Juhani Alaranta

piirtelee rajaa

”Maailmaan” srk-kausilehdessä:

työvaliokunta on puhunut: kuuliaisuus kunniaan ja tupakoimattomuus ei ole vl-raittiutta!

28

3247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskovainen ¤¤

Kiitos , kun postatisit sen tännekin !
      Kerrankin kirjoitusta, johon voi omakin mieli yhtyä.

• Varmistus

joku vl-valehtelija?

• Raamattua

käsketään alistumaan SRK-seurakuntajumalan mielivaltaan, pitämään sitä kaikkein ylimpänä ja alistumaan työvaliokunnan vallankäyttöön tai kielletään oma ajattelu?

"Älä pidä muita Jumalia..."

• lyyleri
        Raamattua kirjoitti:

käsketään alistumaan SRK-seurakuntajumalan mielivaltaan, pitämään sitä kaikkein ylimpänä ja alistumaan työvaliokunnan vallankäyttöön tai kielletään oma ajattelu?

"Älä pidä muita Jumalia..."

Seuroissa saat vastauksen..!! Siellä itse Jumala puhuu Henkensä kautta...siellä ei valhetta lueta Raamatun lehdiltä...vai pystyisitkö itse väärentelemään edessäsi olevan Raamatun sanaa..?

• Puheita KUUNNELLUT
        lyyleri kirjoitti:

Seuroissa saat vastauksen..!! Siellä itse Jumala puhuu Henkensä kautta...siellä ei valhetta lueta Raamatun lehdiltä...vai pystyisitkö itse väärentelemään edessäsi olevan Raamatun sanaa..?

Vai mitä muuta se on, kun puhujasmies sanoo, että ME USKOVAISET EMME VOI HYVÄKSYÄ MINKÄÄNLAISTA ALKOHOLIN KÄYTTÖÄ. Tuolla lauseella tehdään Jeesuskin syntiseksi.

Ja väitänpä vielä, että olen tänä kesänä kuunnellut varmasti enemmän seurapuheita kuin sinä.

• sitten vaikka
        lyyleri kirjoitti:

tuosta ikiliikkuja-saarnasta http://keskustelu.suomi24.fi/node/8417077 - kumpi oli enemmän päissään puhuja vai pyhä henki? eli kirkasta vai kirkasti? missä kohtaa raamatuista tuollainen kumpuaa? jumalattomia huru-ukkoja koko puhujakaarti!

• nöyrästi
        sitten vaikka kirjoitti:

tuosta ikiliikkuja-saarnasta http://keskustelu.suomi24.fi/node/8417077 - kumpi oli enemmän päissään puhuja vai pyhä henki? eli kirkasta vai kirkasti? missä kohtaa raamatuista tuollainen kumpuaa? jumalattomia huru-ukkoja koko puhujakaarti!

Jumala puhuu puhujien kautta seurakunnalle, sen minkä on tarpeelliseksi kulloinkin nähnyt.

• lyyleri kirjoitti:

ja vl-puhujat ovat hengellisiä valehtelijoita parhaasta päästä.

• VL VL VL VL
        sitten vaikka kirjoitti:

Mitä varten solvvaat uskovaisia paltalla jatkuvasti?!

• VL äiti
        Varmistus kirjoitti:

joku vl-valehtelija?

Merijärven kirkkoherra, rovasti ja entinen kansanedustaja. Usein kirjoittaa opillisista niin että sen jopa voi ymmärtää.

• merijärvinen
        VL äiti kirjoitti:

Merijärven kirkkoherra, rovasti ja entinen kansanedustaja. Usein kirjoittaa opillisista niin että sen jopa voi ymmärtää.

Alaranta ei ole kirkkoherra, eikä ole koskaan ollutkaan.

• iveta

näin: työvaliokunta on puhunut: kuuliaisuus kunniaan ja tupakoimattomuus ei ole vl-raittiutta! Kyllä tupakoimattomuus on jokaisen jumalan lapsen raittiutta." Ihminen voi mieltyä syntiin", näin itse kirjoitit ja näin voi myös käydä.

• on vain

• kateellisten panettelua

Ei ole minkäänlaisia merkkejä jakaantumisesta, elämme rauhan ja kasvun aikaa jumalanvaltakunnassa.

• kateellisten panettelua kirjoitti:

Ei ole minkäänlaisia merkkejä jakaantumisesta, elämme rauhan ja kasvun aikaa jumalanvaltakunnassa.

noita valheita itsellesi, jos se helpottaa oloasi. Internet ja tiedotusvälineet ovat nostaneet esiin vl-VALHEOPIT ja vl-JULMUUDET vailla vertaa (hoitokokoukset). Tämän vuoksi suuri osa valveutuneista nuoremmista veeällistä nostaa kytkintä ja jättää valheellisen KÄÄRMEENPESÄN = vl-herätysliike.

Tämä on hyvä trendi.

• ei näe
        kateellisten panettelua kirjoitti:

millaisessa lantakasassa istuu ja kuinka raadollista on valtapeli srk-johdossa - hajoaminen ja pesänjako on väistämättä edessä - toivottavasti mennään käräjienkin kautta ja pisimmän kaavan mukaan - siinä saavat maailman ihmiset nauraa rauhan ja kasvun ja yhteisen ilon jumalanvaltakunnan tuhoa ja hirveää tappelua siitä minne jumalanhuoneenhallitus nyt matkaa hevosvaunuilla oulusta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6678
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4612
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      61
      2393
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1900
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1452
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1354
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1221
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1174
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe