Juhani Alaranta

piirtelee rajaa

”Maailmaan” srk-kausilehdessä:



työvaliokunta on puhunut: kuuliaisuus kunniaan ja tupakoimattomuus ei ole vl-raittiutta!

28

2902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskovainen ¤¤

      Kiitos , kun postatisit sen tännekin !
      Kerrankin kirjoitusta, johon voi omakin mieli yhtyä.

      • Varmistus

        joku vl-valehtelija?


      • Raamattua

        käsketään alistumaan SRK-seurakuntajumalan mielivaltaan, pitämään sitä kaikkein ylimpänä ja alistumaan työvaliokunnan vallankäyttöön tai kielletään oma ajattelu?

        "Älä pidä muita Jumalia..."


      • lyyleri
        Raamattua kirjoitti:

        käsketään alistumaan SRK-seurakuntajumalan mielivaltaan, pitämään sitä kaikkein ylimpänä ja alistumaan työvaliokunnan vallankäyttöön tai kielletään oma ajattelu?

        "Älä pidä muita Jumalia..."

        Seuroissa saat vastauksen..!! Siellä itse Jumala puhuu Henkensä kautta...siellä ei valhetta lueta Raamatun lehdiltä...vai pystyisitkö itse väärentelemään edessäsi olevan Raamatun sanaa..?


      • Puheita KUUNNELLUT
        lyyleri kirjoitti:

        Seuroissa saat vastauksen..!! Siellä itse Jumala puhuu Henkensä kautta...siellä ei valhetta lueta Raamatun lehdiltä...vai pystyisitkö itse väärentelemään edessäsi olevan Raamatun sanaa..?

        Vai mitä muuta se on, kun puhujasmies sanoo, että ME USKOVAISET EMME VOI HYVÄKSYÄ MINKÄÄNLAISTA ALKOHOLIN KÄYTTÖÄ. Tuolla lauseella tehdään Jeesuskin syntiseksi.

        Ja väitänpä vielä, että olen tänä kesänä kuunnellut varmasti enemmän seurapuheita kuin sinä.


      • sitten vaikka
        lyyleri kirjoitti:

        Seuroissa saat vastauksen..!! Siellä itse Jumala puhuu Henkensä kautta...siellä ei valhetta lueta Raamatun lehdiltä...vai pystyisitkö itse väärentelemään edessäsi olevan Raamatun sanaa..?

        tuosta ikiliikkuja-saarnasta http://keskustelu.suomi24.fi/node/8417077 - kumpi oli enemmän päissään puhuja vai pyhä henki? eli kirkasta vai kirkasti? missä kohtaa raamatuista tuollainen kumpuaa? jumalattomia huru-ukkoja koko puhujakaarti!


      • nöyrästi
        sitten vaikka kirjoitti:

        tuosta ikiliikkuja-saarnasta http://keskustelu.suomi24.fi/node/8417077 - kumpi oli enemmän päissään puhuja vai pyhä henki? eli kirkasta vai kirkasti? missä kohtaa raamatuista tuollainen kumpuaa? jumalattomia huru-ukkoja koko puhujakaarti!

        Jumala puhuu puhujien kautta seurakunnalle, sen minkä on tarpeelliseksi kulloinkin nähnyt.


      • lyyleri kirjoitti:

        Seuroissa saat vastauksen..!! Siellä itse Jumala puhuu Henkensä kautta...siellä ei valhetta lueta Raamatun lehdiltä...vai pystyisitkö itse väärentelemään edessäsi olevan Raamatun sanaa..?

        ja vl-puhujat ovat hengellisiä valehtelijoita parhaasta päästä.


      • VL VL VL VL
        sitten vaikka kirjoitti:

        tuosta ikiliikkuja-saarnasta http://keskustelu.suomi24.fi/node/8417077 - kumpi oli enemmän päissään puhuja vai pyhä henki? eli kirkasta vai kirkasti? missä kohtaa raamatuista tuollainen kumpuaa? jumalattomia huru-ukkoja koko puhujakaarti!

        Mitä varten solvvaat uskovaisia paltalla jatkuvasti?!


      • VL äiti
        Varmistus kirjoitti:

        joku vl-valehtelija?

        Merijärven kirkkoherra, rovasti ja entinen kansanedustaja. Usein kirjoittaa opillisista niin että sen jopa voi ymmärtää.


      • merijärvinen
        VL äiti kirjoitti:

        Merijärven kirkkoherra, rovasti ja entinen kansanedustaja. Usein kirjoittaa opillisista niin että sen jopa voi ymmärtää.

        Alaranta ei ole kirkkoherra, eikä ole koskaan ollutkaan.


    • iveta

      näin: työvaliokunta on puhunut: kuuliaisuus kunniaan ja tupakoimattomuus ei ole vl-raittiutta! Kyllä tupakoimattomuus on jokaisen jumalan lapsen raittiutta." Ihminen voi mieltyä syntiin", näin itse kirjoitit ja näin voi myös käydä.

      • kateellisten panettelua

        Ei ole minkäänlaisia merkkejä jakaantumisesta, elämme rauhan ja kasvun aikaa jumalanvaltakunnassa.


      • kateellisten panettelua kirjoitti:

        Ei ole minkäänlaisia merkkejä jakaantumisesta, elämme rauhan ja kasvun aikaa jumalanvaltakunnassa.

        noita valheita itsellesi, jos se helpottaa oloasi. Internet ja tiedotusvälineet ovat nostaneet esiin vl-VALHEOPIT ja vl-JULMUUDET vailla vertaa (hoitokokoukset). Tämän vuoksi suuri osa valveutuneista nuoremmista veeällistä nostaa kytkintä ja jättää valheellisen KÄÄRMEENPESÄN = vl-herätysliike.

        Tämä on hyvä trendi.


      • ei näe
        kateellisten panettelua kirjoitti:

        Ei ole minkäänlaisia merkkejä jakaantumisesta, elämme rauhan ja kasvun aikaa jumalanvaltakunnassa.

        millaisessa lantakasassa istuu ja kuinka raadollista on valtapeli srk-johdossa - hajoaminen ja pesänjako on väistämättä edessä - toivottavasti mennään käräjienkin kautta ja pisimmän kaavan mukaan - siinä saavat maailman ihmiset nauraa rauhan ja kasvun ja yhteisen ilon jumalanvaltakunnan tuhoa ja hirveää tappelua siitä minne jumalanhuoneenhallitus nyt matkaa hevosvaunuilla oulusta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe