lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Mulla on pyykkilauta täällä
🥰🪣🧺 mutta ajattelin viikolla käydä kotona pyykillä. Vois sitten ajella metrollakin niin olisin metrotyttö. Luulin ain10222Jäähdytinnestettä kuluu
🥰🧊🥤 Mulla on kannellinen jääpalarasia, josta ei tule huurua pakastimeen. Huurretta tulee siitä, kun ahkeraan avaan pa9221Milnellä on kivoja ajatuksia ystävyydestä
🥰🎸🎤 Nalle Pus sanoi:"Ystävyys on sitä, että kun laittaa silmänsä kiinni ja ajattelee ystävää, niin poskilihakset alka8221Sängyn luona ollut pitkään vilpoista
😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut7220Sinkkunaisille sopii apuri
🤔🛋💪 joka mukisematta siirtää painavatkin huonekalut (max. 300 kg) sinne mihin pikkurouva haluaa. Se ei myöskään väsy14220Tuli mieleen saunalla roskia polttaessani
🤔🔥🪣 että tulinkohan laittaneeksi tarpeeksi tunnisteita silloin kun valitsin tämän tunnuksen. Vaikka ei silti onhan tu11220Rescue mammalle?
🙄🐶🏡 Olen jumiutunut ruutu.fi:n koiralle koti ohjelmaan. On liikuttavaa, miten koirille löytyy uusi rakastava koti, ku4220Kaakonkulman agentit
🤔🍓☕ kertovat amerikkalaisten kaunottarien metelöivän ja sekoittavan ilmaa (chinook helikopterit). Toivottavasti kai0219Tik tokissa oli ihana video
🥰🐕❤ missä nainen siirsi tyynyltään sivummalle pienen koiran niinkuin pikkuvauvan. Hän peitteli koiran niin ettei tälle7219Hyvää ensimmäistä joulukuun viikkoa!
😩🌞🎄 Joulu tulla jollottaa ... Mutta on se vaan vuosi vuodelta ikävämpää, että päivän pituus lyhenee koko ajan. Nyt se10219Farmi Suomessa on alkanut uusi kausi
🥰🐐🐄 Ei kauheesti kiinnosta se julkimoiden sähellys siinä. Ne ihanat elukat ja se maalaismiljöö saavat seuraamaan ohje6219Mikäs täällä on tänään ollessa
🤔🧦🔥 Kun palelin ulkona pihahommissa, niin täällä sisällä tuntuu ihan kuumalta. Saunaankin syttyi tuli kiukaan alle, j9219Hyvää Lucian päivää!
🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman13219Syyskuu alkoi harmaana ja sateisena
🤔🌧💝 Ikävä on vanhanaikaista romantiikkaa! The D-Day Darlings - We'll Meet Again https://youtu.be/sThuGZcEtuU14218Toivottavasti pojalle ei koitunut harmia
🤔👗🧹 tyttöystävän taholta, kun multa jäi siivousmekko ja t-paita hänen sohvannurkalleen. Olis pitänyt syödä ne eväät s8218Äkkiä tipahti lämpötilat
🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää14218Aika loukaavaa
🤔🧠👎 kun toi kuukkeli on törkännyt mulle tekoälyn (Gemini) tähän chromebookkiin ilman lupaa. Ihmettelinkin miksi tä8217Mulla on nyt uikkarit päällä
🥰👙🫖 Siivoan nyt vaatekaappien sisältöä. Sovittelen uimapukuja juuri nyt. Mulla ei ole nyt peiliä käytössä, kun on his3217Huhtikuun tärkeitä päiviä
🤔🐷🐥 8 päivä loppuu ennakkoäänestys. 8-10 on lihalakko. Jauhelihat olivatkin eilen aika vähissä. 18 on pitkäperjantai.9217Kalevalanpäivän tietopläjäys!
🇫🇮😢😡 Sipulikyyneleet ovat erilaisia, kuin itkun kyyneleet. Jälkimmäisissä on enemmän proteiineja. Tutkimusten mukaan10217