa syttyvän joka puolella valtaisia tulipaloja, 1000 yhtenä päivänä. Kauppoja ryöstetään. Talouskriisi pahenee, niin että ihmiset eivät saa eläkkeitään ym. maksujaan ja kansa nousee kapinaan. Tämä leviää ympäri maailmaa. Yksi valtio menee konkurssiin ja sen jälkeen on 2 vk aikaa nostaa rahat pankista, sitten pankit sulkevat ovensa ja rahat on menetetty! Jumala kehoittaa turvaamaan Häneen. Hän sallii tämän, sillä tuomioitten aika on tullut ihmisille, jotka vaeltavat synnissä ja erossa Jumalasta. Käänny Jumalan puoleen, vain Hänessä on turva. Jos olet Jumalan lapsi, älä pelkää, sinä olet lukenut nämä raamatusta ja tiedät, että olemme lopun ajassa hyvin pitkällä.

74

5894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *debi*

      paperi rahalla on sitten mitään arvoa, ainakaan pitkään, eihän sitä voi käyttää kun sytykkeenä??? metallirahoista puhumattakaan...

      kyl meiän ainut oikee turva sittenkin on Herrassa, vaik ois kaappikin täynnä ruokaa.

      • 23456

        On paljon turhaa ajan haaskausta tutkia naita profetioita ja monet tulevat jopa pelokkaiksi naiden seurauksena. Ystavat, pyytakaamme Jumalalta rukouksen henkea. Ja kun Han sen hengen antaa, Pyha henki johdattaa meita rukoilemaan asioiden ja ihmisten puolesta. Joskus emme edes tieda itse asiaa, mutta vain rukoilemme, kun tuntuu, etta taytyy rukoilla. Se on hyodyllinen asia Jumalan maailmoissa, ei niinkaan kaikenlaisten profetioiden vahtaaminen.


      • Joel2
        23456 kirjoitti:

        On paljon turhaa ajan haaskausta tutkia naita profetioita ja monet tulevat jopa pelokkaiksi naiden seurauksena. Ystavat, pyytakaamme Jumalalta rukouksen henkea. Ja kun Han sen hengen antaa, Pyha henki johdattaa meita rukoilemaan asioiden ja ihmisten puolesta. Joskus emme edes tieda itse asiaa, mutta vain rukoilemme, kun tuntuu, etta taytyy rukoilla. Se on hyodyllinen asia Jumalan maailmoissa, ei niinkaan kaikenlaisten profetioiden vahtaaminen.

        oikeassa, lahkoriivatut hihhulit kun oottaa sen herransa ilmestymistä ja koettavat pelotella uskovaisia. Turhaa työtä!!! J on voimallinen varjelemaan omansa jiinku varjeli kun esim. isr. kansa oli ebygtisä ja kaikkia vitisauksia. Riivattujen Sanan luku aika ohutta.Vai pitäiskö sanoa; luetun ymmätäminen... Miatähän se johtuu?... Ettei vaan... No, ne ovat lahko riivattuja!!!


      • 23456
        Joel2 kirjoitti:

        oikeassa, lahkoriivatut hihhulit kun oottaa sen herransa ilmestymistä ja koettavat pelotella uskovaisia. Turhaa työtä!!! J on voimallinen varjelemaan omansa jiinku varjeli kun esim. isr. kansa oli ebygtisä ja kaikkia vitisauksia. Riivattujen Sanan luku aika ohutta.Vai pitäiskö sanoa; luetun ymmätäminen... Miatähän se johtuu?... Ettei vaan... No, ne ovat lahko riivattuja!!!

        No tuo nyt oli liian kornia tekstia. Ei ne mitaan "lahkoriivattuja" ole. David Wilkerson on todellinen Jumalan ihminen ja han saa profetioita. Mutta saa myos moni muukin. Osa profetioista on totta, osa ei. Ja Jumala voi myos siirtaa tuomioitaan, jos loytyy rukoilevia ja armoa anovia ihmisia.
        Tarkoitin, etta LIIALLINEN profetioiden ja ennustusten etsiminen voi lamautta uskovan, niin ettei han enaa tajua, mika on tarkeinta. Se on rukous ja puhtaalla omallatunnolla vaellus. Siis tietoisesti pantava pois elamasta asiat, jotka tietaa synniksi, siis erottavat Jumalasta.
        Tiedoksi vain, etta mina en kuulu mihinkaan lahkoon enka kirkkoon.


      • 2345
        23456 kirjoitti:

        No tuo nyt oli liian kornia tekstia. Ei ne mitaan "lahkoriivattuja" ole. David Wilkerson on todellinen Jumalan ihminen ja han saa profetioita. Mutta saa myos moni muukin. Osa profetioista on totta, osa ei. Ja Jumala voi myos siirtaa tuomioitaan, jos loytyy rukoilevia ja armoa anovia ihmisia.
        Tarkoitin, etta LIIALLINEN profetioiden ja ennustusten etsiminen voi lamautta uskovan, niin ettei han enaa tajua, mika on tarkeinta. Se on rukous ja puhtaalla omallatunnolla vaellus. Siis tietoisesti pantava pois elamasta asiat, jotka tietaa synniksi, siis erottavat Jumalasta.
        Tiedoksi vain, etta mina en kuulu mihinkaan lahkoon enka kirkkoon.

        Tuo profetia "Valtatie Assyrin kautta" oli juuri minulle, joka olen saanut palata Jumalan luo, Hanen iloonsa. Tuo on JUMALAN ANTAMA, kukaan rehellinen ihminen ei voi muuta sanoa.


      • miten kun nyt on
        Joel2 kirjoitti:

        oikeassa, lahkoriivatut hihhulit kun oottaa sen herransa ilmestymistä ja koettavat pelotella uskovaisia. Turhaa työtä!!! J on voimallinen varjelemaan omansa jiinku varjeli kun esim. isr. kansa oli ebygtisä ja kaikkia vitisauksia. Riivattujen Sanan luku aika ohutta.Vai pitäiskö sanoa; luetun ymmätäminen... Miatähän se johtuu?... Ettei vaan... No, ne ovat lahko riivattuja!!!

        Ehei, hassu juttu, siis itse ymmärsin että uskovaisen ei tarvotse pelätä kun hän turvaa Jumalaan! Käsititkö sinä nyt oikein?


    • Saara

      Jouko Pihon sivuilta kopioitu:

      David Wilkersonin kiireellinen sanoma 7.3.2009

      Koen voimakasta Pyhän Hengen kehotusta lähettää kiireellisen viestin postituslistallemme, sekä ystävillä ja seurakuntien johtajille, joita olemme tavanneet ympäri maailmaa.

      JÄRKYTTÄVÄ KATASTROFI ON TAPAHTUMAISILLAAN.

      SE TULEE OLEMAAN NIIN PELOTTAVA, ETTÄ SEN TÄHDEN KAIKKI, JOPA KAIKKEIN HURSKAIMMAT KESKUUDESSAMME, TULEVAT VAPISEMAAN.

      Kymmenen vuoden ajan olen varoittanut tuhannen tulipalon syttymisestä New Yorkin kaupungissa. Ne tulevat nielaisemaan suur-New Yorkin alueen, mukaan luettuna osia New Jerseystä ja Connecticutista. Suurimmat kaupungit kaikkialla Yhdysvalloissa saavat osakseen mellakointia ja roihuavia tulipaloja – sellaisia joita näimme Wattsissa, Los Angelesissa vuosia sitten.

      Mellakointia ja tulipaloja tulee olemaan kaupungeissa ympäri maailmaa. Tulemme näkemään ryöväämistä—mukaan lukien Times Squarella, New Yorkin kaupungissa. Se mitä koemme nyt, ei ole taantumaa, tai edes lamaa. Olemme Jumalan
      vihan alaisuudessa. Psalmissa 11 sanotaan,

      “Kun kaikki perustukset revitään, mitä vanhurskas voi enää tehdä?" (jae 3).

      Jumala tuomitsee Yhdysvaltojen ja kansakuntien hillittömät synnit. Hän tuhoaa maalliset perustukset.

      Profeetta Jeremia vetosi syntiseen Israeliin, “Sano nyt Juudan ja Jerusalemin asukkaille: Näin sanoo Herra: Minulla on suunnitelma teitä vastaan, minä valmistan teille onnettomuutta. Kääntykää siis kaikki pahoilta teiltänne, tehkää hyvää
      ja eläkää oikein! Mutta he vastaavat: 'Vielä mitä! Me elämme niin kuin itse haluamme! Jokainen meistä tekee oman
      pahan ja paatuneen sydämensä mukaan” (Jer.18:11,12).

      Psalmissa 11 jakeessa kuusi Daavid varoittaa, “Hän antaa sataa jumalattomien päälle pauloja, tulta ja tulikiveä;
      polttava tuuli on heidän maljansa osa.” Miksi? Daavid vastaa, “Sillä Herra on vanhurskas” (v. 7). Tämä on vanhurskas tuomio—aivan kuin Sodoman ja Nooan sukupolven tuomiot.

      Mitä vanhurskaiden tulee tehdä? Entä Herran kansan?

      Ensinnäkin, annan sinulle käytännöllisen sanoman, jonka sain henkilökohtaiseksi ohjeistuksekseni. Varastoi ruokaa, hygieniatuotteita ja muita perustarpeita 30 päivän ajalle. Suurissa kaupungeissa tavaratalot tyhjenevät tunnissa kun merkit uhkaavasta katastrofista tulevat tietoon.

      Hengellisellä tasolla voimme reagoida kahdella eri tavalla. Tämä tulee esiin Psalmissa 11. Joko pakenemme “vuorelle kuin lintu” tai, voimme tehdä kuten Daavid teki ja kiinnittää katseemme Herraan, joka “on pyhässä temppelissään, hänen valtaistuimensa on taivaassa. Hänen silmänsä näkevät kaiken, hänen katseensa tutkii ihmissydämet” (jae 4).” “Herraan minä turvaan” (jae 1).

      Sanon itselleni: ei ole tarpeen juosta tai piiloutua. Tämä on Herran vanhurskas teko. Katselen Herraamme hänen valtaistuimellaan hänen lempeän, rakastavan katseensa seuratessa jokaista askeltani—luottaen että hän pelastaa kansansa tulvien, tulipalojen, onnettomuuksien, kaikenlaisten koetuksien keskellä.

      Huom! En tiedä milloin nämä asiat tulevat tapahtumaan, mutta tiedän että se hetki ei ole kaukana. Olen vuodattanut sydämeni teille. Tehkää tälle sanomalle kuten parhaaksi näette.

      Herra siunatkoon ja varjelkoon teitä.

      Kristuksessa,

      7.3.2009


      DAVID WILKERSON

      http://davidwilkersontoday.blogspot.com

      _ _ _ _ _ _ _

      Jouko Pihon kommentti 8.3.2009

      Mitä tulee piiloutumiseen, niin näen asian niin, että osa uskovista voi saada kehotuksen piiloutumiseen sen Sanan
      mukaan, että ”mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy”. Osa uskovista taas pysyy paikallaan ja Jumala auttaa ja varjelee
      heitä siellä missä he ovat. Jokaisen tulisi toimia sen mukaan, miten kokee Herran johdattavan.

      • yhä, yhä vielä

        vai miksi hän loitsuaa noita tulipaloja? Johan siitä muutamat höyrypäät saavat kimmokkeen, ja lähtevät niitä sytyttelemään! Jos vuosikaudet manaa, niin voihan lopulta tullakin todeksi, kun tekemällä tehdään.

        TOSI PROFEETTA EI KERRO UNIAAN EIKÄ PROFETIOITAAN, EIKÄ MÄSSÄILE NIILLÄ KIRJOISSA EIKÄ PALSTOILLA! Toteutuneista voi puhua, ja kiitellä Jumalaa. Vain harvalla ihmisellä, yhdellä miljoonista, on oikeat lahjat. He ovat yleensä hiljaa, ja korkeintaan läheisilleen kertovat jotain, eikä siitäkään kaikkea. Wilkerson elää ja voi paksusti kirjojensa ansiosta, ja veikkaa kaikki mahdolliset niin kai jokin oikeaan voi osua.

        Tärkeintä on JOHDATTAA IHMISIÄ JUMALAN LUO, ei seurakuntiin, vaan tunnistamaan Jumalan kutsun. Luottamaan häneen, eikä ihmiseen.


      • adkl

        Halpa systeemi on keinosadetuslaitteilla kattoon asentamalla ja venttiilistä vettä, kun alkaa palaa!


    • Saara

      Tätä profetiaa ei Wilkerson ole lähettänyt: Asia tarkastettu Wilkersonin järjestöltä!

      David Wilkersonin profetian (2008) referointia niiltä osin, kuin Wilkerson on siitä paljastanut


      David Wilkersonin ilmestys 2008 mp3 (2,67 Mt / pituus 11:29)


      Tämä on osa Leo Mellerin puheesta Paluuta ei ole!, joka on pidetty Seinäjoella 14.12.2008.

      ”En tiedä, onko Suomessa kovinkaan laajalti vielä tiedossa David Wilkersonin erittäin erikoinen ja uskaltaisinko sanoa näin jopa suorastaan outo näky, jonka hän on saanut syksyllä 2008. Se, mitä Jumala näytti Wilkersonille, hän kirjoitti sen paperille – sulki paperin kirjekuoreen, joka sinetöitiin kiinni - ja tämä kirjekuori ja siellä oleva kirjoitettu näky on talletettu jonkun turvapalveluja tarjoavan yrityksen suureen kassaholviin Manhattanin peruskalliossa.

      Mitä tahansa tuossa paperissa lukee, Wilkerson on asettanut ehdot tämän ilmestyksen avaamiselle ja sen lukemiselle, kun tapahtuu eräitä asioita. Mitkä nämä asiat ovat?

      Hän toteaa, että Euroopassa tai Pohjois-Afrikassa niin yksi kansakunta – koko kansakunta – läpikäy totaalisen vararikon, joka julistetaan yhdessä vuorokaudessa. Siis Islanti ei ole mitään. Se, se on vain tuollaista värinää sen rinnalla, mistä Wilkerson profetoi. (Minä uskon ja ymmärrän näin, että tämä kansakunnan nimi on kirjoitettu siihen sinetöityyn paperiin, joka on peruskalliossa olevassa kassakaapissa New Yorkissa.)

      Hän ei voi sanoa sitä nyt, koska jos hän sen nyt ilmoittaisi niin – no jokainen meistä voi spekuloida, mitä se merkitsisi – mutta hän sanoo joko Euroopassa tai Pohjois-Afrikassa. Tämä on viittaus jota yleensä käytetään silloin, kun puhutaan Välimeren alueesta. Joten jossakin Välimeren jollakin rantaviivalla on se valtio, joka 24 tunnin sisällä on kokeva totaalisen vararikon.

      Kun tämä tapahtuu – Wilkerson puhuu nyt ennen kaikkea kristityille omassa maassansa. Hän sanoo näin – Niin teillä amerikkalaisilla kristityillä on täsmälleen kaksi viikkoa aikaa nostaa rahanne pankeista. (Ehkä se hyvin koskee myöskin meitä täällä Euroopassa). Teillä on kaksi viikkoa aikaa nostaa rahanne pankeista. Sillä sen jälkeen Yhdysvallat, Eurooppa, eräät muut alueet tulevat julistamaan niin sanotun Banking Holidayn, joka tarkoittaa sitä, että pankit pistävät ovensa kiinni asiakkailta. Henkilökunta ei ole lomalla. Se on tekemässä työtä lukittujen ovien takana. Mutta yhtään laskua ei makseta. Yhtään tililtäottoa ei suoriteta. Mitään rahaliikennettä ei suoriteta pankin huomaa yksityisasiakkaitten ja pankin välillä. (Minä oletan, että tämä myöskin koskee yritysasiakkaita ja pankkeja.) Mutta pankit keskenään toimivat. Mutta asiakkaita ei palvella.

      Teillä on kaksi viikkoa aikaa nostaa rahanne pankeista ja käyttää nuo rahat - Jumalan kunniaksi. Sillä kaksi viikkoa myöhemmin teidän rahoillanne ei ole mitään arvoa. Jos te ette ole nostaneet rahoja pankista, niin siellä ne ovat ja kun pankit avaavat ovensa niin yhteinen julistus kiirii ylitse maanpiirin – kaikki nämä setelit, kolikot, bitit tietokoneissa ovat kaikki arvottomia.

      No mitä sitten tapahtuu? Wilkerson vain hipaisee tuota aluetta, mutta siitä toki ymmärrämme Raamatun valossa enemmänkin. Hän sanoo, että ihmiset tullaan varustamaan uudenlaisella maksuvälineellä ja sen maksuvälineen käyttö on vain niillä, jotka sitoutuvat – me käyttäisimme sanaa mammonahengen – Wilkerson puhuu antikristuksesta – alaisuuteen.

      -------

      --- Antakaamme Wilkersonille kiitosta Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä siitä, että hän on tälläisen rohkean sanoman tuonut esille. Me ymmärrämme sen, että että se, että hän on koko ilmestyksen taltioinut tähän suljettuun sinetöityyn kirjekuoreen, jota – tämä jäi minulta sanomatta – hän itse tai hänelle läheiset eivät ole avaamassa, vaan tämä turvapalveluja tarjoava yhtiö on hänen toimestansa valtuutettu, kun tämä yksi valtiokonkurssi on tapahtunut, menemään holviin – ottamaan kirjeen, avaamaan sen ja julkistamaan, mitä siinä lukee.

      Te ymmärrätte, miehellä täytyy olla todella 'Näin Sanoo Herra' siellä sanojensa takana, koska muutoin kukaan ei uskaltaisi kirjoittaa tällaista. Muistakaamme, että Raamattu itse Uuden testamentin puolella puhuessaan seurakuntaprofetian lahjasta sanoo, että kaikki meidän profetoimisemme on vajavaista. Me näemme kuin kuvastimesta. Jotakin aivan, aivan, aivan dramaattista täytyy olla Jumalan antamana Wilkersonin profetiassa, kun hän tällä tavalla toimii. Mutta Aamoksen kirjassa todetaan, että ei tule onnettomuutta – Jumala ei tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.”

      • Kuka on tarkastanut, ettei profetia pankkien sulkemisesta ole Wilkersonin. Näistä asioista on kuulunut jo 20 vuotta sitten samanlaisia profetioita.


      • äh ja pöh
        Hevosrakas kirjoitti:

        Kuka on tarkastanut, ettei profetia pankkien sulkemisesta ole Wilkersonin. Näistä asioista on kuulunut jo 20 vuotta sitten samanlaisia profetioita.

        Minä en nyt jaksa tätä jauhamista luke enempää... kiitos vain kovasti!


      • ?????....

        Saara...

        >>> No mitä sitten tapahtuu? Wilkerson vain hipaisee tuota aluetta, mutta siitä toki ymmärrämme Raamatun valossa enemmänkin. Hän sanoo, että ihmiset tullaan varustamaan uudenlaisella maksuvälineellä ja sen maksuvälineen käyttö on vain niillä, jotka sitoutuvat - me käyttäisimme sanaa mammonahengen - Wilkerson puhuu antikristuksesta - alaisuuteen


    • UnenNukkuja
    • FoolOfGod1977

      Mä en ainakaan aio valmistautua tuohon mitenkään. Turhaa kerätä ruokaa, turhaa tehdä mitään asian vuoksi. Jos se tapahtuu, niin sit se tapahtuu. Kuolempahan sit nälkään ja pääsen nopeammin Taivaaseen. Ellei Herra sitten pidä minusta huolta. Työttömänä tässä saanut olla muutenkin jo pitkään, joten vapahdus se olisi jos kuolis nälkään. Eipähän tarttes tässä paska maailmassa enää elää. Joten jees tapahtukoot Herran tahto. Jeesus on mun Herra ja Häneen turvaan. Antakoot töitä tai ei ja tulkoot nälänhätä tai ei. Mutta joka ikinen päivä rukoilen kaikkia tällaisia profetioita vastaan, että mikään niistä ei toteutuisi. Sillä olisihan se kuitenkin karmeaa. En suostu pelkäämään näitä profetioita. Rukoilen niitä vastaan niin kauan kun elän! YEAH!

      Herran haltuun!

      FoolOfGod1977

      • Hassuinta tässä on juuri se, että tämä profetia mitä nimitetään "vääräksi" näyttää olevan kaikkein lähimpänä toteutumistaan. Kreikka on kovaa vauhtia ajautumassa todella pahaan taloudelliseen kurimukseen eikä siitä välttämättä nousta aivan noin vain.
        Kreikka jos joku on "Välimeren" valtio ja verrattuna esim. Islantiin, se on paljon suurempi maa väkiluvultaan. Silloin katastrofi koskettelisi miljoonia ihmisiä. Islannissa asuu alle puoli miljoonaa ihmistä eikä kukaan heistäkään näe nälkää, eikä Islannin katastrofi kuitenkaan ollut niin paha kuin aluksi näytti. Mutta Kreikka ei muutoinkaan ole kovin vauras ja jos se pyllähtää niin kovat ajat voivat olla edessä.
        Kävin itse Kreikassa pariinkin otteesen työasioissa tänä vuonna ja siellä on tällä hetkellä kova huoli turismin jatkuvasta vähentymisestä.

        Lisäksi tässä oli profetia mellakoinnista New Yorkissa ja muutamissa muissa suurkaupungeissa.

        Viisas varautuu, muttei pelkää. Itse olen nähnyt näkyjä säilykkeiden varastoinnista jo parin vuoden ajan, mutta kovin laiskasti itsekin olen näkyäni noudattanut. Ihminen ( minä mukaanluettuna) on sellainen ettei hän voi uskoa jotain ikävää tapahtuvaksi ennekuin se tapahtuu. Ja sitten yleensä onkin jo liian myöhäistä.

        Siunauksellista uutta vuotta ja mikäli liikut täällä Loviisan seudulla niin tervetuloa kuuntelemaan saarnojani paikalliseen helluntaiseurakuntaan. Esim. 3.1.2010 klo 18.00 olen saarnavuorossa.


      • Inhottava realisti
        K.D kirjoitti:

        Hassuinta tässä on juuri se, että tämä profetia mitä nimitetään "vääräksi" näyttää olevan kaikkein lähimpänä toteutumistaan. Kreikka on kovaa vauhtia ajautumassa todella pahaan taloudelliseen kurimukseen eikä siitä välttämättä nousta aivan noin vain.
        Kreikka jos joku on "Välimeren" valtio ja verrattuna esim. Islantiin, se on paljon suurempi maa väkiluvultaan. Silloin katastrofi koskettelisi miljoonia ihmisiä. Islannissa asuu alle puoli miljoonaa ihmistä eikä kukaan heistäkään näe nälkää, eikä Islannin katastrofi kuitenkaan ollut niin paha kuin aluksi näytti. Mutta Kreikka ei muutoinkaan ole kovin vauras ja jos se pyllähtää niin kovat ajat voivat olla edessä.
        Kävin itse Kreikassa pariinkin otteesen työasioissa tänä vuonna ja siellä on tällä hetkellä kova huoli turismin jatkuvasta vähentymisestä.

        Lisäksi tässä oli profetia mellakoinnista New Yorkissa ja muutamissa muissa suurkaupungeissa.

        Viisas varautuu, muttei pelkää. Itse olen nähnyt näkyjä säilykkeiden varastoinnista jo parin vuoden ajan, mutta kovin laiskasti itsekin olen näkyäni noudattanut. Ihminen ( minä mukaanluettuna) on sellainen ettei hän voi uskoa jotain ikävää tapahtuvaksi ennekuin se tapahtuu. Ja sitten yleensä onkin jo liian myöhäistä.

        Siunauksellista uutta vuotta ja mikäli liikut täällä Loviisan seudulla niin tervetuloa kuuntelemaan saarnojani paikalliseen helluntaiseurakuntaan. Esim. 3.1.2010 klo 18.00 olen saarnavuorossa.

        Kreikka on hinnoitellut itsensä ulos turistimarkkinoilta, se on sen ongelmien syy. Uskonnolla on HYVIN VÄHÄN asian kanssa tekemistä. Varsinkin nyt, kun elämme edelleen taantuma-aikaa, ihmiset matkailevat muutenkin vähemmän ja halvemmat kohteet vetävät puoleensa.

        Se, että jossakin suurkaupungissa mellakoidaan, ei ole myöskään TODELLAKAAN mikään suuri ihme. Maailma nyt vain toimii nykypäivänä niin, että joissakin tapauksissa ihmisjoukot turvautuvat väkivaltaan. Mitä uutta siinä on?

        Minua ainakin lähinnä huvittavat nämä täysin joutavat "profetiat". Etelä-Euroopan valtioiden talousongelmien ennustamiseen ei missään nimessä tarvitse olla profeetta. Ongelmat ovat olleet nähtävissä jo jonkin aikaa ja jokainen turistina alueella käyvä on todennut hinnoittelun ongelmat.

        Helluntailaisuus on ilmeisesti siirtynyt Suomessa täysin huuhaa-linjoille; kreationismia saarnataam, maailmanloppua odotellaan ja ihmisille syötetään suoranaista soopaa uskon nimissä. Tokihan ihmiset, joista osalla on taustalla todellisia ongelmia, ne uskovatkin, kun vain leimataan sitten samalla kaikki asiatieto valheeksi ja ateismiksi! Oikeastaan säälittävää. Tietämättömyyskö on uskon ydin? Se, että täysin keskiaikaiseen tyyliin aletaan manipuloida ihmisiä ja saadaan heidät pelkäämään tulevaa loppua, joka sitten ei kuitenkaan - kas kummaa! - ehkä tulekaan...

        Suomen uskonnollisten liikkeiden toimet pitäisi perinpohjaisesti tutkia ja analysoida. Ehkäpä jonakin päivän se vielä tehdäänkin.


      • seurakuntaasi!
        K.D kirjoitti:

        Hassuinta tässä on juuri se, että tämä profetia mitä nimitetään "vääräksi" näyttää olevan kaikkein lähimpänä toteutumistaan. Kreikka on kovaa vauhtia ajautumassa todella pahaan taloudelliseen kurimukseen eikä siitä välttämättä nousta aivan noin vain.
        Kreikka jos joku on "Välimeren" valtio ja verrattuna esim. Islantiin, se on paljon suurempi maa väkiluvultaan. Silloin katastrofi koskettelisi miljoonia ihmisiä. Islannissa asuu alle puoli miljoonaa ihmistä eikä kukaan heistäkään näe nälkää, eikä Islannin katastrofi kuitenkaan ollut niin paha kuin aluksi näytti. Mutta Kreikka ei muutoinkaan ole kovin vauras ja jos se pyllähtää niin kovat ajat voivat olla edessä.
        Kävin itse Kreikassa pariinkin otteesen työasioissa tänä vuonna ja siellä on tällä hetkellä kova huoli turismin jatkuvasta vähentymisestä.

        Lisäksi tässä oli profetia mellakoinnista New Yorkissa ja muutamissa muissa suurkaupungeissa.

        Viisas varautuu, muttei pelkää. Itse olen nähnyt näkyjä säilykkeiden varastoinnista jo parin vuoden ajan, mutta kovin laiskasti itsekin olen näkyäni noudattanut. Ihminen ( minä mukaanluettuna) on sellainen ettei hän voi uskoa jotain ikävää tapahtuvaksi ennekuin se tapahtuu. Ja sitten yleensä onkin jo liian myöhäistä.

        Siunauksellista uutta vuotta ja mikäli liikut täällä Loviisan seudulla niin tervetuloa kuuntelemaan saarnojani paikalliseen helluntaiseurakuntaan. Esim. 3.1.2010 klo 18.00 olen saarnavuorossa.

        Älä yritä eksyttää sieluja kirkkosi koukkuihin, vaikka siellä saarnaisi itse David Wilkerson, näkykone pahimmasta päästä. Rukoile mieluummin työttömälle kanssakulkijallesi työpaikkaa, sekä voimaa jaksaa eteenpäin, varmasti nuori ihminen.

        Me vanhemmat kestämme paremmin työnkin menetyksen, mutta nuorille pitäisi olla paikka yhteiskunnassa, jotta he jaksaisivat katsoa tulevaisuuteen. Nuoret tarvitsevat enemmän toimeentuloa, kun on paljon enemmän menoja. Useilla ei ole mitään, ja milläs aloitat jos ei ole työtä. Vanhemmilla on sentään yleensä koti tai ainakin huonekalut ja muut kodin luovat pakolliset ja elämään tarvittavat kamppeet.

        Suomi saisi alkaa enemmän kiinnittää huomiota nuorison asemaan. Ei ole helppoa, jos kouluttaa itsensä, eikä saa työtä. Eduskunnassa vain nostetaan palkkoja, ja työttömiltä otetaan sekin vähä, mitä elämiseen kuuluu. Ei ihme, jos alkaa haluta pois täältä.

        Ottakaa nyt nuoret erityisesti rukouksen kohteeksi, ei siten, että he tulisivat kirkkoon, vaan että he pärjäisivät tässä kovassa maailmassa ja sen oravanpyörässä, eivätkä syrjäytyisi nuorella iällään.


      • seurakuntaasi! kirjoitti:

        Älä yritä eksyttää sieluja kirkkosi koukkuihin, vaikka siellä saarnaisi itse David Wilkerson, näkykone pahimmasta päästä. Rukoile mieluummin työttömälle kanssakulkijallesi työpaikkaa, sekä voimaa jaksaa eteenpäin, varmasti nuori ihminen.

        Me vanhemmat kestämme paremmin työnkin menetyksen, mutta nuorille pitäisi olla paikka yhteiskunnassa, jotta he jaksaisivat katsoa tulevaisuuteen. Nuoret tarvitsevat enemmän toimeentuloa, kun on paljon enemmän menoja. Useilla ei ole mitään, ja milläs aloitat jos ei ole työtä. Vanhemmilla on sentään yleensä koti tai ainakin huonekalut ja muut kodin luovat pakolliset ja elämään tarvittavat kamppeet.

        Suomi saisi alkaa enemmän kiinnittää huomiota nuorison asemaan. Ei ole helppoa, jos kouluttaa itsensä, eikä saa työtä. Eduskunnassa vain nostetaan palkkoja, ja työttömiltä otetaan sekin vähä, mitä elämiseen kuuluu. Ei ihme, jos alkaa haluta pois täältä.

        Ottakaa nyt nuoret erityisesti rukouksen kohteeksi, ei siten, että he tulisivat kirkkoon, vaan että he pärjäisivät tässä kovassa maailmassa ja sen oravanpyörässä, eivätkä syrjäytyisi nuorella iällään.

        Työttömyydestä tiedän enemmän kuin sinä! Tässä ammatissa se on nykyaikana lähes jatkuva seuralainen. Ikääni et tiedä, olen todennäköisesti sinuakin vanhempi ja mikä sinä olet muuten Jumalan miestä David Wilkersonia arvostelemaan?!
        Kirkko ei pelasta eikä myöskään helluntaiseurakunta, mutta rukoilevaa seurakuntaa ei mikään voita. Ja tästä aiheesta saarnaankin Sunnuntaina. Kyllä nurelle on paljon parempi tulla seurakuntaan kuin jääde sen ulkopuolelle.


      • Inhottava realisti
        K.D kirjoitti:

        Työttömyydestä tiedän enemmän kuin sinä! Tässä ammatissa se on nykyaikana lähes jatkuva seuralainen. Ikääni et tiedä, olen todennäköisesti sinuakin vanhempi ja mikä sinä olet muuten Jumalan miestä David Wilkersonia arvostelemaan?!
        Kirkko ei pelasta eikä myöskään helluntaiseurakunta, mutta rukoilevaa seurakuntaa ei mikään voita. Ja tästä aiheesta saarnaankin Sunnuntaina. Kyllä nurelle on paljon parempi tulla seurakuntaan kuin jääde sen ulkopuolelle.

        Jos tarjolla on kaksi vaihtoehtoa, joista toinen on liittyminen uskonnolliseen ryhmittymään, joka alkaa muistuttaa periamerikkalaista hihhulointijoukkiota ja toinen on järkeillä asiat omilla aivoillaan, kannattaa harkita äärimmäisen tarkasti.

        Fundamentalistinen uskonnollisuusko jonkun ongelmissa pelastaa? Ehkä, mutta hinta voi muodostua jossakin vaiheessa aika suureksi. Jokainen ihminen voi aivan varmasti uskoa tavallaan niin paljon kuin haluaa, mutta mitään yhteisöä siihen ei tarvitse. Ne "seurakunnat" ovat ihmisten organisaatioita siinä missä kaikki muutkin ja niillä, saarnamiehillä ja niiden johtajilla on omat tavoitteensa.

        Jos Suomessa olisi kaikilla uskonnollisilla järjestöillä puhtaat jauhot pussissaan, emme tarvitsisi Uskontojen uhrit-järjestön kaltaisia toimijoita.

        Tämä Profetiat-keskustelu on äärimmäisen hyvä esimerkki siitä, mihin suuntaan jotkut tahot Suomessakin ovat uskonnollisuutta viemässä. USA:sta on meille rantautumassa täkäläinen tyyli uskoa, jossa Raamattu on kirjaimellisesti totta sanasta sanaan ja tärkeintä on se, että kaikki on kiiltävää kuin kulta.

        Ja tyypilliseen amerikkalaiseen tapaan alta löytyy kaikenlaista, kun vain vähän syvempää kaivaa. Tärkeintä on se, että kaikki NÄYTTÄÄ hyvältä ja jaksaa riittävän usein huutaa "Hallelujaa!" siihen päälle.

        Kun minkä tahansa uskonnollisen yhteisön jäsenet alkavat suoltaa suustaan sen kaltaisia ennustuksia kuin tässäkin keskustelussa tehdään, hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa! Ihminen, joka syystä tai toisesta haluaa luopua rationaalisesta ajattelusta, on ongelmissa. Ja juuri näihin heikoilla oleviin, sairaisiin ja vanhuksiin Suomenkin maassa uskonnolliset yhteisöt käyvät kiinni kuin sika limppuun.

        Jos ihmisellä on ongelmia, meillä on tässä maassa edelleenkin ainakin jollakin tavoin toimiva ammattilaisten joukko sosiaali- ja terveydenhuollon tehtävissä. Heihinkin voi turvautua ja on kaikkien ihmisten velvollisuus ensisijaisesti AUTTAA ihmistä, joka on ongelmissa. Ei pelkällä rukoilemisella pitkälle pötkitä.

        Kas siinäpä pohdittavaa jokaiselle


      • Voijummijammi!
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Jos tarjolla on kaksi vaihtoehtoa, joista toinen on liittyminen uskonnolliseen ryhmittymään, joka alkaa muistuttaa periamerikkalaista hihhulointijoukkiota ja toinen on järkeillä asiat omilla aivoillaan, kannattaa harkita äärimmäisen tarkasti.

        Fundamentalistinen uskonnollisuusko jonkun ongelmissa pelastaa? Ehkä, mutta hinta voi muodostua jossakin vaiheessa aika suureksi. Jokainen ihminen voi aivan varmasti uskoa tavallaan niin paljon kuin haluaa, mutta mitään yhteisöä siihen ei tarvitse. Ne "seurakunnat" ovat ihmisten organisaatioita siinä missä kaikki muutkin ja niillä, saarnamiehillä ja niiden johtajilla on omat tavoitteensa.

        Jos Suomessa olisi kaikilla uskonnollisilla järjestöillä puhtaat jauhot pussissaan, emme tarvitsisi Uskontojen uhrit-järjestön kaltaisia toimijoita.

        Tämä Profetiat-keskustelu on äärimmäisen hyvä esimerkki siitä, mihin suuntaan jotkut tahot Suomessakin ovat uskonnollisuutta viemässä. USA:sta on meille rantautumassa täkäläinen tyyli uskoa, jossa Raamattu on kirjaimellisesti totta sanasta sanaan ja tärkeintä on se, että kaikki on kiiltävää kuin kulta.

        Ja tyypilliseen amerikkalaiseen tapaan alta löytyy kaikenlaista, kun vain vähän syvempää kaivaa. Tärkeintä on se, että kaikki NÄYTTÄÄ hyvältä ja jaksaa riittävän usein huutaa "Hallelujaa!" siihen päälle.

        Kun minkä tahansa uskonnollisen yhteisön jäsenet alkavat suoltaa suustaan sen kaltaisia ennustuksia kuin tässäkin keskustelussa tehdään, hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa! Ihminen, joka syystä tai toisesta haluaa luopua rationaalisesta ajattelusta, on ongelmissa. Ja juuri näihin heikoilla oleviin, sairaisiin ja vanhuksiin Suomenkin maassa uskonnolliset yhteisöt käyvät kiinni kuin sika limppuun.

        Jos ihmisellä on ongelmia, meillä on tässä maassa edelleenkin ainakin jollakin tavoin toimiva ammattilaisten joukko sosiaali- ja terveydenhuollon tehtävissä. Heihinkin voi turvautua ja on kaikkien ihmisten velvollisuus ensisijaisesti AUTTAA ihmistä, joka on ongelmissa. Ei pelkällä rukoilemisella pitkälle pötkitä.

        Kas siinäpä pohdittavaa jokaiselle

        Mutta eipä taida kukaan tämän palstan "profeetoista" edes uskaltaa pohtia voisiko asioissa olla toinenkin puoli. Sehän on syntiä! Ei voi eikä saa väittää vastaan! Pitää vain uskoa. Ja tietysti rukoilla uskon vahvistumisen puolesta pakanoiden lähettämien pilkkaavien lauseiden vuoksi. Näinhän se pääosin menee..


      • tuhat ja yksi
        K.D kirjoitti:

        Työttömyydestä tiedän enemmän kuin sinä! Tässä ammatissa se on nykyaikana lähes jatkuva seuralainen. Ikääni et tiedä, olen todennäköisesti sinuakin vanhempi ja mikä sinä olet muuten Jumalan miestä David Wilkersonia arvostelemaan?!
        Kirkko ei pelasta eikä myöskään helluntaiseurakunta, mutta rukoilevaa seurakuntaa ei mikään voita. Ja tästä aiheesta saarnaankin Sunnuntaina. Kyllä nurelle on paljon parempi tulla seurakuntaan kuin jääde sen ulkopuolelle.

        ,,"olen todennäköisesti sinuakin vanhempi ja mikä sinä olet muuten Jumalan miestä David Wilkersonia arvostelemaan?!"
        Mielestäni tuo on onnistunut harhauskonlevittäjä, nimenomaan katujen kasvatti ja oikeaoppisesti hurahtanut täydellisesti Jeesus uskoon , on niitä "Risti ja linkkuveitsi" miehiä paremminkin joita MM, Leo Mellerikin peesaa.
        Ja jos ennustellaan väärin ne ajat "pian" ei edes sanota; hupsista heijaa! vaan rahasampoa aletaan pyörittää vähän uudestaan tulkituilla jutuilla ja eksytysoppaitten markkinat jatkuvat.
        Kun kaupataan väärää ja väljähtynyttä ja ei niin "pian" toteutuvaa, pian toteutuvana ihmisten huomatessa petos tulisi vaatia kolehtikymmenykset takaisin ja vaatia nuo uskonsankarit vastuuseen valheistaan.
        Kyllä nuoret voivat hihhuloida muuallakin kuin Helluntaiseurakunnassa ja toivon jotta he pysyvät sen eksytyksen ulkopuolella ja säilyttävät oman terveen harkintakykynsä.

        Luulisit tuntevan tuon Israelin valtioon perustuvan harhan jo 1981-1988 ajalta ja kerro totuus siellä seuraavassa puheessa ja se olkoon vaikka jotta Danielin kirja ei kerro Jeesus Nasaretilaisesta mitään nimittäin oikeasti ja tempaus on harha joka ei toteudu!


      • Tosiasiaa kirjoitit
        seurakuntaasi! kirjoitti:

        Älä yritä eksyttää sieluja kirkkosi koukkuihin, vaikka siellä saarnaisi itse David Wilkerson, näkykone pahimmasta päästä. Rukoile mieluummin työttömälle kanssakulkijallesi työpaikkaa, sekä voimaa jaksaa eteenpäin, varmasti nuori ihminen.

        Me vanhemmat kestämme paremmin työnkin menetyksen, mutta nuorille pitäisi olla paikka yhteiskunnassa, jotta he jaksaisivat katsoa tulevaisuuteen. Nuoret tarvitsevat enemmän toimeentuloa, kun on paljon enemmän menoja. Useilla ei ole mitään, ja milläs aloitat jos ei ole työtä. Vanhemmilla on sentään yleensä koti tai ainakin huonekalut ja muut kodin luovat pakolliset ja elämään tarvittavat kamppeet.

        Suomi saisi alkaa enemmän kiinnittää huomiota nuorison asemaan. Ei ole helppoa, jos kouluttaa itsensä, eikä saa työtä. Eduskunnassa vain nostetaan palkkoja, ja työttömiltä otetaan sekin vähä, mitä elämiseen kuuluu. Ei ihme, jos alkaa haluta pois täältä.

        Ottakaa nyt nuoret erityisesti rukouksen kohteeksi, ei siten, että he tulisivat kirkkoon, vaan että he pärjäisivät tässä kovassa maailmassa ja sen oravanpyörässä, eivätkä syrjäytyisi nuorella iällään.

        mutta tämä on kuitenkin profetiapalsta,
        eikä mielenosoituspalsta.

        Sensijaan,että loukkaat uskovaa,joka kirjoittaa
        -nimenomaisella palstalla-
        voisit kirjoittaa vaikka lehtien yleisönpalstalle.

        Ps.Jumalaan uskovana nuorikin jaksaa paremmin
        jos omaa elämää kantavan voiman.


      • Äskeinen kirjoitus
        Tosiasiaa kirjoitit kirjoitti:

        mutta tämä on kuitenkin profetiapalsta,
        eikä mielenosoituspalsta.

        Sensijaan,että loukkaat uskovaa,joka kirjoittaa
        -nimenomaisella palstalla-
        voisit kirjoittaa vaikka lehtien yleisönpalstalle.

        Ps.Jumalaan uskovana nuorikin jaksaa paremmin
        jos omaa elämää kantavan voiman.

        oli tarkoitettu nimimerkille:seurakuntaas!(Joka kielsi kalastamasta..)


      • yhä vielä
        K.D kirjoitti:

        Työttömyydestä tiedän enemmän kuin sinä! Tässä ammatissa se on nykyaikana lähes jatkuva seuralainen. Ikääni et tiedä, olen todennäköisesti sinuakin vanhempi ja mikä sinä olet muuten Jumalan miestä David Wilkersonia arvostelemaan?!
        Kirkko ei pelasta eikä myöskään helluntaiseurakunta, mutta rukoilevaa seurakuntaa ei mikään voita. Ja tästä aiheesta saarnaankin Sunnuntaina. Kyllä nurelle on paljon parempi tulla seurakuntaan kuin jääde sen ulkopuolelle.

        Haluatko muokata ihmisestä sellaisen, kuin itse olet? Käy sääliksi heitä, jotka saarnojasi tulevat kuulemaan. Toivottavasti kukaan sellainen ei mene, joka ei ole vielä Kristuskalliolla, ja eikä vielä osaa erottaa henkiä.

