Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1097

Kommenttia

4927

1. Jotkut asiat ovat

😷☀️👍vuosi vuodelta yhä merkityksellisempiä. Niinkuin nyt vaikka kevään ihme. Se kun luonto herää väriloistoon talven
    Ikävä
    0
    32
  2. Mitähän kaikkea me

😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on
    Ikävä
    0
    32
  3. Mitäs sitä turhaa mietiskelee

😍❤☕ sanoja, kun joku toinen on kirjoittanut ne paremmin ja esityskin hyvä. Sopii voimalauluksi tälle aamulle. Oli kiva
    Ikävä
    2
    32
  4. Tarinaa sohvasta

🥰🛋🐕‍🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re
    Ikävä
    0
    32
  5. No nyt en muutamaan päivään

🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷
    Ikävä
    17
    32
  6. Mun suosikkini

🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se
    Tunteet
    0
    31
  7. Tosi rakkaudelle ei ole viimeistä

🙂 👓 👜 käyttöpäivää, mutta kun tyhjentelen pakastinta niin löysin piirakkataikinaa, jonka käyttöpäivä on jo mennyt.
    Ikävä
    0
    31
  8. Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin

😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl
    Ikävä
    2
    31
  9. Olen semmoinen

😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit
    Ikävä
    0
    31
  10. Huomenta vain

😷👓👜mulla on joku nukkumatauti meneillään. Olen yrittänyt herätä, mutta nukahtanut uudelleen. Nyt olen sentään sukat s
    Ikävä
    0
    31
  11. Luonnossa ei ole

pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä.
    Tunteet
    2
    31
  12. No nyt ollaan samalla viivalla

😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun
    Ikävä
    4
    31
  13. Yksityisyyttäni on taas

😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv
    Ikävä
    0
    31
  14. Onko jotakin vielä

😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen
    Ikävä
    11
    31
  15. Kielioppia sunnuntain ratoksi

😷👓👜 Tänään olen nuhaisen olotilan takia sisäolento. Eli kotona pakollisten koiralenkkien jälkeen. Sisäolento on oudo
    Ikävä
    2
    31
  16. Rokotuksessa sai ajanvarauksen

😷👓👍toiseen rokotukseen. Se näytti ihan hammaslääkärin ajanvarauslapulta. En edes lukenut sitä kun olin niin pyörryksi
    Ikävä
    0
    31
  17. Nyt ei ole mykkäkoulu

😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p
    Ikävä
    5
    31
  18. Kaikkein ihaninta

😷👓👜 minusta oli ne meidän juttuhetket. Vai olisko ollut ne hissimatkat. Wau 😍
    Ikävä
    0
    31
  19. Kaikenlaisia keksintöjä

😷👀🐕 telkkarissa mainostettiin läpsyttelykonetta. Se laitetaan lattialle sohvan eteen ja jalkapohjat koneen päälle. Ko
    Ikävä
    7
    31
  20. Hyvää kesäkuun

😷👍🔥viimeistä päivää. Älkää tiputelko tupakantumppeja maahan metsässä. Nyt on niin kuivaa, ettei aikoihin. Illat kuluv
    Ikävä
    0
    31