lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1235
Kommenttia
5620
Elämme jännittäviä aikoja
😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon1245No nyt ollaan samalla viivalla
😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun445Yksityisyyttäni on taas
😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv045Nyt ei ole mykkäkoulu
😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p545Voi polle raukkaa
😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty145Pieni pala taivasta
🤔🏢🌇 näkyy kerrostalojen välistä. Ei se superkuu olisi viime yönä näkynyt, vaikka sitä olisi yrittänyt katsoa. Myös845Elämä voittaa
😎🐝🦟 olipa eilen kiva palata saunalta sisälle, kun lämpötila oli laskenut 18 asteeseen 👍 Ikivanha jääkaappikin on vä145Ihanaa kun täällä
🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan245Hyvää adventtisunnuntain iltaa
🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!145Minä olen liian hyvä
😐👓👜miettimään mitä kaikkea voi tapahtua. Kouliinnuin siihen vuosien mittaan töissäni. Nyt, kun pitää miettiä mihin ka044Sanotaan, että koira muistuttaa
🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää044Ikävöintiasiaa
😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah344Syksyn lähestyessä
😷👓☔ puntaroin taas talven viettämistä täällä ei missään. Elämä on niin huoletonta, että jätän välillä uutisetkin katso244Saunavahasta
😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s1044Mulla on hampaat
😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o1344Mitenkähän sen ilmaisisi
😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par044Myöhäistä tehdä mitään
😍👓👜kun murot jo kastuneet. Ne silmät vei tämän lyylin mennessään. Ei mikään ole ollut samanlaista sen jälkeen. Siihe144Liika on liikaa
😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule1444Olen nyt askeleen edellä
😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the044Hyvää Yötä
😴⭐👍 kun sen aika on, etenkin Hänelle! Halusin olla ensimmäinen toivottaja. Videolla hassunkurisia nukkuvia kissoja 3:3044