Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vinkeri
profiilit
vinkeri
vinkeri
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen samassa tilanteessa kuin sinä,ainut eroavaisuus vaan on jotta en ole nyt eronnut.
Minusta joulu on yksinäiselle ihmiselle vähän sellaista"vaarallista" aikaa.Jouluna tulee sellainen surullinen olo ja sitä mietiskelee kaikenlaista,ei sitä oikein osaa sukulaisten kanssa nauttia tuosta joulusta.
16.12.2006 20:55
Tuota jo vähän pelkäsin,ei se mennyt jakeluun sullekkaan.
Tule sinäkin jobbari esiin omalla nimimerkilläsi!
11.12.2006 17:54
Sillä ei ole mitään väliä mitä toisilla on tai ei ole.
Mutta tällä on väliä:Koska yle on varmasti tarkoittanut ne liput myydä suoraan sellaisille henkilöille,jotka aikoo mennä oikeasti noita viisuja katsomaan ilman lisäbisneksen tekijoitä.
On se joka tapauksessa kiva kommentoida nimettömänä,lienetkö itsekkin trokari joka yrittää hyötyä noiden ihmisten kustannuksella.
Tule esiin omalla nimimerkilläsi!
11.12.2006 17:42
Tekeeköhän vielä joku lisä bisnestä kun huuto.netissä on monessakin kohtaa huutoja viisu lipuista tunnuksella "peekuis".
Saisitte hävetä hamsterit,tuo ei ollut moraalisesti oikein.
11.12.2006 17:24
Olet oikeassa.Siinä olisi sitten oikeaa meininkiä,kohtuullisuus kaikessa.
11.12.2006 15:14
Älä puhu paskaa,tuo on aivan varmasti ahneutta isolla a:lla.En ole menossa eikä kiinnosta vähääkään mennä edes katsomaan moista tilaisuutta.
Mutta sinne olisi varmaan monet muut halukkaita menemään,oikeasti.
Toivon mukaan noilta kavereilta jää nuo liput myymättä ja ahneus kapsahtaa omaan nilkkaan.
11.12.2006 11:40
Minusta kyllä vaikuttais jotta tuohon kätkeytyy takaovi naiseltasi.Älä anna periksi,vaadi tekstarit heti nähtäville kun ne saapuu puhelimeen.
10.12.2006 11:03
Mulla oli aivan samaa vikaa vuoden -89 golffissa,Ei meinannut pysyä käynnissä kylmänä.Ajaessakin pätki ja nyki lähes jatkuvasti.
Tein tälleen kun kun kyllästyin siihen temppuiluun:
Poistin vahatermostaatin kokonaan kaasuttimesta vipuineen,(oli jo rikki)ja pistin imusarjalta vesiletkun suoraan lämmityslaitteen putkelle.Vahatermari pitää kaasua korkealla kun sulla on kylmä kone.
Sitten poistin pull-down rasian ja vihreän pallon letkuineen,tässä piti tulpata kaksi letkun päätä.Pull-down rasian tehtävä on vetää ryyppy läppää auki kun auto käynnistetään,jottei se tukehdu bensaan.
Poistin myös autom.ruupyn ja teen siihen käsiryypyn.
Tämä todennäköisesti on sulla se ongelma eli tarkasta jotta sulla on ilmanputsarista pakosarjalle menevä tuloilman letku kunnossa ,ja myöskin se että se ottaa ilmansa sieltä pakosarjan puolelta.Muuten se jäätää sitä kaasaria.
Mulla on toiminut noiden toimien jälkeen todella hyvin.
http://ffp-motorsport.com/tuning/pierburg2e2.php
Tuolta löytyy tietoa.
03.12.2006 11:40
Twistin ylivoimaa,Epäile vain,olipa kerran,Risainen elämä,Maailman ääriin,Kaksoiselämää,Rakkauden ammattilainen siinä muutama ja joululauluista kansanedustajien joulu.
On noita paljon.
28.11.2006 11:57
Tuli väärinymmärrys.Tarkoitin tuota joka oli kirjoittanut "rikas nainen-köyhä mies"viestiketjun kirjoittajaa,en sinua.
14.09.2006 07:15
Jos ihminen on vähään tyytyväinen ja osaa nauttia pienen pienistä antimista niin siinä ei liene mitään luuserimaista.
Oletan jotta tuon kirjoittaja on itse luuseri.
13.09.2006 07:43
Kaikki mikä pärisee,pitää kovaa ääntä ja haisee pahalle kiinnostaa kovasti.
T.Mies
11.09.2006 19:57
Taas yksi hurahtanut nainen kyselee,ollakko vaiko eikö olla,antaa vaiko ei.Kasva aikuiseksi nainen minkä ikäinen lienetkin.
16.08.2006 07:46
Lataa ja asenna tämä,siten voi toimia.
http://www.free-codecs.com/FFDShow_download.htm
11.02.2006 07:59
Tänne pitäisi tulla rekisteröinti pakko. Häviäisivät hörhöt ja muut sekopäät,sekä monet seikkailijat pois.Vois tulla vähän nopeammaksi silleen.
29.11.2005 19:44
Tuosta asiasta olen samaa mieltä.On aika tunne köyhää miehiltä laittaa vieraskirjaan viestejä mm.wau ja kaikkea muuta paskaa.
Aivan kuin nämä kirjoittajat ei olisi koskaan nähneetkään naista.
29.11.2005 16:22
Voit olla todellakin hetken hurmaa hänelle.
Kannattaisi unohtaa mahdollisimman pian jotta et pilaisi omaa elämääsi sen enempää.
2kk on melko pitkä aika kuitenkin.
14.06.2005 07:13
Etsitään sitä Prinssiä ja/tai Prinsessaa joka vie jalat alta.Huomenna mennään avioliittoon,ja sitten kun jalat rupeaa kantamaan niin huomataan jotta eihän tätä ole mitään järkeä jatkaa.
On tämä kansa aika hukassa parisuhdejuttuloissa.
Eihän avioliittoja pidetä yllä selkään puukottamisella tai vuoroin vieraissa käydään periaatteella.
Itse olen kokenut avioliitossa ollessani tuon edellä mainitun helvetin, oli valheita, perättömiä juttuja,pettämisiä ym ym,ja kun kysyi niistä häneltä niin hän ei ollut tehnyt mitään.Tiesin kyllä joistakin.
14.06.2005 07:05
2 / 2