taruolento
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
124
Kommenttia
1613
Mieheni ulosotto loppui
Niin nyt se vuosien piina on ohi. Ulosoton rekisteri on puhdas, Miten hänen luottotietonsa palautuu, kait jollain viivee857Korona jälleen
Kyllä ehdottomasti kannatti käydä katsomassa pallon potkimista Venäjällä ja aloittaa uusi episodi täällä teidän "kotimaa057Kumma puu Helsingin Kumpulassa
Huomasin koiran ulkoilureitillä olevan puun joka on Limingantien varressa pienen puiston reunassa. En tiedä mikä puu se056Hammaskeskustelu
Minulla on reilun 4 vuoden ikäinen pienen ja keskikoisen väliltä oleva serobi. Minulle oli sanottu että sillä on hammas055Bravecto-punkinesto toimii
Luin tuossa vanhoja viestejä asiasta ja kaivannee päivitystä. Viime vuonna ekan kerran koirani sai ko. punkkilääkettä ja054Haukat valtaavat Helsingin Kumpulan
Pienten koirien omistajat peloissaan. Päivittäin nähty mm. omassa pihapiirissämme haukka milloin missäkin. Olisivatkoha053Anaalirauhaset
Koirallani kerrran, 19.10. tänä vuonna. Sai kutinakohtauksia ja nuoli peräpäätään. Ne tyhjennettiin ja lasku oli 86,10551Mitä teillä on mikrokuidusta
Meillä ennen oli vaan tiski- ym riepuja. Nyt on lakanakin. Ensipesin sen 40 astetta pyykin mukana. Ei paina mitään märkä050Koiran trimmaus HELSNKI
Oen kahtena viime vuotena maksanut 70 e. Sisältää turkin leikkuun ja pesun. Olen aina ollut enemmän kuin tyytyväinen.049Joko teillä ollut eläimissä punkkeja
Meillä kaksi vuorokautta sitten ensimmäinen eli ainakin etelä-suomessa punkkikausi on alkanut. Ei kun vastamyrkyt kehii048Bravecto-punkinesto
Paljon keskusteltu, kiitelty ja haukuttu lääke on meidän pienellä koirallamme toiminut hyvin. Tosin ensi kerran viime ke248Pieni uroskoira on auervaara
Niin pieni uroskoiramme (siis kooltaan pieni) on harvinaisen aktiivinen seksuaalisesti ihmisiä kohtaan, Se on pieni noin1747Sekarotuinen koira
Juuri noin kun ihmiset kirjoittavat. Miksi itse hain pienen rodun pennun (Havannankoira/jokumuu) ja miksi en saanut si047Puhelu numerosta +46xxxxxx
En ajatellut asiaa ja vastasin. Hetken kesti kun nainen aloitti; my name is... Silloin tajusin että joo, tuohonhan ei ol147Hääpäivä 21.3.2022
Tänään ensimmäisen kerran elämässäni huomasin ajattelevani että saisin elää tuohon 21.3.2022 asti. Miksi. Siksi että sil1546Bravectosta tuli oireita
Aiemmin kirjoitin jo pinen 11,5 kg painavan koiran parin päivän tärinöistä Bravecton jälkeen. Nyt sillä on Simparica j046Huumeet pannaan
Siinä otsikossa on kaikki. Tiedän monia ihmisiä jotka ovat kuolleet siihen. Tosin myös monia jotka kuolevat viinaan. K244Siisti koira, parempi mieli
Meidän koissumme kävi tänään trimmissä ja vieläkin vaan hyrisen kun sitä katselen. Sille itsellänsä muutos oli huikea. P044PANKKI PYYTÄÄ
Onko kukaan saanut Nordeasta viestiä että nyt pitäisi laittaa sähköisesti kuva viimeisestä henkilötodistuksesta tai kä044Huono yllätys verikokeissa
Niin otsikko on harhaanjohtava siinä mielessä että kysymys on minusta, ei koirasta. Koira on terve kuin pukki onneksi.644