Tästä päivästä alkaen olen

heikki_tala

Itä-Talainmaan marqiisi, samana päivänä kuin kuntosaliyrittäjä Olof Daniel Westlingistä tuli Länsi-Götanmaan herttua.
Tavoitteeni on virallisesti yksikielinen Suomi, josta näin tulee aito Pohjoismaa - samanlainen kuin Ruotsi, jossa myös suuren enemmistön kieli on ainoa virallinen; Ruotsissa ruotsi, Suomessa suomi.
Itsestään selvää on, että pakkoruotsi poistuu - nopeammin kuin monet vielä uskovatkaan.

29

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AOF-

      Axel Olof Freudenthalin henki! Ajatella tuon kielirasistin henki elää vielä meidän suomalaisten yllä.

      • Börjerssön

        Teille perunanenille on vain ehkä perunateatteria tiedossa intissä.


      • Munsalan soutaja
        Börjerssön kirjoitti:

        Teille perunanenille on vain ehkä perunateatteria tiedossa intissä.

        Sinä armeijaa ole edes käynnyt vitun ahvenanmaalainen homo joten pidä turpasi kiinni "intistä"!


      • ålanderi
        Munsalan soutaja kirjoitti:

        Sinä armeijaa ole edes käynnyt vitun ahvenanmaalainen homo joten pidä turpasi kiinni "intistä"!

        Jag bor på Åland som är en del av Finland och här pratar vi förstås svenska eftersom det är vårt modersmål :D

        Den Åländska flaggan är otroligt vacker och är en naturlig del av den vackra svenskspråkiga Åländska skärgårdsmiljön :D

        titta på linkki juntti:

        http://2.bp.blogspot.com/_z6xd9q8I78A/SxNvxz0xvbI/AAAAAAAAA-I/chZ4Twojhk4/S730/PICT7062.JPG


      • Keisari Wilhelm
        ålanderi kirjoitti:

        Jag bor på Åland som är en del av Finland och här pratar vi förstås svenska eftersom det är vårt modersmål :D

        Den Åländska flaggan är otroligt vacker och är en naturlig del av den vackra svenskspråkiga Åländska skärgårdsmiljön :D

        titta på linkki juntti:

        http://2.bp.blogspot.com/_z6xd9q8I78A/SxNvxz0xvbI/AAAAAAAAA-I/chZ4Twojhk4/S730/PICT7062.JPG

        Vedä kätees!

        Oli se niin suuri virhe ettei Keisari Wilhelm ja der Goltz poistaneet svekko paskoja.

        Hurrit pelkurimaisesti perääntyi Ahvenanmaalta kun eivät uskaltaneet taistella Saksan kanssa koska Saksa oli yhdistynyt ja vahva kiitos Bismarckin. Toista se oli Kolmikymmentävuotisen sodan aikana jolloin te svekko SIAT saitte hävitetyksi hajanaisen Saksan väestöstä 30%.


      • ålänningen
        Keisari Wilhelm kirjoitti:

        Vedä kätees!

        Oli se niin suuri virhe ettei Keisari Wilhelm ja der Goltz poistaneet svekko paskoja.

        Hurrit pelkurimaisesti perääntyi Ahvenanmaalta kun eivät uskaltaneet taistella Saksan kanssa koska Saksa oli yhdistynyt ja vahva kiitos Bismarckin. Toista se oli Kolmikymmentävuotisen sodan aikana jolloin te svekko SIAT saitte hävitetyksi hajanaisen Saksan väestöstä 30%.

        http://www.alandsresor.fi/fi/default.aspx

        Välkommen :D


      • tiukkaan vittuun
        ålänningen kirjoitti:

        http://www.alandsresor.fi/fi/default.aspx

        Välkommen :D

        Jos minä sinne tulen niin on oltava naisilla vittu märkänä. On meinaan aikamoinen lasti pusseissa joka pitäisi saada tyhjennettyä.


      • ParruArska
        tiukkaan vittuun kirjoitti:

        Jos minä sinne tulen niin on oltava naisilla vittu märkänä. On meinaan aikamoinen lasti pusseissa joka pitäisi saada tyhjennettyä.

        minulla on tiukka peppu ja tykään isoista pusseista :D


      • kilpapurjehdus
        ParruArska kirjoitti:

        minulla on tiukka peppu ja tykään isoista pusseista :D

        Äitis tykkää suomalaisesta munasta kuten isoäitisi.

        Isoisä kerto miten saatanan mukava ol.i 1941 panna sitä ahvenanmaalaista naista jolla oli kesämekko mutta ei pikkuhousuja. Liekkä isoäitisi?


