MAAILMANLOPPU 2012

hmm789578567

Se maailmanloppu on inkan kalenterin mukaan tehty, mutta miten se liittyy maailmaa. Ei mitenkään. Ei sellaista maailmaan loppuun tule koska meidän kalenteri ei siihen lopu. Kalenteri ja maailma on kaksi eri asiaa. Ei tollasseen huuhaaseen kannata uskoa koska sellaista ei tule! Se on vain keksittyä juttua uskokaa pois.

54

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profeettojen seuraaja

      Mayakalenteri osoittaa kiistatta, että maailmanloppu on 21.12.2012, mutta sen lisäksi myöskin lukuisat kaikkein luotettavimman tuntuiset profeetat ovat hämmästyttävällä tavalla osuneet ennustuksissaan tuohon aivan samaan päivään! Eli totisesti, kyllä se nyt vaan tulee. Ennen sitä tulee tietysti ylöstempaus, mutta eipä sinulla epäuskoisella ole siihen mitään mahdollisuuksia päästä mukaan.

      • 6+9

        armo on tarjolla jokaiselle, aniharva siihen ikävä kyllä tarttuu kiinni. Mieluummin mennään kadotukseen epäilevinä ja epäuskoisina. Pelastus on tehty liian helpoksi useimmille ihmisille.


      • chrisuaa

        Vai että tulee maailmanloppu 2012. Usko nyt jo että se kaveri kuka sitä kalenteria teki, niin lopetti sen tekemisen siihen joistakin näistä syistä. A= Oli sopiva päivämäärä lopettaa. B= Kuoli mutta se vaan sai sen valmiiks tuohon päivämäärään asti. Muista sekin että espanjalaiset tuli sinne ja toivat taudit ja sun muuta mukavaa tullessaan. Mitään maailmanloppua ei ole tulossa. Jos kuitenkin uskot siihen niin sä voit antaa mulle kaiken maallisen omaisuutesi. Haluatko meiliosoitteen niin sovitaan tarkemmin luovutuksista?


      • oioii
        chrisuaa kirjoitti:

        Vai että tulee maailmanloppu 2012. Usko nyt jo että se kaveri kuka sitä kalenteria teki, niin lopetti sen tekemisen siihen joistakin näistä syistä. A= Oli sopiva päivämäärä lopettaa. B= Kuoli mutta se vaan sai sen valmiiks tuohon päivämäärään asti. Muista sekin että espanjalaiset tuli sinne ja toivat taudit ja sun muuta mukavaa tullessaan. Mitään maailmanloppua ei ole tulossa. Jos kuitenkin uskot siihen niin sä voit antaa mulle kaiken maallisen omaisuutesi. Haluatko meiliosoitteen niin sovitaan tarkemmin luovutuksista?

        Taidat olla vähän tyhmä. Tyhmempi kuin nibiru-uskovaiset.

        Se niin kutsuttu kalenteri ei ole mikään seinäkalenteri johon on päivätty päiviä 21.12.2012 päivään saakka :D

        Se on laskukiekko jossa on erisuuruisia kiekkoja jotka kiertävät toisensa rinnalla ja se suurin kiekko on se joka kiertää muutaman kymmenen tuhannen vuoden välein oman akselinsa ympäri. Toisinsanoen se lasku vain jatkaa toiselle kierrokselleen kun se saavuttaa lakipisteensä jota se on kiertänyt jo useita kertoja maailmankaikkeuden alusta lähtien. Sillä ei ole myöskään mitään tekemistä galaksimme keskustan ja auringon ja maan linjan kanssa, vaan senkin on joku vitun idiootti keksinyt.


      • Teilipyörä

        Oletko ottanut huomioon gregoniaanisen kalenterin ja juliaaninsen kalenterin poikkeama. Gregoriaaninen kalenteri tuli 1580-luvulla. Näiden kahden kalentein poikkeama on 13 päivää, joten aikaistetaanpa maailmaloppua vähän. Se tapahtuisi, jos tapahtuisi 8.12.2012. Mutta eihän se nyt mitään haittaa, eihän? Loppu tulee joskus kuitenkin. Ehkä sitten kun aurinko pimahtaa.


