lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Palmusunnuntaina mittarissa 7,7
🙂 👓 👜 ja päivä on pilvinen sekä ilmanlaatu huono. Pääsiäispupuja ja trulleja liikkuu namikoriensa kanssa tarjoamass336Palstan ilkeilyyn ei auta
🌞👓👜 suojakerroin 50. Sensijaan sitä pitäisi käyttää ulkona sanoo ihotautilääkäri aamutv:ssä sillä tervettä rusketusta1836Tosi rakkaudelle ei ole viimeistä
🙂 👓 👜 käyttöpäivää, mutta kun tyhjentelen pakastinta niin löysin piirakkataikinaa, jonka käyttöpäivä on jo mennyt.036Aamun haastattelussa
☺👓👜Chisu sanoi, että ihminen muuttuu kaiken ikää. Hän sanoi myös, että ydin pysyy samana. Olisiko tarkoittanut persoon236Tiivistys otsikko
😐👓👜vasta kun olin tiivistänyt ikkunan älysin miksi olin viereisen ikkunan jättänyt tiivistämättä vuonna 2003. Nyt tii836Kurkistin tänään sydämeeni (UÄ)
😍 👓 👜 olit mennyt piiloon ❤️ . Väittivät, että sydän on vähän vain rikki, mutta ennallaan.236Paxit prosessi
😊👓👜ei ole vielä itselläni käynnissä (palstalta poistuminen). Täytyyhän tänne palstalle jotakin pientä yrittää tuherta136Taidanpa antaa periksi
😷👓👜luontaiselle varovaisuudelleni ja ajoittaa kaupassakäynnit hiljaiseen aikaan. Eilinen kaupassakäynti oli kuin jost336Täällä on nyt ruuhkaa
😊👓👜sanomiset hukkuu muiden sekaan, mutta eihän minulla mitään kiireellistä asiaa olekaan. Ei tämä ole mikään keskuste336Huomenta,päivää, hyvää yötä
😴 👓🧶 ja näkemiin. Onpa ollut tasapainoinen päivä, kun en ole käynyt palstalla. Kohta pitää alkaa pukemaan päälle joht836Minulla on vahva
😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist536Perjantaikatsauksen aika
😎 🌂 👜 Uusi ihana päiväon taas aluillaan. Yöllä on minua ollut taas kovin kiire, niin että olen vieläkin vähän nuutunu036Nyt on hiukset
😊👓👜 pesty sadevedellä. Kylläpä sitä vettä on tullutkin. Kuivan jakson jälkeen sade tekee luonnolle hyvää. Mutta mulle136Onko jotakin vielä
😊👓👜 sanomatta, jonka voi tälläisellä yleisellä palstalla sanoa vaatimatta vastauksia? Eihän voi olettaa, että toinen1136Turha sitä on miettiä
😷 👓 💩 eilisen päivän kurjuuksia. Keittiön lattia ja kylpyhuoneen lattiakaivon ympäristö on iltamyöhällä pesty putipuh336Alkuperä/ursprungen minulta
😊👓👜nyt saa olla tarkkana ostosten kanssa. Olen miettinyt noita koirankin sapuskoja, että uskaltaako niitä kiinalaisia736Suositusten mukaan
😷👓👜 pitäisi älylaitteet sammuttaa tuntia ennen nukkumaan menoa. Sehän tarkoittaa, että ei voi toivottaa täällä hyvää036Valoa putken päässä
😷👓🌞 alkuviikolla pitäisi auringon pilkahdella pilvien lomasta . Valoisampaa kohti ollaan menossa kun aurinko laskee v036Kielioppia sunnuntain ratoksi
😷👓👜 Tänään olen nuhaisen olotilan takia sisäolento. Eli kotona pakollisten koiralenkkien jälkeen. Sisäolento on oudo236Jotkut asiat ovat
😷☀️👍vuosi vuodelta yhä merkityksellisempiä. Niinkuin nyt vaikka kevään ihme. Se kun luonto herää väriloistoon talven036