lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Koskaan ei tiedä
🤔🔥🦽 mitä yllättävää tapahtuu. Voi kaatua parvekkeen kynnykseen kompastuessaan tai liukastuessaan ja kuolla. Tai voi1486Miten rauhaton oon
🤔🦋🌻 jotain multa puuttunee 😴 Markku Aro: etsin kunnes löydän sun! https://youtu.be/KPstmIcRYt83385Loppuviikolla ei tarvi ostaa
😷🦮💩 koiralle ruokaa. Nimittäin autosta vaihtuu koiranluut! Vanhat joutaa sitten koiralle. Naisen logiikka auton jarru085Joskus täällä luki niin
😍🌞🍰 että ei tavoitella tähdenlentoa. Radion juhannuslistalta tuli äsken harvinaisuus Telexin Tähdenlento. Suomalain284Nyt on omat akut ladattu
😷👓👜 nukahdin sohvalle imuroimisen jälkeen. Mitenkähän saan nukuttua yöllä? Taidan näpertää pääsiäiskortteja 🐥🐣🐰🐇284Se on sitten Marsissa
jo helikopterikin. Miehelle sopiva ikävälaulu susirajan sisäpuolella: Mua aina odottaa lämmin, hellä ja pehmoinen/Matti284Tasan ei käy onnenlahjat
😷 🌞 🌧 missähän sitä tulikaan oltua, kun onnenlahjoja jaettiin. Välillä tuntuu, ettei mikään osu kohdilleen. Tänään k1584Tuli mieleen tuosta iltakirjoituksestani
🤓🍅☕ että näiden kirjoitusten perusteella minusta saa yksitoikkoisen mielikuvan. Samoja asioita aloituksissa. Joskus j1084Nyt me kilisteltäisiin
😍🎶👍 jis hän olisi täällä. Hänellä olisi lasissaan skumppaa ja mulla pommaccia! Tämäkin historiallinen tilanne piti yk484Lämmin kesäpäivä tulossa
😊☀️👍 Aamukahviajatuksena on se, että vaikka ikävä on ikävää niin en nyt yhtäkkiä muista, että olisin siitä palstalla v284Hyvää viikonalkua
🤔🍁🍂 Pilvinen harmaa syksyinen aamu. Puiden lehdet kivana väripisteenä harmaan keskellä. Makkarin ikkunan alla kasvaa584Tulisipa jo valoisat illat
🙄🐕☀️ neitillä on liian hyvä muisti. Sitä ei saa illalla kävelemään entisiä reittejä tiettyyn kellonaikaan. Häthätää as684Nyt on asiat huonosti
🤔🧣👎auringon piti nousta 8:33 mutta ei mitään näy 🌞 Päivä on sentään pidentynyt niin, että aurinko laskee 16:36. Jos683Pienet asiat tuntuvat tärkeiltä
😍❤☕ kun ne tapahtuvat hänelle. Jäävät pysyvästi mieleen. Niinkuin muuttotouhut työpaikalla. Kaapelit lattioilla. Salasa283Huulia polttelee nyt
🤭🌶☕ ei kuitenkaan pussailu vaan keskivahva salsa. Tiesittekö muuten, että pussailu pidentää elinikää ja sillä on muita1283Miksei tuo speed dating toimisi
😃👫☕ jos miettii vähän etukäteen mistä juttelee. Tuokin kuuluisa ohjaaja ykkösellä oppilaita valitessaan jutteli ja kat183Huh hellettä!
😷 🕶 🌞 Lämmintä on heti aamusta. Etätyöläisten kannattaa siirtää toimistonsa parvekkeelle tai terassille. Kunhan vaan283Hyvää huomenta juhannuspäivänä!
🙋♀️🧇☕ jokos pn kuppi kuumaa kahvia juotu ja paahtoleipä syöty. Sitten onkin aika nousta tuolilta ja tehdä kymmenen mi1083Viikko maalaiselämää
☺👓👜ja lihakset, joiden olemassaolosta en tiennytkään ovat kipeänä. Täällä saa luontoon kosketuksen, josta kaupungissa282Varotteko vielä ihmisiä
😷👓👜koronan takia? Näin jossakin väitteen, että seniorikansalaiset ja milleniaalit eivät enää välitä rajoituksista vaa282