lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Perjantai on toinen ilta
😍🎂🧃tänä vuonna jolloin en käy illalla yhdellä penkillä. Sensijaan olen 6v päivillä siellä missä lakon aikana kävin au1761Jaska tulla pöllähti saunaan
🥰🪳🧺 Mulla oli vaatteet vieläpäällä, kun laitoin vasta pataan vettä lämpenemään. Eikä muutenkaan tarvitse olla mustasu661Kun on nukkunut tatpeeksi
😊💤👍 niin muisti toimii hyvin. En tarvitse vielä muistivaahtotyynyä. Heti muistin mihin keväällä olin laittanut yhden361Kauraryynit lähti liikkeelle
🤔 💡☕ kohti kaupan hyllyjä. Tuuli oli niin kova, että puimakoneen roskat lensi mun pihalle. Luulin että alkaa satamaan1460Naisilla on tapana
😍 🌻 🎂 muistaa tärkeään ihmiseen liittyviä päivämääriä. Ensimmäinen sitä ja ensimmäinen tätä. Tänään minulla on ensi460Hyvää Vappua
😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui260Päivän pläjäys
😊🌻👍Mulla on jo ollut muutamana yönä sähköpatterit lämmittämässä. Perustelen sitä sillä, että lemmikkini ei tykkää kyl1060Mulla on tänään roskapäivä
😊💩🔨 kaikenlaista turhaa kaatikselle ja lajitellut jätteet keräyspisteeseen. Mulla ei ole tapana lakaista roskia maton060Hyvää Uutta Vuotta 2022
😃🎆👍täällä toistaiseksi kaikki hyvin. En käynyt edes kaupassa ettei haukku olisi säikähtänyt paukkuja yksin ollessaan.260Henkilökohtaiset kontaktit
😃👓👜ovat paljon mukavampia kuin some kirjoitukset. Ei tunnu yhtään samalta nähdä kahvikupin kuva netissä ☕ kuin että159Palstan ilkeilyyn ei auta
🌞👓👜 suojakerroin 50. Sensijaan sitä pitäisi käyttää ulkona sanoo ihotautilääkäri aamutv:ssä sillä tervettä rusketusta1859Viikko on taas vierähtänyt
😳👓👜ja silmäkin on vielä tallella. Entistä ehompana, turhaan pelotti se silmän kaivelu. Sitä vaan mietin että jos maan259No mut hei!
🙂 👓👜 pimeydestä huolimatta kevät on tulossa. Näin jo lenkillä ruusun, joka teki uusia oksia ja lehtiä. Talitinttikin159En nyt viitti
🙂 👓👜 kirjoittaa mihinkään, että "tämä ei ole minulta". Niinpä vaivauduin kirjautumaan palstalle. "Nyt ei kyllä mitään059Hyvää Black Friday päivää
😷 👓 👜 Taas joku keinotekoinen turhan tavaran ostelupäivä. Oliskohan laatarit missään tarjouksessa, muuta en just nyt159Hyvää Uutta Vuotta 2021
🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee1959Uskaltaako tässä kohta
😷👓👜 enää kaupassakaan käydä. Kassalla nuori mies alkoi huutaa mulle vihaisena kun kysyin että pitääkö noin lähelle tu1459Rokotuksessa sai ajanvarauksen
😷👓👍toiseen rokotukseen. Se näytti ihan hammaslääkärin ajanvarauslapulta. En edes lukenut sitä kun olin niin pyörryksi059Oi kun on kaunis päivä
😷 👓 🌞 ja aurinko paistaa kauniisti pimeän talven jälkeen. Kaipauksen keskellä valoisuus piristää. Auringolle on teht859Kesäisiä harrastuksia
😷🏍🛵 Et ollut laittanut seisontatukea alas Tier sähköpotkulaudasta kun se seisoi talon edessä 2 päivää. Mutta onhan se159