lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1161
Kommenttia
5273
Mukavaa viikonalkua (kaikille)
🤗👍☕ Taas on talviaika ja talvirenkaitten mietintä. Ikävää on se, että jos on lämmintä niin on pimeääkin pilvien takia041Ihanaa kun täällä
🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan241Kesäsäät ovat arvaamattomia
☺👓👜varsinkin täällä Suomessa. Mietin sitä kun lauantaina näin paljon pyöriä kaupan edessä. Joku nainen näytti kyllästy440En muistanutkaan miten
😐👓👜ikävää on olla maalla sadesäällä. Oltava on kun tänne on tultu kesäksi. Telkkari ei enää toimi joten radion lisäks1340Naisilla on tapana
😍 🌻 🎂 muistaa tärkeään ihmiseen liittyviä päivämääriä. Ensimmäinen sitä ja ensimmäinen tätä. Tänään minulla on ensi440Näissä aloituksissa on muutos
🤔 👓👜 huonompaan suuntaan. Aloituksessa ei ole aikaleimaa, että milloin se on tehty. Aikaleima näkyy vaan kommenteissa340Se olisi taas lounasaika
😷 👓 👜 Jos joku on ihmetellyt rekisteröityä nimimerkiäni (minulla vain tämä yksi) niin siinä on vahva tunniste. Nimitt340Tänään kaupungilla liikkuessa
😷❄⛄ pitää varoa katolta putoavaa lunta. Vaikka olisihan se romanttista makoilla sairaalassa vierekkäin! 😍 Siitä onk240Nyt ei ole mykkäkoulu
😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p540Ikävä perhosia vatsassa
🥰🦋❤ kuumottavia poskipäitä, heikotusta polvissa, suusta tipahtelevia hölmöyksiä. Niitä kaikkia kummallisua ja hassuja240Joskus tämä ikävöinti
🥱🛏☕ väsyttää niin, että haaveilee vaan siitä, että olisi pitkiä viikonloppuaamuja Hänen vieressään lepäillen. Nordman140No nyt en muutamaan päivään
🙄🦷💋 haaveile tulisuudelmista. Täällä istun kotona poski puuduksissa, tikit suussa ja pakastemarjapussi naamalla 😷1739Sanokaa mitä sanotte
🤔 👓 👜 mutta oma kotimies olisi kiva olla olemassa. Joskus mulla oli töissäkin sellainen periaate, että itse pitää139Pääsiäinen takana
😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s339Ikinä ennen ei oo mua hierottu
🙂 👓 👜 mutta nyt on. Oikein kahdesti. Eilen fysioterapeutti hieroi vasemman nilkan ja tänään jalkahoitaja molemmat j039Jos on vaarassa törmätä
🙂 👓 👜 kaivattuunsa jossakin asiointipaikassa niin sitä tulee huolehdittua ulkonäöstään vähän enemmän. Varsinkin ka1139Jotkut ne osaa
😍👓👜 äsken tuli postista ilmoitus, että keskiviikkona Ruotsista tilatut sukat on tulleet! Ei tarvinnut odottaa niin ka539Perhe on yksikkö
😍👓☔jossa jokainen yksilö on hyväksytty omana itsenään pysyvästi 👍sanoo viisaasti filosofi Esa Saarinen. Tänne mahtuis039Mulle tulikin nyt
😕 👓👜 kirjallinen galluppi kotiin. Pakko se on vastata, kun se koskee yhdyskuntateknisiä palveluita. Enemmän vaikutus039Elämme jännittäviä aikoja
😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon1239