      • Evptutkija.
        chrisuaa kirjoitti:

        Vai että tulee maailmanloppu 2012. Usko nyt jo että se kaveri kuka sitä kalenteria teki, niin lopetti sen tekemisen siihen joistakin näistä syistä. A= Oli sopiva päivämäärä lopettaa. B= Kuoli mutta se vaan sai sen valmiiks tuohon päivämäärään asti. Muista sekin että espanjalaiset tuli sinne ja toivat taudit ja sun muuta mukavaa tullessaan. Mitään maailmanloppua ei ole tulossa. Jos kuitenkin uskot siihen niin sä voit antaa mulle kaiken maallisen omaisuutesi. Haluatko meiliosoitteen niin sovitaan tarkemmin luovutuksista?

        Maailmanloppua ei tule vuonna 2012.Eikä sitä ennen eikä sen jälkeen.Kun tässä on seurannut kaikenlaista sen asian ympärillä pyöriviä huuhaateorioita ja uskomuksia,niin niissä on havaittavissa samankaltaisuuksia.Tarkoitan tällä sitä,että uskikset ovat luoneet omat,heille sopivat käsitykset asiasta ylöstempauksineen kaikkineen.Niitä ylöstempauksia piti muuten tapahtua tänäkin vuonne jo neljä ja viidennenkin pitäisi tapahtua kohtapuoliin.Eräät toiset tahot ovat taasen kytkeneet niihin asioihin humikset,no,tavallaan taivaallisia voimia nekin ovat,jotka viimeistään vuonna 2012 johdattavat meidät aivan uusille tietoisuuden tasoille ja dimensioihin.Lienevätkö nämä pari hieman erilaista katsantokantaa muodostaneet jonkilaisen Illuminatin? Mutta kun vuosi 2012 on takana eikä mitään "ennustettua" ole tapahtunut ja ollaan vuodessa 2013 ja kaikki jatkuu ennallaan,niin mitä sen jälkeen? Tätä asiaa on jännää seurata kun se on ajankohtaista...


      • Usko777

        Kristittynä uskovana, en silti menis sanomaan maailmanlopun tulevan 21.12.2012. Koska Raamatun mukaan sitä päivää ei voi kukaan tietää. Joten otahan rennosti.

        Ja mitä tulee noihin kalentereihin, niin mä kannatan sellaista näkökulmaa että kun kalenteri tulee loppuun, niin se aloitetaan sen jälkeen alusta. Samalla tavoin kun meidän viikko tulee täyteen niin sunnuntaina ei tule maailmanloppua vaan alkaa uusi viikko. Samoin kun tulee joulukuun 31.päivä, niin ei tule maailmanloppua vaan alkaa uusi kierto tammikuusta. Ja Mayojen kalenteri tulee täyteen vuosien osalta 21.12.2012 ja sit voidaankin kiertää kiekot alkuasentoon ja aloittaa alusta. Yksinkertaista. Ei mitään mystistä. :) Herran haltuun.

        Usko777


      • MMPM?
        6+9 kirjoitti:

        armo on tarjolla jokaiselle, aniharva siihen ikävä kyllä tarttuu kiinni. Mieluummin mennään kadotukseen epäilevinä ja epäuskoisina. Pelastus on tehty liian helpoksi useimmille ihmisille.

        Tällaisia juttuja toteutumattomine ylöstempauksineen ja maailmanlopunkin siirtämisestä aina tarpeen mukaan tuonnemmaksi on helppoa väsätä ja siinä sivussa voisi kaupitella vaikka postimerkkejä.Eli siis sellaisia postimerkkejä,jotka mätkäistään valittujen otsaan joista valitut on helppo tunnistaa sitten,kun joskus aikoinaan tulee se ylöstempaus.Mutta eikös niitä tänä vuonna pitänyt tapahtua jo viisi kertaa?Olivat varmaan postimerkit unohtuneet,kun näin ei käynytkään!


      • Aina Valmis

        Mihin kellonaikaan se tulee?


    • Huom!

      Ei se ole Inkan kalenteri, vaan Maijan kalenteri.

      • vdsvsdf

        myös vuoteen 2012. tosin päivämäärä on 31.12.2012


      • kiukmöks
        vdsvsdf kirjoitti:

        myös vuoteen 2012. tosin päivämäärä on 31.12.2012

        mun tietokoneen kalenteri näyttäs loppuvan 2099


      • ville lehtonen
        kiukmöks kirjoitti:

        mun tietokoneen kalenteri näyttäs loppuvan 2099

        noh mutta tää on periaatteesssa mailman sotaa tässä ajassa jos ei ihminen tyydy vähempään niin mailma loppuu pallo kuitenkin korjaantuu jos saa rauhoitettua sen mutta se
        vaatisi pitkän ajan
        antaa sen tehdä työtään ja ihmisen pitäisi tyytyä olemaan ja korjaamaan pakolliset viat ja vauriot
        pallo on sama kun ihmiskeho mahtava puolustuskyky minkä ihminen yleensä tuhoaa itse kun yhdistää tutkijoiden lopputulokset ja perus älyn tajuaa et tuon on totuus kun on autot teollisuus kaikki liika kehitys sitä en tiedä onko tuo päivä ihan oikea mikä on laskettu mutta tarkaan tuon pystyisi miettimään ja laskemaan kun tietää mikä on ollut etenemis vauhti ja kehitys suunta lopuen lopuks sama pätee ihmiseen kun palloon se korjaa tuhojaan niin kun ihmiskeho meille on tvssä puhuttu vaan kemikaaaleista painoitettu niihin noh on ne suurin syy mutta kyllä hyttys myrkky on pieni paha teollisuuden ja autoilun ja enerkian kulutuksen rinnalla mutta pitässe mennä nuoreenkin että haluaa olla täällä pidempään kun muutaman vuoden
        tehkää nyt jumalauta joku se alku ja siitä pitää saada ensin puhuun niin moni nuori ja aina ryhmän mies kenen puhe menee kaaliin ja vedota koko väestöön kun vanhempi työ kansa lähtis mukaan niin lähtis muukin kan työmiehet pystyyy pysäyttään koko tuotannot lapset ja nuret voivat yhdistää ne huolehtuvat isät jaäidit ja lyödä viisaat päät yhteen uskaltakaa


    • nugakaka

      Nonii mitää mailmanloppua ei tulisi jos media ei olis puuttunu tähä asiaa koska var,asti jotku nostaa jonkun sodan 2012 ilman median kusisia housuja ei mitään tapahtuisi vitu media haistakaa vittu!

      • TAISUHE.

        Mailmanloppua ei tule vuonna 2012 koska Taikaviitta ja Superhessu yhdessä estävät sen.Kehoitankin siis nyt kaikkia kasvattamaan takapihallaan,tai ihan missä tahansa,superpähkinöitä Superhessun tarpeita varten.Maailman pelastaminen kun ei ole mikään helppo urakka edes Superhessulle.Sitä varten tarvitaan paljon superpähkinöitä.Lisäksi kehoitan kaikkia tukemaan kukin omalla tavallaan keksijä Pelle Pelotonta,joka kehittelee supervempaimia Taikaviitan käyttöön.


    • 2012-my-ass

      Tämä 2012-hysteria on karannut käsistä. Googlettakaa "totuus 2012" tms. niin löydätte faktoja harhaluulojen ja höpinöiden sijasta. Näitä maailmanloppuja on aina ennustettu ja pelätty, ja aina kun mitään ei olekaan tapahtunut niin päivää on vaan siirretty tyyliin "öh, me tulkittiinkin väärin, maailmanloppu tapahtuukin vuonna x". Nostradamusta on tulkittu lukemattomia kertoja maailmanloput mielessä ja tietenkin kaikista teksteistä voi löytää sitä, mitä haluaa löytää jos tietyllä tavalla lukee.