        Henkesi on riivajain pääämiehen henki, koska riivaajat asuvat mielellään käsintehdyissä temppeleissä. Ei kirkkoja tarvita. Sisälläsi muutos on tapahduttava, ja sen tekee JUMALA, ILMAN VÄLIKÄSIÄ. Wilkerson ON EKSYTTÄJÄ. Hänellä on jotain hyvää, mutta jatkuva tarve tuoda profetioitaan ja niillä kehuskelu osoittaa sen, että mies kulkee sarvipäisen hihnassa.


      • ja yhä, yhä vielä
        Tosiasiaa kirjoitit kirjoitti:

        mutta tämä on kuitenkin profetiapalsta,
        eikä mielenosoituspalsta.

        Sensijaan,että loukkaat uskovaa,joka kirjoittaa
        -nimenomaisella palstalla-
        voisit kirjoittaa vaikka lehtien yleisönpalstalle.

        Ps.Jumalaan uskovana nuorikin jaksaa paremmin
        jos omaa elämää kantavan voiman.

        >>>>>Jumalaan uskovana nuorikin jaksaa paremmin jos omaa elämän kantavan voiman.>>>>>>>

        KIRKOSTAKO SEN JUMALAN LUULET LÖYTYVÄN, TAI PAPPIEN SAARNOISTA! Jumala löytyy aivan ihmisen läheltä, ei tarvitse kun käsi ojentaa, eikä edes sitä, Jumala kutsuu ja saa levätä hänessä. Kirkoista ei löydy kuin tekopyhien teeskentelijäin suuret kerhot, johon koukkooun ihmisiä kutsutaan, ja IKUISEEN ORJUUTEEN VÄÄRINTEKIJÖITTEN KANSSA, jotka palvelevat LAITOKSIA.


      • yhä vielä kirjoitti:

        Haluatko muokata ihmisestä sellaisen, kuin itse olet? Käy sääliksi heitä, jotka saarnojasi tulevat kuulemaan. Toivottavasti kukaan sellainen ei mene, joka ei ole vielä Kristuskalliolla, ja eikä vielä osaa erottaa henkiä.

        Henkesi on riivajain pääämiehen henki, koska riivaajat asuvat mielellään käsintehdyissä temppeleissä. Ei kirkkoja tarvita. Sisälläsi muutos on tapahduttava, ja sen tekee JUMALA, ILMAN VÄLIKÄSIÄ. Wilkerson ON EKSYTTÄJÄ. Hänellä on jotain hyvää, mutta jatkuva tarve tuoda profetioitaan ja niillä kehuskelu osoittaa sen, että mies kulkee sarvipäisen hihnassa.

        Vai että riivaajien päämiehen henki???? Katsopa mitä Jeesus sanoo Pyhän Hengen pilkasta. Matteus 12:24-32


      • taas kerran
        K.D kirjoitti:

        Vai että riivaajien päämiehen henki???? Katsopa mitä Jeesus sanoo Pyhän Hengen pilkasta. Matteus 12:24-32

        Ei ole Pyhän Hengen pilkkaa sanoa ihmiselle, joka harhaavaisena opettaa ihmisiä uskomaan kirkkoihin ja seurakuntiin Jumalan sijasta, mitään Hengen pilkkaa. Turha on siis huolesi. Jumala käski oikein sanomaan tämän, että heräisit ja ottaisit silmiä peittävät laput pois. Uskokaa MINUA, niin te pelastutte. Siis JUMALAA.


      • taas kerran kirjoitti:

        Ei ole Pyhän Hengen pilkkaa sanoa ihmiselle, joka harhaavaisena opettaa ihmisiä uskomaan kirkkoihin ja seurakuntiin Jumalan sijasta, mitään Hengen pilkkaa. Turha on siis huolesi. Jumala käski oikein sanomaan tämän, että heräisit ja ottaisit silmiä peittävät laput pois. Uskokaa MINUA, niin te pelastutte. Siis JUMALAA.

        Pyhän Hengen pilkkaa nimenomaan on se jos sanoo toiselle, että "sinussa on riivaajien päämiehen henki." Lue kyseinen Raamatun kohta. Raamattu ei voi tyhjiin raueta etkä sinäkään voi tätä kohtaa mitenkään kiertää.

        Muuten...En opeta ketään uskomaan kirkkoihin vaan Jeesukseen. Mutta seurakunnissa jos missä saa hyvää opetusta Jeesuksesta. Siksi suurin osa niistä on ihan hyviä paikkoja.

        Tällä palstalla esiintyy nykyään melkoista loan heittoa Jumalan miehiä kohtaa, esim. juuri David Wilkersonia kohtaan. Hän on pitkän päivätyön tehnyt Sanan palvelijana ja pitänyt vanhurskautta yllä maailmanlaajuisesti. Hänet on kutsuttu ja valittu Herran työhön ja meidän tulee siunata häntä jotta hän vielä elämänsä ehtoopuolella saisi olla yhä enempi siunauksena muillekin ihmisille.

        Meitä ei ole kutsuttu kiroamaa taikka arvostelemaan jumalan miehiä taikka naisia. Meidät on kutsuttu siunaamaan.


      • ja jatkuu yhä
        K.D kirjoitti:

        Pyhän Hengen pilkkaa nimenomaan on se jos sanoo toiselle, että "sinussa on riivaajien päämiehen henki." Lue kyseinen Raamatun kohta. Raamattu ei voi tyhjiin raueta etkä sinäkään voi tätä kohtaa mitenkään kiertää.

        Muuten...En opeta ketään uskomaan kirkkoihin vaan Jeesukseen. Mutta seurakunnissa jos missä saa hyvää opetusta Jeesuksesta. Siksi suurin osa niistä on ihan hyviä paikkoja.

        Tällä palstalla esiintyy nykyään melkoista loan heittoa Jumalan miehiä kohtaa, esim. juuri David Wilkersonia kohtaan. Hän on pitkän päivätyön tehnyt Sanan palvelijana ja pitänyt vanhurskautta yllä maailmanlaajuisesti. Hänet on kutsuttu ja valittu Herran työhön ja meidän tulee siunata häntä jotta hän vielä elämänsä ehtoopuolella saisi olla yhä enempi siunauksena muillekin ihmisille.

        Meitä ei ole kutsuttu kiroamaa taikka arvostelemaan jumalan miehiä taikka naisia. Meidät on kutsuttu siunaamaan.

        eikä Raamattua kirkon oppeihin sovitetuksi muuttamaan. Joka USKOO, SE PELASTUU. Pyhän Hengen pilkkaa ei ole sanoa asia, kuin asia on. Jos houkutat sieluja kuuntelemaan saarnaasi Jeesuksen tilalta, ketä muka palvelet ja kunnioitat? Itseäsi ja kirkkoasi, tietenkin!

        Wilkerson on juuri susi lampaitten vaaatteissa. Moniko muka on ELÄVÄSSÄ USKOSSA hänen vuokseen? Juoksevat vain pastorinsa perässä, ja uskovat suureen harhaan, eläen maailmallisen uskovan tyhjänpäiväistä elämää. Amerikkalaiset helpot uskonnothan juuri tekevät sen, mistä Raamattu varoittaa. Helvetin omia, jotka ovat opettajiaan pahemmat. Olen kuullut, mitä teidänlaisenne pastorit saarnaavat. Sitä juuri, että orjuuttavat ihmisiä kirkon sisään, eikä ikinä pästetä ulos; pelottelemalla helvetin tulella.


      • ja jatkuu yhä kirjoitti:

        eikä Raamattua kirkon oppeihin sovitetuksi muuttamaan. Joka USKOO, SE PELASTUU. Pyhän Hengen pilkkaa ei ole sanoa asia, kuin asia on. Jos houkutat sieluja kuuntelemaan saarnaasi Jeesuksen tilalta, ketä muka palvelet ja kunnioitat? Itseäsi ja kirkkoasi, tietenkin!

        Wilkerson on juuri susi lampaitten vaaatteissa. Moniko muka on ELÄVÄSSÄ USKOSSA hänen vuokseen? Juoksevat vain pastorinsa perässä, ja uskovat suureen harhaan, eläen maailmallisen uskovan tyhjänpäiväistä elämää. Amerikkalaiset helpot uskonnothan juuri tekevät sen, mistä Raamattu varoittaa. Helvetin omia, jotka ovat opettajiaan pahemmat. Olen kuullut, mitä teidänlaisenne pastorit saarnaavat. Sitä juuri, että orjuuttavat ihmisiä kirkon sisään, eikä ikinä pästetä ulos; pelottelemalla helvetin tulella.

        Vai että on David Wikerson susi lampaan vaatteissa ja että minussa on riivaajien päämiehen henki?

        Oletko koskaan miettinyt sanojesi seurauksia? Se mikä suusta ulos tulee, se saastuttaa ihmisen sanoo jo Raamattukin. Millä oikeudella sinä nimittelet minua tavallista Jeesukseen uskovaa kristittyä ja David Wilkersonia Jumalan miestä? Kerro kuka sinut on valtuuttanut nimittelemään meitä?


      • esikuvanako yhäkin
        K.D kirjoitti:

        Pyhän Hengen pilkkaa nimenomaan on se jos sanoo toiselle, että "sinussa on riivaajien päämiehen henki." Lue kyseinen Raamatun kohta. Raamattu ei voi tyhjiin raueta etkä sinäkään voi tätä kohtaa mitenkään kiertää.

        Muuten...En opeta ketään uskomaan kirkkoihin vaan Jeesukseen. Mutta seurakunnissa jos missä saa hyvää opetusta Jeesuksesta. Siksi suurin osa niistä on ihan hyviä paikkoja.

        Tällä palstalla esiintyy nykyään melkoista loan heittoa Jumalan miehiä kohtaa, esim. juuri David Wilkersonia kohtaan. Hän on pitkän päivätyön tehnyt Sanan palvelijana ja pitänyt vanhurskautta yllä maailmanlaajuisesti. Hänet on kutsuttu ja valittu Herran työhön ja meidän tulee siunata häntä jotta hän vielä elämänsä ehtoopuolella saisi olla yhä enempi siunauksena muillekin ihmisille.

        Meitä ei ole kutsuttu kiroamaa taikka arvostelemaan jumalan miehiä taikka naisia. Meidät on kutsuttu siunaamaan.

        Mikset sitten siunaa, vaan lyöt kanssapalvelijoitasi? "Pappi", joka riitelee? Et sovi pastoriksi, etkä seurakunnassa puhumaan, jos et osaa olla vaiti. Opettele ensin käyttäytymään. Sillä Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen pitää lempeästi ojentaa vastustajiaan...Rakkaudenhan piti olla pitkämielinen eikä kerskata eikä etsiä omaansa, ja paljon muuta sen tyyppistä.


        Jos seurakunnassasi oppii tuommoiseksi, niin kannattaa kyllä varoa ja kiertää todella kaukaa...


