Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. Perseverance on mönkinyt

🤔🚀🐾 Marsin pinnalla vuodesta 2021. Se on löytänyt vanhasta meren pohjasta jälkiä mikrobien aineen­vaihdunnasta. Totta
    Ikävä
    14
    192
  2. Ei kannata tuhlata ruutia variksiin.

🤔🐦‍⬛🏋 tai aloitukseen, kun en tiedä meneekö läpi vai ei. Kirjautumaan sentään pääsin. Kuntosalin jälkeen maistuu loun
    Ikävä
    14
    191
  3. Olis pitänyt ottaa

🥰🫖🍋 sitruunalla maustettua kuumaa teetä mukaan puistoon. Tuli vähän vilu siellä penkillä istuessa,
    Ikävä
    13
    191
  4. Huhtikuun tärkeitä päiviä

🤔🐷🐥 8 päivä loppuu ennakkoäänestys. 8-10 on lihalakko. Jauhelihat olivatkin eilen aika vähissä. 18 on pitkäperjantai.
    Ikävä
    9
    191
  5. Turvatarkastus poliisiasemalla

🤔🔍👙 ylläpä ne tarkkaan syynäsi eilen ennenkuin pääsi sisään. Hyvä ettei ihan alasti tarvinnut sentään riisuuntua. Tai
    Ikävä
    10
    190
  6. ileik asnahat äkim ännääk

🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattia
    Ikävä
    8
    189
  7. Tuolijumppaa netistä eilen

😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pil
    Ikävä
    7
    189
  8. Se tässä ympäristössä on ainoa hyvä puoli

😷🛒🍞 että viheliäisemmässäkin kunnossa sopeutuu joukkoon. Sain käytyä tänään ekan kerran kaupassa joulun jälkeen. Keuh
    Ikävä
    3
    189
  9. Sängyn luona ollut pitkään vilpoista

😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut
    Ikävä
    6
    189
  10. Olipas kauheata

🥶🚿🧼 kun pesuvesi olikin ehtinyt jäähtyä iltaan mennessä vaikka yöpaitaa pestessä se tuntui lämpöiseltä. En kehdannut
    Ikävä
    13
    189
  11. Tämähän alkaa vaikuttaa melkein maisemanvaihdolta

🤔🧳🫶 Roskat on viety kierrätykseen ja yksi laukku on jo pakattu. Kohtapuolin pääsee lähemmäs ikävöimään. Jääkaappikin
    Ikävä
    6
    189
  12. Täällä olisi vieläkin miesten hommia

🤗🛁🧤 ilmankos pesukoneen nukkasihti on siisti kun se laskee kaiken töhnän läpi. Pesin parvekematot ja lavuaari meni si
    Ikävä
    3
    189
  13. Sattuu sitä virheitä paremmissakin piireissä

🤔❄🍲 itse Pekka Pouta sanoo, että hävettää se ennuste, jossa hän sanoi paukkupakkasten palaavan tällä viikolla. Vaikka
    Ikävä
    3
    189
  14. Keitin tänään 10 minuuttia

😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellais
    Ikävä
    10
    188
  15. Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen

🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpa
    Ikävä
    10
    188
  16. Onko se nyt niin väärin

🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sit
    Ikävä
    7
    188
  17. Keittiön lämpötila nousi

🥵🌡🪣 neljä astetta, kun tiskasin kuumilla vesillä astiat. Sitä varten tarvitsin kaksikymmentä kiloa lämmintä vettä sau
    Ikävä
    14
    188
  18. Mulla on hyvä muisti, mutta valikoiva

🤔🚗🔑 Auton avain pitäisi korjauttaa. Siihen tarvitaan koodi. Kauppaan mennessä kolasin auton läpikotaisin koodia etsie
    Ikävä
    6
    187
  19. Ilmastomuutoksen myötä

🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni
    Ikävä
    4
    187
  20. Tänään käynyt salilla

🙄🐕‍🦺🥀 Ihan kivasti oli porukka, ettei tarvinnut jonotella telineisiin. Olis siellä ollut tilaa Hänellekin🏋 Hyvää Y
    Ikävä
    1
    186