Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

132

Kommenttia

1626

1. Maailma sotii ja kansa palvoo mammonaa

Näin on ollut siitä asti, kun nuijanainen oivalsi, että voi käyttää astaloaan myös naapuriaan vastaan. Naiset -nuo sielu
    Suomen Keskusta
    12
    219
  2. Minä nyt esitän rakkaudellisen pyynnön

Paituli ja minä esitämme nyt yhteisen pyyntömme, älkää pahat ihmiset olko toista mieltä.
    Suomen Keskusta
    6
    208
  3. Kiroaminen oli varsinkin ennen monessa uskonnossa käypä menettely

Mutta miten suhtautuu oikeuslaitoksemme, jos joku kiroaa nykyhallituksemme alimpaan perunakuoppaan ja pox sinne lentää k
    Suomen Keskusta
    17
    208
  4. Suomen julkisen talouden kestävyysvajeen juurisyy...

... on edelleen tässä: https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/426128460_1837954830015881_652432239295395616
    Suomen Keskusta
    7
    205
  5. Nythän mää vasta sen hokasin

Littumaa, sehän onkin möhkäle torusta ja sen toruksen painopiste, se ei olekaan toruksen kehällä, vaan sen ulkopuolella,
    Suomen Keskusta
    5
    201
  6. Kommunismi, tuo aikansa elänyt hajatusrappeuma

Kukaan meistä ei toivo kommunistista järjestelmää, sillä se on yhtä mätä kuin muutkin autoritääriset järjestelmät. Kyllä
    Suomen Keskusta
    17
    200
  7. Pankkopojalle korvamakiaa :-)))))

Yle uutisoi jo klo 8 taloustutkimuksen tiedoista, että 3/5 hyväksyy poliittiset lakot ja SE ON ENEMMISTÖ KANSASTAMME !
    Suomen Keskusta
    22
    199
  8. Nyt on tapahtunut hirveä vääryys :(

Suomen kansa ensin alustalle eksyi eräs rakkaudellinen viestini ihan äsken: En toki muista mitä koski, mutta, kaikki rak
    Suomen Keskusta
    3
    194
  9. Hyvää jatkoa hemmot. Elämä on ihanaa kunhan sen oikein oivaltaa

Sisuskaluja nyt räävitään minulla kohta. Lienee loppumetrit käsillä. Jatkakaa te. Suurin arvo elämässä on rakkaus. Niin
    Suomen Keskusta
    2
    194
  10. Minä olen väärä ihminen väittämään, että

Sipilän hallitus olisi katastrofi Suomelle, vaikka se eittämättä sitä onkin. Vääräksi minut tekee se, että selkäni on aa
    Suomen Keskusta
    20
    192
  11. Mukavaa kesää kaikille

En jaksa kirjoitella. Saaristossa olen fiilistellyt veneilyn merkeissä. Mukavampi istua veneessä luonnon keskellä ystävi
    Suomen Keskusta
    11
    190
  12. Epämukavuusalue syvämietteisen filosofian kontekstissa

Yksilön on edetäkseen hyvä välillä poiketa rutiineistaan epämukavuusalueelle. Jos kykenet työntämään puolikin metriä höy
    Suomen Keskusta
    10
    188
  13. On pitkään puhuttu lomaltapaluurahasta

Ihminen tekee palkkatyötä. Työnantaja laskee työntekijän hyödyn ja maksaa siitä. Mielestäni on väärin, että työnantaja m
    Suomen Keskusta
    19
    186
  14. Moniko teistä pohtinut/ajatellut, miksi universaalin liiketoiminnan hegemonia jyllää ?

Länsimainen kulttuurimme on liian vahvasti sidoksissa suuryritysten tarkoitusperiin, suorastaan niiden vanki. Annan jo t
    Suomen Keskusta
    5
    180
  15. Hätäuutiset

Nyt käy näin, että kuluttaja kerskakuluttaa. Kohta kaatuu koko paska. Minun syy, nyyh nyyh nyyh, minun syy ;-(
    Suomen Keskusta
    5
    176
  16. Nauvo, rakkauden, onnen ja rehellisyyden koto

Voi kunpa pääsisin osaksi Nauvon asujaimistoa. Hourulamme ylihygieenikko lupasi puoltaa muuttoani jos vain palstan pankk
    Suomen Keskusta
    1
    173
  17. Multinikki ilman fysioterapian karkeita hansikkaita

Nyt on käynyt näin, että sama ja yksi persoona jakaa eri nikeillänsä sekä anonyymisuojasta poliittisestikin vaihtelevaa
    Suomen Keskusta
    4
    169
  18. Keskustan tie

Keskustan uranuurtajan ajoista Suomi on muuttunut, paljon. Nyt keskustan äänestäjät ovat osin hajaannuksen tilassa. Yhte
    Suomen Keskusta
    8
    160
  19. Kuulin että kommunismi olisi hyvä.

Oliko se vain korvapieru, vai mikä ? Kuuletko etiäinen, kuuletko ? Fittan också, ei vastaa se luontokappale. En nyt saat
    Suomen Keskusta
    1
    159
  20. Hyvää ja Rauhallista Joulua sekä Parahultaista Tulevaa Hyvän Suden Vuotta Kaikille Tasapuolisesti !

Välttäkää Joulunajan ulkoparlamentaarisia liikkuja, eläkää sovussa ja toimikaa aina niin kuin itse oikeaksi näette. Jos
    Suomen Keskusta
    8
    157