mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Ihminen rakastuu vain kerran
Lemmen liekki leimahtaa vain kerran oikein kunnolla. Kaikki muut suhteet ovat sen jälkeen vähäpätöisempiä, eikä rakkaus3306053Oletko ollut koskaan salarakas?
Oletko ollut sitä koskaan tai seurannut hyvin läheltä tapahtumia? Oliko kyseessä yhden illan juttu vai kehittyikö pidemp2515592Onko nykyään outo, jos ei ole somessa?
Mitä ajattelet ihmisestä, joka ei tarvitse sosiaalista mediaa, eikä kuulu facebookiin, twitteriin tai instagramiin? Ei k1204183Miten suhtaudutte ikääntymiseen
tässä nuoruutta ihannoivassa kulttuurissamme? Jos vanhoista ihmisistä halutaan puhua positiivisesti, sanotaan usein, et2173743- 4223008
- 1022958
Minne et halua matkustaa toista kertaa?
Mikä paikka ei ollut tarpeeksi mukava tai ei muuten vaan ollut sinun paikkasi lomailla tai käydä? Alanya!2192916Miksi naiset hakevat aina remonttimiestä?
Miehen pitäisi olla kätevä käsistään ja kaikenlaiset -putki, -maalaus, -laatoitus, -puutarhanhoito ja autoremontit sujuv1502318Päivä elämässä
Mitä olet tehnyt tänään, onko tapahtunut jotain merkittävää vai sitä tavallista elämää? Onko odotettavissa lähipäivinä j1262184Pelottaako olla vanha?
Nurkan takana vaanivat Alzheimerin ja Parkinsonin taudit, dementia ja muistihäiriöt. Joskus melkein hävettää olla vanha,1791991Vihainen, omahyväinen ja ylimielinen
Kun on sitä maailmaa tullut nähtyä, jotkut uskovat tietävänsä kaikesta melkein kaiken. Haluaisin itse välttää moista, en1081778Kaikki on "haasteellista tai haastavaa"?
Itse käytän vielä sanoja: vaikea, hankala, vaativa, työläs, ongelmallinen, tukala, pulmallinen tai kiperä. Ei minulle ka771756Muotitietoinen?
Olen aina seurannut muoti-ilmiöitä, joitakin jopa ottanut omaankin elämääni. Tämä tatuointivillitys ei saa minulta mitää2001749Hyväsydäminen kesäaamu aloitus
Lämpötila 4,3°C, luoteistuulta, nopeus 5 m/s, selkeää. Mikä on parasta elämässä? Olen onnellinen siitä, että vaikka1701685Miehen elämää
Olen lähestymässä eläkeikää ja työpaikan miesporukalla keskustelimme siitä kuka tulee jatkamaan omaa työtämme ja millais1801667- 1201650
Epämiellyttävin luonteenpiirre on ilkeys
Keskustelupalstoilla on ihmisiä, jotka nauttivat saadessaan pahoittaa toisen mielen. He kirjoittavat aivan tahallaan ja2061649Naapurini uusi auto
Rouva tuli eilen illalla kotiin ja kysyi, että näinkö jo naapurin uuden auton? Sydämen sykkeeni tuplaantui välittömästi1261594Saitko koulutettua lapsesi hyvään ammattiin?
Vanhempien merkitys lapsen opiskelu motivaatioon ja uravalintaan on merkittävä. Kannoitko omasta mielestäsi vastuun ja s1371585Hei haloo!
Nuoria syytetään siitä, että he räpläävät jatkuvasti älypuhelintaan ja huomio kiinnittyy koko ajan puhelimeen, eivätkä h1821483