      Nyt puhutaan silmät suurina planeettojen linjaan asettumisesta tai Nibiru-planeetan tuhovoimasta sen ohittaessa maapallon lähietäisyydeltä. Ensinnäkin, planeetat EIVÄT asetu linjaan vuonna 2012. Kokeilkaapa vaikka: http://space.jpl.nasa.gov/. Kyseessä on simulaattori, joka paljastaa planeettojen olevan levällään tuona pelättynä päivänä. Ja vaikka planeetat olisivatkin linjassa, niin planeettojen vetovoimat eivät ole mitään verrattuna auringon ja kuun vetovoimaan... Toiseksi: Nibiru-planeettaa ei ole olemassa - se on erään huuhaameedion (Nancy Lieder) mielikuvituksen tuote. Kyseinen henkilö väittää saaneensa tiedon avaruusolioilta. Alun perin Nibirun piti ohittaa maapallo ja tuhota se jo 2003, mutta kun mitään ei tapahtunut, Lieder siirsi maailmanlopun vuoteen 2012 väittäen ensimmäistä ennustusta hämäykseksi.

      Tässä on nyt tapahtunut monien eri kauhukuvien ja teorioiden yhdistyminen isoksi lumipalloksi, joka kasvaa ja kasvaa vieriessään alas mäkeä. Lopuksi maassa on vain märkä läntti, harhaluulot mitäänsanomattomina möykkyinä levällään ja ihmiset ihmeissään, että mites tähän tultiin. Ja sitten joku neropatti tokaisee, että "se olikin laskuvirhe!"

    • ttkk

      Yli 70 lajia vähenee sukupuuttoon vuoteen 2012!!? Tilastot ovat samankaltaisia kuin esimerkiksi, googleta Tavit, maailmanloppu 2012, jos löytyy.

    • a.s.s

      kuka tollasta laskee 21.12.2012 karkauspäivät ihan jotyain muuta

    • dghsjdekdhjdghgfj

      ei sitä vitun maailmanloppua tuu!

    • ei sitä tuu

      hahaha!luuletteko todella et joku mailmanloppu tulee, miks tänne päästetään jotain 12 v kakaroit jotka luulee et mailman loppu tulis

      • yjuki

        Pelottaako? Kun noin vastaat ja reagoit :)


      • 12v.kakara

        OPETTELE kirjottaan!!
        Ps: Oon 12v. Ei millään pahalla:P


        EI sitä ************* maailmanloppua tuu!!! Se on vaa joku hörhö uskomus!


    • selviö

      kaikki muka luulee että maailma loppuu 21.12.2012 vaikka oikeesti se loppuu jo 20.12.2012 sehän on selviö

    • ttkk

      Eliölajien tilastoissa näkyy tuo v. 2012. Vähenevät arvion mukaan vähiin juuri tuolloin.
      Viimeisimmissä tilastoissa näyttää ilmenevän juuri tuo 21.12.2012 lopun ajankohdaksi, korallien vaalenemisessa, joka on tuhoutumisen merkki.

    • Rii8

      Haluaisitko tarkan, laajan ja nopean ennustuksen/ selvänäköisen tulkinnan?
      Ajat kun ovat nyt kaikin puolin hankalia, on paljon työttömyyttä ja aina löytyy murheita
      rakkaus rintamalla ja muissa ihmissuhteissa ja asioissa.
      Ja minä olen johdatettu ja asetettu auttamaan teitä, sen voin rakkauden nimeen vannoa.
      Ei ole tyhmiä kysymyksiä ja sähköpostitse käymämme keskustelut ovat luottamuksellisia.

      Toki on puhelimessa palvelevia ennustajia, mutta samaan hintaan saat puhua
      vain 4 minuuttia, kerkeääkö siinä ajassa kysyä kaikki tärkeät kysymykset?

