Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. Perjantai on toinen ilta

😍🎂🧃tänä vuonna jolloin en käy illalla yhdellä penkillä. Sensijaan olen 6v päivillä siellä missä lakon aikana kävin au
    Ikävä
    17
    45
  2. Olipas positiivinen yllätys

😊📃🕕 että nykyaikana joku toimii hyvin. Välillä tuntuu että palattaisiin keskiajalle sähkönsäästön ja rehuruoan takia.
    Ikävä
    3
    45
  3. Kun on nukkunut tatpeeksi

😊💤👍 niin muisti toimii hyvin. En tarvitse vielä muistivaahtotyynyä. Heti muistin mihin keväällä olin laittanut yhden
    Ikävä
    3
    45
  4. Jos nyt jotain yllättävää

😊👓👜minulta tänään niin se, etten kirjoita mistään!
    Ikävä
    8
    44
  5. En tiedä, mutta minusta

palstan toiminta on muuttunut kummallisemmaksi omistajan vaihduttua. Uusi omistaja hehkutti aikovansa nostaa suomi24 ke
    Ikävä
    7
    44
  6. Ruska on saapunut

😊👓🍃ihanine väreineen. Puista on alkanut tipahdella lehtiäkin. Kuusessa on runsaasti kauniita käpyjä, joten keräsin ni
    Ikävä
    2
    44
  7. Jos sulla soi ovikello

😕 👓 👜 Ja oven takana on muualta tullut "sairaanhoito-opiskelija" 👩🏿‍⚕️ myymässä rokotetta 150 euron hintaan, niin
    Ikävä
    3
    44
  8. Elämä on arkipäiväistynyt

😷👓👜kun pyhäpäiviä ei enää vietetä niinkuin ennen. Kaupatkin ovat aina auki. Päivien rytmittäminen on tärkeää, että t
    Ikävä
    6
    44
  9. Kämppätarkastus nuoren miehen toimesta

😂🚽📱eilen tuotti whatsuppiin poikkeuksellisesti tekstiä, josta tuli mieleen jotkut palstakirjoitukset. Häntä jäi asia
    Ikävä
    0
    44
  10. Tylsä tietoisku. Älä lue!

😊🦢❤ Suomen kansallislintu on laulujoutsen, cygnus cygnus. Niitä alkaa näkymään nyt parvina, kun muuttohetket alkavat
    Ikävä
    0
    44
  11. Tänään olisi pitänyt ottaa

😷👓 👜 maski mukaan koiralenkille. Paleli aivan kamalasti, kun kylmä viima puhalsi, eikä ollut käsineitä eikä pipoa. M
    Ikävä
    4
    44
  12. Oii miten pitkä päivä

😴🧣❄ 9:02-16:03. Kyllä tämä tästä kevättä kohti ollaan menossa 😍👍 Hyvää Yötä!
    Ikävä
    9
    44
  13. On kauhean ikävä

😕👓👜välillä enemmän ja välillä vähemmän. Hänelle toivon hyvää yötä kehäkolmosen sisälle.
    Ikävä
    2
    43
  14. Minä vokaalinainen

🙂 👓 👜 aukaisin juuri läppärin. Tänään on ollut kiirettä. Koira-kimppajumppa-koira-naapurin kauppa-apusilmänä sittar
    Tunteet
    2
    43
  15. En muistanutkaan miten

😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks
    Ikävä
    13
    43
  16. Naisilla on tapana

😍 🌻 🎂 muistaa tärkeään ihmiseen liittyviä päivämääriä. Ensimmäinen sitä ja ensimmäinen tätä. Tänään minulla on ensi
    Ikävä
    4
    43
  17. Hyvää äitienpäivää äideille!

😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k
    Tunteet
    10
    43
  18. Hyvää Joulua hyvät kanssakulkijat

🤩 👓 👜 Tänään päivä on täällä minuutin pidempi kuin eilen! Vaikka onkin pimeää ja kiva sytytellä kynttilöitä jouluna,
    Ikävä
    7
    43
  19. Hyvää jalkajumppaa

😷 👓 👜 ulkona sohjolumessa. Vähän teki tiukkaa kävellä kotiin euron päiviltä! Mutta ei kannata antaa esteiden haitata
    Ikävä
    0
    43
  20. Tänään kaupungilla liikkuessa

😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk
    Ikävä
    2
    43