Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4939

1. Olispa mulla tiskikone

🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi
    Ikävä
    36
    255
  2. Mustasukkaisuudesta

🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin o
    Ikävä
    5
    255
  3. Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla

🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S
    Ikävä
    14
    253
  4. Broidi oli semmoinen mäkkaiveri

🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulo
    Ikävä
    15
    252
  5. Se olis tänään pyykkipäivä

😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o
    Ikävä
    5
    251
  6. Hyvää vaalipäivän ja laskiaispäivän aamua

🇫🇮🥶🧦 laittakaa lämmintä päälle äänestämään mennessä. Alle pitkät kalsarit tai merinovillaa. Itse äänestin onneksi jo
    Ikävä
    9
    250
  7. Nyt tulee hiekkaa rattaisiin

🥰 🌬🏜 tuulahdus Saharasta tuo hiekkaa tänne asti. Tämä ei ole tehty AI:lla vaikka se niin muotia onkin. Jos vielä oo
    Ikävä
    12
    250
  8. Kotivarasto on hyvä idea kun

🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha
    Ikävä
    31
    250
  9. Olipas kauheata tänään kaupassa

🤔🐷🥣 näin lihansyöjän kannalta. Makkarahylly oli ihan tyhjä. Säikähdin niin, että ostin leipää pakastimen täyteen. Tie
    Ikävä
    22
    250
  10. Makkarajämät soppaan

😋🥣👍 minestronekeiton valmistaa samassa ajassa kuin lämmittää kaupan eineksen. Plus että se on maukkaampaa. Reseptiä
    Ikävä
    5
    249
  11. Mun silmät erottuvat

👀🙄👎 nyt massasta hyvin. Niissä on sellainen lämmin jouluinen sävy 😍
    Ikävä
    4
    248
  12. Naisten työt ja miesten työt

🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään teh
    Ikävä
    25
    248
  13. Brittiläinen professori T

😎🔦🔍 on mun mieleinen tv-sarja. Se perustuu enemmän älylliseen pohdiskeluun, eikä ole selaista päätöntä takaa-ajokohel
    Ikävä
    11
    247
  14. On toi Aimo pihi mies

🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin
    Ikävä
    11
    246
  15. Mulle olis tullut

🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.
    Ikävä
    14
    246
  16. Makuasioista ei voi kiistellä

🤔🐕☕ parisuhteessa joutuu sovittelemaan asioita. Ihanne olisi sovittaa jutut molempien etujen mukaan. Pitäsköhän mei
    Ikävä
    15
    244
  17. No nyt on vaikutettu sen minkä voin

😊📚📩 Vaalikuoriin oli tehty sellainen muutos, että alaosassa oli pieni alle sentin kokoinen "ikkuna", jonka läpi näkee
    Ikävä
    10
    244
  18. Pienessä yksiössä

🥰❤👍 olisi ihan kiva asua kaverin kanssa ihan lähekkäin. Mistään tupakeittiöstä en kuutenkaan pidä. Kettiö pitää olla
    Ikävä
    24
    243
  19. Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia

🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri
    Ikävä
    8
    242
  20. Neiti yrittää olla huomaamaton

🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiuk
    Ikävä
    5
    242