      • joosua3
        K.D kirjoitti:

        Työttömyydestä tiedän enemmän kuin sinä! Tässä ammatissa se on nykyaikana lähes jatkuva seuralainen. Ikääni et tiedä, olen todennäköisesti sinuakin vanhempi ja mikä sinä olet muuten Jumalan miestä David Wilkersonia arvostelemaan?!
        Kirkko ei pelasta eikä myöskään helluntaiseurakunta, mutta rukoilevaa seurakuntaa ei mikään voita. Ja tästä aiheesta saarnaankin Sunnuntaina. Kyllä nurelle on paljon parempi tulla seurakuntaan kuin jääde sen ulkopuolelle.

        sitten on. Sana sanoo; Arvostelkaa kaikkia(ja) pitäkää se mikä mikä kohtuullisen hyvää on ( sis.myös lahkoriivatut).


      • joosua4
        Tosiasiaa kirjoitit kirjoitti:

        mutta tämä on kuitenkin profetiapalsta,
        eikä mielenosoituspalsta.

        Sensijaan,että loukkaat uskovaa,joka kirjoittaa
        -nimenomaisella palstalla-
        voisit kirjoittaa vaikka lehtien yleisönpalstalle.

        Ps.Jumalaan uskovana nuorikin jaksaa paremmin
        jos omaa elämää kantavan voiman.

        Otahan Raamattu käteen ja lue sieltä kun alkuseurakunta, siis muut kuin korinttilaiset ja hellarit, tutkivat sanasta jopa ap.paavalin puheet. jA ARVOSTELIVAT NE. miksei sitten tämän päivän l.riivattujen...


      • FoolOfGod1977
        joosua4 kirjoitti:

        Otahan Raamattu käteen ja lue sieltä kun alkuseurakunta, siis muut kuin korinttilaiset ja hellarit, tutkivat sanasta jopa ap.paavalin puheet. jA ARVOSTELIVAT NE. miksei sitten tämän päivän l.riivattujen...

        Luuletko, että alkuseurakunta arvosteli niitä profetioita sanoen: "SINUSSA ON RIIVAAJA; JOUDUT HELVETTIIN!"? Ei todellakaan. Kaikki tapahtui sävyisyydessä ja järjestyksessä, ilman tuollaista vihaa. Uskon, että alkuseurakunnassa KUNNIOITETTIIN jokaista profetian antajaa ja ei USKALLETTU lähteä tuomitsemaan helvettiin ja vääräksi profeetaksi kaveria. Jos profetia kuulostikin erikoiselta, silloin vaan pyrittiin rukoilemaan Jumalalta viisautta, mutta profeettaa ei koskaan tuomittu. Koska ymmärrettiin, että olemme kaikki ihmisiä ja jokaisen profeetan näky tulee syntisen ihmismielen kautta vähintäänkin jonkin verran vääristyneenä ulos. Joillakin tulee mukaan sielullisuutta ja omia mielipiteitä ja näkemyksiä. Veikkaisinpa ettei kukaan profeetta ole saanut ulos ilmoitettua profetiaa täysin sellaisena kun se olisi tarkoitettu. Me olemme ihmisiä. Väärän profetian antajakin on luultavasti uskovainen ja Herransa edessä kestää tai kaatuu. Meidän tehtävä ei ole profeettaa tuomita. Herran haltuun!

        FoolOfGod1977


      • FoolOfGod1977
        FoolOfGod1977 kirjoitti:

        Luuletko, että alkuseurakunta arvosteli niitä profetioita sanoen: "SINUSSA ON RIIVAAJA; JOUDUT HELVETTIIN!"? Ei todellakaan. Kaikki tapahtui sävyisyydessä ja järjestyksessä, ilman tuollaista vihaa. Uskon, että alkuseurakunnassa KUNNIOITETTIIN jokaista profetian antajaa ja ei USKALLETTU lähteä tuomitsemaan helvettiin ja vääräksi profeetaksi kaveria. Jos profetia kuulostikin erikoiselta, silloin vaan pyrittiin rukoilemaan Jumalalta viisautta, mutta profeettaa ei koskaan tuomittu. Koska ymmärrettiin, että olemme kaikki ihmisiä ja jokaisen profeetan näky tulee syntisen ihmismielen kautta vähintäänkin jonkin verran vääristyneenä ulos. Joillakin tulee mukaan sielullisuutta ja omia mielipiteitä ja näkemyksiä. Veikkaisinpa ettei kukaan profeetta ole saanut ulos ilmoitettua profetiaa täysin sellaisena kun se olisi tarkoitettu. Me olemme ihmisiä. Väärän profetian antajakin on luultavasti uskovainen ja Herransa edessä kestää tai kaatuu. Meidän tehtävä ei ole profeettaa tuomita. Herran haltuun!

        FoolOfGod1977

        Pitää vielä mainita että Leo Meller, Benny Hinn, David Wilkerson...jne muut vastaavat menestysteologit ja teologit ym ym..ovat kaikki selkeästi kuitenkin uskovaisia kristittyjä. Mä uskon, että Jeesus on heidän Herransa ja he pelastuvat samoin kuin jokainen uskovainen. Herran edessä he seisovat tai kaatuvat.

        FoolOfGod1977


      • Inhottava realisti
        FoolOfGod1977 kirjoitti:

        Luuletko, että alkuseurakunta arvosteli niitä profetioita sanoen: "SINUSSA ON RIIVAAJA; JOUDUT HELVETTIIN!"? Ei todellakaan. Kaikki tapahtui sävyisyydessä ja järjestyksessä, ilman tuollaista vihaa. Uskon, että alkuseurakunnassa KUNNIOITETTIIN jokaista profetian antajaa ja ei USKALLETTU lähteä tuomitsemaan helvettiin ja vääräksi profeetaksi kaveria. Jos profetia kuulostikin erikoiselta, silloin vaan pyrittiin rukoilemaan Jumalalta viisautta, mutta profeettaa ei koskaan tuomittu. Koska ymmärrettiin, että olemme kaikki ihmisiä ja jokaisen profeetan näky tulee syntisen ihmismielen kautta vähintäänkin jonkin verran vääristyneenä ulos. Joillakin tulee mukaan sielullisuutta ja omia mielipiteitä ja näkemyksiä. Veikkaisinpa ettei kukaan profeetta ole saanut ulos ilmoitettua profetiaa täysin sellaisena kun se olisi tarkoitettu. Me olemme ihmisiä. Väärän profetian antajakin on luultavasti uskovainen ja Herransa edessä kestää tai kaatuu. Meidän tehtävä ei ole profeettaa tuomita. Herran haltuun!

        FoolOfGod1977

        Alkuseurakunnan aikaan elettiin tyystin erilaisessa maailmassa kuin nykyisin. On täysin turha puhua siitä, mitä ihmiset niihin aikoihin uskoivat, mitä eivät. Antiikin aikojen ihminen uskoi ihmeisiin ja kaikenlaisiin muihinkin sellaisiin asioihin, joille nykyihminen lähinnä naurahtaa huvittuneena. Profetiat ja kakenlaiset muutkin ennustukset upposivat ihmisiin helposti ja esim. ymmärrys siitä, että mielenterveysongelmat saattoivat saada jonkun höpöttelemään omiaan, puuttui.

        Se, että ihminen puhuu täyttä puuta heinää ilman ensimmäistäkään järkevää sanaa, ei tee hänestä todellakaan profeettaa. Jos ihminen vaikkapa pitää kaikkia uniaan profetioina, on kyseessä todennäköisesti ongelmissa oleva ihminen. Ei nimittäin ole mikään ihme, että uskon asiat uniinkin tulevat, jos niitä päivät pitkät pohtii.


      • Katsoin sivusta
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Alkuseurakunnan aikaan elettiin tyystin erilaisessa maailmassa kuin nykyisin. On täysin turha puhua siitä, mitä ihmiset niihin aikoihin uskoivat, mitä eivät. Antiikin aikojen ihminen uskoi ihmeisiin ja kaikenlaisiin muihinkin sellaisiin asioihin, joille nykyihminen lähinnä naurahtaa huvittuneena. Profetiat ja kakenlaiset muutkin ennustukset upposivat ihmisiin helposti ja esim. ymmärrys siitä, että mielenterveysongelmat saattoivat saada jonkun höpöttelemään omiaan, puuttui.

        Se, että ihminen puhuu täyttä puuta heinää ilman ensimmäistäkään järkevää sanaa, ei tee hänestä todellakaan profeettaa. Jos ihminen vaikkapa pitää kaikkia uniaan profetioina, on kyseessä todennäköisesti ongelmissa oleva ihminen. Ei nimittäin ole mikään ihme, että uskon asiat uniinkin tulevat, jos niitä päivät pitkät pohtii.

        Yksi kirjoittaja eli tuo realisti puhuu asiaa. Muut tyypilliseen uskovaisen tapaan eivät kykene kommentoimaan asiapitoisiin kirjoituksiin yhtään mitenkään. Tyypillistä...


      • Nngghh!!!
        Katsoin sivusta kirjoitti:

        Yksi kirjoittaja eli tuo realisti puhuu asiaa. Muut tyypilliseen uskovaisen tapaan eivät kykene kommentoimaan asiapitoisiin kirjoituksiin yhtään mitenkään. Tyypillistä...

        Aagg-gagg! Hörrrh!


      • gt55
        Nngghh!!! kirjoitti:

        Aagg-gagg! Hörrrh!

        kulkee on sillä suunta tuonne pohjoiseen.


      • kaklooni
        gt55 kirjoitti:

        kulkee on sillä suunta tuonne pohjoiseen.

        Sairaat ihmiset on erikseen, ja uskonasiat erikseen.


      • tee viisaasti
        Inhottava realisti kirjoitti:

        Kreikka on hinnoitellut itsensä ulos turistimarkkinoilta, se on sen ongelmien syy. Uskonnolla on HYVIN VÄHÄN asian kanssa tekemistä. Varsinkin nyt, kun elämme edelleen taantuma-aikaa, ihmiset matkailevat muutenkin vähemmän ja halvemmat kohteet vetävät puoleensa.

        Se, että jossakin suurkaupungissa mellakoidaan, ei ole myöskään TODELLAKAAN mikään suuri ihme. Maailma nyt vain toimii nykypäivänä niin, että joissakin tapauksissa ihmisjoukot turvautuvat väkivaltaan. Mitä uutta siinä on?

        Minua ainakin lähinnä huvittavat nämä täysin joutavat "profetiat". Etelä-Euroopan valtioiden talousongelmien ennustamiseen ei missään nimessä tarvitse olla profeetta. Ongelmat ovat olleet nähtävissä jo jonkin aikaa ja jokainen turistina alueella käyvä on todennut hinnoittelun ongelmat.

