Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1192

Kommenttia

5411

1. Mulla ei nuo ajastetut toiminnot oikein onnistu

🤔🕚🫖 olin kerrankin ajoissa ehtinyt ajomatkan päässä olevalle konttorillemme. Eikä se olisi haitannut, että olinkin pä
    Ikävä
    0
    37
  2. Nytpä tahdon olla mä

🤔🎇❤ Hyvän Uuden vuoden 2026 toivottaja! Juhlavasti kumisten ainakin alkoi tämä vuosi! Ihan ilmaiseksi parvekkeella ka
    Ikävä
    0
    45
  3. Uutiset ovat täynnä ikäviä asioita

🤔📰👀 huomenna varmaan saamme tietää kuinka monta silmää ym. on mennyt rakettien kanssa. Muutamat ovat jo jättäneet seu
    Ikävä
    2
    84
  4. Sinkkunaisille sopii apuri

🤔🛋💪 joka mukisematta siirtää painavatkin huonekalut (max. 300 kg) sinne mihin pikkurouva haluaa. Se ei myöskään väsy
    Ikävä
    13
    159
  5. Hyvää arkeen palaamista!

😍🎄🥣 joulu on jälleen kerran lusittu ja arki koittaa. Mulla alkoi tämä päivä ikävästi kun selkä napsahti aamulla säng
    Ikävä
    4
    142
  6. Miten niin suomenkieli vaikeaa?

🤔🥔🐀 siinähän kuitenkin sanat lausutaan niinkuin kirjoitetaan. Muissa kielissä näin ei tapahdu. Kuuntelen juuri joulu
    Ikävä
    8
    162
  7. Olen nyt vähän kateellinen

🤔🏨🎄yksi sukulainen, ruoka-alan ammattilainen, aikoo viettää joulun hotellissa kihlattunsa kanssa. Työkseen ruokaa val
    Ikävä
    29
    263
  8. Yhteen riviin mahtuu 4 pakettia

🤔 ☕ 💶 ja yhdelle hyllylle mahfuu neljä riviä eli 16 kahvipakettia. Vielä mahtuu lisää, kun toinen hylly on vasta puoli
    Ikävä
    18
    201
  9. Joulunajan lämmintä tunnelmaa

🤔🎄🐶 Kirkossa on ihanasti huomioitu lapset ja lemmikit. Niille järjestetään jouluhartauksia, joissa on tarjoiluakin. K
    Ikävä
    5
    112
  10. Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa

🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t
    Ikävä
    18
    221
  11. Hyvää Lucian päivää!

🤔🕯🎄 Taitaa olla paras vältellä kauppoja tänä viikonloppuna. En tykkää tungoksesta. Kivempi hakea se maitopurkki ilman
    Ikävä
    12
    172
  12. Kuka on mennyt muuttamaan ilman lupaa tätä palstaa?

🤔👻🫖 Tännehän on tullut anonyymeille numerot perään. Säilyyköhän tuo numero samalla kommentoijalla koko ketjun ajan va
    Ikävä
    22
    293
  13. Olipas hienoa

😊💉🫖 että kävin piikillä tänään Tapiolassa, kun ne laittavat perjantaina lapun luukulle. Piikittäjä houkutteli ottamaa
    Ikävä
    19
    888
  14. Muista olla kiltisti

🧑‍🎄🎄🎁 tonttuset jo kurkkii ikkunan takana! Laitoin partsille jouluvaloa joulun lähestymisen kunniaksi. Miten voi ol
    Ikävä
    4
    122
  15. Hyvää itsenäisyyspäivää

🇫🇮 😊 🕯 Meilläpäin oli sääntönä laittaa kynttilä palamaan ikkunalaudalle itsenäisyyspäivän kunniaksi. Itsenäisyyspä
    Ikävä
    5
    126
  16. Olipas hauskat pikkujoulut eilen!

🥰🧑‍🎄🎄 En ole ennen nauranut niin paljoa, kuin eilen. Joulukuusi meni nurin ensimmäisillä minuuteilla. Herkkuvettä jä
    Ikävä
    6
    139
  17. Lounasaikaan ruoka mielessä!

😋 🍲☕ eilen laina-autolla liikkuessani oli niin paljon ongelmia, etten saanut radion kanavaa vaihdettua. pakko oli kuun
    Ikävä
    10
    180
  18. Minä olen varmaan muuttanut ulkomaille

🤔🚚🌴 ihan huomaamattani. Kauppaan kun menee niin se on täynnä ruskeita ihmisiä jotka puhuvat kummallisia kieliä. Tänää
    Ikävä
    39
    382
  19. Mulla on hyvä muisti, mutta valikoiva

🤔🚗🔑 Auton avain pitäisi korjauttaa. Siihen tarvitaan koodi. Kauppaan mennessä kolasin auton läpikotaisin koodia etsie
    Ikävä
    6
    191
  20. Ajatella,että joku ihminen työkseen

🤔 🏙 🫖 suunnittelee katujen nimiä. Kuninkaantie on hieno nimi, mutta se on aika vanha. Ajelin sielläpäin tänään ja löy
    Ikävä
    7
    213