entä muut pienemmät yhtiöt kuten Tammelundin liikenne ja Westendin linja? Noihan on yksityisiä mutta niistä ei ole puhuttu mitään että kuuluvatko lakon alaisiin yhtiöihin.
Tiedän ainoastaan sen että kaupungin omistamat yhtiöt ajaa, koska niiden kuskit on kaupungin työntekijöinä JHL:ssä.
Toivottavasti ainakaan Taksikuljetus ei mene lakkoon, sillä on palvelubusseja ja niitä tarvitaan ja ne voi olla jopa seudun ainoat bussit jotka kulkisi.
Ajaako Taksikuljetus lakon aikana
16
960
Vastaukset
- yksityisten
firmojen kuskit ne lakkoa hankaa. Voi olla että nuo pienet ajaa ns. omin voimin. Isommissa jos esimiehet ajaa, ni joitakin tärkeimpiä vuoroja varmaan saadaan hoidettua.
- kysyy matkustaja
että toi lakko koskee nimenomaan yksityisiä bussifirmoja ja juuri sen takia mä kysyinkin tuota, mutta kun noista pikkufirmoista ei ole puhuttu mitään. On vaan sanottu että Nobina, Veolia ym. isot yksityiset on lakon piirissä. Pienistä yksityisistä ei puhuttu mitään. Se herättää epätietoisuutta.
- AKT hanu
kysyy matkustaja kirjoitti:
että toi lakko koskee nimenomaan yksityisiä bussifirmoja ja juuri sen takia mä kysyinkin tuota, mutta kun noista pikkufirmoista ei ole puhuttu mitään. On vaan sanottu että Nobina, Veolia ym. isot yksityiset on lakon piirissä. Pienistä yksityisistä ei puhuttu mitään. Se herättää epätietoisuutta.
Taksit eivät ole menossa lakkoon. Linja-autopuolella lakko kohdistuu näihin firmoihin:
LINJA-AUTOPUOLI
Yritys, Kotipaikka
Veolia Transport Finland Oy
Veolia Transport Vantaa Oy, Helsinki
Veolia Transport Espoo Oy, Helsinki
Veolia Transport Tampere Oy, Tampere
Veolia Transport West Oy, Jalasjärvi
Oy Pohjolan Liikenne Ab, Helsinki
Oy Pohjolan Kaupunkiliikenne Ab
Koiviston Auto-Yhtymä
Koiviston Auto Oy, Lahti
Porvoon Liikenne Oy, Porvoo
Satakunnan Liikenne Oy, Pori
Lauttakylän Auto Oy, Huittinen
Artturi Anttila Oy, Kankaanpää
Oras Liikenne Oy, Rauma
Lokkilinjat Oy, Rauma
Jyväskylän Liikenne Oy, Jyväskylä
Koskilinjat Oy, Oulu
Kuopion Liikenne Oy, Kuopio
Gold Line Oy, Rovaniemi
Savonlinja yhtiöt
Savonlinja Oy, Mikkeli
SL-Autolinjat Oy, Turku
Linja Karjala Oy, Joensuu
SL-Autoyhtymä, Heinola
Etelä-Suomen Linjaliikenne Oy, Mikkeli
Autolinjat Oy, Lappeenranta
Nobina Finland South Oy, Helsinki
Nobina Finland East Oy, Vantaa
Nobina Finland West Oy, Espoo
Pohjolan Matka Oy, Iisalmi
Pohjolan Turistiauto Oy
Antti Kangas Oy, Reisjärvi
Veljekset Tuppurainen Oy, Posio
Koilismaan Turistiauto Oy, Kuusamo
Aurinkobussit Oy, Vantaa
Kainuun Liikenne Oy, Kajaani
Liikenne Norppa Oy, Kokkola
J Vainion Liikenne Oy, Salo
Ab Skärsgordvägen-Saaristotie Oy, Nauvo
TLO firmat, Turku