      Sinulla on kaksi vaihtoehtoa.
      Pikaversio:
      Minä vastaan sinulle jopa max 12 kysymykseen hintaan vain 9 euroa.
      Mikä on varsin kohtuullinen hinta koska tulkinta vaatii jopa tunnin ja maksan alvit ja
      muut yrittäjän kulut. Ja teen tätä "työtä" vapaa-ajallani eli en siis päivätyökseni.
      Kysymykset esität vain ranskalaisin viivoin yksinkertaisessa muodossa.
      Laajempi tulkinta:
      Jossa pureudutaan menneisyyteen, nykyhetkeen ja tulevaisuuteen tarkemmin,
      hintaan 22 euroa. Tässäkin muodossa toki vastaan kysymyksiisi joita saat esittää
      niin paljon kuin mieltäsi sattuu askarruttamaan.

      Muutama ohje Sinulle, kun päädyt lähettämään pyynnön.
      Kerro itsestäsi etunimi tai ainakin nimimerkki, ikä, asuinpaikka, hiusten-, ja silmienväri ja ehkä
      jotain muuta itsestäsi jotta pääsen energioihisi käsiksi ja pystyn tehdä luotettavan ennustuksen.
      Esitä kysymyksesi mielellään ranskalaisin viivoin ja selkeästi, jotta viestistäsi tulee selkeä
      ja siihen olisi helppo vastata niin ettei se häiritsisi keskittymistäni.
      Vastaan pyyntöihin viimeistään vuorokauden kuluessa sen jälkeen kun maksu näkyy tililläni.
      Saat kuitin halutessasi sähköpostiisi tulostettavassa muodossa.

      Selvänäön lahja kulkee suvussani jo usean sukupolven takaa. Asiat koen ja näen intuitiivisesti
      ja apuna käytän kortteja tarpeen vaatiessa. Henkimaailma on ollut osa elämääni jo lapsesta
      saakka, ensimmäisiä muistoja ovat ne kun olen antanut energiahoitoja eläimille, ymmärtämättä
      sitä mitä tarkalleen ottaen olin tekemässä, rukoilin paljon vaikka sitä ei missään opetettu, koin ja
      näin paljon henkimaailman asioita jo silloin. Eläimet ovat minulle vielä tänäkin päivänä elämän
      suurin ilo ja rakkaus. Kuten myös ihmisten auttaminen.

      Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostiini
      [email protected]

      Valon tiellä kanssasi kulkien - Riia

      • Bogjhkl88

        Helvettiäkö sinä huijaat ja rahastat hädässä olevia ihmisiä?


      • suomennettuna....

        huijarin lahja kulkee suvussani.


    • 36 päivää enää

      Miksei maailmanloppu voi tulla 21.12.2012...

      Ydinsota!

      Maailmansota!

      Globaali talousromahdus, jota seuraa anarkia ja sekasorto niinkuin aina.

      Meteoriitti

      Asteroidi

      Komeetta

      Ilmastonmuutos

      Supertulivuoren pamaus

      Uusi tappava virus epidemia / Pandemia joihin ei löydy täsmä lääkettä.

      Aurinko sammuu (ei ajankohtainen)

      Napojen siirtyminen (käynnissä, mutta ei ajankohtainen miljooniin vuosiin).

      Mannerlaattojen siirtyminen (Ei ajankohtainen.)

      Ei muuta kuin tuosta valitsee jonkun. Vaikka mitä voi tapahtua ei sitä tiedä. Toivoa voi että mikään noista ei toteudu miljooniin vuosiin.

      Ps. 21.12 sattuu olemaan perjantai, pitäisiköhän juoda maailmanlopun kännit silloin? ;)

    • USKOKAA IHMISET!!!!

      Heeippa rallaaa... uusi kalenteri on löydetty mistäköhän se nyt löytyikään mutta sen kalenterin mukaan maailma ei lopu moneen tuhanteen vuoteen!...

      tosta 21.12.12

      a) ne on aatellu että tohon aikaan on hyvä päättää kalenteri 21.12.2012

      b) ne ei vaan vittu oo jaksanu kirjottaa kalenteria eteenpäin!!.....

      c) ne luulee tietävänsä jotakin!!! mutta vittu voin sanoa että tollaset intiaani paskat eit tiiä mitään!!!....

