Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1160

Kommenttia

5270

1. Jos satun heräämään yöllä kesken unien

🥰 🐶🦴 avaan TV2:n. Sieltä tulee rentouttavaa ohjelmaa koko yön 6 viikkoa. Vieressä kun on vain tyhjä tyyny.
    Ikävä
    2
    43
  2. Tuleekojan tästä yhtä pimeä talvi

🤔◼💡 kuin se jolloin aurinko paistoi vain muutamana päivänä? Vähän kastuinkin kauppareissulla. Ei mikään parhain sää ol
    Ikävä
    11
    138
  3. Ehkei mun pitäisi tehdä enää

🙄📱🪣 mitään tänään kun kännykkäkin oli vähällä joutua pyykinpesukoneeseen. Päivän kommelluskiintiö alkaa olla täynnä.
    Ikävä
    4
    97
  4. Tämähän alkaa vaikuttaa melkein maisemanvaihdolta

🤔🧳🫶 Roskat on viety kierrätykseen ja yksi laukku on jo pakattu. Kohtapuolin pääsee lähemmäs ikävöimään. Jääkaappikin
    Ikävä
    6
    172
  5. Auttaisipa scratch repair

🙄 🚗 🧽 oman sydämen naarmuihin yhtä hyvin kuin auton nirhaumiin. Ajan patinaan sekään ei tepsi.
    Ikävä
    11
    184
  6. Söpöysvaroitus ylellä

🥰 🐶💻 Jos koiranpentu on söpö, niin yksitoista koiranpentua on ylisöpöä. Ylen pentulive seuraa taas 8 viikkoa pentueen
    Ikävä
    28
    297
  7. Terveystiedote himopalstailijoille

🤔 🚽🧻 huolestuneelta kansalaiselta. Kännykän käyttö vessan pytyllä istuessa aiheuttaa peräpukamia. Tässä linkki uutis
    Ikävä
    12
    159
  8. Jos seurusteltaisiin niin ei haittaisi

🤔❤☕ jos toinen rakastuisi uudelleen. Kunhan se kohde olisin minä🤩
    Ikävä
    2
    143
  9. Päivän luontotyö tehty!

🤔🐦🐦 Autoa pihalla puunatessani eilen huomasin navetassa liikehdintää. Kun menin katsomaan, niin siellä oli talitintti
    Ikävä
    6
    149
  10. Mulla on logistisia ongelmia

🙄🏚🚜 mökin piha om yhtä kuravelliä. Eilen en meinannut päästä pihalta pois kun käväisin kaupassa. Vielä ei sentään tar
    Ikävä
    5
    142
  11. Näin lounasaikaan mietityttää ruoka-asiat

🤔🥣☕ ihmiset etsivät nykyisin ikuista nuoruutta milloin mistäkin ruoasta. kaupoista loppuu yhtäkkiä joku tuote, niinkui
    Ikävä
    7
    102
  12. Parhaat reseptit syntyvät vahingossa

🤔🍕☕ nimittän käristin omatekoista pitsaa liian kauan uunissa. Juustosta tuli tummanruskeaa. Reunat niin kovat, että ra
    Ikävä
    4
    108
  13. Muuttolintujen mukana munkin pitäisi

🤔 🍂 🧳 muuttaa etelään. Täytyy pitää viikon parin palstataukoa, että ehdin tehdä lähtöhommat ennen teiden jäätymistä.
    Ikävä
    11
    179
  14. Mikäs täällä on tänään ollessa

🤔🧦🔥 Kun palelin ulkona pihahommissa, niin täällä sisällä tuntuu ihan kuumalta. Saunaankin syttyi tuli kiukaan alle, j
    Ikävä
    8
    167
  15. Aina sitä oppii uutta

🤔🕶🫖 Ilmeisesti katson peiliin liian vähän. Apteekin peilistä kirkkaassa valossa kuvaani katsellessani ihmettelin vaal
    Ikävä
    4
    170
  16. Mulla on valkoiset puuvillasormikkaat

🥰🧤🧦 ja punaiset villasukat sisällä. Lämmintä on vain sydämen muistossa! Sanotaan, että aika kultaa muistot. Jotkut mu
    Ikävä
    1
    99
  17. Se on sitten lokakuu

🤔🧦🧶 Syksyn tulon huomaa siitäkin, että facebookissa sukulaisten marjaämpärit vaihtuvat villasukkien kuviin. Sukuvika
    Ikävä
    3
    100
  18. Toisaalta niin

🤔🐺🐱 onhan tuo naapurin nukkavieru kuuro kissakin vielä hengissä. Ei pitäisi katsoa uutisia areenasta ennen saunalle k
    Ikävä
    1
    92
  19. Yksinäinen pilvenhattara

🥹☁🐶 purjehtii taivaalla. Hetken sen muoto muistuttaa juoksevaa koiraa. Joku viisaampi on sanonut, että suru merkitsee
    Ikävä
    2
    107
  20. Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!

🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten n
    Ikävä
    20
    248