seksihuijari liikkeellä

eimikään tyhmä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201006090161408_uu.shtml
kattokaapa toi.

itsekin siinä olin mukana,ja tosiaa näin sitten kävi. rikos ilmoitus tehty ja yritän sen ukon saada nyt maksamaan teoistaan. tollanen ei missään nimessä voi jatkua. jos joku muukin on tähän jo sotkeutunut niin kertokaa kokemuksia. ne pitää saada kaikille tietoon ettei tälläsiä enää tapahdu. ja laitetaan se ukko oikeesti koville.! vaaditaan kunnon korvaukset!

188

9083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assasasipi

      Naiset on niin hölmöi että uskoo tuollasiin

    • jejejejejejeeeeee

      Kopsasin tän mun saman kirjotuksen tänne minkä kirjotin tonne toiseen topickiin.

      En yhtään ihmettele, et jotkut meni tohon juttuun mukaan.. Mullekkin toi soitti ja oli tosi vakuuttava, se kämppäkin oli tosi hieno ja iso ullakkohuoneista, ja olihan ne "ilmaset matkat" ym aika houkuttelevia. No menin tosiaanki kattomaan sen kämpän ja näin, mut sit se alko olemaan aika epäilyttävä, ni sanoin sitten vaan että kiitti ei kiitos.. Ja se jaksoi sitten pommittaa vielä pari seuraavaa päivää mua kunnes tajusi lopettaa. Mut no toiset on vähän viisaampia ja toisille menee kaikki ihan täydestä, kuten mulle :D hehe

    • Hömlö-mies

      Hömlö annoitko sille??
      Ainahan on äijät valehellu ammatin ja tulot, jotta sais pesää ( ja tuntuu toimivan)!!!!

      -En oo valehellu, joten en saa!

      • ....

        Ei todellakaan ole kyse ihan vaan siitä että olisi huijattu vain ammatin ja tulojen kautta että saataisi vähän pimpsaa. Kyseessä on paljon monimutkaisempi juttu. Olin myös kyseisen hullun hampaissa.


      • jejejejeeee
        .... kirjoitti:

        Ei todellakaan ole kyse ihan vaan siitä että olisi huijattu vain ammatin ja tulojen kautta että saataisi vähän pimpsaa. Kyseessä on paljon monimutkaisempi juttu. Olin myös kyseisen hullun hampaissa.

        Voitko kertoo kokemuksistas? :D


      • Röoriroope

        Joskus aikanaan oli Jallussa galluppi siitä minkä ammattikunnan edustajat saivat parhaiten pesää. Parhaiten menestyviä olivat putkimiehet.


      • Jan-128936182632323
        Röoriroope kirjoitti:

        Joskus aikanaan oli Jallussa galluppi siitä minkä ammattikunnan edustajat saivat parhaiten pesää. Parhaiten menestyviä olivat putkimiehet.

        Ja sä uskoit? Tai todennäköisemmin keksit tuon "älykkään" putkimiesjutun ihan itse. En yhtään ihmettele kun naiset pitää osaa miehistä täysinä torvina.


    • ....................

      minkä näköinen tyyppi oli kuka huijasi sinua ja millä nimellä hän esiintyi?

      • Ehä ollu

        Mut olisin ollu. Mieleni syvyys ajattelee unessa että Tekisin vastaavaa.


    • vapaaehtoisesti

      mukana puuhassa, suuren rikollisen rahan toivossa. Jos olisivat saaneet rahaa, olisivatko laulaneet intiimihieronnasta, luulen etteivät.

    • EDES MUNAA.

      Kyllä vanhojenpiikojen tarttee nyt valittaa ja oikein kunnolla.

    • Dgtg

      Kyllä oli selvä petos. Hyseinen mies houkutteli antamaan pillua ilmaiseksi. Meni hyvää tienistiä hukkaan.

    • Huijatux

      Minua hän huijasi 2003 ja tällä viikolla siskoani! Äitini puhui kyseisen henkilön kanssa puhelimessa tänään.
      On äijällä pokkaa, hän esiintyy ilmeisesti omalla nimellään ja antoi yrityksensä webbisivujen osoitteen siskolleni. Rikosilmoitus on tehty. En uskalla kunnianloukkaussyytteen pelossa kertoa enempää, mutta hänen nimikirjaimensa on R ja K eli kaikki te jotka olette käyneet sivulla, tunnistatte ehkä hänet tästä?

      • fewfge

        mahtaa olla se rikos?


      • Juuri saman osoitteen antoi mullekkin.


      • Jan-666-666-666

        Naiset on qusettaneet miehiä niin paljon kaiken ilmaisen ja puoli-ilmaisen vuoksi että hyvä vain et joku "antaa vähän takaisin". Nais-qusettaja ei pidä siitä että häntä itseään qusetetaan. Vai mitä kertoo mielestänne se naisesta että antaa intiimihierontaa eli seksipalveluja siitä hyvästä että pääsisi telkkuun? L u t k a t !


    • wtf..

      Mulle ilmeisesti kyseinen mies soitti tossa tunti sitten. Tarjosi kampista ilmaista luksus kämppää kattoterassilla ja saunalla mulle ja kämppikselleni vuodeksi. Juju oli että meillä olisi siellä kotiapulainen jonka pitäisi elää luulossa että on tosissaan apulaisemme, hänelle olisi pitänyt olla vähän bitch, pyytää jalkahierontaa ja antaa pestä pyykkiä töiden jälkeen sun muuta. Tämä kuuluisi johonkin tv-ohjelmaan.. Kavereille ja muille pitäisi keksiä yhdessä peitetarina. Uskomaton tarina mut voin kuvitella et jollekkin uppoo, itekkin hetkeksi häkellyin kunnes googlasin miehen nimen ja löysin näitä keskusteluja. Että huh huh mitä juttua, mitenköhän tyypin sais kiinni ettei enää häiriköis ja pääsis käyttää hyväkseen naisia.

    • Ainiin

      ja numeron hän on ilmeisesti bongannut asuntohelpin sivuilta, ja saman niminen tyyppi etsii naispuolista kämppäkaveria keskustaan halpaan ja hienoon asuntoon.. Olkaa ihmiset varovaisia!

    • huiputus

      kyllä tämä on totta, aivan uskomaton juttu ja tämä henkilö on todella kieroutunut. saman tarinan selitti minulle, mietin heti aluksi että jotain mätää siinä hommassa on koska mssään vaiheessa ei ollut ouhetta siitä että itse soittajaa joka tämän juonen kertoi olisi tavannut. menin kuitenkin katsomaan asunnon ja olihan se hieno, mutta kyseisen henkilön käytös alkoi olla todella epäilyttävää. hän ei mm. pitäny siitä että aikoi käyttää tämän tietokonetta tai vastaavaa. koitin ensin löytää tätä facebookista mutta tuloksia ei tullut, sen jälkeen googlasin ja löysin tämän keskustelun. hyvät ihmiset, älkää vahingossakaan menkö tähän halpaan. tarinaksi tosiaan selittää että "kotiapulainen" ei tiedä olevansa osallisena kilpailuun josta voi mm. voittaa kahden kuukauden maailmanympärysmatkan hyvin tehdystä kotiapulaisen työstä.

      • Ukko kiikkiin

        Saman teki mun tytölle,asuntohakemuksesta bongasi ja puhui ummet ja lammet.Sairas fetissi,josta ei otettu vastaan edes rikosilmoitusta,valehteleminen ei ole kuulemma rikos.Ai että kun pääsisin näin äitinä puristelemaan ukkopahan tissejä,ei niitä sen jälkeen tarvitsisi kenenkään puristella.


    • ukko kiikkiin

      Se paska jatkaa edelleen,pitäisi kaikkien huijattujen mennä yhtäaikaa sinne ulakkohuoneistoon............

    • toinen huijattu

      minua hän huijasi viime vuonna ja en voi uskoa kun luen tätä keskustelu että edelleen tämä jatkuu!! viime vuonna en kyseisestä ihmisestä löytänyt mitään muuta kuin nettisivut googlesta enkä ajatellut että mistään tälläisestä olisi kyse, kun hän alkoi puhua kansainvälisestä kilpailusta ajattelin että no katsotaan mikä juttu tämä on. Odotin nuorta omaa ikäistä poikaa uudeksi kämppikseksi, kotiapulaiseksi tai miksikä ikinä, mutta oven tuli avaamaan pöhöttynyt kaksi metriä pitkä nelikymppinen pervo. Huhhuh onneksi en vienyt sille mitään käytettyjä sukkahousuja vaikka se niitä pyysi..
      Kaikkea sitä nykyään rahalla saa, kuulin että joskus kauan sitten kyseinen henkilö oli huijannut kauneuskilpailulla ja niin sairaalta kuin se kuulostaakin niin kisassa "eteenpäin" pääsi kun harrasti seksiä "kisan järjestäjän" kanssa. Liekö totta vai ei niin sääliksi käy tyttöjä jotka halusivat huipulle :DD

      • myös huijattu

        Haluaisin vain tiedustella kävikö sinulle mitään kun kävit miehen asunnolla? Yittikö hän jotain? Kun lähdit soittteliko hän vielä perääsi vai jättikö rauhaan?


    • ei huijattu

      Onko tästä huijarista kuulunut mitään lähiaikoina? Onko kokemuksia?

    • haloo kaikki; tärkee

      Kyselin tossa päivällä jo, että tietääkö kukaan tämän miehen liikkeistä enempää? Olisin vaan kiinnostunut kyseisestä asunnosta.

    • voiapua,heihuhhuh

      Siis voi herra jumala!!!!! tää sama runkkari bongasi ilmoitukseni asuntohelpistä. selitti että vaimonsa ja lapsiensa kanssa menossa kahdeksi vuodeksi ulkomaille, heillä kotiapulainen joka jää suomeen ja pitää huolta tästä kaupunkiasunnosta. Soitteli itse kuulema mökiltä niin ei pääsisi näyttämään tätä asuntoa. Halusi kovasti että minulla on paljon pyykkiä mitä tää kotiapulainen saisi hoitaa. Kerroin tuttavalleni ja se sanoi että nyt kuulostaa tutulta. Hänen tutulleen sama tyyppi oli soitellut ja sanonut että pitää olla paljon likaisia sukkahousuja mukana ja kun tulet katsomaan asuntoa niin jäät yöksi ja muistatkin ne likaiset sukkahousut ja että kotiapulaisen olisi muistettava joka ilta antaa jalkahieronta ym. vuokra todella halpa.
      Mies oli puhelimessa erittäin vakuuttava, enkä epäillyt hetkeäkään ettei hän olisi ollut aito, ennen kuin kuulin mitä tälle tutun tutulle oli käynyt. Ilmeisesti tää asunnon omistaja ja kotiapulainen on tämä sama perverssi. hyi hitto!! Selitteli että täytyy olla työvaatteita ym erilaisia ja paljon kotitöitä (tiskiä,sotkua,ruuan laittoa) tälle kotiapulaiselle jotta sen tulot ym jotain pysyy kunnossa ja se saa tehtyä oikeat raportit töistään.. mitä puppua! Itse olen asuntoa kipeästi vailla niin olisin huomenna ollut siellä kattomassa sen pervon asuntoa ellen olisi kuullut tästä. levittäkää sanaa!!

      • greipape33

        Et sitten taida olla se kaikkein terävin kynä penaalissa...


      • ei huijattu, huh

        Greipape 33 ei oikein taida tajuta mistä puhutaan. On palstan aivottomia pässejä, jotka aukovat suutaan anonyyminä kotinurkkansa Kontulan ostarin lähiössä.

        Joo, ihan sama kaveri. Siitä on tehty jopa rikosilmoitus viime kesänä raiskausyrityksestä, mutta poliisit eivät tee mitään. Ei tietoo yhtään onko kenellekkään naiselle käynyt mitenkään, mutta todennäköisesti on. Eivät vaan uskalla kertoa kenellekkään. Tästä kaverista tehty jo monta ilmoitusta, poliisille ja on nyt vailla esitutkinnan alkamista. En tiedä miten tai mikä saa heidät alkamaan esitutkinnan. Monille naisille aina hieman eri stoori kotiapulaisine, mökkeineen, vaimoineen, lapsineen, ulkomaanmatkoineen ja aurpairineen. No, ei mene kuin pieni aika, kun jätkä saadaan kiinni itseteossa. Viime kesän Iltalehdessä juttu "seksihuijari liikkeellä." Katso: http://www.iltalehti.fi/uutiset/201006090161408_uu.shtml

        Itse myös etsin asuntoa ja ilmoitus netissä. Mulle soitettiin ja kerrottiin melkein samat jutut. Alkoi kyllä epäilyttämään moinen järjestely likaisine sukkineen ja palvelijoineen. Kysyin, että saisin jutella rouvan kanssa, mutta siitä ei päästy vielä sopimukseen. sanoin, että voin tulla katsomaan, mutta tod. näk. otan ystävän mukaan. Oli niin outo juttu, että en mennyt ollenkaan ja ryhdyinkin sitten päinvastaisiin toimenpiteisiin:-)


      • ei huijattu

        Ja vielä sellainen juttu. Miten voi olla mahdollista, että plussia jaellaan ihan sairaille kirjoituksille kuten tälle huorittelijalle ja taas ihan asiallisille kirjoituksille miinuksia. On tämä maailma kyllä todella sairas. Olisi kyllä ihan oikeasti kiva (tai kiva, väärä sananvalinta) nähdä nämä tyypit.


