viime yönä sonnimies nussi minua koko yön persereikään ja minä nautin siitä suunnattomasti
olen keskustalainen ja homo
12
145
Vastaukset
- KetjunAloittaja
Ja asun Mikkelin Tikkalassa, jos muitakin kiinnostaa minun persereikä.
- Muujusssi
Tuonko mukana oliiviöljyä Lidlistä liukkariksi?
- MiesTikkalasta
Tuo vaan, ei se Lidlin öljy oikein muuhun sovikkaan, kuin liukkariksi.
- Paljon.laaki
Känä jo jakaa itseään, että saa apteekkiin rahaa.
- Munakarva-auoJombenJOHTO
Taitaa olla Känän tavara niin epäkuranttia, ettei kelpaa kenellekään vaikka ilman antaisi. HO HOO, HO HOO!
- Homot.on.kehareita
Kyllä kehitysvammainenkin voi olla Keskustalainen.
- Munakarva-auJombenJOH
Olikos sonnimies tosiaan Paloheinässä? En usko millään.
- aloiteeduskuntaan
Minusta homoille omat vessat vahtaavat vaahto suupielissä toisten kyrvät,kun lavuaariin heittää vettä.
- kusirauha
sitähä tuossa o saanu ihmetellä sua rauhassa kusta ku aina joku kyyleemäs sivusilmällä ku kuset heettää
- AikamiespojilleNeuvo
Kun joku on niin maalainen, ettei lavuaaria erota pisoaarista, niin parempi pysyä poissa yleisistä vessoista.
- eipuhettakaankustasiihen
Kolme kusiaaria rinnakkain ja keskellä vapaa mee siihen sitten kaksi hinuria kahta puolen,
ei siihen oo rääpyä mennä isoa kyrpää heiluuttaan.
- vitvittttt
Aamulla heräsit ja huomasit, että se olikin PS:n irja askola eli Timo SOini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305