      AATELKAA VITTU JÄRJELLÄ KUINKA MONTA KERTAA SEN MAILMANLOPUNKI OIS PITÄNY JO TULLA? JA TÄSSÄ VITTU OLLAAN NE HALUAA VAAN JÄNNITYSTÄ
      JA KAUHUA IHMISILLE
      MÄ EN VITTU TOHON MAAILMAN LOPPUUN USKO ENNENKU
      SUOMEN UUTISISSA NIIN SANOTAAN!!!!!!!.....

      AJATELKAA HYVÄT RAKKAAT IHMISET PIENILLÄ PÄILLÄNNE KANNATTAAKO
      JOUDENKIN MAIJA INTIAANIEN KALENTERIIN USKOA KUN NE EI VAAN KERTA KAIKKIAAN OO SITÄ PIDEMMÄLLE JAKSANU KIRJOTTAA!!!

      LOPETTAKAA TUO TURHA PELKO!!!!!
      NAURAKAA KOKO ASIALLE.......
      PELÄTKÄÄ VASTA SITTEN KUN SUOMEN HERRA PRESIDENTTI
      TOTEAA ETTÄ KYLLÄ NYT SE TULEE NYT SE MAAILMAN LOPPU TODELLA TULEE....

      ENSIN SUOMEN UUTISIIN JUTTUA ASIASTA NIIN
      SILLOIN VOI GARKITA ONKO SE TULOSSA VAI EI!!!!...

      IHMINEN EI VOI TIETÄÄ SITÄ VARSINKAAN JOKU VANHA MAIJA HEIMO PASKA ETTÄ MILLOIN MAAILMAN LOPPU TULEE SE VOI TULLA VAIKKA MINUUTIN KAHDEN PÄÄSTÄ SITÄ EMME VOI TIETÄÄ!!!!!.......

    • maa<3

      kyllä se maailmanloppu tulee sinä uskotsen minäkin uskon hän usko me kaikki uskomme ainakin 1% maailmanloppun mut se ei nyt vaan tulee vuona 2012 enhkä myöhemmin

    • maa ei loppu viell
    • MAKE9vebines

      :--D EBIN
      mite jotku tosissaan uskoo tällästä -.-

    • kahelikalle

      joo tuota noin maailman loppuu tuleeeee nyt näin äsken vihreitä monstereita ikkunassani ne tulevat nyt siääs aauhjdgagfjsgdgfjds auttakaaaa saatana tulkaa äkkiä täällä tapahtuu kauheita Kfdlidshghfd,mgfhdxkjgh kg nyt ne ifdhgfggfbjkhgkjbnlvcnb kjbdfba lknapuaaaaaa APUAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPP MEEEEEEEEEEE OÖkjldghfcvb gömnb-.kj?!"=# 98q09 nyt tulee pikkutonttuja tosta ovbesta sisään ja nyt toi saatana n monsteri söi mun kissan ja sen koira ei ole enää iloinen .

      • rabbi1

        vitun urpo


      • kahelikalle
        rabbi1 kirjoitti:

        vitun urpo

        vittu sä oot urpo jos et saatana usko et noi vitun monsterit söi just mun jääkaapin tyhjäks ja noi saatanan tontut raiskaa mun marsuu just tos keittiön lattial ja äsken olin röökilllä parvekeella ja näin kun E.T luisteli mun ohi. saatana nyt se tulee uskokaa täi älkää täällä tapahtuu hirveitäääääääääää apuaaaaaaaaaaaa :;Mfdkdjfkg.bh55jnb798fyu'älåfsdflglglgkfjfuetsgdkjd743894jkfdjf -//
        glgjgh885858 auttakaaa nyt saatana mä tuun hulluks ku kukaan ei usko mua ja se loppuu nyt kokonaan elämä oli täsää ja vielä ennen ku mä kuolen peölastaakaaaaa itteneeeeeneeee jäämerellä odottaa kallen arkki kaikki ovat tervetulleita save your selfs.


