Environment

![]()
Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln
- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona
- lähipiirin 'rakastama' anarkisti
Hokema: kevväämmällä
Aloituksia
128
Kommenttia
1626
Moniko teistä pohtinut/ajatellut, miksi universaalin liiketoiminnan hegemonia jyllää ?
Länsimainen kulttuurimme on liian vahvasti sidoksissa suuryritysten tarkoitusperiin, suorastaan niiden vanki. Annan jo t4285Tämä on Nauvon imaamille rakkaudella. Muut vaikenee jos saan pyytää, hiljaa !
Sinä sitten maksat sen biennaalin. Hyvä niin. Lopeta nyt jo hyvä henkilö se örvellyksesi poloista puolen jatkumosuoran6280Näin tulevaisuuden historioitsijat kirjoittavat nykyhallituksestamme
Riikka Purra tuhosi hyvinvointisuomen.23278Nythän mää vasta sen hokasin
Littumaa, sehän onkin möhkäle torusta ja sen toruksen painopiste, se ei olekaan toruksen kehällä, vaan sen ulkopuolella,5272Tervehdys kaikille
Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla,5270Maailma sotii ja kansa palvoo mammonaa
Näin on ollut siitä asti, kun nuijanainen oivalsi, että voi käyttää astaloaan myös naapuriaan vastaan. Naiset -nuo sielu12269Saariston kuulumisia
Heippa taas kaikki äidin pikku anarkistit sekä ikäloput hömppäukot ;-) Täällä saaristossa eletään kuin ensimmäistä päiv9267Multinikki ilman fysioterapian karkeita hansikkaita
Nyt on käynyt näin, että sama ja yksi persoona jakaa eri nikeillänsä sekä anonyymisuojasta poliittisestikin vaihtelevaa4267Epämukavuusalue syvämietteisen filosofian kontekstissa
Yksilön on edetäkseen hyvä välillä poiketa rutiineistaan epämukavuusalueelle. Jos kykenet työntämään puolikin metriä höy9265Kiroaminen oli varsinkin ennen monessa uskonnossa käypä menettely
Mutta miten suhtautuu oikeuslaitoksemme, jos joku kiroaa nykyhallituksemme alimpaan perunakuoppaan ja pox sinne lentää k17258Minä nyt esitän rakkaudellisen pyynnön
Paituli ja minä esitämme nyt yhteisen pyyntömme, älkää pahat ihmiset olko toista mieltä.6256Kommunismi, tuo aikansa elänyt hajatusrappeuma
Kukaan meistä ei toivo kommunistista järjestelmää, sillä se on yhtä mätä kuin muutkin autoritääriset järjestelmät. Kyllä16245Nyt on tapahtunut hirveä vääryys :(
Suomen kansa ensin alustalle eksyi eräs rakkaudellinen viestini ihan äsken: En toki muista mitä koski, mutta, kaikki rak3243Kiitos kaikille, tämä on viimeisin kirjoitukseni täällä, koska terveys.
Hyväntahtoisuus piilee meissä jokaisessa, kenellä pinnalla, kenellä välimaastossa, kenellä syvällä. Kenellä se ei vielä1232Nyt julistaa Martti, muut hiljaa !
Oho, onpas paatoksellista, ettäs kehtaa. Ai mutta sehän olenkin minä... Ukrainan sota laajemmassa kontekstissa Toistan4219Minä olen väärä ihminen väittämään, että
Sipilän hallitus olisi katastrofi Suomelle, vaikka se eittämättä sitä onkin. Vääräksi minut tekee se, että selkäni on aa20217Hätäuutiset
Nyt käy näin, että kuluttaja kerskakuluttaa. Kohta kaatuu koko paska. Minun syy, nyyh nyyh nyyh, minun syy ;-(5214Uskonnoista
Tulevina vuosikymmeninä, satoina ja tuhansina suuret maailmanuskonnot jatkavat taaperrustaan, eivät menetä voimiansa. Ka7210Kuulin että kommunismi olisi hyvä.
Oliko se vain korvapieru, vai mikä ? Kuuletko etiäinen, kuuletko ? Fittan också, ei vastaa se luontokappale. En nyt saat1203Päivää taas kaikille
Olen pannut, pannut monasti, pannut monasti merkille, että täällä eräs multipersoona elää itse luomissaan rinnakkaistode7201