Vapaa kuvaus

Painaako mieltä? Haluatko pirteän, iloisen ja onnellisen elämän? Itse olen kokenut elämässäni huomattavasti vastoinkäymisiä ja itsetuhoisuutta. Tästä kaikesta kuitenkin pääsee pois, oikeilla ajatuksilla ja toisten kanssakansalaisten tuella!
Jos tuntuu että haluat keskustella tai jakaa huolia asiasta kuin asiasta nii älä epäröi laittaa viestiä: [email protected]

Läheiset ja toiset kanssakansalaiset ovat meidän kaikkien tärkeimpiä henkireikiä. Minun elämäni pirteys lähtee toisten ihmisten kivasta suhtautumisesta minuun. Varsinkin ihastusten!
Siksi myös minä teen vähimmän asian minkä voin tehdä teille, eli tarjoan sen verran apua, jota pystyn netin kautta antamaan.

-17v poika

Aloituksia

0

Kommenttia

15

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Itsellä+on+aiemmin+ollut+hieman+''masentavaa''+oloa,+joten+jaan+kokemustani+siitä+miten+itse+sain+mielen+pidettyä+virkeänä.+Ensiksi+täytyy+mainita+että+olen+osittain+geneettisistä+syistä+johtuen+tosi+poikkeava+ulkonäöllisesti+muihin+verrattuna.++On+toki+myös+rumiakin+piirteitä,+jotka+eivät+ole+tulleet+geenien+kautta,+mutta+ennen+kaikkea+olen+sellainen+joka+erottuu++geneettisen+''rumuutensa''+takia+muista.En+nyt+turhaan+ala+kertomaan+kaikkia+syitä+miksi+mieli+pysyi+maassa,+kun+en+usko+sen+hyödyttävän+mitään.+Mutta+sen+sijaan+kerronkin,+että+minkä+takia+itse+näin+maailman+niin+mukavan+paikkana,+vaihtelevasta+''+synkästä''+mielestä+huolimatta.yksi+tärkeimmistä+syistä+mikä+sai+mieltä+pystyyn+oli+se+että+olin+ihastunut+yhteen+tyttöön+aika+vahvasti.+Kun+olin+ihastunut+häneen+niin+oli+aika+vaikea+pitää+katsetta+pois+hänestä,+kun+ajatukset+pyöri+hänessä+niin+vahvasti.++No+tietysti+tämä+tyttö+sen+huomasi+ja+jossain+vaiheessa+alkoi+katella+takaisin+ja+välillä+jopa+alkoi+hymyillä.+Arvatkaapa+vaan+että+paljonko+tämmöinen+piristi+mieltä!+Siis+tyttö+joka+oli+luonteeltaansa+ehkä+ihanin+mitä+tunsin+oli+aloittanut+vastaamaan+katsekontaktiin.+Kyseinen+tyttö+oli+siis+tosi+ihanan+oloinen+muita+kohtaan+ja+osasi+hallita+kielänsä+muita+kohtaan,+esim.+ei+koskaa+kiroilu+tai+haukkunut+muutenkaan+muita.+Tietysti+myös+puhuin+jostain+ihan+perusasioista+hänen+kanssaan+koulussa,+mutta+en+halunnut+viestiä+puheellani+että+olen+kiinnostunut+hänestä,+koska+koin+hänet+melkeinpä+täydellisenä+tyttönä+ja+koin+itseni+''geneettisenä+ihmissaastana'',+niin+ajattelin+että+minulla+ole+mitää+asiaa+olla+hänen+kanssaan,+saati+ehdottaa+hänelle+''seurustelusta''+tai+ajan+vietosta+vapaalla.+Tähän+aikaan+aloin+myös+tuntemaan+yhen+tutun+kautta+lisää+ihmisiä,+jotka+olivat+tosi+mukavan+olosia+ja+tuntui+että+he+haluaisivat+pitää+minua+osana+porukkaa.+Tuli+sellainen+olo+että+minusta+saattetaan+välittää++ja+aina+valmiina+antamaan+tukea,+vaikka+heille+itselle+olisi+siitä+vaan+haittaa.+Tässä+vaiheessa+tajusin+kuinka+hienoja+ihmisiä+suomesta+löytyy+ja+ajattelin,+että:+olen+mikä+olen,+mutta+kansani+on+ollut+niin+huomaavainen+ja+''+ihana''minua+kohtaan,+että+turha+maata+tulessa,+koska+se+ei+auta+yhtään+mitään.+KOSKAAN+EI+SAA+JÄÄDÄ+TULEEN+MAKAAMAAN!!!+Ainakin+voin+olla+AINA+tukemassa+ja+auttamassa+muita+jotka+tarvitsevat+apua.+Tästä+lähti+minun+''suojeluskuntahenkinen''+suhtautuminen+muihin+ihmisiin+ja+näin+tämä+aate+piti+mielen+pirteänä,+koska+tiesin+että,+vaikka+minä+en+välittäisi+itsestäni,+niin+täällä+on+moni+joka+on+valmis+välittämään+ja+tukemaa,++jotenka+minäkin+olen+aina+valmis+auttamaan+ja+tukemaan+muita.+Nyttenkin+on+tosi+kaunis+ja+kivan+luonteinen+tyttö+aina+välillä+tullu+puhumaan+niitä+näitä,+nii+ai+että+kun+se+piristää+kun+sattuu+olemaan+vähän+tunteita+häntä+kohtaan.+Onneksi+minulla+on+näin+mukava+ja+uskollinen+kansa+tukenani+☺️🇫🇮Jos+haluat+jutella+henkilökohtaisesti+huolistasi+kanssani,+niin+voit+lähettää+sähköpostia+osoitteeseen:[email protected]
  2. Moi,+laitoin+sulle+sähköpostia+mut+en+tiiä+saitko+sitä+niin+laitan+sen+myös+tänne+sit+varmuuden+vuoks.+Kuulostaa+aika+pahalta+että+noin+nuorena+on+asiat+mennyt+noin+persiilteen.+Eikö+tosiaan+sulla+ole+yhtään+kaveria+joka+voisi+tukea+sinua?+Kiusataanko+sinua+oikeasti+kunnolla+vai+onko+se+sellaista+huomion+kerjiäämistä+sinulta.+Pojat+ovat+usein+tuon+ikäisinä+aika+lapsellisia+ja+varsinkin+jos+ovat+sinuun+ihastuneita+niin+saattavat+silloin+olla+törkeitäkin+sinua+kohtaan+koska+haluavat+osoittaa+kiinnostusta+mutta+eivät+yleensä+hallitse+tuossa+iässä+kommunikointi+taitoja.+Mutta+siis+voisin+tässä+kertoa+nopeasti+tiivistettynä+että+miten+minä+pääsin+minun+"masennuksesta"+yli.+Eli+siis+minä+koin+aika+vahvasti+että+minua+oltaisiin+halveksittu+aika+paljon+ala-asteen+loppuvaiheilla.+Lisäksi+ulkonäössäni+oli+piirteitä+joita+itse+vihasin+ja+kun+se+halveksinta+tuli+isosta+porukasta+nii+koin+että+he+ovat+oikeassa++ja+minä+sitten+väärässä+ja+näin+ollen+hyväksyin+sen+"kiusaamisen".+Kun+tulin+yläasteelle+niin+halveksinta+loppui.+Mutta+yläasteen+alussa+jo+minulle+tuli+todella+paha+akne+jonka+seuruaksena+en+pitänyt+itseäni+yhtä+hyvänä+kun+muita.+Mutta+sitten+yläasteella+myös+ihastuin+yhteen+todella+mukavaan+ja+jopa+nättiin+tyttöön.+Kun+olin+ihastunut+niin+vilkuilin+tätä+tyttöä+ja+tämä+tyttö+huomasi+minun+vilkuilun+ja+alkoi+tekemään+samaa+ja+välillä+kun+nähtiin+jossakin+niin+huomasin+että+hän+katsoi+minua+päin+ja+hymyili.+No+minä+en+uskonut+että+hän+olisi+kuitenkaan+kiinnostunut+minusta+sillä+pidin+itseäni+ulkonäöllisenä+"ihmissaastana"+mutta+silti+se+piristi+minua+aivan+pirusti+ja+teki+uskomattoman+kivan+olon+minulle.+Myös+samaoihin+aikoihin+menin+Riparille+ja+kaikki+olivat+minulle+kivoja+ja+vietettiin+ripari+porukan+kanssa+aikaa+ulkona+joka+kans+teki+hyvää.+Aikasemminhan+kun+minulla+ei+ollut+tälläisiä+isompia+kaveriporukoita.+Lisäksi+ripariporukka+oli+aika+suojeluskunta+Henkinen+ja+sisäistin+tällöin+suojeluskunta+aatteen+ja+näihin+aikoihin+minulla+loppui+"masennus"+kun+koin+että+minua+kuitenkin+kohdellaan+suojeluskunta+henkisesti.+Tarkoitan+sitä+että+elämässä+voi+tulla+todellla+yllättävästi+jokin+käänne+joka+muuttaa+elämän+iham+yhtäkkiä.+Ja+jos+saisit+itsellesi+jonkin+kivan+poikaystävän+josta+oikeasti+tykkäät+niin+silloin+aivan+varmasti+elämääsi+tulisi+pirteyttä.+Jos+olet+yhtään+nätti+niin+poikaystävän+saanti+ei+ole+edes+järjettömän+vaikeata.+Pitää+itse+vain+olla+se+aktiivinen.+Teksti+voi+olla+aika+epäselvä+ja+järjettömän+pitkä+vaikka+yritin+tiivistää+parhaani+mukaan,+mutta+toivon+että+et+tekisi+mitään+itsellesi+odota+edes+ripariin+että+voit+kokeille+onneasi.+Muista+olla+puhelias+ja+kohtelias+kun+tutustut+uusiin+ihmisiin.+Suojeluskunta+musiikin(+kuten+vilppulan+urhojen+muistolle)+kuuntelu+piristi+minua+nousemaan+ja+menemään+eteen+päin.+Koskaa+ei+saa+jäädä+tuleen+makaamaan.+Muista+se!+Suojeluskunta+henkistä+jatkoa!
  3. Hyvä+että+yrität+tukea+kaveria.+Kaveriahan+ei+koskaan+saisi+jättää+hätätilanteessa+tai+jos+hän+pyytää+kuuntelemaan+omasta+pahasta+ongelmasta.+Kaverillehan+on+vaikea+pakottaa+eikä+välttämättä+kyllä+saisikaan+tai+kannattaisikaan+pakottaa+mitään+tekemään+oman+terveyden+kannalta.+Jokainen+tekee+omat+päätöksensä.+Mutta+itse+suosittelisin+että+yrittäisit+antaa+kaikilla+tavoilla+Sellaisen+mielikuvan+että+olet+hänelle+tärkeä,+ja+tuet+häntä,+mutta+olisi+EHKÄ+hyvä+jos+yrität+pikkuhiljaa+hänelle+tuputtaa+enemmän+ruokaa+hyväntahtoisesti.+Voisitte+vaikka+käydä+kylillä+pyörimässä+ja+suosittelisit+ja+mielistelisit+häntä+syömään+ruokaa+kunnolla,+vaikka+jostakin+grillistä.+Mutta+älä+nyt+sentään+kokeile+kaikkea+mitä+minä+ehdotan+koska+en+tunne+tätä+kaveria+joten+voi+olla+että+annan+todellakim+huonoha+ohjeita.+Nämähän+ovat+suhteelisen+henkilökohtaisia+miten.+Kukakin+reagoi.+En+tiiä+että+onko+siis+hän+tyttö+vai+poika,+mutta+se+pitää+vielä+sanoa+että+ihastus+ja+rakkaus+tekee+ihmeitä+ihmiselle.+Jos+kävisi+vaikkapa+niinkin+hyvä+tuuri+että+hänen+ihastus+vaatisi+lempeästi+häntä+syömään+pikkuhiljaa+enemmän+ja+enemmän+niin+sekin+voisi+olla+tehokasta.+Mutta+tuollaista+tuskin+tapahtuu.+Mutta+hei+en+tosiaan+osaa+itekkään+valitettavasti+oikein+auttaa,+mutta+yritin+ainakin+parhaani+mukaan+keksiä+jotakin+mikä+voisi+auttaa.+Teet+päätökset+ite.+Sinähän+hänet+paremmin+tunnet+kun+me+muut+täällä.+Voisihan+sitä+ammattiapuakin+kokeilla+mutta+ei+olisi+hyvä+kaveria+pakottaa+vaan+mielellään+ohjata+hänen+mieltään+siihen+suuntaan+että+hän+haluaisi+muuttaa+tapaansa.+Jatka+kuitekin+"suojeluskunta"+henkistä+tukea+kavereihin+jos+he+sitä+tarvitsevat.+Arvostan+asennettasi!