Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Silloin kun olen läsnä

😀🚶‍♀️👞 ulkoillessa, käy niinkuin eilen. Koiran tuotosta maasta kerätessäni huomaan, että vierestäni kulkevat hyvin ho
    Ikävä
    34
    162
  2. Mitä varten te mainostatte

🤔🪪☕ vaaleja täällä noin paljon. Joka kommentissa lukee "Äänestä". Uutisissa niistä jauhetaan niin pljon, että ei kenel
    Ikävä
    6
    162
  3. Lintupöntössä pesinyt lintu ei enää ole

🥰👟🐦 suutuksissa mulle. Se ei enää säksätä talon katolla. Toivottavasti ei ole se lintu, joka söi mun kenkiä sisältävä
    Ikävä
    3
    162
  4. Kuuntelen joskus ruåttinkielisiä

🤔🇸🇪☕ohjelmia että kielitaito jotenkin säilyy. Nyt ykkösellä studio65:ssä jutellaan ruuasta. Ruotsi on kyllä vaikeata.
    Ikävä
    3
    161
  5. Olen nukkunut tosi huonosti täällä

🤔 🛏☕ yritän nyt valita uutta patjaa netissä. Tai ehkä luotan entisiin valintoihin ja haen mökillä koenukutun patjan, E
    Ikävä
    5
    160
  6. Minulle on tullut paha riippuvuus

🙄🐕🥯 en voi avata facebookkia enkä youtubea muutoin kun silloin kun on aikaa katsella videoita. Komeaa urosta on kiva
    Ikävä
    1
    159
  7. Älä nyt sula tuonne ulos

🥰❤👍 hyvä mies (pks), kun olet niin makea ja ulkona sataa vettä 🤗
    Ikävä
    10
    158
  8. Aamutv:ssä oltiin huolissaan

😍🧣🧦 etätyöläisten terveydestä . Sanottiin, että ruokailu voi olla huonompaa ravitsevien monipuolisten työlounaiden pu
    Ikävä
    25
    158
  9. Onnellisesta parisuhteesta

🤔📓💑 luin jostain, että oli tehty tutkimus jossa oli todettu, että onnellisempia parisuhteita ovat ne, missä nainen on
    Ikävä
    17
    157
  10. Kyllästyttää tuo taianomaisen joulun mainostus!

🤔🍫🎄 Mitäs taikaa siinä on, jos ostaa tietynmerkkisen suklaan tai käy ihmistungoksessa joulunavajaisissa. Ilmaiset jou
    Ikävä
    6
    157
  11. Ei ole mikään pakko tunkea

🥶🧣☕ ulos yhdentoista asteen pakkasella kun muutaman tunnin päästä tarkenee paremmin. Muutama päivä plussaakin tulossa.
    Ikävä
    1
    156
  12. Tässä seison enkä muuta voi

😍❤👍sanoi Lutherkin aikoinaan, kun häneltä kysyttiin haluaisiko hän peruuttaa jotakin kirjoittamastaan. Sama pätee minu
    Ikävä
    2
    156
  13. Elämäni biisi

😍📻🎶 Monta vaihtoehtoa, mutta kyllä Hän (=mies pks) on niin merkityksellinen että One in a million: https://youtu.be/h
    Ikävä
    13
    155
  14. Apteekkipäivä tänään

🤔💊☕ Eläimen reseptin sai uusittua puhelimella. Säästyi 130€. Ainoo vaan, että se on nyt siinä toisessa apteekissa, kui
    Ikävä
    3
    155
  15. Elämäni mies

😍 🎶 🖥 minä katson nyt elämäni biisiä . Hyvää Yötä jos joku luki tänne asti.
    Ikävä
    3
    155
  16. Kiireet loppui siihen

🚜🤔🌻 kun uutisissa juhannusruuhkaa katsellessani tajusin, ettei mun ole mikään pakko pahimpaan ruuhkaan mennä köröttel
    Ikävä
    3
    154
  17. Muista olla kiltisti

🧑‍🎄🎄🎁 tonttuset jo kurkkii ikkunan takana! Laitoin partsille jouluvaloa joulun lähestymisen kunniaksi. Miten voi ol
    Ikävä
    5
    154
  18. Muhennos, risotto tai pyttipannu

😀🥘👍biojäte vähenee, kun välillä tyhjentää jääkaappia lounasruokaan. Tänään oli kokeiluna herukat, puolukat ja herkkus
    Ikävä
    8
    154
  19. Sunnuntai 4.9.2022

😷🍁☕ taisin olla eilen ainoa kaupassa maskin kanssa käsidesiä lotraamassa. Yhtenä päivänä kun kävin kaupassa tervehdin
    Ikävä
    20
    153
  20. Univelkoja makseltu

😴🛏🥘 kannattaa näköjään käydä eilisessä paikassa lounaalla jos on nukkunut huonosti. Tällä viikolla jää myutenkin ruoa
    Ikävä
    2
    153