    • 10+6

      tässä näkee, että suomalaiset naiset on HUORIA.

      • 344

        Anteeksi kuinka? Perustele sanomasi runkku. Taidat itse olla kyseinen pervo.


    • tyhmääsakotetaan

      Miten kukaan voi olla noin urpo,menee noin helppoon? Laiskat horot jotka haluu kaikki hopealautasella tarjoiltuna ettei ite tarviis ajatella eika tehdä mitään.

    • Ei ole rikosta

      Nämä kevytkenkäisen oloiset naikkoset ovat itse ryhtyneet perversseihin puuhiin katteettomien toiveiden huumaamana.

      Kyseessä on samanlainen juttu kuin ns. nigerialaiskirjeet.

      Tyhmyydestä sakotetaan.

      • ei huijattu

        Anteeksi vaan, mutta tässä tapauksessa olet todella väärässä. Itse en ole kevytkenkäinen ja etsin vain asuntoa väliaikaisesti. Tälläistä ehdotettiin minulle muitta mutkitta. Kyseessä kylläkin ihan sairas pervo ja sellaista ei pidä suojella eikä myöskään raiskaus-raiskausyritys ole laillista. Juttuun liittyy muutakin. Syynä ei ole naisten kevytkenkäisyys vaan ihan sairaan ihmisen tekoset, mutta ethän sinä voi sitä ymmärtää, koska olet mies ja pidät naisia halpamaisina kaikenkaikkiaan. Minä menen mattopyykille nyt, koita pervo pärjätä!!!


      • Jan-666-666-666
        ei huijattu kirjoitti:

        Anteeksi vaan, mutta tässä tapauksessa olet todella väärässä. Itse en ole kevytkenkäinen ja etsin vain asuntoa väliaikaisesti. Tälläistä ehdotettiin minulle muitta mutkitta. Kyseessä kylläkin ihan sairas pervo ja sellaista ei pidä suojella eikä myöskään raiskaus-raiskausyritys ole laillista. Juttuun liittyy muutakin. Syynä ei ole naisten kevytkenkäisyys vaan ihan sairaan ihmisen tekoset, mutta ethän sinä voi sitä ymmärtää, koska olet mies ja pidät naisia halpamaisina kaikenkaikkiaan. Minä menen mattopyykille nyt, koita pervo pärjätä!!!

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, naikkonen.


    • Kyllä pervo

      tunnistaa huijattavat vajaaälyt jotka itsekin pervoja.

      • zxcvbnm1

        Itse kävin eilen tekemässä ko. miehestä rikosilmoituksen, on poliisille tuttu. On aktiivisesti liikenteessä tällä hetkellä, sillä poliisi kertoi saaneensa eilen kaksi muutakin rikosilmoitusta saman henkilön toimista aivan lähiaikoina. Kyllä tää kohta lähtee rullaamaan. Muistakaa vaan kaikki ilmoittaa poliisille jokainen pieninkin likainen yksityiskohta! Jokainen ilmoitus on tärkeä.


      • SUT ilmoitetaan
        zxcvbnm1 kirjoitti:

        Itse kävin eilen tekemässä ko. miehestä rikosilmoituksen, on poliisille tuttu. On aktiivisesti liikenteessä tällä hetkellä, sillä poliisi kertoi saaneensa eilen kaksi muutakin rikosilmoitusta saman henkilön toimista aivan lähiaikoina. Kyllä tää kohta lähtee rullaamaan. Muistakaa vaan kaikki ilmoittaa poliisille jokainen pieninkin likainen yksityiskohta! Jokainen ilmoitus on tärkeä.

        poliisille kunnianloukkauksesta.


      • äxät
        SUT ilmoitetaan kirjoitti:

        poliisille kunnianloukkauksesta.

        Kunnianloukkauksesta!? Täh, häh? Jos ja kun menet itse ilmoittautumaan poliisille, niin aina parempi.


    • ei huijattu

      Hyvä juttu. Luulen, että kaveri on sen verran terävä, että seuraa nettikeskustelua, tietää oman tilanteensa. Lue: Toivottavasti ei vedä itseään kuitenkaan "piippuun." henkisestä paineesta ja rasituksesta.

    • ?

      Voisiko joku kertoa miltä tää tyyppi näyttää??? Tietää että onko sama tyyppi kyseessä. Jutut kyllä jonkin verran täsmää...

    • huu-haa

      Näyttää sinulta kuka oletkin.

    • Tämän ketjun

      viestit on taltioitu todistusaineistoksi mahdolliseen oikeuskäsittelyyn. Kysymys on yksityisyyttä loukkaavien todentamattomien VÄITTEIDEN esittämisestä julkisessa nettiyhteisössä, jonka rikosyhteydestä on olemassa selkeä lainsäädäntö ja yksiselitteiset ennakkotapaukset.

      Mikäli tapauksen päämiehen henkilöllisyys kyseessäolevien taikka kolmannen osapuolen toimesta ilmitulee julkisuuteen. Niin jokainen tähän, taikka muihin vastaaviin nettiyhteisöihin vihjailevia taikka muutoin kunniaa loukkaavia viestejä esittänyt on vastuussa esittämistään väittämistä sen mukaan kuin laissa säädetään. Rikosvastuuta ei juridisessa mielessä muuta väitteiden esittämisen ja päämiehen henkilöllisyyden paljastumisen kronologinen järjestys, joskin vasta henkilöllisyyden paljastuminen aktualisoi tapahtuneet kunnianloukkaukset.

      Huomattavaa on myös se seikka että VÄITETYT huijaukset ovat täysin tietyn joukkion VÄITTÄMIEN varaisia, eikä minkäänlaista PAKOTTAMISTA taikka osapuolia sitovaa LAILLISTA SOPIMUSTA ole missään vaiheessa laadittu. Myös mikäli tapahtunutta ryhdytään julkisesti selvittämään sekä päämiehen henkilöllisyys paljastuu, niin julkiseksi tiedoksi muuttuu myös toimintaan täysin vapaaehtoisesti osallistuneiden naisten henkilöllisyydet sekä kaikki ne teot joihin he olivat valmiita ryhtymään kuvittelemansa julkisuuden ja ilmaisten matkojen ynnä muiden etuuksien toivossa.

      Tämä tapaus on ennakolta jo tarkkaan selvitetty juridisesta näkökulmasta, eikä mitään rikollista ole tapahtunut päämiehen "Rikhard Mikkolan" toimesta. Kuten edellä on mainittu, täyttyy rikoksen tunnusmerkistö tämän foorumin kirjoittajien osalta, mikäli päämiehen oikea henkilöllisyys paljastuu jonkun asiaan liittyvän taikka liittymättömän tahon toimesta. Siksi kehoitankin malttiin ja harkintaan asiaan liittyvien kommenttien suhteen. Myös kaikki myöhemmät kunnianloukkaukset taltioidaan oikeuskäsittelyä varten.

      -T.M

      • Bullshitiä

        No kumpi persoona tämän kirjoitti?

        Hui kun pelottaa.


    • Kyllä vain,

      täälläkin on yritetty huijata luksusasunnolla Kampissa, ja radiohjelmasta puhuttu. Onneksi googletimme kyseisen heebon nimen. Ja tämäkin: http://www.rke.fi/index.html. Huijausta kaikkinensa. Olkaa varuillanne ja älkää laittako puhelinnumeroianne ilmoituksiinne, saatikka kuvaa!

      • niceruf

        Koko "firma", jokaikistä yksityiskohtaa myöten yhden miehen suuri kusetus. Mun naispuolisen kaverin avomiehen(kuinkas sattuikaan!) firmalla on lisenssisopimukset oikeesti duudsonien kanssa. Tää mies on pian duudsoneihin päin yhteydessä asian puitteissa, ja kertoo tietysti nää muutkin tarinat. Sattuipa sopivasti, että hänen tyttöystävänsä oli yksi näistä huijatuista.


    • 345

      Sieltähän se nimikin tupsahti esille, oho.

    • Se onkin sitten

      kunnianloukkaus-oikeudenkäyntien paikka.

    • jaahas-jaahas

      Jaha kenellekkö meinaat tämän langettaa. Kunnianloukkaussyytettä ei voi langettaa syyttömille. Tässä tapauksessa vain niille, jotka ovat nimen maininneet.

      • 1+1

        tähän ketjuun on kirjoittanut moni henkilö jotka tulevat saamaan syytteen.
        hyvää kesää kaikkille


    • Pakkohoitoon

      Juu, minullekin kyseinen tyyppi tarjosi asuntoa. Oli kyllä vakuuttavan ja skarpin kuuloinen, mutta koko juttu kodinhoitajineen sekä vuokran pienuus suhteessa kämpän kokoon ja sijaintiin kuulosti epäuskottavalta. Onneksi tämä ketju löytyi helposti ja selvisi mistä on kysymys. Toivottavasti muutkin, johon tämä henkilö ottaa yhteyttä, tajuaa googlettaa hänen nimen ennen kuin tapahtuu mitään ikävää.

      Luulenpa että tämän viestiketjun huorittelu- ja kunnianloukkaussyyteviestit ovat peräisin kyseiseltä tyypiltä. Kuka muukaan hermostuisi tällaisesta keskustelusta niin kiivaasti kuin asianomainen itse?

      • saalem alleikkum

        Totta turajat. Ja onhan hänellä oikeus valittaa, jos tuntee omaa arvon kunniaansa loukatuksi:-)) Häntä voitaisiin toden totta syyttää myös kunnianloukkauksesta ja jos kaikki naiset, joita hän on huiputtanut yhtyisivät ja nostaisivat yhteisen syytteen kunnianloukkauksesta, niin silloinhan voisi jotain järkevämpää tapahtua.


      • olet väärässä
        saalem alleikkum kirjoitti:

        Totta turajat. Ja onhan hänellä oikeus valittaa, jos tuntee omaa arvon kunniaansa loukatuksi:-)) Häntä voitaisiin toden totta syyttää myös kunnianloukkauksesta ja jos kaikki naiset, joita hän on huiputtanut yhtyisivät ja nostaisivat yhteisen syytteen kunnianloukkauksesta, niin silloinhan voisi jotain järkevämpää tapahtua.

        Ei naisella ole kunniaa, mitä loukata.


    • SITÄ mieltä OON

      Että MITÄä !!!

      Noinko tyhmiä on naiset ihan totaalisesti ?-VOI vitsi sentään, jos noin halapaan joku menee :))

      Niin on taatusti varmaa, että samat hölömöt on kohta taas vastaavista jutuista uutisissa !

    • Sairas yksilö

      Onko todella niin, että tämä seksuaalinen ahdistelija on niin huolissaan omasta nahastaan, että joka kerta kun tähän ketjuun tulee uusi häntä kritisoiva ja hänen tekonsa paljastava viesti, on hänen pakko vastavetona ja omaksi puolustuksekseen kirjoittaa jotain ilkeää naisista? Aika väsynyttä.

      Voi raukkaa, eikö äiti rakastanut tarpeeksi?

      • saalem aleikkum

        Mistä sitä tietää mitä noiden pervojen päässä liikkuu. Ihan sama, mutta itsekkin tietää, että liikkuu rikoksen rajamailla:-) Haukkuu naisia tyhmiksi ja ilkeääkin sanoa, että naiset ovat itse halunneet sitä. Monet naisista ovat ihan rehellisesti halunneet asuntoa eikä mitään seksiseikkailua. Siinä kaveri on väärässä. Toki onhan niitä naisia jotka sitäkin hakee, mutta veikkaanpa, että tässä erikoistyyppisessä tapauksessa suurin osa ei ole. Onhan meillä jokaisella omat tapamme ja halumme, mutta noin törkeästi kuin hän tekeekin, harhaanjohtaa naisia asunnolleen, loukkaa heidän kunniaansa ja mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta päästä toisen lähelle noinkin viekkain keinoin. Ymmärrätkö mitä sanon?

        Jotenkin tuntuu hieman huvittavaltakin koko touhut ja voin jopa sieluni silmin nähdä, kun joku karju pesee "pikku kätösillään" minun hikisiä sukkahousujani ihan kuumissaan. Apua!! Mutta todellisuudessa tämä ei ole mitenkään huvittavaa, suoraan sanottuna oksettavaa!!


