agape.papillon
" Rakas Jumala-painaudun lähellesi, kyyhötän tässä-kämmenelläsi- ja valitan. Vaikeroin hiljaa, etteivät kiittäväiset häiriytyisi, etteivät vahvat halveksisi.<br /><br />Rakas Jumala, peittele minut lämpimiisi, sillä matkahuopani on kulunut ohueksi ja minun on vilu.<br /><br />Pese minut, sillä tunnen itseni likaiseksi. Kääri valkoisiin, ettei mustuuteni näkyisi, etteivät ihmiset pahentuisi.<br /><br />Vai annatko elämän riepotella, näin väsytellä,että omat verhoni putoaisivat, heikkouteni näkyisi, mustuuteni paljastuisi?<br /><br />Rakas Jumala, kohta en enää jaksa, kohta en osaa mitään.<br /><br />Kyyhötän tässä-edessäsi- ja toistan ryövärin sanoja vain: "Muista minua Jeesus".<br /><br />Muista minuakin! "<br /><br /><br /><br />Kotieläimet: ei<br /><br /><br /><br /><br /><br />Kotimaa: ---<br /><br />Koulutus: ---<br /><br />Ammatti: Muu<br /><br />Siviilisääty: ---<br /><br />Lapset: Olen ylpeä vanhempi
- Toki olen lääkärissä käynyt. Ja tutkittu on. Eivät tutki enää. Hoidetaan nyt psyykkisenä vaivana, mutta eipä ole mikään auttanu.
- Niin ja sellainen jäi vielä mainitsematta että mun täytyy olla syömässä jotain melkein jatkuvasti, muuten tulee hirveä heikotus ja taju meinaa lähteä. Silti en kuitenkaan liho.
- Refluksitauti voi myös oireilla noin.
- Joo tosiaan tulee hirveät kivut aina jos on jokin infektio päällä. Ja voi jäädä se kipu päälle joksikin aikaa, niinkuin se silmä ja käsikipu. En ole niin hirveästi "ehtinyt" miettimään näitä kipuoireita, koska mahan kanssa on ihan kamalaa aina välillä. Tai aika useinkin...
Yksi tätini on kuollut reumaan, äidilläni on fibromyalgia. En ihmettelis ollenkaan jos itsellänikin olisi jotain reumatyyppistä.
Kuulostaa pelottavalta se reumakuume..! - No, sen takiahan nää palstat on että täällä saa pähkäillä kaikenlaista ja kuulla muiden kokemuksia...
Ei välttämättä mitään varmuutta saa vaikka lääkärille meneekin, usein joutuu ramppaamaan siellä monta monta kertaa ennen kuin mitään selviää, jos selviää ollenkaan. En ole näistä vaivoista vielä mennyt, koska ei ole kovin kauaa vielä niitä ollut, ja mulla on mahan kans pahempia ongelmia, niistä olen ravannut lääkärillä monet kerrat. - Aika rankkaa on jos pelkkä ärtynyt paksusuoli tekee kamalan ripulin pariks päiväks niin että ei voi kotoa poistua mihinkään, ja kuume samalla. Tätä on usein... En oikein jaksa uskoa että olis se ärtynyt suoli.
Niin eikös se crohn ole usein ohutsuolessa? Sitä mulla ei ole mitenkään tutkittu. - Kyllä meilläkin parisuhde kuoli totaalisesti lapsen myötä. Ei vielä raskausaikana, mutta heti synnytyksen jälkeen. Yhdessä ollaan vaan pakosta ja velvollisuudesta ja lapsen takia.
- Joo on tehty paksunsuolentähystys. Ei ollu mitään, ihan hyvässä kunnossa suoli. Eikös se colitis tai crohn olis selvinny siinä?
- Ultraäänellä selviää jos sisäelimissä on jotain, tähystyksissä mahan ja suoliston tilanne. Kannattaa tutkituttaa, niin selviää asia. Itse olen käynyt ultraäänessä, sekä vatsalaukun ja paksunsuolen tähystyksissä. Gastriitti ja refluksitauti oli, ja sain lääkityksen.
- Kuulostais paniikkihäiriöltä.
Verensokerin laskusta voi tulla myös huono olo. Kunnon terveellinen aamupala kannattaa aina syödä! Ja muutenkin syödä riittävän usein, ettei verensokeri pääse liikaa laskemaan. Syömiset jotain terveellistä, ei kahvia ja pullaa, karkkeja, limuja ym. - Näistäkin vaivoista on mahdollista parantua.
http://www.prohealth.fi/laaketiede.php - Aika nopeasti tavara tulee ulos mullakin, en tosin ole tullut laskeneeksi kuinka kauan menee. Mutta joka aamu on ripulia, vatsanväänteitä ja huonoa oloa. Välillä oli sellainen kausi että myös oksetti kaiken aikaa ja oli tosi heikottava olo, ja sitä ripulia kaiken päivää. Olen ravannut tutkimuksissa, mutta mitään ei ole löytynyt muuta kuin lievä refluksitauti. Kummallista, tuntuu ettei lääkärit oikein osaa tutkia näitä vatsavaivojen syitä, ja joutuu sitten vaan elämään niiden kanssa. =( Työttömänä olen, mutta mietin jos joutuisin töihin, mitä siitäkin tulisi..! Tuskin pääsisin edes työpaikalle aamulla, kun pitää istua vessassa ripuloimassa.
- On kuule tullu mieleen mennä, ja sielä olen jo ravannutkin monet kerrat kaikenmaailman tutkimuksissa mutta mitään ei ole selvinnyt. Viimeksi tänään olin paksunsuolentähystyksessä....
- Häiritsevin oire tällä hetkellä on jarkyttävän huono olo, etova ja heikottava, oksettavakin. Ei ruokahalua, ja ripulia on. Rajoittaa elämää tosi pahasti. Mitään ei jaksa tehdä eikä oikein mihinkään pysty menemään, kun on niin huono olo.
- Mikä syöpä?
- Ok, kiitos...
- Joo, mutta jospa se ei nyt johdukaan siitä. Kiinnostaisi vaan nyt lähinnä tietää että voiko masennun aiheuttaa lämpöilyä.
- Väärä happamuusaste? Onko se sitä johon pitäisi auttaa sellainen kuin Valmarin??
Mulla kans usein flunssaa ym. - http://www.positiiviset.fi/keskustelu/display_message.asp?mid=33469
Tuolla jotain tietoa. Lisää löytyy netistä.
Oireilee just jatkuvana lämpöilynä flunssana, yskänä.
Siihen tarttis kuukausia kestävän erityisen antibioottikuurin, ja mitä olen lueskellu niin lääkärit ei useinkaan sellaista määrää, vaan lyhyitä kuureja jotka ei auta mitään. =( Ja usein mykoplasman kaverina Keuhkoklamydia, joka myös vaikea häädettävä. - Nyt löysin yhden vareenotettavan vaihtoehdon mitä tämä jatkuva kuumeilu ja sairastaminen voisi hyvinkin olla : Mykoplasma! Oireet sopiii täysin. Seuraavaksi kun menen lääkäriin, aion vaatia sen testattavaksi.