lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1075
Kommenttia
4776
Nyt minä olen mustasukkainen
😕👓👜 en oikein ymmärrä, että mustasukkaisuudesta sanotaan, että toista ei voi omistaa. Eihän se ole omistamista, jos t828On hienoa, että
😊👓👜 Osiris-Rexin Bennu asteroidilta keräämä näyte saadaan tuotua maahan analysoitavaksi. Siitä toivotaan saatavan sel028Mitenkähän sen ilmaisisi
😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par028Kissatkin on ihania
😍🐀🐈⬛ naapurin kissat heti aamusta oikaisevat pihani kautta pellolle. Siellä ne istahtavat ojien reunoille odottamaan028Avasin tämän chromebookin
😷💻☕ kun aion katsoa supersäästä milloin viikonlopun mahdollinen lumi sulaa. Olin aamupäivällä asioilla niin kauan, et028Kun on nukkunut tatpeeksi
😊💤👍 niin muisti toimii hyvin. En tarvitse vielä muistivaahtotyynyä. Heti muistin mihin keväällä olin laittanut yhden327Joskus sitä sinkkukin miettii
😍👓👜millaista olisi asua toisen ihmisen kanssa. Harmittaisiko häntä se kun minulla on tavarat aina hukassa. Voin olla427Kaikki kotona
😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä027Hui sentään
😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko327Nolojen tilanteden
🙂🕶 👜 nainen maksaa käteisellä matkansa korona-aikana. Voi hertsyykkeli sentään millainen soppa siitä syntyi. Loppuje027Hyvää äitienpäivää äideille!
😋 🥮🌹 Söin Tom yam mausteisia nuudeleita lounaaksi sitruunamehun kanssa. Nyt tekisi mieli jotakin hyvää namia päivän k1027Luonnossa ei ole
pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä.227Syksyn lähestyessä
😷👓☔ puntaroin taas talven viettämistä täällä ei missään. Elämä on niin huoletonta, että jätän välillä uutisetkin katso227Päivä kerrallaan
😊☔🌂 mutta niin, ettei se päivä ole viimeinen. Näin sanottiin kivasti yliopistollinen eläinsairaala ohjelmassa 🐾, jot327Myöhäistä tehdä mitään
😍👓👜kun murot jo kastuneet. Ne silmät vei tämän lyylin mennessään. Ei mikään ole ollut samanlaista sen jälkeen. Siihe127Liika on liikaa
😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule1427Kaikenlaisia keksintöjä
😷👀🐕 telkkarissa mainostettiin läpsyttelykonetta. Se laitetaan lattialle sohvan eteen ja jalkapohjat koneen päälle. Ko727Jotenkin tuntuu, että
🙂 👓 👜 nykyisin vouhkataan aivan turhista asioista. talviaika tai kesäaika -sehän nyt on ihan sama kumpi on tai vai2126Pääsiäinen takana
😕👓👜ja ensi viikolla Vappu. Sääkin mitä mainioin. Minun päiviäni varjostaa 35 reikää joista kaksi jo pistin sormeeni s326Kiellot ja rajoitukset
😷👓👜tulevat niin äkkiä, että niihin ei oikein ehdi valmistautua. Ennen ulkonaliikkumiskiellon räpsähtämistä olis kiva126