lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5654
Kesä tuli takaisin!
🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!10322Karaokeparatiisissa sanottiin
🤔 ☃️ 🫖 ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Tajuanhan minä sen. On vaan vaikea lähteä liikkeelle kun ei ole enää koiraa e11320Senkin verenimijä!
😡🦟💉 Ei ... en tietenkään tarkoita kaipausta, vaan punkkeja. Punkit ovat kuulemma erityisen terhakoita tänä vuonna. M18320- 8319
Täällä on tänään pyykkipäivä!
🥰🧺👙Aurinkokin sopivasti paistaa. Pyykin voi kivasti pestä ulkona. Vaikka onhan täällä juokseva likavesi (adidaksilla10317Nolojen tilanteiden nainen
😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg11315Virtuaalinen poikaystävä
Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei14314Joskus mietin miten hankalaa
🙄🚬☕ on kun polttaa tupakkaa ja toinen ei. Matkoillakin pitäisi olla parveke missä tupakoida. Tupakoinnin lopettamine35314Voihan Pulmu
😍☕🧊 joskus oli Pulmu nimistä palasokeria. Saikohan se nimensä sanonnasta "puhdas kuin pulmunen"? Sanonta tarkoittaa vi9311Hyvää vaalipäivän ja laskiaispäivän aamua
🇫🇮🥶🧦 laittakaa lämmintä päälle äänestämään mennessä. Alle pitkät kalsarit tai merinovillaa. Itse äänestin onneksi jo7310Tämä on vain pieni huomautus
🥰☕👍 siitä, ettei mun suhdeasioissa ole tapahtunut muutoksia. Enkä vakuuttele mitään tunteita avaruuteen anonyyminä.6309Makkarajämät soppaan
😋🥣👍 minestronekeiton valmistaa samassa ajassa kuin lämmittää kaupan eineksen. Plus että se on maukkaampaa. Reseptiä5308Maalla kun menee ulos
🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurist11307Aika on täällä pysähtynyt
🙄🕰☕kuin verannan kello, josta paristo on kulunut loppuun. Mitään muuta ei tapahdu kuin aherrusta ulkona. Jaa no verann7306Alkuvuodessa on paljon merkityksellisiä päiviä
🤔📆 🌰 Laskiaispullia näkyi jo kaupoissa, mutta jos ostaa pähkinävoita ja tursotettavaa kermavaahtoa niin niitä voi teh15306Sinkkuilu tulee kalliiksi
🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt14306Nolojen tilanteiden nainen taas
🙄🏢👓 Tänään istumakivellä tuli yksi nainen iloisesti tervehtien juttelemaan. Keskustelun aikana mietin kiivaasti, että7306Päässä surisee ja pörrää
🤯🐝☕ ei kuitenkaan vielä ötökät, kun olen kaupungissa. Vaan siirsin vakuutuksia edullisemmalle firmalle. Ihan liikaa la9305Syökää kotimaista kalaa
😋🐟🍲 Kalojen kohdalta ruokasuositukset ovat muuttuneet. Kalan syönti pari kertaa viikossa on taas terveellistä. Rajoit21305Joku oli ostanut
🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta lä24305