      • homot ok
        Munsalan soutaja kirjoitti:

        Sinä armeijaa ole edes käynnyt vitun ahvenanmaalainen homo joten pidä turpasi kiinni "intistä"!

        Älkää haukkuko homoja, eivät he meiltä mitään vaadi..
        Toisin on bättre folkin laita, joka kiusaa meitä kehdosta hautaan.


      • ...
        ålanderi kirjoitti:

        Jag bor på Åland som är en del av Finland och här pratar vi förstås svenska eftersom det är vårt modersmål :D

        Den Åländska flaggan är otroligt vacker och är en naturlig del av den vackra svenskspråkiga Åländska skärgårdsmiljön :D

        titta på linkki juntti:

        http://2.bp.blogspot.com/_z6xd9q8I78A/SxNvxz0xvbI/AAAAAAAAA-I/chZ4Twojhk4/S730/PICT7062.JPG

        Mtaan en ymmartanyt kirjoituksestasi, mutta jos kyselit siina linkissa nakyvan ratin tarkoitusta, niin meilla tuollaisilla pyyhitaan poytaa.
        Laitan A pisteet peraan, niita on taas. .....................


      • Orsi Ori
        tiukkaan vittuun kirjoitti:

        Jos minä sinne tulen niin on oltava naisilla vittu märkänä. On meinaan aikamoinen lasti pusseissa joka pitäisi saada tyhjennettyä.

        Meikä näet kävi juuri.
        ; )


    • Vennamo.

      Olet enemmän kuin aatelinen, sillä olet Suomen kielipolitiikan kruunaamaton kuningas.

      Ilman Sinua ja sisukasta työtäsi kielivapaus olisi vielä toivottoman kaukana.

      • tapsanlapsa

        Ja Rautalapio on runkkuruhtinas!


      • leikitellä näillä "arvonimillä". Runsaat 21 vuotta sitten minut kruunattiin TKHLY:n kuninkaaksi ja sain arvon merkeiksi keramiikkakruunun ja -valtikan. Olen siis sekä kuningas että marqiisi. ;-)
        Ja ehkä luetteloon voidaan lisätä pakkoruotsin vastustajien kruunaamaton kuningas. Ettei vaan tullut jo hieman yläkanttiin?

        TV:ssa pohdittiin tänään Ruotsin mahdollista luopumista kuninkuudesta, jota saattaa vauhdittaa tavallisen ockelbopojan nimittäminen "hänen kuninkaalliseksi korkeudekseen", Ruotsin prinssi Danieliksi ja Länsi-Jöötanmaan herttuaksi. Daniel on ihan symppis, joten hieman säälittää tuollainen arvonimien ja kunniamerkkien suma tavikselle ihan vain reittä pitkin. Mutta eihän se ole mitenkään tavatonta historian pitkässä juoksussa. Toivokaamme sekä Viktorialle että Taaville kaikkea hyvää elämässään.


      • jhhjfhfhfh
        heikki_tala kirjoitti:

        leikitellä näillä "arvonimillä". Runsaat 21 vuotta sitten minut kruunattiin TKHLY:n kuninkaaksi ja sain arvon merkeiksi keramiikkakruunun ja -valtikan. Olen siis sekä kuningas että marqiisi. ;-)
        Ja ehkä luetteloon voidaan lisätä pakkoruotsin vastustajien kruunaamaton kuningas. Ettei vaan tullut jo hieman yläkanttiin?

        TV:ssa pohdittiin tänään Ruotsin mahdollista luopumista kuninkuudesta, jota saattaa vauhdittaa tavallisen ockelbopojan nimittäminen "hänen kuninkaalliseksi korkeudekseen", Ruotsin prinssi Danieliksi ja Länsi-Jöötanmaan herttuaksi. Daniel on ihan symppis, joten hieman säälittää tuollainen arvonimien ja kunniamerkkien suma tavikselle ihan vain reittä pitkin. Mutta eihän se ole mitenkään tavatonta historian pitkässä juoksussa. Toivokaamme sekä Viktorialle että Taaville kaikkea hyvää elämässään.

        Ja onhan sitä muutenkin "tavisten" verta sekaantunut kuninkaalliseen, eikös Kustaa kolmaskin ollut kiinnostuneempi tallipojista kuin kuningattaresta, niin täytyi sitten jonkun muun polkasta Ruotsille tuleva kuningas!


