lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1185
Kommenttia
5380
Tänä vuonna ensilumi satelee usein
🥰🌨🎄 ja tuo mieleen miehen, jonka kohtasin ekan kerran ensi lumen tultua. Hänen lähellään tuntui aina kuin olisi tullu9119Täällä jotkut näyttää miettivän
🤔🌞☕ tunteiden kertomista kohteelle. Itse olisin sitä mieltä, että ennen kertomista tulisi ensin tapailla toista treffe44119Hyvää itsenäisyyspäivää
🇫🇮 😊 🕯 Meilläpäin oli sääntönä laittaa kynttilä palamaan ikkunalaudalle itsenäisyyspäivän kunniaksi. Itsenäisyyspä5119Lounaaksi suhdesoppaa
🥰🍲🍏 Kello 11 on hyvä lounasaika. Se kellonaika kuuluu tähän tarinaan. Harmi vaan, että nälkäisenä tähän aikaan ajatuk4118Muista olla kiltisti
🧑🎄🎄🎁 tonttuset jo kurkkii ikkunan takana! Laitoin partsille jouluvaloa joulun lähestymisen kunniaksi. Miten voi ol4118Päivät nyt vielä menettelee
🥰🌻🦋 kesäisen luonnon helmassa. Mutta yöllä kun mittari näyttää viittä astetta ja varpaita palelee🦶, silloin ikävä vi11118Aika näppärä tämä rekattu nimimerkki
😊🔔💻 tämä kerää kilikellon alle kaikki mulle tulleet kommentit. Siitä on helppo katsoa pitääkö vastata tei ei. Mahdoll5118Tekstiviesteihin malleja miehille
😷👍☕ Naisille lähetettävien tekstiviestien ei tarvitse olla kovinkaan monimutkaisia. Jossakin oli kerätty ehdotelma par9117Se olis sitten 105.s juhlapäivä
🇫🇮🏅❄ Hyvää itsenäisyyspäivää! Suomalainen on suomalainen vaikka voissa paistaisi. Veteraaneja ja Lottia muistetaan ta37117- 4117
En mä mitään tehnyt
😍❄☕ Sanoisinko noin, jos hän kysyisi palstalla kirjoittamisesta. En pystyisi huijaamaan ja täältähän nämä kirjoitukset30116En ole juhlinut eilen
🍅🙄☕ tomaattisilmät on ihan muusta syystä. Meikkasin näet eilen kauppareissua varten. Pitkästä aikaa laitoin jopa ailai17116Oikein mukavaa täydenkuun yötä
🥰💤👍T oukokuun 2024 täysikuu on 23.5.2024 klo 16.53 Jousimiehen merkissä.0116Armollista Joulua kaikille
🤶❤🎅 Aina ei tarvitse suorittaa, vaan voi olla itselle armollinen. Joulu on ollut etenkin naisille suorittamisen juhla10114Tällä kertaa en
🙂 👓 👜 ollut mökillä kun kylmät ilmat palasivat. Tälläisenä kylmänä päivänä olisi ihana illalla käpertyä mukavaan k36113Oksu action
😕👎🐕 ei tarkoita nyt pesuainetta vaikka puhdistustoimenpiteestä onkin kysymys. Yllättäviä asioita voi tapahtua niin la20113Jotenkin sitä toivoo
😷👍🐾 että intuitio toisesta (=minusta) olisi säilynyt sellaisena kuin oli tapaillessamme. Jos hän kävisi täällä niin10113Nyt kärähti pahasti
🤔🔥⚡ei ihan savu noussut sentään. Oksasilppuri sanoi hyrrr ja senjälkeen se ei enää toiminut. Eikä palanut saunan, kell2113Valoa kansalle joka
🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olis14113Hyrr! Ei yhtään tee mieli enää ulos
🙄 🇫🇮 🐾 koiran kanssa paleltiin ulkona, vaikka mullakin oli monta kerrosta vaatetta päällä. Harvemmin on tälläistä k1113