Environment

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln
- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona
- lähipiirin 'rakastama' anarkisti
Hokema: kevväämmällä
Aloituksia
130
Kommenttia
1626
Minä nyt esitän rakkaudellisen pyynnön
Paituli ja minä esitämme nyt yhteisen pyyntömme, älkää pahat ihmiset olko toista mieltä.6215Kiroaminen oli varsinkin ennen monessa uskonnossa käypä menettely
Mutta miten suhtautuu oikeuslaitoksemme, jos joku kiroaa nykyhallituksemme alimpaan perunakuoppaan ja pox sinne lentää k17215Nythän mää vasta sen hokasin
Littumaa, sehän onkin möhkäle torusta ja sen toruksen painopiste, se ei olekaan toruksen kehällä, vaan sen ulkopuolella,5213Hyvää jatkoa hemmot. Elämä on ihanaa kunhan sen oikein oivaltaa
Sisuskaluja nyt räävitään minulla kohta. Lienee loppumetrit käsillä. Jatkakaa te. Suurin arvo elämässä on rakkaus. Niin2211Pankkopojalle korvamakiaa :-)))))
Yle uutisoi jo klo 8 taloustutkimuksen tiedoista, että 3/5 hyväksyy poliittiset lakot ja SE ON ENEMMISTÖ KANSASTAMME !22209Kommunismi, tuo aikansa elänyt hajatusrappeuma
Kukaan meistä ei toivo kommunistista järjestelmää, sillä se on yhtä mätä kuin muutkin autoritääriset järjestelmät. Kyllä17204Mukavaa kesää kaikille
En jaksa kirjoitella. Saaristossa olen fiilistellyt veneilyn merkeissä. Mukavampi istua veneessä luonnon keskellä ystävi11204Nyt on tapahtunut hirveä vääryys :(
Suomen kansa ensin alustalle eksyi eräs rakkaudellinen viestini ihan äsken: En toki muista mitä koski, mutta, kaikki rak3200Moniko teistä pohtinut/ajatellut, miksi universaalin liiketoiminnan hegemonia jyllää ?
Länsimainen kulttuurimme on liian vahvasti sidoksissa suuryritysten tarkoitusperiin, suorastaan niiden vanki. Annan jo t5200Nauvo, rakkauden, onnen ja rehellisyyden koto
Voi kunpa pääsisin osaksi Nauvon asujaimistoa. Hourulamme ylihygieenikko lupasi puoltaa muuttoani jos vain palstan pankk1200Minä olen väärä ihminen väittämään, että
Sipilän hallitus olisi katastrofi Suomelle, vaikka se eittämättä sitä onkin. Vääräksi minut tekee se, että selkäni on aa20197Epämukavuusalue syvämietteisen filosofian kontekstissa
Yksilön on edetäkseen hyvä välillä poiketa rutiineistaan epämukavuusalueelle. Jos kykenet työntämään puolikin metriä höy10192On pitkään puhuttu lomaltapaluurahasta
Ihminen tekee palkkatyötä. Työnantaja laskee työntekijän hyödyn ja maksaa siitä. Mielestäni on väärin, että työnantaja m19191Soronoo ja tutuille turpaan
Monasti olen ajatellut poistuvani saitilta, mutta tietyt henkilöt ulostuloillaan ovat minut ajoittain tänne palauttaneet2185Hätäuutiset
Nyt käy näin, että kuluttaja kerskakuluttaa. Kohta kaatuu koko paska. Minun syy, nyyh nyyh nyyh, minun syy ;-(5180Multinikki ilman fysioterapian karkeita hansikkaita
Nyt on käynyt näin, että sama ja yksi persoona jakaa eri nikeillänsä sekä anonyymisuojasta poliittisestikin vaihtelevaa4180Tervehdys kaikille
Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla,5169Kuulin että kommunismi olisi hyvä.
Oliko se vain korvapieru, vai mikä ? Kuuletko etiäinen, kuuletko ? Fittan också, ei vastaa se luontokappale. En nyt saat1165Nyt julistaa Martti, muut hiljaa !
Oho, onpas paatoksellista, ettäs kehtaa. Ai mutta sehän olenkin minä... Ukrainan sota laajemmassa kontekstissa Toistan4164Keskustan tie
Keskustan uranuurtajan ajoista Suomi on muuttunut, paljon. Nyt keskustan äänestäjät ovat osin hajaannuksen tilassa. Yhte8163