      • Nairauhaa kiitos
        saalem aleikkum kirjoitti:

        Mistä sitä tietää mitä noiden pervojen päässä liikkuu. Ihan sama, mutta itsekkin tietää, että liikkuu rikoksen rajamailla:-) Haukkuu naisia tyhmiksi ja ilkeääkin sanoa, että naiset ovat itse halunneet sitä. Monet naisista ovat ihan rehellisesti halunneet asuntoa eikä mitään seksiseikkailua. Siinä kaveri on väärässä. Toki onhan niitä naisia jotka sitäkin hakee, mutta veikkaanpa, että tässä erikoistyyppisessä tapauksessa suurin osa ei ole. Onhan meillä jokaisella omat tapamme ja halumme, mutta noin törkeästi kuin hän tekeekin, harhaanjohtaa naisia asunnolleen, loukkaa heidän kunniaansa ja mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta päästä toisen lähelle noinkin viekkain keinoin. Ymmärrätkö mitä sanon?

        Jotenkin tuntuu hieman huvittavaltakin koko touhut ja voin jopa sieluni silmin nähdä, kun joku karju pesee "pikku kätösillään" minun hikisiä sukkahousujani ihan kuumissaan. Apua!! Mutta todellisuudessa tämä ei ole mitenkään huvittavaa, suoraan sanottuna oksettavaa!!

        Suomi taitaa olla viimeinen takapajula, jossa uhreja syyllistetään.

        Kyllä tässä ajassa on liikkeellä monelaista huijaria naisten kimpussa, eikä se, ettei koko ajan olen vihainen ja epäluuloinen, tee kenestäkään "tyhmää". Jatkuvasti aggressiivinen ja itseään muita paremmaksi luuleva ihminen ei ole tavoiteltava osa.

        Ei muuta, kuin pervot poseen ja naisrauha tähän maahan.


      • Turvaa naisille
        Nairauhaa kiitos kirjoitti:

        Suomi taitaa olla viimeinen takapajula, jossa uhreja syyllistetään.

        Kyllä tässä ajassa on liikkeellä monelaista huijaria naisten kimpussa, eikä se, ettei koko ajan olen vihainen ja epäluuloinen, tee kenestäkään "tyhmää". Jatkuvasti aggressiivinen ja itseään muita paremmaksi luuleva ihminen ei ole tavoiteltava osa.

        Ei muuta, kuin pervot poseen ja naisrauha tähän maahan.

        Fiksut miehet, suojelkaa naisia !!!


      • LUE OIKEIN !

        EN SITÄ VÄITTÄNYTKÄÄN, etteikö se tyyppi olisi sairas, ja sekin on liian lievästi sanottu, mutta IHMETTELEN NÄISTEN TYPERYYTTÄ, että menevät kerta toisensa jälkeen ihan mihin sattuu ongelmiin !

        ONKO liian paljon vaadittu, että käyttäytyisitte jo lopultakin vähäjn viisaammin ?

        Ja siltä pohjalta, että oon nähny pohjatonta tyhmyyttä naisilta, kun koitatte kiivetä jossain älyttömässä hierarkiassa MUKA ylemmäs, ja ootatte täysin typerinä jotain ihmettä kohdallenne, ETTÄ pääsisitte kehumaan kaltaisillenne luusereille, kuinka teitä onnisti, ja pääsitte oikein "piireihin"-HEHEhheheeh.-Sehän siinä on takana !

        Eikä teillä oo yhtään muita paukkuja hoitaa niitä tilanteita, muuten kuin pieremällä.-Toivottavasti ymmärrät, että piika pysyköön piikana, ja kiittäköön siitä, niin saa ees ihmiskunnioituksensa säilyttää,-ees omissa silmissään.


      • saalem aleikkum
        LUE OIKEIN ! kirjoitti:

        EN SITÄ VÄITTÄNYTKÄÄN, etteikö se tyyppi olisi sairas, ja sekin on liian lievästi sanottu, mutta IHMETTELEN NÄISTEN TYPERYYTTÄ, että menevät kerta toisensa jälkeen ihan mihin sattuu ongelmiin !

        ONKO liian paljon vaadittu, että käyttäytyisitte jo lopultakin vähäjn viisaammin ?

        Ja siltä pohjalta, että oon nähny pohjatonta tyhmyyttä naisilta, kun koitatte kiivetä jossain älyttömässä hierarkiassa MUKA ylemmäs, ja ootatte täysin typerinä jotain ihmettä kohdallenne, ETTÄ pääsisitte kehumaan kaltaisillenne luusereille, kuinka teitä onnisti, ja pääsitte oikein "piireihin"-HEHEhheheeh.-Sehän siinä on takana !

        Eikä teillä oo yhtään muita paukkuja hoitaa niitä tilanteita, muuten kuin pieremällä.-Toivottavasti ymmärrät, että piika pysyköön piikana, ja kiittäköön siitä, niin saa ees ihmiskunnioituksensa säilyttää,-ees omissa silmissään.

        Voi pyhä jysäys sentään. Miten niin menee kerta toisensa jälkeen mihin sattuu ongelmiin?? Tuskin menee, vai onko kyseisen tyypin luota hakenut asuntoa aina vaan samat naiset? Miksi ihmeessä hakisivat, kun ovat tajunneet asian vilpillisyyden. Itse ainakin hain rehellisyyden nimissä asuntoa ja en voinut kuvitellakkaan joutuvani tällaisen tyypin kanssa tekemisiin kuuna päivänä. Tottahan toki olen kuullut kaiken maailman auervaaroista ja nigerialaiskirjeistä, mutta en koskaan ole ollut niin sinisilmäinen, että lähettäisin jollekulle tuntemattomalle rahaa.

        Ja toisaalta ei voi ainoastaan syyttää naisia typeryydestä. Moni suomisällikin on mennyt niin monen monta kertaa lankaan mm. Venäjältä tulleisiin neitokaisten rakkaudentunnustuksiin. Moni äijä on menettänyt venäläiselle nuorikolleen jopa koko omaisuutensa ja äitinsä perintörahat. Ihan on eräs tyyppi itse kertonut. Itse eikä tuskin kukaan muukaan näistä naisista ole pyrkinyt sun HIERARKIOISSA ylöspäin. Suurin osa on ollut hakemassa vuokra-asuntoa. Ja mistäpä nuori tyttö voi aavistaa mikä on homman nimi, kun hänelle ilmoitetaan vuokra 500 eur/kk, eikä muuta.

        Kyllä se sinä ajatuksinesi olet tyhmimmästä päästä miehiä ja sanottakoon, että melkoinenluuseri ja naisten vihaaja, samoin tämä jo 20 vuotta säveltänyt kaveri. En tiedä oletko kännissä tuota kirjoittaessasi vai onko ajatuksesi todellakin noin takkuisia ja sairaita. Ei tarvitse vastata-

        Luulen, että sinä poloinen et kunnioita itseäsi saatika sitten muita ihmisiä!!


      • tarjoilijamummo

        Näin on. Ei rakastanut ilmeisesti.

        Seksuaalirikostutkija soitteli taas muutama päivä sitten, ja sanoi, että tutkinnat jatkuu koko ajan. Odotan sitä päivää kun kuuta nousevaa, että saamme kaikki sanottua sanottavamme oikeudessa. Ja vaatia tietenkin korvaukset. Ollaan muutaman muun "uhrin" kanssa mieteitty myös uutta juttua iltasanomiin tai iltalehteen lähiaikoina.


      • punainen rapu
        Nairauhaa kiitos kirjoitti:

        Suomi taitaa olla viimeinen takapajula, jossa uhreja syyllistetään.

        Kyllä tässä ajassa on liikkeellä monelaista huijaria naisten kimpussa, eikä se, ettei koko ajan olen vihainen ja epäluuloinen, tee kenestäkään "tyhmää". Jatkuvasti aggressiivinen ja itseään muita paremmaksi luuleva ihminen ei ole tavoiteltava osa.

        Ei muuta, kuin pervot poseen ja naisrauha tähän maahan.

        Luin näitä kirjoituksia, tämä oli naseva lausahdus!


      • salem alleikkum
        tarjoilijamummo kirjoitti:

        Näin on. Ei rakastanut ilmeisesti.

        Seksuaalirikostutkija soitteli taas muutama päivä sitten, ja sanoi, että tutkinnat jatkuu koko ajan. Odotan sitä päivää kun kuuta nousevaa, että saamme kaikki sanottua sanottavamme oikeudessa. Ja vaatia tietenkin korvaukset. Ollaan muutaman muun "uhrin" kanssa mieteitty myös uutta juttua iltasanomiin tai iltalehteen lähiaikoina.

        Hyvä juttu. Tämähän oli tarkoituskin, kaikki vedetään yhtä köyttä. Eli kaikki huijatut pitää yhteyttä ja nostetaan yhteinen kunnianloukkaussyyte. Parempi olla yhteydessä tapauksen tutkijaan, joka hoitaa asiaa eteenpäin. Soittaa vaan Pasilan poliisiin ja kysyy kuka sitä hoitaa.

        On se kumma miten Suomessa oikeus toimii. Mies käyttäytynyt häiriintyvästi ja loukannut kyseisten naisten kunniaa, mutta sitä ei oteta tosissaan. Ihmettelen miten tällaisessa muka oikeusvaltiossa saat toden teolla vaatia oikeutta, ja sitten monet isot kihot pääsevät kuin veräjästä...

        Odotetaan, että jotain tapahtuu. Naiset ovat kuulemma nostaneet syytteitä, mutta sitten peruneet ne pelossa, että joutuisivat maksamaan oikeuskulut. Harmi! Ikävää! Malttia kaikille naisille ja ei kannata tehdä mitään tyhmää!


      • monikulturisti
        Nairauhaa kiitos kirjoitti:

        Suomi taitaa olla viimeinen takapajula, jossa uhreja syyllistetään.

        Kyllä tässä ajassa on liikkeellä monelaista huijaria naisten kimpussa, eikä se, ettei koko ajan olen vihainen ja epäluuloinen, tee kenestäkään "tyhmää". Jatkuvasti aggressiivinen ja itseään muita paremmaksi luuleva ihminen ei ole tavoiteltava osa.

        Ei muuta, kuin pervot poseen ja naisrauha tähän maahan.

        Naisrauha saavutetaan vasta sitten kun te naiset olette pukeutuneet koko kehon peittäviin burkhiin.

        Älkääkä rasistit tulko tähän viisastelemaan, te tiedätte että islamisaatiota ei voi enää pysäyttää. Islam on tullut jäädäkseen!


      • Holhotiholhoti
        Turvaa naisille kirjoitti:

        Fiksut miehet, suojelkaa naisia !!!

        ...kuni paimenet karjaa.


    • hauskaa on ollut

      Kyllähän noi hauskimmat huijaukset tulee sen kertomina ulos radiosta vuosittain ,ja varmasti taas syksyllä se kertoo niitä lisää:)Kunhan radioasema taas aloittaa 15.9 ,silloin kuullaan kesän hauskimmat huijaukset sieltä taas.

      • salem aleikkum

        Kerro radiokanava, niin takuulla kuuntelen. Onhan se mielenkiintoista kuunnella, kun sairasta ihmistä vielä haastatellaan/kuunnellaan valtakunnan radio-ohjelmassa. Kai se sitten antaa lisäpuhtia omasta mielestään niin hauskoille ja pervoille jutuille. Voithan sitten pyytää hänet kertomaan julkisesti myöskin sen, että on poliisien tiedossa ollut jo parisenkymmentä vuotta ja miltä se tuntuu hankkia tämänkaltaista "kuuluisuutta." Olisi myös mielenkiintoista kuulla mikä panee "miestä" tekemään tällaisia tekosia ja mikä on motiivi. Jään odottelemaan.


      • richard mikkola

        Ihan kun mun näppikseltä:)


      • rickhard mikkola

        ihan kun mun näppikseltä


    • Just joo!

      Ja mikähän tää radiokanava mahtaa olla?!

      • richard mikkola

        taitaa olla kiekkoradio


    • tympiintynyt keisari

      Naisetko huijas miehiä.menemättä töihin ? Tuollaisiai nyky akat on ja sitten haukutaan työnantajaa .

    • poliisia ei kiinnost

      miten saisin yhteyden johonkin huijattuun naiseen?

      kiinnostaisi jonkun kokemus asian julkistamista varten. tossa iltalehden jutussa ei ollut toimittajan nimeä, eikä sitä enää saa selville, kun on kulunut jo vuosi jutun tekemisestä.
      tai tietääkö joku toimittajan nimen?

    • Miehen hyväksikäyttö

      Siis naiset antoivat pillua siinä toivossa että saavat ilmaismatkoja ym. Ja sit kun eivät saaneet on kysymys petoksista!

      Salli mua nauraa. Jos matkoja olisi herunut kysessä olisi ollut seksinosto. Mies siis teki lain mukaan aivan oikein.

