Että olet ihastunut palstalaiseen?
Voiko olla niin
46
628
Vastaukset
- Anonyymi
Olen Andyyn, kuten sinäkin.
- Anonyymi
Ei, mulla on ihan oma ihastuksen kohde jo.
- Anonyymi
No eihän se nyt voi olla sama kuin mulla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se nyt voi olla sama kuin mulla!
Ei oo. Ihan oma on.
Avoliitossakin yhden ihastuksen suomi24 palstalaisen kanssa jo 12:tta vuotta. Pari muksuakin kanssaan saatu.
Oletteko te tavanneet Suomi24? Treffien puolella vai ihan keskustelemalla? Onpa jännä tarina.
Emberizi kirjoitti:
Oletteko te tavanneet Suomi24? Treffien puolella vai ihan keskustelemalla? Onpa jännä tarina.
Suomi24 keskustelupalstalla, miehen logiikka osiolla. Silloin oli vielä privaattiviestit käytössä palstalla. Otin häneen kontaktia ensin palstalla, sitten privana, sitten sähköpostilla, sitten puhelimella, sitten nenätysten. Ja siitä nenätysten tapaamisesta asti on oltu pari.
JasuM kirjoitti:
Suomi24 keskustelupalstalla, miehen logiikka osiolla. Silloin oli vielä privaattiviestit käytössä palstalla. Otin häneen kontaktia ensin palstalla, sitten privana, sitten sähköpostilla, sitten puhelimella, sitten nenätysten. Ja siitä nenätysten tapaamisesta asti on oltu pari.
Vuonna 2009 loppuvuodesta alettiin "kirjeenvaihtoon" sähköpostitse, päivittäin. Useita viestejä. Mä olin varattu vielä tuolloin, joten kaveripohjalta kehittyen kohti intiimiä suhdetta.
JasuM kirjoitti:
Vuonna 2009 loppuvuodesta alettiin "kirjeenvaihtoon" sähköpostitse, päivittäin. Useita viestejä. Mä olin varattu vielä tuolloin, joten kaveripohjalta kehittyen kohti intiimiä suhdetta.
Ei nämä jutut kehity miksikään, jos silloin tällöin vaan chattailee. :)
JasuM kirjoitti:
Ei nämä jutut kehity miksikään, jos silloin tällöin vaan chattailee. :)
Joo tiedän ja tiedostan asian kyllä. Eikä oikeassakaan elämässä suhteet kehity, jos ei etene flirtistä tutustumiseen. Sama juttu!
Emberizi kirjoitti:
Joo tiedän ja tiedostan asian kyllä. Eikä oikeassakaan elämässä suhteet kehity, jos ei etene flirtistä tutustumiseen. Sama juttu!
Jep. Samalla näkee onko kiinnostusta vai ei, kuinka aktiivisesti pitää yhteyttä. Nihkeesti ja harvakseltaan, voi unohtaa. Ei tuu siitä jutusta mitään.
JasuM kirjoitti:
Jep. Samalla näkee onko kiinnostusta vai ei, kuinka aktiivisesti pitää yhteyttä. Nihkeesti ja harvakseltaan, voi unohtaa. Ei tuu siitä jutusta mitään.
Noinhan se on kun puhutaan aidosta suhteen alkuun johtavasta tapailusta. Tietysti asia on toisaalta myös täysin erilainen kuin nuorena sinkkuna, kun on muitakin vastuita hoidettavana.
Emberizi kirjoitti:
Noinhan se on kun puhutaan aidosta suhteen alkuun johtavasta tapailusta. Tietysti asia on toisaalta myös täysin erilainen kuin nuorena sinkkuna, kun on muitakin vastuita hoidettavana.
Joo. :)
Mutta yks on aina varmaa, jos ei ole kiinnostusta, ei ole kovin hanakkaa yhteydenpitokaan. Sinkku tai ei, niin kyllä siiheen toiseen ihmiseen löytää aikaa, kun todella kiinnostaa oppia tuntemaan. Nyt öitä. :)JasuM kirjoitti:
Joo. :)
Mutta yks on aina varmaa, jos ei ole kiinnostusta, ei ole kovin hanakkaa yhteydenpitokaan. Sinkku tai ei, niin kyllä siiheen toiseen ihmiseen löytää aikaa, kun todella kiinnostaa oppia tuntemaan. Nyt öitä. :)Puhut totta! Hyvää yötä!
- Anonyymi
En ole ihastunut keneenkään,
- Anonyymi
Jasuun.
Terv. T. Kumpulainen. - Anonyymi
Genioon. Ihana mies.
- Anonyymi
Aivan niin gentsu, aivan niin :))
- Anonyymi
no fck.. your graphics accelerator card is already using "AMD Overdrive" -option and usingin graphics accvelerator MHz what levgel then ... as needed ;D
Mutta joo hauska kysymys sitten kysymyksien keksijjöille: minkä takia nolla on yksi ja miksi on muka että ei olla?- Anonyymi
Kvanttimaailmassa on 0 ja 1 samaan aikaan.
- Anonyymi
Ihan palstalta olen treffannut muutamaakin naista. Ensimmäisen kerran tosin chatista 25 vuotta sitten. Kaikkien kanssa tosin en ole harrastanut intiimiä kanssakäymistä, eli heitä ei lasketa.
- Anonyymi
Miksi nolla on yksi ja sditä ei voi ollas ollenkaan sitten?`
Erittäin järkyttäviä juttuja Direct3D-jutuisa: AMD-krafiikkakiihdytin ilmoittaa: olet jolaittanut Afterburnerit päälle, voit tietysti halutessasi manuaalisesti nostaa grafiikkaprosessoreiden tehoja, mutta emme takaa voit tuhot sen laiteesi :D - Anonyymi
Ei se ole mahdollista, koska näen kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat pelkkinä ystävinä. Saatan mielikuvissani halata ihmisiä, mutta en näe koskaan tekeväni mitään sen läheisempää kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Mies olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olet?
Noin ajattelevat jotkut miehet ja myös jotkut naiset.
- Anonyymi
Jälleen tuli voitto kenossa, tietokone laittoi numerot :D
- Anonyymi
Tuollainen noniin bvoi olla ihmeellistä mitä ovat tuollaiset firmat kuin joku ;MicroStar ja AMD, tekevät tietokonejuttuja..
Itseäni kyllä pelottaa kun pitäisi tapailla jotain pelailivia teinityttöjäkin että pelottaa että minkälaisia ajatuksia heillä on :D Pirpanaan olen
- Anonyymi
Ei voi olla
- Anonyymi
Pitäisi joo mennä itse opettelemaan peli-juttuihin johonkin juttuun tyttöjäkin, joihinkin.. mutta kun joku liinuks-ohjelmoijakaan ei mitään tajua mikä on joku multimedeia suvsysttemn.
Mutta niin noohm voisin tavata hauskoja uusia ihmnisä... kosaka mitä näin minkälaisia pelejä tytöt tekevät niin ei mitään jakoa jotain directx-juttujen kanssa mutta.... Ei voi, en ihastu pelkkiin merkkeihin keskustelupalstan kirjoituksissa. Voi kiinnostua niiden merkkien tuottamasta informaatiosta, mutta en ihastua.
- Anonyymi
Siellä järkimies. Ja täytyy muistaa, että se informaatiokin voi olla pelkkää hömppää.
Anonyymi kirjoitti:
Siellä järkimies. Ja täytyy muistaa, että se informaatiokin voi olla pelkkää hömppää.
Voihan se olla, mutta js merkkijonon jälkeen käy kahvilla, niin päässee aika hyvään käsitykseen missä mennään :)
- Anonyymi
No kasvimaapalstalla on kyllä aika hehkeitä naapureita, pyllistelevät kuokkiessaan ja rikkaruohoja nyhtäessään. Pitää siinä joskus ihan istahtaa katselemaan kaunista maisemaa.
- Anonyymi
Hengenvaarallisia pelejä kuten joku mitä ajattelin esitellä, kun directX- kooderi, eräsakin Raimo Sumu niminen josain, hänen ennätykset ovat eräässä pelissä tallessa kyllä :D
Erittäin hengenvaarallinen peli joku P3, vaarallisempi kuin poliisimiea joll olisi vaimo ;D Olen päättänyt pysyä sinkkuna, ainakin toistaiseksi. Joten ei ole juuri ihastumisia ollut.
- Anonyymi
Ok fine then, kun pitäisi opettaa tyttösillekin pelien tekemistä, niin no hulluhan lähtee mitään opettamaan jollei palkka ole nettona yli 50000EUR nettona, käteistä kouraan.
Mutta kun on niin mielenkiintoinen juttu, kun itse joku DirectX-kooderi, ja kun tytöt tekevät omia juttujaan, ei mitään 3D, voisin opettaa ;:D:;D- Anonyymi
Et koskaan tule saamaan naista tai miestä. Et niin kauan, kun juttusi pyörivät ainoastaan koneen ympärillä. Itsellä on 2 ammattia, tietotekniikka mekaanikko ja kemian prosessihoitaja.
Tietenkin työpaikalla on ajettu nosturi- ja trukkikortti. Työturvallisuus- ja tulityökortitkin taitavat olla vielä voimassa. Lisäksi firma on kouluttanut paljon muita pikkukoulutuksia. MM. SAP ja muuta tietokone sälää, joita jopa työmieskin tarvitsee päivittäin.
Kaiken lisäksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä harrastuksieni vuoksi.
En minä niistä joka viestissäni höpötä. Osaan jopa keskustella muistakin asioista. Mikäli joku kysyy jotain, niin saatan kertoa tai sitten vain höpötän ympäripyöreitä.
- Anonyymi
Ok. Pieni oppitunti teille kaikille.
Näihin kysymyksiin ei pitäisi ikinä vastata, jos haluat itse olevan jollain tavalla relevantti jonkun silmissä. Mitä enemmän kerrot itsestäsi, sen vähemmän kiinnostavaksi muutut.
Ihan oikeasti pojat ja tytöt. Tytöt ja pojat. Oppikaa se psykologinen kuvio, miten homma toimii ja lopettakaa se valittaminen täällä.Minä en tykkää tuollaisista asioista joilla yrittää saalistaa vaan tykkään rehellisistä koska silloin löytyy luonteeltakin sopivimmat ja jututkin luistaa.
- Anonyymi
Hyvä joo siten yrität opettaa miten tehdään jotain real-3D-pelejä tytöille ja itsellä jotain AMD-grafiikkakiihdyttiiä c-koodisa.
No mutta niin, HELL, let's go
tulee peleistä jännemMinusta on sellainen outo juttu kun tekee lapsen kanssa töitä opiskelun eteen ja toinen vaatimus pitää vielä katsoa mitä se pelaa muutama tunti kyllä on koko päivä buukattu yhdelle lapselle. Onhan se hyvin ikävä asia voi joskus mennä näihin ja tuska kasvaa kun tietää kokeet lähenee.
- Anonyymi
Hah. Kuka on palstalainen. Aika köyhää olisi ihastua pariin palstalla räyhäävään nimimerkkiin.
Palstan miehistä ketä tunnen niin onhan Bicky se mun elämäni mies ja vanhimman poikani OIKEA faija 💞 Liljalaakson Timpan kanssa kun oltiin naimisissa monta vuotta niin ei meillä ihan saman laista kipinää ollut kyllä 🙄 Meidän elämäntilanteet kohtasi kai tosi hyvin kun mä olin kyllästyin sinkkuelämään ja halusin jotain pysyvää. Timppa oli hyvässä duunissa ja tosi perhekeskeinen mies, mut ei se pidemmän päälle toiminut kun etelänlomalla tutustuin Manoloon ja tunsin itseni taas naiseksi ja voimaantuneeksi 😍😍😍Meidän suhteessa on ihan eri tavalla kipinää ja ollaan myös vapaampia menemään kun Bicky Jr ja Mohammed alkaa olla jo aikuisia ja Minttu-Petterikin melkein kouluikäinen.
Ja onhan se P234 aika söpö 🤭 Joku nainen saa hänestä vielä ihan mahtavan poikaystävän joku päivä, ja se on niin hirveen kiltti ja auttavainenkin kun kerrankin antoi vanhasta punaisesta Fiestasta kaapelilla virtaa Timpan Octaviaan Ikean parkkiksella kun oltiin shoppailemassa ja akku oli hyytynyt sillä aikaa. Hän ite kuulemma oli 50 centin korvapuustikahveilla tai jtn. 😊
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999