Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

1. Kesä tuli takaisin!

🥰👚☕ onpa kiva päivä , kun on lämmintä. Pimeys kyllä vähän haittaa. Auringosta saisi energiaa!
    Ikävä
    10
    322
  2. Karaokeparatiisissa sanottiin

🤔 ☃️ 🫖 ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Tajuanhan minä sen. On vaan vaikea lähteä liikkeelle kun ei ole enää koiraa e
    Ikävä
    11
    320
  3. Senkin verenimijä!

😡🦟💉 Ei ... en tietenkään tarkoita kaipausta, vaan punkkeja. Punkit ovat kuulemma erityisen terhakoita tänä vuonna. M
    Ikävä
    18
    320
  4. Oulunkylän Urhossa kaksi

🥰🏢🐝 perheasuntoa vapaana. Vink!
    Ikävä
    8
    319
  5. Täällä on tänään pyykkipäivä!

🥰🧺👙Aurinkokin sopivasti paistaa. Pyykin voi kivasti pestä ulkona. Vaikka onhan täällä juokseva likavesi (adidaksilla
    Ikävä
    10
    317
  6. Nolojen tilanteiden nainen

😳👖👙 Onneksi olin täällä mökin pihalla, kun päällyshousut yhtäkkiä solahtivat pois päältäni. Kaupassa oli onneksi legg
    Ikävä
    11
    315
  7. Virtuaalinen poikaystävä

Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei
    Ikävä
    14
    314
  8. Joskus mietin miten hankalaa

🙄🚬☕ on kun polttaa tupakkaa ja toinen ei. Matkoillakin pitäisi olla parveke missä tupakoida. Tupakoinnin lopettamine
    Ikävä
    35
    314
  9. Voihan Pulmu

😍☕🧊 joskus oli Pulmu nimistä palasokeria. Saikohan se nimensä sanonnasta "puhdas kuin pulmunen"? Sanonta tarkoittaa vi
    Ikävä
    9
    311
  10. Hyvää vaalipäivän ja laskiaispäivän aamua

🇫🇮🥶🧦 laittakaa lämmintä päälle äänestämään mennessä. Alle pitkät kalsarit tai merinovillaa. Itse äänestin onneksi jo
    Ikävä
    7
    310
  11. Tämä on vain pieni huomautus

🥰☕👍 siitä, ettei mun suhdeasioissa ole tapahtunut muutoksia. Enkä vakuuttele mitään tunteita avaruuteen anonyyminä.
    Ikävä
    6
    309
  12. Makkarajämät soppaan

😋🥣👍 minestronekeiton valmistaa samassa ajassa kuin lämmittää kaupan eineksen. Plus että se on maukkaampaa. Reseptiä
    Ikävä
    5
    308
  13. Maalla kun menee ulos

🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurist
    Ikävä
    11
    307
  14. Aika on täällä pysähtynyt

🙄🕰☕kuin verannan kello, josta paristo on kulunut loppuun. Mitään muuta ei tapahdu kuin aherrusta ulkona. Jaa no verann
    Ikävä
    7
    306
  15. Alkuvuodessa on paljon merkityksellisiä päiviä

🤔📆 🌰 Laskiaispullia näkyi jo kaupoissa, mutta jos ostaa pähkinävoita ja tursotettavaa kermavaahtoa niin niitä voi teh
    Ikävä
    15
    306
  16. Sinkkuilu tulee kalliiksi

🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt
    Ikävä
    14
    306
  17. Nolojen tilanteiden nainen taas

🙄🏢👓 Tänään istumakivellä tuli yksi nainen iloisesti tervehtien juttelemaan. Keskustelun aikana mietin kiivaasti, että
    Ikävä
    7
    306
  18. Päässä surisee ja pörrää

🤯🐝☕ ei kuitenkaan vielä ötökät, kun olen kaupungissa. Vaan siirsin vakuutuksia edullisemmalle firmalle. Ihan liikaa la
    Ikävä
    9
    305
  19. Syökää kotimaista kalaa

😋🐟🍲 Kalojen kohdalta ruokasuositukset ovat muuttuneet. Kalan syönti pari kertaa viikossa on taas terveellistä. Rajoit
    Ikävä
    21
    305
  20. Joku oli ostanut

🤔☕💰 tarjouskahveja autotallin täyteen. Hän laski säästävänsä 400 euroa niissä. Ihmettelen miten hän sai ne kassasta lä
    Ikävä
    24
    305