      Jos mies sanoo ravintolassa olevansa miljonääri ja nainen tämän vuoksi antaa pimperoa, onko tämäkin poliisiasia?

      Jos siis ei saa olla huorana eli saa seksistä korvausta, tulee poliisin puuttua asiaan? Hohhoijaa.

      • olet kateellinen

        Noin naiset tässä kulttuurissa toimivat, katso nyt telkkariakin ja tule väittämään että nuo kevytkenkäiset huonot juontajat ovat siellä ammattitaitonsa takia...

        Ihan sama millä alalla työskentelee, niin aina löytyy näitä usein seurustelevia naisia, jotka käyttävät avujaan edetäkseen urallaan. Toiset näistä etenevät ihan johtotehtäviin asti.

        Nuoret ja vähän vanhemmat naiset huoraavat niille joilla on rahaa ja/tai valtaa. Sinä olet vain kateellinen, kun et itse ole siinä asemassa tai et omaa tarvittavaa karismaa että voisit huijata...


    • kesää vielä jäljellä

      (Poliisia ei kiinnosta) Kyllähän sieltä iltapäivälehden toimituksesta saisi toimittajan nimen selville. Eihän se ainakaan mikään salaisuus pitäisi olla. Oispa mielenkiintoista kuulla jonkun naisen juttu.

      Aika kiero on toi sun ajatusmaailma. Oliko tässä suoranaisesti ollut kyse jostain huorista ja hyväksikäytetyistä miehistä? Ei minun tietääkseni. Kundihan on täys sekopää ja huijaa ilmeisesti edelleenkin naisia kaikenmaailman tarinoilla. Nainen on huora siinä tapauksessa, kun ottaa maksun seksistä.

      Tuskin nämä naiset, jotka ovat etsineet vuokra-asuntoa ole mitään huoria, vaan ihan tavallisia ihmisiä. Jotkut ovat olleet hädässä löytää vuokra-asunto ja sitten joku hullu tarjoaa kämppää n. 500 e / kuussa ja tämä ilmeneekin, että siihen kuuluisi muutakin vaateita. Monet eivät ole menneet tähän lankaan, mutta sitten varmaan jotkut ovat menneet, koska eivät voi edes kuvitellakkaan, minkalainen sairas ihminen tarjoaa asuntoa.

      Itsekkin aloin epäilemään jo puhelimessa sen kaverin juttuja ja kerroin siitä sitten eteenpäin ja kaikkien mielestä kuulosti oudolta ratkaisulta, että pitäisi muka leikkiä jotain emäntää toisen huushollissa ja antaa palvelijan palvella itseään. En tietenkään suostu sellaiseen ja jätin menemättä koko paikkaan. Ällötti koko ajatus moisesta!! Ilmoitinkin asiasta poliisille. Miksi poliisille on ilmoitettu jo monen ihmisen taholta, ei ole kyse siitä että "huora" ei ole saanutkaan korvausta. Turha asiaa on jaaritella. Miehellä ei vaan ole kaikki natsit bunkkerissa! Hoitoonhan tällainen pitäisi saada.

    • kesää vielä jäljellä

      Ei sitten ylläpidon kaverille käynyt silmään, että edellisessä teksissä huoritellaan naisia. Eikö teillä ollut se suodatinsysteemi toiminnassa, vai onko se kenties valikoiva jonkun yhden ihmisen toimesta?

    • Itse jouduin tämän kaverin huijaamaksi ihan vasta! Onneksi tajusin tutkia taustoja. Kyllähän se kuulosti liian hyvältä ollakseen totta. Tää on niin pelottavaa et täällä on niiiin paljo samoja juttuja mitä se mulle läpätti! Oksettaa! Onneks en kerennyt mennä tapaamaan tätä tyyppiä.

      • Jan-666-666-666

        Ööö tota... "Itse jouduin tämän kaverin huijaamaksi ihan vasta! "
        ja sitten kerrot että: "Onneks en kerennyt mennä tapaamaan tätä tyyppiä."

        Et taida vaan halua myöntää et menit antamaan pesää tälle tyypille? Koska miten voit olla huijattu jos et ole edes tavannut tätä tyyppiä? :))


    • kuka nyt nauraa?

      Minäkin olin alkukesästä tuon sekopäisen miehen luona :) ja mulla on suunnitelma, miten saan sen äijän (SINUT, koska tiiän että luet tätä, Riina...) kiikkiin :) ns. kompastumaan omaan lankaan. Kannattaa olla varuillaan :) Sinä olet ehkä "Riina" miettinyt näitä temppujasi monia monia vuosia, mutta meiltä naisilta (ja ainakin minulta) siihen ei mene yhtään niin pitkän aikaa :) Johtuisikohan siitä, että sinun täytyy välillä miettiä alapäällä, minulla on aikaa miettiä yläpäällä koko ajan :)

      ps. en huijannut sua, kun juteltiin puhelimessa ja sanoin että tämä ei jää tähän :)

      • muhahahaha

        ja usko pois, minäkään en aijo tehdä mitään laitonta ;)


    • KUKA NYT NAURAA?

      http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?s=0153d08823134e8b96580181619c19d5&t=322737&page=3

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010060911786057_uu.shtml

      Sielä lisää tekstiä, mitä ihmiset on kirjoittanu. Lehtijuttukin tehty :)

      näin sanoo huijari:

      " - Se nyt on sama jos vaikka baarissa jotain puhuu. Joskus voin olla vaikka pappi. Naiset uskoo mitä ne uskoo, hän sanoo"
      "Mies korostaa, ettei hän ole tehnyt mitään rikollista. Omasta mielestään hän on vain kokeillut naisten huumorintajua. - Puolet loukkaantuu, puolet ei. En tee mitään rikollista."


      ja tässä uhrin kertomus:

      "http://www.iltalehti.fi/uutiset/201006090161408_uu.shtml"

      NÄIN PALJON SAANUT HUOMIOTA EIKÄ MITÄÄN TAPAHDU?

    • &&&

      Käsitin tuosta jutusta, että poliisi ei pitänyt toimintaa rikollisena. Näinollen jos asiaa aikoo viedä eteenpäin niin pitää ottaa yhteys Bideehen ja säätää laki joka kieltää seksin hankkimisen huijaamalla. Tässä on tällainen kolmio: seksi, raha, huijjaaminen. Rahan hankkiminen huijaamalla on petos, seksin hankkiminen huijaamalla ei ole vielä rangaistavaa ja seksin hankkiminen rahalla on joissain tapauksissa rangaistavaa. Pitääkö kaiken josta toiselle tulee paha mieli, olla rangaistavaa? Tietenkin yhteiskunta, jossa kenellekään ei tule koskaan paha mieli, olisi kiva. Mutta tästä ollaan aika kaukana. Onko tämä ensimmäinen ja tärkein askel tuohon suuntaan? Asioiden tulee kuitenkin kehittyä tietyssä/tietämättömässä harmoniassa ja tasapuolisuutta noudattaen. Millainen on yhteiskunta, jossa kellekään ei tule koskaan paha mieli? Vanha kokoomuslaisten sananlasku nimittäin sanoo, että kun toiselle kumartaa niin toiselle pyllistää.

      • jäppinenn

        Tulisiko tuossa tapauksessa topatuista tissiliiveistä ja meikeistä rikosvälineitä? Aamusella kun mies herää ja huomaa kauhukseen totuuden..


      • kuka nyt nauraa?

        poliisi sanoo, että se on rikollisen toiminnan rajamailla :)


      • kekeheko
        kuka nyt nauraa? kirjoitti:

        poliisi sanoo, että se on rikollisen toiminnan rajamailla :)

        Niin eikös huoraaminne ole kielettyä, ai niin perhana eihän meillä ole enään irtolaisuuslakia, se olisi hyvä laki jopas loppuisi huoraaminen.


      • Jan-666-666-666
        kuka nyt nauraa? kirjoitti:

        poliisi sanoo, että se on rikollisen toiminnan rajamailla :)

        Mutta ei ole rikollista kuitenkaan. Tuo "rajamailla" ei ylitä syyttäjän mielestä kynnystä syyttää millään tavalla. Mitä jos "arvon naiset" opettelis ensin vähän lakipykäliä ja huutelis vasta sitten poliisia apuun?


    • miekkonennnnn

      Huvittavaa, miten kukaan menee tuollaiseen lankaan? Itsetutkiskelun paikka naisille

    • tjuusto

      sama huijari soitti minulle tällä viikolla ja minun kaverille vähän aiemmin, kun meillä molemmilla oli asuntoilmoitukset asuntohelppi.com:issa. ensin soitti Esa "Emppu" Nieminen, joka esitti homoa. sen jälkeen soitti radiotyyppi. sukkahousut ja rintojen hieromiset olivat tässäkin taas mukana. radiotyypin kasetti ei kuitenkaan kestänyt enää myöhemmin ja hänen kommenttinsa muuttuivat epäasiallisiksi, kuten "oliks vielä jotain muita yhtä hölmöjä kysymyksiä". sairas mikä sairas, toivottavasti kuolee pian!

    • kuka nyt nauraa?

      jäppinennnn ja miekkonennnn... miks et vaa riina kirjottele ihan omalla nimellä? aika hassua, kun sulla on noita N kirjaimia niin paljon aina sun nickien lopussa. pitäisköhän ottaa sormet pois ajoissa näppäimiltä niin ei olis noin ilmiselvää?

      Riina..... ei mitään hätää. kyllä sä vielä tiedät mistä mä puhun. nyt odotellaan...

      tai siis...

      sinä odottelet :)

      ps.. ur gonna love it.

    • kuka nyt nauraa??

      itsehän en siis harjoittanut seksiä, en tahtonut seksiä, ei ollut kyse mistään seksuaalisesta. kyse oli hauskasta pelistä, jonka piti olla samantyylinen kuin BB, ja se julkaistaisiin radiossa. Kyse ei ollut niistä bileistä mitä olis ollut, en tahtonut niihin mukaan. Olin asunnoton.

      :) minäkö h*****, joka inisee kun otettiin pimppiä eikä siitä maksettu?

      • ks. Pasila

        Kaltaisistasi ihmisistä, jotka sanovat "ni" oli juuri juttua viimeisessä Pasilan jaksossa (4. tuotantokausi 4. jakso).


        "piti olla samantyylinen kuin BB"
        Kaikkeen te julkisuudenkipeät öö.. naiset menettekin mukaan. Sinun kannattaisi mennä tutkituttamaan pääsi psykiatrille ja olla siellä rehellinen noista asioista. Saattaa olla että sairasta huomionhakuista persoonallisuutta...


