palstalutka
Entinen vanhapalstalainenpalaa, jolta paloi lopullisesti hermot "tunnista tärähtäneistä/rakeisista kuvista muurahaisen kokoiset linja-autot" -tunnisteisiin (jotka oli pakko "yrittää uudelleen" 3-5 kertaa).
En etsi palstan kautta seuraa, olen täällä vain kommentoimassa kaikkeen maan ja taivaan väliltä. Omaan vahvat mielipiteet ja erilaisen maailmankatsomuksen kuin valtaosa Sinkut-palstan vakkareista. Ne pitää vaan kestää.
Pärstä kuin petolinnun arse, kroppa edestä näppärä, mutta perse leveämpi kuin Kardashianilla.
Vastaus palstan yleisimpään kysymykseen: 10. Ja niille miehille jotka luulevat, että naisten luku pitäisi kertoa vähintään kymmenellä jotta saataisiin oikea määrä, vastaus on sitten noin 1.
Koska jumala päättää millaisia olemme, annoin nimimerkkini palstan kiistattoman jumalan näkemysten perusteella.
Aloituksia
54
Kommenttia
896
Ex-kiusatut: Miten kiusaaminen vaihteli ala-asteen, yläasteen ja lukion aikana?
Entisille kiusatuille siis kysymys. Omassa elämässäni meni niin, että ala-asteella kiusattiin lähinnä musamausta (kun ka1201280Hyvää itsenäisyyspäivää kaikki te palstamiehet, jotka
...ette lutkittele. Pikaisten laskujeni mukaan siis lähinnä: - pujottelija - pete pjn (en muista miten nuo vikat kirja42695"Kukaan ei halua naista, jolla ei ole kokemusta seksielämästä" sanoo nimimerkki "Naikkonen"
Näin hän kirjoittaapi: "Olen ollut koko elämäni sinkkuna. Olen 28-vuotias nainen, joka ei ole koskaan saanut itselleen19577Komeiden suomalaisten miesten ketju
Jotta miehet eivät unohtaisi, että naiset eivät katsele tai pidä puoleensa vetävinä pelkästään ulkomaisia miehiä. Tänne42573Arvatkaa kenen juliste makkarin ovessa?
Julisteessa siis valokuva tämänlaisesta henkilöstä: - kuoli hyvin nuorena :( erittäin kuuluisa kuolema - on huhuttu oll34569Eero vs atm:t
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201805292200969731 Tällä miehellä ei ole pituutta senkään vertaa ku3488Osaa ne muutkin naiset kuin aina parjatut suomalaiset...
tässä aidon eestiläisen taidonnäyte "kaksinseurustelusta": https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5f7ac3b6-bba1-4c74-19352Joskus komeitakin kiusataan
Ainoa Duudsoni joka on silmiini ihan kivannäköinen on Jarno. Siksi hämmästykseni oli suuri, kun hän avautui kiusaamista22347Even mielestä 3 tapaamista = suhde
"Kolme tapaamista merkitsee Even mielestä suhdetta." https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/ef45fd21-4df3-11293Mitä nuoruus teidän mielestä on?
Esimerkiksi kun sanotte haluavanne nuoren naisen, niin minkäikäinen on teille "nuori"? Äitini mielestä nuoruus loppui s34212Mikä nykyisin ihmissuhteissa erilaista kuin ennen?
Aloin pohtia aihetta kun vanha tätini (yli 70-vuotias) tokaisi, että "nykyajan nuorilla tytöillä ei ole enää vyötäröä, m83196Espanjan galgot ja podencot
Tykkään espanjalaisesta kulttuurista (en kylläkään siitä mikä liittyy galgojen ja podencojen kohteluun) ja espanjalaisis3193Hoikkuus/laihuus miehet vs. naiset
Tästä on jo useita vuosia aikaa, kun eräällä toisella foorumilla tuli puhe miesten hoikkuudesta/laihuudesta. Yksi nainen16177Mikä on typerintä mistä teitä on haukuttu, kiusattu tai moitittu?
Omalta yläasteajalta on jäänyt mieleen, kun yksi luokkani tyttö toitotti kaverilleen liikuntatunnin jälkeen: "Palstalutk18174Mitä naisellisia tai miehisiä ominaisuuksia korostatte? Ja miltä osin poikkeatte "sukupuolinormista"
Olen tänään pohtinut kyseistä aihetta, ja voin todeta että itselle seuraavat naiselliset ominaisuudet "kuuluvat asiaan":32154Onhan Soinillakin vaimo
Ja uskon, että aika iso osa palstamiehistä on fyysisesti paremmassa kunnossa kuin Soini. Aika moni täällä on muistaaksen7141Se on kilpikonna!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9002b232-cd03-4bd1-85b9-753b72e8a0d3 Eläkkeellä oleva professori on esittänyt melko1122Onko teistäkin palsta "tylsistynyt"?
En ole kovin aktiivisesti jaksanut täällä enää pörräillä. Toki onhan mulla koulu joka tietysti vie oman aikansa, mutta e28117Kilttien nörttimiesten aika on vasta tulossa, ei takanapäin
Jokin aika sitten lukaisin artikkelin, jossa meinattiin että kilttien ja älykkäiden miesten geenit lisääntyvät tulevaisu3108Miksi yhteiskunnassa lihavuus on "sallitumpaa" kuin kasvorumuus?
Olen pannut merkille, että nyt kun kiloja on kertynyt, niin kukaan ei ole livenä kertaakaan huudellut siitä missään. Vas9104