lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Silloin kun olen läsnä
😀🚶♀️👞 ulkoillessa, käy niinkuin eilen. Koiran tuotosta maasta kerätessäni huomaan, että vierestäni kulkevat hyvin ho34162Mitä varten te mainostatte
🤔🪪☕ vaaleja täällä noin paljon. Joka kommentissa lukee "Äänestä". Uutisissa niistä jauhetaan niin pljon, että ei kenel6162Lintupöntössä pesinyt lintu ei enää ole
🥰👟🐦 suutuksissa mulle. Se ei enää säksätä talon katolla. Toivottavasti ei ole se lintu, joka söi mun kenkiä sisältävä3162Kuuntelen joskus ruåttinkielisiä
🤔🇸🇪☕ohjelmia että kielitaito jotenkin säilyy. Nyt ykkösellä studio65:ssä jutellaan ruuasta. Ruotsi on kyllä vaikeata.3161Olen nukkunut tosi huonosti täällä
🤔 🛏☕ yritän nyt valita uutta patjaa netissä. Tai ehkä luotan entisiin valintoihin ja haen mökillä koenukutun patjan, E5160Minulle on tullut paha riippuvuus
🙄🐕🥯 en voi avata facebookkia enkä youtubea muutoin kun silloin kun on aikaa katsella videoita. Komeaa urosta on kiva1159- 10158
Aamutv:ssä oltiin huolissaan
😍🧣🧦 etätyöläisten terveydestä . Sanottiin, että ruokailu voi olla huonompaa ravitsevien monipuolisten työlounaiden pu25158Onnellisesta parisuhteesta
🤔📓💑 luin jostain, että oli tehty tutkimus jossa oli todettu, että onnellisempia parisuhteita ovat ne, missä nainen on17157Kyllästyttää tuo taianomaisen joulun mainostus!
🤔🍫🎄 Mitäs taikaa siinä on, jos ostaa tietynmerkkisen suklaan tai käy ihmistungoksessa joulunavajaisissa. Ilmaiset jou6157Ei ole mikään pakko tunkea
🥶🧣☕ ulos yhdentoista asteen pakkasella kun muutaman tunnin päästä tarkenee paremmin. Muutama päivä plussaakin tulossa.1156Tässä seison enkä muuta voi
😍❤👍sanoi Lutherkin aikoinaan, kun häneltä kysyttiin haluaisiko hän peruuttaa jotakin kirjoittamastaan. Sama pätee minu2156Elämäni biisi
😍📻🎶 Monta vaihtoehtoa, mutta kyllä Hän (=mies pks) on niin merkityksellinen että One in a million: https://youtu.be/h13155Apteekkipäivä tänään
🤔💊☕ Eläimen reseptin sai uusittua puhelimella. Säästyi 130€. Ainoo vaan, että se on nyt siinä toisessa apteekissa, kui3155- 3155
Kiireet loppui siihen
🚜🤔🌻 kun uutisissa juhannusruuhkaa katsellessani tajusin, ettei mun ole mikään pakko pahimpaan ruuhkaan mennä köröttel3154Muista olla kiltisti
🧑🎄🎄🎁 tonttuset jo kurkkii ikkunan takana! Laitoin partsille jouluvaloa joulun lähestymisen kunniaksi. Miten voi ol5154Muhennos, risotto tai pyttipannu
😀🥘👍biojäte vähenee, kun välillä tyhjentää jääkaappia lounasruokaan. Tänään oli kokeiluna herukat, puolukat ja herkkus8154Sunnuntai 4.9.2022
😷🍁☕ taisin olla eilen ainoa kaupassa maskin kanssa käsidesiä lotraamassa. Yhtenä päivänä kun kävin kaupassa tervehdin20153Univelkoja makseltu
😴🛏🥘 kannattaa näköjään käydä eilisessä paikassa lounaalla jos on nukkunut huonosti. Tällä viikolla jää myutenkin ruoa2153