    • SEKSIHUIJARI

      Itse on maalta helsinkiin muuttanut nuori nainen ja etsin nyt uutta asuntoa. Laitoin ilmoituksen tori.fi että etsin asuntoa/kimppakämppää.Minuun otti viime maanantaina Mikko Nieminen niminen henkilö yhteyttä kiekkoradiolta. Ja kertoi että saan asua vuoden ilmaiseksi luksus asunnossa (Etu-töölö rautatiekatu 1C61) ja minulla on kotipalvelija. Hän pesee, pyykkää, tiskaa, siivoo ja hoitaa asioitani. Hän on 35 vuotias mies nimeltään Emppu. Emppu on homo, joka ei ole tullut kaapista ulos. Minun täytyi hänet saada käyttämään sukkahousuja, kynsilakkaa, sheivata sääret jne.....eli tehdä hänestä nainen. Olen innokas ja aktiivinen nuori ja innostuin uudesta haasteesta. Emppua haastateltaisiin kerran viikossa kuinka viikko on sujunut jne, koska olimme osallistuneet kilpailuun. Minun täytyi vain esittää että asunto on minun ja saa asua luonani ilmaiseksi jos tekee kaikki askareet ja tehtävät mitä käsken. Tärkeä pointti oli myös että mun täytyy kusettaa myös seuraavan vuoden ajan perhettäni ja ystäviäni. Tehtävä kuulosta vaikealta mutta vähän kaipailin haastetta elämään. "Suoritin" kaikki tehtävät asianmukaisesti. Emppu otti kotiin tullessani takin pois, kengät jalasta ja hieroi jalkojani. Hän oli myös kokoajan mussa kiinni ja pussaili. Itse vähän säikähdin tilannetta koska en tee niin omien ystävienikään kanssa saatikka sitten kotiapulaisen??! Joudun myös hieromaan Empun tissejä useaan otteeseen samalla kun hän hinkkasi itseään minua vasten. Ja kun lopetin hän suuttui ja haukkui minua itsekkääksi. No mukana mentiin. Pari päivää elettiin ns. normaalia elämää.
      Mikko soitteli minulle useasti päivässä ja painosti uusiin tehtäviin. Puheet olivat aika agressiivisiä. Torstaina oli Empun ekat "haastattelut" jolloin selvisi saanko asuntoon omat avaimet ja vaihdettua kirjat sinne ( minulla on kokoajan oma asunto Kalliossa ). Illalla sain Mikolta viestin että olen epäonnistunut tehtävissämme. Koska minun olisi tullut kanssa käyttää sukkahousuja kokoajan. Itsehhän en ole hame ihmisiä ja en oikein välitä sukkahousuista niin olin kotona aina kollarit jalassa. Yritin soittaa muttei vastannut. Mikko sanoi olevansa hotellilla syömässä - tekstasi. Kysyin milloin voin hakea tavarani pois. "Viimeistään maanantaina". Ok. Menin to iltana kämpille missä emppu oli. Hän oli surullinen ja vähäpuheinen. KOska kuulin Mikolta että Empulle on paljastettu että koko stoori oli huijausta. En puhunut mitään. Olin alakerrassa omissa oloissani ja katsoin tv:tä. Perjantaina tulin kotiin klo 20 maissa. Ja mietin jospa tilaisin taksin että saan tavarani pois. mutta mietin vielä että asun siellä pari päivää että otan vain illan tavarat mukaani ja menen kaverini luokse punavuoreen. Kerroin hänelle tarinan ja pahoittelin häntä että olin valehdellut hänelle(kkin). Hän oli kuullut jutusta aiemmin. ja hänelle oli soitettu samoilta tiimoilta vuosi sitten kun hän itse etsi netissä asuntoa. Hän on nähnyt nämä keskustelut aiemmin ja näytti ne minulle. Luin läpi ja menin shokkiin että kaikki nämä mätsää omiin asioihini!!!!!! Aamulla vielä esitin että olen juonessa mukana ja laitoin Empulle tekstarin että tulen kotiin tunnin kuluttua että olethan kotona. Sillä olihan meillä vain yhdet avaimet käytössä . Hän vastasi että lähti tallinaan ja palaa sunnuntaina. Mun koko omaisuus oli asunnossa. hammasharjasta tietokoneeseen ja päiväkirjaan!!!!!!!! Soitin ystävälleni jonka kanssa koko päivän olemme selvittäneet asioita. Menimme poliisilaitokselle tekemään rikosilmoituksen. Mutta koska rikosta ei ole tapahtunut niin turha reissu oli sekin. Mentiin soittelee sitten Empun ovi summeria ei vastannut. Soitimme talonmiehelle joka päästi meidät sisään. Asunto oli tuolloin tyhjä. Keräsimme äkkiä tavarani ja häivyimme paikalta!!!!!

      Tunnen tällä hetkellä itseni niin idiootiksi ettei tarvitse täällä alkaa enää solvaamaan.

      • Jatkuuu

        ASIOITA VIELÄ JOTKA JÄI ITSELLENI PINNALLE JA HALUAN JAKAA TEIDÄN KANSSA :
        - Emppu on 35-40 vuotias noin 2metrinen hoikka mies. Leukaluulle asti ulottuva vaalea tukka.
        - Hän on töissä Bulevardin Mandatum Lifes Nordealla sihteerinä (kaverini poikaystävä sanoi tänään asioineensa kyseisessä paikassa pari päivää sitten ja sanoi nähneensä kuvauksiin vastaavan miehen Nordean info pisteella). Menen ensi viikolla pankkiin vähän huastelemmaan hänen esimiehensä kanssa että onko hänellä mitään käryä millainen työntekijä heillä on.
        - Hän käy bailatinos jumpassa Motivuksessa. Yleensä kuulemma autotalossa.
        - Emppu ja Mikko on yksi ja sama asia.
        - Asunto tosiaan sijaitsee Etu-töölössä rautatiekatu 1 c 61. 7 krs. Asunto on 2kerroksinen ullakkohuoneisto. Josta löytyy mm. 30 neliön kattoterassi.
        - Asunnossa on radionstudio yhdessä huoneessa. Huoneessa oleilua ei suoranaisesti kielletä, muttei mielellään saa ollakkaan kalliiden vehkeiden vuoksi. Olen kuitenki yksin ollessani ollut huoneessa, jossa näkee musalistat mitä kanavalla soi. Valokuvia naisista sekä kertakäyttökameroita.
        - Asunnosta löytyi myös mm. hiustensuoristin, kiharrin, tamponeja, naisten aurinkolasit.
        - Huomattavan paljon Viron entistä valuuttaa.

        JA kaikkea hämmentävää.... älkää tehkö samaa virhettä mitä minä ja sadat muut naiset ovat tehneet. Omasta kokemuksestani olen vielä niin shokissa etten tiedä kuinka saan kyseisen mielisairaan tekosistaan vastuuseen, mutta i promise että hän tulee jäämään niin pahasti nalkkiin.


      • Kuka nyt nauraa?
        Jatkuuu kirjoitti:

        ASIOITA VIELÄ JOTKA JÄI ITSELLENI PINNALLE JA HALUAN JAKAA TEIDÄN KANSSA :
        - Emppu on 35-40 vuotias noin 2metrinen hoikka mies. Leukaluulle asti ulottuva vaalea tukka.
        - Hän on töissä Bulevardin Mandatum Lifes Nordealla sihteerinä (kaverini poikaystävä sanoi tänään asioineensa kyseisessä paikassa pari päivää sitten ja sanoi nähneensä kuvauksiin vastaavan miehen Nordean info pisteella). Menen ensi viikolla pankkiin vähän huastelemmaan hänen esimiehensä kanssa että onko hänellä mitään käryä millainen työntekijä heillä on.
        - Hän käy bailatinos jumpassa Motivuksessa. Yleensä kuulemma autotalossa.
        - Emppu ja Mikko on yksi ja sama asia.
        - Asunto tosiaan sijaitsee Etu-töölössä rautatiekatu 1 c 61. 7 krs. Asunto on 2kerroksinen ullakkohuoneisto. Josta löytyy mm. 30 neliön kattoterassi.
        - Asunnossa on radionstudio yhdessä huoneessa. Huoneessa oleilua ei suoranaisesti kielletä, muttei mielellään saa ollakkaan kalliiden vehkeiden vuoksi. Olen kuitenki yksin ollessani ollut huoneessa, jossa näkee musalistat mitä kanavalla soi. Valokuvia naisista sekä kertakäyttökameroita.
        - Asunnosta löytyi myös mm. hiustensuoristin, kiharrin, tamponeja, naisten aurinkolasit.
        - Huomattavan paljon Viron entistä valuuttaa.

        JA kaikkea hämmentävää.... älkää tehkö samaa virhettä mitä minä ja sadat muut naiset ovat tehneet. Omasta kokemuksestani olen vielä niin shokissa etten tiedä kuinka saan kyseisen mielisairaan tekosistaan vastuuseen, mutta i promise että hän tulee jäämään niin pahasti nalkkiin.

        Hei sä et sais paljastaa sen ihmisen osotteita ym, se voi tehdä susta kunnianloukkauksen!!! kannattaa vähän muokata tota sun viestiä, oikeesti, mahd. äkkiä! se mies tuntee lain kannesta kanteen.

        Haluaisin puhua sun kanssa jotenkin. Voitaisiinko me vaihtaa jotenkin jotkut osoitteet (tehdään vaikka uudet sähköpostiosoitteet, ei tarvii pelätä mitään hulluja) ja kirjotetaan sitä kautta?? tai jotain. haluaisin kysyy sult pari asiaa. Ittelle siis käyny toi sama!!!!


    • soul mate

      Hei! Laita tähän joku s-posti mihin voin ottaa yhteyttä. Olisi kiva vähän vaihtaa kokemuksia ja keskustella jonkun kanssa.

      terkuin soul mate

    • Iltalehteen!!!

      Hei!

      Sama tyyppi yritti huijata minuakin kesällä 2010, mutta en mennyt onneksi lankaan. Tarina kyllä oli sen verran hyvin keksitty etten ihmettele niitä, jotka siihen lankeavat. Vinkkinä sanon, että nyt kun kyseessä on jo näinkin vakava huijaus kun asuntoilmoitus, ilmoittakaa julkisuuteen uudestaan. Iltalehdelle esimerkiksi. Tyyppi jatkaa siitä huolimatta että viime kesänä oli otsikoissa niin lisää julkisuutta vain, eiköhän se sillä tokene!

      Ihan oikeasti, suojelkaa muita nuoria naisihmisiä tältä tapaukselta!!! Asunnonhakijoina voi olla epätoivoisesti asunnontarpeessa olijoita, jotka tekeekin sitten mitä vain saadakseen kämpän.

    • heikki naapurista

      Olen 4-kumppinen mies. Tapasin samanikäisen naisen Ravintolassa ja hän vaikutti kiinnostavalta. Tapailimme lounaitten merkeissä ja nainen vaikutti oikein mukavalta. Suhde kehittyi lopulta siihen että päädyimme harrastamaan seksiä usein asunnollani. Nainen ei ikinä jäänyt yöksi ja pois piti mennä aina aina aikaisin koska hänellä oli kuulemma iltavuoro.

      Kauhea oli yllätys kun kerran näin saman naisen perheinensä itäkeskuksessa. Seurasin porukkaa kotiovelle asti ja selvisi että nainenhan oli ihan huijannut minua vain saadakseen avioliiton ulkopuolista seksiä!

      Olen ihan masentunut tästä tapahtuneesta ja tunnen olevani varsinaisen seksihuijarin uhri. Luulin että olen naisen miesystävä ja ainoa jonka kanssa hän seurustelee mutta toisin on todellisuus.

      • Nimi lehteen

        Tosi ikävää muttei liity juttuun mitenkään...Tässä ketjussa on kyse vakavista ja rikollisista asioista, ja toivon, että asioille tehdään jotain ennen kun ne kärjistyvät liian pitkälle ja jollekkin sattuu ikäviä asioita.:( Onneksi kuulemma asiat menevät poliisilla eteenpäin. Hyvä!


      • kuka nyt nauraa?
        Nimi lehteen kirjoitti:

        Tosi ikävää muttei liity juttuun mitenkään...Tässä ketjussa on kyse vakavista ja rikollisista asioista, ja toivon, että asioille tehdään jotain ennen kun ne kärjistyvät liian pitkälle ja jollekkin sattuu ikäviä asioita.:( Onneksi kuulemma asiat menevät poliisilla eteenpäin. Hyvä!

        ai asiat menee eteenpäin poliisilla nyt?


    • Kuka nyt nauraa

      heikki naapurista.

      Kyseessä oli nainen, joka petti aviomiestään ja huijasi sinua. ei liity tapaukseen mitenkään, eikä siinä ole mitään erikoista. Tuo on arkipäivää. Täysin eri asia.

    • asiallista

      juuri noin toimii ne joilla on munaa! Jos horo pettää se pitää käräyttää... Tätä vaan ei kaikki oikein tajua.

    • Täällä yksi huijattu huutelee muita huijattuja ottamaan yhteyttä
      [email protected]

      Keskustelua siitä, miten saadaan tämä päättymään.

    • stna!

      minkä helvetin takia te jossain palstalla siitä itkette ootteko uhreja vai ette..
      menkää ny sinne poliisille ja sitä kautta johonki kriisiryhmään...
      mutta ei kun teidän pitää olla sellaisia ''itketään julkisesti, jos sais sääliä..''
      te teette itsestänne vaan naurettavia, kun kerrotte julkisesti että ootte joutunu uhriksi.

    • Sääliä en hae, vaan kostoa. Poliisi ei tunnu asialle mitään tekevän, niin pakko se on sitten miettiä miten tuollaisen mulkun saisi vastuuseen teoistaan ja lopettamaan huijauksensa. Sinunko mielestä kaikkien sairaiden ihmisten pitäisi saada jatkaa vaan puuhiaan?

      Uhriksi joutuminen on naurettavaa? Olet ilmeisesti niitä, joiden mielestä raiskauksenkin uhrit ovat itse tapahtuneeseen syyllisiä.

      Ja mitä tekisin kriisiavulla? Olen täysin tasapainossa, tätä raivoa lukuun ottamatta, että miksi niin monen pitää tämä kokea ilman että asiaan puututaan.

    • miira.k.n

      Täällä myös yksi huijattu. Mulla on muutama juristiystävä joiden kanssa ajattelimme haastaa tämän hepun. Laittakaapa muut huijatut viestiä niin saadaan ryhmäkanne aikaan osoitteeseen [email protected]

      Sääliks käy kyllä tota tyyppiä.

    • ulla---

      Ei kukaan ole varuiksi ottanut isokokoisia esiliinoja mukaan tämän tyypin tapaamiseen?

      • selitähän

        Miten esiliinat liittyvät sukkahousufetissiin/transuiluun?

        Meinaatko että henkilö olisi vapaamuurari joka käyttää essua?


