lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1162
Kommenttia
5286
Ärsyttääköhän se
🏋🧦🪑 jos nainen on liian sisukas? Ennen rollaattoreita sukulaistäti, leski-ihminen, käveli keittiön tuolin kanssa pari3279Liu lau laskiaista
🥰🛷❄ kivaa laskiaistiistaita. Tämä on viimeinen lihansyöntipäivä ennen paastonajan alkua. Useimmille varmaan laskiaispu6278Mulla on pieniä vaaleansinisiä pillereitä
🥰💊🧊 vaikka miten paljon. Tässä mietin, että söiskö taas pari niitä vai ei!😅31278Entiseen romanttiseen aikaan
🥰🧥🛒 Oli miehillä kohteliaita tapoja. Sitä en oikein ymmärrä miksi miehen piti heittää oma takkinsa rapakkoon, että na17277Päässä surisee ja pörrää
🤯🐝☕ ei kuitenkaan vielä ötökät, kun olen kaupungissa. Vaan siirsin vakuutuksia edullisemmalle firmalle. Ihan liikaa la9276Aika on täällä pysähtynyt
🙄🕰☕kuin verannan kello, josta paristo on kulunut loppuun. Mitään muuta ei tapahdu kuin aherrusta ulkona. Jaa no verann6276Jos telepatia toimisi
⛈😳👎 niin nyt olisi ajoittain havaittavissa pelkoa täälläpäin. Nuo luonnonvoimat herättävät kunnioitusta, kun niille ei23274Miss märkä teepaita!
😳👕🌧 Miten täällä maalla aina sattuu ja tapahtuu! Kaupungissa jos sataisi, niin menisin vain lasitetulle parvekkeelle11274Täällä on tänään pyykkipäivä!
🥰🧺👙Aurinkokin sopivasti paistaa. Pyykin voi kivasti pestä ulkona. Vaikka onhan täällä juokseva likavesi (adidaksilla10273Täällä mökillä ajatukset ovat keveitä
🥰☁🌻kuin makkarin ikkunasta näkyvät poutapilvet. Mietin tässä, että suhtautuisin uteliaalla hyväntahtoisuudella hänen p6273Maalla kun menee ulos
🥰🐦🐎 niin kaikki on ihan erilaista kuin kaupungissa. Hiljaistakin on. Vain linnut metelöivät pihapuussa. Kolme kaurist10273Karaokeparatiisissa sanottiin
🤔 ☃️ 🫖 ettei kukaan tule kotoa hakemaan. Tajuanhan minä sen. On vaan vaikea lähteä liikkeelle kun ei ole enää koiraa e11272Ostin tänään rotanloukun
😳🐀👎 saakohan niitä miesten kokoa? Laitoin sen tuonne nurkkaan missä en paljon liiku. Nyt pelottaa, että sinne joutuu18272Älykkäät vuodetuotteet
🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla15272Mitähän varten käy niin
🤔🌀☕ että kun jotkut keksii kivat nimet jolla erottuvat joukosta niin muutama kilahtaa ja alkaa sotkemaan juttuja. Sama10270Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla
🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S14270Olispa mulla tiskikone
🤔🧽🪣 kakkupalalla toimiva kaksilahkeinen olisi paras vaihtoehto. Tänään pitää lounassalaatti tehdä kakkuvatiin. Syömi36269En ole lukenut miesten lehtiä
🤔👙☕ sisällön olen päätellyt kansikuvista, eikä se kiinnosta. Naisten lehdissä on monenlaista hyödyllistäkin vinkkiä. E15269Jossakin vaiheessa ikäeron
🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole me6268Makkarajämät soppaan
😋🥣👍 minestronekeiton valmistaa samassa ajassa kuin lämmittää kaupan eineksen. Plus että se on maukkaampaa. Reseptiä5268