Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Mä.elänvieläkin
                                                1. Keskustelu24
                                                2. Mä.elänvieläkin

Mä.elänvieläkin

Mä.elänvieläkin profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Painaako mieltä? Haluatko pirteän, iloisen ja onnellisen elämän? Itse olen kokenut elämässäni huomattavasti vastoinkäymisiä ja itsetuhoisuutta. Tästä kaikesta kuitenkin pääsee pois, oikeilla ajatuksilla ja toisten kanssakansalaisten tuella!
                                                Jos tuntuu että haluat keskustella tai jakaa huolia asiasta kuin asiasta nii älä epäröi laittaa viestiä: [email protected]

Läheiset ja toiset kanssakansalaiset ovat meidän kaikkien tärkeimpiä henkireikiä. Minun elämäni pirteys lähtee toisten ihmisten kivasta suhtautumisesta minuun. Varsinkin ihastusten!
                                                Siksi myös minä teen vähimmän asian minkä voin tehdä teille, eli tarjoan sen verran apua, jota pystyn netin kautta antamaan.

-17v poika

Liittynyt 8 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                0 aloitusta · 15 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Terve! Hei mitä jos kuitenkin tulisit juttelee mun kaa eka näistä asioista? Oon pari vuotta vanhempi mutta täytyy sanoa että hieman saman tyyppinen tilanne on itsellä ennen ollu.

Tytöt ottaa joskus oikeasti kyl pahasti sydämmeen jos ei rakkaus suju mutta itsekkin olen päässyt aika haastavasta tilanteesta kans yli.

Mut tuu juttelee mun kaa sun näistä asioista! Voin jakaa vinkkejä ja Yritetään saada ratkaisu! 😊 Anna vielä itelles se mahdollisuus jooko?

Saat yhteyden muhun laittamalla viestiä sähköpostiin: [email protected]

😎🤝
                                                  13.08.2020 02:52
                                                • Ei riitä! Ja näin ollen Saatat joutua kaiken maailman lääkeletkuihin ja erilaisiin koneihin hoidettavaksi ja se vasta onki tuskaa! Älä tee oikeesti itelles mitää! Mietippä et sä oot aika varmasti söpö tyttö ja teet jollekkin pojalle pahan mielen joka voi olla ihastunut sinuun! Ja kuule näin voi hyvin olla 😉

Tuu juttelee mulle :) yritä vielä oikeesti! Et menetä yhtään mitää jos yrität vielä!Tai jos et Tuu juttelee mulle nii edes jollekkin toiselle! Sä voit menettää nyt elämästäs kauneimmat hetket jos nyt luovutat! Oikeest :(

Mun kanssa pääset keskustelee ku laitat viestiä sähköpostiin: [email protected]

-17v poika :)
                                                  20.06.2020 02:39
                                                • Eikä :(
                                                  Älä oikeesti tee sitä! Tuu kertoo mulle huolistasi! Haluun auttaa! Hei sä elät vieläkin ja mieti sitä kaikkee mitä voit vielä kokee! Ja mietittääs näin että jos kerran tämä elämä on aivan liian rankkaa nii miten voi olettaa että kuoleman jälkeinen aika olisi yhtään sen parempaa? Tunnen ihmisiä jotka on oikeesti ollu tossa samassa tilassa kuin sä mutta nyt niiden elämä on aivan mahtavaa! Ei se suo ikuisesti jatku! Pitää vaa oppia hakemalla löytää ne elämän hienot asiat! Kyl sä jaksat vielä! Jooko? :)

Voit ottaa muhun yhteyttä: [email protected]

Älä luovuta vielä!

-17v poika
                                                  20.06.2020 02:25
                                                • Hei kyl me sulle kavereita saadaan! Voin yrittää auttaa sinua parhaani mukaan. Jos kaipaat oikeasti keskusteluseuraa niin minulle voi laittaa sähköpostissa viestiä: [email protected]

Mutta muista että olen 17v ja poika, joten en kyllä ole välttämämättä parasta mahollista juttuseuraa kun varmaankin oman ikäiset olisi tossa vaiheessa parasta... Mutta jos alkaa itkettää yksinisyys ja tuntuu ettei kukaan auta nii älä huoli täällä sitä ainakin ollaan sinua varten 😎
                                                  03.06.2020 04:40
                                                • Äläs kuules vielä luovuta siellä!!! Ei se elämä loputtomasti ole synkkää jos vaan tekee paljon sen eteen! Ja entä jos se kuoleman jälkeinen '' elämä '' olisi vain vielä entistäkin kurjempaa? Sitä kukaan ei voi meille sanoa täysin varmasti, mutta sen voi moni sanoa että tostaki suosta sä voit vielä nousta! Kyl säki saat tästä elämästä vielä oikeest paljon irti, jos vain sitä OIKEASTI haluat!

Jos kaipaat tai haluat kuuntelua ja keskustelua kanssani asiaan liittyen, miten minä itse uskon että voisit päästä asiasta yli nii laita viestiä: [email protected]

Tarkoitukseni on siis jakaa sellaisia asioita, jotka tiedän piristävän monen tutun masentuneen/istetuhoisen mieltä.
                                                  Yritä vielä!!!
                                                  27.03.2020 13:49
                                                • Siihen ei ole helppoa ratkaisua. Mutta elämän voit saada luistaa hyvin vielä jos vain oikeasti haluat. Itsemurha ei ratkaise tilannetta ja jos näin teet nii menetät elämästäsi kaiken hienon sisällön. Jos tarviit keskusteluseuraa näissä asioissa nii viestiä voi laittaa: [email protected]30.10.2019 22:45
                                                • Älä missään nimessä tee itsellesi mitään! Niin kuin voit päätellä minun nimimerkistä niin itsellä elämässä on ollut aika raskaita paikkoja, jos näin voi sanoa. Kuitenkin välillä nykyään elämäni tuntuu jopa liian hyvälle ollakseen totta, joten kyllä se lähtee menee vielä parempaan suuntaan jos vaan haluaa. Jos haluat saada keskusteluseuraa henkilöltä, jolla on tuon tekstisi perusteella ollut hieman samantyyppinen tilanne, niin suosittelen tulemaan minun jutulle, jossa voit jakaa ajatuksia ja minä autan parhaani mukaan.

Täältä minut saa kiinni: [email protected]

Olen siis 16v poika.

Älä ikinä jää tuleen makaamaan!
                                                  15.09.2019 14:40
                                                • Jos haluat jutella 16v pojan kanssa joka on kokenut myös elämässä voimakkaita ylä ja alamäkiä niin jos vain siltä tuntuu nii voit laittaa viestiä osoitteeseen: [email protected]

Muista että meissä Suomalaisissa on ihmisiä jotka on valmiita tekemään kaikkensa että muilla kanssaihmisillä on hyvä olla. Minun henkinen hyvinvointi on toisten ihmisten ansiota, joten aion tehdä kaikkeni että parannettua muiden hyvinvointia. Oot muutenki varmaa söpö ja ihana tyttö, nii anna vielä mahdollisuuksia itelles.
                                                  27.08.2019 18:25
                                                • Kuulostaa tosi pahalta tuo ja varsinki vielä kun olet noin nuori. Jos tarviit kahden keskeistä keskustelua tai muuten vaan jotain apua niin autan aina parhaani mukaan kun on vain mahdollista ja jos haluaa jutella kanssani mistä tahansa päätä painavasta niin viestiä voi laittaa tänne: [email protected]

Olen toisaalta sinua 3 vuotta vanhempi ja poika mutta tarjoan nyt kuitenkin tälläsen vaihtoehdon.
                                                  11.08.2019 01:06
                                                • Terve! Olen 16v poika ja itseltä löytyy halua autaa sinua jos vain sitä haluat. Jos haluat jutella kahden kesken, niin voit laittaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]01.07.2019 14:35
                                                • Ikävää että olet joutunut noin inhottavaan tilanteeseen! En oo varma millaista apua haet täältä, vai haetko sellaista ollenkaan, mutta jos haluat kahdenkesken keskustella asioista, niin voit laittaa jos vain haluat viestiä osoitteeseen: [email protected]

Aina on toivoa!
                                                  31.03.2019 12:56
                                                • Itsellä on aiemmin ollut hieman ''masentavaa'' oloa, joten jaan kokemustani siitä miten itse sain mielen pidettyä virkeänä. Ensiksi täytyy mainita että olen osittain geneettisistä syistä johtuen tosi poikkeava ulkonäöllisesti muihin verrattuna. On toki myös rumiakin piirteitä, jotka eivät ole tulleet geenien kautta, mutta ennen kaikkea olen sellainen joka erottuu geneettisen ''rumuutensa'' takia muista.

En nyt turhaan ala kertomaan kaikkia syitä miksi mieli pysyi maassa, kun en usko sen hyödyttävän mitään. Mutta sen sijaan kerronkin, että minkä takia itse näin maailman niin mukavan paikkana, vaihtelevasta '' synkästä'' mielestä huolimatta.

yksi tärkeimmistä syistä mikä sai mieltä pystyyn oli se että olin ihastunut yhteen tyttöön aika vahvasti. Kun olin ihastunut häneen niin oli aika vaikea pitää katsetta pois hänestä, kun ajatukset pyöri hänessä niin vahvasti. No tietysti tämä tyttö sen huomasi ja jossain vaiheessa alkoi katella takaisin ja välillä jopa alkoi hymyillä. Arvatkaapa vaan että paljonko tämmöinen piristi mieltä! Siis tyttö joka oli luonteeltaansa ehkä ihanin mitä tunsin oli aloittanut vastaamaan katsekontaktiin. Kyseinen tyttö oli siis tosi ihanan oloinen muita kohtaan ja osasi hallita kielänsä muita kohtaan, esim. ei koskaa kiroilu tai haukkunut muutenkaan muita. Tietysti myös puhuin jostain ihan perusasioista hänen kanssaan koulussa, mutta en halunnut viestiä puheellani että olen kiinnostunut hänestä, koska koin hänet melkeinpä täydellisenä tyttönä ja koin itseni ''geneettisenä ihmissaastana'', niin ajattelin että minulla ole mitää asiaa olla hänen kanssaan, saati ehdottaa hänelle ''seurustelusta'' tai ajan vietosta vapaalla. Tähän aikaan aloin myös tuntemaan yhen tutun kautta lisää ihmisiä, jotka olivat tosi mukavan olosia ja tuntui että he haluaisivat pitää minua osana porukkaa. Tuli sellainen olo että minusta saattetaan välittää ja aina valmiina antamaan tukea, vaikka heille itselle olisi siitä vaan haittaa.

Tässä vaiheessa tajusin kuinka hienoja ihmisiä suomesta löytyy ja ajattelin, että: olen mikä olen, mutta kansani on ollut niin huomaavainen ja '' ihana''minua kohtaan, että turha maata tulessa, koska se ei auta yhtään mitään. KOSKAAN EI SAA JÄÄDÄ TULEEN MAKAAMAAN!!! Ainakin voin olla AINA tukemassa ja auttamassa muita jotka tarvitsevat apua. Tästä lähti minun ''suojeluskuntahenkinen'' suhtautuminen muihin ihmisiin ja näin tämä aate piti mielen pirteänä, koska tiesin että, vaikka minä en välittäisi itsestäni, niin täällä on moni joka on valmis välittämään ja tukemaa, jotenka minäkin olen aina valmis auttamaan ja tukemaan muita.

Nyttenkin on tosi kaunis ja kivan luonteinen tyttö aina välillä tullu puhumaan niitä näitä, nii ai että kun se piristää kun sattuu olemaan vähän tunteita häntä kohtaan. Onneksi minulla on näin mukava ja uskollinen kansa tukenani ☺️🇫🇮

Jos haluat jutella henkilökohtaisesti huolistasi kanssani, niin voit lähettää sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
                                                  13.03.2019 00:03
                                                • Jos haluat jakaa huoliasi ja keskustella niistä henkilökohtaisesti, niin voit laittaa viestiä sähköpostiin: [email protected]

Pyrin auttamaan parhaani mukaan, jos vain sitä haluat!
                                                  23.12.2018 18:09
                                                • Moi, laitoin sulle sähköpostia mut en tiiä saitko sitä niin laitan sen myös tänne sit varmuuden vuoks. Kuulostaa aika pahalta että noin nuorena on asiat mennyt noin persiilteen. Eikö tosiaan sulla ole yhtään kaveria joka voisi tukea sinua? Kiusataanko sinua oikeasti kunnolla vai onko se sellaista huomion kerjiäämistä sinulta. Pojat ovat usein tuon ikäisinä aika lapsellisia ja varsinkin jos ovat sinuun ihastuneita niin saattavat silloin olla törkeitäkin sinua kohtaan koska haluavat osoittaa kiinnostusta mutta eivät yleensä hallitse tuossa iässä kommunikointi taitoja. Mutta siis voisin tässä kertoa nopeasti tiivistettynä että miten minä pääsin minun "masennuksesta" yli. Eli siis minä koin aika vahvasti että minua oltaisiin halveksittu aika paljon ala-asteen loppuvaiheilla. Lisäksi ulkonäössäni oli piirteitä joita itse vihasin ja kun se halveksinta tuli isosta porukasta nii koin että he ovat oikeassa ja minä sitten väärässä ja näin ollen hyväksyin sen "kiusaamisen". Kun tulin yläasteelle niin halveksinta loppui. Mutta yläasteen alussa jo minulle tuli todella paha akne jonka seuruaksena en pitänyt itseäni yhtä hyvänä kun muita. Mutta sitten yläasteella myös ihastuin yhteen todella mukavaan ja jopa nättiin tyttöön. Kun olin ihastunut niin vilkuilin tätä tyttöä ja tämä tyttö huomasi minun vilkuilun ja alkoi tekemään samaa ja välillä kun nähtiin jossakin niin huomasin että hän katsoi minua päin ja hymyili. No minä en uskonut että hän olisi kuitenkaan kiinnostunut minusta sillä pidin itseäni ulkonäöllisenä "ihmissaastana" mutta silti se piristi minua aivan pirusti ja teki uskomattoman kivan olon minulle. Myös samaoihin aikoihin menin Riparille ja kaikki olivat minulle kivoja ja vietettiin ripari porukan kanssa aikaa ulkona joka kans teki hyvää. Aikasemminhan kun minulla ei ollut tälläisiä isompia kaveriporukoita. Lisäksi ripariporukka oli aika suojeluskunta Henkinen ja sisäistin tällöin suojeluskunta aatteen ja näihin aikoihin minulla loppui "masennus" kun koin että minua kuitenkin kohdellaan suojeluskunta henkisesti. Tarkoitan sitä että elämässä voi tulla todellla yllättävästi jokin käänne joka muuttaa elämän iham yhtäkkiä. Ja jos saisit itsellesi jonkin kivan poikaystävän josta oikeasti tykkäät niin silloin aivan varmasti elämääsi tulisi pirteyttä. Jos olet yhtään nätti niin poikaystävän saanti ei ole edes järjettömän vaikeata. Pitää itse vain olla se aktiivinen.

Teksti voi olla aika epäselvä ja järjettömän pitkä vaikka yritin tiivistää parhaani mukaan, mutta toivon että et tekisi mitään itsellesi odota edes ripariin että voit kokeille onneasi. Muista olla puhelias ja kohtelias kun tutustut uusiin ihmisiin. Suojeluskunta musiikin( kuten vilppulan urhojen muistolle) kuuntelu piristi minua nousemaan ja menemään eteen päin. Koskaa ei saa jäädä tuleen makaamaan. Muista se! Suojeluskunta henkistä jatkoa!
                                                  31.07.2018 13:34
                                                • Hyvä että yrität tukea kaveria. Kaveriahan ei koskaan saisi jättää hätätilanteessa tai jos hän pyytää kuuntelemaan omasta pahasta ongelmasta. Kaverillehan on vaikea pakottaa eikä välttämättä kyllä saisikaan tai kannattaisikaan pakottaa mitään tekemään oman terveyden kannalta. Jokainen tekee omat päätöksensä. Mutta itse suosittelisin että yrittäisit antaa kaikilla tavoilla Sellaisen mielikuvan että olet hänelle tärkeä, ja tuet häntä, mutta olisi EHKÄ hyvä jos yrität pikkuhiljaa hänelle tuputtaa enemmän ruokaa hyväntahtoisesti. Voisitte vaikka käydä kylillä pyörimässä ja suosittelisit ja mielistelisit häntä syömään ruokaa kunnolla, vaikka jostakin grillistä. Mutta älä nyt sentään kokeile kaikkea mitä minä ehdotan koska en tunne tätä kaveria joten voi olla että annan todellakim huonoha ohjeita. Nämähän ovat suhteelisen henkilökohtaisia miten. Kukakin reagoi. En tiiä että onko siis hän tyttö vai poika, mutta se pitää vielä sanoa että ihastus ja rakkaus tekee ihmeitä ihmiselle. Jos kävisi vaikkapa niinkin hyvä tuuri että hänen ihastus vaatisi lempeästi häntä syömään pikkuhiljaa enemmän ja enemmän niin sekin voisi olla tehokasta. Mutta tuollaista tuskin tapahtuu. Mutta hei en tosiaan osaa itekkään valitettavasti oikein auttaa, mutta yritin ainakin parhaani mukaan keksiä jotakin mikä voisi auttaa. Teet päätökset ite. Sinähän hänet paremmin tunnet kun me muut täällä. Voisihan sitä ammattiapuakin kokeilla mutta ei olisi hyvä kaveria pakottaa vaan mielellään ohjata hänen mieltään siihen suuntaan että hän haluaisi muuttaa tapaansa. Jatka kuitekin "suojeluskunta" henkistä tukea kavereihin jos he sitä tarvitsevat. Arvostan asennettasi!22.07.2018 03:36

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää2

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!128

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202655

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Tekoäly tunnisti solujen vanhenemisen – tutkijat nuoruuden lähteelläEspanjalaiset tutkijat ovat kehittäneet tekoälytyökalun, joka tunnistaa veren kantasolujen ikääntymisen.
                                                • Britannian lentokentillä uusi teknologia korvaamassa passinBritannia ottaa käyttöön uuden rajatarkastusjärjestelmän. Matkustajan henkilöllisyys tunnistetaan kasvojen perusteella.
                                                • Asiantuntija: Moni tekee virheen kesämökin laittamisessa talviteloilleMökillä ennen talven saapumista tehtäväksi suositeltavat toimenpiteet ovat olleet esillä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia