Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Jumppailu on vaarallista

🙄 🏋🤸 Yleensähän en tänne valittele kolotuksia. Nyt en kehtaa muualle valittaa. Tilasin netistä kuntoilukurssin. Oon n
    Ikävä
    0
    195
  2. Olisi se kivempi rapsutella

🥰🧹🐕 miehen tukkaa. Koiralta tippuu liikaa karvaa tähän aikaan vuodesta. Mulla on ollut koko ajan tilaus sille siksi e
    Ikävä
    4
    195
  3. Olen miettinyt sitäkin

🥰🦡☕ että miten paljon hänelle merkitsee se mitä puoluetta kannatan. Vähän helpotti, kun tuli tilasto siitä mikä puolue
    Ikävä
    5
    194
  4. Joskus pienet asiat ovat merkityksellisiä!

🤔🧹🧼 Sain whatsappiin niin kivan kiitoksen kiireisen poikamiehen boxin siivouksesta, että olen lukenut sen moneen kert
    Ikävä
    7
    194
  5. 16 hukkunutta heinäkuussa

🏊⚠😟 12 miestä, 1 nainen, 3 muuta. Olkaapas miehet varovaisia uidessanne. Varokaa myös isoja haukia. Niille kelpaa ihm
    Ikävä
    3
    193
  6. Tänään on vainajien muistopäivä

🤔🕯🌹eli pyhäinpäivä. Ei mikään jenkkiläinen markkinapäivä. Tänään viedään kynttilöitä ja kukkia haudoille. Kotonakin p
    Ikävä
    8
    193
  7. On jotenkin lohdullista maailman pahuuden keskellä

🤔🦢☕ että laulujoutsenet ovat taas muuttomatkallaan pysähtyneet tänne. Niinkuin ne ovat tehneet aiemmin jo vuosikausia.
    Ikävä
    10
    193
  8. Hyvää Laskiaistiistaita

🤔🫛☕ Laskiaisen perinneruoat ovat hernekeitto ja laskiaispulla. Onneksi sinkkuna saan päättää itse ruokalistan. Mäkeäkä
    Ikävä
    7
    193
  9. Kulta on kultaa

🤔 💍🔍 hänen arvonsa ei alene Trumpin ampumisista. Toisin kuin raakakullan hinta, joka viime yönä tipahti. Juuri kun ol
    Ikävä
    5
    193
  10. Naapurin auto ja räkättirastas

🤔🐦🚘 kohtasivat tuossa tiellä mun kohdalla kohtalokkain seurauksin. Kun olin menossa kauppaan, siirsin vain pienen ruu
    Ikävä
    41
    193
  11. Tonttuhousut pois ja kauppaan

🤶🛍🍬 joulunvietto loppuu vasta loppiaisena. Sitten voikin lenkilke mennä tavallisissa verkkareissa. Huomisen raketti
    Ikävä
    8
    193
  12. Hyvää Yötä

🥰🐕🥣 neidon kammarista. Käväisen ensin omaverossa ja sitten täällä alkaa iltapuuhat koiran iltanamituksella. Koira käv
    Ikävä
    4
    193
  13. Home sweet home

🪣 Täällä on vain yksi ämpäri siivoukseen ❤ Vähän liukas keli alkupäässä kesärenkailla 🚙 Nyt 🚿
    Ikävä
    3
    192
  14. Siivoilin kaappeja

🥰💍☕ Sovittelin samalla nättiä perintösormuksia. Täytynee laittaa kiertoon, kun ne sopivat vain vasempaan nimettömään.
    Ikävä
    14
    192
  15. Hyvää Minna Canthin päivää

🤔 🇫🇮📢 eli tasa-arvon päivää. Sehän on ihan selvää, että samasta työstä kuuluu saada sama palkka. Itse pidän tärkeämp
    Ikävä
    7
    192
  16. Terveystiedote himopalstailijoille

🤔 🚽🧻 huolestuneelta kansalaiselta. Kännykän käyttö vessan pytyllä istuessa aiheuttaa peräpukamia. Tässä linkki uutis
    Ikävä
    13
    191
  17. Tiedemiehet suunnittelevat

🥰🚀🌐 hissiä taivaaseen koska avaruuslennot ovat kalliita. Minä olen muutaman kerran ollut taivaassa ollessani hississä
    Ikävä
    7
    191
  18. Säästöjä köksässä

🤔🍲💰 Meidän köksässä kasvatettiin säästäväisiä emäntiä. Laskettiin aina mitä mikäkin ruoka maksaa. Sähköä piti tietenk
    Ikävä
    3
    190
  19. Päivän luontotyö tehty!

🤔🐦🐦 Autoa pihalla puunatessani eilen huomasin navetassa liikehdintää. Kun menin katsomaan, niin siellä oli talitintti
    Ikävä
    7
    190
  20. Kisabuffet odottaa!

😋 🥄 🍒 Mulla on rasvattoman rahkan sekaan sekoitettu hapankirsikkajukurttia ja 2 rkl kaurahiutaleita. Nam! P.S. Jos
    Ikävä
    8
    190