Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Hellyttelynimien käytöstä

    😍 👓 🐰 Jonkun teorian mukaan lepertelyllä eli ns. vauvakielellä palataan aikaan, jolloin äiti leperteli lapselleen.
    Ikävä
    5
    40
  2. Hyvää loppiaista

    😍🧣❄ Luminen maa tuo mieleen sen ensilumen, jolloin kohdattiin ensimmäisen kerran. Toivottavasti hän ei nyt liukastel
    Ikävä
    2
    40
  3. Hyvää Vappua

    🙂 👓 👜 klaaratkaa Vappuna. Tänään pitää hakea silliä kaupasta huomista aamiaista varten. Simaa myös niille, joilla
    Ikävä
    0
    39
  4. P***a haisee!

    😂💩🥀 Naapuriystävällisenä teen reikiä kasvien ympärille ja tiputan niihin hevosen💩 rakeet. Päälle vettä ja multaa. Sa
    Ikävä
    12
    39
  5. Jos jotkut naisille suunnatut

    kirjoitukset täällä ovat oikeasti miehiltä, niin ei ihme että kirjoittajat ovat palstalla eivätkä elävässä elämässä seur
    Ikävä
    5
    39
  6. Välillä nättiä palstalle

    😊🌞👍 Anne-Mari Kaskinen tekee tosi ihania ikävöimiseen sopivia runoja. Sopii toki hääjuhlaankin. "Minä Sinua rakastan
    Ikävä
    8
    39
  7. Jokos on riisipuuro keitetty

    🤶🎅🌲 Hyvää Joulua! Tonttujen jouluyö https://youtu.be/-nMWzp3IdQA
    Ikävä
    12
    39
  8. Päivät nyt vielä menettelee

    🥰🌻🦋 kesäisen luonnon helmassa. Mutta yöllä kun mittari näyttää viittä astetta ja varpaita palelee🦶, silloin ikävä vi
    Ikävä
    11
    39
  9. Hyvää kannattaa odottaa

    🤔🍲🍏 Ulkomuodon ajatteleminen on vähän turhamaista. Mutta jotenkin hiukset ovat sellainen asia, että kun löytää kampaa
    Ikävä
    3
    39
  10. Oi miksi aika näin kiiruhtaa

    😍🕖❤️ Kello käy nyt taas. Nimittäin seinäkello ei tykännyt kesäajasta. En saanut sitä käyntiin mitenkään ravistelemalla
    Ikävä
    0
    38
  11. Mitenkähän ihmiset

    🤔☕🍬 45 vuoden päästä ikävöi. Se nyt ainakin on selvä, että 45 vuotta sitten kun Voyager 1 lähti matkaan, niin ikäväpal
    Ikävä
    14
    38
  12. En kyllä usko, että oltais jo erottu

    😍🍏☕ jos sillon oltais alettu. Jollei nyt siitä syystä, että Hän (mies E:sta) olisi kyllästynyt siihen ettei koskaan sa
    Ikävä
    0
    38
  13. Silloin kun tein tän

    🤔🥪☕ tunnuksen niin ilmoitin jotakin tunnisteita miestä varten. Pidin itsestään selvyytenä, että jos hän täällä käy ni
    Ikävä
    2
    38
  14. Huomenta, päivää ja hyvää yötä!

    🥶🚽🚿 +4 lämpötila aamulla saa ikävöimään tiettyjä kaupunkielämän mukavuuksia. Tekemättömien töiden lista lyheni huomat
    Ikävä
    1
    38
  15. Eihän se haittaa jos mieleen jää

    🤭🎶☕ joku korvamato jota joskus vahingossa hyräilee ääneen lenkilläkin. Mutta se on noloa jos korvamatona on joku ikiva
    Ikävä
    8
    38
  16. Onko kellään maatkakuumetta?

    😷 👓 👜 Noita töllön uusintoja katsellessa kiinnittyy huomioni enemmän kuvauksen ympäristöön kuin itse tapahtumiin. Mie
    Ikävä
    19
    38
  17. Se on sitten Marsissa

    jo helikopterikin. Miehelle sopiva ikävälaulu susirajan sisäpuolella: Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen/Matti
    Ikävä
    2
    38
  18. Nämä nykyajan näppärät teinit

    😊🏠🧹 laittavat koko kodinhoitopakan uusiksi. Innoissani menin katsomaan tiktokista, kuinka kodin siivous mainostettii
    Ikävä
    1
    38
  19. Toisen roska on toisen aarre

    😊👍☕ Suomen kaunein koti oli kierrätystalo. Vanha koulurakennus kierrätyshuonekaluja täynnä. Kodissa tärkeintä minusta
    Ikävä
    10
    38
  20. Kyllä täytyy sanoa

    😍👁👁 että aiemmin tehtiin hyviä biisejä. Tämäkin biisi vuodelta 2001 on vieläkin tuore ja ajankohtainen minulle näin e
    Ikävä
    0
    38