lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5386
Se oli niin surullista
😟🖼☕ katsella saamiani valokuvia sukujuhlista. Niissä oli sukulaisia, jotka ovat enää muistoissa. Muistin miten Hänkin9160Tuleekohan minusta nyt
🤔📷💻 persu, kun olen harrastanut itsediagnostiikkaa. Apteekin lääkerasva on vaikuttanut vuorokauden, eikä ole vienyt5160Pinkit päivät
😂👚👛 housut ne on pinkitkin housut. Paremmat ne on kuin yöhousut joissa kerran jouduin saapumaan kun muita ei ollut pu4159Jos pidän suuri ompelukilpailu sarjasta
🥰👗🥇 Niin sitten pidän. Katsoin juuri 9 kauden finaalin. Olin voittajasta samaa mieltä kuin tuomarit. Nyt voin taas me4159Jos seurusteltaisiin niin ei haittaisi
🤔❤☕ jos toinen rakastuisi uudelleen. Kunhan se kohde olisin minä🤩2159Tom Nam herkkua
😅🐭🍜 Täytyy sanoa, että keittiöhiirellä on hyvä maku. Se on napsinut roskapussista tom yam nuudelipussin maustepussin10158Onneksi ei tarvitse
🖥🪠🔧 itse selvitellä mikä palstoja vaivaa. Pätkiminen hankaloittaa elämää sen verran, että tänään jää palstailu vähäll7158Mulla on logistisia ongelmia
🙄🏚🚜 mökin piha om yhtä kuravelliä. Eilen en meinannut päästä pihalta pois kun käväisin kaupassa. Vielä ei sentään tar5158Kaksi ääntä saa ihon kananlihalle
🤔🎺☕ erilaisin syin. Toinen on espoolaisen miehen ääni 😍 ja toinen on Nasan julkaisema mustasta aukosta lähtevä ääni �4158Missä vaatteessa reiät vähenee, kun sitä repii?
😄🫛🥞 Missä maassa on Waterloo, jossa Napoleon kävi kuuluisan taisteunsa? Waterloo ABBA https://youtu.be/mcssw3utx7o6157Nukkumalähiössä asioidessani
🥱🚌💡 viikolla, tajusin että liikennejärjestelyt olivat muuttuneet. Jotakin olikin puuttunut täältäpäin 🚌. Muuten ympä1157Nyt olisi hyvä olla apulainen
😋🍕🥤 pizzan syönnissä. Itse tykkään enemmän reunapaloista. Nyt kuitenkin piti sitä täytettäkin ahtaa keskiosaan, ettei1157Aamutoimista tuli mieleen
👀💭☕ aamukahvi on tärkeä aamun käynnistäjä. Mutta sitäkin ennen levittelen silmien ympärille silmänympärysvoidetta. Sam6156Rouva, jonka kanssa käyn kuntosalilla
🙂🌲🪜 soittelee mulle joka päivä. Epäilen, että hän tarkistaa onko mulle käynyt jotakin. Eien sanoinkin hänelle, että o0154Mulla on vielä yksi pahe, mutta se on hallinnassa
🤔📚👓 Nimittäin välttelen lukemista, kun en pysty lopettamaan ennenkuin kirja on ahmittu loppuun. Maalle varustauduin k5154pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville
🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e6154Mielenkiintoisia nuo luontaiskaupan tuotteet
🤔 🏵 🧪 Tuo kärsimyskukkauute kuulosti lupaavalta jo nimensä perusteella. Sen luvataan vähentävän stressiä, ahdistusta4154Tuli tuossa mieleen
🤔👖💤 saunan jälkeen pukiessani tummansinisiä yöhousuja, joita somistaa pinkit annansilmät, että olen ollut edellä aika3153Ärsyttää noi mainokset!
😡👎👙 Kun avaan palstan, niin mulle tulee näkyviin ruudun kokoiset naisten pikkuhousut. Jos käy tilailemassa postimyynn7153Ihana aamu kullan kanssa
🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Lu5153