lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1103
Kommenttia
4989
Joka naisen niksikirja
🥰🧅👂 on täynnä kaikenlaisia luomujuttuja erilaisiin vaivoihin. Haittaakohan sua mies, kun niitä konsteja käytän. Vai p259No se on taas valittu euroviisu!
🤔🎶📣 joo no. Mitä muuta voi odottaa kansalta, joka tykkää Marimekosta, Muumimukeista ja Uuno Turhapurosta. Sijoitusta5259Chilikarkkeja
😱👓👜on uutisten mukaan hyvä syödä ahdistuksen aikana niin se menee ohi. Mulla on mausteissa jauhettu chili. Johonkin a659Olisi kiva hänen
😍👓👜kanssaan katsella kuuta Saturnuksessa. Siltä on löydetty 20 uutta kuuta ja lisää löydöksiä on tulossa 🌙🌛🌜159Aika jännää
😕👓👜että mun eilinen aloitus on poistettu. Siinä ei takuulla ollut mitään palstalle sopimatonta. Joskus ihmetyttää tod1559Älämölöä vastarannalta
🤩🐮🐄 Illalla kun avasin ikkunat tuuletusta/viilennystä varten, niin ulkoa kuului jatkuvaa mölinää. Lihalehmät joen toi759Ikävän lääkettä
😀👓👜on kävely raittiissa ulkoilmassa. Eilen sitä ei oikein ollut kun katupöly haittasi hengitystä. Niinpä mentiin rann1758Luonto ajaa mua kerrostaloon!
☺👓👜ensi lumi on ihan kiva, jollei olisi mukana pelkkiä hellevaatteita! Tänään se on lähdettävä, oli mikä oli. Ei nämä1558Hyvää ystävänpäivän iltaa
😊👓👜 niin se vaan vierähti iltaan tämäkin vähän teennäinen muualta tuotettu päivä. Ystävän kanssahan ollaan ystäviä ym658Leipää ja sirkushuveja
🤔☕🥪 jotenkin tulee mieleen tuo lausahdus Rooman vallan ajalta. Kansa pidettiin tyytyväisenä tarjoamalla ilmaisia sirku058Hyvää naistenpäivää tänne
😊🌹👍tuli tässä mieleen, että on ollut onni syntyä Suomeen. Täältä läheltä on löytynyt mies, jonka lähellä sukat pyöri158Ai hyvät ihmiset
😨🦮👎 pitikin katsoa eläinpoliisit. Miten ihmiset voivat kohdella eläimiä niin huonosti. Toivottavasti en näe painajai157Olipas kiirettä
😷🥪☕ mutta ihania palavereita tulee ikävä kun alettiin kesätauolle! Paljon tuli taas uutta tietoa sydäntä lähellä oleva057Eihän se haittaa jos mieleen jää
🤭🎶☕ joku korvamato jota joskus vahingossa hyräilee ääneen lenkilläkin. Mutta se on noloa jos korvamatona on joku ikiva857Huulia polttelee nyt
🤭🌶☕ ei kuitenkaan pussailu vaan keskivahva salsa. Tiesittekö muuten, että pussailu pidentää elinikää ja sillä on muita1257Tulin kaupasta
😊👓👜sopivasti siihen aikaan kun puoliseiska alkoi. Kauppa oli täyteen sullottu ihmisiä ja hyllyt tyhjentyivät täyttä v557Tuli lähdettyä soitellen sotaan
😷🌱🌞näin ei minulle koskaan käy ja taas kävi näin! Kaupassa huomasin perunalaarissa söpöjä uuniperunoita, jotka olivat1357Metsässä ei liikahda
😀👓🍃lehtikään! Ihana hiljaisuus eilisen metelin jälkeen. Kumma miten paljon talostakin löytyy äänilähteitä kun on tarp357Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei357Mitenkähän pitkälle meneviä
😷 💍 😍 haaveita muilla on kaivatustaan? Mulla oli edellinen koira niin hankala, että uutta valitessani ajattelin tule1357