    • lisää julkisuutta

      Tässäpä taas muistutusinformaatiota... Eli kiitos iltalehdelle jutusta. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112314809835_uu.shtml

      HIFK on purkanut sopimuksen kyseisten asioiden vuoksi...lisää vaan julkisuuteen kaverin temppuja niin kohta loppuu muukin businesstoiminta. Eihän muut yritykset/artistit halua kyseenalaista mainetta?

    • JepJep

      Hei oikeesti!

      Iltiksen uutisen johdosta täällä kirjottelen..

      Aivan varmasti maailmassa ja suomessakin on tapahtunut paljon hurjempia/pahempia juttuja kun tää.
      Tässä on kuitenkin täysikäiset ihmiset ollut mukana.

      Ja voin alkuun kertoa että olen myös itsekin "hengannut" ko.hlön kanssa ja ollut mukana jonkunsortin "show:ssa", jota kesti muutama viikko...Kunnes tajusin mistä oli kyse. Se loppu muuten sit siihen!

      Tyyppi ei ikinä pakottanut mua mihinkään, ihan vapaaehtoisesti olin siellä. Ei koskaan ollut väkivaltainen tai muutenkaan agressiivinen.
      Voin jopa sanoa että oli hauskaa seuraa.

      Päässä ehkä viiraa "hieman", (kenelläpä ei) mutta come on, te ootte vapaaehtoisesti lähtenyt siihen mukaan, ja kun juttu ei ollut sitä mitä etsitte,
      niin alkoi ahistaa, ällöttää ja ennen kaikkea nolottaa koko juttu. Siks nää rikosilmoituksetkin varmaan tehty?? Eikä sen takia ettei loppujen lopuks saanutkaan sitä "unelmien asuntoa"..?

      Itsehän en rikosilmotusta tehnyt,eikä ees mielessä oo käynyt, koska olin omaa tyhmyyttä jutussa mukana. Tosin minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä ei tod ollut!

      Ärsyttää lukee näitä kommentteja täällä että vedetään se oikeuteen yms, kun se on ollut huijari ja te niitä huijattuja. Käyttäkää hyvät ihmiset maalaisjärkeä!
      Ette te joka kerta voi vetää ihmistä oikeuden eteen jos tuutte huijatuksi. En mä sitä sano, että tää olis oikein mitä Rk tekee, ja millä tapaa houkuttelee naiset messiin tähän asiaan,
      mutta miten tää eroaa siitä esim jos tapaat jonku miehen baarissa ja se väittää (sormus taskussa) että on vapaa ja haluaa treffata sua enemmän ja sit päädytte sänkyyn samana yönä ja kundista ei kuulu enää?
      Olihan sekin huijannut olevansa vapaa ja muuta?
      Rk vaan sattunut keksimään jutun jolla saa naisia mukaan helpommin.. Mä en puolustele ketään, tai syytäkään, kehotan vaan kattomaan peiliin, käyttämään järkeä ja jatkamaan elämää eikä miettimään tätä yhtään sen enempää.

      Poliisi ei voi asialle mitään, koska on vasta "rikollisuuden rajamailla", tyyppi jatkaa tätä juttua ja mitä te saatte jotka syytätte Rk:ta? Ette mitään. Aikaa vaan kuluu tätä miettimällä jne kun vois yhtä hyvin unohtaa asian.

      Life goes on. Keskitytään niihin hyviin ja parempiin asioihin.

      ("innolla" odotan niitä kommentteja jossa sanotaan että oon itse joko rk, sen kaveri, tai mulla viiraa päässä, jne.. meneehän se työpv sitten niitä lukiessa..jepjep)

      • eivoiymmärtää

        En mäkään tehnyt rikosilmoitusta, mutta kyllä mua v*****i..=)

        Mun tapauksessa kyse ei ollut mistään asunnosta vaan baarissa alkoi jutella jostain kisasta...ja sitten se "radiopomo" soitti ja sanoi että kai olet niin hyvä ihminen että autat tätä tulemaan "kaapista ulos":..Eli mua ei todellakaan harmittanut että "menetin" jotain omaisuuttaa vaan ihan puhtaasti se, että se kusetti ja yritti käyttää hyväntahtoisuutta... No, mä tapasin sen tasan kerran ja sen jälkeen alkoi hälytyskellot soimaan. Mutta kyllä mä todella hyvin ymmärrän näitä jotka haluu sen vastuuseen teoistaan.

        Ei mulla ole ollut mitään ongelmia jatkaa elämää, eikä varmasti muillakaan...=)


      • Brain Storm
        eivoiymmärtää kirjoitti:

        En mäkään tehnyt rikosilmoitusta, mutta kyllä mua v*****i..=)

        Mun tapauksessa kyse ei ollut mistään asunnosta vaan baarissa alkoi jutella jostain kisasta...ja sitten se "radiopomo" soitti ja sanoi että kai olet niin hyvä ihminen että autat tätä tulemaan "kaapista ulos":..Eli mua ei todellakaan harmittanut että "menetin" jotain omaisuuttaa vaan ihan puhtaasti se, että se kusetti ja yritti käyttää hyväntahtoisuutta... No, mä tapasin sen tasan kerran ja sen jälkeen alkoi hälytyskellot soimaan. Mutta kyllä mä todella hyvin ymmärrän näitä jotka haluu sen vastuuseen teoistaan.

        Ei mulla ole ollut mitään ongelmia jatkaa elämää, eikä varmasti muillakaan...=)

        Niinpä. Laki ei ole sama kuin moraali. Toisten ihmisten luottamuksen pettäminen, valehtelu, toisen hädänalaisen (esim. taloudellisen) tilan hyväksikäyttö edustavat kaikki huonoa moraalia ja osoittavat piittaamattomuutta kanssaihmisistä. Tosin vaikuttaa siltä, että tekijä on avun tarpeessa, mutta voisiko jossain kohtaa rehellisyyskin sekä itseä että muita kohtaan toimia? Sitä myöden voisi löytyä kaltaistansa fetissiseuraa.


      • eivoiymmärtää

        Se on kuule ihan ihmisestä kiinni että sekoaako mediasta...kyllä mulla on nuppi pysynyt kunnossa ja moraali inhimmillisenä vaikka mediasta oon nähnyt kaikenlaista...
        ei se ole median vika jos ihminen on sekopää ihan luonnostaan...Samaa mieltä oon siitä sun kans että media on täysin moraaliton..Ja tää "poju" on keski-ikäinen mies..


    • 14+19

      "Ilmaisia matkoja ja rahaa!!!! Tämä ihminen on varmasti luotettava ja rehellinen".

      Kertooko nämä naiset lapsilleenkin, että jos joku tarjoaa karkkia niin on todella suositeltavaa lähteä hänen mukaansa?

      • 13+2

        Aika moni on ihan sen perusteella lähtenyt mukaan että kyseessä oli kisa ihan sen takia että tämä transu "pääsee ulos kaapista"...Eli naiset on säälineet tätä ja sitten onkin paljastunut että mies on pelkkä pervo. En usko että läheskään kaikki on ilmaisten matkojen perässä ollut.


    • Fernet Branca

      Mielestäni yksi suurin motiivi naisilla on ollut asumisen upeat puitteet. En tiedä miten on muualla, mutta Suomessa asunto, asuminen ja kaikki siihen liittyvä glamour tuntuu olevan todella IN, POP ja HOT. Lisäksi naisten hoivaamis- ja auttamisviettiin on vedottu rajusti. Samoin kilpailuviettiin.

      Edelleen tää "mies?" on avun tarpeessa, ei varmasti ole median vika, jos toimii moraalittomasti kanssaihmisiään kohtaan. Ilmiselvästi tällä henkilöllä on ratkaisemattomia asioita oman (seksuaali-)identiteettinsä suhteen.

      Ylipäänsä on todella kestämätöntä, jos aikuinen ihminen väittää jonkun ulkopuolisen tahon (media, valtio tms.) olevan syypää oman toimintansa moitittavuuteen. Mun käsityksen mukaan vapaassa maassa jokainen vastaa omasta käytöksestään ja teoistaan. Tottakai jokainen meistä saa erilaisia ärsykkeitä ja suoranaisia provokaatioita, jotka vaikuttavat erilailla meihin. Eräät reagoivat herkemmin kuin toiset, mutta yhteinen nimittäjä kaikilla on arvostelukyky tai sen puute. Tätä kautta kukin muodostaa oman käsityksensä itsestään suhteessa ympäröivään reaalimaailmaan ja toimii sen arvioinnin perusteella.

    • HKIgirl

      Tää tyyppi soitti mulle kesällä kun etin. tori.fissä yksiötä helsingistä. Esitteli, että on tuolta radioasemalta ja että kiinnostaako kimppakämppä helsingin keskustassa. Kuulemma kämppikset ois thaimaalaisia naisia jotka opiskelee kotiapulaiseksi ja mun pitäis antaa heille arviot työstä johonkin tutkintoon. Sanoi, et kuinka helpolla pääsen kun ei tarvitse itse pestä pyykkiä ja tiskata.

      Tajusin saman tien, että tässä on joku hullu soittelemassa. Sanoin vaan, et en kyllä halua että kukaan tuntematon koskee mun vaatteisiin ja tavaroihin. sitten se tuohtuneena sano, että "no sitten tää kimppakämppä asuminen ei oo varmaan sun heiniä". No joo, ei tod.

      En tajuu miten jotkut uskoo tommosta sekopäätä. Se oli puhelun alusta asti tosi outo, puhu nopeesti ja epäselvästi. Ja mitä hemmettiä jollain radiokanavalla on tekemistä thai-apulaisten kanssa!!?????

      IHMISET KÄYTTÄKÄÄ JÄRKEÄ!!!

      • Hölmistynyt

        Herjaatte täälä julkisesti (viitaten firmaan ja nimeen )kyseistä miestä jolla ei varmaan ole kaikki ihan kohdallaan henkisesti. Kertokaa myös te oma nimenne tasapuolisuuden vuoksi että nähdään ketkä kaikki ovat niin yksinkertaisia että uskovat tuollaista ??? kotisivut ja puhelinnumero mukaanluettuna !

        Mielenkiinnolla odotan !


      • Sivustaseuraaja
        Hölmistynyt kirjoitti:

        Herjaatte täälä julkisesti (viitaten firmaan ja nimeen )kyseistä miestä jolla ei varmaan ole kaikki ihan kohdallaan henkisesti. Kertokaa myös te oma nimenne tasapuolisuuden vuoksi että nähdään ketkä kaikki ovat niin yksinkertaisia että uskovat tuollaista ??? kotisivut ja puhelinnumero mukaanluettuna !

        Mielenkiinnolla odotan !

        No mieshän esiintyy omalla nimellään, eikä koe tehneensä mitään väärää. Missä se kunnianloukkaus siis on, jos täällä esitetään pelkkiä faktoja? Ei missään.

        Eri asia jos kyse olisi miehen yksityisasioista, mutta nythän on selvästi kyse yrityksen liiketoiminnasta, jota saa Suomessa arvostella vapaasti julkisuudessa. Elinkeinotoiminta on Suomessa julkista eikä sillä ole yksityisyyden suojaa.


    • Joe20001

      Jos haluatte tehdä jotain, mikä oikeasti vaikuttaa kyseisen henkilön elämään, niin menkää firman nettisivuille, etsikää viittaukset asiakas-, yhteistyö- ja muihin firmoihin. Selvittäkää näiden yritysten päättäjätiedot (esim. www.finder.fi) ja laittakaa sähköpostilla lyhyt kuvaus tästä kaverista ja linkkejä näihin keskusteluihin ja uutisiin, mitä aiheesta löytyy. Jos vielä haluaa vahvistaa viestiä, niin kun laittaa näiden yhteistyöyritysten ja muiden lähipiirin yritysten nimiä näihin paikkoihin niin nopeasti käy niin, että kaverilta loppuu businekset.

    • MimaR999

      Näin tämä RK kirjoitti omalla nimellään ja yhteystietoineen kaverin blogin mail-osoitteeseen keväällä 2011:

      "Meillä olisi meinaan syksyllä alkamassa mielenkiintoinen ohjelma/kilpailu ja voisimme tarvita apuasi. Pääsisit antamaan pukeutumisvinkkejä kilpailijalle joka saa itselleen jonkun teeman jonka mukaisesti hänen pitää pukeutua."

      Kyseessä on mitä ilmeisimmin transvestiitti tms., joka ei ulkonäkönsä (mm. hyvin suuri koko) vuoksi pysty esiintymään julkisuudessa tai transupiireissä uskottavasti "naisena" millään lailla. Mieli lienee kieroutunut hakemaan tyydytystä perverssillä tavalla, ja huijausta/kunnianloukkaustahan tuo toiminta on. Eli tarvitsee pikaisesti ammattiapua.

      • Kuka nyt nauraa???

        Media sitä, media tätä. Jos on nuppi sekaisin niin se on sekasin. Syyttää voi vaikka ketä, mutta se on täysn turhaa! Oli syypää nyt sitten RK tai me idiootit naiset, niin tämä on VÄÄRIN, ja sen pitää LOPPUA, koska se tuottaa niin monille ihmisille huolta ja päänvaivaa.

