Miksi Ilkka Pitkänen erotettiin Suomen Asianajajaliitosta?

SpömmiPilleristi

Mitkä olivat erottamisen syyt?

33

3767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josko tuo alkoi

      ajamaan asiakkaan eikä liiton jäsenten etuja?

      • Olisiko noin

        Minä taas kuulin, että omat ja asiakkaan varat olivat menneet sekaisin? Sillä tavallako niitä asiakkaan etuja ajetaan?


      • Mahtaa vivuttaa!
        Olisiko noin kirjoitti:

        Minä taas kuulin, että omat ja asiakkaan varat olivat menneet sekaisin? Sillä tavallako niitä asiakkaan etuja ajetaan?

        >Minä taas kuulin, että omat ja asiakkaan varat olivat menneet sekaisin? Sillä tavallako niitä asiakkaan etuja ajetaan?

        Ei mennyt kuin toiseen vastaukseen, kun epärehellinen suolimuro tuli valehtelemaan, niin tyypillistä luusereille.

        On se vaarallinen mies tuo Ilkka Pitkänen!

        WINCAPITA EI OLLUT RIKOS OLLENKAAN!


      • Mr Toppila
        Olisiko noin kirjoitti:

        Minä taas kuulin, että omat ja asiakkaan varat olivat menneet sekaisin? Sillä tavallako niitä asiakkaan etuja ajetaan?

        Tuon radiolinkin kuunneltuaa huomaa kuinka viranomaiset ja media on valehdellut oman maan kansalaisille. Tästä tulee vielä aikas puhdistus talkoot, kun asiat on saatu päätökseen.


      • Mikä syy
        Mahtaa vivuttaa! kirjoitti:

        >Minä taas kuulin, että omat ja asiakkaan varat olivat menneet sekaisin? Sillä tavallako niitä asiakkaan etuja ajetaan?

        Ei mennyt kuin toiseen vastaukseen, kun epärehellinen suolimuro tuli valehtelemaan, niin tyypillistä luusereille.

        On se vaarallinen mies tuo Ilkka Pitkänen!

        WINCAPITA EI OLLUT RIKOS OLLENKAAN!

        Et kuitenkaan välittänyt korjata virhettä ja kertoa mistä syystä Pikänen erotettiin asianajajien liitosta. Kai siihen jokin syy oli? Vähemmän älämölöä ja enemmän faktaa, siinä sinulle oiva oppi.


      • Tyhmyyskin hämmentää
        Mikä syy kirjoitti:

        Et kuitenkaan välittänyt korjata virhettä ja kertoa mistä syystä Pikänen erotettiin asianajajien liitosta. Kai siihen jokin syy oli? Vähemmän älämölöä ja enemmän faktaa, siinä sinulle oiva oppi.

        >Et kuitenkaan välittänyt korjata virhettä ja kertoa mistä syystä Pikänen erotettiin asianajajien liitosta. Kai siihen jokin syy oli?

        Pointti on siinä, että valehtelevalle suolimuroluuserille ei hyödytä korjata mitään.

        >Vähemmän älämölöä ja enemmän faktaa, siinä sinulle oiva oppi.

        HEH! Just mulle faktaa!


      • Mr Toppila
        Mr Toppila kirjoitti:

        Tuon radiolinkin kuunneltuaa huomaa kuinka viranomaiset ja media on valehdellut oman maan kansalaisille. Tästä tulee vielä aikas puhdistus talkoot, kun asiat on saatu päätökseen.

        Kas, nikinnussija paljastuu vielä pitemmän ajan kuluttua.
        Säälittävä kirjoitelma siltäkin osin.

        .


    • Omat asiakasvarat
      • RahaaJuntusille

        Taitaa olla aika hyvä rahasampo tuo EOK Juntusille?


    • jd7s7799

      Pilleristi on ihan ok nimi merkki koska pillereitä olet ottanut tai jättänyt ottamatta.

      Mitä tuo yksi. henkilön asia liittyy talosurikoksiin ??

      • Winmaanikko

        Otin tai en, so what? Mutta asiaan, miksi Muumi-Ilkka potkittiin pois Suomen Asianajajaliitosta? Olen kuullut, en vahvistanut, tai verifioinut, että syynä oli se, että Muumilta sekosivat omat ja asiakkaan varat keskenään. Tälläiselle toiminnalle on rikoslaissa ihan oma nimikkeensäkkin.


    • Mr Toppila

      Onneksi on sitkeä tiimi tekemässä töitä mahdollisten menetyksien korvaamiseksi. Uusi automatisoitu signaalijärjestelmä on valmiina kiitos sitkeälle tiimille. Valtiolta ei olis saanut ikinä korvauksia, vaikka olis tehnyt rikosilmoituksen.

      • Sponzit maksaa!

        Ei TODELLAKAAN ole mitään mahdollisuutta saada valtiolta korvauksia, jos on osallistunut ponziin.

        Ainoa taho, joilta korvauksia voi karhuta, on "sponsori", joka houkutteli huijaukseen mukaan.


      • Suolijäsenenpuolella
        Sponzit maksaa! kirjoitti:

        Ei TODELLAKAAN ole mitään mahdollisuutta saada valtiolta korvauksia, jos on osallistunut ponziin.

        Ainoa taho, joilta korvauksia voi karhuta, on "sponsori", joka houkutteli huijaukseen mukaan.

        Eipä ole näkynyt lapuan tunkkia eikä sponssinpökälettä
        huutelemassa enää rikoilmotuksen tekoon. Luulisi
        vituttavan että valtio vie joka ikiseltä
        jäseneltä joka ikisen sentin.
        Kiitos vain avusta.
        Semmonen on nykytila oikeudesta suomessa.
        Taisi olla paha pettymys näille naru käsille. Loput
        naru kädestä tosin on tyytyväisiä että kaikki
        jäsenet jäävät häviölle.

        Sanoi muistaakseni krp poliisi v 2008 kun keräsi rikos
        ilmotuksia että kerätyt rahat tullaan pyrkimään
        palauttamaan ilmotuksen tehneille. Mutta rahat
        palautetaankin Valtiolle. Sellanen ei ole valehtelua
        kun on pyritty mutta ei pyritäkään.


      • Maramaramara

        ww.bookcover.fi/verkkokirjakauppa/kirjakategoriat/tietokirjat/a-wincapita-kirja.html


      • Maksetaan
        Suolijäsenenpuolella kirjoitti:

        Eipä ole näkynyt lapuan tunkkia eikä sponssinpökälettä
        huutelemassa enää rikoilmotuksen tekoon. Luulisi
        vituttavan että valtio vie joka ikiseltä
        jäseneltä joka ikisen sentin.
        Kiitos vain avusta.
        Semmonen on nykytila oikeudesta suomessa.
        Taisi olla paha pettymys näille naru käsille. Loput
        naru kädestä tosin on tyytyväisiä että kaikki
        jäsenet jäävät häviölle.

        Sanoi muistaakseni krp poliisi v 2008 kun keräsi rikos
        ilmotuksia että kerätyt rahat tullaan pyrkimään
        palauttamaan ilmotuksen tehneille. Mutta rahat
        palautetaankin Valtiolle. Sellanen ei ole valehtelua
        kun on pyritty mutta ei pyritäkään.

        Varmaan pyrittiin mutta nyt ei pyritä kun rahaa ei ole.


      • Kikulintervaaja

        Pätkä väärässä. Jos on tehnyt rikosilmoituksen niin rahat saa takaisin.


    • Erosi ihan itse!

      Häntä ei erotettu vaan hän erosi itse! Tämä on fakta.

      • Eikä eronnu vapaaehtoisesti, vaan hän sai potkut. Kysy vaikka asiaa asianajajaliitosta.

        Ja mitaan ette voi...


      • Olen tarkastanut
        RailiSuominen kirjoitti:

        Eikä eronnu vapaaehtoisesti, vaan hän sai potkut. Kysy vaikka asiaa asianajajaliitosta.

        Ja mitaan ette voi...

        Häntä ei erotettu vaan hän erosi itse! Tämä on kysytty liitosta.


      • LiittoJytky
        Olen tarkastanut kirjoitti:

        Häntä ei erotettu vaan hän erosi itse! Tämä on kysytty liitosta.

        Avioliitosta?


    • Viron pottuja

      Pitkänen haastoi Helsingin hovioikeuden neuvoksia virkarikoksesta KKO:een, mutta kanne ei ottanut tuulta siipiensä alle. Asianajajaliitto alkoi kuitenkin vieroksua Pitkästä tuon tapauksen seurauksena ja järjesti hänelle vuonna 1998 erikois(tilin)tarkastuksen. Pitkänen ei suostunut mielivaltaiseen järjestelyyn ja potkuthan siitä Pitkäselle seurasi.

      • HöpöJytky

        Puhut ihan höpöjä ja omassa sairaassa päässäsi keksimiä mielikuvitusjuttuja.


    • Tässäpä syy...
      • HöpöJytky

        Taas pelkkää höpöä ja sairaassa mielessä luotua kuvittelua.


    • Aitäävai

      " Ketkuretku 15.2.2010 16:15
      0 Käsittääkseni Pitkänen erotettiin asianajajaliitosta koska hänet oli todettu ulosotossa varattomaksi;) Näin ainakin lukee asianajajaliitonpäätöksessä. Tietääkö kukaan onko velat maksettu vain miten rahaliikenne nykyisin hoidetaan? Tulee jotenkin mieleeni että tälläisen yhdistyksen kautta tapahtuvan liiketoiminnan hoitamisessa voisi ulosottovelallisella olla muitakin dimenssioita kuin Suomalaisen oikeusturvan puolesta huolissaan olo:) "

      • kuskuspispis

        vai on jäänyt velat maksamatta, sopii hyvin mukaan handen kusettaja sakkiin.


    • Pitkis/pätkis

      Pitkikseltä itseltään kysyttynä syy oli ajojahti. Asianajoliiton tarkastajat tekevät pistotarkastuksia jäsentoimistoissa ja olisivat tehneet myöskin Pitkiksen toimistossa joka oli kyseisenä aikana Pitkiksen kotitoimisto, jonka tarkastamisesta Pitkis kieltäytyi. Pitkiksen mukaan sen riitti poispotkimiseen liitosta.

      Mutta tuntien Pitkiksen boheemisen ylimielisyyden, ainahan taiteilija on omasta mielestään väärinymmärretty.

    • markussetä

      Joko on löytynyt syy miksi erotetiin

    • SaakoOikeutta

      Onecoin koijarit tarvi apua. Pätkä apuun oikeuspaikka Sofia. Koulutusta ostettu ja myyty. Rikollisryhmä RKP Aikoo näpätä ponzzorien miljardit. Hätätilat

      • Anonyymi

        Oliko nyt Onecoinnin puolustaja Pitkänen ?

        Kukahan tuonkin kehärääkin halusi mukaan, sähkösopimukset peliin ja rahat takaisin.

        Ei onnistunut Wincapitassa miten Onecoinnissa. Rikosilmoitusta peliin ja Pitkänen "avuksi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko nyt Onecoinnin puolustaja Pitkänen ?

        Kukahan tuonkin kehärääkin halusi mukaan, sähkösopimukset peliin ja rahat takaisin.

        Ei onnistunut Wincapitassa miten Onecoinnissa. Rikosilmoitusta peliin ja Pitkänen "avuksi"

        Cluso ilmielävänä?


    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe