Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Vahingossa nukuin päikkäritkin

    🤧 👀 🪞 Täytyy yrittää nukkua takaisin kaikki yskän takia valvotut yöt. Eilisiltakin meni nukkuessa. Aivan ihana unila
    Ikävä
    4
    47
  2. Hemmetin torakat ja muut ötökät ja mönkiäiset

    🤬 🪳 🪣 nyt on aika siirtyä muualle mun tavaroista. Raahustin flunssaisena kauppaan hakemaan kannellisen ämpärin ja kai
    Ikävä
    3
    77
  3. Sadesäällä kukonlaulun aikaan lounasostoksilla!

    😋 🍲 ☕ Eipä ollut kaupassa asiakkaita. Marjatiskillekin vasta levitettiin tuoreita marjoja. Mummopenkeiltä puuttui mumm
    Ikävä
    5
    128
  4. En kyllä tajua

    🤔 🛵 🥣 miten jotkut tilaa ruokia kotiin tässäkin talossa. Tai että ostellaan jotain puuroa muovipakkauksissa. Jos n
    Ikävä
    11
    239
  5. Jos ei sano mitään

    🤔 📢 ☕ niin ainakaan kukaan ei voi tahallaan tai vahingossa ymmärtää väärin. Mulle tuli nyt pari ongelmaa ilman mun sy
    Ikävä
    20
    260
  6. Se on melkein yhtä tiukassa

    🥰🍖❤️ kuin rakkaus yhteen mieheen kehä kolmen sisällä. Ei lähde millään pois vaikka kuinka pesee ja harjaa. Nimittäin k
    Ikävä
    1
    143
  7. Tuli noista kesän pukuohjeista miehille

    🤔 🛒 🦠 mieleen Stubbin puku. En voi sille mitään, että se näyttää minusta liian pieneksi jääneeltä rippipuvulta. Toivo
    Ikävä
    3
    137
  8. Kisabuffet odottaa!

    😋 🥄 🍒 Mulla on rasvattoman rahkan sekaan sekoitettu hapankirsikkajukurttia ja 2 rkl kaurahiutaleita. Nam! P.S. Jos
    Ikävä
    8
    190
  9. Muistovärssyissä sanottiin joskus

    🤔 🪲 🪳 "Muista silloin minua, kun kirppu puree sinua." Nyt kun punkkien puremat ovat tapetilla niinkuin teeman kysy to
    Ikävä
    2
    124
  10. Virkisty lounaasta

    😋 🥣 ☕ minusta on kiva kuunnella asiantuntijoiden nettiluentoja. Ensi viikolla on tulossa lounasluento. Just nyt virkis
    Ikävä
    4
    120
  11. Virkisty lounaasta

    😋 🥣 ☕ minusta on kiva kuunnella asiantuntijoiden nettiluentoja. Ensi viikolla on tulossa lounasluento. Just nyt virkis
    Ikävä
    0
    48
  12. 3M Postit muistilaput

    🤔 📝 ☕ on kyllä näppäriä. Niihin voi kirjoittaa muistettavia asioita, Ainoo vaan, että se lappunen pitäisi pitää muka
    Ikävä
    9
    226
  13. Kulta on kultaa

    🤔 💍🔍 hänen arvonsa ei alene Trumpin ampumisista. Toisin kuin raakakullan hinta, joka viime yönä tipahti. Juuri kun ol
    Ikävä
    5
    193
  14. Lounas kaappien kätköistä

    🤔 🫛 🧃 Hienoa, että välillä muistutetaan kotivarasta. Nyt Martat ohjeisti miten tehdään ruokaa kotivarasta, joka löyty
    Ikävä
    1
    126
  15. No nyt on lisätty

    😘 👍 🦋 ohjeet 112 sovellukseen lentävistä objekteista. Pitääkin katsoa kerrotaanko siellä mitä pitää tehdä jos koppaa
    Ikävä
    1
    140
  16. Kaupassa oli tarjouksessa lounasrasia!

    😡 🛒🐟 se oli niin pieni, etten millään mahtuisi sinne. Sensijaan silakkafileet mahtuivat paistinpannulle. Silakkapiffi
    Ikävä
    4
    111
  17. Suomessa oli ennen siistiä

    🤔 🧹 🪣 opiskeluaikana tienasin lisärahaa iltasiivouksilla. Siksi kai silmät osuu kaikenlaiseen likaan helposti. Ostari
    Ikävä
    10
    232
  18. Matkoilla olen ollut

    🤔 🎎 🎂 semmoisen pahvikuvan takana, jossa on päätä varten reikä. Siinä saa hauskoja matkakuvia muistoksi. Aamuhömpäss
    Ikävä
    6
    203
  19. Nämä mun kirjoitukset erottuvat siitä

    🤔 🌞 🕶 että nimimerkkini näkyy tekijänä, eikä anonyymi-ap. Nämä on helppo jättää väliin niiden joita nämä häiritsevät
    Ikävä
    1
    130
  20. Lounas aamiainen

    🤔 🍞 ☕ Labroista ikävämpiä on paastolabrat kun piikittelyn lisäksi pitää olla syömättä. Nyt alkaa päivä paistamaan kun
    Ikävä
    26
    276