lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1157
Kommenttia
5261
Kissatkin on ihania
😍🐀🐈⬛ naapurin kissat heti aamusta oikaisevat pihani kautta pellolle. Siellä ne istahtavat ojien reunoille odottamaan031Kurkistin tänään sydämeeni (UÄ)
😍 👓 👜 olit mennyt piiloon ❤️ . Väittivät, että sydän on vähän vain rikki, mutta ennallaan.230Kaikki kotona
😍👓👜ylen ohjelman nimellä on parikin merkitystä. Täällä ollaan me kaksi: minä ja koira. Kyllä mulla korvienkin välissä030Kiellot ja rajoitukset
😷👓👜tulevat niin äkkiä, että niihin ei oikein ehdi valmistautua. Ennen ulkonaliikkumiskiellon räpsähtämistä olis kiva130Hyvää Pääsiäistä
😷👓👜onpa ikävää, kun tabletilla ei voi kirjautua tänne. Piti kaivaa kännykkä esiin, kun haluan kirjautua palstaruuhkan030Tästä palstasta on tullut
😟👓👜 niin hieno, että uskaltaako tänne mitään kirjoittaakaan. Kaikki keskusteluketjut sisältävät yhtäkkiä outoja sanoj2130Päivä kerrallaan
😊☔🌂 mutta niin, ettei se päivä ole viimeinen. Näin sanottiin kivasti yliopistollinen eläinsairaala ohjelmassa 🐾, jot330Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei130Hyvää viikon alkua
😊👓👜 Joissakin maissa viikko alkaa sunnuntaista. Minusta on parempi näin että lauantai ja sunnuntai kuuluvat peräkkäi030Tekniikka kehittyy nopeasti
😷 🕶 👜 Robotit ovat jo arkipäivää jenkkien ruokakaupoissa. On jopa kuljetusrobotteja, jotka kuljettavat kauppakassin a030Naisille taitaa miehiä herkemmin
😍👓👜jäädä mieleen kaikenlaiset ihanuuteen liittyvät merkkipäivät. Muistin tässä lokakuun tullessa, että marraskuun eka029Seuraava asunto saisi
😷👓👜olla sellainen jossa olisi ikkunat kadulle päin. Sisäpiha on tavallista hiljaisempi nyt. Kunpa palattaisiin pian n029Nolojen tilanteden
🙂🕶 👜 nainen maksaa käteisellä matkansa korona-aikana. Voi hertsyykkeli sentään millainen soppa siitä syntyi. Loppuje029Minulla on vahva
😍👓👜tunniste nimimerkissä. Minä ja mies jota ikävöin käytiin syömässä lounasta yhdessä. Sitä on kiva ajatuksella muist529Nyt on hiukset
😊👓👜 pesty sadevedellä. Kylläpä sitä vettä on tullutkin. Kuivan jakson jälkeen sade tekee luonnolle hyvää. Mutta mulle129Mitävarten vain kesällä
😷👓👜 sanotaan, että sää on kuin morsian. Nythän se sää vasta sellainen onkin kun maassa on morsiuspuvunvalkoinen lumi029Onkohan hän
😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei029Hyvää Itsenäisyyspäivää!
🤬 🥂🕯 Vaikea tiristää itsestään mitään lämpimiä sanoja juhlapäivän kunniaksi kun päällimmäisenä on jatkuva kipu vasemm129Suomalaiset kun loppui
😃👓👜niin ruåttalaiset auttaa ikävään. Hyvä omena parempi mieli. Yllättäen löytyi eilen sittarista frida ruåttalainen o128Jotkut haaveilevat
😊👓👜täällä lähikontakteista ja jopa yhteisistä öistä. Itse olen senverran varovainen lähestymisessä, etten uskalla enn028