ostan skoda 1000mb.n

konetakana elämä edessä

halutaan ostaa skoda 1000mb hyvä projekti onkohan näitä enää missään latojen nurkilla jouten?

7

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rellu5L

      Onnea projektille, itse käynnistin Rellu 5 1972 projektini 23 vuotta sitten. Siis hain rekisterissä olevaa yksilöä ja kävi tosi hyvä tuuri, löytyi mustalappuinen yksilö, joka on edelleenkin rekisterissä ja ollut tallissani nyt yli 17 vuotta.

    • 1000mb

      jep kiitos kannustuksesta.onhan noita autoja auto-union 1000s,audi 100ls,fiat 125s,mutta tommonen takatuuppari pörisijä kiinnostaa

    • Kari

      Jos löydät vähääkään hyväkuntoisen Skoda 1000MB:n, mulla olisi parikin varaosakuvastoa eli räjäytyskirjaa kyseiseen autoon. Eka on vuodelta 1964 ja toinen kattaa vuosimallit 1968-69. Kirjojen hinta on 25.00 € postitus. Jos kiinnostaa, tavoitat mut sähköpostitse osoitteesta [email protected]. Lisäksi löytyy lehtiä, joissa on koeajoja kyseisestä autosta.

      • 1000mb

        jep laitetaan muistiin kiitos


    • ripattiveikko

      Voisin myydä hyväkuntoisen rekisterissä olevan katsastetun ja
      liikenteessä olevan 1000 MB:n vm. 65. Harvinaisen hyvä yksilö.
      Tämän sa hyvin pienellä fikasauksella museorekisteriin ( Museokatsastajan
      näkemys) Ei ajettu talvisin lainkaan. Pohjaa ei ole hitsattu se on täysin ehjä.
      Korissa vain pieniä pintaruostekorjauksia.

      Soittele 050 3002206 Veikko Ripatti

    • Giganentti

      Minulla on Giganen Skoda vm 67.
      Tosin auto ei ole kovinkaan kummoinen projekti, se kun on ajokuntoinen ja katsastettu. Eikä se ole ladon nurkalla vaan autotallissa.
      Olen toinen omistaja ja auto on ruosteeton ja takuukilometrit on 73 tkm.
      Viimeisess katsastuksessa pyysin mittaamaan ja tulos yllätti katsastajankin HC > 324 ppm, CO >2,53 %

    • Bellettdriver

      Minulla olisi myynnissä mielenkiintoinen Tekniikan maailma lehti -60 luvulta jossa on Skoda 1000MB auton täydellinen koeajo ja paljon mielenkiintoista tietoa kyseisestä autosta.Lehti on siistikuntoinen ja harvinainen.H.25€.Sisältää postikulut.Suostun myymään lehden siten että laitan laskun mukaan.Reilua mielestäni.
      Sähköposti:[email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe