lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5378
Perseverance on mönkinyt
🤔🚀🐾 Marsin pinnalla vuodesta 2021. Se on löytänyt vanhasta meren pohjasta jälkiä mikrobien aineenvaihdunnasta. Totta14192Ei kannata tuhlata ruutia variksiin.
🤔🐦⬛🏋 tai aloitukseen, kun en tiedä meneekö läpi vai ei. Kirjautumaan sentään pääsin. Kuntosalin jälkeen maistuu loun14191Olis pitänyt ottaa
🥰🫖🍋 sitruunalla maustettua kuumaa teetä mukaan puistoon. Tuli vähän vilu siellä penkillä istuessa,13191Huhtikuun tärkeitä päiviä
🤔🐷🐥 8 päivä loppuu ennakkoäänestys. 8-10 on lihalakko. Jauhelihat olivatkin eilen aika vähissä. 18 on pitkäperjantai.9191Turvatarkastus poliisiasemalla
🤔🔍👙 ylläpä ne tarkkaan syynäsi eilen ennenkuin pääsi sisään. Hyvä ettei ihan alasti tarvinnut sentään riisuuntua. Tai10190ileik asnahat äkim ännääk
🥰📰☕ lapsena iskä levitti sanomalehden lattialle. Hän luki sitä siinä oikeinpäin ja minä istuin häntä vastapäätä lattia8189Tuolijumppaa netistä eilen
😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pil7189Se tässä ympäristössä on ainoa hyvä puoli
😷🛒🍞 että viheliäisemmässäkin kunnossa sopeutuu joukkoon. Sain käytyä tänään ekan kerran kaupassa joulun jälkeen. Keuh3189Sängyn luona ollut pitkään vilpoista
😡🛏🐣 Meillä vaihdettiin palohälyttimet. En antanut laittaa alkuperäoseen paikkaan. Siinä hellan kohdalla katossa ollut6189Olipas kauheata
🥶🚿🧼 kun pesuvesi olikin ehtinyt jäähtyä iltaan mennessä vaikka yöpaitaa pestessä se tuntui lämpöiseltä. En kehdannut13189Tämähän alkaa vaikuttaa melkein maisemanvaihdolta
🤔🧳🫶 Roskat on viety kierrätykseen ja yksi laukku on jo pakattu. Kohtapuolin pääsee lähemmäs ikävöimään. Jääkaappikin6189Täällä olisi vieläkin miesten hommia
🤗🛁🧤 ilmankos pesukoneen nukkasihti on siisti kun se laskee kaiken töhnän läpi. Pesin parvekematot ja lavuaari meni si3189Sattuu sitä virheitä paremmissakin piireissä
🤔❄🍲 itse Pekka Pouta sanoo, että hävettää se ennuste, jossa hän sanoi paukkupakkasten palaavan tällä viikolla. Vaikka3189Keitin tänään 10 minuuttia
😋🥣☕ hymyillen mannapuuroa. Joissain resepteissä lukee, että keitetään hymyillen. Se tarkoittaa, että keitetään sellais10188Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen
🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpa10188Onko se nyt niin väärin
🙄🛏🪣 toivoa, että yllätykset olisivat positiivisia edes joskus! Se tunne kun pyykit on kaikki pesty ja narulla ja sit7188Keittiön lämpötila nousi
🥵🌡🪣 neljä astetta, kun tiskasin kuumilla vesillä astiat. Sitä varten tarvitsin kaksikymmentä kiloa lämmintä vettä sau14188Mulla on hyvä muisti, mutta valikoiva
🤔🚗🔑 Auton avain pitäisi korjauttaa. Siihen tarvitaan koodi. Kauppaan mennessä kolasin auton läpikotaisin koodia etsie6187Ilmastomuutoksen myötä
🤔☁☕pastan kulutus ja kaamosmasennus lisääntyvät. Mulla vaikuttaa lisäksi muutto tänne, missä taivasta näkyy vain pieni4187Tänään käynyt salilla
🙄🐕🦺🥀 Ihan kivasti oli porukka, ettei tarvinnut jonotella telineisiin. Olis siellä ollut tilaa Hänellekin🏋 Hyvää Y1186