Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Nyt ei ole mykkäkoulu

    😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p
    Ikävä
    5
    52
  2. Liika on liikaa

    😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule
    Ikävä
    14
    52
  3. Varoitus sisältää päiväkirjapaljastuksia

    😷 🕶 💪 Johonkin kirjoitukseeni on joskus kommentoitu (=mulla on hyvä muisti), että pitäisin palstaa päiväkirjanani. S
    Ikävä
    0
    52
  4. Viileän sunnuntaiaamun ajatelma

    😷👓❄ Tekemättä jääneiden tekojen ja sanomatta jääneiden sanojen miettiminen on ajanhukkaa. Tärkeintä on se miten toimim
    Tunteet
    12
    52
  5. Tuli mieleen, että

    🤔🚗🚦apukuskille olisi tarvetta. Eräskin mies osasi hyvin neuvoa vieressä niin ettei alkanut harmittaa niinkuin yleensä
    Ikävä
    2
    52
  6. Osta kiikari sillä näet nimittäin

    🤓🏋️‍♀️🏊‍♀️ oon miettinyt kaikenlaisia kivoja uusia harrastuksia ensi vuoden puolelle. Jos olis kiikarit voisi tarkka
    Ikävä
    1
    52
  7. Joskus sitä sinkkukin miettii

    😍👓👜millaista olisi asua toisen ihmisen kanssa. Harmittaisiko häntä se kun minulla on tavarat aina hukassa. Voin olla
    Ikävä
    4
    51
  8. Nastat renkaissa

    ☺👓👜on kivemmat kuin hampaiden paikalla. Ensimmäisiä tarvitsen jos innostun käymään tyhjentämässä hiirenloukut. Jälkimm
    Ikävä
    1
    51
  9. Paxit prosessi

    😊👓👜ei ole vielä itselläni käynnissä (palstalta poistuminen). Täytyyhän tänne palstalle jotakin pientä yrittää tuherta
    Ikävä
    1
    51
  10. Ihanan lämmin

    ☺👓👜 ja valoisa päivä tänään. Kasvosuojuksia nähty yksi. Pitäisiköhän hakea sellainen ennenkuin ne loppuvat? Kukaan ei
    Ikävä
    0
    51
  11. Tätä ei tarvitse

    😷👓👜lukea, jos luulee mua mieheksi. Tai muuten ärsyttää tälläinen kirjoitustyyli. Ylen puolella näyttää välimatkasuos
    Ikävä
    7
    51
  12. Luonnossa ei ole

    pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä.
    Tunteet
    2
    51
  13. Antaa palaa nyt

    🌞👓☕ (ei tupakka eikä sauna) vaan kun en näköjään osaa kirjoittaa ikävästä niin tässä tulee sallitut ikävä asiat: Naise
    Ikävä
    9
    51
  14. Se olisi taas lounasaika

    😷 👓 👜 Jos joku on ihmetellyt rekisteröityä nimimerkiäni (minulla vain tämä yksi) niin siinä on vahva tunniste. Nimitt
    Ikävä
    3
    51
  15. Hyvää viikon alkua

    😊👓👜 Joissakin maissa viikko alkaa sunnuntaista. Minusta on parempi näin että lauantai ja sunnuntai kuuluvat peräkkäi
    Ikävä
    0
    51
  16. Elämä on arkipäiväistynyt

    😷👓👜kun pyhäpäiviä ei enää vietetä niinkuin ennen. Kaupatkin ovat aina auki. Päivien rytmittäminen on tärkeää, että t
    Ikävä
    6
    51
  17. Hyvää kesäkuun

    😷👍🔥viimeistä päivää. Älkää tiputelko tupakantumppeja maahan metsässä. Nyt on niin kuivaa, ettei aikoihin. Illat kuluv
    Ikävä
    0
    51
  18. Norjalainen verkkokauppa

    🙄🏪🥘 on tulossa Suomen markkinoille. Ihan hyvä, että tulee kilpailua. Paljonhan on ruokatavaroita, jotka voi tilata
    Ikävä
    2
    51
  19. Evakot kun levittäytyivät

    😋🥘🍳 Suomeen niin paikalliset emänmät eivät katsoneet suopeasti sitä, että karjalaiset laittoivat heti uunit kuumenema
    Ikävä
    2
    51
  20. Palmusunnuntaina mittarissa 7,7

    🙂 👓 👜 ja päivä on pilvinen sekä ilmanlaatu huono. Pääsiäispupuja ja trulleja liikkuu namikoriensa kanssa tarjoamass
    Ikävä
    3
    50