- Rakkautta kaikille!
Tottahan se on, että jos poikkeat jotenkin valtaosasta niin huomattavasti vaikeampaa, nykyään parisuhdemarkkinat on vaikeita, on sitä valinnnanvaraa niin ei osata päättää että mitä halutaan, vai halutaanko mitään. =/ - Ihastunut ja hulluna erääseen mieheen <3 <3
- eihän se niin ole, ei todellakaan.
Mielessä silti! <3 - ha ha ha niinpä, sarjatulella rypäleitä =)
- ha ha ha niinpä, sarjatulella rypäleitä =)
- Ha Ha Hannaako se Tuomo täällä jälleen mouruaa??
- oli se niin tai näin, nykyään parisuhdemarkkinat ovat monimutkaisia.. ehkä mitä ennen.
kyllä se ulkonäkö merkkaa, sitä ei ehkä koskaan ole ollut tarpeeksi, tai mikä on tarpeeksi, nyt kelpaan itselleni, en tarvivitse toista, ikää tullut olen nirso.
SIKSI. - Lähellä tai kaukana, ajatuksissa <3
- Ei ole Tuomo, eikä hänen nimensä ala T- kirjaimellakaan...
- ei se haittaa, mies 13 vuotta vanhempi!
<3<3<3 - kyllähän sitä vois, erään kanssa <3
- KYLLÄ <3
- Ei tietääkseni
ja mitä sitten vaikka olisi, ei se ole niin tarkkaa.
olemme ihastukseni kanssa ns. eriparia olevia - minäkin kauraa kypsää, kun niihin silmiin katselen <3
- Ei se terveessä parisuhteessa olekaan normaalia, että erolla uhataan. tai outoa ainakin, tilanne ja syyt täytyy mun mielestä ( en ole asiantuntija) selvittää mikäli itse haluaa suhteessa jatkaa.
keskustella miks se toinen osapuoli siis riitatilanteissa uhkaa sillä erolla, mitä se sillä viestittää tai tuo riitatilanteeseen, ja tarkoittaako lopulta todellisesti sitä mitä suustaan päästää.
jotain itsellläkin vastaa ollut nuorempa suhteissa, mutta ne suhteet eivät sitten lopulta olleetkaat tarkoitettu kestäviksi, tai eivät kestäneet. - kavereita voi olla erilaisia, eri- ikäisiä, kait pääasia et jotain kavereita on.
Meillä kaikilla kun en ole paljoa, itse tällainen yksinäinen kulkijatar.
syitä voi tilanteisiin aina olla monenlaisia, miksi niitä ei ole. - 8 rullaa =)
kaupasta oli loppu muutaman päivän, täällä seudulla. - joo, totta.
- Täytyis selvittää mihin kaikkeen johtaisi =)
- Ei se punatukkainen ruipelo kyllä komea ole..
mikäli rahaa, kuuluisuutta, hauskuuttaja luonne, itsetunto hyvä niin kait se saa.