Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Twitteriin (jota en käytä)

    😷❄👎 tulee mahdollisuus äänestää alapeukulla kirjoituksia. Eikö se lisää mahdollisuutta kiusaamiseen kun laittelee niit
    Ikävä
    4
    120
  2. Sori nyt vaan mutta

    🤔🕙☕ mulla ei ole tapana ostaa toisten ajatuksia noin vaan. Kyllä minä mietin asiat ensin läpikotaisin ja päätän sitte
    Ikävä
    8
    120
  3. Onnellisesta parisuhteesta

    🤔📓💑 luin jostain, että oli tehty tutkimus jossa oli todettu, että onnellisempia parisuhteita ovat ne, missä nainen on
    Ikävä
    17
    119
  4. On se vaikeaa välillä tämä elämä

    🤔🫂💥 etenkin nuorisolle. Alle kolmekymppiset ovat nyt ymmällään, kun eivät tiedä milloin kumppani on suostuvainen lähe
    Ikävä
    24
    119
  5. Nyt ei jaksa

    🤧👎☕ kauheasti miettiä mitään romantiikkaa. Onpas äkäinen flunssa! Hyvä kun pakolliset jaksaa tehdä.
    Ikävä
    36
    118
  6. Apteekkipäivä tänään

    🤔💊☕ Eläimen reseptin sai uusittua puhelimella. Säästyi 130€. Ainoo vaan, että se on nyt siinä toisessa apteekissa, kui
    Ikävä
    3
    118
  7. Olipas äkäinen lounas

    🙄🌧🌬 tuossa ennen kahdeksaa aamulla. Heräsin kattopeltien ryskeeseen. Pelkäsin jo, että jalaksilla oleva pikkusauna mä
    Ikävä
    2
    118
  8. Saksalaisessa sarjassa

    🤗❤👍syyttäjä oli sitä mieltä, että haaveilu on sallittua koska siinä ei tarvita moraalia😊. Mitään ennakko-odotuksia e
    Ikävä
    3
    115
  9. Pimeimmänkin yön jälkeen

    🤫🌌🌤 valkenee päivä. Aivan ihana aurinkoinen syksyinen poutasää. On ihanaa olla olemassa tänäkin päivänä. Ja se on muk
    Ikävä
    2
    114
  10. Kukkalähetys

    😊👓❤ salaiselta ihailijalta on mahdollista, kun kukkien mukana lähettäjästä ilmoitetaan vain korttiin merkitty teksti .
    Ikävä
    29
    114
  11. Rotat pakenee koloistaan

    🙄🐀🔨 pääkaupunkiseudulla rakennusmelun johdosta. Ne lähtevät etsimään rauhallisempia asuinalueita. Onhan sillä jatkuva
    Ikävä
    7
    114
  12. Nyt on yhtä toistakin miestä ikävä!

    🙄🦷💉 mutta niinkauan kun ei satu niin ikävöin ihan itsekseen täällä.
    Ikävä
    16
    113
  13. Ilma on kuin morsian

    🥰🌞🪰 (tosin jotkut morsiamet -itseni mukaan lukien- tarttee vähän enemmän aikaa kaunistautumiseen) Nyt on melkein kesä
    Ikävä
    7
    113
  14. En ole vielä antiikkia

    🥰🪞🕶 mulla on tapana harppoa vieraiden sanojen yli ottamatta sen kummemmin selvää mitä ne tarkoittavat. Etenkin yhtäkk
    Ikävä
    2
    113
  15. HUOM! Muistutus!

    🤔🐟🚽 vaikea keksiä mitä kirjoittaisi huomenna kun on aprillipäivä. Virallinen jekutuspäivä 😅 Kala ja pytty on tossa
    Ikävä
    12
    112
  16. Esiliina päällä paistelen

    😋🥞🍯ohukaisia. Näitä voisin paistella hänellekin jälkkäriksi tai välipalaksi. Tai oikeastaan räiskäleitä. Niitä kun la
    Ikävä
    5
    109
  17. Toisenlaiset tomaatit

    😃👓👜ja käyrät kurkut poikkeavat ulkonäöltään standardista. Sisus on kumminkin samaa hyvää kotimaista vihannesta kuin m
    Ikävä
    1
    108
  18. Ai lav juu nalle

    🐻‍❄️🥰☕ on kärsinyt kovia edellisen koiran suussa. Siltä puuttuu kuono. Olen tuonut tänne muistoja, jotka eivät kaupunk
    Ikävä
    1
    107
  19. Lueskelin lahjaehdotuksista

    👰💍🌷 häiden merkkipäivinä. Kaikkien lahjojen ei tarvitse olla kalliita. Parhaimmat lahjat ovat ilmaisia. Tämä oli minu
    Ikävä
    10
    106
  20. Upea ilma tänään

    🥰👍☕ aurinko pilkistää taivaalla ja lumet melkein sulaneet. Turkkia ei tarvita.
    Ikävä
    4
    104