- yläpää vai alapää?
pieniä molemmat päät. =) - Se on totta, että meistä jokainen pohjimmiltaan kaipaa hyväksyntää, kosketusta, rakkautta ja läheisyyttä. sehän on itsestään selvää.
MUTTA oikeassa elämässä se ei vaan rakkaus, sen saaminen, menettäminen tai siinä eläminen kuin strömsössä. syitä voi olla monia. - haukkua??+voisin+parisen+sanaa+kyllä+sanoa,+tai+olla+sanomatta.
tuskinpa+täällä+palstalla+kukaan+100+%+voi+tietää+varmaks+kuka+o+kuka+tai+ei+ole. - en ole kiusannut, hieman katsonut vaan... =)
- en ole hän, tai se.
- minä taas en ole kenenkään kanssa.
- Niin, oletko??
- olen nähnyt sen jo. ei viitsi tänne kertoa.
N>M. - olen joskus seko, mutta en pahasti julkisilla paikoilla =).
mutta hän, on taas tapaus erikseen. - ei, ei en halua nähdä pirusta unia...
- K- kirjaimella alkaa-
K, niin kuin Kakka. - Ei ole miestä..
Naisena en sanois noin face to face, enkä kirjoittelis vaikka olisinkin ihastunut.. - Ehei, olla hienoja kumpikaan en minä eikä hän.
mutta ei se haittaa. eikä juotais täyteläistä kahviakaan =) =) - iällä ei niin kovin suurta vaikutusta, mikäli rakastuu..
- nyt meni väätään tämä kommentointi. =(
- sama!
- missä, milloin ja miten täytyisi huomioida??
mietin vaan erästä miestä, mitä sitten täytyis tehdä, tulla syliin seuraavalla kerralla suoraan? - on ollu ikävä, päivittäin mielessä hän, mies!!
<3 - kyllä yhdessä vaiheessa, katseilla.
viimeks oli hieman huono hetki, kummallakin sanotaanko näin. - mulla menee sydämen sykkeet melkein sekaisin , kun hän lähellä. tykkään.