        Turhaan te kinaatte kuka on oikeassa ja kuka ei, kaikki sen ymmärtää (paitsi RK ja sen vinksahtanut ystävä täällä sivulla) että toiminta on väärin ja se pitäisi lopettaa.

        Riina, tuli vaan mieleen että kai edelleen odotat? Eiköhän me tavata vielä ihan "laillisissa" merkeissä... Niin, eihän tämäntyyppisessä toiminnassa ole mitään pahaa. Ellei pilkka lyö omaan nilkkaan ;))


      • HAHAHHA....
        Kuka nyt nauraa??? kirjoitti:

        Media sitä, media tätä. Jos on nuppi sekaisin niin se on sekasin. Syyttää voi vaikka ketä, mutta se on täysn turhaa! Oli syypää nyt sitten RK tai me idiootit naiset, niin tämä on VÄÄRIN, ja sen pitää LOPPUA, koska se tuottaa niin monille ihmisille huolta ja päänvaivaa.

        Turhaan te kinaatte kuka on oikeassa ja kuka ei, kaikki sen ymmärtää (paitsi RK ja sen vinksahtanut ystävä täällä sivulla) että toiminta on väärin ja se pitäisi lopettaa.

        Riina, tuli vaan mieleen että kai edelleen odotat? Eiköhän me tavata vielä ihan "laillisissa" merkeissä... Niin, eihän tämäntyyppisessä toiminnassa ole mitään pahaa. Ellei pilkka lyö omaan nilkkaan ;))

        Niin, ja veikkaan että sun pikku pankkiiripomosi tykkäis varmasti kuulla kuka hänellä on oikein töissä! Konttorissa tavataan ;)


    • vihainen mies

      Hyvä kun yhteystiedot löytyivät täältä, saa kohta muistutuksen kuolevaisuudestaan. Yritti huijata väärää naista.

      • 11+20

        Mun suhteen tän kakon huijaus jäi yrityksen tasolle...mutta mun poikaystävä ja miespuoliset ystävät eivät ole kovinkaan iloisia tästä toiminnasta...että jos baarissa tavataan niin "Riina" ja baarin muu asiakaskunta saa kuulla kovaäänisen selonteon tästä asiasta.


      • Jaahappas

        Notta väkivallallakos täällä jo uhkaillaan – ja toisaallakin vähintään vihjaillaan?

        Easy now, boy, hold your whores.


    • sdfjh

      "vihainen mies", hienoa! Kerrohan Empulle terveisiä!

      Veljeni olisi myös aika nopeasti tullut näyttämään että nyt huijasi kyllä täysin väärän ihmisen sukulaista, mutta välimatkaa on sen verran ettei maksa vaivaa. Voinen vain tyytyväisenä hymyillä, että onhan niitä muitakin tapoja maksella velkoja takaisin, eli "rattaat pyörivät täälläkin" (;

      • 1+6

        Yksi hyvä vinkki oli tuossa aikaisemmin... ilmoitella yhteistyökumppaneille, että millaisen henkilön/yrityksen kanssa ovat tekemisissä. Minusta on oikeudenmukaista että ovat hekin ajan tasalla..Koska uskon että moni ei halua yhdistää firman nimeä tällaiseen toimintaan. HIFK oli ilmeisesti saanut vihiä purkaen sopimuksen...


    • sdfjh

      Empulle muuten vielä sellaisia terveisiä, että pelikavereitaan ei kannata koskaan aliarvioida! Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön... (;

    • Artistienmaine

      Katsoin noita nettisivuja ja tajusin että kyseinen tyyppihän on yhteistyössä tunnettujen tapahtumien/artistien/urheilutapahtumien kanssa... Nämä tapahtumat/artistit saavat kyllä tässä myöskin negatiivista julkisuutta, valitettavasti..=/ Onko mukava että teinien suosima yhtye on yhdistettynä "seksihuijariin" joka huijaa nuoria tyttöjä pervoihin leikkeihin.. saatikka urheilutapahtumat, jotka muuten ovat puhtoisia maineeltaan? Enpä usko... Ovatkohan asiakkaat tietoisia asiasta?

      Ei ole kovin ammattimaista touhua riskeerata omien asiakkaidensa mainetta ylimielisellä käytöksellään omasta toiminnasta...Ja luvannut vielä jatkaa toimintaa.

    • Kuka nyt nauraa hah?

      Jokainen meistä voisi nyt laittaa vähän palautetta näille Riinan/Empun/vittumikänimi-ikinä-lie työkavereille ja yhteistyökumppaneille, että minkälaisen ihmisen kanssa ovat tekemisissä. Mukaan nettilinkkejä ja todistusaineistoa tapahtuneesta!!!!!

      MINÄ ALOITAN SEN SAMANTIEN. Tehkää perässä. Ihan tosi.

      • 19+5

        Siis kuka uhri täällä fanittaa rikollisjärjestöjä? Lukemisen ymmärtäminen taitaa olla hieman hankalaa joillekkin....:D Sanoma oli että joissain kohtaa "Riina" saattaa olla tekemisissä väärien ihmisten kanssa. Se ei ole hauskaa kenenkään kannalta.


      • kyllä teitä on nähty
        19+5 kirjoitti:

        Siis kuka uhri täällä fanittaa rikollisjärjestöjä? Lukemisen ymmärtäminen taitaa olla hieman hankalaa joillekkin....:D Sanoma oli että joissain kohtaa "Riina" saattaa olla tekemisissä väärien ihmisten kanssa. Se ei ole hauskaa kenenkään kannalta.

        "Mutta ihan tiedoksi...ne mopopojat ei oikeen tykkää raiskareista tai hyväksikäyttäjistä..ainakin jos puhutaan yhdestä tietystä kerhosta..:)"


        Ei taida ainakaan olla Bandidos. ;-)

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201111170095610_uu.shtml


      • 20
        kyllä teitä on nähty kirjoitti:

        "Mutta ihan tiedoksi...ne mopopojat ei oikeen tykkää raiskareista tai hyväksikäyttäjistä..ainakin jos puhutaan yhdestä tietystä kerhosta..:)"


        Ei taida ainakaan olla Bandidos. ;-)

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201111170095610_uu.shtml

        No missä kohtaa lausetta ihannoidaan mopopoikia? Eikös tuo ollut toteamus...Jos sanon että "terroristit eivät oikein tykkää vääräuskoisista" niin tarkoittaako se että ihannoin terroristeja? En nyt tarkoita pelkästään mopopoikia, se on melko yleistä ettei raiskareista pidetä.=)
        En arvosta mopopoikia yms "alamaailmaa"...
        Ja ei, en puhun bandidoksesta.=)

        Edelleenkin, kannattaa koittaa ymmärtää luettua...


      • ei tietenkään :)
        20 kirjoitti:

        No missä kohtaa lausetta ihannoidaan mopopoikia? Eikös tuo ollut toteamus...Jos sanon että "terroristit eivät oikein tykkää vääräuskoisista" niin tarkoittaako se että ihannoin terroristeja? En nyt tarkoita pelkästään mopopoikia, se on melko yleistä ettei raiskareista pidetä.=)
        En arvosta mopopoikia yms "alamaailmaa"...
        Ja ei, en puhun bandidoksesta.=)

        Edelleenkin, kannattaa koittaa ymmärtää luettua...

        Mitä tulee terroristeihin, niin jenkeissä DHS/FBI näkee terroristin tuntomerkeiksi, mm. eineksien ja kullan ostaminen, kellon ja kiikarien käyttäminen, hyväntekeväisyyteen lahjoittaminen, aseen omistaminen, tiedon hankinta puhelimitse tai sähköpostilla, käteisen käyttäminen ja katukilpien lukeminen.

        Eli tuo että sanot noin terroristeista tarkoittaa vain sitä, että olet oppinut hyvin median päähäsi iskostaman kuvan terroristeista..

        Tuo toteamuksesi muuttuu ihailevaksi toteamukseksi tuon lopun myötä. Siitä paistaa asenne todella paljon läpi.


      • 24
        ei tietenkään :) kirjoitti:

        Mitä tulee terroristeihin, niin jenkeissä DHS/FBI näkee terroristin tuntomerkeiksi, mm. eineksien ja kullan ostaminen, kellon ja kiikarien käyttäminen, hyväntekeväisyyteen lahjoittaminen, aseen omistaminen, tiedon hankinta puhelimitse tai sähköpostilla, käteisen käyttäminen ja katukilpien lukeminen.

        Eli tuo että sanot noin terroristeista tarkoittaa vain sitä, että olet oppinut hyvin median päähäsi iskostaman kuvan terroristeista..

        Tuo toteamuksesi muuttuu ihailevaksi toteamukseksi tuon lopun myötä. Siitä paistaa asenne todella paljon läpi.

        Höpöhöpö..kaltaisiasi narsistitrolleja on pilvin pimein netissä..tuleeko hyvä mieli kun luulet olevasi fiksumpi ja parempi kun muut? toivottavasti...

        Niin, terroristeja kun on monenlaisia...mm.Al qaida, joka on CIA:n perustama ryhmä, jotta USA:lla on syy alkaa sotimaan "terroristien vastaista sotaa"...en ihaile heitä Koska terroristit saavat pahaa aikaan joka tapauksessa. Miksi luulet nyt tietäväsi kantani terroristeihin? :D :D

        Älä viitsi pönkittää itsetuntoasi älyttömillä viesteilläsi.:D Jos ihailisin mopopoikia, varmaan sen sinulle ilmaisisin. Mutta kun en, minua ei pahemmin tuo rikollinen maailma kiehdo.:D

        Mutta hienoa, jos sinulla on yliluonnollinen selvänäkö nähdä että olen oikeasti jotain muuta mieltä mitä sanon..en jaksa väitellä kanssasi, se on melkein sama kun selittäisi sialle että missä on pohjantähti. kaikenlaisia urpoja..


      • narsistitrolli öööö?
        24 kirjoitti:

        Höpöhöpö..kaltaisiasi narsistitrolleja on pilvin pimein netissä..tuleeko hyvä mieli kun luulet olevasi fiksumpi ja parempi kun muut? toivottavasti...

        Niin, terroristeja kun on monenlaisia...mm.Al qaida, joka on CIA:n perustama ryhmä, jotta USA:lla on syy alkaa sotimaan "terroristien vastaista sotaa"...en ihaile heitä Koska terroristit saavat pahaa aikaan joka tapauksessa. Miksi luulet nyt tietäväsi kantani terroristeihin? :D :D

        Älä viitsi pönkittää itsetuntoasi älyttömillä viesteilläsi.:D Jos ihailisin mopopoikia, varmaan sen sinulle ilmaisisin. Mutta kun en, minua ei pahemmin tuo rikollinen maailma kiehdo.:D

        Mutta hienoa, jos sinulla on yliluonnollinen selvänäkö nähdä että olen oikeasti jotain muuta mieltä mitä sanon..en jaksa väitellä kanssasi, se on melkein sama kun selittäisi sialle että missä on pohjantähti. kaikenlaisia urpoja..

        Aika harhaanjohtavia päätelmiä teet minusta anonyymistä kirjoittajasta, mutta sen ymmärtää kun olet nainen jonka on tuotava naiseuttaan esiin nimettömässä internetissäkin...

        Kuten aiemmin sanoit olet hienosti oppinut median opettamat faktat terrorismista. :) Mikä on Al Qaedan ja CIA:n suhde nykyisin? Miten Libyassa Al Qaeda terroristit ovatkin lännen puolella?

        Rivien välistä oli jo luettavissa ihailusi mopopoikiin, turha sitä on enää kieltää. Jos sinua ei kiehdo rikollinen maailma, niin miksi keskustelet ketjussa joka käsittelee ihmisiä huijaavaa ammattirikollista.


      • ...
        narsistitrolli öööö? kirjoitti:

        Aika harhaanjohtavia päätelmiä teet minusta anonyymistä kirjoittajasta, mutta sen ymmärtää kun olet nainen jonka on tuotava naiseuttaan esiin nimettömässä internetissäkin...

        Kuten aiemmin sanoit olet hienosti oppinut median opettamat faktat terrorismista. :) Mikä on Al Qaedan ja CIA:n suhde nykyisin? Miten Libyassa Al Qaeda terroristit ovatkin lännen puolella?

        Rivien välistä oli jo luettavissa ihailusi mopopoikiin, turha sitä on enää kieltää. Jos sinua ei kiehdo rikollinen maailma, niin miksi keskustelet ketjussa joka käsittelee ihmisiä huijaavaa ammattirikollista.

        Noloa miehelle, käyttää "naiskorttia", kun ei muuten enää verbaliikka riitä.


    • sdfjh

      Reebok lopetti yhteistyön.

