Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taruolento
profiilit
taruolento
taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+mutta+entä+kun+tämä+Omikron+juuri+ei+välitä+siitä.+mietipä+vielä.
11.12.2021 22:38
Hei+luulosairaus+on+sairaus.+Siis++mene+lääkäriin+tai+pysy+kotonas.
11.12.2021 22:36
Ehkä+Jumala+ja+Jeesus+ei+nyt+auta.+Ihminen+ilman+rokotusta+syyllisttyy+myös+tuohon+murhaan+ja+kohderyhmä+on+aika+iso.
Jos+ei+ole+lääketieteellistä+syytä+kieltäytyä+niin+ei+vaan+murhaan+vaan+kansanmurhaanhan+siinä+syyllistytään.+Isosta+asiasta+on+kyse.+
Ihminen+ei+voi+olla+niin+"minäkeskeinen"+ettei+pysty+tuijottamaan+kuin+omaan+napaansa.
Hassua+että+puhut+"kokeellisesta+rokottamisesta."+Eiköhän+tämä+nyt+tilastoista+selviä+jos+viitsit+vaivautua+ottamaan+selvää.
11.12.2021 22:24
No+joo+mutta+toi+oli+kaukana+siitä+mistä+keskustelu+alkoi.+Nuo+mainitsemasi+asiat+ovat+inhottavia+enkä+hyväksy+lainkaan.+Sellaiset+ihmiset+ovat+sairaita.
11.12.2021 22:10
Älä+kato+telkkaria.
11.12.2021 22:06
No+jos+käytännön+kokemusta+tarvitaan+niin+50+vuoden+aikan+en+ole+saanut+minkään+moista+tulehdusta+en+raapaisusta+enkä+syljestä.+
Käytännön+ihmisä+peliin.+Lehtiä+lukeneet+voivat+jättää+väliin.
11.12.2021 22:05
No+jos+jotain.+Ai+jotain+seksuaalista+rakastaa+lemmikkiään.+Tuskin+sulla+sitä+tyttöystävääkään+on..+Voit+kuvitella+ihan+mitä+haluat+mutta+pöljä+mikä+pöljä.+
Häviä+maapallolta+kiitos.
11.12.2021 22:03
No+niinhän+sinullekin+pitäisi+tehdä,+just+nyt+tänne+asti+roiskui.
11.12.2021 21:58
On+se+kumma+että+me+koiranomistajat+ollaan+yleensä+hengissä.+Koiran+lipaisu+naamaan+ei+ketään+tapa+ja+itse+annan+sille+pusun+joskus+kuononpäähän.+Ei+ole+tauteja+tullut+50+vuoteen+että+en+olisi+niin+huolissani.
11.12.2021 21:56
Hyvät+kriteerit+kotikoiraa+etsivälle+ihmiselle.+Itse+tiedän+että+jopa+Saksasta+tuotettu+uros+ei+täysin+puhtailla+papereilla+pärjännyt++pentujensa+suhteen+terveysdessä.+Oli+lonkkavikaa+niin+kuin+suomalaisillakin+uroksilla.
Nyt+puhutaan+näköjään+vain+käyttölinjaisista+ja+näyttölinjaisista.++Niitähän+erottaa+vain+se+onko+suoraselkäinen+vai+viistoperäinen.+
Kumpi+on+nyt+sitten+parempi+kotikoiraksi+vai+onko+kumpikaan?+
Itse+jos+vielä+sakun+ottaisin+niin+sen+olisi+oltava+suoraselkäinen,+hyväluonteinen+(siihen+pystyn+itse+eniten+vaikuttamaan)+ja+muulla+ei+olisi+väliä.
08.12.2021 23:46
Kyllä+on+vaikeaksi+mennyt+sakujen+valinta.+Itselläni+ollut+monta+sakua+ja+niiden+tarkoitus+on+olla+perhekoira+ilman+mitään+tavotteita.+Oli+li+pieniä+lapsia+ja+hieeman+suurempiakin,+saku+oli+aina+kiltti+heille.+Ei+koskaan+mitään+vaikeuksia.+Ja+se+oli+vaan+SAKSANPAIMENKOIRA++ilman+mitään+linjoja+mihinkään+suuntaan.+Suoraselkäinen+kyllä,+silloin+ei+muita+oltu+nähtykään.+
Ainoa+opettaja+koiralle+oli+mies+ja+minä.+
Hienoja,+upeita+koiria+olivat.+En+ymmärrä+nykyistä+sakukeskustelua+ollenkaan.+Eikö+mistään+ihminen+enää+saa+normaalia+sakua+ilman+jotain+hemmetin+linjoja+sinne+ja+tänne.+
Uskoisin+että+monet+täälläkin+kyselijät+kysyvät+samaa+kuin+minä.
08.12.2021 23:11
Omille+sakuille+aikoinaan+sanottiin+että+pitää+tuntua+mutta+ei+näkyä.+Toisinpäin+tällä+on+suuri+ero.+Ei+kait+liene+rotua+jonka+kylkiluut+pitäisi+näkyä,+joo+ei+sellaista+ole+jos+koira+ei+ole+nälkiintynyt.+En+ole+ikäissäni++sellaista+nähnyt+ja+toivottavasti+en+näekään.
08.12.2021 22:55
Huomenna+menemme+lekkuriin+noiden+hampaiden+kanssa+ja+otan+tämän+puheeksi.+Nyt+vaan+kävi+niin+että+tiistaina+ollessamme+päivälenkillä+se+sai+yhden+noista+tavallisista+"juoksukohtauksistaan".+Kun+on+aukea+paikka+se+rupeaa+juoksemaan+remminsä+säteen+verran+(remmi+3+m)+minun+ympäri+ja+minä+vaan+paikallani+seisten+pyöräytän+remmiä+pääni+yli.+Juoksee+niin+paljon+kun+pienillä+jaloillaan+pääsee.+Voi+juosta+toistakymmentä+kierrosta.+Tämä+on+sellainen+sen+pentujuttu,+on+tehnyt+sitä+aina.+
Lisäksi+samalla+lenkillä+tavattiin+tuttu+koira+jonka+kanssa+se+paini+hetken.
Illalla+katselin+että+sehän+ei+enää+nuole+eikä+ole+yhtään+rauhaton.+Keskiviikon+eli+tämän+päivän+se+on+ollut+aivan+normaali.+Kerran+olen+nähnyt+sen+nuolevan+aamulla.
Luulen+että+ainakin+osa+rauhasista+tyheni+tiis
taipäivän+tiimellyksessä.
Joka+tapauksessa+pyydän+elliä+tarkistamaan+ja+että+näyttäisi+minulle+missä+tällä+ne+rauhaset+ovat.+En+tiedä+käykö+se+tällä+reissulla+siksi+että+sen+täytyy+rauhottaa+koira+niitä+hampaita+varten.
Mutta+tällä+hetkellä+kaikki+hyvin+ja+kiitos+vastauksista.+Jotenkin+aina+auttaa+se+kun+muut+kertovat+omista+jutuistaan+ja+neuvovat+minkä+osaavat.
08.12.2021 19:28
Joo+tämä+neuvo+paras.+Vaikka+EHKÄ+osaisinkin+sen+tehdä+mutta+haluan+olla+varma+että+ei+synny+vahinkoa.+
Nyt+se+ei+juokse+mutta+nuolee+peräpäätään.+Suihkutin+sen+ja+laitoin+edellisellä+kerralla+määrättyä+vaahtoa.+Se+rauhoittaa+sen+niin+että+ei+nuole+niin+paljon.
Meillä+oli+jo+aika+ensi+viikon+torstaille+elli:lle,+koira+on+menossa+hammaskiven+poistoon.+Siinä+rauhoitetaan+ja+eiköhän+tämäkin+siinä+samalla+mene.+Soitan+kuitenkin+lekurille+tiistaina+ettei+mene+liian+pitkälle+ja+informoin+tästä.
Tänään+tuli+mieleen+että+voisko+koiralle+laitettu+hormooni-implantti+olla+syynä+tähän?+Se+on+voimassa+puoli+vuotta+mutta+on+nyt+täysitehoinen.+Sen+vaikutusaika+päättyy+maalis-huhtikuun+vaihteessa.+Nyt+kun+se+ei+enää+ole+niin+superuros+niin+huomaan+että+sen+kuopimeset+esim+ulostamisen+jälkeen+eivät+ole+niin+voimakkaita+kun+oli+ennen.+
Eiväthän+muutkaan+koirat+ole+varmoja+onko+se+uros+vai+narttu.+Välitila.
Voi+kuitenkin+olla+että+tällä++ei+ole+mitään+tekemistä+tämänkertaisen+rauhashomman+kanssa.+
Soitin+sinne+missä+implantti+laitettin+mutta+he+sanoivat+että+eivät+ole+koskaan+kuulleetkaan.+
Nyt+kuitenkin+nukkuu+rauhallisesti+ja+uskon+että+tiistaihin+ainakin+pärjätään.+Ja+onhan+tuossa+vieressä+Viikissä+pieneläinklinikka+jonne+voi+mennä+koska+vaan+jos+tarvis+on.
04.12.2021 20:58
Näin+se+juuri+on.+Olin+itse+yllättynyt+siitä+kun+kaverini+kävi+Hgin+Malmilla+3:sessa+tänään.+Siellä+oli+ollut+kova+jono+ja+hän+sanoi+että+sinne+pääsi+ilman+ajanvarausta.
Luin+THL:n+sivuilta+että+kolmanteen+rokotukseen+tarvitaan+ajanvaraus+mutta+ykköset+ja+kakkoset+pääsevät+ilman.
Ja+jono+oli+ollut+pitkä,+aika+ulkona+jonottamiseen+15-20+minuuttia.
Toivon+todellakin+että+tuo+jono+oli+niitä+ykkösiä+tai+kakkosia,+jos+oli+niin+järkeä+oli+jonottaakin.
Mieheni+menee+huomenna+ajanvarauksella+kolmoseen,+katsotaan+mikä+on+tilanne+huomenna.
01.12.2021 23:32
No+entä+naapurimaamme+Ruotsin+kuolleet.++Heidän+kuolleisuuslukunsa+on+suuri+verrattuna+meihin.+Heillä+on+enemmän+asukkaita+mutta+siitä+huolimatta.
01.12.2021 23:21
Kyllä+saa.+Hän+vain+kertoo+totuuden.+Sen+mikä+on+ollut+kaikissa+lehdissä+ja+mikä+on+fakta.+Itse+pidän+pressasta+joka+on+totuuden+puolella.+Yksinkertaista.+Jos+tunnet+itsesi+loukatuksi+niin+mene+rokotukseen.
01.12.2021 21:01
Miten+niin+otetaan+vain+säälistä?++Joku+saattaa+niin+tehdäkin+mutta+itselle+koira+on+lenkkikaveri,+ystävä+ja+tyyppi+jolle+voi+pulputtaa+koko+ajan.+
En+olisi+ulkona+kuin+kauppareissut+jos+pitäisi+kulkea+yksin+.+Kun+on+tottunut+koiran+kanssa+50+vuotta+koiran+kanssa+kulkemaan+niin+mikään+ei+tunnu+niin+hölmöltä+kulkea+yksin+täämän+jälkeen.+Kokeiltu+on+edellisen+kuoltua+ja+tämän+nyt+kyllä+viimeiseksi+jäävän+tultua.
Sitten+olen+niin+vanha+että+ei+tartte+enää+kulkeakaan.+Ikä+ei+riitä+enää+seuraavaan+kun+haluaisin+hoitaa+koiran+loppuun+asti.+
Ei+kukaan+takaa+elämää+että+toki+nytkin+voisin+kupsahtaa+ennen+nykyisen+koirani+elämän+päättymistä.+Vielä+on+koiralla+vuosia+jäljellä+ja+yritän+pysyä+kunnossa+että+em.+ei+tapahtuisi.+Loppu+on+herran+haltuun.
01.12.2021 19:41
Huijaa+koira+luoksesi+ja+ota+ote+yläleuasta.+Se+on+ote+jolloin+koira+ei+voi+purra.+-Sitten+esim,.+vaikka+pillerin+työnnät+sen+kurkkuun+kahdella+sormella+samalla+kun+pidät+hyvin+yläleuasta+kiinni.++Koira+osaa+myös+kielellään+ottaa+pillerin+pois+jos+et+laita+sitä+tarpeeksi+syvälle+kurkkuun.+
Mitään+traumoja+ei+ainakaan+omilleni+ole+tuosta+jäänyt+eli+kuulostaa+ehkä+väkivaltaisemmalta+kuin+oikeasti+on.+
Tuo+huijaaminen+ruoan+tai+muun+kanssa+olisi+parempi+jos+se+menee+läpi.
Opin+tuon+väkisin+pillerin+antamisen+sakemannien+kanssa+ja+nyt+jatkan+sitä+vielä+tämän+seropini+kanssa+koska+siihen+on+tullut+jos+ei+rutiini+niin+tottoumus.
28.11.2021 00:11
Minun+"rakkini+"+ei+syö+paskaa+eikä+raatoja.+Kaikki+mitä+sille+tarjoan+haistellaan+moneen+kertaan.+
Kelpaako+vai+ei.
27.11.2021 23:50
24 / 81