Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Mulla on pyykkilauta täällä

🥰🪣🧺 mutta ajattelin viikolla käydä kotona pyykillä. Vois sitten ajella metrollakin niin olisin metrotyttö. Luulin ain
    Ikävä
    10
    222
  2. Jäähdytinnestettä kuluu

🥰🧊🥤 Mulla on kannellinen jääpalarasia, josta ei tule huurua pakastimeen. Huurretta tulee siitä, kun ahkeraan avaan pa
    Ikävä
    9
    221
  3. Milnellä on kivoja ajatuksia ystävyydestä

🥰🎸🎤 Nalle Pus sanoi:"Ystävyys on sitä, että kun laittaa silmänsä kiinni ja ajattelee ystävää, niin poskilihakset alka
    Ikävä
    8
    221
  4. Sängyn luona ollut pitkään vilpoista

😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut
    Ikävä
    7
    220
  5. Sinkkunaisille sopii apuri

🤔🛋💪 joka mukisematta siirtää painavatkin huonekalut (max. 300 kg) sinne mihin pikkurouva haluaa. Se ei myöskään väsy
    Ikävä
    14
    220
  6. Tuli mieleen saunalla roskia polttaessani

🤔🔥🪣 että tulinkohan laittaneeksi tarpeeksi tunnisteita silloin kun valitsin tämän tunnuksen. Vaikka ei silti onhan tu
    Ikävä
    11
    220
  7. Rescue mammalle?

🙄🐶🏡 Olen jumiutunut ruutu.fi:n koiralle koti ohjelmaan. On liikuttavaa, miten koirille löytyy uusi rakastava koti, ku
    Ikävä
    4
    220
  8. Kaakonkulman agentit

🤔🍓☕ kertovat amerikkalaisten kaunottarien metelöivän ja sekoittavan ilmaa (chinook helikopterit). Toivottavasti kai
    Ikävä
    0
    219
  9. Tik tokissa oli ihana video

🥰🐕❤ missä nainen siirsi tyynyltään sivummalle pienen koiran niinkuin pikkuvauvan. Hän peitteli koiran niin ettei tälle
    Ikävä
    7
    219
  10. Hyvää ensimmäistä joulukuun viikkoa!

😩🌞🎄 Joulu tulla jollottaa ... Mutta on se vaan vuosi vuodelta ikävämpää, että päivän pituus lyhenee koko ajan. Nyt se
    Ikävä
    10
    219
  11. Farmi Suomessa on alkanut uusi kausi

🥰🐐🐄 Ei kauheesti kiinnosta se julkimoiden sähellys siinä. Ne ihanat elukat ja se maalaismiljöö saavat seuraamaan ohje
    Ikävä
    6
    219
  12. Mikäs täällä on tänään ollessa

🤔🧦🔥 Kun palelin ulkona pihahommissa, niin täällä sisällä tuntuu ihan kuumalta. Saunaankin syttyi tuli kiukaan alle, j
    Ikävä
    9
    219
  13. Hyvää Lucian päivää!

🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman
    Ikävä
    13
    219
  14. Syyskuu alkoi harmaana ja sateisena

🤔🌧💝 Ikävä on vanhanaikaista romantiikkaa! The D-Day Darlings - We'll Meet Again https://youtu.be/sThuGZcEtuU
    Ikävä
    14
    218
  15. Toivottavasti pojalle ei koitunut harmia

🤔👗🧹 tyttöystävän taholta, kun multa jäi siivousmekko ja t-paita hänen sohvannurkalleen. Olis pitänyt syödä ne eväät s
    Ikävä
    8
    218
  16. Äkkiä tipahti lämpötilat

🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää
    Ikävä
    14
    218
  17. Aika loukaavaa

🤔🧠👎 kun toi kuukkeli on törkännyt mulle tekoälyn (Gemini) tähän chromebookkiin ilman lupaa. Ihmettelinkin miksi tä
    Ikävä
    8
    217
  18. Mulla on nyt uikkarit päällä

🥰👙🫖 Siivoan nyt vaatekaappien sisältöä. Sovittelen uimapukuja juuri nyt. Mulla ei ole nyt peiliä käytössä, kun on his
    Ikävä
    3
    217
  19. Huhtikuun tärkeitä päiviä

🤔🐷🐥 8 päivä loppuu ennakkoäänestys. 8-10 on lihalakko. Jauhelihat olivatkin eilen aika vähissä. 18 on pitkäperjantai.
    Ikävä
    9
    217
  20. Kalevalanpäivän tietopläjäys!

🇫🇮😢😡 Sipulikyyneleet ovat erilaisia, kuin itkun kyyneleet. Jälkimmäisissä on enemmän proteiineja. Tutkimusten mukaan
    Ikävä
    10
    217