    • toivottavasti

      Jäljellä vielä:

      -Valio
      -Microsoft
      -Leaf/Sisu
      -Sports Academy
      -Koff
      -Nrj
      -Kinder

      Toivottavasti ovat informoituja ennen vuoden 2012 soppareita

      • 12

        Ja sitten on noita kaikenlaisia tapahtumia...en usko, että tapahtumat, joissa on paljon nuoria, haluavat mainetta sillä että tekevät yhteistyötä tällaisen huijarin kanssa...eihän? :/


    • sdfjh

      Valio ei ole yhteistyössä, jostain syystä heidän mehumainoksensa on sivuilla vaikka ko mehua ei edes valmisteta enää. Markkinointiosastoa kuitenkin informoitu asiasta.
      Mistä yhteistyökumppanilista on, itse en löytänyt viitteitä mm. Kinderistä?
      Sports Academyä informoitu, ei tuntunut paljoa kiinnostavan. Entäs sitten, kun informoisi heille sovittuja esiintyjiä...

    • äly

      Jos itse olisin RK, niin saattaisin olla kiinnostunut myös mistä näitä kumppanilistauksia oikein tulee...ja saattaisin huippuälykkääksi (suorastaan yli-inhimillisen älykkäänä) itseäni pitävänä; taas kerran esiintyä toisen puolen pelaajana. (Kuten aiemmin tässä ketjussa). No mutta ei Mensakaan enää tässä kohtaa auta. Aika on loppu.

    • sdfjh

      Jos RK kokee meihin huijattuihin ylemmyyttä suuren älynsä vuoksi, niin voisin lähettää terveisiä että täällä yksi oikeasti Mensalainen on myös vastassasi ja paljon aikaiseksikin saanut. Ja kyllä, myös aivan laillisesti. Tämän asian yhteydessä on mukava viljellä ylikuluneita fraaseja, kuten "ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön", koskien kumpaakin osapuolta.

    • hahahahahahha

      hyvä, nyt kaikki laittaa heille yhteistyö kumppaneille e-mailia ja soittoa perään. Tehdään RK:n elämästä yhtä hehkeää kuin hän on tehnyt meille :)

    • muhahahihehih
    • Horowatch

      Aika paljon saa olla vikaa päässä, että lähtee tuherolla taloa vuokraamaan. Jos joku tarjoaa, niin se on sama kuin lähettäisi rahansa suinpäin ensimmäiselle nigerialaiskirjeen lähettäjälle.

      • jep..

        et taida olla ihan terve tapaus..


    • huoratlinnaan

      Aika outoa, että huora valittaa lehdessä. Oma vika ettei ottanut maksua ensin ennenkuin jakoi tavaraansa. Se vielä puuttuisi että oikeuslaitos puuttuisi ajamaan huorien etua. Seksin myynti pitäisi myös laittaa rankaistavaksi rikokseksi.

    • sdfjh

      Mites tuo KK, joka on yrityksen RKE hallituksen varajäsen... Pienen googlettamisen jälkeen selviää, että KK:lla on bisneksiä myös Sedun kanssa. Piirit siis suurenee. Vaikea sanoa, tietääkö KK RK:N toiminnasta, vaikea olisi uskoa että tietäessään haluaisi nimeään sekoitettavan ko yritykseen, Sedusta nyt puhumattakaan. Suomen piirit ovat niin pienet, että RK väkisin pissii kyllä omille jaloilleen tässä.

    • JK

      VAI NIN

    • Huijattu

      Huijari jatkaa edelleen huijaamista!

      Nimet ovat vain vaihtuneet. Käyttää tuota tarinaa, että on itse espanjassa ja vuokraa asuntoaan sen takia!

    • sdfjh

      Mikä on uusi nimi? Nopeasti tänne tietoa.

    • hauskaaonelämä

      :D

    • aaggaaiinn
    • jatkuu..

      Edelleen käyttää ihan samaa nimeä ja tarinaa. Vastasin au pair-ilmoitukseen, kun sitten puhuimme puhelimessa, juttu muuttuikin yhtäkkiä joksikin kilpailuksi, johon olisi kuulunut juuri kaikkea em. tehtäviä, huh huh. Sanoin kiitos ja kuulemiin. Ei taida kyllä kauhean älykäs tyyppi olla, jos ei keksi edes pieniä uusia nyansseja tarinoihinsa.

      • sama tarina

        Sama huijari soitti minulle tänään. Sama asunto Kampissa/Etu-Töölössä, sauna ja parveke. Tarinassa myös yhä samat ainekset: perhe Espanjassa ja kotiapulainen siivoaa, pyykkää ja passaa.


    • khahahahah

      Voi RK sentään.. En tiedä kauanko järjestit tätä sun uskomatonta leikkiä, mut mä varastan sen sulta :)

      sanoin sulle, älä pelleile perkele väärän ämmän kanssa. Kyllä, oon just se kenen kanssa juteltiin puhelimessa vielä pitkään... sillon, kun kysyin....

      Onko sulla kaikki hyvin sun äidin ja isän kanssa?

    • sdfjh

      Aluksi minua vitutti, että miksi itsekin tyhmänä tuli huijatuksi. Mutta nyt, kun saa tuntea niin avointa halveksuntaa jotakin paskiaista kohtaan, ja vielä oikeutetusti, niin olen jo alkanut nauttia siitä että saan pienin paloin tuhota ihmistä.

    • köyhä ritari

      ko. tyyppi muuttanut Tallinnaan.

    • diudiudiudiud

      juu voi ei, tallinnassahan se kusettaa kaikkia ihan mennen tullen.. voi ei :/ niin ja muuten, mistä tiedät että se tallinnassa asuu? :P

    • --

      Tänään sain soittoa, en mennyt lankaan missään vaiheessa.

      Ihan vaan teille tiedoksi, jotka (toivottavasti) edelleen viette tätä asiaa eteenpäin, tässä hänen mulle sepittämänsä tarina. Tämä jätkä on saatava kuriin.

      Puhelu alkoi sillä, että Töölöstä löytyisi mulle ja mun ystävälle kiva kämppä tarjottavaksi. Itse kämpästä hän ei puhunut mitään, kertoi vain asuvansa nykyään vaimonsa ja lapsiensa kanssa Espanjassa. Hän kuulemma omistaa asunnot Sipoossa, Töölössä ja Tallinnassa. Sain sellaisen kuvan, että minun ja mun kämppikseni tehtävä olisi käydä Tallinnassa silloin tällöin hakemassa postit yms. Töölössä meidän kanssa asuisi myös kotiapulainen. Puhelimessa ollut mies ei puhunut sukkahousuista, mutta painotti todella kovasti sitä, että kotiapulaista on osattava käskeä ja hänen on annettava tehdä kaikki kotityöt. Lopuksi jätkä ehdotti, että lähtisin tämän kotiapulaisen kanssa jo ensi viikonloppuna Tallinnaan risteilylle, "jotta nähtäisi riittääkö mun auktoriteetti".

      Kuuntelin tämän tarinan suu auki ja ihmetellen, luuleeko tää mies ihan todella, että tommonen puppu menee läpi? Lopetin puhelun kuitenkin ystävällisesti - nyt nettikeskusteluja luettuani ymmärrän, ettei olisi tarvinnut.

      Jos tosiaankin luet tätä, "seksihuijari" "RK" "Riina" "Emppu" "Mikko", niin haha nauran sulle. Yritä nyt skarpata vähän ja ala toteuttaa fetissejäs loukkaamatta muita. :)

      Jotenkin puistattaa, että oon tosiaan jutellut puhelimessa noin sairaan ihmisen kanssa!

    • LOLLLLLLstna

      tällä RKlla on ollu ilmeisesti vähän rankkaa pienenä sen vanhempien takia ja on siks näin helvetin hullu. ainaki iski kovaan kohtaan ku kysyin häneltä asiasta suoraan. hahaha. ei oo meijän vika että sen vanhemmat oli enemmän tai vähemmän sairaita. tarvii kostaa muihin.

    • hupsistakeikkaaaaaaa

      Onko RK ollut naimisissa?

      tapasin kyseisen henkilön vapaa-ajan ulkopuolella, heti oli aistittavissa kaiken sen ystävällisyyden takaa, että joku osa oli hieman vinossa. googlaamalla firman nimen, ensimmäiset hitit olivat nämä. ihmetten niitä promotyttöjä, jotka ovat yrityksen listoilla. taipumus ei näytä pysyvän kurissa edes työelämässä...

      • Sarja

        Mä tapasin tän veijarin 2000-luvun alussa Tallinnassa manikyyribaarin läheisessä barissa. :-) Oli Hgin kaupungilla työskentelevän frendinsä kanssa liikkeellä ja ehkä hiukan kamoissa, mutta ihan herrasmiehiä, hauska juttutuokio. Tavattiin sen jälkeen kerran illallisen merkeissä Hgin yössä. Edelleen ihan symppis kaveri, ei todella ehdotellut mitään pervoa, syötiin ja juotiin hyvin ja mentiin kumpikin omiin koteihimme nukkumaan. Muutama kk ton jälkeen sain kyllä oudon tekstariehdotuksen, lähtisinkö mukaan matkalle jenkkeihin. Vastasin, että ei kiinnosta. Mulla oli epäilys, että a)hän käyttää huumeita b) välittää niitä c)maahantuo. Pelkäsin, että matkalle haettiin viatonta tyttöä, jonka laukkuun ne sullotaan, tms.

        Okej, mä olin jo lähes 3-kymppinen, silloin, mutta silti. Kaveri on mua paljon vanhempi. Oisko -67 tai -68.


    • tytsy..

      Ei helvetti tää tyyppi yritti kusettaa mua ulkomaanmatkalla ja jollai kilpilulla facebookissa. Onneks on netti mistä tutkii tietoa tarkemmin....

    • Pelimies

      En ole koko elämäni aikana tavannut ketään näin TYHMIÄ ja typeriä naisia kuin tässä topicissa "huijatut" jolta joku onnistui kuun taivaalta lupaamalla saamaan pillua. Toistan vielä että maailman typerimmät ämmät ovat kyseessä! Luulisi edes hävettävän sen verran että olisivat horot hiljaa mutta ei! Sitten vielä puhutaan kostosta ja jostain mopopojista, tavisten katteeton uho on NOLOO!

    • dullard

      Sen tasoinen tyhmyys, että menee tuollaisen sepittäjän retkuun on kyllä perin huolestuttava juttu. Jos teidän piti olla ihan normaaliälyisiä, niin nyt olisi korkea aika tarkastella asiaa uudestaan. :D

    • Mutta miten tyhmiä

      ovat miehet, jotka rupeavat kaiken maailman rikollisten ja kummajaisten kavereiksi? Kaveria ei sitten petetä eikä jätetä, vaikka mistä jäisi kiinni. Hyi, varsinaisia aviosuhteita.

    • Yksi mikrosiru

      Sellaisia on vaikea saattaa vastuuseen. Ainakin, jos henkilö matkustaa maasta toiseen.

    • säälipi.lua

      Anteeksi, mutta mitä rikosta tuossa on?
      Iät ja ajat miehet on puhuneet naisille potaskaa että saavat...
      Ei taida riittää Poliisilla resursseja jo aletaan tekeen rikosilmoituksia tyyliin: "toi mies valehteli ja mä annoin sen takia p.llua".
      Tällaisi "rikollisia" on yökerhot ja muut ravintolat tupaten täynnä. Sinne vaan pidättämään:)

    • panemisen kaiho

      Saisko sitä niinku vitttua akoilta? Onhan kaikilla ämmillä toosa haarojensa välissä. Mulla on nyt kyrrpä tosi kovana.

    • Mimmmu

      Onko kyseisestä tyypistä mitään uutta tietoa?etenikö oikeusproggis ikinä?miltei jouduin uhriksi 2000-luvun taitteessa.nyt vasta löysin tämän ketjun.

    • Roskalehti

      normaali liiketoimi rekrytoida esiintyjiä tuotteisiinsa missähän kohtaa asiassa on jotain rikollista tai epänormaalia? iltalehti taas puskajuttujensa kanssa tuomarina ja hutkijana

    • emppuonhomo :E

      EMPPU ON HOMO :D::DD:D:D:D:D:D:D

    • Ällötys
    • elleniina

      Eilisessä Kaisan Luksuskodit-ohjelman uusinnassa tää pervåilija esitteli poikamiesboksiansa Tallinnassa.

    • Hepis

      Hah, tama mies yritti huijata mua 1999. Oli Kiss FM:n tyyppien kanssa hyvää pataa. Mun äiti puhu jonkun juontajan ja tän pervon kanssa puhelimessa. Tehtiin poliisille ilmoitus. Ilmeisesti nämä juontajat ja media -hahmot ovat kaikki perverssejä. Varmaan katselee Axl Smithin panoluolan tuotantoa:)

    • liukkaill_a

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe