Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pepep
profiilit
pepep
pepep
Vapaa kuvaus
Mitä toivot löytäväsi?
Aloituksia
123
Kommenttia
4203
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä se jotenkin kuuluu, kun soittaa esim. KELA:lle ja kyselee kuntoutustuen asumistuesta, niin kuulostaa jotenkin siltä, että se virkailija pitää idioottina.
29.12.2014 00:08
Itsekkin raapustin hänelle pitkän vastauksen, kun vartavasten kysyi, mutta vastausta ei kuulunut.
28.12.2014 23:41
Eli samaa mieltä olen nimimerkin "Odotan minäkin" kanssa.
28.12.2014 23:33
Kuin myös.
28.12.2014 23:30
Oishan se tietysti mielenkiintoista tietää, että mihin se sähkön parantava vaikutus perustuu masennuksen hoidossa.
23.12.2014 12:24
Oon kuullut samaa Buranasta.
23.12.2014 12:12
ja jollakin menee pointti pahasti ohi.
23.12.2014 12:10
Aika naurettava kirjoitus.
23.12.2014 12:02
Itsekkin huomasin kerran, että erään lääkkeen vaikutuksen alaisena meni about suklaalevy tai 400g suolapähkinöitä päivässä. En oikein pystynyt hallitsemaan sitä ja sit otin sen puheeksi ja lääke vaihdetiin.
22.12.2014 22:59
Been there, done that.
22.12.2014 22:55
Mikä lie tuon lehden impact factor? Oman kaupunkini yliopiston kirjaston tietokannasta ei löytynyt koko julkaisua.
22.12.2014 13:10
Taitaa olla suurin osa tuosta viestistä oman mielikuvituksesi tuotetta.
22.12.2014 11:50
Tuo Puolimatkahan sai epäsuorasti Skepsiksen huuhaa-palkinnon eräs vuosi.
22.12.2014 11:30
Miltähän hihhulifoorumilta olet tuon artikkelin nimen ja lehden löytänyt?
21.12.2014 23:32
Ehkä se oikea termi olisi, että ovatko tapahtumat ennalta määrättyjä.
21.12.2014 23:07
Eikös tuo uskottelu nimenomaan vähentäisi sen hetkisten lääkkeiden käytön aloittamisia, kun ihmiset jäisivät odottamaan uusia?
21.12.2014 22:15
Ei ole täydellistä lääkettä tuohon vaivaan vielä keksitty. Tämä, jota itse nyt käytän on aiheuttanut yhden sivuoireen ja pohdin, että voinko elää sen kanssa. Olo on muuten jotenkin vähän kirkkaampi ja aktiivisempi, vaikka vaikutus pitäisi huomata vasta kahden viikon käytön jälkeen ja nyt olen viisi päivää noita syönyt.
Masennuslääkkeitä ei kuitenkaan määrätä pakolla, vaan tämäkin kokeilu on melko pitkän harkinnan tulos - ehkä näitäkään palstoja ei kohta tarvitse enää selailla.
21.12.2014 22:12
Vastataan nyt tähän, kun kirjoittamisen aikana minulle esitetty kysymys jostain kumman syystä positettiin. Miksihän? No tässä kuitenkin vastaukset marttiluukaksen kysymyksiin:
> miten Suomi tästä alennustilasta pääsee
Tietyillä aloilla Suomessa on kuitenkin työvoimapula ja mielestäni työttömiä pitäisi heidän kykyjensä mukaan pyrkiä kouluttamaan uudelleen. Suomeen pitäisi saada korkean jalostusasteen teollisuutta ja yrittäjyyttä. Ei Suomessa enää voi olla esim. ompelimoita, kun ulkomailla tehdään yli puolet halvemmalla. Uskon siis koulutukseen ja schumpeterilaiseen talouspolitiikkaan.
> voidaanko vielä lisätä Suomen vastuita etelä Euroopan velkamaiden velkojen vuoksi
Tuskin kannattaa lisäämällä lisätä. Itse ainakin omassa elämässäni noudatan sellaista ohjenuoraa, että jos jollekkin lainaan rahaa, niin kysyn aina, että mihin tarkoitukseen ja sen pohjalta teen päätökseni.
> Miten on tuo ulkomaan apu vieläkö Suomi kauan sitä pystyy maksamaan
Raha on suhteellista. Sillä eurolla, jolla itse ostat kaupasta oluen, saa kehitysmaassa joku viikoksi ruoan. Muutenkin suomen kehitysapu on suosituksia alemmalla tasolla.
> Miten on laita Nato huumasta
Tuohon on melko vaikeata vastata. Puolustusmenoihin se ei kuulemma juurikaan vaikuttaisi, mutta saisi sitten mahdollisesti kriisitilanteessa käyttöön laajan kaluston. Äänestaisin varmaan tyhjää, jos pitäisi.
> Millä aika välillä Suomen kaikki 450 000 työtöntä elätetään
Tarkoitat varmaan työllistetään. Joku puhui TV:ssä, että voi joku viisi vuotta mennä, jos saadaan aikaan talouskasvua. Tuohon talouskasvuun pitäisi siis panostaa ja tähän sopii nuo ensimmäisen kysymyksesi vastaukset.
> meillä on tuo ulkomaalaistaustaisten asukkaiden elättämistaakka
Suurin osa kuitenkin haluaa töihin ja moni perustaa esim pizzerioita tai partureita ym. Muutenkin tuo maahanmuutta paikkaa esim. lääkäripulaa.
Noita talouskasvua lisääviä toimia miettivät tällä hetkellä varmaan lähes kaikki Suomen talousnerot, eikä listani varmastikkaan ole läheskään tyhjentävä. Se on tehty sen pohjalta, mita asiasta itse tiedän ja minkä ainakin uskon toimivan.
21.12.2014 21:55
Turhaa huuhelointia. Sossu on keksitty, jos köyhyyttä potee.
21.12.2014 17:06
Tää on tää perinteinen...
21.12.2014 16:35
209 / 211