lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1100
Kommenttia
4947
Hjärngympa
🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjas18164Sano se sävelin
😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤1116416 hukkunutta heinäkuussa
🏊⚠😟 12 miestä, 1 nainen, 3 muuta. Olkaapas miehet varovaisia uidessanne. Varokaa myös isoja haukia. Niille kelpaa ihm3162Sängyn luona ollut pitkään vilpoista
😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut6162Voi pannahinen!
🤔🥪☕ voin vaan haaveilla siitä, että saisin kiikuttaa hänelle aamiaisen ja lehden sänkyyn. Hän lukisi uutiset ja kertoi8161Rakkaus on jokaisen
🥰🐕👍koiran karvan arvoinen. Vapaa suomennos facebookin koirasivulta "Love is worth every dog hair". Tähän aikaan niitä16161Nälkäänhän sitä kuolisi
🥰🌮☕ jos odottelisi yhteisiä lounashetkiä kaipaamani miehen kanssa. Piti turvautua (tango)kuninkaalliseen seuraan. Ist2161Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä
❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄4160Vaikea se on olla positiivinen
🙄🐕☕ kun 27 kiloa saa tuntemaan, että kaikista kenestä on välittänyt joutuu luopumaan. Päivä nro3 ajatuksia 😥6160Näppärä toi suomi.fi
kun sinne menee kaikki viranomaisviestit. EI tule enää mitään tärkeätä kotiin mökkikauden aikana. Onneksi uusi verottaja4159Siivoilin kaappeja
🥰💍☕ Sovittelin samalla nättiä perintösormuksia. Täytynee laittaa kiertoon, kun ne sopivat vain vasempaan nimettömään.14159Mulla on nyt uikkarit päällä
🥰👙🫖 Siivoan nyt vaatekaappien sisältöä. Sovittelen uimapukuja juuri nyt. Mulla ei ole nyt peiliä käytössä, kun on his3159Kaupassa oli herttainen
🥰🥔❤ vanhempi pariskunta. Rouva jätti monien ohjeiden jälkeen miehen keräämään perunoita pussiin koska "niissä likaantu4159Tänään on vainajien muistopäivä
🤔🕯🌹eli pyhäinpäivä. Ei mikään jenkkiläinen markkinapäivä. Tänään viedään kynttilöitä ja kukkia haudoille. Kotonakin p9158Onkohan vielä jotakin
🤔🐥☕ mitä en ole sanonut? En haluaisi jaaritella moneen kertaan samaa asiaa.4158Keittiön lämpötila nousi
🥵🌡🪣 neljä astetta, kun tiskasin kuumilla vesillä astiat. Sitä varten tarvitsin kaksikymmentä kiloa lämmintä vettä sau14158Yöt ovat viileitä
😳🧦🍲 kun kukaan/mikään ei lämmitä. Piti laittaa sukat jalkaan yöksi etten herää siihen kun kylmät varpaat osuvat pohke6157No nyt on pinaattiletut paistettu iltapalaksi
🥰🥞💻 ja voi vajota romanttisen leffan pariin. Ties monettako kertaa Bridget Jones ja ihana Darcy. Hyvää Yötä tänne L3157Olisi se kivempi rapsutella
🥰🧹🐕 miehen tukkaa. Koiralta tippuu liikaa karvaa tähän aikaan vuodesta. Mulla on ollut koko ajan tilaus sille siksi e4156Äkkiä tipahti lämpötilat
🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää14155