Linjaliikenne Nyholm Oy / Tilausliikenne Tuomi Oy
Juha Jalo Oy / Åke Jalo Oy / Lounaislinjat Oy
Lehtisen Linja Oy / Turkubus
Linjaliikenne Muurinen Oy / Ajomies Oy
Turun Citybus Oy / Citybus Matkat
Pekolan Liikenne Oy, Hämeenlinna
Yhdysliikenne Oy
S.Hellsten Oy, Forssa
Paunu Oy, Tampere
Länsilinjat Oy, Tampere
Länsilinjat Liikenne Oy
Porin Linjat Oy, Pori
Oulaisten Liikenne Oy, Oulainen
Käkelän Liikenne Oy, Raahe
Karhun Liikenne Oy, Paavola
Kamusen Liikenne Oy, Kalajoki
Klemetti Oy, Ylivieska
K.Hollanti Oy, Pyhäsalmi
Ketosen Liikenne Oy, Rovaniemi
- tietoa
Westendin Linja la HELB ajaa lakon aiana. Seuraavassa Espoossa / Espoosta ajettavat linjat, mitkä varmasti ajetaan
16
101
102
103
105
111
112
158
160
194
195
206
212
213
501
505
530
sekä VR junat
siis espoosta helsinkiin, vantaalle, espoossa.
jos muitakin, laittakaa tähän- te AKT.n
mulperit voitte olla lakossa hamaan tulevaisuuteen, sillä nuo mainitut linjat raideliikenne riittää pitämään työmatkat toimivina. Espoosta pääsee stadiin ja päinvastoin, samoin vantaalta stadiin ja päinvastoin.
Myöskin HELB.n linja 730 ajaa, eli Hesasta pääsee hyvin Päiväkumpuun, -Leppäkorpeen -Pojois-Nikinmäkeen Vantaalle. Todennäköisesti Ventoniemen linja 640 ajaa, eli helsinki- maantiekylä. HELB.n 611 ajaa eli Ilolasta simonsillan ja tikkurilan kautta hesaan, pääsee helposti. HELBn suorittamat seutulinjat 345, 360, 361, 362, 363, 364, 452, 453, 506, 510 toimii. Vantaalla myös linjat 35, 75, ja P17 toimivat, joten ei syytä hätäilyyn! - haista kaavittu
te AKT.n kirjoitti:
mulperit voitte olla lakossa hamaan tulevaisuuteen, sillä nuo mainitut linjat raideliikenne riittää pitämään työmatkat toimivina. Espoosta pääsee stadiin ja päinvastoin, samoin vantaalta stadiin ja päinvastoin.
Myöskin HELB.n linja 730 ajaa, eli Hesasta pääsee hyvin Päiväkumpuun, -Leppäkorpeen -Pojois-Nikinmäkeen Vantaalle. Todennäköisesti Ventoniemen linja 640 ajaa, eli helsinki- maantiekylä. HELB.n 611 ajaa eli Ilolasta simonsillan ja tikkurilan kautta hesaan, pääsee helposti. HELBn suorittamat seutulinjat 345, 360, 361, 362, 363, 364, 452, 453, 506, 510 toimii. Vantaalla myös linjat 35, 75, ja P17 toimivat, joten ei syytä hätäilyyn!Lakon aikana jää ajamatta kokonaan espoon sisäinen linja 21. Asun Niipperissä ja työpaikkani sijaitsee Otaniemessä. Autoa minulla ei käytössä ole. En siis pääse lakon aikana töihin, koska taksiin minulla ei ole varaa, saan luultavasti luvattoman poissaolon takia potkut, koska työnantajaa ei vittuakaan kiinnosta miten töihin tullaan, kunhan tullaan ja päädyn hamaan tulevaisuuteen asti kortistoon. Kiitos siitä teille, arvon AKT-porukka.
- Nobina-man
haista kaavittu kirjoitti:
Lakon aikana jää ajamatta kokonaan espoon sisäinen linja 21. Asun Niipperissä ja työpaikkani sijaitsee Otaniemessä. Autoa minulla ei käytössä ole. En siis pääse lakon aikana töihin, koska taksiin minulla ei ole varaa, saan luultavasti luvattoman poissaolon takia potkut, koska työnantajaa ei vittuakaan kiinnosta miten töihin tullaan, kunhan tullaan ja päädyn hamaan tulevaisuuteen asti kortistoon. Kiitos siitä teille, arvon AKT-porukka.
No voi juku sentään. Kyllähän me peruutaan koko lakko ihan vaan sinun takiasi.
Lakon aikana jää ajamatta kokonaan espoon sisäinen linja 21. Asun Niipperissä ja työpaikkani sijaitsee Otaniemessä. Autoa minulla ei käytössä ole. En siis pääse lakon aikana töihin, koska taksiin minulla ei ole varaa, saan luultavasti luvattoman poissaolon takia potkut, koska työnantajaa ei vittuakaan kiinnosta miten töihin tullaan, kunhan tullaan ja päädyn hamaan tulevaisuuteen asti kortistoon. Kiitos siitä teille, arvon AKT-porukka.
Niipperistä n. 2 km Vihdintielle ja n. 3 km Askistoon, aamukävelyä vajaa puoli tuntia ja Vihdintietä 345 tai Askistosta 363A,364 tai 35. Voi vaihtaa 510:iin Rajatorpantien risteyksessä... Eikä tule potkuja... ;)
- kysyy matkustaja
eikä siitä ole tässä kysekään, kuten itsekin totesin, Helb on kaupungin yhtiö ja sen kuskit kuuluu JHL:ään.
Jottei menis nyt oikein sotkuksi taas kuten täällä on tapana, niin kiinnostaa ainoastaan Taksikuljetus (nimestään huolimatta sekin ajaa tiettyjä bussilinjoja mut lähinnä palvelubussilinjoja), Westendin linja sekä Tammelundin liikenne. - ettämitäettä
ei taida olla ainoa foorumi mihin näitä fiksun oloisia viestejä kirjoittelee..
- tietoa
kivenlahri, soukka, iivisniemi ja olari , matinkylä,ovat paikkooja missä saattaa tulla ongelmia.
Olarista pääsee keskustaan kiertäen 195 ja 505 linjoilla
Matinkylässä menee ainoastaan 112 linja keskustaan, sekin menee ostarin kulmalta.
Kivenlahtelaiset joutuvat kävelemään Maininkitien pysäkille josta menee 160k - haista kaavittu
ettämitäettä kirjoitti:
ei taida olla ainoa foorumi mihin näitä fiksun oloisia viestejä kirjoittelee..
...ihan ymmärrä mitä tarkoitat?
- Ei vaikutusta
tietoa kirjoitti:
kivenlahri, soukka, iivisniemi ja olari , matinkylä,ovat paikkooja missä saattaa tulla ongelmia.
Olarista pääsee keskustaan kiertäen 195 ja 505 linjoilla
Matinkylässä menee ainoastaan 112 linja keskustaan, sekin menee ostarin kulmalta.
Kivenlahtelaiset joutuvat kävelemään Maininkitien pysäkille josta menee 160kVoi tulla ahdasta kun kaikki haluaa matkustaa niillä vähillä busseilla mitkä on liikenteessä.
Edellisten lakkojen aikana tiet oli täynnä henkilöautoja. - ytvgbhk
...ihan ymmärrä mitä tarkoitat?
täällä vartti.fi:ssä yms. Samanlaisia viestejä saa lukea ammattivalittajaihmistyypin kirjoittamana. MINÄMINÄMINÄ eikä kukaan muu!!!!
- Komment
Jos on noin huono työnantaja, niin kannattaisi jo muutenkin alkaa rustaamaan niitä työhakemuksia.
- Aktiivisuutta peliin
Muistaakseni Taksikuljetus oli HSL:n listalla, joten siis ajaisi, mutta voit itse käydä tarkistamassa HSL:n sivuilta ajettavat linjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****524312- 852872
- 892151
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111472Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1781344Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841224- 261109
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171099- 121099