Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Ihanaa kun täällä

    🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan
    Ikävä
    2
    26
  2. Mökillä tapahtuu mökkiytyminen!

    ☺👓👜nyt olen siinä vaiheessa, että mökin pienet tapahtumat tuntuvat tärkeiltä. Nyt olen malttanut nukkua talven valvom
    Ikävä
    0
    25
  3. Minua ahdistelee

    😤👓👜mustiin pukeutunut keski-ikäinen mieshenkilö. Näen hänet aina tullessani kurkkaamaan ikävä palstalle. Ottaa kaalii
    Ikävä
    1
    25
  4. Nollatoleranssi neg. arvostelulle!

    😐👓👜 Parisuhteesta en tietenkään heppoisin perustein lähtisi kävelemään. Silloin vahingossa tulleet tai leikkimieliset
    Ikävä
    1
    25
  5. Kauhea minkälaista

    😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta
    Ikävä
    10
    25
  6. Täällä minä katselen

    Tom Cruisea. Vähän liian kamala iltajutuksi yksin katsottavana. Toivottavasti Espoossa on kaikki hyvin 😮 hänellä.
    Ikävä
    3
    25
  7. Kevät keikkuen tulevi

    😷🌞 🌹 ja kukkapenkeistä alkaa nousta narsissit, tulppaanit, hyasintit ja maskintit! Lumen alta paljastuneet maskit ov
    Ikävä
    4
    25
  8. Ja tapahtui niinä päivinä

    😷 🕶 👜 Espoon kaupungissa viininpunaisen talvitakin taskun uumenissa, että ilman suojakuorta ollut kännykkä päätti nau
    Ikävä
    2
    25
  9. Se on taas lounasaika

    😋🥘🐟risottoa kirjolohisuikaleista. Joku täällä kysyi montako vastausta saatiin kirjoituksiin. Itse kirjoitan yleensä
    Ikävä
    14
    25
  10. Äksyjä naisia eräässä puolueessa

    😍❤️👍 toisen kerran jouduttiin kutsumaan mies apuun neuvotteluihin. Tulee mieleen, että olenkkohan minä liian pehmo ih
    Ikävä
    0
    25
  11. Mitähän sille mun

    😍❤️☕ sydämelle kuuliuu? Ei kai se vaan joutunut kirppikselle sen ruskean talvitakin povitaskusta, mihin se livahti kelt
    Ikävä
    1
    25
  12. Ai hyvät ihmiset

    😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajai
    Tunteet
    1
    25
  13. Onpas nyt ikävää

    😷💉🩺 kun on tuota koronaa liikkeellä, eikä uskalla mennä potilaita tervehtimään. Nyt alkaa jo lähisukulaisetkin kaatu
    Suhteet
    8
    25
  14. Minun on vaikea laittaa tänne

    😍🌟☕ ylisanoja hänestä, vaikka joskus niitä ajattelenkin. Tässä tilanteessa ne olisivat liioiteltuja ja hukkuisivat tän
    Ikävä
    25
    25
  15. Surua perähikiällä

    😪🦌🚂 Peuralla on enää yksi vasa. Toinen lienee jäänyt junan tai auton alle. Varmaan se hölmömpi, joka ei älynnyt juost
    Ikävä
    1
    24
  16. Tänä harmaana sunnuntaina

    🤩🌧☕ Tulee mieleeni suomalainen suurmies, Presidenttimme Mauno Koivisto. Hän näet sanoi aina niin ajankohtaisen ajatuks
    Ikävä
    1
    24
  17. Yritän kirjoittaa lyhyesti

    🤔🐕☕ parista syystä. En jaksa itse lukea täältä yli 7 rivin kirjoituksia, kun näillä ei ole mitään tekemistä oikean elä
    Ikävä
    3
    24
  18. Olisi kiva tietää

    🤗🛏☕ kaikkia pieniä arkisia asioita hänestä. Pitääkö hän glögistä? Antaisiko ripustaa kausivalot jo lokakuussa. Entäs j
    Ikävä
    29
    24
  19. Joka naisen niksikirja

    🥰🧅👂 on täynnä kaikenlaisia luomujuttuja erilaisiin vaivoihin. Haittaakohan sua mies, kun niitä konsteja käytän. Vai p
    Ikävä
    2
    24
  20. Albert Åbergissa

    😊👓👜eli Mikko Mallikkaassa sanottiin että ei olisi yhtä hauskaa jos syntymäpäivä olisi joka päivä. Samantapainen arkip
    Ikävä
    10
    24