      • 666satan666
        kahelikalle kirjoitti:

        vittu sä oot urpo jos et saatana usko et noi vitun monsterit söi just mun jääkaapin tyhjäks ja noi saatanan tontut raiskaa mun marsuu just tos keittiön lattial ja äsken olin röökilllä parvekeella ja näin kun E.T luisteli mun ohi. saatana nyt se tulee uskokaa täi älkää täällä tapahtuu hirveitäääääääääää apuaaaaaaaaaaaa :;Mfdkdjfkg.bh55jnb798fyu'älåfsdflglglgkfjfuetsgdkjd743894jkfdjf -//
        glgjgh885858 auttakaaa nyt saatana mä tuun hulluks ku kukaan ei usko mua ja se loppuu nyt kokonaan elämä oli täsää ja vielä ennen ku mä kuolen peölastaakaaaaa itteneeeeeneeee jäämerellä odottaa kallen arkki kaikki ovat tervetulleita save your selfs.

        hei vitun kaheli saatanan kalle jos viel pelottelet mua noin tuun sun kotiovelles ja raiskaan sut sun marsun monsterit tontut ja jääkaapin. nyt lopputommone vitun leikkiminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • juhygtf

      5.5 tuntia, ja 21.12 alkaa......

      • esbi

        Australiassa vuorokausi vaihtunut jo


    • Seksiseppo!

      Tulis ny maailmanloppu nii kaikki tommoset urpot kuolis

    • moneltnetulee

      onko tarkempaa kellonaikaa?

    • Olly

      Venäjällä jo kaikki kuolleet, meillä aikaa alle tunti.

    • näkijä1

      Maailmanloppua ei tule nyt. Suomessa eletään silloin kesää kun tulee tapahtumaan jotain. Kesää en vielä kerro.

    • pavukas.
      • 23423432sdf

        http://iss.stormway.ru/

        Tässä tuo ISS live video ilman interaktiivista tsättiä, mutta laajemmalla ISS tiedolla. Näkee myös missä yö/päivä menee.


    • jeppis.

      PUM HYÖKYAALTO AVARUUSALUS NAPALMI TERRORISTI KANUKKI KINUKKI VINOKKI.... miksi valot on päällä edelleen?

    • lolll3

      Okei meen kattoo salkkarit ennenkun se tulee! xDD! (HYVÄNEN AIKA)
      Ja kuka uskoo sellaseen soopaan jos joku ukkeli saanoo et maailmanloppu tulee 2013! Nii et aika......Pashaa!
      No oikeesti nytte kuunnelkaa sitä ei tule ja jos se tulis niin se tulee 100000000000000000000000000000000000000 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000 vuoden päästä se on uus ennustus ja kaikista aidoin!!

      • esjorma2

        Itse asiassa aurinko tuhoutuu noin 5 miljardin vuoden päästä silloin on maailman loppu vaikka se eiole virarrisesti maailmanloppu


    • flgk

      myytti vain

    • Asiantuntija :D

      http://i.imgur.com/Chm5B.jpg VITTU ETTEKÖ TE TAJUA EI SITÄ TULE VITTU VITTU VITUN PASKAT VITTU VITTU PERKELE TAJUTKAA ET SITÄ EI TUU SAATANA VITTU!

    • 8978675

      Ei tullut.

    • erttkl

      Ilmoittelivat tuon liittyvän aurinkokunnan siirtymiseen linnunradan ekvaattoritasolle. Ja tuolla lienee enemmän kiviä avaruudessa niinkuin saturnuksen kiekoissa. Ja onkin ilmennyt huomattavan paljon taivaalta tippuneen tavaraa bolideja ja äskettäin oli joku osunut kuuhunkin ja tehnyt 40 m kraaterin.

    • Jorke 1

      Minä tiedän mistä maailman loppu tulee kun me kaikki harrastamme niin vähän seksiä maailmassa jos sekstailee niin pitää ottaa kyrpä käyttööön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe