Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.

Aloituksia

125

Kommenttia

1614

1. Haukat valtaavat Helsingin Kumpulan

Pienten koirien omistajat peloissaan. Päivittäin nähty mm. omassa pihapiirissämme haukka milloin missäkin. Olisivatkoha
    Uusimaa
    0
    76
  2. Petoksen tunnusmerkit

Entinen miniani löytää miehen jonka kanssa lyöttäytyy yksiin. Molemmilla on autot. Vaihtavat nämä 2 autoa yhteen joka tu
    Laki ja rikos
    8
    75
  3. Uusi koira menneen ystäni tilaan

Viesti on vähän provosoiva mutta se ei ole tarkoitus. Olen 71 vuotias nainen joka ei pärjää ilman kaveria ja sen kaveri
    Lemmikit
    0
    75
  4. Koirani petaa mulle sänkyä

Äitini kertoi Tiibetin spanelin petanneen hänelle sängyn. Eli oli kierittänyt pussilakanan peittoineen rullalle ja aika
    Koirat
    14
    74
  5. Punkkilääke Bravecto

Hei Tiedän että on joitain muitakin tablettimuodossa olevia punkkilääkkeitä kuin tuo Bravecto. Olisiko joku antanut koir
    Lemmikit
    0
    72
  6. Korona, hyvä ,paha

Kun lukee noita viestejä niin käsipesu on aihe joka jakaa ja jopa ärsyttää ihmisiä. Se on kummallista siksi että ylipää
    Maailman menoa
    0
    71
  7. Korona jälleen

Kyllä ehdottomasti kannatti käydä katsomassa pallon potkimista Venäjällä ja aloittaa uusi episodi täällä teidän "kotimaa
    Terveys
    0
    67
  8. Mitä teillä on mikrokuidusta

Meillä ennen oli vaan tiski- ym riepuja. Nyt on lakanakin. Ensipesin sen 40 astetta pyykin mukana. Ei paina mitään märkä
    Sisustaminen
    0
    66
  9. Pieni uroskoira on auervaara

Niin pieni uroskoiramme (siis kooltaan pieni) on harvinaisen aktiivinen seksuaalisesti ihmisiä kohtaan, Se on pieni noin
    Koirien terveys
    17
    65
  10. Refluksi vai mikä

Onko se ensi kerran vanne ympärillä ja puristaa. Se on rinnan alla. On pakko nousta ylös, ekana tulee mieleen Rennie ja
    Yleistä terveydestä
    3
    63
  11. Hääpäivä 21.3.2022

Tänään ensimmäisen kerran elämässäni huomasin ajattelevani että saisin elää tuohon 21.3.2022 asti. Miksi. Siksi että sil
    Avioliitto
    15
    61
  12. Sekarotuinen koira

Juuri noin kun ihmiset kirjoittavat. Miksi itse hain pienen rodun pennun (Havannankoira/jokumuu) ja miksi en saanut si
    Sekarotuiset koirat
    0
    60
  13. Puhelu numerosta +46xxxxxx

En ajatellut asiaa ja vastasin. Hetken kesti kun nainen aloitti; my name is... Silloin tajusin että joo, tuohonhan ei ol
    Laki ja rikos
    1
    59
  14. No nyt lapsetkin kuolevat koronaan

Olisi kyllä Marinan tarvetta tarkistaa kannanottojaan koronan suhteen ja olisi aika nyt kuitenkin yrittää jotain. Yhtei
    Yhteiskunta
    2
    59
  15. Koirani kertoo paljon

Jopa kengät aamulla mitkä laitan jalkaan. Se istuu ja odottaa ja jos olen liian hidas mielestään niin tökkii kuonollaan
    Eläimet kertovat
    0
    56
  16. Koiran trimmaus HELSNKI

Oen kahtena viime vuotena maksanut 70 e. Sisältää turkin leikkuun ja pesun. Olen aina ollut enemmän kuin tyytyväinen.
    Lemmikit
    0
    56
  17. Nurinnarin

Miksi viestit ylipäänsä ovat vanhemmasta alkaen ja tuoreemmat pitkän selauksen jälkeen. Jo on vaikeaksi tämäkin tehty.
    Yleistä koirista
    0
    56
  18. Hammaskeskustelu

Minulla on reilun 4 vuoden ikäinen pienen ja keskikoisen väliltä oleva serobi. Minulle oli sanottu että sillä on hammas
    Koirat
    0
    54
  19. Siisti koira, parempi mieli

Meidän koissumme kävi tänään trimmissä ja vieläkin vaan hyrisen kun sitä katselen. Sille itsellänsä muutos oli huikea. P
    Yleistä koirista
    0
    52
  20. PANKKI PYYTÄÄ

Onko kukaan saanut Nordeasta viestiä että nyt pitäisi laittaa sähköisesti kuva viimeisestä henkilötodistuksesta tai kä
    Yhteiskunta
    0
    52