Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5380

1. Tänä vuonna ensilumi satelee usein

🥰🌨🎄 ja tuo mieleen miehen, jonka kohtasin ekan kerran ensi lumen tultua. Hänen lähellään tuntui aina kuin olisi tullu
    Ikävä
    9
    119
  2. Täällä jotkut näyttää miettivän

🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe
    Ikävä
    44
    119
  3. Hyvää itsenäisyyspäivää

🇫🇮 😊 🕯 Meilläpäin oli sääntönä laittaa kynttilä palamaan ikkunalaudalle itsenäisyyspäivän kunniaksi. Itsenäisyyspä
    Ikävä
    5
    119
  4. Lounaaksi suhdesoppaa

🥰🍲🍏 Kello 11 on hyvä lounasaika. Se kellonaika kuuluu tähän tarinaan. Harmi vaan, että nälkäisenä tähän aikaan ajatuk
    Ikävä
    4
    118
  5. Muista olla kiltisti

🧑‍🎄🎄🎁 tonttuset jo kurkkii ikkunan takana! Laitoin partsille jouluvaloa joulun lähestymisen kunniaksi. Miten voi ol
    Ikävä
    4
    118
  6. Päivät nyt vielä menettelee

🥰🌻🦋 kesäisen luonnon helmassa. Mutta yöllä kun mittari näyttää viittä astetta ja varpaita palelee🦶, silloin ikävä vi
    Ikävä
    11
    118
  7. Aika näppärä tämä rekattu nimimerkki

😊🔔💻 tämä kerää kilikellon alle kaikki mulle tulleet kommentit. Siitä on helppo katsoa pitääkö vastata tei ei. Mahdoll
    Ikävä
    5
    118
  8. Tekstiviesteihin malleja miehille

😷👍☕ Naisille lähetettävien tekstiviestien ei tarvitse olla kovinkaan monimutkaisia. Jossakin oli kerätty ehdotelma par
    Ikävä
    9
    117
  9. Se olis sitten 105.s juhlapäivä

🇫🇮🏅❄ Hyvää itsenäisyyspäivää! Suomalainen on suomalainen vaikka voissa paistaisi. Veteraaneja ja Lottia muistetaan ta
    Ikävä
    37
    117
  10. Minussa ei ole muuta

🤔🥾☕ piikikästä kuin kengät. Niitä onkin tarvittu tänä talvena 👍
    Ikävä
    4
    117
  11. En mä mitään tehnyt

😍❄☕ Sanoisinko noin, jos hän kysyisi palstalla kirjoittamisesta. En pystyisi huijaamaan ja täältähän nämä kirjoitukset
    Ikävä
    30
    116
  12. En ole juhlinut eilen

🍅🙄☕ tomaattisilmät on ihan muusta syystä. Meikkasin näet eilen kauppareissua varten. Pitkästä aikaa laitoin jopa ailai
    Ikävä
    17
    116
  13. Oikein mukavaa täydenkuun yötä

🥰💤👍T oukokuun 2024 täysikuu on 23.5.2024 klo 16.53 Jousimiehen merkissä.
    Ikävä
    0
    116
  14. Armollista Joulua kaikille

🤶❤🎅 Aina ei tarvitse suorittaa, vaan voi olla itselle armollinen. Joulu on ollut etenkin naisille suorittamisen juhla
    Tunteet
    10
    114
  15. Tällä kertaa en

🙂 👓 👜 ollut mökillä kun kylmät ilmat palasivat. Tälläisenä kylmänä päivänä olisi ihana illalla käpertyä mukavaan k
    Ikävä
    36
    113
  16. Oksu action

😕👎🐕 ei tarkoita nyt pesuainetta vaikka puhdistustoimenpiteestä onkin kysymys. Yllättäviä asioita voi tapahtua niin la
    Ikävä
    20
    113
  17. Jotenkin sitä toivoo

😷👍🐾 että intuitio toisesta (=minusta) olisi säilynyt sellaisena kuin oli tapaillessamme. Jos hän kävisi täällä niin
    Ikävä
    10
    113
  18. Nyt kärähti pahasti

🤔🔥⚡ei ihan savu noussut sentään. Oksasilppuri sanoi hyrrr ja senjälkeen se ei enää toiminut. Eikä palanut saunan, kell
    Ikävä
    2
    113
  19. Valoa kansalle joka

🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olis
    Ikävä
    14
    113
  20. Hyrr! Ei yhtään tee mieli enää ulos

🙄 🇫🇮 🐾 koiran kanssa paleltiin ulkona, vaikka mullakin oli monta kerrosta vaatetta päällä. Harvemmin on tälläistä k
    Ikävä
    1
    113