Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1157

Kommenttia

5261

1. Kissatkin on ihania

😍🐀🐈‍⬛ naapurin kissat heti aamusta oikaisevat pihani kautta pellolle. Siellä ne istahtavat ojien reunoille odottamaan
    Ikävä
    0
    31
  2. Kurkistin tänään sydämeeni (UÄ)

😍 👓 👜 olit mennyt piiloon ❤️ . Väittivät, että sydän on vähän vain rikki, mutta ennallaan.
    Ikävä
    2
    30
  3. Kaikki kotona

😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä
    Ikävä
    0
    30
  4. Kiellot ja rajoitukset

😷👓👜tulevat niin äkkiä, että niihin ei oikein ehdi valmistautua. Ennen ulkonaliikkumiskiellon räpsähtämistä olis kiva
    Ikävä
    1
    30
  5. Hyvää Pääsiäistä

😷👓👜onpa ikävää, kun tabletilla ei voi kirjautua tänne. Piti kaivaa kännykkä esiin, kun haluan kirjautua palstaruuhkan
    Ikävä
    0
    30
  6. Tästä palstasta on tullut

😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj
    Ikävä
    21
    30
  7. Päivä kerrallaan

😊☔🌂 mutta niin, ettei se päivä ole viimeinen. Näin sanottiin kivasti yliopistollinen eläinsairaala ohjelmassa 🐾, jot
    Ikävä
    3
    30
  8. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Tunteet
    1
    30
  9. Hyvää viikon alkua

😊👓👜 Joissakin maissa viikko alkaa sunnuntaista. Minusta on parempi näin että lauantai ja sunnuntai kuuluvat peräkkäi
    Ikävä
    0
    30
  10. Tekniikka kehittyy nopeasti

😷 🕶 👜 Robotit ovat jo arkipäivää jenkkien ruokakaupoissa. On jopa kuljetusrobotteja, jotka kuljettavat kauppakassin a
    Ikävä
    0
    30
  11. Naisille taitaa miehiä herkemmin

😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka
    Ikävä
    0
    29
  12. Seuraava asunto saisi

😷👓👜olla sellainen jossa olisi ikkunat kadulle päin. Sisäpiha on tavallista hiljaisempi nyt. Kunpa palattaisiin pian n
    Ikävä
    0
    29
  13. Nolojen tilanteden

🙂🕶 👜 nainen maksaa käteisellä matkansa korona-aikana. Voi hertsyykkeli sentään millainen soppa siitä syntyi. Loppuje
    Ikävä
    0
    29
  14. Minulla on vahva

😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist
    Ikävä
    5
    29
  15. Nyt on hiukset

😊👓👜 pesty sadevedellä. Kylläpä sitä vettä on tullutkin. Kuivan jakson jälkeen sade tekee luonnolle hyvää. Mutta mulle
    Ikävä
    1
    29
  16. Mitävarten vain kesällä

😷👓👜 sanotaan, että sää on kuin morsian. Nythän se sää vasta sellainen onkin kun maassa on morsiuspuvunvalkoinen lumi
    Ikävä
    0
    29
  17. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    0
    29
  18. Hyvää Itsenäisyyspäivää!

🤬 🥂🕯 Vaikea tiristää itsestään mitään lämpimiä sanoja juhlapäivän kunniaksi kun päällimmäisenä on jatkuva kipu vasemm
    Ikävä
    1
    29
  19. Suomalaiset kun loppui

😃👓👜niin ruåttalaiset auttaa ikävään. Hyvä omena parempi mieli. Yllättäen löytyi eilen sittarista frida ruåttalainen o
    Ikävä
    1
    28
  20. Jotkut haaveilevat

😊👓👜täällä lähikontakteista ja jopa yhteisistä öistä. Itse olen senverran varovainen lähestymisessä, etten uskalla enn
    Ikävä
    0
    28