Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1100

Kommenttia

4947

1. Hjärngympa

🤯📖☕ Kaappeja siivotessa löytyy kaikenlaista, niinkuin tuon jumppakirjasen. Olipa hyvä, että nappasin sen kerran kirjas
    Ikävä
    18
    164
  2. Sano se sävelin

😎🌞👍taisi joskus olla jonkun ohjelman nimi. Olen usein muistanut tämän siltalaulun kun mietin yhtä tyyppiä Espoosta ❤
    Ikävä
    11
    164
  3. 16 hukkunutta heinäkuussa

🏊⚠😟 12 miestä, 1 nainen, 3 muuta. Olkaapas miehet varovaisia uidessanne. Varokaa myös isoja haukia. Niille kelpaa ihm
    Ikävä
    3
    162
  4. Sängyn luona ollut pitkään vilpoista

😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut
    Ikävä
    6
    162
  5. Voi pannahinen!

🤔🥪☕ voin vaan haaveilla siitä, että saisin kiikuttaa hänelle aamiaisen ja lehden sänkyyn. Hän lukisi uutiset ja kertoi
    Ikävä
    8
    161
  6. Rakkaus on jokaisen

🥰🐕👍koiran karvan arvoinen. Vapaa suomennos facebookin koirasivulta "Love is worth every dog hair". Tähän aikaan niitä
    Ikävä
    16
    161
  7. Nälkäänhän sitä kuolisi

🥰🌮☕ jos odottelisi yhteisiä lounashetkiä kaipaamani miehen kanssa. Piti turvautua (tango)kuninkaalliseen seuraan. Ist
    Ikävä
    2
    161
  8. Ihanaa romantiikkaa sadepäivänä

❤🥰🌧 Eilen katselin taas Bridgetin ja Markin rakkauselämän kiemuroita. Jonkunlainen korvike tuollainen hömppäleffa 🙄
    Ikävä
    4
    160
  9. Vaikea se on olla positiivinen

🙄🐕☕ kun 27 kiloa saa tuntemaan, että kaikista kenestä on välittänyt joutuu luopumaan. Päivä nro3 ajatuksia 😥
    Ikävä
    6
    160
  10. Näppärä toi suomi.fi

kun sinne menee kaikki viranomaisviestit. EI tule enää mitään tärkeätä kotiin mökkikauden aikana. Onneksi uusi verottaja
    Ikävä
    4
    159
  11. Siivoilin kaappeja

🥰💍☕ Sovittelin samalla nättiä perintösormuksia. Täytynee laittaa kiertoon, kun ne sopivat vain vasempaan nimettömään.
    Ikävä
    14
    159
  12. Mulla on nyt uikkarit päällä

🥰👙🫖 Siivoan nyt vaatekaappien sisältöä. Sovittelen uimapukuja juuri nyt. Mulla ei ole nyt peiliä käytössä, kun on his
    Ikävä
    3
    159
  13. Kaupassa oli herttainen

🥰🥔❤ vanhempi pariskunta. Rouva jätti monien ohjeiden jälkeen miehen keräämään perunoita pussiin koska "niissä likaantu
    Ikävä
    4
    159
  14. Tänään on vainajien muistopäivä

🤔🕯🌹eli pyhäinpäivä. Ei mikään jenkkiläinen markkinapäivä. Tänään viedään kynttilöitä ja kukkia haudoille. Kotonakin p
    Ikävä
    9
    158
  15. Onkohan vielä jotakin

🤔🐥☕ mitä en ole sanonut? En haluaisi jaaritella moneen kertaan samaa asiaa.
    Ikävä
    4
    158
  16. Keittiön lämpötila nousi

🥵🌡🪣 neljä astetta, kun tiskasin kuumilla vesillä astiat. Sitä varten tarvitsin kaksikymmentä kiloa lämmintä vettä sau
    Ikävä
    14
    158
  17. Yöt ovat viileitä

😳🧦🍲 kun kukaan/mikään ei lämmitä. Piti laittaa sukat jalkaan yöksi etten herää siihen kun kylmät varpaat osuvat pohke
    Ikävä
    6
    157
  18. No nyt on pinaattiletut paistettu iltapalaksi

🥰🥞💻 ja voi vajota romanttisen leffan pariin. Ties monettako kertaa Bridget Jones ja ihana Darcy. Hyvää Yötä tänne L
    Ikävä
    3
    157
  19. Olisi se kivempi rapsutella

🥰🧹🐕 miehen tukkaa. Koiralta tippuu liikaa karvaa tähän aikaan vuodesta. Mulla on ollut koko ajan tilaus sille siksi e
    Ikävä
    4
    156
  20. Äkkiä tipahti lämpötilat

🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää
    Ikävä
    14
    155