lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1102
Kommenttia
4966
Just kun luulee et
🙄☕🍫 korvien väli on järjestyksessä tapahtuu jotain, joka palauttaa mieleen sen talvisen romanssin. ❤ Tällä kertaa se582Senverran on aikaa kulunut
😳🎂☕ja palstaa katsellut, etten jaksa plärätä ketjuja. En näe niissä mitään lisäarvoa tälle mun keissille. Omissa aloit181Voisin hieroa sun (mies pks) hiuspohjaan
💆🫙🥰 rosmariiniöljyä. Se poistaa väsymystä ja stressiä sekä parantaa muistia. En kyllä tiedä auttaako se päänahkaan si1581Nyt ei tartte juosta
🤔🫘☕ kahvitarjousten perässä. Joulunaikaan kävin niin ahkerasti kaupoissa, että kahvia on vielä kaksi hyllyllistä. Kahv2281Ihana aamu
😍☕🍎"Käteeni tartu käteeni tartu Toisiaan hiljaa koskettaa päivä ja yö Meillä on aikaa meillä on aikaa Tänään on kauas080Nyt on hyvä aika tähyillä taivaalle yöllä
🥰✨❤ Perseiden tähdenlennot ovat aktiiivisimmillaan. Toiveita voi esittä aina sellaisen nähdessään. Aktiivisinta vaihet480Jos on jotakin romanttista
😍💻☕ eksynyt mieleen, niin täällä palstalla käydessä ajatukset häviävät. Ensin tulee vastaan matkavessanpöntön kuva ja080Mulle pitää nyt puhua
🤔👂☕ näköjään hiljaisella äänellä. Alkoi kyllä itseänikin naurattaa jälkeenpäin autossa ollessani. Säikähdin kuin nuo p080Ennen tuli terveelliset lisäaineet
🤔🍖☕ ruoan mukana ilmaiseksi. Nyt ne irroitetaan jo tehtaalla ja myydään erikseen kalliilla. niinkuin nyt vaikka leseet080Ulkona tervehditään tuttuja ja ystäviä
🤔👋☕ mutta myös ihmisiä joiden kanssa joudutaan päivittäin tai muuten säännöllisesti tekemisiin. Silloin tällöin voi jo880Tasan ei käy onnenlahjat
😷 🌞 🌧 missähän sitä tulikaan oltua, kun onnenlahjoja jaettiin. Välillä tuntuu, ettei mikään osu kohdilleen. Tänään k1580Ihme lietsontaa
😕👓👜ilmaston tiimoilta. Mitä järkeä on verrata Intian ja Suomen hiilijalanjälkiä henkeä kohti? Sää ja elinolosuhteet p3279Nyt on omat akut ladattu
😷👓👜 nukahdin sohvalle imuroimisen jälkeen. Mitenkähän saan nukuttua yöllä? Taidan näpertää pääsiäiskortteja 🐥🐣🐰🐇279Päivän mietelauseet (lainatut)
🤩 🕶 👜 "Jokaisen talven sydämessä on väräjävä kevät, ja jokaisen yön hunnun takana on hymyilevä aamunkoitto."/Kahlil G1079Nyt on oikea aika!
🕛🥰👍 kääntää kellot tunnilla eteenpäin, jos ei ole jo kääntänyt. Niin hävisi sekin tunti ilman kaipauksen kohdetta tur579Nyt me kilisteltäisiin
😍🎶👍 jis hän olisi täällä. Hänellä olisi lasissaan skumppaa ja mulla pommaccia! Tämäkin historiallinen tilanne piti yk478Jokaisen villasukan
🧦🦶🔥 sisältä löytyy lämpimät varpaat. Jokaisen hymyn 💋 takaa löytyy lämmin sydän ❤ - lounas.ajatus978Ullanlinnanmäellä ei tullut käytyä!
🐕💩❤ neitillä oli vaivoja joita hoitelin huomista operatsoonia varten! Että sellaista vähemmän hyvältä tuoksuvaa vappua978- 3278
Kehitys kehittyy
🥰🌹👍 Älysin vihdoinkin kirjoittaa profiilitietoihini sen, kuka mielessäni täällä kirjoitan. Keksin sen siitä kun lisäs178