        Helluntailaisuus on ilmeisesti siirtynyt Suomessa täysin huuhaa-linjoille; kreationismia saarnataam, maailmanloppua odotellaan ja ihmisille syötetään suoranaista soopaa uskon nimissä. Tokihan ihmiset, joista osalla on taustalla todellisia ongelmia, ne uskovatkin, kun vain leimataan sitten samalla kaikki asiatieto valheeksi ja ateismiksi! Oikeastaan säälittävää. Tietämättömyyskö on uskon ydin? Se, että täysin keskiaikaiseen tyyliin aletaan manipuloida ihmisiä ja saadaan heidät pelkäämään tulevaa loppua, joka sitten ei kuitenkaan - kas kummaa! - ehkä tulekaan...

        Suomen uskonnollisten liikkeiden toimet pitäisi perinpohjaisesti tutkia ja analysoida. Ehkäpä jonakin päivän se vielä tehdäänkin.

        Kannattaa varastoida sitä ruokaa, eikä tehdä kuin tyhmyri jota ei ole varoitettu, syö niitä sitä mukaa kuin ne vanhenevat, niin et häviä yhtään mitään!


      • loppuisi ilkeilyt
        taas kerran kirjoitti:

        Ei ole Pyhän Hengen pilkkaa sanoa ihmiselle, joka harhaavaisena opettaa ihmisiä uskomaan kirkkoihin ja seurakuntiin Jumalan sijasta, mitään Hengen pilkkaa. Turha on siis huolesi. Jumala käski oikein sanomaan tämän, että heräisit ja ottaisit silmiä peittävät laput pois. Uskokaa MINUA, niin te pelastutte. Siis JUMALAA.

        Juuri tämä tilanne, kun ihmisessä oleva paha laittaa pilkkaamaan itselleen tuntematonta Jumalaakin, eikä se ole viisaasta sydämmestä! Edesmennyt Wilkerson oli Jumalan palvelija, ja teki aivan oikein, aion lukea hänen vanhojakin tekstejään koska Wilkersonin kirjoittama kirja: Näky nyt on oikeassa, eikä väärässä!


      • miksi pilkkaa?
        joosua3 kirjoitti:

        sitten on. Sana sanoo; Arvostelkaa kaikkia(ja) pitäkää se mikä mikä kohtuullisen hyvää on ( sis.myös lahkoriivatut).

        Mene joosua3 pois jollet hyväksy tätä paikkaa, ja profetiotia.


      • ei ole oikein tuo
        Katsoin sivusta kirjoitti:

        Yksi kirjoittaja eli tuo realisti puhuu asiaa. Muut tyypilliseen uskovaisen tapaan eivät kykene kommentoimaan asiapitoisiin kirjoituksiin yhtään mitenkään. Tyypillistä...

        Minäkin katsoin ensin sivusta, mutta oli kirjoitettava koska tulette tänne pilkkaamaan sekä Jumalan uskovaisia että profetioita, eikä se ole oikein.


    • oikein menee

      Kreikka menee konkurssiin, näky toteutuu.

      • tuhat ja yksi

        Kö H !
        Olisko Wilkersson vaihtanut,unohtanut lappusensa kalliokätköön Ja vienyt rahat pankkiholviin kumpiako nuo lienee nyt , EURO vao DOLLARI ?


      • RPL
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Kö H !
        Olisko Wilkersson vaihtanut,unohtanut lappusensa kalliokätköön Ja vienyt rahat pankkiholviin kumpiako nuo lienee nyt , EURO vao DOLLARI ?

        Kyllä se lienee vaihtanut taalansa ja euronsa rupliin ja tallentanut ne Moskovan keskuspankkiin..


      • Molina

        Kyl tuo Kreikan tilanne kieltämättä tuntuu omalaatuiselta vasten Wilkersonin profetiaa. Kuitenkaan mitään tulipaloja ei ainakaan vielä ole, mutta saattaa kyllä tulla erinäisistä syistä. En uskoisi, että vielä tapahtuu tuo talouden kaataminen, käteisen rahan pois ottaminen ja siirtymä pakolliseen verkkorahaan. Sille ei ole vielä pohjaa, mutta kovin montaa vuotta se ehkä ei vie...


      • pilkatkaa muualle
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Kö H !
        Olisko Wilkersson vaihtanut,unohtanut lappusensa kalliokätköön Ja vienyt rahat pankkiholviin kumpiako nuo lienee nyt , EURO vao DOLLARI ?

        Eiköhän edesmennyt henkilö Wilkerson saisi jo jäädä pilkkojenne ulkopuolelle?


      • mitä pilkkaaja taas
        Molina kirjoitti:

        Kyl tuo Kreikan tilanne kieltämättä tuntuu omalaatuiselta vasten Wilkersonin profetiaa. Kuitenkaan mitään tulipaloja ei ainakaan vielä ole, mutta saattaa kyllä tulla erinäisistä syistä. En uskoisi, että vielä tapahtuu tuo talouden kaataminen, käteisen rahan pois ottaminen ja siirtymä pakolliseen verkkorahaan. Sille ei ole vielä pohjaa, mutta kovin montaa vuotta se ehkä ei vie...

        Kreikastahan siinä ei ollut kyse, mutta anna olla...!


    • hyvä-

      otin juuri suurehkon lainan, ei kenties tarvitse sitten maksaa takaisin?

      • ertkl

        Onko tuo ikuista orjuutta!?


      • Boingboingboing
        ertkl kirjoitti:

        Onko tuo ikuista orjuutta!?

        Tiesittekö muuten, että David Wilkerson on itse irtisanoutunut tuosta profetiasta, vaikka sitä levitetään ympäri maailmaa.

        Kannattaisi hakea tiedot hänen omilta sivuiltaan, eikä ottaa niitä muiden kopioimana ilman linkkejä. 2 viikkoa pankkiaikaa ei ole Wilkersonin sanoma juttu.

        "I do not think this prophecy attributed to Pastor Dave Wilkerson is accurate for the following two reasons:
        1. see the discussion at this link: http://www.thetreeofliberty.com/vb/showthread.phpt
        2. I emailed Pastor Dave at World
        Challenge and just received the following reply:

        We appreciate you writing and your concern. There has been an “economic vision” e-mail circulating for a couple of years that has been attributed to David Wilkerson. You will not find this prophecy in any of our publications or materials. It was not preached at Times Square Church. Some of the prophecy sounds familiar to Brother Dave from a meeting in 1983, or 1984, but because he did not record it, it now appears to be embellished to the point that we cannot verify its authenticity.

        Pastor Wilkerson has always been very obedient to make public all the prophecies that the Lord directs him to share with the body of Christ. Those prophecies are recorded in his books, The Vision, The Vision and Beyond, God’s Plan to Protect His People in the Coming Depression, and America’s Last Call.
        Thank you again for writing, and may the Lord be with you in a special way today.

        World Challenge, Inc.
        David Wilkerson
        Ministries
        PO Box 260"

        http://truelightministries.org/blog1/?p=256


    • Profetia 2-3 v

      "-- Antakaamme Wilkersonille kiitosta Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä siitä, että hän on tälläisen rohkean sanoman tuonut esille. Me ymmärrämme sen, että että se, että hän on koko ilmestyksen taltioinut tähän suljettuun sinetöityyn kirjekuoreen, jota – tämä jäi minulta sanomatta – hän itse tai hänelle läheiset eivät ole avaamassa, vaan tämä turvapalveluja tarjoava yhtiö on hänen toimestansa valtuutettu, kun tämä yksi valtiokonkurssi on tapahtunut, menemään holviin – ottamaan kirjeen, avaamaan sen ja julkistamaan, mitä siinä lukee. "

      Eivät ole avaamassa. Vaimo on kuitenkin kriittisessä tilassa myös.

    • Elisa R

      Surullista tämä Wilkersonin kuolema, mutta en voi mitenkään pitää häntä Jumalan profeettana, enkä siis myöskään raittiina uskovana. Koska kaikki tulee arvioida ja koetella Jumalan sanalla ja hengellä, kuten raamattu käskee, ei toiminta ole raamatun mukaista. Mm. sielullisuus, huutaminen, Pyhän Hengen korottaminen mm. "tule Pyhä Henki" . Aina tulee korottaa Kristusta!

    • Huutavat uskovat

      Wilkersonin tai muidenkaan raittiuteen sen enempää puuttumatta, voin yhtyä ainakin tuohon huutamiseen ym. omituiseen ylikorostuneeseen käytökseen uskovilla. Saarnamiehissä on kyllä merkillisen paljon noita ihme huutajia, huudetaan muuten vaan kovaa tai sitten huudetaan ja hoetaan halleluja-, aamen ja Herra-Herra joka väliin! Uskon itse Jeesukseen ja Raamattuun, ja Raamattu ei kyllä tuota monille uskoville tyypillistä sanan kailottamista, toisinaan jopa karjumista ym., kyllä kehoita tekemään. Tulee mieleen myöskin lause "eivät kaikki, jotka sanovat Herra Herra, pääse taivasten valtakuntaan", joten ihmettelen moista hokemista jo senkin vuoksi. Huutaminen todellakin laittaa jopa minut uskovana nauramaan ja päätäni puistelemaan, joten eipä ihme, jos ateistitkin niin tekevät. Sitä mukaa kun ääni saarnaajalla nousee, karisee myös hänen uskottavuutensa. Onko tarkoitus äänenkäytöllä jotenkin pelotella kääntymykseen tai parannukseen? Eipä taida tepsiä, jos näin on. Mielestäni se vain karkottaa ihmisiä lisää pois uskonasioista.

      • huudatko pilkaten?

        Huutamista ei ole esiintynyt yhdessäkään seurakunnassa missä itse olen käynyt, ellei oteta lukuun paria sanaa sieltä pitkän saarnan joukosta...!


    • vm 68

      näky kirja toteutuu vähitellen. 80-luvulla minäkin luulin ettei voi toteutua,mutta nyt on kaikki muuttunut.

      • elokuvasaastaon

        Näky toteutuu koko ajan silmiemme edessä ympäri maapalloa. Ja ihmeellistä sekin, miten jossakin profetiassa on täällä mainittu Clintonin presidenttinä olo ja mitä hänen aikanaan tapahtuu Amerikassa. Sitten se oli ja meni ja pilkkaajilla pilkkaa profetiasta. Entä mitenköhän nyt käy kuitenkin - Clinton ja Clinton taas. Tämä ei ollut Wilkerssonin profetia, mutta hän taas profetoi tarkasti homouden kasvun Amerikassa ja sieltähän sen opetus alunperin kait lähtikin ympäri maailman Hollywoodin opetusfilmien kautta. Kuten kaikki valtava elokuvasaasta.


    • Jumalan armosta

      Näky odottaa aikaansa, tai jos uhkan takia parannus on tehty Joonan saarnan tavoin niin Jumala on saavuttanut hyvän tahtonsa ihmistä kohtaan.
      Wilkersonin profetia Berliinin muurin hajoamisesta on toteutunut, joka on Neuvostoliiton muutosvyöryn seurausta.

