Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Perjantai on toinen ilta

    😍🎂🧃tänä vuonna jolloin en käy illalla yhdellä penkillä. Sensijaan olen 6v päivillä siellä missä lakon aikana kävin au
    Ikävä
    17
    61
  2. Jaska tulla pöllähti saunaan

    🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasu
    Ikävä
    6
    61
  3. Kun on nukkunut tatpeeksi

    😊💤👍 niin muisti toimii hyvin. En tarvitse vielä muistivaahtotyynyä. Heti muistin mihin keväällä olin laittanut yhden
    Ikävä
    3
    61
  4. Kauraryynit lähti liikkeelle

    🤔 💡☕ kohti kaupan hyllyjä. Tuuli oli niin kova, että puimakoneen roskat lensi mun pihalle. Luulin että alkaa satamaan
    Ikävä
    14
    60
  5. Naisilla on tapana

    😍 🌻 🎂 muistaa tärkeään ihmiseen liittyviä päivämääriä. Ensimmäinen sitä ja ensimmäinen tätä. Tänään minulla on ensi
    Ikävä
    4
    60
  6. Hyvää Vappua

    😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui
    Ikävä
    2
    60
  7. Päivän pläjäys

    😊🌻👍Mulla on jo ollut muutamana yönä sähköpatterit lämmittämässä. Perustelen sitä sillä, että lemmikkini ei tykkää kyl
    Ikävä
    10
    60
  8. Mulla on tänään roskapäivä

    😊💩🔨 kaikenlaista turhaa kaatikselle ja lajitellut jätteet keräyspisteeseen. Mulla ei ole tapana lakaista roskia maton
    Ikävä
    0
    60
  9. Hyvää Uutta Vuotta 2022

    😃🎆👍täällä toistaiseksi kaikki hyvin. En käynyt edes kaupassa ettei haukku olisi säikähtänyt paukkuja yksin ollessaan.
    Ikävä
    2
    60
  10. Henkilökohtaiset kontaktit

    😃👓👜ovat paljon mukavampia kuin some kirjoitukset. Ei tunnu yhtään samalta nähdä kahvikupin kuva netissä ☕ kuin että
    Ikävä
    1
    59
  11. Palstan ilkeilyyn ei auta

    🌞👓👜 suojakerroin 50. Sensijaan sitä pitäisi käyttää ulkona sanoo ihotautilääkäri aamutv:ssä sillä tervettä rusketusta
    Ikävä
    18
    59
  12. Viikko on taas vierähtänyt

    😳👓👜ja silmäkin on vielä tallella. Entistä ehompana, turhaan pelotti se silmän kaivelu. Sitä vaan mietin että jos maan
    Ikävä
    2
    59
  13. No mut hei!

    🙂 👓👜 pimeydestä huolimatta kevät on tulossa. Näin jo lenkillä ruusun, joka teki uusia oksia ja lehtiä. Talitinttikin
    Ikävä
    1
    59
  14. En nyt viitti

    🙂 👓👜 kirjoittaa mihinkään, että "tämä ei ole minulta". Niinpä vaivauduin kirjautumaan palstalle. "Nyt ei kyllä mitään
    Ikävä
    0
    59
  15. Hyvää Black Friday päivää

    😷 👓 👜 Taas joku keinotekoinen turhan tavaran ostelupäivä. Oliskohan laatarit missään tarjouksessa, muuta en just nyt
    Ikävä
    1
    59
  16. Hyvää Uutta Vuotta 2021

    🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee
    Ikävä
    19
    59
  17. Uskaltaako tässä kohta

    😷👓👜 enää kaupassakaan käydä. Kassalla nuori mies alkoi huutaa mulle vihaisena kun kysyin että pitääkö noin lähelle tu
    Ikävä
    14
    59
  18. Rokotuksessa sai ajanvarauksen

    😷👓👍toiseen rokotukseen. Se näytti ihan hammaslääkärin ajanvarauslapulta. En edes lukenut sitä kun olin niin pyörryksi
    Ikävä
    0
    59
  19. Oi kun on kaunis päivä

    😷 👓 🌞 ja aurinko paistaa kauniisti pimeän talven jälkeen. Kaipauksen keskellä valoisuus piristää. Auringolle on teht
    Ikävä
    8
    59
  20. Kesäisiä harrastuksia

    😷🏍🛵 Et ollut laittanut seisontatukea alas Tier sähköpotkulaudasta kun se seisoi talon edessä 2 päivää. Mutta onhan se
    Ikävä
    1
    59