lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1097
Kommenttia
4927
Jotkut asiat ovat
😷☀️👍vuosi vuodelta yhä merkityksellisempiä. Niinkuin nyt vaikka kevään ihme. Se kun luonto herää väriloistoon talven032Mitähän kaikkea me
😍❤☕ ikävöidyn kanssa tarvittaisiin mukaan jos mennään piiloon viikoksi kellariin? Siellä ei ole edes ikkunaa, niin on032Mitäs sitä turhaa mietiskelee
😍❤☕ sanoja, kun joku toinen on kirjoittanut ne paremmin ja esityskin hyvä. Sopii voimalauluksi tälle aamulle. Oli kiva232Tarinaa sohvasta
🥰🛋🐕🦺 Tuli mieleeni tuosta palstan sohvakeskustelusta oma hieno valkoinen sohvani. Ostin sen, kun edellinen adhd re032No nyt en muutamaan päivään
🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷1732Mun suosikkini
🙂 👓 👜 on Kiss- Kiss. Se on ollut pienestä lähtien mieleiseni. Kaivoin sen aina esiin kun tarjottiin nameja Fasun se031Tosi rakkaudelle ei ole viimeistä
🙂 👓 👜 käyttöpäivää, mutta kun tyhjentelen pakastinta niin löysin piirakkataikinaa, jonka käyttöpäivä on jo mennyt.031Hyvää Itsenäisyyspäivää minultakin
😊 🧶 🧦 Puolustusvoimien paraati on katsottu. Nyt tulee muuta tietoa Linnan juhlista. Perinteisiini kuuluu Linnan juhl231Olen semmoinen
😊👓👜 huoli-ihminen, joka varautuu kaikkiin tekemisiin jopa plan ö:llä. Jos joku pläni jää miettimättä, niin sitten pit031Huomenta vain
😷👓👜mulla on joku nukkumatauti meneillään. Olen yrittänyt herätä, mutta nukahtanut uudelleen. Nyt olen sentään sukat s031Luonnossa ei ole
pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä.231No nyt ollaan samalla viivalla
😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun431Yksityisyyttäni on taas
😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv031Onko jotakin vielä
😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen1131Kielioppia sunnuntain ratoksi
😷👓👜 Tänään olen nuhaisen olotilan takia sisäolento. Eli kotona pakollisten koiralenkkien jälkeen. Sisäolento on oudo231Rokotuksessa sai ajanvarauksen
😷👓👍toiseen rokotukseen. Se näytti ihan hammaslääkärin ajanvarauslapulta. En edes lukenut sitä kun olin niin pyörryksi031Nyt ei ole mykkäkoulu
😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p531- 031
Kaikenlaisia keksintöjä
😷👀🐕 telkkarissa mainostettiin läpsyttelykonetta. Se laitetaan lattialle sohvan eteen ja jalkapohjat koneen päälle. Ko731Hyvää kesäkuun
😷👍🔥viimeistä päivää. Älkää tiputelko tupakantumppeja maahan metsässä. Nyt on niin kuivaa, ettei aikoihin. Illat kuluv031