Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1199

Kommenttia

5433

1. Vasen korva soi ja oikeassa kuuluu jumputus

🤔👂📣 Vanhoissa uskomuksissa vasemman korvan soiminen on saattanut tarkoittaa, että joku ajattelee sinusta pahaa, kun t
    Ikävä
    6
    73
  2. Kauneudenhoito tai kauneuttomuudenhoito vaatii

🤔💄🍫 paljon erilaisia tuotteita. Kampaajan suosittelema hiusnaamio vaikuttaa mukavalta. Haittapuolena se, että hiust
    Ikävä
    9
    150
  3. Nykyaika on mennyt kummalliseksi

🤔💶🚣 kun kaikki mitataan rahassa. Nytkin kun paatillaan yksin valtamerellä soutelemassa ollut mies pelastettiin veneen
    Ikävä
    34
    235
  4. Päivän smoothie

🤔🍎🥬 Tulipas hyvää, kun tungin sinne melkein kaikkea mitä jääkaapissa oli. Oli porkkana, sitruuna, omena, kiinan kaali
    Ikävä
    2
    64
  5. Tuli tuosta uutisten jätehihnasta mieleen

🤔🍎🍖 kun yhden joulun aikana tuli televisiosta Kannelmäen Prisman kassahihna. Yritin katsella silloin olisiko siellä t
    Ikävä
    12
    182
  6. Alkuvuodessa on paljon merkityksellisiä päiviä

🤔📆 🌰 Laskiaispullia näkyi jo kaupoissa, mutta jos ostaa pähkinävoita ja tursotettavaa kermavaahtoa niin niitä voi teh
    Ikävä
    1
    94
  7. Elämäni mies

😍 🎶 🖥 minä katson nyt elämäni biisiä . Hyvää Yötä jos joku luki tänne asti.
    Ikävä
    2
    115
  8. Mulla ei nuo ajastetut toiminnot oikein onnistu

🤔🕚🫖 olin kerrankin ajoissa ehtinyt ajomatkan päässä olevalle konttorillemme. Eikä se olisi haitannut, että olinkin pä
    Ikävä
    0
    84
  9. Nytpä tahdon olla mä

🤔🎇❤ Hyvän Uuden vuoden 2026 toivottaja! Juhlavasti kumisten ainakin alkoi tämä vuosi! Ihan ilmaiseksi parvekkeella ka
    Ikävä
    0
    67
  10. Uutiset ovat täynnä ikäviä asioita

🤔📰👀 huomenna varmaan saamme tietää kuinka monta silmää ym. on mennyt rakettien kanssa. Muutamat ovat jo jättäneet seu
    Ikävä
    2
    109
  11. Sinkkunaisille sopii apuri

🤔🛋💪 joka mukisematta siirtää painavatkin huonekalut (max. 300 kg) sinne mihin pikkurouva haluaa. Se ei myöskään väsy
    Ikävä
    13
    170
  12. Hyvää arkeen palaamista!

😍🎄🥣 joulu on jälleen kerran lusittu ja arki koittaa. Mulla alkoi tämä päivä ikävästi kun selkä napsahti aamulla säng
    Ikävä
    4
    149
  13. Miten niin suomenkieli vaikeaa?

🤔🥔🐀 siinähän kuitenkin sanat lausutaan niinkuin kirjoitetaan. Muissa kielissä näin ei tapahdu. Kuuntelen juuri joulu
    Ikävä
    8
    169
  14. Olen nyt vähän kateellinen

🤔🏨🎄yksi sukulainen, ruoka-alan ammattilainen, aikoo viettää joulun hotellissa kihlattunsa kanssa. Työkseen ruokaa val
    Ikävä
    29
    279
  15. Yhteen riviin mahtuu 4 pakettia

🤔 ☕ 💶 ja yhdelle hyllylle mahfuu neljä riviä eli 16 kahvipakettia. Vielä mahtuu lisää, kun toinen hylly on vasta puoli
    Ikävä
    18
    205
  16. Joulunajan lämmintä tunnelmaa

🤔🎄🐶 Kirkossa on ihanasti huomioitu lapset ja lemmikit. Niille järjestetään jouluhartauksia, joissa on tarjoiluakin. K
    Ikävä
    5
    117
  17. Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa

🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t
    Ikävä
    18
    233
  18. Hyvää Lucian päivää!

🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman
    Ikävä
    12
    176
  19. Kuka on mennyt muuttamaan ilman lupaa tätä palstaa?

🤔👻🫖 Tännehän on tullut anonyymeille numerot perään. Säilyyköhän tuo numero samalla kommentoijalla koko ketjun ajan va
    Ikävä
    22
    296
  20. Olipas hienoa

😊💉🫖 että kävin piikillä tänään Tapiolassa, kun ne laittavat perjantaina lapun luukulle. Piikittäjä houkutteli ottamaa
    Ikävä
    19
    894