Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1235

Kommenttia

5620

1. Elämme jännittäviä aikoja

😨👓☔ tänään asteroidi 2020ND ohittaa maapallon. NASA on antanut siitä varoituksen. Asteroidi 2020MX3 ohittaa maaoallon
    Ikävä
    12
    45
  2. No nyt ollaan samalla viivalla

😷 👓 👜 tunnistamisen suhteen kun kuljeskellaan maski naamalla ja pipo päässä. Jäljelle ei jää enää kuin silmistä tun
    Ikävä
    4
    45
  3. Yksityisyyttäni on taas

😷👓👜 loukattu pakottamalla minut mukavuusalueeni ulkopuolelle.Olen sitä mieltä että pieni tauti silloin tällöin on hyv
    Ikävä
    0
    45
  4. Nyt ei ole mykkäkoulu

😷👓👜 käynnissä, vaikka en mitään lounasaikaan kirjoitttanutkaan. On vain huonosti nukutusta yöstä johtunut inspiksen p
    Ikävä
    5
    45
  5. Voi polle raukkaa

😷 🐎 🧵 minkä teki, kun on koronaa hevosillakin. Voisin alkaa myymään niille turvan edessä pidettäviä maskeja tämän ty
    Ikävä
    1
    45
  6. Pieni pala taivasta

🤔🏢🌇 näkyy kerrostalojen välistä. Ei se superkuu olisi viime yönä näkynyt, vaikka sitä olisi yrittänyt katsoa. Myös
    Ikävä
    8
    45
  7. Elämä voittaa

😎🐝🦟 olipa eilen kiva palata saunalta sisälle, kun lämpötila oli laskenut 18 asteeseen 👍 Ikivanha jääkaappikin on vä
    Ikävä
    1
    45
  8. Ihanaa kun täällä

🥰❄⛄ hiekoitettiin puistossa polkuja jo valmiiksi. Kaipaamallani miehellä kun on taipumus kompastella ensilumen aikaan
    Ikävä
    2
    45
  9. Hyvää adventtisunnuntain iltaa

🥰🌲👍kyllä se aurinko on vielä olemassa. Sekä tuolla pilvien takana, että sydämessä tärkeää miestä ajatellessa!
    Ikävä
    1
    45
  10. Minä olen liian hyvä

😐👓👜miettimään mitä kaikkea voi tapahtua. Kouliinnuin siihen vuosien mittaan töissäni. Nyt, kun pitää miettiä mihin ka
    Tunteet
    0
    44
  11. Sanotaan, että koira muistuttaa

🐕😮👓 omistajaansa. Kumminkohan päin sen on tarkoitus olla. Tuleeko omistajasta koiransa kaltainen vai päinvastoin? Tää
    Ikävä
    0
    44
  12. Ikävöintiasiaa

😷👓👜otsikko riivistää viestin sisällön yhteen lauseeseen, mutta minäpä tiivistin sen yhteen sanaan. Välillä sitä tapah
    Ikävä
    3
    44
  13. Syksyn lähestyessä

😷👓☔ puntaroin taas talven viettämistä täällä ei missään. Elämä on niin huoletonta, että jätän välillä uutisetkin katso
    Tunteet
    2
    44
  14. Saunavahasta

😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s
    Ikävä
    10
    44
  15. Mulla on hampaat

😷 👓 👛 ja ne tarkistetaan kerran vuodessa, sekä hammaskivi puhdistetaan. En osaa ajatella muuta nyt, ennenkuin homma o
    Ikävä
    13
    44
  16. Mitenkähän sen ilmaisisi

😷 👓 👜 että on vähän kökömpi vaihe päällä. Vuositarkastuksen valmistelutehtävät alkavat kuitenkin olla onneksi jo par
    Suhteet
    0
    44
  17. Myöhäistä tehdä mitään

😍👓👜kun murot jo kastuneet. Ne silmät vei tämän lyylin mennessään. Ei mikään ole ollut samanlaista sen jälkeen. Siihe
    Ikävä
    1
    44
  18. Liika on liikaa

😷👓👜 minusta liiallinen asian toistelu vesittää sanojen merkityksen. Sanat arkipäiväistyvät ja alkaa miettimään tule
    Ikävä
    14
    44
  19. Olen nyt askeleen edellä

😷🌻👍niinkuin mainoksessa eräs liitto. Ennen nukkumaanmenoa toivotan hyvää yötä! Good night sleep tight don't let the
    Ikävä
    0
    44
  20. Hyvää Yötä

😴⭐👍 kun sen aika on, etenkin Hänelle! Halusin olla ensimmäinen toivottaja. Videolla hassunkurisia nukkuvia kissoja 3:3
    Ikävä
    0
    44