Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aha,
Mää olen täs viime aikoina rahan takii osoittanut huomiotani Kelalle ja työttömyyskassalleni,
🤔🤷
14.12.2023 18:05
Mun (tai siis tän taloyhtiön) takapihalla on parina kesänä ollut näitä ns. mäkkärivariksia,
Eli kun varisemot syöttää poikasilleen tätä ravinneköyhää pikaruokapullamössöä, mitä kaupungissa on varsin helposti saatavilla, niin poikasten siipisulat eivät kehity kunnolla, eivätkä ne sitten pysty lentämään,
Nii että ei kannata syyä mäkkärin paskaa, tahi muutakaan roskaruokaa🤔
14.12.2023 18:01
Ehkä on haluttu käyttää hieman hienovaraisemmalta kuulostavaa termiä🤔
Kissa käynyt syömässä vainajia, olis vissiin liian groteskia
14.12.2023 17:54
Tosin onko se maahan hautaaminen sen parempi, niiden lääkejäämien kannalta🤔
Vaikka tosin kaikenlaista luontoon kuulumatonta kemikaalia on nykyään joka paikassa, samoin ku muovia,
Ihminen ei lakkaa pilaamasta luontoa edes kuoltuaan🤷🙄
14.12.2023 16:49
Kissa on lihansyöjä ja kyseinen yksilö on tod.näk. ollut kovin nälissään.
Kissaa ei edelleenkään tunnuta Suomessa arvostettavan lemmikkinä, vaan annetaan juosta mihin sattuu vapaana, vaaroista ym. piittaamatta..
Joissain kulttuureissa vainajat jätetään erämaahan haaskaeläinten syötäväksi, en tosin tiedä miten tämä länsimaissa lääkkeitä täyteensä pumpattujen kalmojen kanssa toimisi🤔
14.12.2023 16:46
Niin, vaikutit vaan kovin venäjämieliseltä niin sillä kysyin.
Ja kiitos samaisen naapurimaan saattaa se sota olla uhkana kohta täälläkin,
Olisiko sittenkin "lämpöistä, oikeudenmukaista tahi demokraattista"🤔
14.12.2023 00:22
Muuttaisitko Sinä perheinesi Venäjälle?
🤔
Semmosen ajatuksen tämä nyt herättää,
13.12.2023 22:15
No, joo, ja koska taidekoulussa suunnilleen kaikki on jotain hippejä tai jotain, nii sehän oli vaan semmosta kommuunimeininkiä😃
Olen myös elänyt koko lapsuuteni ilman omaa huonetta (jaoin huoneen siskoni kanssa) nii ei tuo ny sillai ihmeellisempää
13.12.2023 22:10
Aai laulaja Bess ja tämä "mikkimies kopeloi rintojani, eikäku.." -juttu,
No, joo, no🤔🤦
13.12.2023 21:25
Taidekoulussa ollessa asuin melkein vuoden (yhden lukukauden) asuntolassa. Kolmen hengen huone, ehkä juurikin jotain 25 neliötä (oon huono arvioimaan pinta-aloja, mut mun nykyiseen 23 neliön kämppään vertasin sitä muistikuvaa mikä mulla on kys. huoneesta..).
Kolme toisilleen entuudestaan tuntematonta tyttöä, tosin kolmas asui siellä ehkä pari kuukautta ja sängyt oli huoneen seiniä vasten, mukavan kaukana toisistaan ettei tuollai lähes naamat vastakkain tarvinnu vieraan kanssa nukkua. Asuntolan ylä- ja alakerrassa oli omat keittiöt, wc:t ja kylppärit, mitkä jaettiin noin kymmenen, ehkä, korkeimmillaan, opiskelijan kesken. Ainoa telkkari oli alakerrassa isossa oleskelutilassa ja harmittavasti joku mun sen ajan lempisarja jäi useimmiten näkemättä ku pojat halus kattoa toiselta kanavalta tulevan Sopranos:n
Mut mut, mun ei ollu pakko olla siellä ja aika usein olin viikonloput kotona ja hengailin myös aika paljo kys. paikkakunnan kirjastossa,
Että ite tuohon pakolaisasiaan en osaa oikeen sanoa mitään🤷
13.12.2023 21:21
Oli, tosin jopa sillai tragikoominen ku vaimo jätti ja lapset lähti ja mitä kaikkee🤔
13.12.2023 20:48
Seurakunta. Vittuuntukaamme!
Mutta tuota, armoitettuna some-sopulina ja muiden vittuuntumisesta huvinsa repimisen pioneerina/ammattivittuuntujana mun fb-syöte esimerkiksi on nykyään täynnä asioita joista vittuuntuminen naurattaa mua, asioita joista itse vittuunnun (ärsyttääkseni muita tahi tosissani), söpöjä kissavideoita sekä sysimustalla huumorilla tehtyjä meemejä..
Tätä vain ei edelleenkään kovinkaan moni muu kanssa-somettaja hoksaa et se algoritmi syöttää niillekin siihen aihepiiriin sopivia julkaisuja joihin he itse reagoivat. Ja sehän tuntuu varsin monia sitten vituttavan😃
Viime aikojen yks yllättäjä oli Erika Vikmanin asu sekä (ilmeisesti) ajamatta olleet kainalokarvat Linnan juhlien jatkoilla,
Siis jännä kuin monella edelleen menee sekaisin itse juhlat niitten jatkojen kanssa🤔
Ja siis kainalokarvat naisella on jo niiiin 2017. Niinku meh, ihokarvoja🙄🥱
Ja jos siis haluaa tätä mielensäpahoittamista ja vittuuntumista lähes aiheesta kui aiheesta nähdä, nii fb on kyllä hämmentävän riittoisa temmellyskenttä tähän aiheeseen👍🤔
13.12.2023 20:43
Nii joo, ne😱
Mut eipä se tämäkään kaupunni mikään lintukoto ole, tosin tämäki rappu rauhottu kovin sen jälkeen ku ne yhet tyypit muutti pois/häädettiin,
Ei ole takaovea edes yritetty murtaa enää (sikäli tosin tuo uus teräsovi on "hieman" järeämpi kui se vanha puinen)
12.12.2023 21:37
No huhhu😳
Kovaa menoa bembölessä
12.12.2023 21:21
Onko sielä taas ollu mahotonta meininkiä, ja/tai muuta rauhattomuutta
12.12.2023 21:02
Joulu ym. hössötys on ohi😃
Ja joo, pimein aika myös
12.12.2023 20:59
Toivon tammikuuta😃
12.12.2023 20:00
Yks yö näin unta et olin Putous-hahmo nimeltä Palle-Jooseppi, ja mäå olin tosi hyvä, mulla oli hokema ja kaikkee ja sekin oli tosi hyvä,
Se tosin unohtui jo herätessä🤔
12.12.2023 19:49
1. Käytän housuja.
2. Anatomisista syistä johtuen sinne harvemmin kylmyys pääsee, ellei nyt kahareisin oleskele alaosattomissa kylmissä olosuhteissa,
Eräs hiihtäjä onnistui palelluttamaan peniksensä,
Pitäisikö ennemmin olla huolissaan miehisistä vehkeistä pakkasella🤔
12.12.2023 19:44
Saunassa ei saa pierrä,
Eikä puhua politiikkaa.
Kiukaalle ei saa pissata.
Ja se kuka löylyt heittää myös istuu saunassa heittämänsä löylyt loppuun asti.
11.12.2023 16:13
22 / 109