Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1101

Kommenttia

4962

1. Kauhea miten naisia

🤔👙☕ vieläkin aliarvostetaan. Olen harmistunut tuosta yhdestä maaseudun lehdestä. Se mainostaa digilehteään ilmaisena
    Ikävä
    31
    120
  2. Hyvää maanantaita ja viikon alkua

😷 👀 💉 Itsellä maanantai on viikon ikävin päivä, kun pitää kerätä voimia viikon lääkepistokseen. Eilen tuli ykköseltä
    Ikävä
    1
    118
  3. Huomenna alkaa helmikuu

😊🧣❄️ joka on saanut nimensä jäähelmistä, joita suojasään jälkeen muodostuu puiden oksille. Kaunis on tämä yhtäkkinen l
    Ikävä
    1
    117
  4. Sunnuntai 4.9.2022

😷🍁☕ taisin olla eilen ainoa kaupassa maskin kanssa käsidesiä lotraamassa. Yhtenä päivänä kun kävin kaupassa tervehdin
    Ikävä
    20
    117
  5. No nyt oli ikävää

😉🍞👀 Voihan muru sentään kun kovin ikävästi nipistelit mua. Ei tuntunut yhtään kivalta. Mielellään sitä heräisi hieman
    Ikävä
    1
    116
  6. 29.4.2020 satoi mökillä lunta

🙄🐶❄ joten kylmää on ollut ennenkin vapun aikaan. Tänään on ihanan aurinkoista ja lämmintä. Aina löytyy jotakin valit
    Ikävä
    4
    116
  7. Aamutv:ssä toimittaja kertoi

🤔☕🥧 tehneensä kokeilun olemalla netin keskusteluryhmissä kolme vuorokautta. Hänen pulssinsa oli noussut välillä nopeak
    Ikävä
    3
    115
  8. Olisinpa minä tuollainen

🥰🦟🐝 tahmainen, johon ohikulkija tarttuu kiinni, niinkuin tuo kärpäspaperi. Voisin kaupungissa ollessani kävellä hänen
    Ikävä
    6
    115
  9. Jos nyt jatkais ruokateemalla taas

🥰🌰🫖 Jos mentäis taas ulos syömään, niin olis kiva syödä vähän juhlavammin pitkästä aikaa, Voisin tarjota sulle pöper
    Ikävä
    1
    115
  10. Olipa romanttinen kuutamo

🥰 🌓🌟 ja tähtitaivas. Se vähä mitä näkyi kerrostalojen välistä. Jotenkin tuli mieleeni Katri Helenan Anna mulle tähti
    Ikävä
    3
    115
  11. Facebook salasanoja kannattaa vaihtaa

🤔🔊💡 mulle on parin FB sukulaisen kautta yhtäkkiä tullut uusi ystäväpyyntö ja senjälkeen epämääräisiä kirjoituksia. Ol
    Ikävä
    0
    114
  12. Ei ole mikään pakko tunkea

🥶🧣☕ ulos yhdentoista asteen pakkasella kun muutaman tunnin päästä tarkenee paremmin. Muutama päivä plussaakin tulossa.
    Ikävä
    1
    114
  13. Hitchcockin Linnut

🤔🦅🌱 on tullut parina aamuna mieleen, kun naakkalauma suhahtelee mökin ympärillä ja pellolla. Pellolla ne nokkivat ahk
    Ikävä
    4
    114
  14. Tuli aukaistua netti näin aikaisin

😋🥘❤ kun etsin keäskurpitsaa uunissa texmex reseptiä. Kun saan vuoan uuniin, onkin ulkohommat edessä. Valmis ruoka odot
    Ikävä
    4
    113
  15. Ikävien uutisten keskellä

❤💍👰 oli herttainen uutinen tämän päivän suosiosta kirkkohäissä. Ihanan kirkon keskikäytävää toimittajan kanssa kävelle
    Ikävä
    1
    112
  16. Mun piti oikein sormilla laskea

🤔🚙⛽ kuinka vanha auto on miettiessäni sen jälleenmyyntiarvoa. Hän oli minun "etupenkin Erkki" kun oli ekana etupenkill
    Ikävä
    4
    111
  17. En mä mitään tehnyt

😍❄☕ Sanoisinko noin, jos hän kysyisi palstalla kirjoittamisesta. En pystyisi huijaamaan ja täältähän nämä kirjoitukset
    Ikävä
    30
    109
  18. Nyt kärähti pahasti

🤔🔥⚡ei ihan savu noussut sentään. Oksasilppuri sanoi hyrrr ja senjälkeen se ei enää toiminut. Eikä palanut saunan, kell
    Ikävä
    2
    109
  19. Tällä kertaa en

🙂 👓 👜 ollut mökillä kun kylmät ilmat palasivat. Tälläisenä kylmänä päivänä olisi ihana illalla käpertyä mukavaan k
    Ikävä
    36
    108
  20. Tekstiviesteihin malleja miehille

😷👍☕ Naisille lähetettävien tekstiviestien ei tarvitse olla kovinkaan monimutkaisia. Jossakin oli kerätty ehdotelma par
    Ikävä
    9
    108