Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Valoa kansalle joka

🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olis
    Ikävä
    14
    122
  2. Voi kauhistuksen kanahäkki

🙄🧣❄ tajusin just että mun pepun jälki näkyy epäilytyävästi siinä penkillä, missä istun hetken ihmettelemässä maailmaa
    Ikävä
    8
    122
  3. Päivän smoothie

🤔🍎🥬 Tulipas hyvää, kun tungin sinne melkein kaikkea mitä jääkaapissa oli. Oli porkkana, sitruuna, omena, kiinan kaali
    Ikävä
    2
    122
  4. Syksyiset vaahterat

🥰🍁☕ ovat kauniin väriset. Aurinkoinen syyssää saa punertavat lehdet hehkumaan. Piakkoin teen kuin muuttolinnut ja lähd
    Ikävä
    0
    121
  5. Voi hitsin pimpulat

😍❤⛅ miksei lääkäri voi määrätä lääkkeeksi häntä -miestä pks. Tulisi edullisemmaksi ja olisi luontoystävällisempää. Eile
    Ikävä
    6
    121
  6. Päivää että pätkähti!

🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitil
    Ikävä
    6
    121
  7. Viikonlopuksi on luvassa

😊🌞👍 upeat ulkoilukelit. Vanha rouvakin voi suostua pidempiin lenkkeihin kun tassut eivät kastu. Ollaan ehditty haiste
    Ikävä
    4
    121
  8. Tämä nyt on noloa

😦👓👜jos mikä -olla tälleen rekisteröityneenä käyttäjänä täällä. Olen kumminkin sama lounas.ajatus joka täällä on kirjo
    Ikävä
    19
    121
  9. Just kun luulee et

🙄☕🍫 korvien väli on järjestyksessä tapahtuu jotain, joka palauttaa mieleen sen talvisen romanssin. ❤ Tällä kertaa se
    Ikävä
    5
    120
  10. Hyvää naistenpäivää!

🙂🌹☕ YK:n viideskymmenes naistenpäivä. Vieläköhän sitä jenkeissä vietetään vai kieltäkö pressa senkin? Prinssi Harryl
    Ikävä
    2
    120
  11. Virkisty lounaasta

😋 🥣 ☕ minusta on kiva kuunnella asiantuntijoiden nettiluentoja. Ensi viikolla on tulossa lounasluento. Just nyt virkis
    Ikävä
    4
    120
  12. Siitä onkin jo aikaa

🥶👙☕ kun olen nähnyt kopisevia pyykkejä. Eilen pesemäni vaatteet olivat yön -4 pakkasessa jäätyneet narulle. Kunhan sul
    Ikävä
    0
    120
  13. Mulla tämä palsta on kuin väentungos tuolla kylillä

🥰 🌻☕ Vaikka se yksi mies sekoitti mun pään kokonaan, niin mietin tarkkaan mitä kirjoitan täällä. Jotkut sanat on mun m
    Ikävä
    7
    119
  14. Jotenkin sitä toivoo

😷👍🐾 että intuitio toisesta (=minusta) olisi säilynyt sellaisena kuin oli tapaillessamme. Jos hän kävisi täällä niin
    Ikävä
    10
    119
  15. Hyvää Pitkäperjantaita!

😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla,
    Ikävä
    10
    118
  16. Ihana lämpö on tullut

😕👓👜 takaisin. Eilen voi jo kävellä lenkkareissa. Puutarhahommat on vasta suunnitelmien asteella. Perunoita on jo pa
    Ikävä
    2
    118
  17. Ystävänpäivä lähestyy

😍🖍✉ nyt kannattaa miettiä korttien lähettämistä tärkeille ihmisille. Osoitteen puuttuminen ei ole mikään este lähettä
    Ikävä
    13
    118
  18. Äänestämään mennessänne

🤔❄🦴 Varokaa katoilta putoavaa lunta. Äänestettävä tyyppi voi unohtua jos päähän kumahtaa lumikasa.😳 Kummallista, ett
    Ikävä
    0
    118
  19. Persuille tiedoksi

rahaministerin tekosiin ei selittelyt auta. Pienituloisilla on niin pieni lompakko, että pohja jo näkyy kun rahaminister
    Maailman menoa
    1
    118
  20. Nyt menee kaikki aika WA

😍❤☕ puolella, kun pitää lauantaille rakentaa minuuttiaikataulua koiran ulkoilutusta myöten. Ei passaa tässä sairastua,
    Ikävä
    1
    117