      • tuhat ja yksi

        >>> Näky odottaa aikaansa, tai jos uhkan takia parannus on tehty Joonan saarnan tavoin niin Jumala on saavuttanut hyvän tahtonsa ihmistä kohtaan.
        Wilkersonin profetia Berliinin muurin hajoamisesta on toteutunut, joka on Neuvostoliiton muutosvyöryn seurausta. >>>

        Muistaakseni Berliinin muurin hajoamista ei David Wilkerson ole ennustanut !

        "Jumalan armosta" heittelee pohjattomia valheita kuolleen idolinsa maineen kirkastamiseksi.

        Joona makoili itsesäälissä kun ei hänen hienot Jumalalta saadut ennustukset toteutuneetkaan vaikka hän halusi nähdä sanojensa täyttyvän.
        - Niinive on kyllä jo löydetty !


      • jälkiä seuraava
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        >>> Näky odottaa aikaansa, tai jos uhkan takia parannus on tehty Joonan saarnan tavoin niin Jumala on saavuttanut hyvän tahtonsa ihmistä kohtaan.
        Wilkersonin profetia Berliinin muurin hajoamisesta on toteutunut, joka on Neuvostoliiton muutosvyöryn seurausta. >>>

        Muistaakseni Berliinin muurin hajoamista ei David Wilkerson ole ennustanut !

        "Jumalan armosta" heittelee pohjattomia valheita kuolleen idolinsa maineen kirkastamiseksi.

        Joona makoili itsesäälissä kun ei hänen hienot Jumalalta saadut ennustukset toteutuneetkaan vaikka hän halusi nähdä sanojensa täyttyvän.
        - Niinive on kyllä jo löydetty !

        Berliinin muurin kaatumisen profetoi Pastori Jon Matutis..
        Hänen 2008 näkemänsä profetia kannattaa lukea, siinä on
        tärkeää sanomaa tälle ajalle ja jo koeteltukkin.
        Löytyy täältä suomi24 profetioistakin.


      • tuhat ja yksi
        jälkiä seuraava kirjoitti:

        Berliinin muurin kaatumisen profetoi Pastori Jon Matutis..
        Hänen 2008 näkemänsä profetia kannattaa lukea, siinä on
        tärkeää sanomaa tälle ajalle ja jo koeteltukkin.
        Löytyy täältä suomi24 profetioistakin.

        Ja sanoin etten muista David Vilkersinin ennustaneen Berliinin muurin kaatumisesta !

        Ja sinä et vastannut siihen vaan viritit uuden valheen . Miksi ?

        >>> Berliinin muurin kaatumisen profetoi Pastori jon Matutis..
        Hänen 2008 näkemänsä profetia kannattaa lukea, siinä on
        tärkeää sanomaa tälle ajalle ja jo koeteltukkin.
        Löytyy täältä suomi24 profetioistakin.>>>

        2008 tapahtumasta oli kulunut jo melk, 20 vuotta ! Ja nyt ! yli.

        Ja nyt kehoitat lukemaan Pastori Jon Matutisin uudempia valheita,
        lamahan on ohitettu jo ja uusi tulee kohta jne,.


      • Apuajokapuolelle
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Ja sanoin etten muista David Vilkersinin ennustaneen Berliinin muurin kaatumisesta !

        Ja sinä et vastannut siihen vaan viritit uuden valheen . Miksi ?

        >>> Berliinin muurin kaatumisen profetoi Pastori jon Matutis..
        Hänen 2008 näkemänsä profetia kannattaa lukea, siinä on
        tärkeää sanomaa tälle ajalle ja jo koeteltukkin.
        Löytyy täältä suomi24 profetioistakin.>>>

        2008 tapahtumasta oli kulunut jo melk, 20 vuotta ! Ja nyt ! yli.

        Ja nyt kehoitat lukemaan Pastori Jon Matutisin uudempia valheita,
        lamahan on ohitettu jo ja uusi tulee kohta jne,.

        Ja uusi tuli kohta. Nimittäin lama. Onko vielä ohitettu? Tuli vain lisää autettavia koko Eu:hun. Mitä edessä nyt? Kreikkakin unohtui rahansaanteineen.


      • Anonyymi
        Apuajokapuolelle kirjoitti:

        Ja uusi tuli kohta. Nimittäin lama. Onko vielä ohitettu? Tuli vain lisää autettavia koko Eu:hun. Mitä edessä nyt? Kreikkakin unohtui rahansaanteineen.

        Nyt 5 vuoden kuluessa vasta onkin rahansaantia. Koko eu:ssa. Eipä olisi tuolloin -16 uskonut.
        Entä nyt 5 vuoden kuluttua? Eilen A-studio suri suurten ikäluokkien kalleutta. Se sama suunta , jolla nyt on se suurin eutanasiahaave?

        Se sama suunta esti ison ikäluokan naiset aikanaan synnyttämästä. Se onnistui tavaoitellusti eidän tulipalokiireellä väsättyjen abortti- ja avioerolakien sekä naisille väsättyjen perheensä pakkoelatusvelvoitelakien (ay) avulla. Tarkat äitiyslomat (3 kk), päivärahat jne.

        Tulevaisuuden ISOT IKÄLUOKAT eli 1970-luvulla syntyneet tulevat olemaan superSUURIA, jos heiltä puuttuu lapsenlapset? Siihen heidän lapsensa altistettiin tuon mediavaltaajien toimesta, että ihanin elämä on nyt ainoastaan odotettavissa ilman lapsia ainoastaan samansukupuolisten kanssa eläessä. Eli kehoitus monta vuotta mediassa , kuten nyt rokotekehoitus (molemmissa siis painostus).


    • ??????

      Mix tällaisia Hollywood-tyylisiä "rahat pois herkkäuskoisilta"- profeettoja on vain Amerikanmaalla?

      Mix tällaisia profeettoja ei ole vaikkapa tuolla itärajan takana?

    • Ruplia tilille..

      Sitä samaa kysyn minäkin eli miksi tällaisia herkkäuskoisia rahastavia profeettoja
      on vain Amerikanmaalla mutta ei vaikkapa Venäjällä?

      Vai eikö tällainen herkkäuskoisten profetoiden avulla rahastaminen Venjäjällä kannata
      siistä syystä,että ruplan kurssi on niin huono?

      • Joko palaa?

        No mitenkäs tämä näkyprofetia on alkanut toteutumaan vai onko se jo toteutunut?


      • etenee
        Joko palaa? kirjoitti:

        No mitenkäs tämä näkyprofetia on alkanut toteutumaan vai onko se jo toteutunut?

        Muutoksia on paljon. Myös rahamarkkinoilla. Muutoksia käteisen rahan käyttöön jne. Ehkäpä oli jo tuolloin -09 suunnitelmat tiedossa. Tarkasti profetia kertoo tapahtumien kulkua. Odotellaan ja valvotaan.


    • seitsemänvuottanyt

      No mitä nyt englanti

      • Anonyymi

        Mitä nyt koko maailma?


    • syttyyyköööö

      https://yle.fi/uutiset/3-10589391

      Trump käveli kiukkuisena ulos muurineuvotteluista

      Demokraatit tyrmäsivät presidentin vaatimukset.
      Donald Trump10.1.2019 klo 01:27

      Demokraatit eivät olleet hyväksyneet Trumpin ehdottamaa rahoitusta Meksikon muurille. Senaatin demokraattijohtaja Schumer kertoi CNN:n mukaan presidentin vain nousseen ylös ja kävelleen pois.

      – Hän kysyi puhemies Pelosilta "oletteko yhtä mieltä kanssani muurista", johon Pelosi vastasi ei. Sitten hän vain sanoi, ettei meillä ole mitään puhuttavaa ja käveli pois.

      Schumer kertoi Trumpin myös hakanneen kättänsä pöytää ennen poistumistaan neuvotteluista.

      Nancy Pelosi muistutti muurikiistan pitävän´Yhdysvaltain hallinnon osittain lamaantuneena. Pelosi sanoi, että Trump on päättänyt pitää kansakunnan terveys-, turvallisuus- ja hyvinvointipalveluita panttivankinaan.

      -------------

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4802ec17-592b-49a5-aeef-5102aaaee7ec

      Näkökulma: Yhdysvaltojen hallinnon sulku saattaa olla historian typerin – neljä keinoa pattitilanteen ratkaisemiseksi

      lauantai 05.01.2019 klo 20:39

      Yhdysvaltojen hallinnon sulku jatkuu kolmatta viikkoa. Sulun seuraukset alkavat näkyä yhä enemmän ja enemmän amerikkalaisten arjessa, kirjoittaa Iltalehden Tuomo Hyttinen.

      Jos sulku jatkuu helmikuulle, 140 miljardin dollarin edestä veronpalautuksia uhkaa jäädä maksamatta.

      Lisäksi 38 miljoonan pienituloisen amerikkalaisen ruoka-apu on vaarassa keskeytyä.

      • syttyyköööö

        Ruoka-apua minimipalkkalaisille Yhdysvalloissa

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruoka-apua-minimipalkkalaisille-yhdysvalloissa/2158840#gs.L3eE3WJN

        Julkaistu 14.05.2010 17:39 (Päivitetty 19.05.2010 15:34)

        Yhdysvalloissa entistä useampi joutuu turvautumaan ruokapankkien ja soppakeittiöiden apuun. Apua tarvitsevat nyt myös töissä käyvät kun minimipalkoilla sinnittelevien rahat eivät riitä ruokaan. Avuntarvitsijoiden määrä on kasvanut joka puolella maata parin viime vuoden aikana.

        Erityisesti suurkaupungeissa soppakeittiöihin ja ruokapankkeihin turvaudutaan yhä useammin. Tyypillinen asiakas ei ole enää asunnoton laitapuolen kulkija.

        Esimerkiksi Kaliforniassa, San Diegossa ei ollut pari vuotta sitten vielä ruokapankkia, mutta nyt on. Sen räjähdysmäisesti kasvaneesta asiakasmäärästä yli 60 prosenttia on töissä käyviä, syynä heidän ahdinkoonsa on alueen ylettömän korkea hintataso. Mutta tilanne on vaikea kaikkialla.

        Johtaja Joel Berg New York City Coalition Against Hunger -järjestöstä kertoo, että perheillä ei ole paljon kaivattuja turvaverkkoja.

        - Koko maassa on 49 miljoonaa amerikkalaista, jotka asuvat talouksissa, joissa ei ole rahaa ruokaan. Nälkä Yhdysvalloissa ei ole vielä samaa luokkaa kuin Somaliassa tai Pohjois-Koreassa, mutta se on huomattavasti pahempi kuin Euroopassa tai missään kehittyneessä maassa. Meillä on paljon oikeistolaista politiikkaa, jolla on samat päämäärät kuin suuryrityksillä ja joka on niiden puolella, eivät ihmisen.

        Ruokapankkeihin turvautuvilla on myös yksi yhteinen köyhyyskierrettä ruokkiva ongelma: vain joka neljännellä on sairausvakuutus ja aikuisista joka toisella on maksamattomia lääkäri- tai sairaalalaskuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe