Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

132

Kommenttia

1626

1. Nyt julistaa Martti, muut hiljaa !

Oho, onpas paatoksellista, ettäs kehtaa. Ai mutta sehän olenkin minä... Ukrainan sota laajemmassa kontekstissa Toistan
    Suomen Keskusta
    4
    157
  2. Tervehdys kaikille

Kyllä minä vielä olen ja elän. Joku on kirjoittanut tyylisiäni tekstejä, se en ole minä. Itse olen fyysisesti heikoilla,
    Suomen Keskusta
    5
    157
  3. Päivää taas kaikille

Olen pannut, pannut monasti, pannut monasti merkille, että täällä eräs multipersoona elää itse luomissaan rinnakkaistode
    Suomen Keskusta
    9
    150
  4. Hallitus halsteriin, jos saan pyytää :-)

Kuunnelkaa, nyt puhuu ihminen ! https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dfc6b9ae-224a-43ca-909b-61f3b4ab84b2
    Suomen Keskusta
    4
    143
  5. Uskonnoista

Tulevina vuosikymmeninä, satoina ja tuhansina suuret maailmanuskonnot jatkavat taaperrustaan, eivät menetä voimiansa. Ka
    Suomen Keskusta
    7
    137
  6. Mitäkö mieltä olen maahanmuuttopolitiikasta

Inhimillisinä otuksina emme sivistysvaltioissa pystyne suitsemaan niiden ihmisten tulvaa, jotka suuntaavat paremman elin
    Suomen Keskusta
    2
    135
  7. Tulkohon pitkä ja syvä lama

Laman hyödyt: ' A) Kysyntä heikkenee ostovoiman supistumisen tahdissa ___Luontoäiti kiittää ' B) Turhakkeiden valmistus
    Suomen Keskusta
    21
    133
  8. Olen kuunnellut eduskunnan täysistuntoa, missä Purra halveksii köyhää kansaa :(

Minun kuplassani Li Andersson on presidentti ja Riikka Purra ilmestyskirjan peto. Orpon pullautin ulos, sitä ei ole kupl
    Suomen Keskusta
    4
    130
  9. Kiitos kaikille, tämä on viimeisin kirjoitukseni täällä, koska terveys.

Hyväntahtoisuus piilee meissä jokaisessa, kenellä pinnalla, kenellä välimaastossa, kenellä syvällä. Kenellä se ei vielä
    Suomen Keskusta
    1
    130
  10. Uutta vuotta ihmiset

Tulee nyt epämääräinen katkos läsnäololleni. Muistakaa aina, että elämän tarkoitus ja merkitys, sen määrittelet sinä its
    Suomen Keskusta
    3
    125
  11. Soronoo ja tutuille turpaan

Monasti olen ajatellut poistuvani saitilta, mutta tietyt henkilöt ulostuloillaan ovat minut ajoittain tänne palauttaneet
    Suomen Keskusta
    1
    125
  12. Natottajien märkä uni ?

Idässä on ystävä, mutta jos liitymme suurpääomarahoitteeseen teurastusliittoon, voi meille käydä taas näin: https://www.
    Suomen Keskusta
    10
    124
  13. Päivärinnan tapaus...

-tältä istuimeltani allekirjoitan alla olevan visuaalisen viestin sisällön. ------tuota osaa pohjoismaata ei ole, ei sii
    Suomen Keskusta
    1
    116
  14. Mitä ministeri Taapero eikun siis Paatero peittelee ?

Kuvio lienee mennyt jotelsakin näin: Taapero eikun siis Paatero ei tiennyt muutoksista liittyen Postin pakettipuolen työ
    Suomen Keskusta
    16
    113
  15. Sopu sittenkin?

Näinkö kävi.... https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/428086696_2728345230652140_557788182159148450_n.jpg?_
    Suomen Keskusta
    1
    108
  16. Keskustan suhtautuminen luontoon ja rasismiin

Keskustan kannattajilla on puolueista kaiketi eniten ymmärrystä luonnon monimuotoisuuden vaalimisesta mutta kuitenkin ja
    Puolueet
    0
    100
  17. Kaupallinen tiedotus

Kalliolan Työväenopistolla alkaa tänään kello 18 reikä reikä kauan kaivattu kuuden kuukauden muuntokoulutus: Insinöörist
    Suomen Keskusta
    20
    99
  18. Hyvä keskustan väki

Teillä on lupa kritisoida puolueen johtohahmoa, suurta valtiomiestä, herra pääministeri Sipilää. Saatte toki hetkellises
    Suomen Keskusta
    2
    93
  19. Mitä sähköautoihin tulee...

Ei niitä nuin lasketa kuin alla oleva pohdiskelija sekoittaen energian ja tehon ja muunkin :-) Tiedän ja ymmärrän, kosk
    Suomen Keskusta
    36
    84
  20. Puuron voisilmä vai hillosilmä (?)

Shakespearen näytelmästä muistamme, kun Hamlet kohotti pääkallon ja lausui tuon otsikossa ilmituomani kohtalokkaan, ilme
    Suomen Keskusta
    9
    83