Environment

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln
- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona
- lähipiirin 'rakastama' anarkisti
Hokema: kevväämmällä
Aloituksia
132
Kommenttia
1626
Maailma sotii ja kansa palvoo mammonaa
Näin on ollut siitä asti, kun nuijanainen oivalsi, että voi käyttää astaloaan myös naapuriaan vastaan. Naiset -nuo sielu12219Minä nyt esitän rakkaudellisen pyynnön
Paituli ja minä esitämme nyt yhteisen pyyntömme, älkää pahat ihmiset olko toista mieltä.6208Kiroaminen oli varsinkin ennen monessa uskonnossa käypä menettely
Mutta miten suhtautuu oikeuslaitoksemme, jos joku kiroaa nykyhallituksemme alimpaan perunakuoppaan ja pox sinne lentää k17208Suomen julkisen talouden kestävyysvajeen juurisyy...
... on edelleen tässä: https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/426128460_1837954830015881_6524322392953956167205Nythän mää vasta sen hokasin
Littumaa, sehän onkin möhkäle torusta ja sen toruksen painopiste, se ei olekaan toruksen kehällä, vaan sen ulkopuolella,5201Kommunismi, tuo aikansa elänyt hajatusrappeuma
Kukaan meistä ei toivo kommunistista järjestelmää, sillä se on yhtä mätä kuin muutkin autoritääriset järjestelmät. Kyllä17200Pankkopojalle korvamakiaa :-)))))
Yle uutisoi jo klo 8 taloustutkimuksen tiedoista, että 3/5 hyväksyy poliittiset lakot ja SE ON ENEMMISTÖ KANSASTAMME !22199Nyt on tapahtunut hirveä vääryys :(
Suomen kansa ensin alustalle eksyi eräs rakkaudellinen viestini ihan äsken: En toki muista mitä koski, mutta, kaikki rak3194Hyvää jatkoa hemmot. Elämä on ihanaa kunhan sen oikein oivaltaa
Sisuskaluja nyt räävitään minulla kohta. Lienee loppumetrit käsillä. Jatkakaa te. Suurin arvo elämässä on rakkaus. Niin2194Minä olen väärä ihminen väittämään, että
Sipilän hallitus olisi katastrofi Suomelle, vaikka se eittämättä sitä onkin. Vääräksi minut tekee se, että selkäni on aa20192Mukavaa kesää kaikille
En jaksa kirjoitella. Saaristossa olen fiilistellyt veneilyn merkeissä. Mukavampi istua veneessä luonnon keskellä ystävi11190Epämukavuusalue syvämietteisen filosofian kontekstissa
Yksilön on edetäkseen hyvä välillä poiketa rutiineistaan epämukavuusalueelle. Jos kykenet työntämään puolikin metriä höy10188On pitkään puhuttu lomaltapaluurahasta
Ihminen tekee palkkatyötä. Työnantaja laskee työntekijän hyödyn ja maksaa siitä. Mielestäni on väärin, että työnantaja m19186Moniko teistä pohtinut/ajatellut, miksi universaalin liiketoiminnan hegemonia jyllää ?
Länsimainen kulttuurimme on liian vahvasti sidoksissa suuryritysten tarkoitusperiin, suorastaan niiden vanki. Annan jo t5180Hätäuutiset
Nyt käy näin, että kuluttaja kerskakuluttaa. Kohta kaatuu koko paska. Minun syy, nyyh nyyh nyyh, minun syy ;-(5176Nauvo, rakkauden, onnen ja rehellisyyden koto
Voi kunpa pääsisin osaksi Nauvon asujaimistoa. Hourulamme ylihygieenikko lupasi puoltaa muuttoani jos vain palstan pankk1173Multinikki ilman fysioterapian karkeita hansikkaita
Nyt on käynyt näin, että sama ja yksi persoona jakaa eri nikeillänsä sekä anonyymisuojasta poliittisestikin vaihtelevaa4169Keskustan tie
Keskustan uranuurtajan ajoista Suomi on muuttunut, paljon. Nyt keskustan äänestäjät ovat osin hajaannuksen tilassa. Yhte8160Kuulin että kommunismi olisi hyvä.
Oliko se vain korvapieru, vai mikä ? Kuuletko etiäinen, kuuletko ? Fittan också, ei vastaa se luontokappale. En nyt saat1159Hyvää ja Rauhallista Joulua sekä Parahultaista Tulevaa Hyvän Suden Vuotta Kaikille Tasapuolisesti !
Välttäkää Joulunajan ulkoparlamentaarisia liikkuja, eläkää sovussa ja toimikaa aina niin kuin itse oikeaksi näette. Jos8157