lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1098
Kommenttia
4939
Olispa mulla tiskikone
🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi36255Mustasukkaisuudesta
🧦🥰 ☕ tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen, että mun luona ei kannata vierailla mustissa sukissa. Kerran erehdyin o5255Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla
🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S14253Broidi oli semmoinen mäkkaiveri
🤔🪓☕ jolta sai hyviä neuvoja, kun vain älysi kysyä. Tuli tas niin ikävä, kun en saanut polyuretaanivaahtoa purkista ulo15252Se olis tänään pyykkipäivä
😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o5251Hyvää vaalipäivän ja laskiaispäivän aamua
🇫🇮🥶🧦 laittakaa lämmintä päälle äänestämään mennessä. Alle pitkät kalsarit tai merinovillaa. Itse äänestin onneksi jo9250Nyt tulee hiekkaa rattaisiin
🥰 🌬🏜 tuulahdus Saharasta tuo hiekkaa tänne asti. Tämä ei ole tehty AI:lla vaikka se niin muotia onkin. Jos vielä oo12250Kotivarasto on hyvä idea kun
🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha31250Olipas kauheata tänään kaupassa
🤔🐷🥣 näin lihansyöjän kannalta. Makkarahylly oli ihan tyhjä. Säikähdin niin, että ostin leipää pakastimen täyteen. Tie22250Makkarajämät soppaan
😋🥣👍 minestronekeiton valmistaa samassa ajassa kuin lämmittää kaupan eineksen. Plus että se on maukkaampaa. Reseptiä5249- 4248
Naisten työt ja miesten työt
🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään teh25248Brittiläinen professori T
😎🔦🔍 on mun mieleinen tv-sarja. Se perustuu enemmän älylliseen pohdiskeluun, eikä ole selaista päätöntä takaa-ajokohel11247On toi Aimo pihi mies
🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin11246Mulle olis tullut
🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.14246Makuasioista ei voi kiistellä
🤔🐕☕ parisuhteessa joutuu sovittelemaan asioita. Ihanne olisi sovittaa jutut molempien etujen mukaan. Pitäsköhän mei15244No nyt on vaikutettu sen minkä voin
😊📚📩 Vaalikuoriin oli tehty sellainen muutos, että alaosassa oli pieni alle sentin kokoinen "ikkuna", jonka läpi näkee10244Pienessä yksiössä
🥰❤👍 olisi ihan kiva asua kaverin kanssa ihan lähekkäin. Mistään tupakeittiöstä en kuutenkaan pidä. Kettiö pitää olla24243Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia
🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri8242Neiti yrittää olla huomaamaton
🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiuk5242