lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Valoa kansalle joka
🤗🍬👍 pimeydessä vaeltaa. Katuvaloilla ja kausivaloilla alkaa olla suuri merkitys viihtyvyyden kannalta. Yksikseen olis14122Voi kauhistuksen kanahäkki
🙄🧣❄ tajusin just että mun pepun jälki näkyy epäilytyävästi siinä penkillä, missä istun hetken ihmettelemässä maailmaa8122Päivän smoothie
🤔🍎🥬 Tulipas hyvää, kun tungin sinne melkein kaikkea mitä jääkaapissa oli. Oli porkkana, sitruuna, omena, kiinan kaali2122Syksyiset vaahterat
🥰🍁☕ ovat kauniin väriset. Aurinkoinen syyssää saa punertavat lehdet hehkumaan. Piakkoin teen kuin muuttolinnut ja lähd0121Voi hitsin pimpulat
😍❤⛅ miksei lääkäri voi määrätä lääkkeeksi häntä -miestä pks. Tulisi edullisemmaksi ja olisi luontoystävällisempää. Eile6121Päivää että pätkähti!
🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitil6121Viikonlopuksi on luvassa
😊🌞👍 upeat ulkoilukelit. Vanha rouvakin voi suostua pidempiin lenkkeihin kun tassut eivät kastu. Ollaan ehditty haiste4121Tämä nyt on noloa
😦👓👜jos mikä -olla tälleen rekisteröityneenä käyttäjänä täällä. Olen kumminkin sama lounas.ajatus joka täällä on kirjo19121Just kun luulee et
🙄☕🍫 korvien väli on järjestyksessä tapahtuu jotain, joka palauttaa mieleen sen talvisen romanssin. ❤ Tällä kertaa se5120Hyvää naistenpäivää!
🙂🌹☕ YK:n viideskymmenes naistenpäivä. Vieläköhän sitä jenkeissä vietetään vai kieltäkö pressa senkin? Prinssi Harryl2120Virkisty lounaasta
😋 🥣 ☕ minusta on kiva kuunnella asiantuntijoiden nettiluentoja. Ensi viikolla on tulossa lounasluento. Just nyt virkis4120Siitä onkin jo aikaa
🥶👙☕ kun olen nähnyt kopisevia pyykkejä. Eilen pesemäni vaatteet olivat yön -4 pakkasessa jäätyneet narulle. Kunhan sul0120Mulla tämä palsta on kuin väentungos tuolla kylillä
🥰 🌻☕ Vaikka se yksi mies sekoitti mun pään kokonaan, niin mietin tarkkaan mitä kirjoitan täällä. Jotkut sanat on mun m7119Jotenkin sitä toivoo
😷👍🐾 että intuitio toisesta (=minusta) olisi säilynyt sellaisena kuin oli tapaillessamme. Jos hän kävisi täällä niin10119Hyvää Pitkäperjantaita!
😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla,10118Ihana lämpö on tullut
😕👓👜 takaisin. Eilen voi jo kävellä lenkkareissa. Puutarhahommat on vasta suunnitelmien asteella. Perunoita on jo pa2118Ystävänpäivä lähestyy
😍🖍✉ nyt kannattaa miettiä korttien lähettämistä tärkeille ihmisille. Osoitteen puuttuminen ei ole mikään este lähettä13118Äänestämään mennessänne
🤔❄🦴 Varokaa katoilta putoavaa lunta. Äänestettävä tyyppi voi unohtua jos päähän kumahtaa lumikasa.😳 Kummallista, ett0118Persuille tiedoksi
rahaministerin tekosiin ei selittelyt auta. Pienituloisilla on niin pieni lompakko, että pohja jo näkyy kun rahaminister1118Nyt menee kaikki aika WA
😍❤☕ puolella, kun pitää lauantaille rakentaa minuuttiaikataulua koiran ulkoilutusta myöten. Ei passaa tässä sairastua,1117