Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1075

Kommenttia

4776

1. Nyt minä olen mustasukkainen

😕👓👜 en oikein ymmärrä, että mustasukkaisuudesta sanotaan, että toista ei voi omistaa. Eihän se ole omistamista, jos t
    Ikävä
    8
    28
  2. On hienoa, että

😊👓👜 Osiris-Rexin Bennu asteroidilta keräämä näyte saadaan tuotua maahan analysoitavaksi. Siitä toivotaan saatavan sel
    Ikävä
    0
    28
  3. Mitenkähän sen ilmaisisi

😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par
    Suhteet
    0
    28
  4. Kissatkin on ihania

😍🐀🐈‍⬛ naapurin kissat heti aamusta oikaisevat pihani kautta pellolle. Siellä ne istahtavat ojien reunoille odottamaan
    Ikävä
    0
    28
  5. Avasin tämän chromebookin

😷💻☕ kun aion katsoa supersäästä milloin viikonlopun mahdollinen lumi sulaa. Olin aamupäivällä asioilla niin kauan, et
    Ikävä
    0
    28
  6. Kun on nukkunut tatpeeksi

😊💤👍 niin muisti toimii hyvin. En tarvitse vielä muistivaahtotyynyä. Heti muistin mihin keväällä olin laittanut yhden
    Ikävä
    3
    27
  7. Joskus sitä sinkkukin miettii

😍👓👜millaista olisi asua toisen ihmisen kanssa. Harmittaisiko häntä se kun minulla on tavarat aina hukassa. Voin olla
    Ikävä
    4
    27
  8. Kaikki kotona

😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä
    Ikävä
    0
    27
  9. Hui sentään

😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko
    Ikävä
    3
    27
  10. Nolojen tilanteden

🙂🕶 👜 nainen maksaa käteisellä matkansa korona-aikana. Voi hertsyykkeli sentään millainen soppa siitä syntyi. Loppuje
    Ikävä
    0
    27
  11. Hyvää äitienpäivää äideille!

😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k
    Tunteet
    10
    27
  12. Luonnossa ei ole

pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä.
    Tunteet
    2
    27
  13. Syksyn lähestyessä

😷👓☔ puntaroin taas talven viettämistä täällä ei missään. Elämä on niin huoletonta, että jätän välillä uutisetkin katso
    Tunteet
    2
    27
  14. Päivä kerrallaan

😊☔🌂 mutta niin, ettei se päivä ole viimeinen. Näin sanottiin kivasti yliopistollinen eläinsairaala ohjelmassa 🐾, jot
    Ikävä
    3
    27
  15. Myöhäistä tehdä mitään

😍👓👜kun murot jo kastuneet. Ne silmät vei tämän lyylin mennessään. Ei mikään ole ollut samanlaista sen jälkeen. Siihe
    Ikävä
    1
    27
  16. Liika on liikaa

😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule
    Ikävä
    14
    27
  17. Kaikenlaisia keksintöjä

😷👀🐕 telkkarissa mainostettiin läpsyttelykonetta. Se laitetaan lattialle sohvan eteen ja jalkapohjat koneen päälle. Ko
    Ikävä
    7
    27
  18. Jotenkin tuntuu, että

🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai
    Ikävä
    21
    26
  19. Pääsiäinen takana

😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s
    Tunteet
    3
    26
  20. Kiellot ja rajoitukset

😷👓👜tulevat niin äkkiä, että niihin ei oikein ehdi valmistautua. Ennen ulkonaliikkumiskiellon räpsähtämistä olis kiva
    Ikävä
    1
    26