      • Vilhelm Moberg
        jhhjfhfhfh kirjoitti:

        Ja onhan sitä muutenkin "tavisten" verta sekaantunut kuninkaalliseen, eikös Kustaa kolmaskin ollut kiinnostuneempi tallipojista kuin kuningattaresta, niin täytyi sitten jonkun muun polkasta Ruotsille tuleva kuningas!

        Kustaa V oli kiinnostunut Kurt Haijbystä oikealta nimeltään Kurt Johansson.


      • Haijbystä lisää
        Vilhelm Moberg kirjoitti:

        Kustaa V oli kiinnostunut Kurt Haijbystä oikealta nimeltään Kurt Johansson.

        Kustaa V oli homo ja natsimielinen. Niin taisi olla.

        http://gayfortoday.blogspot.com/2007/06/gustaf-v-of-sweden.html

        Ruotsista ja viime sodista puhutaessa pitää AINA muistaa taikasanat RAUTAMALMI, KUULALAAKERIT JA HAMMASKULTA!

        Vanha hyvä aihe ja aina löytyy SKF Ruotsi ja kuulalaakerit ja natsikulta palkkioina "urheille ruotsalaisille"!

        http://www.kristitynfoorumi.fi/hitlerintuki.htm

        Natsi ja natsin kaverit: Isoisä ja kruununprinssi Paksun Hermannnin kahtapuolen:

        http://sv.wikipedia.org/wiki/Fil:Gustavgoring1939.JPG

        http://sv.wikipedia.org/wiki/Gustaf_V


    • Tapio Rautalapio

      Aika vaatimatonta. Julistauduithan kuninkaaksi jo vuosia sitten. ei muuta mahtikäsky vain nettiin, kuningas Heikki, ja alamaisesi varmaan sitten ne toteuttavat !

    • pakkoruotsi pois!

      Nuoret kaikissa puolueissa ovat nousemassa voimallisesti pakkoruotsia vastaan. Mikä puolue haluaa menettää äänestäjiä roikkumalla kiinni pakkoruotsissa??

    • Nauru pidentää ikää!

      Hyvä Tala!! Rahvas tarvitsee koomikkoja. Näin yhteiskunta pysyy rauhallisena. Sinä lienet valtakunnan ykköskoomikkoja, lähes Saddamin aikaisen Irakin entisen ulkoministerin veroinen!!! Lieneekö jo virallisen nimityksen aika??

      • äläs uhoo!

        Sinä Irakia ole nähnytkään vitun ahvenanmaalainen svekko homo! Et edes armeijaa ole käynnyt!


      • Kemikaali-Ali

        Vai oletko sinä niitä kurdipaskoja joita Saddam ei ehtinyt kaasuttaa?


      • Työtön hullu natsi
        Kemikaali-Ali kirjoitti:

        Vai oletko sinä niitä kurdipaskoja joita Saddam ei ehtinyt kaasuttaa?

        Onko se työtön ja sisäsiittoinen natsi taas täällä riehumassa? Melkoisen köyhä elämä lienee sisäsiittoisella! No, en ihmettele!


      • Tapio ei onnistu
        Työtön hullu natsi kirjoitti:

        Onko se työtön ja sisäsiittoinen natsi taas täällä riehumassa? Melkoisen köyhä elämä lienee sisäsiittoisella! No, en ihmettele!

        Tapio paskalapio se vaan yrittää olla niin fiksu ja filmaattinen mutta aina epäonnistuu SURKEASTI.

        Vitun svekko luuseri. Miksi et mene vaikka veneretkelle kuten Erlund teki? :D


    • muuan fenno

      Muista Heikki vastedes käyttää arvonimesi korrektia muotoa "Itä-Taalainmaan markiisi"

      • Minulla ei ole mitään tekemistä Taalainmaan kanssa - en ole taala, vaan Tala! Siispä Itä-Talainmaan marqiisi. ;-)


      • muuan fenno
        heikki_tala kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään tekemistä Taalainmaan kanssa - en ole taala, vaan Tala! Siispä Itä-Talainmaan marqiisi. ;-)

        Enpä huomannut vitsiä... Mutta miksi "marqiisi"?


      • muuan fenno kirjoitti:

        Enpä huomannut vitsiä... Mutta miksi "marqiisi"?

        Koska kyseessä on IAA (itse annettu arvonimi), niin sen pitää erota aurinkoverhosta (markiisi). Marqiisissa on myös häivähdys kansainvälisyyttä, sillä "kuu" on yksi harvimmin suomen kielessä käytetyistä kerakkeista.

        Siis Itä-Talainmaan marqiisi (iaa). ;-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe